Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
12 / 39 oldal
12 / 39 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 39
Re: Javaslatok
Egy új szakma ötletem van. Ez pedig a szimbólum/címer író vagy valami ilyesmi néven futó finomság. Lényegében csak annyiról lenne szó, hogy páncélokra, pajzsokra, fegyverekre és kiegészítökre vagy csak páncélokra és pajzsokra lehetne bizonyos címereket festetni. Ezek kisebb pluszokat adnának és nem feltétlen érték növelést. Pl. egy levél szimbólum ami 4 körönként egy életet tölt vagy egy sün szimbólum ami sebzi egyel az ellenfeledet ha megcsap. Ilyen kis apró dolgok. Úgy gondoltam, hogy minden céh-nek lehetne egy egyedi ilyen szimbóluma (a címerük), amit csak a céh tagjai hordhatnának és a céh alapító találja ki annak hatásást. Persze ebből is lehetnének erősebbek és receptből lehetne szerezni őket. Szerintem ásvány és növényekből kéne ezeket egyaránt készíteni. (lehetne az is hogy ugyanaz a szimbólum más tárgyakon mást ad. Pl pajzson vagy páncélon a sün a viszairányuló plusz sebzést, máson pedig...)(bizonyos esetekben adhatnának optikai tuningot is csak és akár az is lehetne hogy adig nem lehet tudni, hogy egy szimbólum egy adot tárgytipusba mit tuningól amig meg nem csinálják)
Meg egy másik felvetés. Volt egy játék amivel régen játszottam (Sword & Potion) abban voltak olyan tárgyak amit két külömbözö szakmabelinek együtt kellet megcsinálni. Nem tudom, hogy vannak e ilyenek. De ha nem szerintem ez lehetne így mondjuk egy rúna kard esetében. (kellene egy fegyverkészítéses és egy kristály írásos karakter), illetve lehetne olyant csinálni, hogy megpróbáljon kikutatni magának recepteket. Mondjuk próbálgatással.
Meg egy másik felvetés. Volt egy játék amivel régen játszottam (Sword & Potion) abban voltak olyan tárgyak amit két külömbözö szakmabelinek együtt kellet megcsinálni. Nem tudom, hogy vannak e ilyenek. De ha nem szerintem ez lehetne így mondjuk egy rúna kard esetében. (kellene egy fegyverkészítéses és egy kristály írásos karakter), illetve lehetne olyant csinálni, hogy megpróbáljon kikutatni magának recepteket. Mondjuk próbálgatással.
FigtherBunny- Harcművész
- Hozzászólások száma : 23
Join date : 2014. Jan. 06.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Nemrég kerültek be rúnák, amik hasonlóak a címereshez, csak vizuálisan nem éppen jelennek meg és amúgy is már elég sok felszerelés van (sok pont összességében) nem szeretnék még többet még.
A próbálgatás túl sok ércbe/növénybe kerülne, különleges recepteket pedig majd magas szintre tervezek.
A próbálgatás túl sok ércbe/növénybe kerülne, különleges recepteket pedig majd magas szintre tervezek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Holdfény Diadém: nevezzük át Holdfény Diadém/Koronára, igy nem kizárólagosan női ékszer lenne, és a statjait koronaként a férfi karakterek is használhatnák
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Fiúknak ott az Alkony maszk, ez a két cucc direkt úgy van tervezve, hogy az egyik "lányos" a másik meg "fiús" :3
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A T1s pajzskristály alapötlete tök jó (bár nekem speciel nem éri meg a jelenlegi T1es)
Én szívesen látnék belőle T2-es verziót ami teljes körben képes minden támadást felére csökkenteni
Illetve T3 vagy magasabb tier szinten egy 3 körön át ható verziót még (biztosan lenne keletje és a kristályírók fel tudnák venni a versenyt a gyógyító potionökkel szemben)
Én szívesen látnék belőle T2-es verziót ami teljes körben képes minden támadást felére csökkenteni
Illetve T3 vagy magasabb tier szinten egy 3 körön át ható verziót még (biztosan lenne keletje és a kristályírók fel tudnák venni a versenyt a gyógyító potionökkel szemben)
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
No-no, akkor még erősebb bossokat kéne.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
nem bossok miatt jött az ötlet (nem kell mindent a bossokból kiindulva megitélni, + én amúgy se jutok el még egy ideig bossig), hanem kazamata miatt, de az all-starhoz hasonló mass pvp-ken is nagyon jól jönne
de felőlem aztán nyugodtan erősíthetsz a bossokon ha lesznek ilyen kristályok
de felőlem aztán nyugodtan erősíthetsz a bossokon ha lesznek ilyen kristályok
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Bannolják már le Angit és az összes multiját! Már nagyon nem vicces, hogy már megint kreálni próbál egy sablonos karaktert, teletömi vele az oldalt, aztán a végén már nem mernek az Adminok ránézni az előtörténetek topicra!
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Nos akkor előterjeszteném publikusan, teljes mértékben a közösség elé tárva a kérdéskört: Mikor és miként lehet közös tarisznyába pakolni harc közben? Ezt az egy partyban lévő karakterek közti poti és kristály megosztási lehetőséget még én vetettem föl hónapokkal ezelőtt staffban, bevezetésre is került, használjuk is azóta bosson. Viszont most egy vitatott helyzet alakult ki az egyik kazamatában, ahol is nem rögtön az első postban emeltem ki userileg, hogy miket pakolnék be a tarisznyába (bevallom eszembe sem jutott ekkor még), hanem az első harci körben, amikor is még befejezetük az ismerkedős részt, annak végén karakterem is mondja, hogy akkor megoszt a társaival némi muníciót, majd ezután indulnak farmolni és jön a harci kör kijátszása. Mindez egy postba lett belesűrítve. Klein vélhetően jogosan nehezményezte ezt, szerinte a közös tarisznyázást az első körben kellett volna megejtenünk, ahogy az bosson is megszokott. Én vitára keltem vele, mondván in game akkor került rá sor, amikor, és most is tartom, hogy játéktechnikailag sem kellene ennek zavarónak lennie. Ennyi rugalmasság belefér. Mellékesen hozzáfűztem, hogy mesélőként én még azt is engedném, hogy megfelelő szankciókkal (Klein szerint egész harci kör mellékcselekvésestül való beáldozása esetén), akár harc közben is lehessen bepakolni a közös tarisznyába. Számomra ez karakter fejjel logikus. Kérdés, nektek mi a véleményetek erről? In game logikus, ergo engedhető dolog, hogy nem (csak) az első körben pakolhassunk a közös tarisznyába, vagy maradjon minden az eredetibe és ne rugaszkodjunk el az animetől (ahol ilyesmiről szó sem esett)?
Ugyanezen kazamatás játék kapcsán merült föl az a probléma is, hogy felszerelést lehessen-e átadni társnak. Mivel a játék elei ismerkedős postokban merült föl egyáltalán a gondolat, hogy egyik karaktertől felszerelést kapjon a másik, így lehetőség sem volt arra, hogy a statok megadásakor rögzítsük a változást. In game történt a dolog, nem volt előre megbeszélve userek között. Ilyen esetben mi a helyzet? Ragaszkodjunk a szabályokhoz, vagy érvénybe léphessen az in game, még akkor is, ha ezzel a mesélőt szívatjuk az újraszámoltatás miatt? Vélemény?
Remélem sikerült objektívnek maradnom és figyelembe vennem mesélő és játékos szemszögét is.
Ugyanezen kazamatás játék kapcsán merült föl az a probléma is, hogy felszerelést lehessen-e átadni társnak. Mivel a játék elei ismerkedős postokban merült föl egyáltalán a gondolat, hogy egyik karaktertől felszerelést kapjon a másik, így lehetőség sem volt arra, hogy a statok megadásakor rögzítsük a változást. In game történt a dolog, nem volt előre megbeszélve userek között. Ilyen esetben mi a helyzet? Ragaszkodjunk a szabályokhoz, vagy érvénybe léphessen az in game, még akkor is, ha ezzel a mesélőt szívatjuk az újraszámoltatás miatt? Vélemény?
Remélem sikerült objektívnek maradnom és figyelembe vennem mesélő és játékos szemszögét is.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
A kulcsszó: Kooperációs készség
Sokszor szokott zavarni az, hogy egy ingame teljesen szétesett csapatot egyszer csak megszáll Erwin Rommel szelleme, és hirtelen előállnak egy győzelmet jelentő taktikával a semmiből.
Jó játékosokkal meg lehet oldani, hogy az ilyen szituációk karakter hűen, valóban ingame lezajlhassanak, és tényleg nem ördögtől való ötlet az, hogy valaki át tud dobni egy potiont, de az a baj, hogy a csapatot ismerve ez azt eredményezné, hogy "hát itt se tartottátok be a szabályokat, akkor hadénismá..." :/
A közös tarisznyába pakolás a harc közben ötlete... szerintem nagyon sok feladatot róna a mesélőre, és elveszítené annak az izgalmát, hogy neked ez és ez a cuccaid vannak, dolgozz belőle ahogyan szeretnél. A végén eljutnánk oda, hogy minden megy a levesbe, és majd mindenki kiveszi azt, ami neki éppen kell.
Sokszor szokott zavarni az, hogy egy ingame teljesen szétesett csapatot egyszer csak megszáll Erwin Rommel szelleme, és hirtelen előállnak egy győzelmet jelentő taktikával a semmiből.
Jó játékosokkal meg lehet oldani, hogy az ilyen szituációk karakter hűen, valóban ingame lezajlhassanak, és tényleg nem ördögtől való ötlet az, hogy valaki át tud dobni egy potiont, de az a baj, hogy a csapatot ismerve ez azt eredményezné, hogy "hát itt se tartottátok be a szabályokat, akkor hadénismá..." :/
A közös tarisznyába pakolás a harc közben ötlete... szerintem nagyon sok feladatot róna a mesélőre, és elveszítené annak az izgalmát, hogy neked ez és ez a cuccaid vannak, dolgozz belőle ahogyan szeretnél. A végén eljutnánk oda, hogy minden megy a levesbe, és majd mindenki kiveszi azt, ami neki éppen kell.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Sziasztok!
Ró új küldije elindított bennem egy gondolatot. A küldetés (ami igazából event ) a Kinti én címet kapta. Alternatív játék, ami azt dolgozza fel, mi történt volna a karaktereinkkel, ha el sem indul a játék.
Mostanában több játékfelkérést is kaptam korábbi, már halott karaktereimmel. Újra életre kelteni nem akarom őket, de egy-egy játékra még nekem is jól esik a bőrükbe bújni.
Javaslatom, vagy még inkább kérdésem a következő: nem akarunk ezeknek a játékoknak külön boardot nyitni? Egy Alternatív Univerzum boardot. Anno, amikor én fél évre elhagytam az oldalt, a karaktereim, a játékok megunása is szerepet játszott (sok minden más mellett). Ezzel az új boarddal ki lehet próbálni merőben új felállásokat is: gyors találkozás New Yorkban, harc a SAO helyett az ALO-ban, karaktercserés küldetések…
A kérdés talán úgy pontosabb, hogy kell ezért új board?
Előny: felhívná a figyelmet erre a lehetőségre. Nem folynának össze a „rendes” játékokkal, tehát nem lenne keveredés és félreértés belőle.
Hátránya: hmm. Minden játék elé oda kéne írni, hogy ez ismerkedés, KT, küldetés vagy esemény, hogy a végén ugyan úgy zárni és díjazni lehessen. De ha így csináljuk, akkor ebből se lehet gond.
Mit gondoltok?
Ró új küldije elindított bennem egy gondolatot. A küldetés (ami igazából event ) a Kinti én címet kapta. Alternatív játék, ami azt dolgozza fel, mi történt volna a karaktereinkkel, ha el sem indul a játék.
Mostanában több játékfelkérést is kaptam korábbi, már halott karaktereimmel. Újra életre kelteni nem akarom őket, de egy-egy játékra még nekem is jól esik a bőrükbe bújni.
Javaslatom, vagy még inkább kérdésem a következő: nem akarunk ezeknek a játékoknak külön boardot nyitni? Egy Alternatív Univerzum boardot. Anno, amikor én fél évre elhagytam az oldalt, a karaktereim, a játékok megunása is szerepet játszott (sok minden más mellett). Ezzel az új boarddal ki lehet próbálni merőben új felállásokat is: gyors találkozás New Yorkban, harc a SAO helyett az ALO-ban, karaktercserés küldetések…
A kérdés talán úgy pontosabb, hogy kell ezért új board?
Előny: felhívná a figyelmet erre a lehetőségre. Nem folynának össze a „rendes” játékokkal, tehát nem lenne keveredés és félreértés belőle.
Hátránya: hmm. Minden játék elé oda kéne írni, hogy ez ismerkedés, KT, küldetés vagy esemény, hogy a végén ugyan úgy zárni és díjazni lehessen. De ha így csináljuk, akkor ebből se lehet gond.
Mit gondoltok?
_________________
A D A T L A P ll Nem én vagyok hűvös, Te vagy meleg. ll
- pontozás:
- Élet: 33 -> 165 HP
Fegyverkezelés: 30 +6 -> 36
Erő/Irányítás: 30 +3 -> 33
Kitartás: 7
Gyorsaság: 33 +3 -> 36
Speciális képesség: 16 +6 -> 22
Páncél: 0 +17 -> 17
Felszerelve:
T1 Stramm *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +2 páncél)
T1 Futópajzs (+6 páncél +3 gyorsaság)
T1 Kezdő Ruha (+2 páncél)
T1 Vas Sisak (+7 páncél)
T2 Harmat Gyűrű (+6 fegyverkezelés +6 speciális képesség)
Kincaid- Lovag
- Hozzászólások száma : 258
Join date : 2013. Oct. 11.
Karakterlap
Szint: 29
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Az új board semmiképpen nem árt. Mivel ugye a játékosok egyszerre ragadtak a világban, így akármelyik kari játszhatna akármelyikkel, és ha éppenséggel nem írja át teljesen a jellemét, akkor akár belevehetné a karakter múltjába is. Szerintem remek ötlet.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Nem rossz ötlet, kifejteni nem fogom, plusz és kész. (Már) értem a mögöttes miérteket is. Amivel viszont gondok akadhatnak, az a jutalmazás.
Pl adott kari játszik 2-3 halott multijával egyszerre, kt-k, küldik stb, majd a jutalom mind a még élő főkarinak megy. Nos, ez nem éppen fair, ugyebár. Az öröklési szabály sem alkalmazható rá, mivel nem átadás történik, hanem folyamatos játék, időben egyszerre a fekete és színes karikkal. Nos, javaslatok a probléma megoldására:
1.: AU-ban ne legyen jutalom. Én sem pártolom ezt, mert hülyeség, szal ki is húzhatjuk. Edit: illetve az hülyeség, ha az élő karik nem kapnának. Viszont az is jó megoldás lehet, hogy a halott karik nem kapnak, az élőkre meg a 2. pont vonatkozna, és akkor a 2. pont problémája is megoldva.
2.: A 3 küldi 2 kt limit legyen érvényes ebben a boardban a halott (!) multikra is, öröklési szabály nélkül. Tehát ha az AU-n kívül van a főkaridnak 2 küldetése pl, az AUban csak 1 küldit vehet fel, bármelyik karival, élővel vagy halottal is menjen. Kt-ra dettó. Szerintem ez így fair, nem vonódna le a végén a 10% se. Ezzel probléma, a jártasságok hogyan legyenek?
Kin, elsősorban a te reakciódra vagyok kíváncsi, próbáltam felmérni a te szemszögedből is és az enyémből is. (Jah, aki nem tudná, ez a multik-adnak-át-főkarinak-ezt-meg-azt-dolgok nekem nagyon nem tetszenek. .__. Hiszen így egyszerre lehet akár 6 küldid és 4 kt-d is, a limit meg nem dísznek van.)
Pl adott kari játszik 2-3 halott multijával egyszerre, kt-k, küldik stb, majd a jutalom mind a még élő főkarinak megy. Nos, ez nem éppen fair, ugyebár. Az öröklési szabály sem alkalmazható rá, mivel nem átadás történik, hanem folyamatos játék, időben egyszerre a fekete és színes karikkal. Nos, javaslatok a probléma megoldására:
1.: AU-ban ne legyen jutalom. Én sem pártolom ezt, mert hülyeség, szal ki is húzhatjuk. Edit: illetve az hülyeség, ha az élő karik nem kapnának. Viszont az is jó megoldás lehet, hogy a halott karik nem kapnak, az élőkre meg a 2. pont vonatkozna, és akkor a 2. pont problémája is megoldva.
2.: A 3 küldi 2 kt limit legyen érvényes ebben a boardban a halott (!) multikra is, öröklési szabály nélkül. Tehát ha az AU-n kívül van a főkaridnak 2 küldetése pl, az AUban csak 1 küldit vehet fel, bármelyik karival, élővel vagy halottal is menjen. Kt-ra dettó. Szerintem ez így fair, nem vonódna le a végén a 10% se. Ezzel probléma, a jártasságok hogyan legyenek?
Kin, elsősorban a te reakciódra vagyok kíváncsi, próbáltam felmérni a te szemszögedből is és az enyémből is. (Jah, aki nem tudná, ez a multik-adnak-át-főkarinak-ezt-meg-azt-dolgok nekem nagyon nem tetszenek. .__. Hiszen így egyszerre lehet akár 6 küldid és 4 kt-d is, a limit meg nem dísznek van.)
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Szerintem meg is van a megoldás. Ahogy Kin is leírta, a halott karikkal a nosztalgia kedvéért jó játszani, "jól esik a bőrükbe bújni" még egy kicsit. Úgy gondolom, hogy aki a halott kariját játszatja, az nem jutalomért játszik, hanem ezért az élményért.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Érint rajtam kívül bárkit is ez a halott multis dolog? Tudtommal egyedül vagyok azzal, hogy...
A: nem azért ölöm meg a karaktereimet, mert meguntam őket, vagy nem tudok játszani velük, hanem mert így érzem helyesnek. Tehát bár később kényelmetlenek, attól még újra fel tudom húzni magamra a bőrüket.
B: egyszer már hagytam itt az oldalt, tetemes mennyiségű halott karaktert hagyva a hátam mögött (és amúgy is termeltem már korábban is), majd később visszatértem.
Azt hiszem, hogy ezek csak rám igazak. Ezt figyelembe véve persze szabhatunk csak rám külön szabályokat, de én meg ezt nem érzem fairnak. Másrészről úgy gondolom, hogy Hinarinak az ilyen irányú ellenérzései nem most kezdtek kialakulni, és nem is most merültek fel először, nekem pedig egyszer már igazán (bár úgy tűnik nem végérvényesen) elegem lett pl az ilyen huzavonákból, éppen ezért inkább azt mondom:
Ebben a vitában én nem tudok objektív lenni, és a visszajelzések alapján az AU túl jó ötlet ahhoz, hogy ilyen banánhéjon csússzon el, mint a személyeskedés közöttünk. Részemről azzal korlátozódnak AU-ban a halott karaktereim, amit csak meghatároztok. Minden bizonnyal még akkor sem fogom azt mondani, amikor valaki játszani szeretne egy halott karakteremmel, hogy nem engedem, még akkor se, ha ugyan azért a teljesítményért ő kap valamit, én pedig nem.
Részemről kiszálltam, és nem kívánok többet hozzátenni a témához. Köszönöm!
A: nem azért ölöm meg a karaktereimet, mert meguntam őket, vagy nem tudok játszani velük, hanem mert így érzem helyesnek. Tehát bár később kényelmetlenek, attól még újra fel tudom húzni magamra a bőrüket.
B: egyszer már hagytam itt az oldalt, tetemes mennyiségű halott karaktert hagyva a hátam mögött (és amúgy is termeltem már korábban is), majd később visszatértem.
Azt hiszem, hogy ezek csak rám igazak. Ezt figyelembe véve persze szabhatunk csak rám külön szabályokat, de én meg ezt nem érzem fairnak. Másrészről úgy gondolom, hogy Hinarinak az ilyen irányú ellenérzései nem most kezdtek kialakulni, és nem is most merültek fel először, nekem pedig egyszer már igazán (bár úgy tűnik nem végérvényesen) elegem lett pl az ilyen huzavonákból, éppen ezért inkább azt mondom:
Ebben a vitában én nem tudok objektív lenni, és a visszajelzések alapján az AU túl jó ötlet ahhoz, hogy ilyen banánhéjon csússzon el, mint a személyeskedés közöttünk. Részemről azzal korlátozódnak AU-ban a halott karaktereim, amit csak meghatároztok. Minden bizonnyal még akkor sem fogom azt mondani, amikor valaki játszani szeretne egy halott karakteremmel, hogy nem engedem, még akkor se, ha ugyan azért a teljesítményért ő kap valamit, én pedig nem.
Részemről kiszálltam, és nem kívánok többet hozzátenni a témához. Köszönöm!
_________________
A D A T L A P ll Nem én vagyok hűvös, Te vagy meleg. ll
- pontozás:
- Élet: 33 -> 165 HP
Fegyverkezelés: 30 +6 -> 36
Erő/Irányítás: 30 +3 -> 33
Kitartás: 7
Gyorsaság: 33 +3 -> 36
Speciális képesség: 16 +6 -> 22
Páncél: 0 +17 -> 17
Felszerelve:
T1 Stramm *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (+3 erő +2 páncél)
T1 Futópajzs (+6 páncél +3 gyorsaság)
T1 Kezdő Ruha (+2 páncél)
T1 Vas Sisak (+7 páncél)
T2 Harmat Gyűrű (+6 fegyverkezelés +6 speciális képesség)
Kincaid- Lovag
- Hozzászólások száma : 258
Join date : 2013. Oct. 11.
Karakterlap
Szint: 29
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Nekem nagyon tetszik az alternatív világ, gyakorlatilag egy lépcsővel tovább lépett Kin a gondolatmeneteimben. Ezzel nem válna zsúfolttá a Kinti én topic sem, szóval bármikor szívesen létrehozom az Alternatív Játékok boardot Kinti én, ALO, GGO és más egyéb kért alboardokkal. Az én fejemben pl nagyon régóta motoszkál egy GGO-s Anatole, felpezsdítené a játékkedvem, az egyszer biztos
Ami pedig a jutalmazást illeti: Ez baromira nem a tápolásról szól, hiszen elsősorban nem halott karik, hanem még élők vennék igénybe. Ilyen szempontból pedig ugyanazok a szabályok vonatkoznának erre a boardra is, mint bármelyik másik játéktérre. Nem hiszem, hogy Kin rögtön indítana vagy 8 játékot a halott karijaival, nem is győzné, meg sose lenen ilyen pofátlan, ezt feltételezni róla hülyeség. Engem speciel az sem zavarna, ha a halott karik után teljes jutalmat kapnának az élő játékosok, de ha egyszer meg lett hozva az öröklős -10%-os szabály, akkor legyen béke és tartsuk be.
Ami pedig a jutalmazást illeti: Ez baromira nem a tápolásról szól, hiszen elsősorban nem halott karik, hanem még élők vennék igénybe. Ilyen szempontból pedig ugyanazok a szabályok vonatkoznának erre a boardra is, mint bármelyik másik játéktérre. Nem hiszem, hogy Kin rögtön indítana vagy 8 játékot a halott karijaival, nem is győzné, meg sose lenen ilyen pofátlan, ezt feltételezni róla hülyeség. Engem speciel az sem zavarna, ha a halott karik után teljes jutalmat kapnának az élő játékosok, de ha egyszer meg lett hozva az öröklős -10%-os szabály, akkor legyen béke és tartsuk be.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Miért vonatkozna csak rád, Kin? Van halott kari bőven, és ne csak a jelenre gondolj, hanem a jövőre is. Jó, ha van erre egy szabály, hiszen honnan tudhatjuk, hogy a későbbiekben nem lesz user aki így venné igénybe, ahogy te akarod? Ne.vedd.magadra. *sóhajt*
Nem a tápolásról szól. Köszi Shu és Ró. Akkor az stim, hogy élő kariknak beleszámít ez a board is a limitbe, a halott karikkal kapcsolatban viszont... ehh, határozottan mehh. Shuval értek egyet. Mert Kin lehet nem élne vissza vele, de mint írtam, ez nem rá vonatkozik, hanem általánosságban.
Nem a tápolásról szól. Köszi Shu és Ró. Akkor az stim, hogy élő kariknak beleszámít ez a board is a limitbe, a halott karikkal kapcsolatban viszont... ehh, határozottan mehh. Shuval értek egyet. Mert Kin lehet nem élne vissza vele, de mint írtam, ez nem rá vonatkozik, hanem általánosságban.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Elég vacak érzés abban a tudatban boardot nyitni, hogy már rögtön visszaéléseket vizionálsz. Majd igyekszem kezeskedni, hogy ne legyen ilyen. Ne fessük máris az ördögöt a falra, ha gond lesz, akkor majd én vállalom érte a felelősséget. Take it easy, let's go \\\ooo///
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Kin, csatlakozni tudok melléd, bár nekem még csak egy olyan karim van, aki le lett adva, és ő sem halott, csak már nem igazán tartom helyesnek, ha belépnék vele játszani, miután közöltem, hogy nem
Néha mégis jó lenne kicsit Hürremezni, bár az ő jellemét nagyvonalakban azóta belevittem Aurorába a Kyurionban is.
Még annak is el tudnám képzelni, hogy "homokozó" - ha van valakinek átmeneti kariötlete, ott játszhat vele, kipróbálhatja. Esetleg.
Néha mégis jó lenne kicsit Hürremezni, bár az ő jellemét nagyvonalakban azóta belevittem Aurorába a Kyurionban is.
Még annak is el tudnám képzelni, hogy "homokozó" - ha van valakinek átmeneti kariötlete, ott játszhat vele, kipróbálhatja. Esetleg.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Kedves mindenki!
Egyre több kérdés merül fel a petekkel, pontosabban a kijátszásukkal kapcsolatban. Az oldal nem sok támpontot ad az idomároknak ahhoz, hogy miként alakítgassák kedvenceik sorsát, és mivel a mi állatkáink eléggé eltérnek az animében látott egyedektől, így onnan sem lehet igazán következtetni.
Hosszabb-rövidebb megbeszélés után a staff úgy döntött, hogy a legtöbb kérdés megválaszolását a peteket irányító játékosok kezébe adja, döntsenek ők arról, hogy az ő társuk éppenséggel hogyan fejlődik. Röviden azonban ismertetek pár alap kérdést, hogy láthassátok, mikre is gondoltunk.
Először jöjjenek a tények, amelyekre vannak szabályok:
1. A petet az idomár kasztú játékos a belépésénél kapja az inventoryjába egy tojás alakjába, amiből a pet hamarosan kikel. Azonban ezt is többféleképpen kijátszhatod, ha nem tetszik az eredeti módszer:
És számtalan más eset jöhet még szóba.
2. Petek kizárólag állatidomárok mellett lehetnek. Más kasztú játékos nem szerezhet petet és képességgel sem tehet szert pethez hasonló lényre.
3. Nem harci petje akármelyik kasztnak lehet, de csak egyetlen egy, és az ő megszerzéséhez is megfelelő indok kell. A kérést Kayaba Akihikóhoz kell felterjeszteni. Második, nem harci pet igénylése idomárok számára ugyanilyen módon működik.
4. A piacon minden játékos beszerezhet egy ingyenes tutorial könyvecskét, amiben benne van a Bestiárium is, ami segít nektek eligazodni a petek és mobok között.
5. Egy pet akkor fejlődik, ha az adott szint korláton belül befejezel egy Staff tag által mesélt küldetést és kapsz engedélyt is. Tehát a pet fejlődéséhez nem elég elérni a szintet, a staff azt is figyeli, hogy miként játszod ki a jószágot, a fejlődést ki kell érdemelni.
6. A peteknek három fejlődési fázisa van:
Ha egy adott állatidomár átlépi az exp határt (3300 exp fölött van és a petje még bébi), akkor a petje automatikusan fejlődik.
A fejlettségi szintek átlépése méretnövekedéssel jár, valamint új képességek beszerezhetőségét jelenti.
A képességet egy nagy pályázat megírásával tudod megszerezni. Vagy itt, vagy egy játék során minimum 250 szavas postot kell írni arról, hogy miként fedeztétek fel a kisállat képességét.
7. A petek három fő osztályba vannak besorolva gyakoriság szerint:
8. A petek indikátora sárga színű, ennek a színe akkor sem változik, ha az idomár indikátoráé igen.
9. A moboknál és a peteknél nincsen menüpont, ahol lehet állítgatni azon, hogy lehessen-e közösülni vagy nem és mivel alapból mindenkinek ki van kapcsolva, így a pet nem képes ilyesmire.
10. Harc közben a pet:
a. Nem tud switchelni, az idomár azonban tudja a petet váltani abban az esetben, ha a szituáció megengedi, és nincs az adott mesélő által életben lévő egyéb korlátozás.
b. Ha az idomár meghal, a pet mobbá változik és elvadul, kivéve ha rábízzák valakire. (Kau példája)
c. Ha KT közben az élete nullára csökken, a KT befejeződik az idomár számára is.
d. Fél életes KT-ban a pet teljes élete megvan, az idomár fél életét vagy a pet teljes életét le kell venni ahhoz, hogy a küzdelem véget érjen.
e. Első-csapás párbajnál az is győzelemnek számít, ha a petet éri találat először.
És akkor most jöjjenek az olyan kérdések, amiknek az eldöntése teljesen a ti kezetekbe van adva. Mindössze azért írom le ezeket, hogy segítsen az újoncoknak, vagy akár a régebbi idomároknak is, hogy miken lehet érdemes elgondolkodni, miből lehet mégjobban felépíteni a pet jellemét.
1. Van-e a petnek éntudata? Elmondod neki, hogy ő egy pet, és egy virtuális világban van? Ha igen, akkor zavarja ez a tudat? Elhiszi-e a kinti világról szóló híreket, vagy teljesen más elképzelése van a dolgok működéséről?
(A mobok, petek és a bossok eredendően nem tudják, hogy a világuk egy játék.)
2. Köteles elfogadni az idomártól érkező parancsokat, vagy ellentmondhat, ha éppen számításai szerint az idomár rossz döntést hoz, vagy éppen ahhoz van kedve?
(A pet a programja miatt általában késztetést érez a parancs elfogadására, de ez függhet neveléstől, pet-idomár kapcsolattól.)
3. Tud-e beszélni a pet az idomárjával illetve a többi pettel?
4. Mennyire érzi át a pet a halál vagy az élet fogalmát? Fél tőle?
5. Rendelkezik-e a pet alapismeretekkel, alap jellemel, vagy mindent az idomárnak kell felépítenie a nevelés során? Ha igen, akkor mik ezek?
6. Mennyire ösztönlény? Állati természettel rendelkezik, vagy embernek (vagy esetleg magasabb rangúnak) hiszi magát az emberek között, mint a macskák?
7. Mennyire tekinti kötelességének az idomár megvédését? Miért teszi, ha megteszi? Elszökik tőled, ha rosszul bánsz vele?
8. Miért segít a pet az idomárnak, ha a játék vége valószínűleg az ő halálát is jelenti egyben?
9. Álmodnak-e az androidok elektromos bárányokkal?
10. etcetc
Természetesen várom a javaslatokat, ellenjavaslatokat, véleményeket... mindent ami hozzátehet ehhez, idomároktól is, nem idomároktól is. ^^
Egyre több kérdés merül fel a petekkel, pontosabban a kijátszásukkal kapcsolatban. Az oldal nem sok támpontot ad az idomároknak ahhoz, hogy miként alakítgassák kedvenceik sorsát, és mivel a mi állatkáink eléggé eltérnek az animében látott egyedektől, így onnan sem lehet igazán következtetni.
Hosszabb-rövidebb megbeszélés után a staff úgy döntött, hogy a legtöbb kérdés megválaszolását a peteket irányító játékosok kezébe adja, döntsenek ők arról, hogy az ő társuk éppenséggel hogyan fejlődik. Röviden azonban ismertetek pár alap kérdést, hogy láthassátok, mikre is gondoltunk.
Először jöjjenek a tények, amelyekre vannak szabályok:
1. A petet az idomár kasztú játékos a belépésénél kapja az inventoryjába egy tojás alakjába, amiből a pet hamarosan kikel. Azonban ezt is többféleképpen kijátszhatod, ha nem tetszik az eredeti módszer:
- A tojásból kikelt pet szelíd.
- A tojásból kikelt pet vad, meg kell szelidíteni. (Ilsette esete)
- A tojást találod valahol. (Yoshino esete)
- A pet nem felel meg és emiatt kell másikat keresned. (Chan esete)
- Megszelídítesz egy mobot.
- Kapsz/találsz egy másik tojást/petet.
És számtalan más eset jöhet még szóba.
2. Petek kizárólag állatidomárok mellett lehetnek. Más kasztú játékos nem szerezhet petet és képességgel sem tehet szert pethez hasonló lényre.
3. Nem harci petje akármelyik kasztnak lehet, de csak egyetlen egy, és az ő megszerzéséhez is megfelelő indok kell. A kérést Kayaba Akihikóhoz kell felterjeszteni. Második, nem harci pet igénylése idomárok számára ugyanilyen módon működik.
4. A piacon minden játékos beszerezhet egy ingyenes tutorial könyvecskét, amiben benne van a Bestiárium is, ami segít nektek eligazodni a petek és mobok között.
5. Egy pet akkor fejlődik, ha az adott szint korláton belül befejezel egy Staff tag által mesélt küldetést és kapsz engedélyt is. Tehát a pet fejlődéséhez nem elég elérni a szintet, a staff azt is figyeli, hogy miként játszod ki a jószágot, a fejlődést ki kell érdemelni.
6. A peteknek három fejlődési fázisa van:
- Bébi: 10-450 exp
- Fiatal: 450-3300 exp + engedély
- Kifejlett: 3300+ exp + engedély
Ha egy adott állatidomár átlépi az exp határt (3300 exp fölött van és a petje még bébi), akkor a petje automatikusan fejlődik.
A fejlettségi szintek átlépése méretnövekedéssel jár, valamint új képességek beszerezhetőségét jelenti.
A képességet egy nagy pályázat megírásával tudod megszerezni. Vagy itt, vagy egy játék során minimum 250 szavas postot kell írni arról, hogy miként fedeztétek fel a kisállat képességét.
7. A petek három fő osztályba vannak besorolva gyakoriság szerint:
- Sima
- Ritka
- Legendás
8. A petek indikátora sárga színű, ennek a színe akkor sem változik, ha az idomár indikátoráé igen.
9. A moboknál és a peteknél nincsen menüpont, ahol lehet állítgatni azon, hogy lehessen-e közösülni vagy nem és mivel alapból mindenkinek ki van kapcsolva, így a pet nem képes ilyesmire.
10. Harc közben a pet:
a. Nem tud switchelni, az idomár azonban tudja a petet váltani abban az esetben, ha a szituáció megengedi, és nincs az adott mesélő által életben lévő egyéb korlátozás.
b. Ha az idomár meghal, a pet mobbá változik és elvadul, kivéve ha rábízzák valakire. (Kau példája)
c. Ha KT közben az élete nullára csökken, a KT befejeződik az idomár számára is.
d. Fél életes KT-ban a pet teljes élete megvan, az idomár fél életét vagy a pet teljes életét le kell venni ahhoz, hogy a küzdelem véget érjen.
e. Első-csapás párbajnál az is győzelemnek számít, ha a petet éri találat először.
És akkor most jöjjenek az olyan kérdések, amiknek az eldöntése teljesen a ti kezetekbe van adva. Mindössze azért írom le ezeket, hogy segítsen az újoncoknak, vagy akár a régebbi idomároknak is, hogy miken lehet érdemes elgondolkodni, miből lehet mégjobban felépíteni a pet jellemét.
1. Van-e a petnek éntudata? Elmondod neki, hogy ő egy pet, és egy virtuális világban van? Ha igen, akkor zavarja ez a tudat? Elhiszi-e a kinti világról szóló híreket, vagy teljesen más elképzelése van a dolgok működéséről?
(A mobok, petek és a bossok eredendően nem tudják, hogy a világuk egy játék.)
2. Köteles elfogadni az idomártól érkező parancsokat, vagy ellentmondhat, ha éppen számításai szerint az idomár rossz döntést hoz, vagy éppen ahhoz van kedve?
(A pet a programja miatt általában késztetést érez a parancs elfogadására, de ez függhet neveléstől, pet-idomár kapcsolattól.)
3. Tud-e beszélni a pet az idomárjával illetve a többi pettel?
4. Mennyire érzi át a pet a halál vagy az élet fogalmát? Fél tőle?
5. Rendelkezik-e a pet alapismeretekkel, alap jellemel, vagy mindent az idomárnak kell felépítenie a nevelés során? Ha igen, akkor mik ezek?
6. Mennyire ösztönlény? Állati természettel rendelkezik, vagy embernek (vagy esetleg magasabb rangúnak) hiszi magát az emberek között, mint a macskák?
7. Mennyire tekinti kötelességének az idomár megvédését? Miért teszi, ha megteszi? Elszökik tőled, ha rosszul bánsz vele?
8. Miért segít a pet az idomárnak, ha a játék vége valószínűleg az ő halálát is jelenti egyben?
9. Álmodnak-e az androidok elektromos bárányokkal?
10. etcetc
Természetesen várom a javaslatokat, ellenjavaslatokat, véleményeket... mindent ami hozzátehet ehhez, idomároktól is, nem idomároktól is. ^^
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Re: Javaslatok
Nem is rossz gondolat ez! Így teljesen ki lehet alakítani egy pet jellemét és történetét!
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
1.kérdés válasza: Szerintem nem tudják, mert egy program részesei. Mivel nem ismerik a valós életet, ezért nem tudják azt sem, hogy a világuk egy játék.
2.kérdés válasza: Egyetértek azzal a zárójeles mondattal, de némileg kiegészíteném a saját gondolatommal. Pet programja akár működhet úgy, mint egy szuperjó sakkprogram. Vagyis minden lehetséges lehetőséget számításba vesz, így akár tehet olyan lépést, ami az idomár ellen van, de ezzel megmenti az életét stb stb.
3.kérdés válasza: Tud beszélni, de nem kötelező. Három esetet tudok ide sorolni: Karakterválasztásnál egy opció segítségével( Ez esetben előtörténetbe bele kell írni); Egy tárgy segítségével válik azzá; Sok-sok tanulás után ( Vajon a programja megengedi azt, hogy megtanuljon beszélni? )
4.kérdés válasza: Egy program nem képes erre, attól függetlenül ha esetleg betáplálják neki az alapkészletbe.
5.kérdés válasza: Rendelkezhet alapismerettel, alap jellemmel, de a többiakban az idomár feladata nevelni. Mik ezek az alap jellemek és alapismeretek? Szerintem előtörténet során ez szintén beleírhatná, hogy ezekhez a kérdésekhez milyen címszavakat adott meg, pl. haragos, szobatiszta, stb.
6.kérdés válasza: Ha maradunk a modellnél, akkor szerintem egyikkel sem rendelkezik. Ez csak később alakulhat ki benne, hogy ő most elnyomott vagy sokkal okosabb.
7. kérdés válasza: Kezdetben igen, de jellemfejlődével változhat. Miért teszi? Ez az alap programja része. Az elszökés pedig lehetséges, ha nem megfelelően viselkedik vele a gazda. ( Sőt felvetném azt a lehetőséget, hogy x nap után mobbá változik át, ha nem találja meg a gazdája)
8.kérdés válasza: Mert ez van betáplálva neki.
2.kérdés válasza: Egyetértek azzal a zárójeles mondattal, de némileg kiegészíteném a saját gondolatommal. Pet programja akár működhet úgy, mint egy szuperjó sakkprogram. Vagyis minden lehetséges lehetőséget számításba vesz, így akár tehet olyan lépést, ami az idomár ellen van, de ezzel megmenti az életét stb stb.
3.kérdés válasza: Tud beszélni, de nem kötelező. Három esetet tudok ide sorolni: Karakterválasztásnál egy opció segítségével( Ez esetben előtörténetbe bele kell írni); Egy tárgy segítségével válik azzá; Sok-sok tanulás után ( Vajon a programja megengedi azt, hogy megtanuljon beszélni? )
4.kérdés válasza: Egy program nem képes erre, attól függetlenül ha esetleg betáplálják neki az alapkészletbe.
5.kérdés válasza: Rendelkezhet alapismerettel, alap jellemmel, de a többiakban az idomár feladata nevelni. Mik ezek az alap jellemek és alapismeretek? Szerintem előtörténet során ez szintén beleírhatná, hogy ezekhez a kérdésekhez milyen címszavakat adott meg, pl. haragos, szobatiszta, stb.
6.kérdés válasza: Ha maradunk a modellnél, akkor szerintem egyikkel sem rendelkezik. Ez csak később alakulhat ki benne, hogy ő most elnyomott vagy sokkal okosabb.
7. kérdés válasza: Kezdetben igen, de jellemfejlődével változhat. Miért teszi? Ez az alap programja része. Az elszökés pedig lehetséges, ha nem megfelelően viselkedik vele a gazda. ( Sőt felvetném azt a lehetőséget, hogy x nap után mobbá változik át, ha nem találja meg a gazdája)
8.kérdés válasza: Mert ez van betáplálva neki.
Ilsette- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 92
Join date : 2014. Apr. 21.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ilsette írta:kérdések
Nos... köszönjük a válaszokat. A te peted akkor így fog működni. ^^
Pont az volt a lényege, hogy ezeket a userek döntik el, minden petnél egyéni lesz... persze ettől függetlenül hasznos lehet ezeknek a megosztása is, mert aki esetleg nem tud dönteni, az elindulhat ezen.
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Re: Javaslatok
Ahoy!
Kezdő játékos vagyok az oldalon, ám tele vagyok ötlettel és javaslattal. Láttam a tárgyak és felszerelések listáját, ami véleményem szerint kevés. A javaslatom, az alábbi tárgyak kerüljenek be a listába:
Kardforgató: Szablya, Rapier, Wakizashi
Lovag: Lándzsa, Fokos, Kürt
Harcos: Alabárd, Fémkesztyű, Harcivilla
Árnyharcos: Kama, Tű , FémRúd
Állatidomár: Legyező, Szimbólum, Serleg és Fiola,
Íjász: Parittya, Gerely, Háló
Kezdő játékos vagyok az oldalon, ám tele vagyok ötlettel és javaslattal. Láttam a tárgyak és felszerelések listáját, ami véleményem szerint kevés. A javaslatom, az alábbi tárgyak kerüljenek be a listába:
Kardforgató: Szablya, Rapier, Wakizashi
Lovag: Lándzsa, Fokos, Kürt
Harcos: Alabárd, Fémkesztyű, Harcivilla
Árnyharcos: Kama, Tű , FémRúd
Állatidomár: Legyező, Szimbólum, Serleg és Fiola,
Íjász: Parittya, Gerely, Háló
Ilsette- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 92
Join date : 2014. Apr. 21.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Én karmos kesztyűkre vagy pengével ellátott alkarvédőre várok. :3
Remélem az egyik Tierbe lesz ilyesmi ^^
Remélem az egyik Tierbe lesz ilyesmi ^^
_________________
- Stat:
Pontozás (6. szint)
Élet: 6+2=8
Fegyverkezelés: 8+0=8
Erő: 3+3=6
Irányítás: 7+15=22
Kitartás: 5+0=5
Gyorsaság: 5+8 =13
Spec. Képesség: 6+0=6
Páncél:+10=10Elsődleges jártasságokO
Akrobatika: 1. szint
Észlelés: 1. szint
Keresés: 2. szint
Nyomkövetés: 1. szintMásodlagos jártasságok
Növénylátás: Tier 1, 18. szint
Potifőzés/Méregkeverés: Tier 1, 11. szintOHarmadlagos jártasságok
Horgászat: Gyakorló, 60. szint
Kertészet: Kezdő, 10. szint
Vadászat: Gyakorló, 50. szint
Főzés: Gyakorló, 50. szint
Lovaglás: Gyakorló, 50. szint
Utahime- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
12 / 39 oldal • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 25 ... 39
12 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.