Hikaru pályázatok
2 posters
1 / 1 oldal
Hikaru pályázatok
Téma: Képességcsere
Régi:
Új:
Dark Ritual: Timewalk (Sötét Rituálé: Időséta)
Lehűlési idő: 5 kör
Típus: aktív
Cselekvéspont: szint fele
Hatás: egy körrel korábbi állapot visszaállítása
Aktiválás: nincs, gondolati úton aktiválható
Animáció: egy óra jelenik meg a célpont felett, a mutatója gyorsan pörög visszafele egy-két másodpercig (sikertelen használat esetén az óra megjelenik a célpont feje felett, azután füstté válik és eltűnik)
A képesség sikeres aktiválás esetén visszaállítja a célpont egy körrel korábbi állapotát: ugyanannyi élete, cselekvéspontja, páncélja lesz, ugyanazok a képességek, mérgek, potionok, kristályok fognak rá hatni, a képességei lehűlési ideje az előző körire ugrik. A képesség aktiválható akkor is, ha a játékos bénítás vagy elkábítás alatt áll, önmagán használva a képességet ezek el is távolíthatók, ha újonnan kerültek rá.
Ha a képességet támadás előtt használják, a célpont az előző köre elejére, ha utána, az előző köre végére kerül.
Korlátok:
- Nincs lehetőség a pozitív és negatív hatások megkülönböztetésére sem ellenfélnél, sem szövetségesnél. A képesség a célponton mindent visszaállít a korábbi állapotra.
- A képesség nem hozza vissza a halottakat. Akinek lenullázódik az élete, már nem választható célpontnak, még akkor sem, ha a valóságban még él (tehát még pánikol például).
- A képesség nem befolyásolja a felszerelést, aranyat. A célpont inventoryjához nem nyúl, nem adja vissza a fél perce elköltött pénzt neki. Az elhasznált potion, méreg, kristály elhasznált marad, legfeljebb a hatása kapható meg újra (vissza lehet menni olyan időre, amikor még a méreg a pengén volt vagy még hatott a kristály).
- A célpont emlékei, megjelenése, pozíciója nem változik, ez kizárólag a pontozására hat (kivételt képeznek az elvesztett testrészek, arra hat a képesség).
- Az állatidomár és a pet azonos célpont, nincs lehetőség őket külön-külön kezelni (aktiválás esetén mindkettejük felett megjelenik az óra).
- Bizonyos npc-k, mobok, bossok és bizonyos képességeik immúnisak lehetnek erre a képességre, rajtuk használva az sikertelen, játékoson használva a képességük túléli az idősétát.
- A képesség nem befolyásolja önmaga lehűlési idejét (más képességekét igen).
- Lopakodásban nem pörög a lehűlési idő (nem lehet lopakodásból támadni és visszamenni újra és újra).
Segítség kell!
A vámpírokat egy titokzatos kór támadta meg, a fajunk a kihalás szélére hullott. Csak te segíthetsz! Segíts elpusztítani a kórságot, és gazdagon megjutalmazlak.
Marcus Crassus vámpír herceg
Körülnézek, hogy mi lehet az oka annak, hogy kidobta nekem az üzenetet, a küldetést a rendszer, de nem látom okát. A tizenegyedik szint egyik elhagyottabb, erdős-ködös részén vagyok, biztos az lehet az oka, hogy beléptem egy területre. Úgy tűnik, mégis kifizetődő volt az, hogy eljöttem felfedezni, frissíteni a térképem. Egy kattintással elfogadom a küldetést.
A térképem azonnal jelzi a lejáratot a föld alatt, egy nagy fa alatt, ahol egy ódon kőajtó bújik meg. Talán félre sem tudnám tolni, ha nincs a páncélom, de a súlyemelésnek köszönhetően simán kinyitom a kripta ajtaját. Gáz eleve, hogy kézzel kell betolni, jobb lenne, ha be tudnám lőni force lightninggal, de hát ez van.
Egy szűk, fáklyákkal megvilágított folyosón haladok végig óvatosan, de már az első kanyarnál kiszúrok négy mobot a folyosó végén: négy vékony, sovány, sápadt, embernek tűnő alakot baseball szettben. Két férfi, két nő, a két férfi felett az "Elfajzott Vámpír," a nő felett a "Fertőzött Vámpír" felirat lebeg. Lassan feléjük indulok, és kihúzom a kardom, amire válaszként a két fertőzött kihúz egy baseball ütőt, a fal mellett álló ládából, a két elfajzott pedig kivesz két labdát. Sóhajtok egyet, ahogy lassan beugrik, honnan lopta Kayaba Akihiko ezt a küldetésötletet.
Két gyors támadással kiiktatom az első baseballütős vámpírt, az elsővel eltöröm az ütőt, a másodikkal lecsapom a fejét. Nem okoz gondot kitérni a másik vámpír elől sem, aki nem kifejezetten lassú, de nem érhet fel egy olyan erős ellenfélhez, mint én. Már a két nőre koncentrálok, miközben a hátába állítom a kardot, úgyhogy el tudom kerülni a magas láblendítéssel felém dobott labdákat, és néhány gyors mozdulattal elbánok velük is.
Ahogy haladok befelé, és mindössze néhány mozdulattal kiiktatom a vámpírokat, vagy miket, kezdem úgy érezni, hogy ez a küldetés bizony nem az én kaliberemre lett tervezve. Főleg, hogy loot sem nagyon akar jövögetni sajnos. Lehet, hogy valami alacsonyabb szintűnek szánták, de már mindegy, benyúltam, mert megtehetem.
Elérek egy liftet, amit gyorsan csörlőzni kezdek, csak néha állok meg kifújni magam- illetve, regenerálni a csp-m. Kezdek én is begolyózni, hogy ezt fáradtságnak hiszem. Nem vagyok fáradt, a testem már évek óta nem mozdult, a tudatom az csak, ami nyugtalan, mint egy sith szelleme. Sok barom meg elhiszi, hogy ez a valóság, az életpont elvesztése tényleg fáj, tényleg ők a jó harcosok, nem a pontozásuk jó csak, tényleg számít valamit, amit itt elérnek. Ők kint ugyanúgy senkik lesznek, én viszont csak a testi erőm egy részét, és valószínű a teniszkarrierem bukom be. Bár ha nem, akkor bekerülök a történelembe.
Elég sokáig csörlőzök, mire felérek jó magasra, legalább negyven méterre a felszíntől. Arra számítok, hogy valami véres szoba fogad majd, fordított keresztekkel meg darkos cuccokkal, de amikor benyitok, egy napfényes trónterem fogad, zongorákkal, diplomákkal a falon, meg ilyen hülyeségek. A trónon pedig ott ül a boss.
Egy mosollyal nyugtázom, hogy ennek legalább normál vörös indikátora van, de rosszul leszek rögtön, amikor a boss feláll a trónjáról, ledobja az ingét, és a csoffadt testével kisétál a napfényre, ahol csillámlani kezd. A látvány annyira megzavar, hogy csak pár másodperc múlva veszem észre a kardját, amit lefelé tart, és aminek egy bazi nagy nagyító van a markolatára szerelve.
- Ez vagyok én.- ha nem lenne ennyire feltápozva a gyorsaságom, nem tudom, hogy időben reagáltam volna, de így sikerült felkapnom magam elé a kardot. A csillámizéről visszaverődő napsugarat a kardjára szerelt nagyítóval egyenesen rám koncentrálta, és hátrébb dobott a falnak még úgy is, hogy a kardomat beraktam az útjába, és blokkoltam a nagy részét.
Még a védés ellenére is megeresztek egy kisípolt káromkodást, mert így is elkezd lefelé pörögni a hp-m a hősugártól. Másodpercek alatt megeszi a páncélom, és nem tervez lassulni, engem pedig odanyom a falhoz. Talán fel is adnám most magamban, ha hajlandó lennék elfogadni, hogy egy buzpír öl meg. Egy pillanatra leengedem a kardom, hogy két kézzel tudjak lökni, így sárgában jövök ki, de tudok futni tovább.
Ha nem lenne a gyorsaságom és az akrobatikám, tuti kinyírna, de így ki tudok téregetni a hősugár elől, támadni viszont nem tudok, túl közel kéne mennem. De szerencsére, a felsőbbrendű intelligenciámmal találok megoldást: az igazi vámpír ellen el kéne húzni a függönyt. A csillámpír ellen viszont vissza. Elkezdem behúzogatni a nagy, fekete függönyöket, amikkel mintha gyengülne is a hősugár. A csillámtűz épp akkor kapna el, és alszik ki, amikor az utolsó függönyt is behúzom. Elégedett vigyorral fordulok az elfajzott felé. Megpróbál még közelharcolni, de abban superior vagyok, gyorsan lenyomom a nyomit. Éppen az utolsó pixeldarabok párolognak, amikor beszáll egy fekete denevér, és felveszi egy öreg magas férfi alakját, magas nyakú gallérban.
- Köszönöm, hogy megmentetted fajunk a szégyentől, halandó. Jutalmad nem marad el.
1. Jutalom: 150 xp és 500 arany. VÁLASZT
2. Jutalom: Egy véletlenszerű T2-es ritka tárgy. VÁLASZT
3. Jutalom: Egy új, egyedi képesség. VÁLASZT
Hosszan végiggondolom, melyiket szeretném, mert mindhárom szimpi. Az arany és az xp fontos, hogy minél előbb legyek Dark Lord, de a T2-es tárgy szintén ilyen. Viszont a képesség egyedi, és gondolom, ez a küldetés egyszeri alkalom volt. Rákattolok a hármasra az ujjammal, és átugrom a figyelmeztetést, ami a képességtörlődésre vonatkozik. Bármelyiket gyorsan meg tudom tanulni újra, ha kell, és nem szimpi.
- Legyen hát, halandó. Megtanítalak téged egyik legtitkosabb képességemre.- megérinti a homlokom, amitől egy pillanatra nem látok mást, csak kavargó sötétséget, és érzem, hogy valami változik. Mintha az elmém kivetülését átlegózná valaki. Azután vége lesz, amilyen hirtelen történt, engem visszateleportálnak oda, ahonnan jöttem, és természetesen megkapom az új képességemet.
Régi:
- Spoiler:
Fencing Mastery: Defensive Stance (Vívó Tudomány: Védekező Állás)
Lehűlési idő: nincs
Cselekvéspont: 0
Típus: permanens
Hatás: védekező képesség
Aktiválás: nincs
A kardforgató ellen indított támadásokhoz a normál hatoldalú mellett egy tízoldalú kockával is kell dobni. Ha a tízoldalú kocka egyes vagy kettes lesz, a kardforgató blokkolja a támadást, függetlenül a hatoldalú kockától.
Fencing Mastery: Furious Rush (Vívó Tudomány: Tomboló Roham)
Lehűlési idő: 3 kör, 6 kör ugyanazon az ellenfélen
Cselekvéspont: felhasználja az összes meglévő cselekvéspontot
Típus: aktív
Hatás: sebzés, kábítás
Aktiválás: Aktiváláshoz a kardforgató a feje fölé emeli a kardját, aminek a pengéje vörösen izzani kezd.
A kardforgató sikeres aktiválás esetén gyors, agresszív vágások és szúrások sorozatába kezd, felemésztve minden energiáját. Az okozott sebzés és a hatás azon múlik, mennyi cselekvéspontot használt fel, és mennyire ismerte ki az ellenfele harcstílusát (13 pontig halmozódik, minden ellenfélre külön kell számolni, nem mehet 0 alá).
Harcstílus kiismerésre a következőkért kaphatók pontok:
Sikeresen bevitt találat: +1 pont
Sikeresen hárított támadás: +1 pont
Sikeresen használt kristály: +1 pont
Az ellenfél ellen sikeresen használt speciális képesség (a passzív és a permanens is számít): +2 pont
Az ellenfél sikeres megmérgezése: +2 pont
Az ellenfél sikertelen speciális képesség használata: +3 pont
Harcstílus kiismerésről a következőkkel lehet pontot veszíteni:
Sikertelen támadás: -1 pont
Az ellenféltől elszenvedett mérgezés vagy kristály: -2 pont
Sikertelen speciális képesség aktiválás: -3 pont
Az ellenfél elkábítja a kardforgatót: -4 pont
Furious Rush sikeres használata: -6 pont
Sebzés és hatás:
0 pont: minden 5 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést.
1 pont: minden 4 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést.
3 pont: minden 4 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. A célpont összezavarodik, legalább 4-et kell dobnia a 10 oldalú kockával a következő kardforgató ellen indított támadáshoz.
5 pont: minden 3 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. A célpont összezavarodik, legalább 4-et kell dobnia a 10 oldalú kockával a következő kardforgató ellen indított támadáshoz.
8 pont: minden 3 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. Az akrobatika és a súlyemelés minden szintje 10%-al növeli a sebzést. A célpont összezavarodik, legalább 4-et kell dobnia a 10 oldalú kockával a következő kardforgató ellen indított támadáshoz.
10 pont: minden 2 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. Az akrobatika és a súlyemelés minden szintje 10%-al növeli a sebzést. Elkábítja a célpontot egy körre.
13 pont: minden elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. Az akrobatika és a súlyemelés minden szintje 10%-al növeli a sebzést. Elkábítja a célpontot egy körre.
Új:
Dark Ritual: Timewalk (Sötét Rituálé: Időséta)
Lehűlési idő: 5 kör
Típus: aktív
Cselekvéspont: szint fele
Hatás: egy körrel korábbi állapot visszaállítása
Aktiválás: nincs, gondolati úton aktiválható
Animáció: egy óra jelenik meg a célpont felett, a mutatója gyorsan pörög visszafele egy-két másodpercig (sikertelen használat esetén az óra megjelenik a célpont feje felett, azután füstté válik és eltűnik)
A képesség sikeres aktiválás esetén visszaállítja a célpont egy körrel korábbi állapotát: ugyanannyi élete, cselekvéspontja, páncélja lesz, ugyanazok a képességek, mérgek, potionok, kristályok fognak rá hatni, a képességei lehűlési ideje az előző körire ugrik. A képesség aktiválható akkor is, ha a játékos bénítás vagy elkábítás alatt áll, önmagán használva a képességet ezek el is távolíthatók, ha újonnan kerültek rá.
Ha a képességet támadás előtt használják, a célpont az előző köre elejére, ha utána, az előző köre végére kerül.
Korlátok:
- Nincs lehetőség a pozitív és negatív hatások megkülönböztetésére sem ellenfélnél, sem szövetségesnél. A képesség a célponton mindent visszaállít a korábbi állapotra.
- A képesség nem hozza vissza a halottakat. Akinek lenullázódik az élete, már nem választható célpontnak, még akkor sem, ha a valóságban még él (tehát még pánikol például).
- A képesség nem befolyásolja a felszerelést, aranyat. A célpont inventoryjához nem nyúl, nem adja vissza a fél perce elköltött pénzt neki. Az elhasznált potion, méreg, kristály elhasznált marad, legfeljebb a hatása kapható meg újra (vissza lehet menni olyan időre, amikor még a méreg a pengén volt vagy még hatott a kristály).
- A célpont emlékei, megjelenése, pozíciója nem változik, ez kizárólag a pontozására hat (kivételt képeznek az elvesztett testrészek, arra hat a képesség).
- Az állatidomár és a pet azonos célpont, nincs lehetőség őket külön-külön kezelni (aktiválás esetén mindkettejük felett megjelenik az óra).
- Bizonyos npc-k, mobok, bossok és bizonyos képességeik immúnisak lehetnek erre a képességre, rajtuk használva az sikertelen, játékoson használva a képességük túléli az idősétát.
- A képesség nem befolyásolja önmaga lehűlési idejét (más képességekét igen).
- Lopakodásban nem pörög a lehűlési idő (nem lehet lopakodásból támadni és visszamenni újra és újra).
Segítség kell!
A vámpírokat egy titokzatos kór támadta meg, a fajunk a kihalás szélére hullott. Csak te segíthetsz! Segíts elpusztítani a kórságot, és gazdagon megjutalmazlak.
Marcus Crassus vámpír herceg
Körülnézek, hogy mi lehet az oka annak, hogy kidobta nekem az üzenetet, a küldetést a rendszer, de nem látom okát. A tizenegyedik szint egyik elhagyottabb, erdős-ködös részén vagyok, biztos az lehet az oka, hogy beléptem egy területre. Úgy tűnik, mégis kifizetődő volt az, hogy eljöttem felfedezni, frissíteni a térképem. Egy kattintással elfogadom a küldetést.
A térképem azonnal jelzi a lejáratot a föld alatt, egy nagy fa alatt, ahol egy ódon kőajtó bújik meg. Talán félre sem tudnám tolni, ha nincs a páncélom, de a súlyemelésnek köszönhetően simán kinyitom a kripta ajtaját. Gáz eleve, hogy kézzel kell betolni, jobb lenne, ha be tudnám lőni force lightninggal, de hát ez van.
Egy szűk, fáklyákkal megvilágított folyosón haladok végig óvatosan, de már az első kanyarnál kiszúrok négy mobot a folyosó végén: négy vékony, sovány, sápadt, embernek tűnő alakot baseball szettben. Két férfi, két nő, a két férfi felett az "Elfajzott Vámpír," a nő felett a "Fertőzött Vámpír" felirat lebeg. Lassan feléjük indulok, és kihúzom a kardom, amire válaszként a két fertőzött kihúz egy baseball ütőt, a fal mellett álló ládából, a két elfajzott pedig kivesz két labdát. Sóhajtok egyet, ahogy lassan beugrik, honnan lopta Kayaba Akihiko ezt a küldetésötletet.
Két gyors támadással kiiktatom az első baseballütős vámpírt, az elsővel eltöröm az ütőt, a másodikkal lecsapom a fejét. Nem okoz gondot kitérni a másik vámpír elől sem, aki nem kifejezetten lassú, de nem érhet fel egy olyan erős ellenfélhez, mint én. Már a két nőre koncentrálok, miközben a hátába állítom a kardot, úgyhogy el tudom kerülni a magas láblendítéssel felém dobott labdákat, és néhány gyors mozdulattal elbánok velük is.
Ahogy haladok befelé, és mindössze néhány mozdulattal kiiktatom a vámpírokat, vagy miket, kezdem úgy érezni, hogy ez a küldetés bizony nem az én kaliberemre lett tervezve. Főleg, hogy loot sem nagyon akar jövögetni sajnos. Lehet, hogy valami alacsonyabb szintűnek szánták, de már mindegy, benyúltam, mert megtehetem.
Elérek egy liftet, amit gyorsan csörlőzni kezdek, csak néha állok meg kifújni magam- illetve, regenerálni a csp-m. Kezdek én is begolyózni, hogy ezt fáradtságnak hiszem. Nem vagyok fáradt, a testem már évek óta nem mozdult, a tudatom az csak, ami nyugtalan, mint egy sith szelleme. Sok barom meg elhiszi, hogy ez a valóság, az életpont elvesztése tényleg fáj, tényleg ők a jó harcosok, nem a pontozásuk jó csak, tényleg számít valamit, amit itt elérnek. Ők kint ugyanúgy senkik lesznek, én viszont csak a testi erőm egy részét, és valószínű a teniszkarrierem bukom be. Bár ha nem, akkor bekerülök a történelembe.
Elég sokáig csörlőzök, mire felérek jó magasra, legalább negyven méterre a felszíntől. Arra számítok, hogy valami véres szoba fogad majd, fordított keresztekkel meg darkos cuccokkal, de amikor benyitok, egy napfényes trónterem fogad, zongorákkal, diplomákkal a falon, meg ilyen hülyeségek. A trónon pedig ott ül a boss.
Gróf Edward Sparkling
Megerőszakolt Vámpír
Egy mosollyal nyugtázom, hogy ennek legalább normál vörös indikátora van, de rosszul leszek rögtön, amikor a boss feláll a trónjáról, ledobja az ingét, és a csoffadt testével kisétál a napfényre, ahol csillámlani kezd. A látvány annyira megzavar, hogy csak pár másodperc múlva veszem észre a kardját, amit lefelé tart, és aminek egy bazi nagy nagyító van a markolatára szerelve.
- Ez vagyok én.- ha nem lenne ennyire feltápozva a gyorsaságom, nem tudom, hogy időben reagáltam volna, de így sikerült felkapnom magam elé a kardot. A csillámizéről visszaverődő napsugarat a kardjára szerelt nagyítóval egyenesen rám koncentrálta, és hátrébb dobott a falnak még úgy is, hogy a kardomat beraktam az útjába, és blokkoltam a nagy részét.
Még a védés ellenére is megeresztek egy kisípolt káromkodást, mert így is elkezd lefelé pörögni a hp-m a hősugártól. Másodpercek alatt megeszi a páncélom, és nem tervez lassulni, engem pedig odanyom a falhoz. Talán fel is adnám most magamban, ha hajlandó lennék elfogadni, hogy egy buzpír öl meg. Egy pillanatra leengedem a kardom, hogy két kézzel tudjak lökni, így sárgában jövök ki, de tudok futni tovább.
Ha nem lenne a gyorsaságom és az akrobatikám, tuti kinyírna, de így ki tudok téregetni a hősugár elől, támadni viszont nem tudok, túl közel kéne mennem. De szerencsére, a felsőbbrendű intelligenciámmal találok megoldást: az igazi vámpír ellen el kéne húzni a függönyt. A csillámpír ellen viszont vissza. Elkezdem behúzogatni a nagy, fekete függönyöket, amikkel mintha gyengülne is a hősugár. A csillámtűz épp akkor kapna el, és alszik ki, amikor az utolsó függönyt is behúzom. Elégedett vigyorral fordulok az elfajzott felé. Megpróbál még közelharcolni, de abban superior vagyok, gyorsan lenyomom a nyomit. Éppen az utolsó pixeldarabok párolognak, amikor beszáll egy fekete denevér, és felveszi egy öreg magas férfi alakját, magas nyakú gallérban.
- Köszönöm, hogy megmentetted fajunk a szégyentől, halandó. Jutalmad nem marad el.
1. Jutalom: 150 xp és 500 arany. VÁLASZT
2. Jutalom: Egy véletlenszerű T2-es ritka tárgy. VÁLASZT
3. Jutalom: Egy új, egyedi képesség. VÁLASZT
Hosszan végiggondolom, melyiket szeretném, mert mindhárom szimpi. Az arany és az xp fontos, hogy minél előbb legyek Dark Lord, de a T2-es tárgy szintén ilyen. Viszont a képesség egyedi, és gondolom, ez a küldetés egyszeri alkalom volt. Rákattolok a hármasra az ujjammal, és átugrom a figyelmeztetést, ami a képességtörlődésre vonatkozik. Bármelyiket gyorsan meg tudom tanulni újra, ha kell, és nem szimpi.
- Legyen hát, halandó. Megtanítalak téged egyik legtitkosabb képességemre.- megérinti a homlokom, amitől egy pillanatra nem látok mást, csak kavargó sötétséget, és érzem, hogy valami változik. Mintha az elmém kivetülését átlegózná valaki. Azután vége lesz, amilyen hirtelen történt, engem visszateleportálnak oda, ahonnan jöttem, és természetesen megkapom az új képességemet.
Hikaru- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 131
Join date : 2015. Jun. 01.
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Hikaru pályázatok
Elfogadom a pályázatot
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.