Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
22 / 39 oldal
22 / 39 oldal • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 39
Re: Javaslatok
Yupiiiii ^^
Végre lesz egy újság amiben bejelentheti Ai hogy összeházasodik Jin-el. Bár erről még Jin nem tud. Szóval Pssszt! ^^
Végre lesz egy újság amiben bejelentheti Ai hogy összeházasodik Jin-el. Bár erről még Jin nem tud. Szóval Pssszt! ^^
_________________
Információk a karakteremről:
✿ Pontok✿ Képességeim, jártasságaim✿ Felszerelésem ✿ Inventorym |✿ Előtöri ✿ Érdekességek✿ Ozi féle Karakterlap✿ Ozi-féle Leltár✿ SAO Hivatalos karakterlap
Beszédszinem: orange/ff9933; Gondolat szín: eac117; Háttér/Kyubei(dőlt) színe:ffeec0
RenAi- Lovag
- Hozzászólások száma : 1873
Join date : 2012. Aug. 26.
Age : 35
Karakterlap
Szint: 42
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Az emberi képzelőerő különös állatfajta... Nem kell beszélnie senkinek semmiről, elég ha valaki bedob pár támpontot (függetlenül attól, hogy igaz-e vagy sem), az ember kipótolja a hiányzó részeket amivel akarjaHinari írta:
Mintha kari bárkinek is beszélne ilyesmiről
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Ozirisz írta: elég ha valaki bedob pár támpontot
*Úgy olvasta, tampont*
Az újságról annyit, hogy jó lenne, ha lenne. Legalább lenne a jk-knak egy tájékozódási formájuk, és így ooc sem kavarodunk bele annyira, hogy miről tudhatunk, miről nem.
A hazugságok, illetve féligazságok pedig még jobbá teszik.*-*
Szívesen beállnék hírszerkesztőnek.\o A falusi nénik eleget tanítottak már a bolhából elefánt varázsra.. Izéé.. Megvágta magát? Belehalt! Belerúgott egy kőbe? Ledöntött egy várat!
Szóval.. Pletykákat akaroook.
Vajon milyen kapcsolatban állhat Freya és Hinari? Az harc csak egy álca, hogy ellenségeknek tűnjenek. Valójában szeretik egymást?
Ozirisz, a kocsmapatkány. Vajon miért kedveli ennyire az alkoholt? Felfedi sötét titkait, melyek elől az alkoholba menekült!
A fehér farkas mégsem olyan fehér, avagy mi lapul a bunda alatt! A farkas férfi valójában lány? Esetleg nem is pet, hanem egy karakter? Milyen kapcsolatban állnak Szophieval? A vörös indikátoros csak egy álca, hogy ne derüljön fény Vezér és Szophie kapcsolatára? Exkluzív nyilatkozat!
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Lehetsz a "Morbid részleg" szerkesztője, ahol kombinálhatsz kedvedre Tachi x Anatot meg ilyeneket De nem hánytatni akarunk, szal óvatosan a zoofiliával xD
_________________
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ö-krhm. Hát szóval izéééé, .... tudjátok, van az az érzés, hogy nem megy, nincs kedvem írni, nem akarok feljönni saora, mert az a sok hűű de nagyon nem akarom megírni tartozás... és van az, amikor lenne kedv játszani, de nincs értelme, reménytelen. Nem olyan, amilyen (volt?) lennie kéne. (?)
Asszem akkor jöttem rá, hogy ez az utóbbi zajlik bennem, amikor tényleg elgondolkoztam hogy úgy ámblokk nem fogok frpg-zni, mert leterhel, mert nem élmény, mert sok, mert rohanás, mert nincs kedvem húsz játékot lejátszani azért, hogy lejátszhassak egyet, amit szeretnék is. Amit vártam.
És aztán rájöttem, hogy az frpg nem ilyen, de talán, talááán, a sao oldala kicsiit elhúzott az IRL (és nem a real time, az más) játék felé.
Ezt lehet hogy csak én találtam ki. Véleményem szerint, azt takarja ez a kifejezés, hogy túlságosan valós időben halad a forum, és aktívsága (ami jó!) folytán, szinte valós időben kéne játszanom rajta, de legalább is úgy rákattanni, mint a wowra vagy lolra egyeseknek.
Ilyen full hard fanatikus módra, hogy Alex meg Ryuu éljen helyettem. Hogy ne az élmény, vagy élvezet miatt írjak, hanem azért, hogy a kari "minél többet éljen meg a nyilvánosság előtt ic".
Ezt nevezem én IRL játéknak, vagy más néven frpg mmo-zásnak. Pedig ez (bármennyire mmo alapú anime alapján működik) egy forum alapú írásos oldal. ( és a Sword art online light novell/anime sem az mmozást _majmolja_, hanem csak egy háttér egy történethez)
Azt hiszem nem csak én látom így. Talán többen is mint hinném. Ezért merek most ide írni. És azért is, mert habár úgy látom, hogy ez veszélyezteti az oldalt, látok kiutat belőle.
Had mondjam el, hogy ezt miért látom rossznak. Amellett, hogy egyre többet vesz el belőled, mind időből, mind erőből és kedvből, ihletből, még hozzá le is rontja magát a játék élményét és ezzel együtt a színvonalát. Olyan lesz az ismerkedés, mint egy harmatos reggeli grindelés a legújabb Metin lankáin egy kétfejű teve segítségével. Nem fogsz feltétlenül odafigyelni, hogy mit írsz, olyan lesz mint a többi ugyanolyan reggel a kétfejű kecskéddel... vagy tevével.
Nem az lesz a lényeg egy idő után, hogy színvonalast alkoss, vagy egyszerűen csak élvezd amit írsz, hanem "emellett" még gyorsan, sokat, eredményeset, fullos szintet érj el. De lehet hogy még sorolhatnám tovább is.
Kazu (hála Istennek mégse hal meg) azért gondolkozott el a kari elhalálozásán, mert nincs ideje egyszerűen annyit játszani, amennyit a kari megtenne ic és így nem fejlődik úgy, ahogy a kari fejlődne. Persze ez valamelyest annak köszönhető, hogy szintes a felépítése az oldalnak, és figyelembe véve az oldal aktívságát, a sok játék elkerülhetetlen, ( és jó), de ez amolyan "átka" is, hiszen így nehéz bekapcsolódni.
Demo, a sok játék nem egyenlő azzal, hogy minden napot szabjunk meg percre pontosan. Az amit, IRLezésnek mondtam sokkal több annál, minthogy sok a user/kari és sok hsz születik egy nap. Nope!
Itt arról van szó, hogy elfelejtettünk játszani, miközben hajhásztuk a szinteket, az expet, a sok sok ismit, és lejjebb adtuk a szintet, de ez nem elfogadható ár sztem.
Nem arányosak vele.
Régen is sok játék volt, mégse éreztük úgy, hogy hajt a tatár. Pedig régen még többet szívattuk egymást chaten az "írj írj!" felkiáltással!
A skype ismik tipikusan ezt a grindelős, mmo-s irl hangulatot adják leginkább. A másik, hogy nem hagyjuk a karit egy percre se nyugton. Mindig mindent le kell írni, mert amit nem, az nincs! (ugye hogy abszurd?)
És emellett pedig szinte vonzva maga után, mindig napra készen, percről percre betáblázni, hogy minden meglegyen amit csinálna ic.
Ez még csak nem is Sims. Sokkal leterhelőbb annál! Ott legalább le lehetett keverni azokat a részeket, amiket nem akartál kijátszani, vagy unalmasnak találtad. ( Ráadásul ott, ha lekapcsolod a játékot, nem fog a sim szellemet játszani míg a többi a jövőbe lép )
Nézzem végig egy kis homunculus életét, ahelyett hogy elolvasnám Asimov (vagy bárki más) egyik novelláját, ami kis történet-mozzanatok arról, hogy milyen az ember?
Ezért írunk, nem? Van egy karink és belevisszük egy helyzetbe, majd várjuk, hogy hogyan is reagál rá. Ez élmény. (Persze a sims is lehet az, meg tök jó desingelősest lehet vele játszani ) de amikor feljövök írni, azt akarom átélni, hogy történt valami. A karival, és ezáltal velem is.
De ha arra kell ügyelnem, hogy már megint itt meg itt lemaradtam ic, akkor vagy karit szívatom (kitalálva egy vérverejtékes okot pl. arra, hogy Alex miért nem beszélt a Bondsról még Anattal, pedig x hét is letelt már ) vagy megölöm a karit és regelek egy újat és aztán így tovább.
Nem szép mi?
Hiányolom az olyan szintű játékokat, amiben nem számított az idő. A sao ideje és a mienk majdnem, de nem teljesen működik ugyanúgy.
Mi, userek, csak a karakter életének 10-20 %-át tudjuk lejátszani, a többire csak utalni tudunk.
Ha nem így teszünk, sztem belefulladunk a sok kis skypeozásba meg grindelésbe, meg ismi hátán ismizésbe, meg ebbe meg abba, amíg végül nem írunk élvezetből már, csak azért mert ic ezt is muszáj meg azt is muszáj... "majd vmikor játszok olyat is, amit élvezek" felkiáltással.
Ehhez nagy nagy példám Kin user egy másik oldalon való játéka, de innen is lehetne mutogatni ilyenekre a régebbi játékokból főleg.
Amikor 4 (vagy jóval több?) hét alatt ment le egy játéka egy embernek és nem akart még még még, mert _Annyira élvezetes_ volt az az _egy_!
Ötszáz szavas hszekben írni le pár tizedmásodperces történést és közben röhögni rajta és várni a reakciót, ami ugyanolyan agyament lesz!
És végül az egész játék, ami legalább egy hónap alatt ment le irl, nem volt több pár percnél!
Én javaslom, hogy lassuljunk le. Hadjunk fel a skype ismizésekkel, (csak ha nagyon fontos, pl. twister, boss megbeszélés, de felőlem az is lehetne... )
és játszunk élményért, ne jutalomért. Pl. egy két, vagy három négy hszes ismikben, élvezetesen kijátszani egy egy pillanatát a karinak. Mennyivel életszerűbb lenne ledarált grindelős skypezoás helyett?! *.*
Illetve ismertetni a többiekkel, hogy a kari 80-90%ában az életének mit csinál?
Elmegy vásárolgatni ide meg ide, itt meg itt található meg, ilyen meg ilyen dolgokat csinál ha nem küldizik, mik a kedvenc helyei. Adatlapra fel lehet vinni, és a többi user elolvassa.
És amikor a többi user hivatkozik valamiben az adott karira, akkor nem téveszt, mert IC nagyon jól tudja a kari, mert senki sem láthatatlan! Tudni fogják, ha Alex eljárogat a Sweet dreamsbe délután négykor, mert miért ne tudnák? Ők is látnak, és lehet hogy ők is voltak már arra fele in game párszor.
Szóval ez lenne a javaslatom: No skype ismi, minek? ><
több kisebb rendes ismi,
nem fontos futni az idővel versenyt,
írjuk le, mit csinál a kari in game, míg mi éljük a saját életünket!
Asszem akkor jöttem rá, hogy ez az utóbbi zajlik bennem, amikor tényleg elgondolkoztam hogy úgy ámblokk nem fogok frpg-zni, mert leterhel, mert nem élmény, mert sok, mert rohanás, mert nincs kedvem húsz játékot lejátszani azért, hogy lejátszhassak egyet, amit szeretnék is. Amit vártam.
És aztán rájöttem, hogy az frpg nem ilyen, de talán, talááán, a sao oldala kicsiit elhúzott az IRL (és nem a real time, az más) játék felé.
Ezt lehet hogy csak én találtam ki. Véleményem szerint, azt takarja ez a kifejezés, hogy túlságosan valós időben halad a forum, és aktívsága (ami jó!) folytán, szinte valós időben kéne játszanom rajta, de legalább is úgy rákattanni, mint a wowra vagy lolra egyeseknek.
Ilyen full hard fanatikus módra, hogy Alex meg Ryuu éljen helyettem. Hogy ne az élmény, vagy élvezet miatt írjak, hanem azért, hogy a kari "minél többet éljen meg a nyilvánosság előtt ic".
Ezt nevezem én IRL játéknak, vagy más néven frpg mmo-zásnak. Pedig ez (bármennyire mmo alapú anime alapján működik) egy forum alapú írásos oldal. ( és a Sword art online light novell/anime sem az mmozást _majmolja_, hanem csak egy háttér egy történethez)
Azt hiszem nem csak én látom így. Talán többen is mint hinném. Ezért merek most ide írni. És azért is, mert habár úgy látom, hogy ez veszélyezteti az oldalt, látok kiutat belőle.
Had mondjam el, hogy ezt miért látom rossznak. Amellett, hogy egyre többet vesz el belőled, mind időből, mind erőből és kedvből, ihletből, még hozzá le is rontja magát a játék élményét és ezzel együtt a színvonalát. Olyan lesz az ismerkedés, mint egy harmatos reggeli grindelés a legújabb Metin lankáin egy kétfejű teve segítségével. Nem fogsz feltétlenül odafigyelni, hogy mit írsz, olyan lesz mint a többi ugyanolyan reggel a kétfejű kecskéddel... vagy tevével.
Nem az lesz a lényeg egy idő után, hogy színvonalast alkoss, vagy egyszerűen csak élvezd amit írsz, hanem "emellett" még gyorsan, sokat, eredményeset, fullos szintet érj el. De lehet hogy még sorolhatnám tovább is.
Kazu (hála Istennek mégse hal meg) azért gondolkozott el a kari elhalálozásán, mert nincs ideje egyszerűen annyit játszani, amennyit a kari megtenne ic és így nem fejlődik úgy, ahogy a kari fejlődne. Persze ez valamelyest annak köszönhető, hogy szintes a felépítése az oldalnak, és figyelembe véve az oldal aktívságát, a sok játék elkerülhetetlen, ( és jó), de ez amolyan "átka" is, hiszen így nehéz bekapcsolódni.
Demo, a sok játék nem egyenlő azzal, hogy minden napot szabjunk meg percre pontosan. Az amit, IRLezésnek mondtam sokkal több annál, minthogy sok a user/kari és sok hsz születik egy nap. Nope!
Itt arról van szó, hogy elfelejtettünk játszani, miközben hajhásztuk a szinteket, az expet, a sok sok ismit, és lejjebb adtuk a szintet, de ez nem elfogadható ár sztem.
Nem arányosak vele.
Régen is sok játék volt, mégse éreztük úgy, hogy hajt a tatár. Pedig régen még többet szívattuk egymást chaten az "írj írj!" felkiáltással!
A skype ismik tipikusan ezt a grindelős, mmo-s irl hangulatot adják leginkább. A másik, hogy nem hagyjuk a karit egy percre se nyugton. Mindig mindent le kell írni, mert amit nem, az nincs! (ugye hogy abszurd?)
És emellett pedig szinte vonzva maga után, mindig napra készen, percről percre betáblázni, hogy minden meglegyen amit csinálna ic.
Ez még csak nem is Sims. Sokkal leterhelőbb annál! Ott legalább le lehetett keverni azokat a részeket, amiket nem akartál kijátszani, vagy unalmasnak találtad. ( Ráadásul ott, ha lekapcsolod a játékot, nem fog a sim szellemet játszani míg a többi a jövőbe lép )
Nézzem végig egy kis homunculus életét, ahelyett hogy elolvasnám Asimov (vagy bárki más) egyik novelláját, ami kis történet-mozzanatok arról, hogy milyen az ember?
Ezért írunk, nem? Van egy karink és belevisszük egy helyzetbe, majd várjuk, hogy hogyan is reagál rá. Ez élmény. (Persze a sims is lehet az, meg tök jó desingelősest lehet vele játszani ) de amikor feljövök írni, azt akarom átélni, hogy történt valami. A karival, és ezáltal velem is.
De ha arra kell ügyelnem, hogy már megint itt meg itt lemaradtam ic, akkor vagy karit szívatom (kitalálva egy vérverejtékes okot pl. arra, hogy Alex miért nem beszélt a Bondsról még Anattal, pedig x hét is letelt már ) vagy megölöm a karit és regelek egy újat és aztán így tovább.
Nem szép mi?
Hiányolom az olyan szintű játékokat, amiben nem számított az idő. A sao ideje és a mienk majdnem, de nem teljesen működik ugyanúgy.
Mi, userek, csak a karakter életének 10-20 %-át tudjuk lejátszani, a többire csak utalni tudunk.
Ha nem így teszünk, sztem belefulladunk a sok kis skypeozásba meg grindelésbe, meg ismi hátán ismizésbe, meg ebbe meg abba, amíg végül nem írunk élvezetből már, csak azért mert ic ezt is muszáj meg azt is muszáj... "majd vmikor játszok olyat is, amit élvezek" felkiáltással.
Ehhez nagy nagy példám Kin user egy másik oldalon való játéka, de innen is lehetne mutogatni ilyenekre a régebbi játékokból főleg.
Amikor 4 (vagy jóval több?) hét alatt ment le egy játéka egy embernek és nem akart még még még, mert _Annyira élvezetes_ volt az az _egy_!
Ötszáz szavas hszekben írni le pár tizedmásodperces történést és közben röhögni rajta és várni a reakciót, ami ugyanolyan agyament lesz!
És végül az egész játék, ami legalább egy hónap alatt ment le irl, nem volt több pár percnél!
Én javaslom, hogy lassuljunk le. Hadjunk fel a skype ismizésekkel, (csak ha nagyon fontos, pl. twister, boss megbeszélés, de felőlem az is lehetne... )
és játszunk élményért, ne jutalomért. Pl. egy két, vagy három négy hszes ismikben, élvezetesen kijátszani egy egy pillanatát a karinak. Mennyivel életszerűbb lenne ledarált grindelős skypezoás helyett?! *.*
Illetve ismertetni a többiekkel, hogy a kari 80-90%ában az életének mit csinál?
Elmegy vásárolgatni ide meg ide, itt meg itt található meg, ilyen meg ilyen dolgokat csinál ha nem küldizik, mik a kedvenc helyei. Adatlapra fel lehet vinni, és a többi user elolvassa.
És amikor a többi user hivatkozik valamiben az adott karira, akkor nem téveszt, mert IC nagyon jól tudja a kari, mert senki sem láthatatlan! Tudni fogják, ha Alex eljárogat a Sweet dreamsbe délután négykor, mert miért ne tudnák? Ők is látnak, és lehet hogy ők is voltak már arra fele in game párszor.
Szóval ez lenne a javaslatom: No skype ismi, minek? ><
több kisebb rendes ismi,
nem fontos futni az idővel versenyt,
írjuk le, mit csinál a kari in game, míg mi éljük a saját életünket!
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Hát bocsi, de ennek az írásodnak se füle, se farka. Ne akard már megtiltani a skypos játékot azoknak, akiknek bejön. Mert én speciel sosem azért játszottam skypon, hogy grindeljek, hanem mert vannak beszélgetések, amiknél egyszerűen nincs értelme további 200 szóban leírni azt az egy pillantást, hanem a gördülékeny párbeszéd a lényeg. Neked nem jött be, nem kell ilyet játszanod, ennyi. Aki meg a pontokat hajhászva megfeledkezik a játékélményről, az meg magára vessen
Azt viszont jó ötletnek tartom, hogy aki akarja és hivatkozni akar a későbbiekben bárhol rá, az írja össze egy élményben vagy az adatlapján, hogy a karija mit csinál akkor, amit nem játszunk ki.
Minden más része a hozzászólásodnak szerintem csak rinya és magyarázkodás. Az a helyzet, hogy eltelt két és fél éve, ez idő alatt a kezdeti törzsgárda élete is alakult, persze, hogy nincs annyi időnk és energiánk játszani, arról nem is beszélve, hogy egyre több a szuper játék, amit kár lenne kihagyni. Régen is túlvállaltam magam, csakhogy akkor még gondtalan éveimet töltöttem az egyetemen és megtehettem, hogy hajnal 4-kor postoltam és dumáltam Mirivel a chaten
A véleményemen meg ne tessen megsértődni
Azt viszont jó ötletnek tartom, hogy aki akarja és hivatkozni akar a későbbiekben bárhol rá, az írja össze egy élményben vagy az adatlapján, hogy a karija mit csinál akkor, amit nem játszunk ki.
Minden más része a hozzászólásodnak szerintem csak rinya és magyarázkodás. Az a helyzet, hogy eltelt két és fél éve, ez idő alatt a kezdeti törzsgárda élete is alakult, persze, hogy nincs annyi időnk és energiánk játszani, arról nem is beszélve, hogy egyre több a szuper játék, amit kár lenne kihagyni. Régen is túlvállaltam magam, csakhogy akkor még gondtalan éveimet töltöttem az egyetemen és megtehettem, hogy hajnal 4-kor postoltam és dumáltam Mirivel a chaten
A véleményemen meg ne tessen megsértődni
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Nem sértődöm meg.
Örülök, hogy tetszik és támogatod az egyik ötletem a sok közül.
Azzal azonban tévedsz, hogy a többi mi lenne.
Semmi önsajnálat nincs benne, egyszerűen ez a meglátásom.
Meg az, hogy aki csak grindelésre használja a lehetőségeket, az sztem a többiek játékélményét is rontja.
Örülök, hogy tetszik és támogatod az egyik ötletem a sok közül.
Azzal azonban tévedsz, hogy a többi mi lenne.
Semmi önsajnálat nincs benne, egyszerűen ez a meglátásom.
Meg az, hogy aki csak grindelésre használja a lehetőségeket, az sztem a többiek játékélményét is rontja.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Akkor egy roppant egyszerű megoldást javasolok az utóbbi problémádra: ne játssz olyan játékossal Ennyi. És már le is lassulhattál. Egyébként én veled ellentétben nem tapasztalom, hogy hű de romlottak volna a játékok színvonalai.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Ugyanerről beszéltem Esuval, és ő mondott valami nagyon okosat:
"Ez egy játék, mindenki akkor ír, amikor kedve van hozzá."
Ez ennyire, és pontosan ennyire egyszerű. Az élmények arra valók, hogy a nem kijátszott eseményeket leírhasd a karival, szóval meg van adva a játéktér azoknak is, akik lassabbak. Shunak és Timinek pl beosztott napirendje van, szerdán és pénteken Aréna/KT/kicsik felkutatása, kedden és csütörtökön szafari, egy-egy nap mindkettejüknek szabad döntés, és van egy pihinapjuk. Minden szépen le van írva, és nem kell az egész életüket kijátszani.
Ez minőségi írás, meg romlik a színvonal szerintem csak X számú játékos mániája, és ráadásul ütközik a másik kijelentéseddel, hogy azért kéne írni, hogy élvezd. Néha a karik teljesen átlagos mindennapja folyik, amikor Shu csak csacsogni megy át Junhoz, és az valóban nem fog Csehov puskát meg Agatha Christies whodunites fordulatokat tartalmazni, hanem megmarad a barátokközt szintjén, mert az élet ilyen.
Mivel személyesen is felhoztad nekem a témát, és Esu is, meg tudom is, hogy én (is) vagyok az a bizonyos egyik gyors játékos, így bár nem érzek támadást, azért pár valamit leszögeznék. Nem mindenkinek van szüksége ihletre, valakinek egyszerűen csak "él a karija" (ez nem sértés, nem tudom máshogy kifejezni). Nekem soha nem kellett gondolkodnom azon, hogy mit tennének a karik, mindössze az volt a feladatom, hogy lepötyögjem amit mondanak vagy tesznek. Persze, lehetek olyan nagyon fáradt, hogy ez ne sikerüljön, de ha chatelni tudok, akkor postolni is. Soha nem éreztem úgy, hogy a sok játék grindelés lenne. Egy rakat ismiért jutalmat sem kértem, mert nem érdekli a karikat. Shut érdekli a szafari, szeret pokémonozni a jelvényekkel, ő azt fogja húzni. Timidust az Aréna érdekli, ő azt fogja húzni. Valóban, mindkettejük a jutalomért megy, Shu a csillogó jelvényekért, Timi a pontokért. Azonban olyankor, amikor ezek egyike sincs a képben, játszanak jutalom nélkül is. Jelenleg két küldetésem fut jutalom nélkül, mert nem azért mennek, hanem azért, mert fun, mert szeretnének ott lenni... na jó, Shu szeretne ott lenni. Vagy például useresen is meglepődtem, amikor Kayaba bácsi az egyik élményemért, amiért én csak infót reméltem, jutalmat osztott. Mármint nem csak emléktárgyat, hanem itemet meg aranyat. Sőt, a Szophies Aréna kijátszásánál sem kaptunk jutalmat, révén nem volt harc, de maga a történés nagyon érdekes volt, és közelebb hozta a karikat, megéltek dolgokat, és ez a legfontosabb.
DE ha valaki grindelni szeret, akkor sem tilthatja meg azt neki senki. Van olyan régi játékos, akinek a fejlődési üteme lehagyja Shu fejlődését, pedig régen sokkal nehezebb volt ugye, legalább is ez van állítva. Szóval még ez a régen minden más volt monológ sem teljesen igaz, vagy legalább is nem vonatkozik mindenkire.
"Ez egy játék, mindenki akkor ír, amikor kedve van hozzá."
Ez ennyire, és pontosan ennyire egyszerű. Az élmények arra valók, hogy a nem kijátszott eseményeket leírhasd a karival, szóval meg van adva a játéktér azoknak is, akik lassabbak. Shunak és Timinek pl beosztott napirendje van, szerdán és pénteken Aréna/KT/kicsik felkutatása, kedden és csütörtökön szafari, egy-egy nap mindkettejüknek szabad döntés, és van egy pihinapjuk. Minden szépen le van írva, és nem kell az egész életüket kijátszani.
Ez minőségi írás, meg romlik a színvonal szerintem csak X számú játékos mániája, és ráadásul ütközik a másik kijelentéseddel, hogy azért kéne írni, hogy élvezd. Néha a karik teljesen átlagos mindennapja folyik, amikor Shu csak csacsogni megy át Junhoz, és az valóban nem fog Csehov puskát meg Agatha Christies whodunites fordulatokat tartalmazni, hanem megmarad a barátokközt szintjén, mert az élet ilyen.
Mivel személyesen is felhoztad nekem a témát, és Esu is, meg tudom is, hogy én (is) vagyok az a bizonyos egyik gyors játékos, így bár nem érzek támadást, azért pár valamit leszögeznék. Nem mindenkinek van szüksége ihletre, valakinek egyszerűen csak "él a karija" (ez nem sértés, nem tudom máshogy kifejezni). Nekem soha nem kellett gondolkodnom azon, hogy mit tennének a karik, mindössze az volt a feladatom, hogy lepötyögjem amit mondanak vagy tesznek. Persze, lehetek olyan nagyon fáradt, hogy ez ne sikerüljön, de ha chatelni tudok, akkor postolni is. Soha nem éreztem úgy, hogy a sok játék grindelés lenne. Egy rakat ismiért jutalmat sem kértem, mert nem érdekli a karikat. Shut érdekli a szafari, szeret pokémonozni a jelvényekkel, ő azt fogja húzni. Timidust az Aréna érdekli, ő azt fogja húzni. Valóban, mindkettejük a jutalomért megy, Shu a csillogó jelvényekért, Timi a pontokért. Azonban olyankor, amikor ezek egyike sincs a képben, játszanak jutalom nélkül is. Jelenleg két küldetésem fut jutalom nélkül, mert nem azért mennek, hanem azért, mert fun, mert szeretnének ott lenni... na jó, Shu szeretne ott lenni. Vagy például useresen is meglepődtem, amikor Kayaba bácsi az egyik élményemért, amiért én csak infót reméltem, jutalmat osztott. Mármint nem csak emléktárgyat, hanem itemet meg aranyat. Sőt, a Szophies Aréna kijátszásánál sem kaptunk jutalmat, révén nem volt harc, de maga a történés nagyon érdekes volt, és közelebb hozta a karikat, megéltek dolgokat, és ez a legfontosabb.
DE ha valaki grindelni szeret, akkor sem tilthatja meg azt neki senki. Van olyan régi játékos, akinek a fejlődési üteme lehagyja Shu fejlődését, pedig régen sokkal nehezebb volt ugye, legalább is ez van állítva. Szóval még ez a régen minden más volt monológ sem teljesen igaz, vagy legalább is nem vonatkozik mindenkire.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Abban mondjuk teljesen igazad van, hogy aki júzerileg inaktív, annak a karaktere nem az. Attól az még éli az életét, megjelenik itt-ott, csak egyszerűen a júzer nem képes rá elég időt szakítani. Ettől még nem lenne szabad, hogy a karaktert is inaktívnak tekintse a többi karakter IC, bár ez gyakorlatilag szinte lehetetlen. A futó ismeretségek nem fognak ezzel foglalkozni, mert így is van kismillió dolog, amivel az oldin foglalkozniuk kell (ezek közül a tápolás, vagy grindolás csak egy dolog, de ott van a karakter többi kismillió játéka, ismije, kapcsolata, amiket ápolni kell). A közeli ismeretségek... legjobb barátok, esetleg romantikus szálak... hát nekik meg épp ezért nehéz. Ha tudják egy júzerről, hogy baromira nem ér rá, nem tud vagy nem akar az oldallal foglalkozni, nem fogja ezzel zaklatni. De a saját karakterével sem fog tudni a másikéra hivatkozni.
No, de nem támadni akarok ezzel (remélem, egyáltalán nem jön le így a postomból), hanem inkább megmagyarázni azt a jelenséget, hogy miért "nem létezik" az a karakter, akinek a júzere épp nem tud foglalkozni az oldallal. Sajnos ez bármikor bárkivel megeshet, elkerülhetetlen.
Mindenkinek megvan a maga tempója. Én nem hiszem azt, hogy a saos tempó túl gyors lenne. Elismerem, néha én is csúszok postokkal, főleg mostanában, mert nem tudok rá időt szakítani, de ilyen az élet. Nem szégyen az, ha valaki inaktív, bárkivel bármikor előfordulhat. De az se szégyen, ha valaki aktív, akár olyan szinten, mint Shuu. Erre a jelenségre nem az a megoldás, hogy belassítjuk a játékokat, s betiltjuk a skype-os játékokat. Sőt... a skype-os játékok kifejezetten élvezetesek is lehetnek! Attól, mert csak néhány sorosak, még nem jelenti, hogy nem minőségiek. A szórakozásért játszik mindenki a maga karakterével, nem?
No, de nem támadni akarok ezzel (remélem, egyáltalán nem jön le így a postomból), hanem inkább megmagyarázni azt a jelenséget, hogy miért "nem létezik" az a karakter, akinek a júzere épp nem tud foglalkozni az oldallal. Sajnos ez bármikor bárkivel megeshet, elkerülhetetlen.
Mindenkinek megvan a maga tempója. Én nem hiszem azt, hogy a saos tempó túl gyors lenne. Elismerem, néha én is csúszok postokkal, főleg mostanában, mert nem tudok rá időt szakítani, de ilyen az élet. Nem szégyen az, ha valaki inaktív, bárkivel bármikor előfordulhat. De az se szégyen, ha valaki aktív, akár olyan szinten, mint Shuu. Erre a jelenségre nem az a megoldás, hogy belassítjuk a játékokat, s betiltjuk a skype-os játékokat. Sőt... a skype-os játékok kifejezetten élvezetesek is lehetnek! Attól, mert csak néhány sorosak, még nem jelenti, hogy nem minőségiek. A szórakozásért játszik mindenki a maga karakterével, nem?
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Shu, a mostani dojo-s posztod mutatja, hogy nem értetted meg teljesen Alex okfejtését.
/nekem chat-en nagyon szépen megfogalmazta és elmagyarázta, csak azért merek most ide írni./
/nekem chat-en nagyon szépen megfogalmazta és elmagyarázta, csak azért merek most ide írni./
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Cearso írta:Shu, a mostani dojo-s posztod mutatja, hogy nem értetted meg teljesen Alex okfejtését.
Megértettem, csak sajnos a kari nem hallotta azt, amit ti chaten beszéltetek. Gilbert és Esu ténylegesen, IC nem volt a céhházban régóta, a többiekről pedig Shu úgy beszélt, hogy "találkoztam ténylegesen", ami azt jelenti, hogy azért összefutottak a folyosón, közös ebédnél, ilyesmi, csak éppen nem csináltak közösen semmit, mint pl Junnal. Ha félreérthető voltam, akkor elnézést kérek.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Én Alex mellé állok... >.>;
De az okfejtésem max később. Szeretném úgy megfogalmazni, hogy nem sértek meg vele senkit, mert nem is áll szándékomban ^^
De az okfejtésem max később. Szeretném úgy megfogalmazni, hogy nem sértek meg vele senkit, mert nem is áll szándékomban ^^
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Nyohh, én vagyok az egyetlen, aki továbbra is, az elejétől kezdve mindvégig a játék élvezetéért képes írni? Akit nem hajt a tatár, hanem önmaga? Azért nyivákolok, hogy már megint nem tudok írni, mert basszus, nagyon akarok.. Igen, vannak olyanok, amikor usernek nincs ihlete, ami azt jelenti, hogy hiába tudom, hogy él a karakter, mit reagál, képtelenség azt 250 szóban leírni. Nálam ezt jelenti az ihlettelenség. Meg van az az állapot, amikor nincs kedvem írni, igen. De ez nem akárki hibája.. És ha nem hajtanám agyon magam ismikkel, karim akkor is élne.. Csak én nem lennék elégedett fejben kitalált ismerősökkel, fejben kitalált eseményekkel, fejben kitalált magyarázatokkal.. Mert én így szeretek játszani. Ellenben én pl. a harcokat nem kedvelem. Mindenkinek van egy játék üteme, stílusa, egyebe.. Elég csak azt betartani.^^
És most komolyan.. Én voltam az egyetlen, aki Alex olvasása közben azt motyogta magának: dehát én így játszok.:O Hova hiányolod? Hát tedd te is így nyugodtan! Hát ne csak írd le, hanem csináld! ?
Szóval.. Nem vagyok az a fajta ember, aki csak a karakter éltetése miatt marad az oldalon.. Nem csinálok olyasmit, amiben nem lelem örömöm. Nem játszok azért, mert karakternek muszáj.. Hanem random kiválasztok emberkéket, akikkel szeretnék.:3 Az elejétől így van.. És ezeket a játékokat eldöntheti kari szempont /pl. az Anatos ismi/ vagy user szempont /pl. Oziriszt azért támadtam le, mert Sebastian avi, téged azért, mert Usui avi, mást azért, mert de jó az et-je, vagy azért, mert csak úgy fent volt chaten, és megkérdezte, ki akar vele játszani. /
És ilyenkor vannak a véletlenszerű összefutások. Mint régen.. Csak hát.. mindenki azt nézi, hogy jó, mert kari nem ismizne csak úgy idegennel, meg a régiekkel is alig van időm játszani.. Így pedig nem tágítjátok a látásotokat, nem játszotok a kicsikkel, és jönnek a panaszok. Persze, hogy nem élvezed, ha nyolcmilliomodszor játszol unalmas játékot ugyanazzal. Kivéve persze, ha karakterileg viszel bele valamit.. Ami megint rajtad múlik. Egy rég elvarratlan szálat, vagy valamivel feldobod így-úgy, kijátszol egy érzést, ilyesmi.. Az ismeretlenek megismerése meg aztán a legjobb. Nekem legalábbis.. Amikor aztán tényleg nem tudod, hogyan is viszonyulj ahhoz a személyhez karakterrel, és akármi is kisülhet belőle.
És most komolyan.. Én voltam az egyetlen, aki Alex olvasása közben azt motyogta magának: dehát én így játszok.:O Hova hiányolod? Hát tedd te is így nyugodtan! Hát ne csak írd le, hanem csináld! ?
Szóval.. Nem vagyok az a fajta ember, aki csak a karakter éltetése miatt marad az oldalon.. Nem csinálok olyasmit, amiben nem lelem örömöm. Nem játszok azért, mert karakternek muszáj.. Hanem random kiválasztok emberkéket, akikkel szeretnék.:3 Az elejétől így van.. És ezeket a játékokat eldöntheti kari szempont /pl. az Anatos ismi/ vagy user szempont /pl. Oziriszt azért támadtam le, mert Sebastian avi, téged azért, mert Usui avi, mást azért, mert de jó az et-je, vagy azért, mert csak úgy fent volt chaten, és megkérdezte, ki akar vele játszani. /
És ilyenkor vannak a véletlenszerű összefutások. Mint régen.. Csak hát.. mindenki azt nézi, hogy jó, mert kari nem ismizne csak úgy idegennel, meg a régiekkel is alig van időm játszani.. Így pedig nem tágítjátok a látásotokat, nem játszotok a kicsikkel, és jönnek a panaszok. Persze, hogy nem élvezed, ha nyolcmilliomodszor játszol unalmas játékot ugyanazzal. Kivéve persze, ha karakterileg viszel bele valamit.. Ami megint rajtad múlik. Egy rég elvarratlan szálat, vagy valamivel feldobod így-úgy, kijátszol egy érzést, ilyesmi.. Az ismeretlenek megismerése meg aztán a legjobb. Nekem legalábbis.. Amikor aztán tényleg nem tudod, hogyan is viszonyulj ahhoz a személyhez karakterrel, és akármi is kisülhet belőle.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Őszintén szólva kétszer is elolvastam Alex "javaslatát", és még így sem igazán jött át a dolog, hogy mit is szeretett volna megosztani.
Én a kezdettől fogva azért játszok, mert élvezem a szerepjátszást, izgalmas, jó időtöltés, amikor nincs hozzá kedvem, időm akkor nem is kezdek eret vágni, hogy akkor most mi is lesz, mert tudom, hogy képes vagyok rá, hogy pótoljak amint lehetőségem adódik rá. Jó persze benne van az is a pakliban, hogy egy játéknál az adott user karaktere kulcsfontosságú, hogy elsők között írjon, de engem eddig a legtöbb esetben mindig megvártatok, és szerintem ez nem csak velem van így.
Ha valaki tudja magáról, hogy kevés ideje van, akkor ne vállaljon 20 játékot el, mert éppen emiatt fog elmenni a kedve az írástól, hogy tömérdek helyre kell írnia, mindenki rágja a fülét, hogy már 4. napja várnak rá, és még ha akarna sem tud majd írni mindenhova.
Szerintem az oldal teljesen normális tempóban halad. Ahogyan fentebb is írtátok, nem fogjuk tudni leírni a karakter minden napját, beosztani minden percét, viszont legtöbb esetleg mégis ki lehet találni anélkül, hogy a másik user leírná mit csinál az adott karakter ha megnézzük a korábbi hozzászólásait. Én pl Junnal ezerszer említettem már, hogy imád teázni, lustálkodni, mászkálni a városban, vásárolni, esetleg az Artes plázában ténykedni, mert mért ne. Vagy pl Mayu rendszeresen ellenőrzi ugyanazokat a dolgokat a városokban, mert neki ez a hobbija. A skype ismik pedig szerintem tökéletesek arra, hogy ne csak egy hanem két, három karakter is vissza utalgasson egy adott élményre.
Én a kezdettől fogva azért játszok, mert élvezem a szerepjátszást, izgalmas, jó időtöltés, amikor nincs hozzá kedvem, időm akkor nem is kezdek eret vágni, hogy akkor most mi is lesz, mert tudom, hogy képes vagyok rá, hogy pótoljak amint lehetőségem adódik rá. Jó persze benne van az is a pakliban, hogy egy játéknál az adott user karaktere kulcsfontosságú, hogy elsők között írjon, de engem eddig a legtöbb esetben mindig megvártatok, és szerintem ez nem csak velem van így.
Ha valaki tudja magáról, hogy kevés ideje van, akkor ne vállaljon 20 játékot el, mert éppen emiatt fog elmenni a kedve az írástól, hogy tömérdek helyre kell írnia, mindenki rágja a fülét, hogy már 4. napja várnak rá, és még ha akarna sem tud majd írni mindenhova.
Szerintem az oldal teljesen normális tempóban halad. Ahogyan fentebb is írtátok, nem fogjuk tudni leírni a karakter minden napját, beosztani minden percét, viszont legtöbb esetleg mégis ki lehet találni anélkül, hogy a másik user leírná mit csinál az adott karakter ha megnézzük a korábbi hozzászólásait. Én pl Junnal ezerszer említettem már, hogy imád teázni, lustálkodni, mászkálni a városban, vásárolni, esetleg az Artes plázában ténykedni, mert mért ne. Vagy pl Mayu rendszeresen ellenőrzi ugyanazokat a dolgokat a városokban, mert neki ez a hobbija. A skype ismik pedig szerintem tökéletesek arra, hogy ne csak egy hanem két, három karakter is vissza utalgasson egy adott élményre.
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Jun írta:Ahogyan fentebb is írtátok, nem fogjuk tudni leírni a karakter minden napját, beosztani minden percét,
Ahhoz képest egyesek nagyon imádnak úgy bírálni más karikat, hogy a teljes ellentétét mondják ki tényként annak, amit valójában az adott karakter csinál. És akkor utána a user ne érezze sz*rul magát, hogy nem volt ideje az adott user karijával kijátszani a dolgot, helyette valaki máséban vagy Élményben oldotta meg.
Én is jóformán addig élveztem a játékot, amíg userileg nem lettem támadva azok miatt a dolgok miatt, amit a karakter elkövetett vagy épp nem követett el. Most már csak igyekszem élvezni, de elég nehéz úgy, hogy mindenkinek meg kell feleljek. Nem köszönt a karim egy másiknak minibosson? Ja, mert nagyon fogok tudni emlékezni húsz posztra két hónap után, mikor végre válaszolhatok is, főleg a parancsnokság óta. Olyankor felőlem nyugodtan tessék beleképzelni, hogy köszönt, mert például Chan nem akkora vadbarom, hogy akárkit is kihagyjon, akár ismeri az illetőt, akár nem. Csak épp user van akkora lüke, hogy nem írja le. Így meg, a saját hibáim miatt szenved a kari is, szinte fáj lassan játszanom, és akkor ebben még nincs ott a grindelés témája
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Ryuninji Ren- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1619
Join date : 2012. Dec. 18.
Karakterlap
Szint: 40
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Én teljes mértékben megértem Alex álláspontját és egyet is értek vele, és az a bizonyos nyomás, amit valakik éreznek, valakik pedig nem, az részben abból fakad, amit Chan most leírt.
Ehhez hozzátéve a bűvös _még_ szócskát, tehát hogy nem volt még ideje kijátszani (hogy adott karival vagy mással az most mindegy). Mert mondjuk van több másik játéka, és erre most még nincs ideje. De majd lesz. Csak az bizonyos játékosoknak, akik sokkal gyorsabbak, már késő. Ők elkönyvelik, hogy jah nem csinálta ezt se meg ezt se, amikor de, csinálta, csupáncsak meg kéne várni, hogy eljusson odáig a másik. Vagy megkérdezni, hogy "te, most ic karid mit csinál, miről tudhatok?". Nem pedig a tényeket nem ismerve olyasmit irogatni a másikról ami nem igaz, "aláásni" a másiknak, hogy egy korábbi kifejezéssel éljek. Ebből adódóan pedig nyomást helyezni a másikra, hogy "igen sietnem kéne gyorsan mindennel, minél előbb kijátszani adott dolgot és eljuttatni mindenkihez az infót, amit ic persze tudniuk kéne, csakhát nem tudnak, mindezt azért, hogy a karakterem képes legyen megtartani a róla ic kialakult véleményt, amit eddig simán megtartott, mert eddig nem kellett kijátszani, elég volt csak elmondani és a többiek elhitték, hogy japp ez így van, most viszont ami nincs kijátszva az nem is történt meg". Hiszen hadd döntsem már el én, mit csinál a karim és mit nem, nem? ><
Szóval türelmesnek kéne lenni a másikkal szemben, és nem ellehetetleníteni csak azért mert lassabb. És én is el fogom készíteni a betekintés alá a kari mit-csinál részt is, és ajánlom ezt mindenkinek, s remélhetőleg így már megoldódik ez a probléma is. ^^ Feltéve ha a másik hajlandó elolvasni ezeket a kis bejegyzéseket, amikor adott karakterről beszél, ha meg valami nem tiszta, akkor megkérdezni.
A kényszerített játékokra most nem térek ki, aláírásomban ott van erről az a 2 mondat, amit erre szánok.
Chancery írta:Ahhoz képest egyesek nagyon imádnak úgy bírálni más karikat, hogy a teljes ellentétét mondják ki tényként annak, amit valójában az adott karakter csinál. És akkor utána a user ne érezze sz*rul magát, hogy nem volt ideje az adott user karijával kijátszani a dolgot...
Ehhez hozzátéve a bűvös _még_ szócskát, tehát hogy nem volt még ideje kijátszani (hogy adott karival vagy mással az most mindegy). Mert mondjuk van több másik játéka, és erre most még nincs ideje. De majd lesz. Csak az bizonyos játékosoknak, akik sokkal gyorsabbak, már késő. Ők elkönyvelik, hogy jah nem csinálta ezt se meg ezt se, amikor de, csinálta, csupáncsak meg kéne várni, hogy eljusson odáig a másik. Vagy megkérdezni, hogy "te, most ic karid mit csinál, miről tudhatok?". Nem pedig a tényeket nem ismerve olyasmit irogatni a másikról ami nem igaz, "aláásni" a másiknak, hogy egy korábbi kifejezéssel éljek. Ebből adódóan pedig nyomást helyezni a másikra, hogy "igen sietnem kéne gyorsan mindennel, minél előbb kijátszani adott dolgot és eljuttatni mindenkihez az infót, amit ic persze tudniuk kéne, csakhát nem tudnak, mindezt azért, hogy a karakterem képes legyen megtartani a róla ic kialakult véleményt, amit eddig simán megtartott, mert eddig nem kellett kijátszani, elég volt csak elmondani és a többiek elhitték, hogy japp ez így van, most viszont ami nincs kijátszva az nem is történt meg". Hiszen hadd döntsem már el én, mit csinál a karim és mit nem, nem? ><
Szóval türelmesnek kéne lenni a másikkal szemben, és nem ellehetetleníteni csak azért mert lassabb. És én is el fogom készíteni a betekintés alá a kari mit-csinál részt is, és ajánlom ezt mindenkinek, s remélhetőleg így már megoldódik ez a probléma is. ^^ Feltéve ha a másik hajlandó elolvasni ezeket a kis bejegyzéseket, amikor adott karakterről beszél, ha meg valami nem tiszta, akkor megkérdezni.
A kényszerített játékokra most nem térek ki, aláírásomban ott van erről az a 2 mondat, amit erre szánok.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Hadd emeljek ki részleteket:
Itt arról van szó, hogy elfelejtettünk játszani, miközben hajhásztuk a szinteket, az expet, a sok sok ismit, és lejjebb adtuk a szintet, de ez nem elfogadható ár sztem.
Ha ilyesmi történt, az csak egyeseknél.. Én úgy érzem, javultam azóta írás ügyileg, és igyekszem továbbra is.^^ És nem hajhászok semmit.:3
A skype ismik tipikusan ezt a grindelős, mmo-s irl hangulatot adják leginkább. A másik, hogy nem hagyjuk a karit egy percre se nyugton. Mindig mindent le kell írni, mert amit nem, az nincs! (ugye hogy abszurd?)
De, van. Amúgy is.. Nagyon ritka az, hogy karakter ilyesmikre utal, vagy hasonló. Jó, lehet, hogy előfordult, ez tény. De szerintem ezt nem kéne az egész fórumra ráhúzni, kérlek. Mikor írtam én le olyat, ami nincs, vagy nem kérdeztem rá? Miu? Atoru? Leírtak ilyesmit? Már megint nem láttok tovább, mint kellene.. Egy személyt támad mindenki, egy személy miatt vannak az ilyen hozzászólások.. És megértem, tényleg szemétség. De értse meg mindenki! Nem hajt senki téged, nem követel, és vár el senki tőled ilyesmit! Azzal az egyel is meg lehet beszélni véleményem szerint. ^^(meg ő csak azt írja le, amit karaktere lát.. vannak karik, akik mást látnak, mint ami van. Szo sem bírja az Artest. ... Bár, mint kiderült, van aki azt hiszi, ez useri gondolatok miatt van így. ) És a saját kedvtelenségedet a játékaidhoz nem kellene az egész fórumra fogni, főleg, mert egy ember hibáit próbálod általánossá tenni..
Hiányolom az olyan szintű játékokat, amiben nem számított az idő. A sao ideje és a mienk majdnem, de nem teljesen működik ugyanúgy.
Így játszok.\o
és játszunk élményért, ne jutalomért. Pl. egy két, vagy három négy hszes ismikben, élvezetesen kijátszani egy egy pillanatát a karinak.
Így játszok.\o
Ezért írunk, nem? Van egy karink és belevisszük egy helyzetbe, majd várjuk, hogy hogyan is reagál rá. Ez élmény. (Persze a sims is lehet az, meg tök jó desingelősest lehet vele játszani Surprised ) de amikor feljövök írni, azt akarom átélni, hogy történt valami. A karival, és ezáltal velem is.
Velem ez történik.\o
Nem az lesz a lényeg egy idő után, hogy színvonalast alkoss, vagy egyszerűen csak élvezd amit írsz, hanem "emellett" még gyorsan, sokat, eredményeset, fullos szintet érj el. De lehet hogy még sorolhatnám tovább is.
Nem várja el senki.\o
Őszintén nem érzem azt, hogy le kell írnom akárhova is, hogy karakterem mit csinál, amikor nem játszom ki. Mert lehetetlen leírni. Eddig sem volt vele problémám. Jó, persze, kari nem csinál olyasmit, ami befolyásol dolgokat.. Másoknál lehet, vannak ilyesmik, mint pl. vörösek üldözése, vagy hasonló. Azt írjátok le. Ezen felül nem gondolom, hogy egész fórumra kiterjedő hiba lenne a dolog..
Itt arról van szó, hogy elfelejtettünk játszani, miközben hajhásztuk a szinteket, az expet, a sok sok ismit, és lejjebb adtuk a szintet, de ez nem elfogadható ár sztem.
Ha ilyesmi történt, az csak egyeseknél.. Én úgy érzem, javultam azóta írás ügyileg, és igyekszem továbbra is.^^ És nem hajhászok semmit.:3
A skype ismik tipikusan ezt a grindelős, mmo-s irl hangulatot adják leginkább. A másik, hogy nem hagyjuk a karit egy percre se nyugton. Mindig mindent le kell írni, mert amit nem, az nincs! (ugye hogy abszurd?)
De, van. Amúgy is.. Nagyon ritka az, hogy karakter ilyesmikre utal, vagy hasonló. Jó, lehet, hogy előfordult, ez tény. De szerintem ezt nem kéne az egész fórumra ráhúzni, kérlek. Mikor írtam én le olyat, ami nincs, vagy nem kérdeztem rá? Miu? Atoru? Leírtak ilyesmit? Már megint nem láttok tovább, mint kellene.. Egy személyt támad mindenki, egy személy miatt vannak az ilyen hozzászólások.. És megértem, tényleg szemétség. De értse meg mindenki! Nem hajt senki téged, nem követel, és vár el senki tőled ilyesmit! Azzal az egyel is meg lehet beszélni véleményem szerint. ^^(meg ő csak azt írja le, amit karaktere lát.. vannak karik, akik mást látnak, mint ami van. Szo sem bírja az Artest. ... Bár, mint kiderült, van aki azt hiszi, ez useri gondolatok miatt van így. ) És a saját kedvtelenségedet a játékaidhoz nem kellene az egész fórumra fogni, főleg, mert egy ember hibáit próbálod általánossá tenni..
Hiányolom az olyan szintű játékokat, amiben nem számított az idő. A sao ideje és a mienk majdnem, de nem teljesen működik ugyanúgy.
Így játszok.\o
és játszunk élményért, ne jutalomért. Pl. egy két, vagy három négy hszes ismikben, élvezetesen kijátszani egy egy pillanatát a karinak.
Így játszok.\o
Ezért írunk, nem? Van egy karink és belevisszük egy helyzetbe, majd várjuk, hogy hogyan is reagál rá. Ez élmény. (Persze a sims is lehet az, meg tök jó desingelősest lehet vele játszani Surprised ) de amikor feljövök írni, azt akarom átélni, hogy történt valami. A karival, és ezáltal velem is.
Velem ez történik.\o
Nem az lesz a lényeg egy idő után, hogy színvonalast alkoss, vagy egyszerűen csak élvezd amit írsz, hanem "emellett" még gyorsan, sokat, eredményeset, fullos szintet érj el. De lehet hogy még sorolhatnám tovább is.
Nem várja el senki.\o
Őszintén nem érzem azt, hogy le kell írnom akárhova is, hogy karakterem mit csinál, amikor nem játszom ki. Mert lehetetlen leírni. Eddig sem volt vele problémám. Jó, persze, kari nem csinál olyasmit, ami befolyásol dolgokat.. Másoknál lehet, vannak ilyesmik, mint pl. vörösek üldözése, vagy hasonló. Azt írjátok le. Ezen felül nem gondolom, hogy egész fórumra kiterjedő hiba lenne a dolog..
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Jaj anyám!
Oké. Azt hiszem, én is megfogalmazom azt, amit problémának érzek. Jönnek itt az érvek-ellenérvek, mindenkinek igaza van, azoknak a feleknek is, akik vitáznak egymással.
Ugye voltak olyan probléma felvetések, hogy nehogy már az legyen, hogy ha egy user inaktívabb egy másiknál, akkor az úgy tűnik, hogy a karija is inaktívabb. Azt szeretném mondani mindenkinek, hogy nagyon szép dolog nagyban nemet rázni fejünkkel, akár fel is háborodni, és azt mondani, hogy ez nem igaz! Csak hogy igaz. Miért? Nem azért, mert csak az történik meg, amit lejátszunk. Nem, mert ahogy javaslatban elhangzott, lehet írni szösszenetet arról, hogy a karink mit csinálnak a mindennapokban.
De kéremszépen. A fejlődés nem a user aktívságától függ? Az, hogy ki hányas szintű, mennyi pontja van, mindez attól függ, hogy ki hány játékot visz és milyen gyorsan. Aki ráér, az egy hét alatt 3-4 KT-t is letud vinni, és ez rohadt sok pont!
Másik, szegény user, akinek nincs ennyi ideje, örül, ha egy hónap alatt egy KT-t visz le. És hát szerényebb is a jutalmazása ez okból kifolyólag.
Namármost. Hogy mi is a gond ezzel. Az, hogy, hiába mondja a lassú user, hogy dehát a karim aktiv, mindennap jár KT-ra, Szafarira, és a manó tudja még, hogy mire! Mert ha userileg nem tudja kijátszani, akkor nem is kap annyi pontot.
Nézzük Esut! A jellemében az lenne benne, hogy mindennap megy és gyakolja ezerrel a mobokat. Elmegy KT-kra, bosszokra, kitakarít kazamatákat, stb. És persze mindezt le is írhatom a cuki kis szösszenetembe, hogy meg is teszi. De hát nem látjátok? Mert én inaktív user vagyok, ezért alig vannak KT-jaim, küldijeim, s kb semmi pontot nem kapok. Ezért is vagyok alacsonyabb szinten, mint kellene!
Szemben egy olyan karival pl, aki elvileg mondjuk nem szeret harcolni csak issza teáját (ne értsd félre Jun, nem ellened szól ez ). Vegyük például, hogy van egy kari, aki tényleg a világ lustája lenne, még hirdetné is, hogy ő utál harcolni, nem jár küldikre, stb, de a user aktív, emiatt sokkal több KT-t és küldit tud kevesebb idő alatt végigvinni, mint pl. szerény személyem. Namármost. Nem ciki, hogy az, aki lusta, és utál harcolni sokkal magasabb szintű, mint az a karim, aki mindent megtesz a fejlődésért?
Erről beszélt Alex! Azért kényszer érzés játszani, mert játszanom kell, ha a karim jellemét nem akarom csorbítani! Nyomatnom kellene ezerrel a KT-kat, ha Esu jellemét helyesen akarnám játszani. Vagy ezek a kényszer-kitalációk. Egy teljes képit kellett kitalálnom csak azért, hogy megmagyarázzam Esu eltűnését hónapokra! Hogy mi a manóért nem fejlődött. Mert nem az a baj, hogy nem írok, és a kari akkor csak egy helyben áll. Nem! Mert írhattam volna, hogy mindennap ezt vagy azt csinálja. A probléma az inaktívságom miatt az, hogy a kari nélkülem képtelen pontokat szerezni, és HAZUDOK, ha azt mondom, hogy de egyébként mindennap gyakolja a mobokat. Hazudok, mert a karim karakterlapján és szintjén ez nem látszik meg!
Persze, mindenki mondhatná: Így jártál! Igen. Így jártam! Ha pontokat akarok, akkor játsszak! Oké, de innentől kezdve már nincs értelme. Ha kell játszanom, akkor már ez nagy hiba! Fáj néznem Esu süllyedését... De még Hermitét is. Ő kifejezetten olyan kari lenne, aki hajhássza a pontokat. Hányas szinten csicsikál már egy ideje? Szánalmasak lettek a karijaim. Értitek? Szánalmasak! És nem tudom, miféle marhaságokat találjak ki indoknak, hogy miért nem fejlődnek.
Legjobb lesz, ha megölöm őket?
Szerintem Kazu baja is ez volt. A kari jellemébe az férne bele, hogy a top1-es harcos! De az ideje ezt nem engedi meg. Így a jelleme erőszakot szenvedett. Így meghalt Kazunak lenni.
Bocsánat, ha kicsit szenvedélyesebben beszéltem az illendőnél!
Oké. Azt hiszem, én is megfogalmazom azt, amit problémának érzek. Jönnek itt az érvek-ellenérvek, mindenkinek igaza van, azoknak a feleknek is, akik vitáznak egymással.
Ugye voltak olyan probléma felvetések, hogy nehogy már az legyen, hogy ha egy user inaktívabb egy másiknál, akkor az úgy tűnik, hogy a karija is inaktívabb. Azt szeretném mondani mindenkinek, hogy nagyon szép dolog nagyban nemet rázni fejünkkel, akár fel is háborodni, és azt mondani, hogy ez nem igaz! Csak hogy igaz. Miért? Nem azért, mert csak az történik meg, amit lejátszunk. Nem, mert ahogy javaslatban elhangzott, lehet írni szösszenetet arról, hogy a karink mit csinálnak a mindennapokban.
De kéremszépen. A fejlődés nem a user aktívságától függ? Az, hogy ki hányas szintű, mennyi pontja van, mindez attól függ, hogy ki hány játékot visz és milyen gyorsan. Aki ráér, az egy hét alatt 3-4 KT-t is letud vinni, és ez rohadt sok pont!
Másik, szegény user, akinek nincs ennyi ideje, örül, ha egy hónap alatt egy KT-t visz le. És hát szerényebb is a jutalmazása ez okból kifolyólag.
Namármost. Hogy mi is a gond ezzel. Az, hogy, hiába mondja a lassú user, hogy dehát a karim aktiv, mindennap jár KT-ra, Szafarira, és a manó tudja még, hogy mire! Mert ha userileg nem tudja kijátszani, akkor nem is kap annyi pontot.
Nézzük Esut! A jellemében az lenne benne, hogy mindennap megy és gyakolja ezerrel a mobokat. Elmegy KT-kra, bosszokra, kitakarít kazamatákat, stb. És persze mindezt le is írhatom a cuki kis szösszenetembe, hogy meg is teszi. De hát nem látjátok? Mert én inaktív user vagyok, ezért alig vannak KT-jaim, küldijeim, s kb semmi pontot nem kapok. Ezért is vagyok alacsonyabb szinten, mint kellene!
Szemben egy olyan karival pl, aki elvileg mondjuk nem szeret harcolni csak issza teáját (ne értsd félre Jun, nem ellened szól ez ). Vegyük például, hogy van egy kari, aki tényleg a világ lustája lenne, még hirdetné is, hogy ő utál harcolni, nem jár küldikre, stb, de a user aktív, emiatt sokkal több KT-t és küldit tud kevesebb idő alatt végigvinni, mint pl. szerény személyem. Namármost. Nem ciki, hogy az, aki lusta, és utál harcolni sokkal magasabb szintű, mint az a karim, aki mindent megtesz a fejlődésért?
Erről beszélt Alex! Azért kényszer érzés játszani, mert játszanom kell, ha a karim jellemét nem akarom csorbítani! Nyomatnom kellene ezerrel a KT-kat, ha Esu jellemét helyesen akarnám játszani. Vagy ezek a kényszer-kitalációk. Egy teljes képit kellett kitalálnom csak azért, hogy megmagyarázzam Esu eltűnését hónapokra! Hogy mi a manóért nem fejlődött. Mert nem az a baj, hogy nem írok, és a kari akkor csak egy helyben áll. Nem! Mert írhattam volna, hogy mindennap ezt vagy azt csinálja. A probléma az inaktívságom miatt az, hogy a kari nélkülem képtelen pontokat szerezni, és HAZUDOK, ha azt mondom, hogy de egyébként mindennap gyakolja a mobokat. Hazudok, mert a karim karakterlapján és szintjén ez nem látszik meg!
Persze, mindenki mondhatná: Így jártál! Igen. Így jártam! Ha pontokat akarok, akkor játsszak! Oké, de innentől kezdve már nincs értelme. Ha kell játszanom, akkor már ez nagy hiba! Fáj néznem Esu süllyedését... De még Hermitét is. Ő kifejezetten olyan kari lenne, aki hajhássza a pontokat. Hányas szinten csicsikál már egy ideje? Szánalmasak lettek a karijaim. Értitek? Szánalmasak! És nem tudom, miféle marhaságokat találjak ki indoknak, hogy miért nem fejlődnek.
Legjobb lesz, ha megölöm őket?
Szerintem Kazu baja is ez volt. A kari jellemébe az férne bele, hogy a top1-es harcos! De az ideje ezt nem engedi meg. Így a jelleme erőszakot szenvedett. Így meghalt Kazunak lenni.
Bocsánat, ha kicsit szenvedélyesebben beszéltem az illendőnél!
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Szo: Már suman, de azért mert nem a te inged egy probléma, azért még lehet hogy létezik!
Én csak örülni tudok annak, hogy nincsenek olyan problémáid (vagy nem érdekelnek) amit leírtam.
Két dologról van szó, mint azt láttam chaten.
Az egyik a nehezebben való fejlődés most, mint régen.
Ez a Kazu féle karival rendelkező Kazu féle usereknek gond nagyon nagyon.... kevés idejük van, és erre fel kari még többet igényel, mint azelőtt.
(nem vagyok hajlandó olyan vitába folyni, hogy "de nem is - de igen de nem de...", mert az gyerekes, ráadásul ha már egy ember van aki így érzi, akkor valós dologról van szó. (Matek;) ) Lehet hogy vannak még Kazu-k csak ők mondjuk leléptek, mert "úgy érzik, hogy akkor nemnekik való a sao forum" de az is lehet hogy még itt vannak valahol. Kazu eléggé hozzánőtt a forumhoz, hogy maradjon de sajnálja, hogy így kell éreznie. )
A másik az ic időrend.
Lehet, hogy jelenleg Shu az egyetlen akit fel lehetne mutatni, (habár sztem nem) de ő az egyetlen aki ennyire látható példa erre.
Jóban vagyok Shuval ooc és ic is.
És örömmel vettem, hogy nem vette támadásnak, mert nem az.
Én is úgy játszottam, ahogy Szo, és úgyis szándékozok játszani mostantól, csakhogy eddig nem kellett kiírnom, hogy Alex kari pl. beszél mindennap Anattal, most meg külön ismi kellett volna mindenről még jóval a dojo előtt, hogy Anat kari ne úgy álljon hozzá. (hogy pl. nem hallott Alextől a Bondsról, mert nem fért bele egy külön ismi)
Ezért írtam ezt.
És akkor félreértés elkerülése végett.
Még egyszer leírom, hogy mit látnék én gyógyírnek.
Lehet hogy "csak nekünk szerencsétlenek" probléma ez, de mi is a sao részesei vagyunk. Egy jó közösségé és nem akarunk elmenni. Itt akarunk maradni!
Ezért azt javasolnám, hogy a userek legyenek figyelemmel a karik olyan megnyílvánulásaira is, amit adott karik usere nem játszott ki.
Kérdezzük meg chaten, hogy "te figy, a játékaid alapján ezt meg ezt látja karim, van még valami amit tudnia kéne? Lehet hogy csak nem játszottad ki!"
Vagy " Te figy, mondd már el, hogy ekkor meg ekkor mi történt kariddal, mikor az enyém ezt meg ezt csinálta, mert bele akarlak írni egy hszembe!!
Vagy " te figy, elküldhetek karidnak valamit ic? Fontos lenne" Vagy "Dumáljuk már le, hogy ekkor meg ekkor talizott kari és kész, jó? "
User dönt. Ha én azt mondom userileg, hogy erre nincs időm, akkor azt mondom, hogy van elég sütnivalója, legyen kicsit tekintettel rám. Ezt most ne, mert nekem túl sok olyan játékot eredményezne az, hogy ezt lejátszuk.
Tehát arra kérek mindenkit, hogy Kommunikáljunk!
És amit Anat is támogatott. Hogy akkor ezután írjunk vmit az adatlapra arról a bizonyos 90%-ról és Olvassák el azok, akik írni akarnak a kariról!
Javaslom, hogy ez kerüljön bele szabályzatokba is.
Ha én user akarok írni másik user karijáról, akkor köteless legyek tájékozódnom felőle, amennyiben van lehetőségem rá.
Tehát ha olyat írok kariról, ami szembetűnően baromság, csak mert lusta voltam felmenni az adatlapjára, vagy megkérdezni tőle chaten/fbn/skypen akkor ki kell törölnöm a hszem, mert ezzel karit is és usert is hátrányosan megkülönböztetem önkényesen.
A harmadik pedig a szép írás. Az lehet hogy csak nekem probléma. Eddig nem tudtam annyi energiát ráfordítani, amennyit akartam ezért színvonalatlannak tartom. Aki átérzi ezt átérzi, aki nem nem.
Én csak örülni tudok annak, hogy nincsenek olyan problémáid (vagy nem érdekelnek) amit leírtam.
Két dologról van szó, mint azt láttam chaten.
Az egyik a nehezebben való fejlődés most, mint régen.
Ez a Kazu féle karival rendelkező Kazu féle usereknek gond nagyon nagyon.... kevés idejük van, és erre fel kari még többet igényel, mint azelőtt.
(nem vagyok hajlandó olyan vitába folyni, hogy "de nem is - de igen de nem de...", mert az gyerekes, ráadásul ha már egy ember van aki így érzi, akkor valós dologról van szó. (Matek;) ) Lehet hogy vannak még Kazu-k csak ők mondjuk leléptek, mert "úgy érzik, hogy akkor nemnekik való a sao forum" de az is lehet hogy még itt vannak valahol. Kazu eléggé hozzánőtt a forumhoz, hogy maradjon de sajnálja, hogy így kell éreznie. )
A másik az ic időrend.
Lehet, hogy jelenleg Shu az egyetlen akit fel lehetne mutatni, (habár sztem nem) de ő az egyetlen aki ennyire látható példa erre.
Jóban vagyok Shuval ooc és ic is.
És örömmel vettem, hogy nem vette támadásnak, mert nem az.
Én is úgy játszottam, ahogy Szo, és úgyis szándékozok játszani mostantól, csakhogy eddig nem kellett kiírnom, hogy Alex kari pl. beszél mindennap Anattal, most meg külön ismi kellett volna mindenről még jóval a dojo előtt, hogy Anat kari ne úgy álljon hozzá. (hogy pl. nem hallott Alextől a Bondsról, mert nem fért bele egy külön ismi)
Ezért írtam ezt.
És akkor félreértés elkerülése végett.
Még egyszer leírom, hogy mit látnék én gyógyírnek.
Lehet hogy "csak nekünk szerencsétlenek" probléma ez, de mi is a sao részesei vagyunk. Egy jó közösségé és nem akarunk elmenni. Itt akarunk maradni!
Ezért azt javasolnám, hogy a userek legyenek figyelemmel a karik olyan megnyílvánulásaira is, amit adott karik usere nem játszott ki.
Kérdezzük meg chaten, hogy "te figy, a játékaid alapján ezt meg ezt látja karim, van még valami amit tudnia kéne? Lehet hogy csak nem játszottad ki!"
Vagy " Te figy, mondd már el, hogy ekkor meg ekkor mi történt kariddal, mikor az enyém ezt meg ezt csinálta, mert bele akarlak írni egy hszembe!!
Vagy " te figy, elküldhetek karidnak valamit ic? Fontos lenne" Vagy "Dumáljuk már le, hogy ekkor meg ekkor talizott kari és kész, jó? "
User dönt. Ha én azt mondom userileg, hogy erre nincs időm, akkor azt mondom, hogy van elég sütnivalója, legyen kicsit tekintettel rám. Ezt most ne, mert nekem túl sok olyan játékot eredményezne az, hogy ezt lejátszuk.
Tehát arra kérek mindenkit, hogy Kommunikáljunk!
És amit Anat is támogatott. Hogy akkor ezután írjunk vmit az adatlapra arról a bizonyos 90%-ról és Olvassák el azok, akik írni akarnak a kariról!
Javaslom, hogy ez kerüljön bele szabályzatokba is.
Ha én user akarok írni másik user karijáról, akkor köteless legyek tájékozódnom felőle, amennyiben van lehetőségem rá.
Tehát ha olyat írok kariról, ami szembetűnően baromság, csak mert lusta voltam felmenni az adatlapjára, vagy megkérdezni tőle chaten/fbn/skypen akkor ki kell törölnöm a hszem, mert ezzel karit is és usert is hátrányosan megkülönböztetem önkényesen.
A harmadik pedig a szép írás. Az lehet hogy csak nekem probléma. Eddig nem tudtam annyi energiát ráfordítani, amennyit akartam ezért színvonalatlannak tartom. Aki átérzi ezt átérzi, aki nem nem.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Edit:
- Véleményt nyilvánítani egész más.
Ha Ren kari eldöntötte, hogy Alex egy hörcsög, akkor ez van.
Saját egyéni szoc....
A másik meg az, hogy ha user eldönti, hogy a karija pletykál, és valótlan dolgokat híresztel a másikról.
De akkor ezt a userek tudják, hogy ez nem igaz, és nem tényként fogják kezelni.
Kari kezelheti, de useresen legyen tiszta, hogy kari csak kettyós, és beindult vkire, vagy ezt hiszi, stb.
De ha user azt akarja kijátszani, hogy ő hűű de tájékozott karival van, akkor legyen is az.
Lásd fenti javaslat.
- Véleményt nyilvánítani egész más.
Ha Ren kari eldöntötte, hogy Alex egy hörcsög, akkor ez van.
Saját egyéni szoc....
A másik meg az, hogy ha user eldönti, hogy a karija pletykál, és valótlan dolgokat híresztel a másikról.
De akkor ezt a userek tudják, hogy ez nem igaz, és nem tényként fogják kezelni.
Kari kezelheti, de useresen legyen tiszta, hogy kari csak kettyós, és beindult vkire, vagy ezt hiszi, stb.
De ha user azt akarja kijátszani, hogy ő hűű de tájékozott karival van, akkor legyen is az.
Lásd fenti javaslat.
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Az utolsó három hsz (Esu, Al) jól összefoglalja a problémát. Annyit fűznék hozzá, hogy Neu is azért hagyta itt az oldalt, mint amivel most én is küzdök. Nem tudta tartani a lépést a karijával és nem bírta, hogy x szinttel alacsonyabban van, mint elvileg kellene neki. Az meg nem fért bele neki, hogy egyszerre legalább 5-6 játékot vigyen.
Jelenleg egy másik fórumon játszik.
Persze ha ez nem gond, akkor lehet mondani, hogy ne indítson olyan karit ezen a fórumon, hanem menjen máshova.
Jelenleg egy másik fórumon játszik.
Persze ha ez nem gond, akkor lehet mondani, hogy ne indítson olyan karit ezen a fórumon, hanem menjen máshova.
Chiaki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 35
Join date : 2015. Jan. 05.
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
@Esu, Chiaki: és akkor most mit szeretnétek elérni azzal, hogy ezt elmondtátok? Hogy álljon le mindenki a játékkal és várjuk be Esut, Hermitet és Kazut? Ez nyilván badarság, ez a ti egyéni szoc problémátok, és nektek kell megoldani, nem a staffnak, és nem is más játékosoknak.
Alex más problémáról beszélt, aminek tényleg csak annyi a megoldása, hogy kommunikáljunk egymással. De ezt nem kell szabályzatba foglalni, az már azért erős túlzás Én garantáltan nem fogok mások után szaladgálni, hogy mit írhatok le más karikról és mit nem, mert minden a karakter véleménye, akkor is, ha ez az adott karakter userének nem tetszik.
Alex más problémáról beszélt, aminek tényleg csak annyi a megoldása, hogy kommunikáljunk egymással. De ezt nem kell szabályzatba foglalni, az már azért erős túlzás Én garantáltan nem fogok mások után szaladgálni, hogy mit írhatok le más karikról és mit nem, mert minden a karakter véleménye, akkor is, ha ez az adott karakter userének nem tetszik.
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Szerintem a karakterek 50%-ában benne van, hogy a legjobbak akarnak lenni, tehát szemétség lenne, ha csak X lehetne a legjobb, mert ő akarja a legjobban.
Amúgy sem értem, hogy miért olyan gond, ha valaki kisebb szinten van, miért ekkora lelki trauma. Úgyis ott van a kiképző tiszt és a bossok legyőzésével nőni fog a szint, amelyről kezdeni lehet.
Amúgy sem értem, hogy miért olyan gond, ha valaki kisebb szinten van, miért ekkora lelki trauma. Úgyis ott van a kiképző tiszt és a bossok legyőzésével nőni fog a szint, amelyről kezdeni lehet.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
22 / 39 oldal • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 39
22 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.