Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
23 / 39 oldal
23 / 39 oldal • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 39
Re: Javaslatok
Minden.Egyes.Szó.Előtt.Kommunikáljak? Bocs, azért lett töredezett, mert közben megkérdeztem magamtól, hogy megtörtént-e..
Izééé.. Szerintem a megoldás annyi, mint régen. Fogod magad, szólsz neki, hogy nincs így, ő kijavítja, és kész. Rengetegszer megtörtént eset..
Utolsó szó jogán..
Izééé.. Szerintem a megoldás annyi, mint régen. Fogod magad, szólsz neki, hogy nincs így, ő kijavítja, és kész. Rengetegszer megtörtént eset..
Utolsó szó jogán..
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Az én problémám KA az előbb oldotta meg, köszönet neki. ^^
Kazut és Esut (meg Neut is és a többieket is) teljesen megértem.
Alapból Alex is ilyen kari lett volna, de nekem se ment.
Ebbe sajna bele kell törődnünk. Ez ilyen "aktív és szintes oldal átka" dolog. Nem akartam megölni Alexet, így megoldottam, hogy ne akarjon fejlődni annyira nagyon. Fájdalomérzet. xDDD
És alkottam egy olyan karit, ami leszrja, a szinteket. Majd ugrik egy nagyot, ha kivitte a frontos csapat a 20. bosst!
Ezért ne hagyjátok itt az oldalt.
Kazut és Esut (meg Neut is és a többieket is) teljesen megértem.
Alapból Alex is ilyen kari lett volna, de nekem se ment.
Ebbe sajna bele kell törődnünk. Ez ilyen "aktív és szintes oldal átka" dolog. Nem akartam megölni Alexet, így megoldottam, hogy ne akarjon fejlődni annyira nagyon. Fájdalomérzet. xDDD
És alkottam egy olyan karit, ami leszrja, a szinteket. Majd ugrik egy nagyot, ha kivitte a frontos csapat a 20. bosst!
Ezért ne hagyjátok itt az oldalt.
A hozzászólást Halász Alex összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Jan. 18 2015, 19:09-kor.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Szo, tévedsz! Igen is, kérdezz utána a karinak, akiről írsz a hsz-edben. Ha már te akarod használni más kariját csak említés erejéig is, akkor igenis olyat írj, ami nem téves infó, hacsak nem ez a kari valódi szándéka.
Főleg, hogy én nem olvashatom mindenki hsz-ét, hátha ír rólam valamit, aztán ellenőrizzem, hogy helyes-e amit ír vagy sem. Nem. Az kérdez, aki írni akar.
Főleg, hogy én nem olvashatom mindenki hsz-ét, hátha ír rólam valamit, aztán ellenőrizzem, hogy helyes-e amit ír vagy sem. Nem. Az kérdez, aki írni akar.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Nekem csak az fáj, hogy nem játszhatom a karaktert, akit szeretnék. Jelenleg majd még meglátom mi lesz, mert kényszerűségből megváltoztatni a karakter jellemét, majdnem olyan mint megölni. Tény, hogy erre nem egyszerű megoldást találni.
Chiaki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 35
Join date : 2015. Jan. 05.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Hát nem. Nekem is erőltetettnek tűnt elsőre ez a fájdalomrzetes dolog, és az elején ki se tudtam játszani, de aztán mégis lett belőle vmi.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ha bevezetném Kazunál a fájdalomérzetet, azzal megölném a jelenlegi karit. Hiszen nem játszhatnék úgy, mint eddig, de azért vezetném be, hogy ne kelljen úgy játszanom mint eddig, pedig én úgy szeretnék játszani, mint eddig, mivel ez Kazu. Ördögi kör.
Chiaki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 35
Join date : 2015. Jan. 05.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Hogy egy percre se hagyjam békén a karaktert? Fejben megteszem, de bent a gyárban nem állhatok fel folyton, ha új ötletem van és le akarom írni Pláne reggeles meg délutános műszakban, hisz a főnökök is bent vannak olyankor. Éjszakásban még úgy-ahogy, de ne feltűnően sűrűn. Oké, ez még rendben. Na de utána hazaérek, és örülök, ha a tartozásaimmal tudok picit figyelni, az, hogy még arra is normális leíró posztot alkossak, már nem elég
Valószínűleg majd következő pihenőn - már ha lesz -, vagy amikor ráérek, követni fogom Hinari példáját és azt majd szépen foltozgatom, hogy Chan, Saya és Kokoro, nagy szabadidő esetén Hürrem mikor és mit csinál, általában hogy viselkedik, stb.
Bár hogy őszinte legyek, ez még egyszerűbb lenne, ha nem kéne mindig pályázni a Jellemleírást De még jó is az
*És ő már szalad is, mert szabadideje ez az öt perc volt, holnap már meló >.>*
Valószínűleg majd következő pihenőn - már ha lesz -, vagy amikor ráérek, követni fogom Hinari példáját és azt majd szépen foltozgatom, hogy Chan, Saya és Kokoro, nagy szabadidő esetén Hürrem mikor és mit csinál, általában hogy viselkedik, stb.
Bár hogy őszinte legyek, ez még egyszerűbb lenne, ha nem kéne mindig pályázni a Jellemleírást De még jó is az
*És ő már szalad is, mert szabadideje ez az öt perc volt, holnap már meló >.>*
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Kazu, nem mondtam, hogy te is pont a fájdalomérzetet vezesd be.
Lehet hogy az nekem volt csak alternatíva ^^"
Te találj ki egy másikat. ˇˇ
Chan meg jahp. Írj adatlaposba, hogy mi történik amikor nem játszol.
Lehet hogy az nekem volt csak alternatíva ^^"
Te találj ki egy másikat. ˇˇ
Chan meg jahp. Írj adatlaposba, hogy mi történik amikor nem játszol.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Nyuhm, egyébként Zu és Esu magas szintűek. Nem top1, az igaz, dehát egy mmo-ban akármennyire törekszel is nap, mint nap, nagyon nehéz elsőnek lenni, akármennyire is farmolsz meg grindelsz folyamatosan. A top10-ben vagy top 30-ban benne lenni is csodálatos, főleg ha 10 000 főt veszel számításba..
Mondjuk az már más kérdés, hogy miért húznak el azok melletted, akik alapból alattad voltak, vagy egy olyan mondjuk, akinek nem ez a célja.. Szonak is azért van ott Vezér fejlődés ösztönzésnek, mert másképp még mindig csak kb. 6-os szintű lenne, vagy legalábbis nem lenne mivel megmagyaráznom a szintjét.
Plusz Szo is egy irányításmániás bolond lenne egyébként, és ezzel nekem is szokott problémám akadni, dehát.. arra van a képzelőerő, hogy megoldjuk. Szo pl. önsanyargat, és most a saját szemében semmit nem ér, és megutálta a világot, ahol nincs eredendő hatalma.. És semmire nem viszi a pénze nélkül. Nyohh, ő így élte ezt meg. Más meg lehet, hogy máshogy. Vagy useresen próbálsz változtatni, vagy karakterként alkalmazkodsz. Most én az életben is hiába küzdök, meg dolgozom naponta ki a belem, ha ez nem elég, akkor nem leszek pénzügyminiszter. Más meg fele ennyi munkával az lesz.
Mondjuk az már más kérdés, hogy miért húznak el azok melletted, akik alapból alattad voltak, vagy egy olyan mondjuk, akinek nem ez a célja.. Szonak is azért van ott Vezér fejlődés ösztönzésnek, mert másképp még mindig csak kb. 6-os szintű lenne, vagy legalábbis nem lenne mivel megmagyaráznom a szintjét.
Plusz Szo is egy irányításmániás bolond lenne egyébként, és ezzel nekem is szokott problémám akadni, dehát.. arra van a képzelőerő, hogy megoldjuk. Szo pl. önsanyargat, és most a saját szemében semmit nem ér, és megutálta a világot, ahol nincs eredendő hatalma.. És semmire nem viszi a pénze nélkül. Nyohh, ő így élte ezt meg. Más meg lehet, hogy máshogy. Vagy useresen próbálsz változtatni, vagy karakterként alkalmazkodsz. Most én az életben is hiába küzdök, meg dolgozom naponta ki a belem, ha ez nem elég, akkor nem leszek pénzügyminiszter. Más meg fele ennyi munkával az lesz.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
A fájdalomérzet csak példa volt, Al.
Bármilyen változtatás azt eredményezné, hogy utána Kazut már nem érezném Kazunak. Gyökeresen kéne megváltoztatnom ahhoz a jellemét, hogy ilyesmit belemagyarázzak.
Bármilyen változtatás azt eredményezné, hogy utána Kazut már nem érezném Kazunak. Gyökeresen kéne megváltoztatnom ahhoz a jellemét, hogy ilyesmit belemagyarázzak.
Chiaki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 35
Join date : 2015. Jan. 05.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
A viadal alatt rájöttem, hogy jól jönne egy harmadik jártasságos crafting skill.
- Kezdő szint: Rájöttél, hogy a kihegyezett végű bot szúr. (d6/2 sebzés)
- Gyakorló szint: Egyszerűbb eszközöket is képes vagy készíteni, ahogy jó kiscserkészhez illik.
- Haladó szint: Már a bonyolultabb dolgok is nem csak megépülnek, hanem működnek is. (25% eséllyel)
- Profi szint: Bear Grylls is megirigyelhetne, tutajt ácsolsz, íjat készítesz. (50% eséllyel)
- Mester szint: Te vagy MacGyver. Kreálmányaidnak csak a környezetben fellelhető eszközök, a kreativitásod és a mesélő szabhat határt.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Teljes vállszélességgel támogatom o/ *a Parazita szintén*
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Dat Kezdő szint leírás <3 Támogatom
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
támogatom! o/
Meg javasolnám az Achivement-et bevezetését is!
Meg javasolnám az Achivement-et bevezetését is!
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Szerintem az achivement dolog felesleges lenne. Arra ott van a szafari o3o máshol nem hiszem, hogy sok jelentősége lenne a dolognak. Csak plusz munka.
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Valóban ott van rá a szafari, meg akár az Aréna is ilyesmi lehet, de célokat maga a karakter is tűzhet ki önmaga elé. :3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Szerintem első körben egyszerűbb lenne megkérdezni, hogy ki az, aki ráér szervezni.Kayaba Akihiko írta:Ha elég sokat várat magára egy boss leölése, akkor fenntartom a jogot arra, hogy a játék gördülékeny haladása érdekében NJK-kkal (pl. Sayonara) leüthessem azt. Természetesen ilyenkor bukik az összes jutalom belőle, amit játékos szerezhetne.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Támogatom...
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Őszintén.. Van össz két ember, aki hajlandó elvállalni, és az a kettő általában elfoglalt. Nem hiszem, hogy bárki más elvállalná csak úgy..>< Úgyhogy nem tudom, mi lehetne a jó megoldás.:O De ha meg is kérdezzük, tényleg nem fogja senki elvállalni..
Edit: szóismétlés, yee..\o De értsétek.
Edit: szóismétlés, yee..\o De értsétek.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Azért nemcsak 2 emberke szervezett eddig bosst >< Jó a parancsnokoskodás már más dolog, s bár néha kifejezetten kihívásként tekintek rá, hosszútávon eléggé el tudja venni a kedvemet az, hogy inkább a határidőket csökkentjük lassan 24 óra alá (ami azért abszurd ha belegondoltok O.o), mintsem a bossokat tervezzük gyorsabbra. Gyorsabbra kéne, nem feltétlen könnyebbre, más a kettő. Mert egy tök könnyű bossnak is lehet olyan taktikája, hogy jópár körig elhúzódik, és a bosstaktikák is egyre több sorosak ahelyett, hogy pörgetnénk...
Tehát voltaképpen egyre többmindenre kell figyelni és egyre kevesebb időt kapunk rá. Aztán megy a csodálkozás, hogy amíg anno volt időnk, most ugyanarra nincsen, pont az előző mondat miatt... És ha ez a tendencia folytatódik, kb tényleg alig lesz ember, aki ezt szívesen és kedvvel vállalná. :/
Kicsit visszatérve az oldalhíres bejelentéshez, inkább a játékosok érdekeit kéne először nézni, és ha nem halad, megbeszélni hogy mi az oka és esetleg feldobni ötleteket a megoldásra ami többeknek tetszik... nem pedig úgy állni hozzá, hogy "jó akkor megoldom nélkületek csak haladjunk már". ://// Ez elég demotiváló (és egy kissé kiábrándító is) tud lenni azért...
Tehát voltaképpen egyre többmindenre kell figyelni és egyre kevesebb időt kapunk rá. Aztán megy a csodálkozás, hogy amíg anno volt időnk, most ugyanarra nincsen, pont az előző mondat miatt... És ha ez a tendencia folytatódik, kb tényleg alig lesz ember, aki ezt szívesen és kedvvel vállalná. :/
Kicsit visszatérve az oldalhíres bejelentéshez, inkább a játékosok érdekeit kéne először nézni, és ha nem halad, megbeszélni hogy mi az oka és esetleg feldobni ötleteket a megoldásra ami többeknek tetszik... nem pedig úgy állni hozzá, hogy "jó akkor megoldom nélkületek csak haladjunk már". ://// Ez elég demotiváló (és egy kissé kiábrándító is) tud lenni azért...
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Én a bossokat mindig is csak egy szükséges rossznak tartottam, de az elején még ment csak csak, nem tudom mióta, de nem érdekel a plusz pont elvesztése sem, mert egyszerűen szánalmas in game, hogy több mint 2 év után a 19-esen vagyunk, miközben látom, hogy ooc-ben hiába szakad meg a parancsnok, meg taktikázás jobbra balra, és írtó hosszú és egyre hosszabb egy bossra elment idő.
Unom.
Lehetne élvezetesebb és egy kicsivel gyorsabb is.
Én még azt elképzelhetőbbnek látnám, hogy ugrunk pár bossot, in game letudva, hogy karik legyakták, és kész. Nekem nem kell a plusz pont, csak érjük egy picit utol magunkat és maradjon a front front.
Unom.
Lehetne élvezetesebb és egy kicsivel gyorsabb is.
Én még azt elképzelhetőbbnek látnám, hogy ugrunk pár bossot, in game letudva, hogy karik legyakták, és kész. Nekem nem kell a plusz pont, csak érjük egy picit utol magunkat és maradjon a front front.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Kedvetlenséget én is érzek. Nem a magam részéről, hanem a közösség felől. Egy-másfél éve még mindenki lelkes volt, a userek/karakterek igyekeztek elérni a bossos szinthatárt, hogy részt vehessenek, tényleg élmény volt. Most meg már több, mint három hónapja gyakorlatilag egy helyben állunk. Nem azért, mert nekem nem volt időm, vagy mert most Hinarinak nincs ideje, hanem mert a közösséget nem érdekli. Befulladt a múltkori twister is, amit máskor egy-két délután alatt lenyomtunk, és mindenki úgy is készült rá a céhvezérek közül. Most meg amikor el kellett volna dönteni, hogy milyen megközelítésben kezdjünk neki ennek a bossnak, senki sem írt semmit, hiába böködtem a résztvevőket. Így nekimentünk egy felderítő csapattal jobb híján a bossnak, amihez úgy kellett az embereket lasszóval fogni, mert a felhívás ellenére összesen két embert érdekelt.
Cáfoljatok meg, ha nem így van, de ha meg így, akkor tessék kinyitni a szátokat és kövessétek Alex példáját, hogy tudjuk, mi az, amin javítani kellene.
Cáfoljatok meg, ha nem így van, de ha meg így, akkor tessék kinyitni a szátokat és kövessétek Alex példáját, hogy tudjuk, mi az, amin javítani kellene.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Halász Alex írta:Unom.
Vannak akik akarnak bossolni. Vannak, akik el is érik ezt a szintet. Ennek a két halmaznak van közös tartománya. Ha kihagysz pár bosst, akkor ez a közös tartomány még kevesebb lesz. Ezzel csak tetőznéd a problémát ahelyett, hogy megoldanád.
Szerintem a szerepjátékot hagyjuk meg szerepjátéknak. Ha a játékosok unják a bosst, vagy kedvetlenek, és nem mennek bossozni, akkor nem mennek, és nem fognak haladni a szintekkel. Ez is egy lehetőség a játékban.
Szerintem a szerepjátékot hagyjuk meg szerepjátéknak. Ha a játékosok unják a bosst, vagy kedvetlenek, és nem mennek bossozni, akkor nem mennek, és nem fognak haladni a szintekkel. Ez is egy lehetőség a játékban.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nekem userileg a bossharcok bonyik, és gondolom ez másokat is elriaszt. Ennek ellenére ha akartam, akkor odatettem magam és sokáig bújtam a postokat, hogy átlássam az egészet. Ha nekem a bölcsész agyammal megy, akkor másnak is mennie kell, mert én aztán tényleg rettentően hülye vagyok ehhez. Ennek ellenére pár alkalommal elvétve tettem időnként utalást arra, hogy vállalnék parancsnokságot, de javarészt inkább csak azt az érzés alakult ki bennem, hogy dilettánsnak tartotok mind engem, mind pedig a karakteremet. Ha voltak újításaim, azok ellen pedig fellázadtatok, de utóbbi legalább ki lett játszva IC
Én a probléma gyökerét abban látom, hogy userileg és kariilag is túlzottan ráfeszültök erre az egészre. Kariknak ott a burok, ergo nem fognak megmurdelni, nem kell félteni a becses életüket. Userileg meg folyik rólatok a verejték, hogy miként lehet megoldani a helyzetet, és közben nem metázni. A fene nagy drámázásotok közepette pedig megfeledkeztek a szórakozásról. Lehet sokakat bosszantott a 16. bosson a hullák felrúgása, de azóta se szórakoztam olyan jól bosson, mint akkor, és sztem KA sem Féltitek a burokra a pénzt, féltitek az itemeket, minden harácsolva van és mindenki kotlik a készletein, vagy ami viccesebb, hogy egymás ellen használjátok fel arénás exp és ponthajhászat közben, pedig KA még külön ki is gyűjtötte nekünk a bosson hasznos itemeket.
Minden ellenségeskedést félretéve, és bárminemű sértettség nélkül írtam soraimat, és ezeket fenntartva szabadjon megjegyeznem: régen dicsőség volt boss harcot vezetni és versengtünk KA kegyeiért, hogy hadd vezethessük. Parancsnok pedig nem feltétlenül egyenlő a szervezővel, szóval nem kell mártírkodni.
És ha már javaslatok a topic neve, akkor javaslok is: Nekem tetszik az az ötlet, hogy vonjunk be NJK-kat is, sem a Sayonara, sem a Tenka, sem más staff szervezet/karakter ellen nincs kifogásom, ha rendesen be van mesélve. Az animeben a Knight of Blood is ott harcolt a fronton, indokolt, hogy a Sayonara is ott legyen, meg amúgy is sokan számon kérték már, hogy miért nem segítenek. most itt az alkalom és megy a durci. Már semmi sem jó?
Én a probléma gyökerét abban látom, hogy userileg és kariilag is túlzottan ráfeszültök erre az egészre. Kariknak ott a burok, ergo nem fognak megmurdelni, nem kell félteni a becses életüket. Userileg meg folyik rólatok a verejték, hogy miként lehet megoldani a helyzetet, és közben nem metázni. A fene nagy drámázásotok közepette pedig megfeledkeztek a szórakozásról. Lehet sokakat bosszantott a 16. bosson a hullák felrúgása, de azóta se szórakoztam olyan jól bosson, mint akkor, és sztem KA sem Féltitek a burokra a pénzt, féltitek az itemeket, minden harácsolva van és mindenki kotlik a készletein, vagy ami viccesebb, hogy egymás ellen használjátok fel arénás exp és ponthajhászat közben, pedig KA még külön ki is gyűjtötte nekünk a bosson hasznos itemeket.
Minden ellenségeskedést félretéve, és bárminemű sértettség nélkül írtam soraimat, és ezeket fenntartva szabadjon megjegyeznem: régen dicsőség volt boss harcot vezetni és versengtünk KA kegyeiért, hogy hadd vezethessük. Parancsnok pedig nem feltétlenül egyenlő a szervezővel, szóval nem kell mártírkodni.
És ha már javaslatok a topic neve, akkor javaslok is: Nekem tetszik az az ötlet, hogy vonjunk be NJK-kat is, sem a Sayonara, sem a Tenka, sem más staff szervezet/karakter ellen nincs kifogásom, ha rendesen be van mesélve. Az animeben a Knight of Blood is ott harcolt a fronton, indokolt, hogy a Sayonara is ott legyen, meg amúgy is sokan számon kérték már, hogy miért nem segítenek. most itt az alkalom és megy a durci. Már semmi sem jó?
A hozzászólást Anatole Saito összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Feb. 16 2015, 21:47-kor.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
23 / 39 oldal • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 39
23 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.