Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Pályázatok

Go down

Pályázatok Empty Pályázatok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Júl. 31, 2012 6:42 pm


Ahhoz, hogy akármit is pályázhass, a pályázatok fülben nyitnod kell egy témát a karaktered nevével. A pályázatoknak két kategóriája van, kis- és nagy pályázatok. A kis pályázatokban elég csak magát a dolgot belerakni, nagy pályázatoknál viszont kötelezően kell a legalább 250 szavas keretsztori, ami nem muszáj, hogy a pályázat témában legyen leírva, ki lehet játszani akár küzdőtér, ismerkedés...stb. formájában is.

Kis pályázatok

  • Az első dolog amit kis pályázat formájában lehet megpályázni, az a speciális képességed javítása, értem ezalatt, hogy a képesség nem változhat, csak módosulhat, ha például nem vagy megelégedve a leírásával.
  • A második kis pályázat a kinézet és jellemváltozás. A kinézetváltás nem lehet semmilyen drasztikus változás, nem változhat a nemed, nem változhatsz gyerekké. A játék csak a hajszín módosítását teszi lehetővé, egyébként a valódi külsőddel kell játszanod. Mindkettőnél be kell másolni a régi kinézetet/jellemet és alá az újat, kiemelve az újított részeket.
  • A harmadik kis pályázat a céh pályázat. A pályázat a céh nevét, logóját, célját és minden ilyesmi adatot tartalmazzon. Emellett kell melléd legalább két tag, akik belépnek a céhedbe az alapulásakor. Egy céhben maximum kilenc tag lehet + egy vezető, kivéve, ha vesztek hozzá helyeket, mik leírása a céh szabályok topikban található.
  • Egy kis pályázat formájában megváltoztathatod a jártasságaidat is, amennyiben úgy érzed, hogy rosszul választottál, és nyomós indokod van a váltásra. Az okot is tartalmazza a pályázat. Azonban jártasság váltáskor a régebbi jártasságban elveszted szintjeid és az újat elölről (1-ről) kezded.
  • Ha szeretnél egy olyan kisállatot, ami nem harcol, tehát egy nem-harci petet, akkor előtte Streától kell engedélyt kérned. Természetesen maximum egy ilyened lehet, állatidomárként egy a rendes peted mellett és az engedélyek csak nyomós indokok mellett lesznek megadva.


Nagy pályázatok

  • Az első nagy pályázat az állatidomárok kisállatainak való képességek kitalálása. Ezt ők összesen háromszor tehetik meg, a pet három fejlődési fázisában. Az első fázis az előtörténet után következik be, ekkor lehet pályázni, a második és harmadik általában küldetések végén következik be, ha a vezetőség úgy dönt, hogy kisállatod elég érett ahhoz, hogy bébiből fiatal vagy fiatalból kifejlett legyen. Itt fontos, hogy feltüntesd, hogy miképpen tanulta meg a kisállatod a képességet és miért pont azt.
  • A második nagy pályázat a saját magadnak való új képességek kitalálása vagy egy már meglévő képesség teljes megváltoztatása. Új képességet minden 10. szintnek megfelelő exp elérésével (pl.: 2. képességhez 450 exp kell) pályázhatsz magadnak, így egy karakter maximálisan tizenegy képességgel rendelkezhet (ha beleszámoljuk a kezdő képességet is). Már meglévő képességet viszont bármikor megváltoztathatsz, ha jó indokod van rá. Ennek a pályázatnak is kell egy kerettörténet, hogy a karaktered hogyan fedezte fel magában a képességet, hogyan szerezte meg, vagy miért változtatott a korábbin.
  • A harmadik nagy pályázat a kasztváltás. Ezt legfeljebb egyszer teheted meg, ha elégedetlen vagy a kezdésnél választott kasztoddal. Pályázatod tartalmazza az okod a váltásra, valamint egy legalább 250 szavas kerettörténetben foglald össze, hogy és miképpen következett be a változás. Értelemszerűen, ha állatidomár leszel (és engedélyed is van), az írásod tartalmazza a peted tojásának küllemét is. Fontos megjegyezni, hogy a fegyvered, felszerelésed nem változik át, az új kasztnak megfelelő Kezdő fegyvert fogsz kapni, a régit pedig már nem fogod tudni használni.
  • A negyedikkel NJK-kat lehet megpályázni. Fontos, hogy ennek az NJK-nak legyen valami szerepe a játékodban, mihez akár a játékszínesítés is megfelel, csak ne potyára készítsd el, hogy aztán ne is használd ki. A pályázat szövegének tartalmaznia kell az alapadatokat (név, szint, nem, kor, kaszt, kinézet, jellem, stb), valamint egy kerettörténetet, ahol bemutatod a saját vagy az NJK-d szempontjából a két karakter kapcsolatát, találkozását. Az NJK-k csak mesélői engedéllyel, indokolt esetben segíthetnek a karakternek küldetéseken, küzdőtereken!
  • Nagy pályázatot kell írnod, amennyiben karakterhalálnál expet, aranyat vagy egyebet adnál át egy másik karakterednek. A pályázatban ki kell fejteni, hogyan szerezte meg az örökös a neki átadni kívánt tapasztalatot, aranyat, jártasságszinteket vagy éppen tárgyakat. Ezeket nem feltétlenül a leadott karaktertől kell kapnia közvetlenül, a lényeg, hogy legyen egy logikus indoklása a fejlődésnek, meggazdagodásnak. Csodaitalokat és egyéb, hirtelen sok szint fejlődést okozó tárgyakat ha lehet, ne találjatok ki.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19623
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.