[34. Boss 1/B próba]
+7
Rikomono
Ozirisz
Simeon
Hinari
Shadow
Szophie
The Gleam Eyes
11 posters
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: [34. Boss 1/B próba]
Bár Hinari megindul a sorsdöntő harc megkezdése végett, pengéje rövid úton akadályba ütközik és bár nem lökődik vissza, mint Ozirisz, az előugró lila [Immortal Object] felirat elvette a lendületét és bár képes lett volna még támadni, végül úgy dönt, hogy visszavonulót fúj. A csúhás alak széttárja a karjait.
- Elismerem a bátorságotokat Gyermekeim, hogy szembeszálltok velem. Ezt figyelembe véve pedig tiszteletből egyelőre nem támadok vissza, hogy lássátok kedvességem. De a türelmem fogytán van, így ne kísérjétek a szerencsétek. - mondja, majd lerakva kezeit várja mit csináltok.
Kiosztott sebzés:
A sebzés okozói:
Játékos cselekvések:
Boss cselekvések:
Életpontok/adatok:
???: Full HP ??? P
--------------------------
[-] Hinari (50. szint): 300/300 HP, 85 páncél, 300/300 CSP
[-] Rikomono (50. szint): 200/200 HP, 110 páncél, 360/360 CSP
[-] Leonard (34. szint): 110/210 HP, 75 páncél, 265/265CSP
[-] Ozirisz (48. szint): 210/210 HP, 200/200 CSP
[-] Rinne (45. szint): 355/355 HP, 355 páncél, 220/220 CSP
[-] Szophie (44. szint): 150/150 HP, 95 páncél, 225/225 CSP
[-] Chancery (45. szint): 305/305 HP, 65 páncél, 230/230 CSP
[-] Simeon (32. szint): 180/180 HP, 90 páncél, 180/180 CSP
--------------------------
nincs halott/kiesett játékos
--------------------------
Parancsnok: Ozirisz
--------------------------
Közös tarisznya:
// Bár Ozirisz sérült, nem veszti el a körét, mivel amíg nem kezdeményeztek nyíltan harcot, addig bárki szabadon bármit csinálhat. Nem harci körök terén bárki bármikor írhat sorrendtől függetlenül mindaddig míg valaki támadásba nem kezd, ah ez történik, akkor kérlek csak akkor írjatok, ha meg akarjátok akadályozni a támadást. Határidő: 2019.11.14 //[/color][/color][/quote]
- Elismerem a bátorságotokat Gyermekeim, hogy szembeszálltok velem. Ezt figyelembe véve pedig tiszteletből egyelőre nem támadok vissza, hogy lássátok kedvességem. De a türelmem fogytán van, így ne kísérjétek a szerencsétek. - mondja, majd lerakva kezeit várja mit csináltok.
Hinari jön.
Kivéve, ha a parancsnok módosítja a sorrendet.
Kivéve, ha a parancsnok módosítja a sorrendet.
Kiosztott sebzés:
A sebzés okozói:
Játékos cselekvések:
Boss cselekvések:
Életpontok/adatok:
???: Full HP ??? P
--------------------------
[-] Hinari (50. szint): 300/300 HP, 85 páncél, 300/300 CSP
[-] Rikomono (50. szint): 200/200 HP, 110 páncél, 360/360 CSP
[-] Leonard (34. szint): 110/210 HP, 75 páncél, 265/265CSP
[-] Ozirisz (48. szint): 210/210 HP, 200/200 CSP
[-] Rinne (45. szint): 355/355 HP, 355 páncél, 220/220 CSP
[-] Szophie (44. szint): 150/150 HP, 95 páncél, 225/225 CSP
[-] Chancery (45. szint): 305/305 HP, 65 páncél, 230/230 CSP
[-] Simeon (32. szint): 180/180 HP, 90 páncél, 180/180 CSP
--------------------------
nincs halott/kiesett játékos
--------------------------
Parancsnok: Ozirisz
--------------------------
Közös tarisznya:
- Spoiler:
- ABA alapítvány:
[T4] 2x Villámgyors Ütés Potion
[T4] 1x Bossgyengítő Kristály
[T4] 1x Tartós Anti-mob Kristály
[T4] 2x Gyenge Erő Potion
[T3] 5x Területi Gyógyító Kristály
[T3] 3x Gyenge Copy Kristály
[T3] 4x Tisztító Kristály
[T3] 2x Késleltető Kristály
[T3] 1x Parancsmester Potion
[T3] 2x Kirobbanó Gyógyító Kristály
[T2] 12x Nagy Potion
[T2] 2x Lökés Kristály
[T2] 4x Mobszorító Kristály
[T2] 17x Mobtépő Kristály
[T2] 2x Gyógyító Kristály
[T2] 2x Gyenge Elnyomó Méreg
[T2] 1x Overswitch Potion
[T1] 8x Gyenge anti-mob Kristály
[T1] 7x Vörös Bika Potion
[T1] 4x Gyenge Tisztító Kristály
[T1] 2x Pajzs Kristály
[T1] 2x Halvány Gyógyító Kristály
[T1] 1x Kis Potion
[T1] 1x Tükör Kristály
Chancery
1 Gyenge Elnyomó Méreg (a méreg 5-öt sebez, majd a sebzéssel egyenlő mennyiségben csökkenti az adott szörny/boss erejét sebzés/5 körre, ha a szörny/boss ereje így mínuszba meg, akkor a sebzései gyógyítanak, maximum 2 találatig marad a pengén, csak szörnyeken és bossokon használható)
1 Gyenge Sebnyitó Méreg (ha a mérgezett pengével való támadás nem páncélt, hanem életpontot sebez, akkor a következő mérgezés +10-et sebez is a hatása mellett, legyen az akármi, maximum 2 találatig marad a pengén, csak szörnyeken és bossokon használható)
1 Gyenge Bossgyengítő Méreg (a mérgezett boss 10%-kal több sebzést szenved el 5 támadás erejéig, maximum 1 találatig marad a pengén)
1 Gyenge Bossgyengítő Kristály (a boss 10%-kal több sebzést szenved el 5 támadásig, több kristály használata esetén nem nő a százalék)
4 Gyógyító Kristály (aktiválása után a használón körönként 15 pontot gyógyít, három körön keresztül, így összesen 45-öt)
1 Mobszorító Kristály (A kiválasztott mob/boss a következő körben nem térhet ki a támadások elől/a következő körben nincs támadás luft, csak a használónál legalább 10 szinttel alacsonyabb mob/bossokon használható.)
10 Mobtépő Kristály (Egyet sebez egy mobba. Amennyiben mobszorító kristály utáni körben használják, a sebzés 100-ra nő. Csak mobok és bossok ellen használható.)
- Statok:
- Hinari (Sebzés: 108, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Boss
Rikomono (Sebzés: 85 /kés, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Boss
Leonard (Sebzés: 143, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Boss
Ozirisz (Sebzés: 143, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Boss
Rinne (Sebzés: 62, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Boss
Szophie (Sebzés: 29, Pet sebzés 126, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Boss
Chancery (Sebzés: 10, Pet sebzés 128, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Simeon (Sebzés: 65, Pet sebzés 45, támadáshoz ? vagy fölé kell dobnia, spec. képességhez ? vagy afölé kell dobnia, 1 SP kiskörönként.)
Boss
- Tárgybónuszok:
- Hinari
Ősi Sárkánymintás Katana: (hosszú...)
Sárkányfog Rúna: Míg tart a páncélod, 10%-kal kevesebb sebzést szenvedsz el. Pikkelyes lesz a fegyverviselő kezed.
Szellő Vért: PvEben minden 10-, PvPben minden 25 élet/páncélpontnyi sebződés után +0.1 SP-t generál a viselőjének
Napsugár Fejpánt: körönként 20 HP-t regenerál a viselőjének.
Pegazus Bakancs: egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
Szivárvány Köpeny: Egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el.
Vikinggyűrű: az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
Lila Vikingkoponya-gyűrű: Egy harcban egyszer egy körre lefoghatod ellenfeled, aki ebben a körben nem fog tudni semmit sem cselekedni.
Chancery
Kraken Gyűrű
Nagy víztömeg mellett a gyűrű viselője megidézhet egy hatalmas csápot egy támadás erejéig. A szörny a gyűrű irányításpontjaiból sebez. Ha a viselője idomár, a csáp kétszer akkorát sebez.
Nevelés Kesztyűje
Dust sebzése az Irányítás 10%-a (12)
Kaméleon Köpeny (egy, a tárgy viselője által választott cselekvés garantáltan sikerül, akár támadás, akár képességhasználat.)
Tekkah Vértje (Véd a környezeti hatásoktól, így semmilyen elemi bónuszsebzés (tűz-víz-jég stb) nem árt viselőjének, sőt, tűzsebzés esetén a bónusz sebzés 10%-ával gyógyítja is.)
Simeon
Gyémánt Kesztyű (ha az állatidomár támadása nem talál, akkor a támadásának ereje hozzáadódik a következő pet támadáséhoz, maximum egyszer erősödhet egy támadás)
Szivárvány Köpeny (egy harcban egyszer egy célpontot 3 körre megvakít, a megvakult célpont csak 4 vagy afölötti dobással találhat el)
Többrégetű Zafírvért (a páncélt regeneráló potionok/kristályok +15 páncélt adnak használatkor)
Zafírgyűrű (egy körre megsüketít minden környéken lévő játékost, ha az áldozatnak Hallgatózása van, minden szint további plusz egy kör süketséget jelent.)
Tündérszalag Rúna (Szivárvány Köpennyel együtt használva, amíg a köpeny képessége aktív, a fegyverrel végre hajtott támadások 10%-kal többet sebeznek)
Szophie
Északi Farkas Köpeny (viselőjét 3-as szintű Hallgatózással áldja meg)
Krakengyűrű (nagy víztömeg mellett a gyűrű viselője megidézhet egy hatalmas csápot egy támadás erejéig. A szörny a gyűrű irányításpontjaiból sebez. Ha a viselője idomár, a csáp kétszer akkorát sebez.)
Krakengyűrű (nagy víztömeg mellett a gyűrű viselője megidézhet egy hatalmas csápot egy támadás erejéig. A szörny a gyűrű irányításpontjaiból sebez. Ha a viselője idomár, a csáp kétszer akkorát sebez.)
Rinne
Szükség pajzsa: akárhány játékost védhetek vele, mindegyik után 5%-kal kevesebb sebzést kapok (max 50%)
Waddy: amíg az ellennek van páncélja, 20%-kal többet sebzek
Pegazus Bakancs: egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
Ozirisz
Lángoló Katana (+22 Erő, minden találat 50% eséllyel a fegyver erő statjával egyenlő értékű tűzsebzést okoz az ellenfélnek, víz elemű szörnyek ellen hatástalan)
Viking Tükörvért: 50 sebződés felett a sebződés negyedét széttörésekor visszasebzi
Pegazus Bakancs: egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
Kaméleon Köpeny: egy, a tárgy viselője által választott cselekvés garantáltan sikerül, akár támadás, akár képességhasználat.
A Viking Zerios Gyűrűje: harconként kétszer a használó életét, páncélját és cselekvéspontjait egy körrel azelőtti státuszukra állíthatja vissza, nem lehet egymást követő körökben használni.
Vikinggyűrű: az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot
Rikomono
Razonek Tüskéje (a fegyverrel megütött játékos 5-ös mérgezést kap ami körönként sebzi (azonnal nem sebez, csak majd az ő körében), újbóli megütéskor a mérgezés leesik)
Pegazus Bakancs egy harc során két körön keresztül könnyebb eltalálni az ellenfelet, az ellenfél pedig nehezebben találja el a tárgy használóját. A kockán egy-egy értékkel módosítja a célszámot. Az első körben a képesség nem használható.
Vikinggyűrű (az első támadásod nem fogyaszt cselekvéspontot)
// Bár Ozirisz sérült, nem veszti el a körét, mivel amíg nem kezdeményeztek nyíltan harcot, addig bárki szabadon bármit csinálhat. Nem harci körök terén bárki bármikor írhat sorrendtől függetlenül mindaddig míg valaki támadásba nem kezd, ah ez történik, akkor kérlek csak akkor írjatok, ha meg akarjátok akadályozni a támadást. Határidő: 2019.11.14 //[/color][/color][/quote]
The Gleam Eyes- Mesélő
- Hozzászólások száma : 913
Join date : 2018. Dec. 01.
Tartózkodási hely : Az aktuális boss termére rálátó, kényelmes fotel
Re: [34. Boss 1/B próba]
- Az összeset ami volt – válaszoltam Hinarinak a páncélra vonatkozó kérdésére miközben felsegített. - Ez az erőtér nem hasonlít semmire amit ebben a világban láttam vagy tapasztaltam... - tettem hozzá. Az az áramütés-szerű érzés, amit átéltem, minden, csak nem kellemes. Csontig hatoló erős, kellemetlen érzés majd a rángatózás ahogy a végtagjaim ideiglenesen kikerülnek az uralmam alól. Nem sokon múlt hogy a feltápászkodáskor ne csússzak össze, valószínű ha Hinari nem segít fel akkor minimum tántorgok még egy kicsit vagy azzal a lendülettel megnyalom a padlót... Majd miután már stabilan tudtam állni, aktiváltam a Yuukitól "megörökölt" Zerios gyűrűt, hátha visszaállítja a páncélpontjaimat. Még szerencse, hogy Hinari rákérdezett a páncélpontokra, különben talán eszembe se jutott volna a gyűrűvel visszaállítani, annyira szanaszét cikáztak a gondolataim.
Semmi ötletem nem volt, hogy egyáltalán mit lehetne tenni, és pont a legjobbkor jött céhtársam elgondolása – Bízzunk benne, hogy igazad van... - majd amikor támadni készült, aggódva utánaszóltam – Légy nagyon óvatos, egyelőre nem tudjuk mivel állunk szemben – legszívesebben visszarántottam volna, valahogy megakadályoztam volna a támadásban, de egyrészt gyorsabb is volt nálam, másrészt nem akartam aláásni a tekintélyét. De legbelül nagyonis aggódtam, és csak reménykedtem benne, hogy a lány tudja, hogy mit csinál.
Majd az Immortal Objectre elkerekedett a szemem – Ez így nagyon nem lesz jó – mondtam magam elé. Immortal Objectről nem szóltak a bossinfók, csak arról, hogy a lányok támadása gyógyítani fogja. Mondjuk maximum fölé elviekben nem gyógyul, szóval esélyes hogy ha nem fullon lenne, akkor egy gyógyítás/gyógyulás effektet láttunk még volna, de így ez elmaradt. Már ha ez egyáltalán a boss. Az, hogy nem Kayaba, szinte biztos. Egyik mondatával csapja agyon a másikat – Komolyan mondom, ez a pasas egy két lábon járó közhely... - fakadtam ki. Ez beszél itt tiszteletről meg kedvességről? Röhög a vakbelem... Remélem tényleg ez csak a boss, és nem valaki cheater népművészeti agyagedény aki Kayaba accountjával trollkodik rajtunk. Egyelőre még azt sem tudjuk, hogy egyáltalán a bossteremben vagyunk-e vagy sem.
~Valaki fiúnak kell megpróbálnia~ van egy Simeonunk és egy Leónk meg jómagam. Vagyis hármunknak kell legyőzni a bosst, de valakinek le kell tesztelni, hogy mi történik ha nem egy lány támadja a Kayaba-szerű alakot. Hármunk közül pedig sejtésem szerint nekem a legnagyobb a sebzéstűrésem. Nem mintha számítana, hisz olyasvalakivel állunk szemben, aki felette áll Aincrad törvényeinek. Súlyemelés jártasság ellenére úgy vágott odébb az az erőtér, mintha csak papírból lettem volna. És az előző bosson láttunk példát instant nullázódásra is, az pedig kizárt, hogy bárkit is a halálba küldjek. Majd ha megbizonyosodtunk róla, hogy egyáltalán sebezhető ez a valami, utána esetleg...
- Ha lenullázna, lépjetek le... vidd ki innen a többieket... - mondtam Hinarinak, majd beizzítottam a Lángoló Katanát és rátámadtam a "remélhetőleg csak egy alakváltó boss"-ra. Ha nem kaptam Immortal Objectet vagy repülősót és volt lehetőségem, úgy indítottam egy második-harmadik támadást is.
// Zerios gyűrű aktiválás, majd támadás (második-harmadik támadás csak akkor ha gyorsiból is kifér ÉS az első támadás nem Immortal Objectes és/vagy nem vág neki a falnak), halál/koronák a Lángoló Katana tűzsebzésére mennek
Semmi ötletem nem volt, hogy egyáltalán mit lehetne tenni, és pont a legjobbkor jött céhtársam elgondolása – Bízzunk benne, hogy igazad van... - majd amikor támadni készült, aggódva utánaszóltam – Légy nagyon óvatos, egyelőre nem tudjuk mivel állunk szemben – legszívesebben visszarántottam volna, valahogy megakadályoztam volna a támadásban, de egyrészt gyorsabb is volt nálam, másrészt nem akartam aláásni a tekintélyét. De legbelül nagyonis aggódtam, és csak reménykedtem benne, hogy a lány tudja, hogy mit csinál.
Majd az Immortal Objectre elkerekedett a szemem – Ez így nagyon nem lesz jó – mondtam magam elé. Immortal Objectről nem szóltak a bossinfók, csak arról, hogy a lányok támadása gyógyítani fogja. Mondjuk maximum fölé elviekben nem gyógyul, szóval esélyes hogy ha nem fullon lenne, akkor egy gyógyítás/gyógyulás effektet láttunk még volna, de így ez elmaradt. Már ha ez egyáltalán a boss. Az, hogy nem Kayaba, szinte biztos. Egyik mondatával csapja agyon a másikat – Komolyan mondom, ez a pasas egy két lábon járó közhely... - fakadtam ki. Ez beszél itt tiszteletről meg kedvességről? Röhög a vakbelem... Remélem tényleg ez csak a boss, és nem valaki cheater népművészeti agyagedény aki Kayaba accountjával trollkodik rajtunk. Egyelőre még azt sem tudjuk, hogy egyáltalán a bossteremben vagyunk-e vagy sem.
~Valaki fiúnak kell megpróbálnia~ van egy Simeonunk és egy Leónk meg jómagam. Vagyis hármunknak kell legyőzni a bosst, de valakinek le kell tesztelni, hogy mi történik ha nem egy lány támadja a Kayaba-szerű alakot. Hármunk közül pedig sejtésem szerint nekem a legnagyobb a sebzéstűrésem. Nem mintha számítana, hisz olyasvalakivel állunk szemben, aki felette áll Aincrad törvényeinek. Súlyemelés jártasság ellenére úgy vágott odébb az az erőtér, mintha csak papírból lettem volna. És az előző bosson láttunk példát instant nullázódásra is, az pedig kizárt, hogy bárkit is a halálba küldjek. Majd ha megbizonyosodtunk róla, hogy egyáltalán sebezhető ez a valami, utána esetleg...
- Ha lenullázna, lépjetek le... vidd ki innen a többieket... - mondtam Hinarinak, majd beizzítottam a Lángoló Katanát és rátámadtam a "remélhetőleg csak egy alakváltó boss"-ra. Ha nem kaptam Immortal Objectet vagy repülősót és volt lehetőségem, úgy indítottam egy második-harmadik támadást is.
// Zerios gyűrű aktiválás, majd támadás (második-harmadik támadás csak akkor ha gyorsiból is kifér ÉS az első támadás nem Immortal Objectes és/vagy nem vág neki a falnak), halál/koronák a Lángoló Katana tűzsebzésére mennek
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: [34. Boss 1/B próba]
The member 'Ozirisz' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '2 oldal halál/korona' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 '2 oldal halál/korona' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [34. Boss 1/B próba]
Gyorsan utat törni magunknak...
- Lehetséges, hogy a sötétben csak eltévedtünk? - motyogott maga elé Leo alig hallhatóan. Figyelembe véve, hogy ezt a melákot még csak megsebezni sem sikerül, talán tényleg megtalálták volna a százas bosst?
Lenyitotta a térképét, és nézegetni kezdte. Hátha talál rajta valamiféle támpontot, hol is vannak éppen. Egy ügyes kis mozdulattal kijelölte a tartózkodási helyét. Ha valóban ez a legutolsó szintfőnök, akkor nincs más dolguk, mint egy erősebb csapattal visszatérni majd később.
Amikor lenullázódásról beszélt, legszívesebben elkapta volna Ozirisz grabancát, és visszarántotta volna, azonban be kellett látnia, hogy a férfi csak dührohamot kapott volna tőle.
- Sorry Kayabá, de ehhez a szinthez nincs jogosultságunk. Mi csak a harmincvalahányasat kerestük, de úgy néz ki, eltévedtünk - emelte fel a hangját helyette, és amíg a társa támadt, megpróbálta elvonni az ellenség figyelmét. - Élvezzük a játékot, kalandozgatunk, akaratod szerint. Akár meg is mutathatnád, merre van az említett főellenség. Tudod, csak hogy szórakozzunk.
Könnyed stílusban beszélt, de a tekintete mást tükrözött. Nem tudta eldönteni, hogy ez már a boss, csak szórakozik velük, vagy valami egészen másról van szó, azonban egy biztos volt; támadásokkal semmire sem mennek. Elsétálni sem lehetett mellette, és megsebezni sem. Akárhogyan is, taktikát kellett váltani. Bár Ozirisz öngyilkos akciója sem egy rossz terv, hisz ha megharagszik a szörny, még az is lehet, hogy beváltja a fenyegetését, és támadásba lendül. Aztán mindenkit megöl. Egy csapással.
Megj.: bezzeg ilyenkor nincs itt Hoora és az immortal object törő képessége
_________________
Gyöngédséget csak az fog kapni,
aki gyöngének is mer mutatkozni.
aki gyöngének is mer mutatkozni.
Leonard- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1317
Join date : 2017. Sep. 25.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: [34. Boss 1/B próba]
Ozirisz támadásnak indul és hatalmas sebességgel indít meg a csuhás alak felé. Jól láthatjátok, hogy az alak kissé megrémült és felemeli a kezét.
- Várj! Figyelmeztettelek! Ha most megtámadsz, nem kegyelmezek! Várj! Ágh!!!!
Ozirisz ekkor vágja bele az alakba a kardját és a következő pillanatban a egy életcsík jelenik meg az alak mellett, ami átcsúszik sárgába... majd vörösbe... majd nullázódik. Az életcsík felett a "Trükkmester" név jelenik meg rövid időre, majd a boss elpixeleződött. Egy rövid fényár fogad benneteket, majd a bosskapuban találjátok magatokat egy üres, de megszokott bossteremben. A következő szintre vezető út, pedig megnyílt előttetek.
Jutalom: minden túlélőnek 80 exp és 1 szabadon elosztható pont.
A bossdrop szerencsés tulajdonosa: Hinari
A Szükség pajzs +92 exp-t kap
- Várj! Figyelmeztettelek! Ha most megtámadsz, nem kegyelmezek! Várj! Ágh!!!!
Ozirisz ekkor vágja bele az alakba a kardját és a következő pillanatban a egy életcsík jelenik meg az alak mellett, ami átcsúszik sárgába... majd vörösbe... majd nullázódik. Az életcsík felett a "Trükkmester" név jelenik meg rövid időre, majd a boss elpixeleződött. Egy rövid fényár fogad benneteket, majd a bosskapuban találjátok magatokat egy üres, de megszokott bossteremben. A következő szintre vezető út, pedig megnyílt előttetek.
Gratulálok! Legyőztétek a 34. bosst!
A 35. szint megnyílt.
Jutalom: minden túlélőnek 80 exp és 1 szabadon elosztható pont.
A bossdrop szerencsés tulajdonosa: Hinari
A Szükség pajzs +92 exp-t kap
The Gleam Eyes- Mesélő
- Hozzászólások száma : 913
Join date : 2018. Dec. 01.
Tartózkodási hely : Az aktuális boss termére rálátó, kényelmes fotel
2 / 2 oldal • 1, 2
Similar topics
» 27. boss (2. próba)
» [22. boss] 2. próba
» [19. boss] 2. próba
» [20. boss] 2. próba
» [20. boss] 2. próba
» [22. boss] 2. próba
» [19. boss] 2. próba
» [20. boss] 2. próba
» [20. boss] 2. próba
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.