Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
5 / 39 oldal
5 / 39 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 39
Re: Javaslatok
Attól függ, mennyire van bekorlátozva a tárgy értéke. Különösen, mivel limitált lenne, és egy céhnek csak egyetlen típusú ilyen tárgya lehetne. Valamint egyfajta céhes összetartozást is jelezhetne, ugyanúgy, mint például az egyenruha a katonaságnál vagy a rendőröknél. >.<
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Javaslatok
Hmmm... csak akkor működne, ha külön tárgy lenne. A legtöbb céhnél van is valami egyenvacak (kitűző, nyaklánc, miegyéb), deee... hmm... végül is, ha fizetni kell érte (akár ércben, akár másban) és nem ad túl sok pluszpontot (maximum 5?), akkor elképzelhetőnek tartom, hogy működne.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Harmadlagos jártasságokra az a max 500 pont nem túl kicsi? O.o Vagy csak én érzem annak?
Ez azóta böki a csőröm, hogy SAO wikin a jártasságok max pontja 1000, de most, hogy egyikben jóformán már profinál tartok, pedig "alig használom", kicsit gyanús.
És mivel úgyis alig a 9. bosst gyakjátok épp, lesz itt bőven hozzászólás annyira, hogy az 1000 pontot mindenre ki lehet majd rakni Szerintem, meg gumicsirke.
Ez azóta böki a csőröm, hogy SAO wikin a jártasságok max pontja 1000, de most, hogy egyikben jóformán már profinál tartok, pedig "alig használom", kicsit gyanús.
És mivel úgyis alig a 9. bosst gyakjátok épp, lesz itt bőven hozzászólás annyira, hogy az 1000 pontot mindenre ki lehet majd rakni Szerintem, meg gumicsirke.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Uhm, csak egy észrevételem lenne szóló játékosok menedékénél. Addig oké, hogy szóló zsetonnal a dobott számodat növelheted, ha akarod, de nem látom értelmét így a 13. pont jutalmának. Úgy értem, ha valaki 12-est dob, és rákölt egy szóló zsetont, akkor kap egy szóló zsetont cserébe, és semmi mást... ez így kicsit wut. Logikátlan picit. Szerintem érdemes lenne oda kitalálni valamit, ami miatt már esetleg megérné rákölteni a szóló zsetont, mert így teljesen feleslegesen van ott a 13. jutalom. >.<
Rokurou Amateratsu- Lovag
- Hozzászólások száma : 47
Join date : 2013. Jul. 06.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Az direkt úgy van, hogy a 12-es dobás ne az legyen, hogy azonnal hú, de megéri. A 14 meg afölötti jutalmakat csak az aktív játékosok érdemelhetik meg, akik már begyűjtöttek néhány zsetont
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Akkor ide lenne nekem is egy kérdésem. Az jól látszódik a rendszerben, hogy havonta lehet forgatni a Zsetonokat, bár kell szerencse hozzá, hogy ne dobjon az ember 20 fölé. Akkor érvényes-e az a dobásom, ahol már elhasználtam 1 db szóló zsetont és így pl 9+2-t azaz 11-et dobtam? (Elején eldöntöm, hogy összeadom őket)
Lehet inkább kérdések és válaszokba illik ez a post.. bocsi.
Lehet inkább kérdések és válaszokba illik ez a post.. bocsi.
_________________
Élet: 5(25)
Fegyverkezelés: 4+4
Erő/Irányítás: 2/4 0/+14
Kitartás: 1+2
Gyorsaság: 5+5
Speciális képesség: 20
Páncél: 20
Küldetések: Thingamajig - Az első, Tavak mélyén, Váltságdíj - Felderítők
KT:Judy és Kurokoto boxra fel!, 28 felessel később
Kurokoto- Íjász
- Hozzászólások száma : 247
Join date : 2013. Jul. 10.
Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Félreértelmezted a zsetonok használatát.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Egy fegyver jutott az eszembe az idomárok számára, hátha.
[T2] A Kapunyitó - állatidomár spec. (+ X irányítás + Y élet)
"- Egy kulcs, mely az óriások kapuját nyitja!
- De Uram, hol az ajtó?
Meg egy páncél.
[T2] Kapcsolat Páncél (+ X irányítás + Y páncél)
"- Üsse a páncélt!
- Uram, melyiket?
[T2] A Kapunyitó - állatidomár spec. (+ X irányítás + Y élet)
"- Egy kulcs, mely az óriások kapuját nyitja!
- De Uram, hol az ajtó?
Meg egy páncél.
[T2] Kapcsolat Páncél (+ X irányítás + Y páncél)
"- Üsse a páncélt!
- Uram, melyiket?
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
Kidolgoztam egy rendszert a zuhanásból származó sebződésre (aztán majd eldöntitek hogy jó-e). Próbáltam egy lehetőleg egyszerűen kiszámolható és elfogadható rendszert kidolgozni. (Ne haljon meg senki, attól hogy átesik a saját lábán, :Phacsak nem épp egy szakadék szélén teszi ezt… )
Kicsit talán hosszú lett (a példák miatt) de szerintem nem túl bonyolult a rendszer.
2 méteresnél kisebb esések esetében nincs sebződés fölötte, viszont magasságtól és a játékos szintjétől függően növekszik.
1-4. szinten: 2 méter magasból 6 pontnyi sebződés, 3 méterről 12 pontnyi, 4 méterről már 18 pontnyi a sebzés, stb.
5-9. szinten: 2 méter magasból 8 pontnyi sebződés, 3 méterről 16 pontnyi, 4 méterről már 24 pontnyi a sebzés, stb.
10-14. szinten: 2 méter magasból 10 pontnyi sebződés, 3 méterről 20 pontnyi, 4 méterről már 30 pontnyi a sebzés, stb.
15-19. szinten: 2 méter magasból 12 pontnyi sebződés, 3 méterről 24 pontnyi, 4 méterről már 36 pontnyi a sebzés, stb.
Így minden 5. szinten 2 ponttal növekszik a méterenkénti sebzés. 14 különböző szintű játékos karakteren próbáltam ki a rendszert a felszerelésből származó pontjaikat is hozzáadtam a sebzéstűrésükhöz a számolásoknál. 5 szintenként átlagosan 1-2 méterrel nő a túlélhető zuhanás magassága. A páncélzat, pedig átlagosan még két métert ad hozzá.
1-4. szinten páncélzat nélkül átlagosan 6 méternyi zuhanásnál van halál, a páncélzatot hozzáadva pedig átlag 8 méter jön ki.
5-9. szinten páncélzat nélkül átlagosan 8,3 méternyi zuhanásnál van halál, a páncélzatot hozzáadva pedig átlag 10 méter jön ki.
10-14. szinten páncélzat nélkül 10 méter az átlag, páncélzattal pedig 12,5 méter. (Peter pontjait itt nem számoltam bele, mert a szintjéhez képest több az élete és a páncélzata, mint másoknak. (2-vel növelte tovább a átlagot))
15-19. szinten páncélzat nélkül 12,6 méter az átlag, páncélzattal pedig 15 méter.
A játékosokat véletlenszerűen választottam ki.
1-4. szint: Ozirisz, Kagura, Hime
5-9. szint: Fumi, Chancery, Joey
10-14. szint: Alex, Esutel, Peter
15-19. szint: Szophie, Hinari, RenAi
20-24. szint: Anatole, Ren (mivel csak ketten vannak és 20-21-es szintűek ezért náluk még nem jött ki pontos eredmény.)
Legkisebb magasság Ozirisznál volt. Teljes felszereléssel 4 méteres zuhanástól hal meg.
Legnagyobb magasság RenAinál és Peternél volt. Teljes felszereléssel mindketten 20 métere zuhanástól halnak meg.
A számolásnál az akrobatikát sehol nem adtam hozzá.
Az akrobatika bónusza pedig így nézhetne ki szerintem:
0. szintű akrobatika: a fent leírt példák szerinti sebződés.
1. szintű akrobatika: 2 méteren nincs sebződés helyette 3 méteren lesz annyi a sebződés amennyi akrobatika nélkül 2 méteren lenne, 4 méteres zuhanásnál annyi mint akrobatika nélkül 3 méteren stb.
2. szintű akrobatika: Már 3-4 méteren sincs sebződés. Helyette 5 méteren kezdődik.
3. szintű akrobatika: Már 5-7 méteren sincs sebződés. Helyette 8 méteren kezdődik.
4. szintű akrobatika: Már 8-11 méteren sincs sebződés. Helyette 12 méteren kezdődik.
5. szintű akrobatika: Már 12-16 méteren sincs sebződés. Helyette 17 méteren kezdődik.
Ennyi lenne. Várom az észrevételeket, kérdéseket akár itt, akár PÜ-ben. Ha valami nem tetszik vagy valahol változtatni kéne szerintetek, akkor ne tartsátok magatokban.
Kicsit talán hosszú lett (a példák miatt) de szerintem nem túl bonyolult a rendszer.
2 méteresnél kisebb esések esetében nincs sebződés fölötte, viszont magasságtól és a játékos szintjétől függően növekszik.
1-4. szinten: 2 méter magasból 6 pontnyi sebződés, 3 méterről 12 pontnyi, 4 méterről már 18 pontnyi a sebzés, stb.
5-9. szinten: 2 méter magasból 8 pontnyi sebződés, 3 méterről 16 pontnyi, 4 méterről már 24 pontnyi a sebzés, stb.
10-14. szinten: 2 méter magasból 10 pontnyi sebződés, 3 méterről 20 pontnyi, 4 méterről már 30 pontnyi a sebzés, stb.
15-19. szinten: 2 méter magasból 12 pontnyi sebződés, 3 méterről 24 pontnyi, 4 méterről már 36 pontnyi a sebzés, stb.
Így minden 5. szinten 2 ponttal növekszik a méterenkénti sebzés. 14 különböző szintű játékos karakteren próbáltam ki a rendszert a felszerelésből származó pontjaikat is hozzáadtam a sebzéstűrésükhöz a számolásoknál. 5 szintenként átlagosan 1-2 méterrel nő a túlélhető zuhanás magassága. A páncélzat, pedig átlagosan még két métert ad hozzá.
1-4. szinten páncélzat nélkül átlagosan 6 méternyi zuhanásnál van halál, a páncélzatot hozzáadva pedig átlag 8 méter jön ki.
5-9. szinten páncélzat nélkül átlagosan 8,3 méternyi zuhanásnál van halál, a páncélzatot hozzáadva pedig átlag 10 méter jön ki.
10-14. szinten páncélzat nélkül 10 méter az átlag, páncélzattal pedig 12,5 méter. (Peter pontjait itt nem számoltam bele, mert a szintjéhez képest több az élete és a páncélzata, mint másoknak. (2-vel növelte tovább a átlagot))
15-19. szinten páncélzat nélkül 12,6 méter az átlag, páncélzattal pedig 15 méter.
A játékosokat véletlenszerűen választottam ki.
1-4. szint: Ozirisz, Kagura, Hime
5-9. szint: Fumi, Chancery, Joey
10-14. szint: Alex, Esutel, Peter
15-19. szint: Szophie, Hinari, RenAi
20-24. szint: Anatole, Ren (mivel csak ketten vannak és 20-21-es szintűek ezért náluk még nem jött ki pontos eredmény.)
Legkisebb magasság Ozirisznál volt. Teljes felszereléssel 4 méteres zuhanástól hal meg.
Legnagyobb magasság RenAinál és Peternél volt. Teljes felszereléssel mindketten 20 métere zuhanástól halnak meg.
A számolásnál az akrobatikát sehol nem adtam hozzá.
Az akrobatika bónusza pedig így nézhetne ki szerintem:
0. szintű akrobatika: a fent leírt példák szerinti sebződés.
1. szintű akrobatika: 2 méteren nincs sebződés helyette 3 méteren lesz annyi a sebződés amennyi akrobatika nélkül 2 méteren lenne, 4 méteres zuhanásnál annyi mint akrobatika nélkül 3 méteren stb.
2. szintű akrobatika: Már 3-4 méteren sincs sebződés. Helyette 5 méteren kezdődik.
3. szintű akrobatika: Már 5-7 méteren sincs sebződés. Helyette 8 méteren kezdődik.
4. szintű akrobatika: Már 8-11 méteren sincs sebződés. Helyette 12 méteren kezdődik.
5. szintű akrobatika: Már 12-16 méteren sincs sebződés. Helyette 17 méteren kezdődik.
Ennyi lenne. Várom az észrevételeket, kérdéseket akár itt, akár PÜ-ben. Ha valami nem tetszik vagy valahol változtatni kéne szerintetek, akkor ne tartsátok magatokban.
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Szeretném javasolni, hogy ahogy minden más kasztnál az erőre rakott pont értékével megegyezik a játékosok pusztakezes sebzése, ugyanez érvényes legyen az íjászoknál is. Vagyis mivel nálunk irányításnak van elnevezve az erő, az arra rakott pontok érvényesek legyenek a pusztakezes sebzésre is.
Vagy ha ez semmiképp sem lehetséges, akkor a közvetlen közelről kilőtt nyílvessző is annyit sebezzen mint az alap helyzetben kilőtt nyílvessző.
Mivel irányításról, vagyis célzásról van szó ezért mindenképp annyit kellene sebezni az ellenfélen, amennyi pont van ezen a staton. Hisz a közvetlen közelről való lövést nehezen tévesztjük el, nem igaz?
Köszönöm!
Vagy ha ez semmiképp sem lehetséges, akkor a közvetlen közelről kilőtt nyílvessző is annyit sebezzen mint az alap helyzetben kilőtt nyílvessző.
Mivel irányításról, vagyis célzásról van szó ezért mindenképp annyit kellene sebezni az ellenfélen, amennyi pont van ezen a staton. Hisz a közvetlen közelről való lövést nehezen tévesztjük el, nem igaz?
Köszönöm!
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Már van közelharci sebzésetek, méghozzá az erőtök fele.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
??? ezt nem értem. Az erőnk fele, vagy az irányításunk fele? Ha meg az erőé, akkor az eddig nem úgy volt, hogy amit arra rakunk, az egész megy a pusztakezesre, a fele meg megy irányításra? De amúgy nem tudom, KA, hogy vagy ezzel, de... hogy is mondjam... nem egyértelmű, hogy ennek az erőnek, ami külön a pusztakezességre van... semmi értelme?
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Nem, az erő fele a pusztakezes sebzés, a másik fele pedig hozzáadódik a sebzéshez. Tárgy szempontból pedig van értelme, csak még neked nem sikerült felfedezned.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Az lehetséges, hogy vak vagyok...
Akkor kérhetném a kettes javaslatomat? Hogy a közvetlen kilőtt nyílvessző is ugyanannyit sebezzen, mint alapvető esetben?
Akkor kérhetném a kettes javaslatomat? Hogy a közvetlen kilőtt nyílvessző is ugyanannyit sebezzen, mint alapvető esetben?
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Tehát engedélyt kérsz, hogy kijátszd az íjász rendszerét. Nem. Ha közelről ütsz, gyenge vagy. Ha nem tetszik, lehet kasztot váltani, de akkor mondj búcsút a távolsági sebzésnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Akkor kérhetném, hogy 20%-al legyen olcsóbb a jártasság vásárlás, ne csak 10-el?
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Értettem, főnök! És köszönöm készséges válaszaid!
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Ismerkedős játékok:
Szerintem a jutalmazása a béka s*gge alatt van, már bocsánat a kifejezésért, de azt látom, hogy jó pár ember nagy ívben tojik a megkezdett ismerkedősökre, és a KT-kat hajtják egymás után mint az örült.
Az lehet, hogy a SAO univerzumnak az ismerkedős játék nem egy meghatározó eleme, de mint SZEREPJÁTÉKNAK a legfontosabb, hogy a karakterek megismerjék egymást. Márpedig akkor ÖSZTÖNÖZNI is kéne ezt.
Alul van árazva, pedig elég hosszan kell írni egy ismerkedőst, ezt már a saját bőrömön tapasztaltam, így azt se lehet rá mondani, hogy hipp-hopp letudható.
Harmadrészt, a kisorsolt tárgyak nagy része nem kerül felszerelésre, hasznosításra, és még eladni is nehéz őket, mivel low tier szinte mind, 1-2 mid tiertől eltekintve, és kacatként hánykolódnak ide-oda a játékban.
Amit én javasolnék: a tárgy jutalom eltörlése (a fentiek miatt), és 10. szint alatt 5xp, 10. fölött 10 xp jutalom, plusz esetlegesen 1 db T2-es érc/növény és/vagy 3db T1-es érc/növény
Ha szükséges, lehetne limitálni hozzá az aktiv ismerkedős játékok számát
Szerintem a jutalmazása a béka s*gge alatt van, már bocsánat a kifejezésért, de azt látom, hogy jó pár ember nagy ívben tojik a megkezdett ismerkedősökre, és a KT-kat hajtják egymás után mint az örült.
Az lehet, hogy a SAO univerzumnak az ismerkedős játék nem egy meghatározó eleme, de mint SZEREPJÁTÉKNAK a legfontosabb, hogy a karakterek megismerjék egymást. Márpedig akkor ÖSZTÖNÖZNI is kéne ezt.
Alul van árazva, pedig elég hosszan kell írni egy ismerkedőst, ezt már a saját bőrömön tapasztaltam, így azt se lehet rá mondani, hogy hipp-hopp letudható.
Harmadrészt, a kisorsolt tárgyak nagy része nem kerül felszerelésre, hasznosításra, és még eladni is nehéz őket, mivel low tier szinte mind, 1-2 mid tiertől eltekintve, és kacatként hánykolódnak ide-oda a játékban.
Amit én javasolnék: a tárgy jutalom eltörlése (a fentiek miatt), és 10. szint alatt 5xp, 10. fölött 10 xp jutalom, plusz esetlegesen 1 db T2-es érc/növény és/vagy 3db T1-es érc/növény
Ha szükséges, lehetne limitálni hozzá az aktiv ismerkedős játékok számát
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Erről már korábban volt szó, hogy exp és pénz jutalom lesz, de ha belegondolsz elég érdekes lenne hogy ismerkedsz valakivel és pénzt kapsz érte. A tárgy jutalom pedig teljesen véletlenszerűen történik :3 akár hasznos tárgyra is bukkanhatsz :3 Azzal, hogy befejezetlenül maradnak az ismerkedések sajnos nem igen lehet tenni sajnos :/
Az érc és növény jutalmak viszont nagyon tetszenek. Furcsa, hogy erdőben ismerkedsz valakivel és mindent találsz csak növényeket nem
Az érc és növény jutalmak viszont nagyon tetszenek. Furcsa, hogy erdőben ismerkedsz valakivel és mindent találsz csak növényeket nem
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
szerintem is hülyeség a pénzjutalom, ugyanabból a megközelítésből, amit a pénzről írtál, igazából, a felszereléseknek sincs meg az értelme
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Ismerkedős játékért sosem lesz magas jutalom adva. Ez egy tény.
A mostani ismerkedéseket sem a tárgyak motiválják, és amit írsz példának (5-10 exp, 1-3 növény/érc) azok sem fogják jobban motiválni az embereket.
Bizonyos ismerkedős játékokat valakik fontosnak tartanak, valakik nem. Valakik így viszik előrébb a karakterük történetét, valakik csak szórakoznak, megint valakik csak a hozzászólásszámuk növelik. Sokan írnak ismerkedős játékokat, ez egy tény és sokan ha tehetik inkább utoljára hagyják. Miért? Mert nincs határidő rá. Az ismerkedős játékok azért jók - ha lehet ilyen nyersen fogalmazni - mert akkor írnak rá az emberek, amikor idejük és kedvük is van hozzá, ha kedvből írnak, akkor az minőségi posztokat szül. Vannak páran kik sürgetik ezeket a játékokat és vannak kik nem, meg kell találni a számodra jó embereket és örülni. Szerintem. Többet nem lehet tenni.
A mostani ismerkedéseket sem a tárgyak motiválják, és amit írsz példának (5-10 exp, 1-3 növény/érc) azok sem fogják jobban motiválni az embereket.
Bizonyos ismerkedős játékokat valakik fontosnak tartanak, valakik nem. Valakik így viszik előrébb a karakterük történetét, valakik csak szórakoznak, megint valakik csak a hozzászólásszámuk növelik. Sokan írnak ismerkedős játékokat, ez egy tény és sokan ha tehetik inkább utoljára hagyják. Miért? Mert nincs határidő rá. Az ismerkedős játékok azért jók - ha lehet ilyen nyersen fogalmazni - mert akkor írnak rá az emberek, amikor idejük és kedvük is van hozzá, ha kedvből írnak, akkor az minőségi posztokat szül. Vannak páran kik sürgetik ezeket a játékokat és vannak kik nem, meg kell találni a számodra jó embereket és örülni. Szerintem. Többet nem lehet tenni.
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
De, igen, pont az látom, hogy egyeseknél épp a motiváció a lényeg, az előbbre jutás, a létrafok, ha úgy tetszik. Érdek. Csúnya szó, de ez van.
És ha érdekből írnak, akkor legyen érdekük írni ezekbe is, ha eddig ez gátolta őket, akkor tegyük őket érdekelté az ismerkedős játékok terén is.
Mert a ha a te gondolatsorodat veszem végig, amiben szvsz egy irányból indulunk ki, de mégis szerintem valahol hibádzik a gondolat menet vége.
A KT.kban is minőségi posztokat láthatunk sok köztük az 500+ vagy akár 1000+ szavas is. Ezekre talán nem kell idő? Ezekhez talán nem kell kedv? A KT-kra sincs időkorlát, csupán darabszám limit. Mégis ezzel van tele fórum. Pedig semmivel sem rövidebb egynéhány KT mint egy ismerkedős.
Szerintem, ha valaki tud minőségi KT posztot írni, csak azért, hogy fejlődhessen, akkor az ismerkedős játékokat is épp úgy lehetne vonzóvá tenni.
Természetesen egy ismerkedős játéktól nem fognak a Legendás fegyverek fejlődni, de ez már a tulajdonosaik gondja/baja/hozzáállásának kérdése. Mindent nem lehet úgy megoldani, hogy mindenki számára tökéletes legyen
És ha érdekből írnak, akkor legyen érdekük írni ezekbe is, ha eddig ez gátolta őket, akkor tegyük őket érdekelté az ismerkedős játékok terén is.
Mert a ha a te gondolatsorodat veszem végig, amiben szvsz egy irányból indulunk ki, de mégis szerintem valahol hibádzik a gondolat menet vége.
A KT.kban is minőségi posztokat láthatunk sok köztük az 500+ vagy akár 1000+ szavas is. Ezekre talán nem kell idő? Ezekhez talán nem kell kedv? A KT-kra sincs időkorlát, csupán darabszám limit. Mégis ezzel van tele fórum. Pedig semmivel sem rövidebb egynéhány KT mint egy ismerkedős.
Szerintem, ha valaki tud minőségi KT posztot írni, csak azért, hogy fejlődhessen, akkor az ismerkedős játékokat is épp úgy lehetne vonzóvá tenni.
Természetesen egy ismerkedős játéktól nem fognak a Legendás fegyverek fejlődni, de ez már a tulajdonosaik gondja/baja/hozzáállásának kérdése. Mindent nem lehet úgy megoldani, hogy mindenki számára tökéletes legyen
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Két küzdőtér, három küldetés, bármennyi event, havonta kockadobások a karakterek számára. Szerintem bőven el vagyunk kényeztetve, mi a fejlődést illeti. Véleményem szerint így is elég feladatuk van az adminoknak és azért mert beszélgetnek egymással a játékosok, ismerkednek, továbbra se látom értelmét több jutalmat adni.
KA nem szokta végig olvasni az ismerkedéseket, vagy ha igen, akkor egy fanatikus és az őrültet is megkockáztatom. Ha növeljük a jutalmat, úgy viszont el kéne olvasni, figyelni kéne mindet. Valóban írtak úgy? Valóban megérdemlik?
Az ismerkedős játék színesíti az itt létet. Nem több egy lehetőségénél, hogy több legyen a játék.
KA nem szokta végig olvasni az ismerkedéseket, vagy ha igen, akkor egy fanatikus és az őrültet is megkockáztatom. Ha növeljük a jutalmat, úgy viszont el kéne olvasni, figyelni kéne mindet. Valóban írtak úgy? Valóban megérdemlik?
Az ismerkedős játék színesíti az itt létet. Nem több egy lehetőségénél, hogy több legyen a játék.
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
Ha egy ismerkedős játékra az xp motivál, az már régen rossz. Emlékszem amikor be lett vezetve, hogy jár jutalom ismikre is, akkor volt olyan, aki agyba-főbe kereste a játékostársakat, hogy a karakterét tápolni (!) tudja. Rossz volt nézni, még egyszer nem szeretnék ilyet látni. Akit ösztönöz az, hogy a karaktere személyisége fejlődjön és bővítse az ismeretségi körét a karijának, az minden további nélkül fog ismiset játszani, viszont belevinni ebbe a rétegbe azokat, akiket abszolút nem érdekel az ilyesmi és csak a fejlődés miatt játszanának, teljesen feleslegesnek érzem. A kezdeményezés módja maga ölné meg a célját, hiszen ismerkedni nem a jutalomért ismerkedik valaki.
A küldetések és a küzdőterek mindig fontosabbak lesznek az ismerkedős játékoknál jutalomtól függetlenül, ezt el kell fogadni. Nem ez az egyetlen ilyen oldal, bár az igaz, hogy itt hangsúlyosabb a fejlődés, mint máshol.
A küldetések és a küzdőterek mindig fontosabbak lesznek az ismerkedős játékoknál jutalomtól függetlenül, ezt el kell fogadni. Nem ez az egyetlen ilyen oldal, bár az igaz, hogy itt hangsúlyosabb a fejlődés, mint máshol.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
5 / 39 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 39
5 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.