Pályázatok
1 / 1 oldal
Pályázatok
Pályázatok
Ahhoz, hogy akármit is pályázhass, a pályázatok fülben nyitnod kell egy témát a karaktered nevével. A pályázatoknak két kategóriája van, kis- és nagy pályázatok. A kis pályázatokban elég csak magát a dolgot belerakni, nagy pályázatoknál viszont kötelezően kell a legalább 250 szavas (vagy több pl jártasságoknál) keretsztori, ami nem muszáj, hogy a pályázat témában legyen leírva, ki lehet játszani akár küzdőtér, ismerkedés...stb. formájában is.
Kis pályázatok:
Nagy pályázatok:
Kis pályázatok:
- A képességed leírásának szerkesztésbeli átírása. A képesség tartalmilag nem változhat!
- Kinézet és jellemváltozás. A kinézetváltás nem lehet semmilyen drasztikus változás, nem változhat a nemed, nem változhatsz gyerekké. A játék csak a hajszín módosítását teszi lehetővé, egyébként a valódi külsőddel kell játszanod. Mindkettőnél be kell másolni a régi kinézetet/jellemet és alá az újat, kiemelve az újított részeket.
- Céhalapítás. A pályázat a céh nevét, logóját, célját és minden ilyesmi adatot tartalmazzon. Emellett kell melléd legalább két tag, akik belépnek a céhedbe az alapulásakor.
- Jártasságváltás. Csak nyomós indokkal, karakterenként 1x változtatható meg, a régi jártasság szintjei pedig elvesznek; az új jártasságod 1-es szintről kezded majd.
- NJK pet pályázat. Ha szeretnél egy olyan kisállatot, ami nem harcol, tehát egy nem-harci petet, akkor előtte az admintól kell engedélyt kérned. Természetesen maximum egy ilyened lehet, állatidomárként egy a rendes peted mellett és az engedélyek csak nyomós indokok mellett lesznek megadva.
Nagy pályázatok:
- Új képességek megszerzése vagy a régi képességek tartalmi megváltoztatása (állatidomár esetében a kisállatok képességeit is pályázni kell). Pályázás előtt mindenképpen olvasd el a Képesség szabályzatot.
- Kasztváltás. Ezt legfeljebb egyszer teheted meg, ha elégedetlen vagy a kezdésnél választott kasztoddal. Pályázatod tartalmazza az okod a váltásra, valamint ha állatidomár leszel (és engedélyed is van), az írásod tartalmazza a peted tojásának küllemét is. Fontos megjegyezni, hogy a fegyvered, felszerelésed nem változik át, az új kasztnak megfelelő Kezdő fegyvert fogsz kapni, a régit pedig már nem fogod tudni használni.
- Erősítő jártasságok vétele vagy fejlesztése in game. A részleteket a Jártasság szabályzatban találod.
- Céhház vétele in game. A részleteket a Céh szabályzatban találod.
- Öröklés. Mivel a karakterek elpixeleződéskor már nem halnak meg és így megmaradnak a tárgyaik és a szintjük is, a pályázat beadása előtt egyeztess az adminnal, hogy miként és hogyan tervezed áthidalni ezt a problémát, valamint azt, hogy ha később mégis vissza akarnád hozni a régi karakteredet (hisz nem halt meg), akkor az miért kezd újra lv1-es szinten és miért veszítette el minden itemjét. Örökölni/örököltetni az új rendszerben tehát admini engedéllyel és nyomós indokokkal lehet csak, illetve karakterenként egyszer (azaz nem adogathatod át több karid között a szinteket oda-vissza; amelyik karaktered részt vett öröklésben, az már nem örökölhet/örököltethet tovább senkinek).
- NJK karakterek. Ha új regisztráció nélkül szeretnél kijátszani karaktert, de nem akarnád sokszor használni, akkor megteheted, hogy megpályázod a jelenlegi karaktered mellé NJK (nem NPC!) karakternek. Az ilyen karakterek szintje sosem érheti el a pályázó karakter szintjét és képességeit is pályázni kell, ám nagy átlagban csak játékszínesítő képességek lesznek elfogadva nekik. A keretsztorinak tartalmaznia kell, honnan ismerik egymást a pályázó karakterrel. A pályázat elfogadása után az NJK boardban kell nyitni egy NJK topicot, amibe külön hozzászólásba lehet betenni az adott karakter NJK karakterének/einek adatlapját.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.