Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hikaru

2 posters

Go down

Hikaru Empty Hikaru

Témanyitás by Hikaru Hétf. Jún. 01 2015, 15:28

Név: Sawamara Hikaru
Kor: 15
Nem: férfi
Kaszt: kardforgató
Indikátor: vörös


- ...azóta igazából csak vagyok, próbálok fejlődgetni meg össze farmolni a pénzt kajára. Veled mi van, Hikaru?- a szőke fiú látszólag nem figyelt a nála néhány évvel idősebb társára, kitartóan irtotta a vaddisznókat, amik semmiféle kihívást nem jelentettek számukra. Éppen két kézre fogta a kardját, amivel dühösen vicsorogva csapkodta a helyet, ahol a legutolsó vaddisznó eltűnt, csak akkor nézett fel, amikor meghallotta a nevét. A vonásai egy pillanatra értetlenséget tükröztek, azután lehunyta a szemét, és mosolyogva megrázta a fejét.
- Ne haragudj, elkalandoztam. Mit is kérdeztél?
- Hát hogy te ki vagy- mi vagy, mesélj magadról! Most, hogy bent ragadtunk, kellene néhány barát, nem gondolod?- a fekete hajú lovag nehezen palástolta, hogy dühös, amiért a társa valószínű tökéletesen figyelmen kívül hagyott mindent, amit elmondott magáról, de úgy döntött, ad neki még egy esélyt. Még ha jóval magasabb szintűek voltak is a vaddisznóknál, nem volt lehetetlen, hogy meghaljanak, és tudta, mindenki máshogy kezeli az életveszélyes helyzeteket.
- Ja, oké. A nevem Sawamara Hikaru, a bátyámmal jöttem játszani, de ő eltűnt valahová úgy három hónapja. Apám a Toyota egyik vezérigazgatója, szóval mindenem megvolt mindig, a Tokugawa magániskolába jártam, kétszer is első lettem az iskolai teniszbajnokságon, mindig mindenből kitűnő voltam. Azért volt pár kihágásom is, de apát nem zavarta, amíg megvoltak a jegyeim. Semmi komoly, megvertem pár lúzert, néha elszedtem a pénzüket...- a szőke kardforgató ábrándozó arccal nézett az égre, úgyhogy nem látta a másik fiú arcára kiülő undort.
- És... mi volt itt a SAO-ban? Hogy lettél vörös?- a szőke fiú hátranézett a szeme sarkából. A lovagnak kellemetlen érzése támadt a pillantásától, észrevétlenül a kopjájáért nyúlt, de mielőtt levette volna a szálfegyvert a hátáról, Hikaru elmosolyodott.
- Gáz ez a bélyeg, nem? Tudod, én és a bátyám rögtön elkezdtünk gankelni, amikor játszani jöttünk, az volt a tervünk, hogy alapítunk egy bandita céhet. Azt persze nem tudtuk, hogy mi történik kint, megöltünk három embert is, mire bejelentették. Szerintem a bátyám is azért tűnt el, elkaphatta valami önjelölt Batman.- a kardforgató helyet foglalt egy sziklán egy fa árnyékában, mire a lovag követte a példáját. Néhány másodpercig a fiatalabb fiú égbe révedő, álmodozó arcát figyelte, azután a kardjára tévedt a tekintete, amit két ujja között pörgetett. Bűntudata támadt amiatt, hogy megfeszült izmokkal figyelte a fegyvert, még annak ellenére is, hogy hitt neki.
- Én segítek neked, ha szeretnéd. Megkeressük a bátyádat, aztán bebizonyítjuk az embereknek, hogy nem vagy gyilkos. Ha ez az egész véget ér, akkor kiállok majd melletted...
- Teszek rá, mit gondolnak az emberek. Jobb vagyok náluk, nem szorulok rá a megértésükre. Kiállni sem kell értem, ki tudok állni én magamért. Eddig is mindent megoldottam.- a lovag és a kardforgató farkasszemet néztek, az előbbi úgy érezte, hogy elhányja magát az önelégült arctól. Kedve lett volna jól megverni a nála néhány évvel fiatalabb fiút, de uralkodott magán. Fájdalomérzet nélkül amúgy is teljesen felesleges. Elszakította a tekintetét Hikaruétól, és köpött egyet.
- Persze, elfelejtettem, hogy neked mindenre ott van apu pénze. Ha megvette a jegyeidet és a meccseidet, miért ne vehetné meg a bírót?- a lovag lenézett a térdére, miközben rátámaszkodva felállt, úgyhogy amikor felpillantott, csak egy pillanatra látta a dühtől eltorzult arcot és a feje felé száguldó pengét. Bár nem érzett fájdalmat, felkiáltott, amikor a kard belehasított az arcába, vastag, vörös pixelcsíkot hagyva ott, ahol a szemei voltak. Sötét lett minden, nem látott már mást, csak a saját életpontjait és szinte teljesen lenullázott páncélját jelző csíkot, és egy ikont a sarokban, ami jelezte, hogy megvakult.
- NA MI VAN? MI VAN? NINCS NÁLAM „APU PÉNZE,” MOST NINCS NÁLAM! AZT HISZED, TE KÜLÖNB VAGY? NA, MI VAN? KI VÉD MEG MOST?- a lovag vakon maga elé tartotta a pajzsát, ami elnyelt egy-egy támadást, de a többség utat talált mögé, felhasította a karját, a térdét, a vállát, egy pedig mélyen a nyakába vágott. Ügyetlenül levette a kopját a hátáról, amivel a hang irányába próbált döfni, suhintani, de a támadásai a levegőt érték, vagy megakadtak ellenfele pengéjén. Nem tudott semmit tenni, amikor megérezte a csuklóján a szőke fiú markát, és az két lendületes vágással leszakította a karját a testéről. Hallotta, ahogy a végtag elpixeleződik és széttörik.
- Nem minden a pénz, látod? Ja, nem látod.- a lovag hanyatt esett, miután ellenfele három vad suhintással levágta az egyik lábát. A félelmét elűzte a harag, amit a fiú felé érzett, aki nevetett a saját ostoba viccén. Elfelejtett félni tőle, hogy meg fog halni. Felemelte maga fölé a pajzsát, ami már nem sokat védett. A penge, ami lenullázta az életpontját, fentről érkezett, hogy az orra magasságban kettéválassza a fejét. Még öt perccel azután is, hogy a NerveGear kioltotta az életét, gyilkosa beszélt a helyhez, ahol meghalt, miközben csapkodta azt a pontot, ahol utoljára a fejét látta.




A szőke, vörös indikátoros harcművész megkönnyebbülten felsóhajtott, amikor végre sikerült kivernie ellenfele kezéből az íjat. A fél erdőn keresztülüldözte már a nőt, akinek valamiféle regenerációs képessége volt, emiatt pedig alig csökkent az életcsíkja. Kirúgta a fiatal lány lábát, és a szájára tapasztotta a kezét, miközben gyors egymásutánban többször is beleszúrta a kardját. Sok élete volt, de messze nem elég.
Cellindir dühösen szúrta a kardot egyre gyorsabban és gyorsabban az íjász lány felsőtestébe, miközben megpróbált úgy hajolni, hogy az ne kaparja ki a szemét. A hosszú körmök vörös pixelcsíkokat hagytak az arcán, de alig egy-két életpont sebzést okoztak neki. Nem értette, miért nem képesek egyesek feladni, elfogadni, hogy vége van.
Az utolsó szúrás előtt megállt egy pillanatra, hogy belenézzen a szivárványhajú lány kitágult szemébe, csak azután pixelezte darabokra a testét, megszerezve az összes aranyát és tárgyát. Kifulladva fordult a hátára, hogy felnézzen a csillagos égboltra. Nem volt ideje egy percnél tovább nézni, egy nála jóval fiatalabb szőke fiú hajolt fölé. A harcművész felült, miközben a kezébe vette a kardját.
- Fél perced van rá, hogy elteleportálj innen, kölyök, azután megöllek.
- Tetszik a páncélod. Mennyiért adod?- a harcművész lepillantott a kaszás öltözékére, és felsóhajtott. Nem ez volt az első alkalom, hogy valakinek megtetszett a fekete páncél, bordaszerű csontdíszítéssel és szamárkoponyára hasonlító vállvédőkkel, körbetekert láncokkal. Őt magát soha nem érdekelte a tárgyak külseje, de tudta, hogy van, akinek ez számít csak.
- Ez egyedi, ez az egy van belőle, és nem eladó. Most pedig tűnj el...- Cellindir nem tudta befejezni a mondatot, mielőtt bármit tehetett volna, egy kard pengéje csúszott be a száján, a hegye utat talált kifelé a tarkóján. A férfi szeme elkerekedett, ahogy a mosolygó, de mégis dühösnek tűnő fiúra nézett. Egyik kezével megsuhintotta felé a kardját, de a pengéje nem okozott súlyos sérülést. Az ő élete viszont rohamosan csökkent, és már nem volt a maximumon amúgy sem. A másik kezével előkotorta a teleportkristályt, de nem tudta kimondani a helyszínt. Ahogyan a nő az előbb, ő is kétségbeesetten csapkodni kezdte a fiú oldalát, a kardot tartó karját, apró, vörös csíkokat hagyva rajta.
- Pedig nekem kell ez a páncél.- a harcművész apró pixeldarabokra robbant, Hikaru pedig mosolyogva nyitotta ki az inventoryját, hogy ellenőrizze, mivel gazdagodott, és ott van-e az új páncélja. Ahogy hozzászokott, ezúttal is megkapta, amit akart.


Kinézet:
Hikaru a játékba kerülésekor 168 centiméter magas és 51 kilogramm súlyú volt, átlagos, fekete hajával és barna szemével nem tűnt ki a tömegből, de a játékban található funkciókkal szőkévé változtatta a haját és kékké a szemét. A civil ruházata általában fekete köpeny, vastag fekete öv, és gyakran csuklyát is hord (úgy öltözik, mint egy sith lovag), de előszeretettel hordja a harci felszerelését sok olyan alkalommal is, amikor az nem indokolt. Az emberek eltérően alkothatnak véleményt róla ránézésre: általában egyszerű, álmodozó, ártalmatlan gyereknek tűnik, de többnyire látni lehet a szemében azt a kegyetlen csillogást. Néha arrogáns mosoly ül az arcán, ilyenkor látni lehet előbújni az elkényeztetett iskolai kötekedőt. Nagyon ritkán bújik elő énje legsötétebb részéről a gyilkos, akinek teljesen elönti a fejét a vörös köd és a gyilkos indulat.


Jellem:
Hikaru rendkívül okosnak, ügyesnek, erősnek hiszi magát, de valójában erősen túlbecsüli a képességeit, az eredményei jelentős része az apja által lefizetett tanároknak köszönhető. Általában nyugodtnak tűnik, álmodozik, időnként cinikus, csípős megjegyzéseket tesz vagy éppen egészen nyíltan beszólogat. Nagyon komoly dühkezelési gondjai vannak, sok súlyosnak tűnő sértésre vagy sérelemre reagál egyszerű válasszal, de máskor a legapróbb provokációra is előbújhat belőle a vérengző gyilkos, aki habozás nélkül megöli azt, aki felbosszantotta. Aki figyeli az apró jeleket, megjósolhatja néhány másodpercre előre ezeket a dührohamokat, amikből gyors reagálással Hikaru kizökkenthető.
Köszönhetően az elkényeztetettségének, a rossz nevelésnek, úgy gondolja, joga van hozzá, hogy terrorizálja a nála gyengébbeket, imádja az erőszakot (de utál veszíteni, úgyhogy többnyire igyekszik a vereség kockázata nélkül harcolni). Nem riad vissza a legaljasabb dolgoktól sem, ha akar valamit, és ha ellenállásba ütközik, nagyon könnyen lesz dühös és folyamodik erőszakhoz. Annak ellenére, hogy nem tűnik okosnak, bizonyos dolgokhoz kifejezetten tehetséges, nagyon ügyesen szerzi meg, amit akar, ezért nagyon veszélyes lehet azok számára, akik lenézik és nincsenek tisztában az igazi természetével.
Hikaru fő célja a játékban, hogy elég erős legyen hozzá, hogy elfoglalja a központi börtönt, ahol úgy véli, a bátyját tartják fogva. Bár voltak alkalmi barátai, és soha nem vallaná be, nélküle nagyon magányos (Hikaru bátyja Hikaruhoz hasonlóan nagyon élvezi a harcot és az erőszakot, nagyon jól megértették egymást).


Képességek:


Fencing Mastery: Defensive Stance (Vívó Tudomány: Védekező Állás)
Lehűlési idő: nincs
Cselekvéspont: 0
Típus: permanens
Hatás: védekező képesség
Aktiválás: nincs


A kardforgató ellen indított támadásokhoz a normál hatoldalú mellett egy tízoldalú kockával is kell dobni. Ha a tízoldalú kocka egyes vagy kettes lesz, a kardforgató blokkolja a támadást, függetlenül a hatoldalú kockától.


Fencing Mastery: Furious Rush (Vívó Tudomány: Tomboló Roham)
Lehűlési idő: 3 kör, 6 kör ugyanazon az ellenfélen
Cselekvéspont: felhasználja az összes meglévő cselekvéspontot
Típus: aktív
Hatás: sebzés, kábítás
Aktiválás: Aktiváláshoz a kardforgató a feje fölé emeli a kardját, aminek a pengéje vörösen izzani kezd.


A kardforgató sikeres aktiválás esetén gyors, agresszív vágások és szúrások sorozatába kezd, felemésztve minden energiáját. Az okozott sebzés és a hatás azon múlik, mennyi cselekvéspontot használt fel, és mennyire ismerte ki az ellenfele harcstílusát (13 pontig halmozódik, minden ellenfélre külön kell számolni, nem mehet 0 alá).


Harcstílus kiismerésre a következőkért kaphatók pontok:
Sikeresen bevitt találat: +1 pont
Sikeresen hárított támadás: +1 pont
Sikeresen használt kristály: +1 pont
Az ellenfél ellen sikeresen használt speciális képesség (a passzív és a permanens is számít): +2 pont
Az ellenfél sikeres megmérgezése: +2 pont
Az ellenfél sikertelen speciális képesség használata: +3 pont


Harcstílus kiismerésről a következőkkel lehet pontot veszíteni:
Sikertelen támadás: -1 pont
Az ellenféltől elszenvedett mérgezés vagy kristály: -2 pont
Sikertelen speciális képesség aktiválás: -3 pont
Az ellenfél elkábítja a kardforgatót: -4 pont
Furious Rush sikeres használata: -6 pont


Sebzés és hatás:
0 pont: minden 5 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést.
1 pont: minden 4 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést.
3 pont: minden 4 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. A célpont összezavarodik, legalább 4-et kell dobnia a 10 oldalú kockával a következő kardforgató ellen indított támadáshoz.
5 pont: minden 3 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. A célpont összezavarodik, legalább 4-et kell dobnia a 10 oldalú kockával a következő kardforgató ellen indított támadáshoz.
8 pont: minden 3 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. Az akrobatika és a súlyemelés minden szintje 10%-al növeli a sebzést. A célpont összezavarodik, legalább 4-et kell dobnia a 10 oldalú kockával a következő kardforgató ellen indított támadáshoz.
10 pont: minden 2 elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. Az akrobatika és a súlyemelés minden szintje 10%-al növeli a sebzést. Elkábítja a célpontot egy körre.
13 pont: minden elhasznált cselekvéspont okoz egy sebzést. Az akrobatika és a súlyemelés minden szintje 10%-al növeli a sebzést. Elkábítja a célpontot egy körre.

--------------------------
Egyéb:
Az előtörténet egyúttal pályázat is, szeretnék mindent Cellindirről és Troubleről erre a karakterre örökíteni.


A hozzászólást Hikaru összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jún. 01 2015, 17:48-kor.
Hikaru
Hikaru
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 131
Join date : 2015. Jun. 01.

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Hikaru Empty Re: Hikaru

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Jún. 01 2015, 17:45

Szia!

Az előtörténetet elfogadom. A képességekhez külön gratula, nekem nagyon tetszenek, bár szerintem a másodiknál az 5 pontnál elírás történt. (4-et kell dobnia 4 és afölött helyett.)

A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. Az örökítéssel együtt összesen 70 elosztható pontot kapsz, amit a kardforgató alapra oszthatsz rá:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 2
Erő: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1

A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.

Kezdő Kard (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)

Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.