Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
3 / 39 oldal
3 / 39 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 39
Re: Javaslatok
Javaslat!
Nem lehetne külön témába rakni a halottak adatlapját, hogy ne foglalja az élők között fölöslegesen a helyet? Please? *bociszemek*
Nem lehetne külön témába rakni a halottak adatlapját, hogy ne foglalja az élők között fölöslegesen a helyet? Please? *bociszemek*
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Enheriel írta:Javaslat!
Nem lehetne külön témába rakni a halottak adatlapját, hogy ne foglalja az élők között fölöslegesen a helyet? Please? *bociszemek*
Én személy szerint pártolom az ötletet, mert megkönnyítené a keresést.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Nem vagyok otthon a témában, de az adatlapok átpakolása új linket generál nekik, nem? Azaz a korábbi hivatkozások rájuk, úgy mint összesítés, aláírás, mind-mind félremegy. Legalábbis újra kell linkelni. Talán.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ranmarunak igaza van. Kérlek ezt is vegyétek figyelembe.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Rendben, ennyire részletekbe menően nem vágtam a rendszert, elnézést kérek.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Értem, de kinek kéne újralinkelni, megtudhatom?
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
én azon gondolkoztam, hogy szinte mindenhol van olyan, hogy kritikus találat (MMORPG-k). Ezen gyors átfutottam gondolatba, és nem lehet megoldani, hogy itt is legyen olyan? Mondjuk éppen megy egy harc. "A" a következőt dobta 2x a 6-os kockával:
3-5
Azonban miután "b" is dobott ugyanannyiszor ez jött ki:
4-4
ebben az esetben mondjuk lehetne kritikus találat, ami a sebzésünk 20%-a. Azonban, hogy ne legyen teli Kritkikus találattal, így csak akkor van, ha két egymás melletti szám azonos, mondjuk "c"-jé
4-3-4
nem kritikus, de "D"-jé:
5-3-3
igen. Amennyiben a támadást be tudja vinni.
3-5
Azonban miután "b" is dobott ugyanannyiszor ez jött ki:
4-4
ebben az esetben mondjuk lehetne kritikus találat, ami a sebzésünk 20%-a. Azonban, hogy ne legyen teli Kritkikus találattal, így csak akkor van, ha két egymás melletti szám azonos, mondjuk "c"-jé
4-3-4
nem kritikus, de "D"-jé:
5-3-3
igen. Amennyiben a támadást be tudja vinni.
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
szerintem túlbonyolítaná a rendszert, másfelől karakterek közötti harcban így is vannak gigantikus sebzések az életpontokhoz mérve, még akkor is, ha nem Kotát veszem alapul, (akit valaki egy krittel kb pirosba is küldhetne.) véleményem szerint jó a rendszer ahogy van.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Sziasztok. Két téma.
1. Az íjászok ugye 1-et sebeznek, ha közvetlen a támadásuk. Az "erejük" is annyi ilyenkor? Úgy értem, mi van, ha lefognak egy íjászt védett területen belül, ő meg védekezésképpen megütné ellenfelét, hogy a nyomás ellökje. Semmit nem fog ez érni? Vagyis ha lefognak egy íjászt, annyit ér, mint egy hangya a két ujjam között?
2. Már rég gondoltam rá, biztos mások is, ha volt téma, elnézést. Azt is megértem, ha nem a válasz, mert biztosan túlbonyolítaná a rendszert. Szóval mi lenne, ha lehetne választani minden kaszt mellett egy másikat is? Vagyis két fegyvertípussal is harcolhatnánk.
Aztán elszabadultam, s olyat gondoltam, hogy az összes kaszt végül megszerezhető lenne. Esu mellé elképzeltem egy petet, Hermitnek egy kardot, szóval olyan érdekes lenne szerintem az ilyen kombináció. De mondjuk meg lenne szabva, hogy el kell érni a 10es szintet egyik kasztban, hogy lehessen választani egy másikat. Eredetileg úgy gondoltam, hogy a másik kaszt is megszerezné az első kaszt már megszerzett pontjait, de úgy is jó, ha nem, és azt az elején kezdi el fejleszteni. *bár az nem biztos, hogy megérni a kariknak, hisz nekik nem az a céljuk, hogy minél többet tudjanak, hanem minél hamarabb kijussanak.*
1. Az íjászok ugye 1-et sebeznek, ha közvetlen a támadásuk. Az "erejük" is annyi ilyenkor? Úgy értem, mi van, ha lefognak egy íjászt védett területen belül, ő meg védekezésképpen megütné ellenfelét, hogy a nyomás ellökje. Semmit nem fog ez érni? Vagyis ha lefognak egy íjászt, annyit ér, mint egy hangya a két ujjam között?
2. Már rég gondoltam rá, biztos mások is, ha volt téma, elnézést. Azt is megértem, ha nem a válasz, mert biztosan túlbonyolítaná a rendszert. Szóval mi lenne, ha lehetne választani minden kaszt mellett egy másikat is? Vagyis két fegyvertípussal is harcolhatnánk.
Aztán elszabadultam, s olyat gondoltam, hogy az összes kaszt végül megszerezhető lenne. Esu mellé elképzeltem egy petet, Hermitnek egy kardot, szóval olyan érdekes lenne szerintem az ilyen kombináció. De mondjuk meg lenne szabva, hogy el kell érni a 10es szintet egyik kasztban, hogy lehessen választani egy másikat. Eredetileg úgy gondoltam, hogy a másik kaszt is megszerezné az első kaszt már megszerzett pontjait, de úgy is jó, ha nem, és azt az elején kezdi el fejleszteni. *bár az nem biztos, hogy megérni a kariknak, hisz nekik nem az a céljuk, hogy minél többet tudjanak, hanem minél hamarabb kijussanak.*
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Szia!
Az első kérdésedre válaszolok én. Védett területen a lökéshullám ellöki majd az ellenfelet, de egyéb kárt nem okoz, mivel védett területen vagytok. Ott nincs HP veszteség.
Amennyiben nem védett területen harcoltok, vagy kihívtad KT-ra, akkor viszont minden pofon, rúgás, ütés, harapás stb 1 életpontot von le. Minden esetben.
Az első kérdésedre válaszolok én. Védett területen a lökéshullám ellöki majd az ellenfelet, de egyéb kárt nem okoz, mivel védett területen vagytok. Ott nincs HP veszteség.
Amennyiben nem védett területen harcoltok, vagy kihívtad KT-ra, akkor viszont minden pofon, rúgás, ütés, harapás stb 1 életpontot von le. Minden esetben.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Íjászra arra gondoltam, hogy az erő helyett lehetne célzás vagy ilyesmi, aminek az lenne a lényege, hogy minél több pont van rajta, annál több nyilat tudna lőni.
Én kasztnak javasolnék valamit: Bárd (akik hősökről énekelnek dalokat). Tudom, hogy fura, de az lenne a lényege ennek a kasztnak, hogy a hangszerén játszva sebezné az ellenséget vagy segítené a csapattársait.
Én kasztnak javasolnék valamit: Bárd (akik hősökről énekelnek dalokat). Tudom, hogy fura, de az lenne a lényege ennek a kasztnak, hogy a hangszerén játszva sebezné az ellenséget vagy segítené a csapattársait.
Joey Chrome- Lovag
- Hozzászólások száma : 934
Join date : 2013. Feb. 11.
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
>>Nem tudom Ran, hogy írta (nem akarok semmi rosszat), de én pl első olvasásra majdnem félreértettem. Akinek van ereje (nem íjász) az ütéssel harapással a fegyvere nélkül számolt erő sebzést visz be.
Az én példámmal magyaráznám: 4 alap erő 11 egyéb erő és 5 erő a kardból.
ütéssel a sebzés: 15.
>>Több kaszt, szerintem túlbonyolítaná a dolgot nem is beszélve az adminokéról, még akkor is, ha megoldható lenne.
>>Több vessző lövése: már felkerült egyszer a téma, KA azt írta rá, hogy képességet hozzon be rá, aki szeretné. Nem mellesleg gyorsasággal többletkörök jönnek, az íjászok találati esélye nagyon magas, mivel abból származik a sebzésük, és akkor még ezt megbikázni valamivel, amivel még többet lőnek, nekem soknak tűnik.
>>Bárd kaszt: jól hangzik, de én egy nemet mondanék így rá. bonyolult, és akkor a találati esély? Illetve a bárdokat mindigis mágiahasználóként tudtam elképzelni ilyen szerepjátékokban, ráadás a zenével sebzés már elég mágia, ami a SAO-ban nem nagyon van.
A zene, meg hasonlókra ott lenne a harmadlagos képzettségek, csak a célegyenesben megakadt a behozatala.
Az én példámmal magyaráznám: 4 alap erő 11 egyéb erő és 5 erő a kardból.
ütéssel a sebzés: 15.
>>Több kaszt, szerintem túlbonyolítaná a dolgot nem is beszélve az adminokéról, még akkor is, ha megoldható lenne.
>>Több vessző lövése: már felkerült egyszer a téma, KA azt írta rá, hogy képességet hozzon be rá, aki szeretné. Nem mellesleg gyorsasággal többletkörök jönnek, az íjászok találati esélye nagyon magas, mivel abból származik a sebzésük, és akkor még ezt megbikázni valamivel, amivel még többet lőnek, nekem soknak tűnik.
>>Bárd kaszt: jól hangzik, de én egy nemet mondanék így rá. bonyolult, és akkor a találati esély? Illetve a bárdokat mindigis mágiahasználóként tudtam elképzelni ilyen szerepjátékokban, ráadás a zenével sebzés már elég mágia, ami a SAO-ban nem nagyon van.
A zene, meg hasonlókra ott lenne a harmadlagos képzettségek, csak a célegyenesben megakadt a behozatala.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
Köszönöm Ran. Vagyis ami érdekelt, hogy egy íjász is lökéshullámmal el tud mást lökni.
Kota, én úgy tudom, ha valakit pofon vágunk, akkor az csak annyit sebez, mintha fegyver nélkül tenném. Vagyis a fegyveren lévő erő nem számít bele, hisz azt nem használtam.
(Anno kérdeztem, s ez volt a válasz)
Kota, én úgy tudom, ha valakit pofon vágunk, akkor az csak annyit sebez, mintha fegyver nélkül tenném. Vagyis a fegyveren lévő erő nem számít bele, hisz azt nem használtam.
(Anno kérdeztem, s ez volt a válasz)
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Esutel, amit te hallottál az igaz, de az íjásznak 0 ereje van, tehát vigaszképpen +1-et kapnak erőre, ha pusztakézzel ütnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Köszönöm, de a legfontosabb, hogy ugye védett területen el tudnak lökni maguktól ellenfelet. *Nem tudom pontot vagy kérdőjelet tegyek a végére, mert már kaptam választ rá.*
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Ha szabadna tennem egy megjegyzést, véleményem szerint a 100-as maximum kevés a harmadlagos jártasságoknak ^.^ Aktív játékkal fél év alatt ki lehet maxolni így 4-5 darabot is, pedig még csak a 7. szinten járnak az élharcosok és véleményem szerint elveszik kicsit a fejlődés, a kihívás öröme. Esetleg valami ilyesmi?
1-50: kezdő szint
51-150: gyakorló szint
151-300: haladó szint
301-499: profi szint
500: mester szint
Vagy ha az 500 sok, akkor ez?
1-20: kezdő
21-100: gyakorló
101-250: haladó
251-299: profi
300: mester
1-50: kezdő szint
51-150: gyakorló szint
151-300: haladó szint
301-499: profi szint
500: mester szint
Vagy ha az 500 sok, akkor ez?
1-20: kezdő
21-100: gyakorló
101-250: haladó
251-299: profi
300: mester
Yurihime- Harcművész
- Hozzászólások száma : 667
Join date : 2012. Dec. 12.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Már jókora ideje fogalmazódott ez meg bennem.
Szabályzat szerint a speciális képességeknek egyedinek kell lennie. Nem tudom, csak én vagyok-e maximalista annyira, hogy alkotásnál órákig bújtam az adatlapokat, mert összesítő listát róluk nem találtam. Viszont mostanra rengeteg karakter van, és ha nincs ilyen lista, akkor szívesen megcsinálom én is, hogy legyen és könnyebben jöhessenek az új karakterek:) (Meg persze én is megtapasztaltam már azoknak a sorsát, akiknek korlátozott a netje akár sebességben, akár adatmennyiségben)
/Ha van, akkor bocsi ;;/
Szabályzat szerint a speciális képességeknek egyedinek kell lennie. Nem tudom, csak én vagyok-e maximalista annyira, hogy alkotásnál órákig bújtam az adatlapokat, mert összesítő listát róluk nem találtam. Viszont mostanra rengeteg karakter van, és ha nincs ilyen lista, akkor szívesen megcsinálom én is, hogy legyen és könnyebben jöhessenek az új karakterek:) (Meg persze én is megtapasztaltam már azoknak a sorsát, akiknek korlátozott a netje akár sebességben, akár adatmennyiségben)
/Ha van, akkor bocsi ;;/
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Volt lista, de sajnos nekem nem lenne időm azt frissen tartani, tehát, ha szeretnéd készíthetsz egy ilyen listát akár ide is. (Ide alatt értem ebbe a fórumba, tehát ahol az összesítés és a hírek vannak.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Frissen tartást is vállalom ezer örömmel, főleg, ha sokmindent megkönnyít majd a dolog. Majd új topikot nyissak neki, vagy Összesítésbe berakhatom én is?
*közben nekiáll dolgozni rajta*
Edit: és a halottakét is számítsam bele, vagy azok felszabadulhatnak?
*közben nekiáll dolgozni rajta*
Edit: és a halottakét is számítsam bele, vagy azok felszabadulhatnak?
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Javaslatok
Új topic. Halottak nem számítanak bele.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
KA azt mondta, hogy ha jönnek még jó ötletek, akkor bővülhet a harmadlagos jártasságok listája.
Eddig elfogadottak:
Horgászat
Éneklés
Zenélés
Táncolás
Festészet/Rajz
Költészet
Főzés
Ital készítés
Bűvészkedés
Lovaglás
Eddig elutasítottak:
Vadászat
Aratás/Herbalisztika/Kertészkedés
Varrás
Idomítás
Kézművesség
Helyreállítás
Kozmetika
Régészet
Szövet gyártás
Zárnyitás
Hamisítás
Diplomácia
Álcázás
Ékszerkészítés
Feltalálás
Úszás
Ide várom/várjuk a további ötleteket!
Eddig elfogadottak:
Horgászat
Éneklés
Zenélés
Táncolás
Festészet/Rajz
Költészet
Főzés
Ital készítés
Bűvészkedés
Lovaglás
Eddig elutasítottak:
Vadászat
Aratás/Herbalisztika/Kertészkedés
Varrás
Idomítás
Kézművesség
Helyreállítás
Kozmetika
Régészet
Szövet gyártás
Zárnyitás
Hamisítás
Diplomácia
Álcázás
Ékszerkészítés
Feltalálás
Úszás
Ide várom/várjuk a további ötleteket!
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
esetleg Célzás? ami arra jó, hogy minél pontosabban tudjunk elhajítani dolgokat (íjászoknak mondjuk ez max íjukkal, de mondjuk egyéb dolgokat, mint például egy kő, már nehezebben dobnak pontosabban xD
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Javaslatok
A harmadlagos jártasságok csak játékszínesítők lehetnek. Olyat nem fogad el KA, ami kiválthat, felerősíthet elsődleges és másodlagos jártasságokat, stat pontokat és meglévő képességeket. Ezért nem jöhet szóba pl a zárnyitás, álcázás sem.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Javaslatok
Varrás és Kézművesség miért? O.o
Nekem hirtelen ilyesmik jutottak eszembe, mint
Szobrászat
Előadóművész
Humorista
Fafaragó
Író (nem Költészet, hanem novella-regény formában)
Zenélésen belülre tartozhat külön mondjuk Gitáros, Fuvola, Furulya, Hegedű, stb, mondjuk zárójelben, amit választ, vagy hasonló.
Nekem hirtelen ilyesmik jutottak eszembe, mint
Szobrászat
Előadóművész
Humorista
Fafaragó
Író (nem Költészet, hanem novella-regény formában)
Zenélésen belülre tartozhat külön mondjuk Gitáros, Fuvola, Furulya, Hegedű, stb, mondjuk zárójelben, amit választ, vagy hasonló.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
3 / 39 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 39
3 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.