Javaslatok
+83
Argo
Sakuya
ZexCeed
Raygart Arrow
Kiwi
Yuuki Asuna
Stingray
Miu
Hayashi Yuichi
Silver
Ayse
Kurokawa Yuuki
Kuromajo
Mayumi
Kemila
Dr. Kayaba Natsuko "Nia"
Kirigaya Suguha
Malcolm
Benedict Arata
Saya
Chiaki
Tantalosz
Cearso
Kokoro
Cellindir
Akairo
Rinarin Ai Kita
Bacchus
Sinon
Morrigan
Ryuu
Phobos
Kuradeel
Suzume
Atoru
Kodoku
Ilsette
Silica
Kincaid
FigtherBunny
Strea
Utahime
Shukaku
Elysion
Tsubasa Norika
Ozirisz
Danee
Kurokoto
Rokurou Amateratsu
Cardinal
Asuka
King
Jun
Aidor
Diabel
Szophie
Tachibana Makoto
Hinari
Halász Alex
Chancery
Yurihime
Joey Chrome
Enheriel
Sachi
Tatsuki Ranmaru
Noxy
Mirika
Taidana
Koshitsu Esutel
Peter Worker
Jasude
Ryuninji Ren
Kazuma
Rosalia
Fuun Kotarou
Allen Dante
RenAi
Rita Hanami
Kusumi Ayani
Henzon
Anatole Saito
Zero
Kayaba Akihiko
87 posters
10 / 39 oldal
10 / 39 oldal • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 39
Re: Javaslatok
Szerintem mind a két szakma eltér a játék világától :/
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Tárgybővítés szerű a rúna, de ahm, a saoban nincs mágia.
A mechanikus szakmáról meg a Log Horizon jutott eszembe. :3
Öhöm. ><
Én egy kristály javaslatot szeretnék hozni.
A hangrögzítő kristály mintájára (ami van a saoban, Sachi küldött egyet Kiritonak) bevezethetnénk (ki)hangosító kristályt is, ami értelem szerűen egy bizonyos körig kihangosítana egy/több embert, vagy egy kisebb területet ...
(így pl lehetne több féle (ki)hangosító kristályunk )
A mechanikus szakmáról meg a Log Horizon jutott eszembe. :3
Öhöm. ><
Én egy kristály javaslatot szeretnék hozni.
A hangrögzítő kristály mintájára (ami van a saoban, Sachi küldött egyet Kiritonak) bevezethetnénk (ki)hangosító kristályt is, ami értelem szerűen egy bizonyos körig kihangosítana egy/több embert, vagy egy kisebb területet ...
(így pl lehetne több féle (ki)hangosító kristályunk )
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
Anatnak és Rennek biztos tetszene.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
A fele nem javaslat igazából, hanem inkább jelzés egy szabály szegésére, de nyugodtan kövezzetek meg, ha akartok:
A játékszabályzat 2. pontja szerint:
"Csak akkor indíthatsz egy második karaktert (=multit), ha legalább 100, vagy a körüli játékbeli hozzászólást összegyűjtöttél. Ellenkező esetben az adminoktól is kérhetsz engedélyt, akik, ha látják, hogy aktív vagy, előbb is megengedhetik."
Hogy miért írom ezt? Mert Anginak még a 10 sincs meg, de már 4-5-6 multija van, amiből ráadásul el lett fogadva pár! És ráadásul csak 2 multi lehet mindenkinek maximum (tisztelet a kivételnek, de azok használják is azokat)!
Most jön a javaslat:
Akinél meglátják ezt, azonnal utasítják el, és jelezzék a fő játékosnak PÜ-be, hogy nem kezdhet még multit, és ha akkor se hagyja abba, bann járjon érte. Tudom, hogy kicsit durva és szigorú így elsőre, de meg kell értetni vele, hogy nem szeghet szabályt (amit szerintem el sem olvasott)
A játékszabályzat 2. pontja szerint:
"Csak akkor indíthatsz egy második karaktert (=multit), ha legalább 100, vagy a körüli játékbeli hozzászólást összegyűjtöttél. Ellenkező esetben az adminoktól is kérhetsz engedélyt, akik, ha látják, hogy aktív vagy, előbb is megengedhetik."
Hogy miért írom ezt? Mert Anginak még a 10 sincs meg, de már 4-5-6 multija van, amiből ráadásul el lett fogadva pár! És ráadásul csak 2 multi lehet mindenkinek maximum (tisztelet a kivételnek, de azok használják is azokat)!
Most jön a javaslat:
Akinél meglátják ezt, azonnal utasítják el, és jelezzék a fő játékosnak PÜ-be, hogy nem kezdhet még multit, és ha akkor se hagyja abba, bann járjon érte. Tudom, hogy kicsit durva és szigorú így elsőre, de meg kell értetni vele, hogy nem szeghet szabályt (amit szerintem el sem olvasott)
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Akkor elnézést, nem szóltam róla.
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Javaslatok
Nekem van egy olyan ötletem, hogy mi lenne ha lennének presztízs vagy másodlagos kasztok amik feltételekhez lenének kötve és előre meghatározott vagy választott előnyöket adnának. Másodlagos kasztnál ilyenekre gondoltam,mint pl. bájital keverő aki effektívebb potikat tudna mondjuk készítene, meg méregkeverő aki meg jobb mérgeket és ehhez hasonlók. Presztízsnél meg az eddigi kasztok specializálása vagy tovább fejlesztése. pl íjászból mester lövészt vagy gyorslövészt...stb. Ezek akár bizonyos hátrányokkal is járhatnának. Szerintem ez jó dolog lenne, mert még jobban specializálni lehetne a karaktereket és ez által egyedibbé tenni annak szempontjából, hogy mit lehet velük tenni. (van sok ötletem ilyen kasztokra(előnyeikre,hátrányaikra), de gondoltam nem írom le fölöslegesen, ha már itt le lesz szavazva az ötlet)
Elysion- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 132
Join date : 2013. Jul. 09.
Karakterlap
Szint: 5
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Szerintem felesleges. A képességek egyedivé tehetik a karidat, és használhatod erre, maga az agyonkasztolás pedig csak szörnyen behatárolná a karaktereket.
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Javaslatok
Sziasztok, a hónap elején volt szó a börtönökről meg indikátorokról, és mostanában olvastam avval kapcsolatos infót. És támadt egy ötletem, hátha érdekel valakit...
Indikátorokról:
Nálatok ugye aki már ölt, az állandó piros indikátort kap, de Kirito 2* is ölt a játékban (1. a frontharcosok és PK-k elleni harcban védett meg valakit, és 2. Kuradelt, miután Asuna megmentette) és ugye mindig visszaváltott zöldre az indikátora. (lehet, hogy azért mert piros indikátorost ölt?)
Ebből gondoltam, hogy meg lehetne különböztetni a játékosokat valahogy:
“…Then you, should, be clear, about the, difference, between, me, and you. I’m, a real, red player, but you’re not. You killed, merely because, you, were driven, by fear, to survive. A coward, you are, without thinking, about, the meaning, to be, a killer, just wanting, to forget, about everything.”
Igaz Kirito teljesen visszazöldült, de ez nem feltétlen lenne jó
A börtönről nem is javaslat, csak egy megállapítás:
Elvileg nem tudtak kijutni, Xaxa is ezért kezdett gyilkolászni amikor kikerült a valóságba. De mondta, hogy gyakorolta a skilleit, tehát megvolt a felszerelése a börtönben. Az a kaszás izé, amit Yui a vége előtt győzött le egynéhány nappal, pedig elég ok lehet rá, hogy mért nem tudtak kijönni. Ezek mellett valahogy el kell futni annak aki szökni akar...
(Lehet másoknak triviális volt, de a börtönjelenetekben általában fegyvertelenül találja magát az ember...)
Oh, köszi... tehát tényleg azért zöldült vissza, mert pirost ölt :O
Indikátorokról:
Nálatok ugye aki már ölt, az állandó piros indikátort kap, de Kirito 2* is ölt a játékban (1. a frontharcosok és PK-k elleni harcban védett meg valakit, és 2. Kuradelt, miután Asuna megmentette) és ugye mindig visszaváltott zöldre az indikátora. (lehet, hogy azért mert piros indikátorost ölt?)
Ebből gondoltam, hogy meg lehetne különböztetni a játékosokat valahogy:
- narancssárgával: "már ölt"
- pirossal: "1 hete ölt vagy ill. sorozatgyilkos"
“…Then you, should, be clear, about the, difference, between, me, and you. I’m, a real, red player, but you’re not. You killed, merely because, you, were driven, by fear, to survive. A coward, you are, without thinking, about, the meaning, to be, a killer, just wanting, to forget, about everything.”
Igaz Kirito teljesen visszazöldült, de ez nem feltétlen lenne jó
A börtönről nem is javaslat, csak egy megállapítás:
Elvileg nem tudtak kijutni, Xaxa is ezért kezdett gyilkolászni amikor kikerült a valóságba. De mondta, hogy gyakorolta a skilleit, tehát megvolt a felszerelése a börtönben. Az a kaszás izé, amit Yui a vége előtt győzött le egynéhány nappal, pedig elég ok lehet rá, hogy mért nem tudtak kijönni. Ezek mellett valahogy el kell futni annak aki szökni akar...
(Lehet másoknak triviális volt, de a börtönjelenetekben általában fegyvertelenül találja magát az ember...)
Oh, köszi... tehát tényleg azért zöldült vissza, mert pirost ölt :O
A hozzászólást Sinon összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Jan. 30 2014, 01:53-kor.
Utahime- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
Az indikátorok leírása már bent van néhány hete a szabályzatban.
Itt.
A börtönös megállapításhoz pedig csak annyit fűznék hozzá, hogy jelenleg (tudtommal) még a kristály pontos hatásáról nem született megegyezés. Röviden: úgy kell korlátozni a bebörtönzött karaktereket, hogy ne korlátozzuk őket semmiben.
Itt.
A börtönös megállapításhoz pedig csak annyit fűznék hozzá, hogy jelenleg (tudtommal) még a kristály pontos hatásáról nem született megegyezés. Röviden: úgy kell korlátozni a bebörtönzött karaktereket, hogy ne korlátozzuk őket semmiben.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Mivel a mínusz páncél nem működött, ezért kéne valami megoldást találni arra a problémára miszerint a páncélt adó tárgyak nem érnek semmit. Ha nem sikerül, akkor bevezetem a mínusz páncélt eredeti formájában, tehát tessék szorgosan agyalni rajta!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Javaslatok
Ne legyen életet adó tárgy.
Sore dake da
Sore dake da
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Javaslatok
A páncélok erősítése egy jó megoldás lenne. Keveslem az 1 stat = 2 páncél értéket. Ha az élethez viszonyítjuk, legyen annál rosszabb, de ne ilyen sokkal. Pl. a 4 páncélpont = 1 stat ideális lenne. A jelenlegieket is ezek szerint módosítani lehetne.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Miért ne lehetne életet adó tárgy? O.o
Am talán a probléma ott gyökerezik, hogy ha jól tudom, akkor egy páncél 2 pontot ér. Így egy 10 páncélt adó cucc 5 pontot ér. Ezért az emberek nyilvánvalóan inkább megvesznek egy +10 akármit adó cuccot, mint ami +20 páncélt ad. Ha tesz 4 pontot életre, az olyan, mint egy 20 páncélpontos cucc. Ha a páncél is 5 értékkel bírna kettő helyett, nem lennének talán értéktelenebbek a páncélos cuccok. Bocs, ha ezt már átrágtátok és ha hülyeséget mondok.
A mínuszolós dolgot azért nem tartom szerencsésnek, mert akinek az a koncepciója, hogy papír a karija, annak se kelljen felborítani. A T2-es cuccokhoz én nem nyúlnék hozzá, mostanra egészen kiegyensúlyozottak lettek, a T1-esekhez mérve is egészen arányosak. A T3-masokat meg hamarosan meglátjuk, hogy alakulnak.
A probléma persze nem oldódott meg. De mi is pontosan a probléma, amire megoldást keresün?
Am talán a probléma ott gyökerezik, hogy ha jól tudom, akkor egy páncél 2 pontot ér. Így egy 10 páncélt adó cucc 5 pontot ér. Ezért az emberek nyilvánvalóan inkább megvesznek egy +10 akármit adó cuccot, mint ami +20 páncélt ad. Ha tesz 4 pontot életre, az olyan, mint egy 20 páncélpontos cucc. Ha a páncél is 5 értékkel bírna kettő helyett, nem lennének talán értéktelenebbek a páncélos cuccok. Bocs, ha ezt már átrágtátok és ha hülyeséget mondok.
A mínuszolós dolgot azért nem tartom szerencsésnek, mert akinek az a koncepciója, hogy papír a karija, annak se kelljen felborítani. A T2-es cuccokhoz én nem nyúlnék hozzá, mostanra egészen kiegyensúlyozottak lettek, a T1-esekhez mérve is egészen arányosak. A T3-masokat meg hamarosan meglátjuk, hogy alakulnak.
A probléma persze nem oldódott meg. De mi is pontosan a probléma, amire megoldást keresün?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Tényleg csak annyi a gond, hogy az 1 pont páncél nem ér annyit, mint az 1 pont élet.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Leírom azt, amit a cseten már fejtegettem akkor
A mínuszpáncél koncepciója szerintem egyáltalán nem elvetendő, viszont én csak olyan tárgyakra alkalmaznám, amik jelentősen eltérnek a tárgytípusra jellemző normától. Ezek a normák nagyjából ilyesmik lennének:
- Vért: sok páncél, elhanyagolható mennyiségű pont
- sisak: közepes mennyiségű páncél, közepes mennyiségű pont
- köpeny: kevés páncél, többségében pontokra ad
- cipő, gyűrű: nem érintett, mivel az esetek nagy többségében nincs rajtuk páncél
Határnak én vérteknél a tierszintre tehető maximális pontszám egyharmadát, sisakoknál a felét határoznám meg, tehát ha egy T2-es vért mondjuk 4 pontnál többet ad a páncél mellé, akkor megkapja a negatív módosítót. Köpenyeknél talán csak arra tennék rá egy minimális (ötpontos) mínuszt, amin egyáltalán nincs páncél.
A negatív módosító mennyisége pedig így első blikkre talán a pluszpontok mennyisége szorozva öttel lehetne, így ezeket a pontokkal teli cuccokat nem lehet halmozni, választani kell közülük, vagy bevállalni a plusz sebződést.
Igen, nagyon hasonlít a te rendszeredre, csupán annyi a különbség, hogy nem érinti az összes sokpontos tárgyat, csupán azokat, amik olyan tárgytípusba tartoznak, ahol inkább páncélból állnak a tárgyak, és ahol a probléma gyökere fellelhető. Mi az előnye a másik rendszerhez képest? Kevesebb tárgynál kell minőségáldozatot hozni, így ami jó, az jobban megtartja az értékét is, miközben fellendíti a páncélból álló tárgyak iránt is a keresletet, hiszen valamelyik slotra szinte muszáj lesz egyet odatenni. Úgy teszi versenyképessé a páncélos tárgyakat, hogy közben nem okoz kárt az olyan típusokban (cipő, köpeny), amire nem feltétlenül jellemző a páncélpont, így gyakorlatilag köze nincs az egész problémához. És nem okoz olyan helyzetet sem, hogy egy karakter hirtelen ott találja magát egy csomó mínuszpáncéllal, miközben olyan felszerelése van, amik között nem nagyon vannak a normától eltérő tárgyak.
A mínuszpáncél koncepciója szerintem egyáltalán nem elvetendő, viszont én csak olyan tárgyakra alkalmaznám, amik jelentősen eltérnek a tárgytípusra jellemző normától. Ezek a normák nagyjából ilyesmik lennének:
- Vért: sok páncél, elhanyagolható mennyiségű pont
- sisak: közepes mennyiségű páncél, közepes mennyiségű pont
- köpeny: kevés páncél, többségében pontokra ad
- cipő, gyűrű: nem érintett, mivel az esetek nagy többségében nincs rajtuk páncél
Határnak én vérteknél a tierszintre tehető maximális pontszám egyharmadát, sisakoknál a felét határoznám meg, tehát ha egy T2-es vért mondjuk 4 pontnál többet ad a páncél mellé, akkor megkapja a negatív módosítót. Köpenyeknél talán csak arra tennék rá egy minimális (ötpontos) mínuszt, amin egyáltalán nincs páncél.
A negatív módosító mennyisége pedig így első blikkre talán a pluszpontok mennyisége szorozva öttel lehetne, így ezeket a pontokkal teli cuccokat nem lehet halmozni, választani kell közülük, vagy bevállalni a plusz sebződést.
Igen, nagyon hasonlít a te rendszeredre, csupán annyi a különbség, hogy nem érinti az összes sokpontos tárgyat, csupán azokat, amik olyan tárgytípusba tartoznak, ahol inkább páncélból állnak a tárgyak, és ahol a probléma gyökere fellelhető. Mi az előnye a másik rendszerhez képest? Kevesebb tárgynál kell minőségáldozatot hozni, így ami jó, az jobban megtartja az értékét is, miközben fellendíti a páncélból álló tárgyak iránt is a keresletet, hiszen valamelyik slotra szinte muszáj lesz egyet odatenni. Úgy teszi versenyképessé a páncélos tárgyakat, hogy közben nem okoz kárt az olyan típusokban (cipő, köpeny), amire nem feltétlenül jellemző a páncélpont, így gyakorlatilag köze nincs az egész problémához. És nem okoz olyan helyzetet sem, hogy egy karakter hirtelen ott találja magát egy csomó mínuszpáncéllal, miközben olyan felszerelése van, amik között nem nagyon vannak a normától eltérő tárgyak.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Lehet blőd a kérdés, de további mínusz pontok bonyolítása helyett nem egyszerűbb csak jobban kiegyensúlyozni a meglévő tárgyak pontjait?
Továbbra is kérdezem: Mi a konkrét probléma, amire megoldást keresünk?
Továbbra is kérdezem: Mi a konkrét probléma, amire megoldást keresünk?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Ez jó. Anat, valóban, ha egy problémát meg akarunk oldani, előbb tisztázni kell magát a problémát.
//Talán hülyén hangzik, de ezt most tanultam 3. főiskolás évemben. //
//Talán hülyén hangzik, de ezt most tanultam 3. főiskolás évemben. //
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Javaslatok
Elnézést, hogy beleszólok, ezt csak ugorjátok át, mert valószínűleg megint butaságot írok :3
Nem értem miért lenne értéktelen, ha megvéd attól, hogy az életemet vegyék le?
Mivel nem is ismerem az itteni harc rendszert, csak leírom, mit jelent szerintem a "páncél":
Súlyt:
Az eredeti saoban is egy bizonyos erő kellett hozzá, hogy több páncélja legyen valakinek, tehát a tankok főleg erőre pakoltak, hogy elbírják a sok páncélt.
A sok súly csökkenti a mozgékonyságot, tehát egy bizonyos páncél érték felett csökken az ügyesség, vagy itt gyorsaság.
Ezekért cserébe viszont megvéd, hogy ne az életünket üssék le...
A múltkori javaslatom után is kiderült, hogy itt is így van, de hátha tudtam ötletet adni... :3
A mínuszpáncél fogalmát meg nem értem... ha több a mínusz az sebez? Nem lehet inkább csak több páncélos tárgy, és több sebzéses külön?
_________________
- Stat:
Pontozás (6. szint)
Élet: 6+2=8
Fegyverkezelés: 8+0=8
Erő: 3+3=6
Irányítás: 7+15=22
Kitartás: 5+0=5
Gyorsaság: 5+8 =13
Spec. Képesség: 6+0=6
Páncél:+10=10Elsődleges jártasságokO
Akrobatika: 1. szint
Észlelés: 1. szint
Keresés: 2. szint
Nyomkövetés: 1. szintMásodlagos jártasságok
Növénylátás: Tier 1, 18. szint
Potifőzés/Méregkeverés: Tier 1, 11. szintOHarmadlagos jártasságok
Horgászat: Gyakorló, 60. szint
Kertészet: Kezdő, 10. szint
Vadászat: Gyakorló, 50. szint
Főzés: Gyakorló, 50. szint
Lovaglás: Gyakorló, 50. szint
Utahime- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 370
Join date : 2013. Dec. 01.
Karakterlap
Szint: 11
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Javaslatok
Sinon mond valamit... Minden általam játszott RPG-ben a páncél súlyának elviselésének ára volt. Itt nincs. És akkor már extra sebződés (értsd mínusz páncélpont) helyett inkább vonjon gyorsaságból és/vagy kitartásból. A kitartás talán olyan szempontból lenne jó, hogy arra Peteren kívül aligha költenek az emberek sok pontot. Így legalább felértékelődne az a stat is, illetve a kitartást adó cuccok kelendőbbek lennének. Ez még kiforratlan ötlet részemről, de mondjuk minden 10. páncélpont után ha von 1 pontot kitartásból, az gáz?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
A probléma az, hogy egy +10 pontot (erő, gyorsaság, stb) és egy +25 páncélt adó tárgy közül 10-ből 9-en a pontokat adó tárgyat vennék meg, így a páncélos tárgyakra minimális (lesz) a kereslet a vért- és a sisakpiacon. Ezt kellene úgy megoldani, hogy a páncélrendszer (5 páncél ér 2 pontot tárgyalkotásnál) megmarad.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
És miért ragaszkodtok a "5 páncél ér 2 pontot tárgyalkotásnál" páncélrendszerhez? Őszintén kérdezem, egyelőre nem látom át, az miért jobb. Talán mert így értékesebb az életpont?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Javaslatok
Erre KA tud válaszolni pontosan, de a megfigyeléseim szerint az élet valamivel erősebb stat, mint a többi, és ha nem okoz problémát a tárgypiacon a rendszer, akkor nem muszáj megbolygatni a páncélt. Most okoz, mert (számomra) váratlanul előkerültek olyan típusú tárgyak is, amik súlytalanná teszik a páncélt.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Javaslatok
Ezt mondom már mióta.. és ha az éllethez mérten csökkentjük, és mondjuk nem ötöt, hanem csak négy páncélpontot ér egy, meg is van oldva.. a páncél erősödik, ám az élethez képest gyengébb lesz.
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Javaslatok
Osztom Anat véleményét. Nekem is csak azért nem tetszik ez a megoldás mert fölöslegesen bonyolitja a rendszert. Szerintem is megtenné egy szimpla egyensúlyozás.
Rita Hanami- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -
10 / 39 oldal • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 24 ... 39
10 / 39 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.