Palace of Justice - ismertető
1 / 1 oldal
Palace of Justice - ismertető
Palace of Justice!
Ez a különösen szép épület a Kezdetek városának északi féltekén helyezkedik el, s a játék egyik legerősebb céhének szolgál az otthonául, a Justice League-nek.
A pompás, robosztus megjelenésű épület nem csak kívülről tűnik tágasnak, bent is nagy a tér. Az előcsarnok ügyesen megművelt gránit-padlóján végigsétálva bárki könnyedén beléphet a gyűlésterembe, ahol a céh tagjai üléseznek egy-egy fontosabb döntés meghozalatakor; a terem amúgy alkalmas házasságkötésre, vagy bármi másra is. A földszinten az előcsarnokból nyílik még egypár vendégszoba és egy társalkodóhelyiség is, valamint egy nagyobb konyhatér, a közös főzésekhez.
A csarnok két oldalán lépcsősorok vezetnek fel az első és a második emeletre, ahol a céhtagok lakásai és a sütiszoba található; s ha valaki még ezeknél is tovább merészkedik, hamar a rejtélyes folyosókon találhatja magát, különös páncélokkal, titkos lépcsőkkel és soha nem látogatott termekkel övezve. Minden tag magának választja ki és rendezi be a lakrészét, olyanra, amilyenre ő szeretné. Az első és második emeleti folyosókon Fuwa rajzainak Fotó Kristályokkal megörökített képei találhatók. A harmadik emeleten a lépcsőkön felsétálva rögtön a díszterembe léphetünk be, melynek hatalmas teraszai remek kilátást biztosítanak a Kezdetek Városára és Erdejére - előtte a tóval-, másik oldalról pedig a céhház kertjére és a céhkert utáni területre, mögötte az első szint hegyvonulataival.
A kert a palota második erőssége. Elég nagy ahhoz, hogy mindenkinek, aki igényt tart rá, lecsíphető belőle egy kis szegmens, ha egy privát területre volna szüksége. Ott aztán ültethet amit szeretne, s természetesen csinálhat, amit akar. A kert túlsó vége egy nagyobb mezőben folytatódik, szélén a Chocobo Farmmal.
A pompás, robosztus megjelenésű épület nem csak kívülről tűnik tágasnak, bent is nagy a tér. Az előcsarnok ügyesen megművelt gránit-padlóján végigsétálva bárki könnyedén beléphet a gyűlésterembe, ahol a céh tagjai üléseznek egy-egy fontosabb döntés meghozalatakor; a terem amúgy alkalmas házasságkötésre, vagy bármi másra is. A földszinten az előcsarnokból nyílik még egypár vendégszoba és egy társalkodóhelyiség is, valamint egy nagyobb konyhatér, a közös főzésekhez.
A csarnok két oldalán lépcsősorok vezetnek fel az első és a második emeletre, ahol a céhtagok lakásai és a sütiszoba található; s ha valaki még ezeknél is tovább merészkedik, hamar a rejtélyes folyosókon találhatja magát, különös páncélokkal, titkos lépcsőkkel és soha nem látogatott termekkel övezve. Minden tag magának választja ki és rendezi be a lakrészét, olyanra, amilyenre ő szeretné. Az első és második emeleti folyosókon Fuwa rajzainak Fotó Kristályokkal megörökített képei találhatók. A harmadik emeleten a lépcsőkön felsétálva rögtön a díszterembe léphetünk be, melynek hatalmas teraszai remek kilátást biztosítanak a Kezdetek Városára és Erdejére - előtte a tóval-, másik oldalról pedig a céhház kertjére és a céhkert utáni területre, mögötte az első szint hegyvonulataival.
A kert a palota második erőssége. Elég nagy ahhoz, hogy mindenkinek, aki igényt tart rá, lecsíphető belőle egy kis szegmens, ha egy privát területre volna szüksége. Ott aztán ültethet amit szeretne, s természetesen csinálhat, amit akar. A kert túlsó vége egy nagyobb mezőben folytatódik, szélén a Chocobo Farmmal.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
A JL érdekességei
A JL érdekességei
Ahogy a céh egyre több élettel és élménnyel telik meg, úgy ebből - mindezek következményeként - a palota és a céhkert sem marad ki: a JL birtokára lépve akár mint céhtag, akár mint ideiglenes vendég a legkülönfélébb érdekességekkel találkozhattok, amelyek között van szemet gyönyörködtető, mókás vagy éppen veszélyes is.
Íme tehát a lista, ami egyre csak bővül:
Fekete "üveggolyók"
Történt egyszer, hogy Alex, Ozirisz és Yuuki egy virágmezős küldetésről egy zsák fekete üveggolyóval tért vissza, amelyek igazából - mint az elég hamar kiderült - csigaszemek voltak. Ki tudja, milyen úton módon, de ez a zsák véletlenül kiborult, az apró golyócskák pedig szétszóródtak a palota lépcsőin és hiába szedték össze a tagok a legtöbbjét, még évek múltán is akad egy-egy, amiben elesik az óvatlan ember, vagy éppen meglátja és csodálkozva nézegeti meg, hogy milyen szépen is csillog ez a fekete üveggolyó. Kár, hogy ez voltaképpen nem is üveggolyó. Dehát minek is felvilágosítani az embereket, ugye?
A nyakkendős T-rex
Bizony, egy nyakkendős T-rex. Van ebben bármi meglepő? A szokatlan őshüllő egyébként különös körülmények között került a céhházba (hogy mikor s hogyan lett a vízióból valóság, azt ne kérdezze senki) és jórészt a Rejtélyes Folyosókon található meg; ritkán járkál a céhház egyéb részein, főleg mert nincs kiengedve oda, másrészről pedig azért, mert nem fér el. De ha éjszaka egy dinoszaurusz kiáltását halljátok a Justice League palota elfeledett részei felől, ne lepődjetek meg. Csak a T-rex az. Szmokingban, elegáns nyakkendővel a nyakában.
Állatkert
Vagy legalábbis lassan az lesz belőle. A palotában és a kertben járkálva ugyanis majdnem több állattal futhattok össze, mint játékossal és bár most megpróbálom a teljesség igényével felsorolni az itt élő peteket, de azért lehet, hogy kihagyok valamit. Nos, lássuk csak: kajmán, sarki róka, nyúl, tűzsárkány, dragoon és egy csorda chocobo a hátsókertben, meg persze a T-rex. És egy élő csokinyúl, aki oroszrulett-szerűen bogyózik hol ehető, finom csokigolyót, hol pedig mást... tehát csak óvatosan a kóstolgatással! Egy ideig egyébként volt gekkónk, tehenünk és egy kyubei-nk is, de ők idővel vagy elszöktek, vagy véletlenül ki lettek engedve a legelőre. Vagy be lettek téve egy kis, fehér dobozba és vissza lettek adva a jogos tulajdonosuknak. Ami pedig a nem pet típusú, állatszerű lényeket illeti: van egy szoba, tele dixivel. De tényleg. Ne menj be oda. Bele fogsz halni a cukiságba.Vagy rálépsz az Oivum farkára, és abba halsz bele. Szóval, lényegében mindegy, hogyan, de véged. Soha ne menj be abba a szobába!
The Real One Tükör
Fogalmam sincs, mi járt pontosan a céhvezér eszében, amikor megvette eme furcsaságot, de valószínűleg az, hogy soha, senki se találja azt meg többé. A tükröt a Rejtélyes Folyosók egyik elhagyatott szobájában helyezte el fehér lepellel letakarva, az objektumról pedig nem igazán tud más, csak a beavatottak... ha van egyáltalán olyan. A tükör keretébe alul bele van vésve három betű: T.R.O. Csak nehogy a T-rex felborítsa és összetörje azt.
Démonikus Paradicsom - a hátsókertben
Pár méterrel a kavicsos ösvény túlsó felén, a mogyoróbokor mellett növekszik egy különleges paradicsomnövény, amely éretten úgy néz ki, hogy kinéz téged, ha elhaladsz mellette. Szó szerint. Az egyébiránt kellemesen édes, mégis szénfekete paradicsomok húsában ugyanis érett állapotban szemgolyó nyílik ki, ami pislogva követi az emberek mozgását és bár helyhez kötött, de minimális mozgásra (önmaga remegtetésére, néhány ugrálásra) ő maga is képes. Ezek a lények nem számítanak mobnak, kifacsaráskor azonban vékonyka hangon visítanak. És hogy mégis kinek az ötlete volt ez? Legyen elég annyi, hogy egy kazamatából hozta haza Hinari, azért gondosan ügyelve rá, hogy a szobák ablakaiból ne lehessen rálátni e csodára. Na nem mintha az üveggolyók után már ne lenne úgyis tökmindegy az egész.
Íme tehát a lista, ami egyre csak bővül:
Fekete "üveggolyók"
Történt egyszer, hogy Alex, Ozirisz és Yuuki egy virágmezős küldetésről egy zsák fekete üveggolyóval tért vissza, amelyek igazából - mint az elég hamar kiderült - csigaszemek voltak. Ki tudja, milyen úton módon, de ez a zsák véletlenül kiborult, az apró golyócskák pedig szétszóródtak a palota lépcsőin és hiába szedték össze a tagok a legtöbbjét, még évek múltán is akad egy-egy, amiben elesik az óvatlan ember, vagy éppen meglátja és csodálkozva nézegeti meg, hogy milyen szépen is csillog ez a fekete üveggolyó. Kár, hogy ez voltaképpen nem is üveggolyó. Dehát minek is felvilágosítani az embereket, ugye?
A nyakkendős T-rex
Bizony, egy nyakkendős T-rex. Van ebben bármi meglepő? A szokatlan őshüllő egyébként különös körülmények között került a céhházba (hogy mikor s hogyan lett a vízióból valóság, azt ne kérdezze senki) és jórészt a Rejtélyes Folyosókon található meg; ritkán járkál a céhház egyéb részein, főleg mert nincs kiengedve oda, másrészről pedig azért, mert nem fér el. De ha éjszaka egy dinoszaurusz kiáltását halljátok a Justice League palota elfeledett részei felől, ne lepődjetek meg. Csak a T-rex az. Szmokingban, elegáns nyakkendővel a nyakában.
Állatkert
Vagy legalábbis lassan az lesz belőle. A palotában és a kertben járkálva ugyanis majdnem több állattal futhattok össze, mint játékossal és bár most megpróbálom a teljesség igényével felsorolni az itt élő peteket, de azért lehet, hogy kihagyok valamit. Nos, lássuk csak: kajmán, sarki róka, nyúl, tűzsárkány, dragoon és egy csorda chocobo a hátsókertben, meg persze a T-rex. És egy élő csokinyúl, aki oroszrulett-szerűen bogyózik hol ehető, finom csokigolyót, hol pedig mást... tehát csak óvatosan a kóstolgatással! Egy ideig egyébként volt gekkónk, tehenünk és egy kyubei-nk is, de ők idővel vagy elszöktek, vagy véletlenül ki lettek engedve a legelőre. Vagy be lettek téve egy kis, fehér dobozba és vissza lettek adva a jogos tulajdonosuknak. Ami pedig a nem pet típusú, állatszerű lényeket illeti: van egy szoba, tele dixivel. De tényleg. Ne menj be oda. Bele fogsz halni a cukiságba.
The Real One Tükör
Fogalmam sincs, mi járt pontosan a céhvezér eszében, amikor megvette eme furcsaságot, de valószínűleg az, hogy soha, senki se találja azt meg többé. A tükröt a Rejtélyes Folyosók egyik elhagyatott szobájában helyezte el fehér lepellel letakarva, az objektumról pedig nem igazán tud más, csak a beavatottak... ha van egyáltalán olyan. A tükör keretébe alul bele van vésve három betű: T.R.O. Csak nehogy a T-rex felborítsa és összetörje azt.
Démonikus Paradicsom - a hátsókertben
Pár méterrel a kavicsos ösvény túlsó felén, a mogyoróbokor mellett növekszik egy különleges paradicsomnövény, amely éretten úgy néz ki, hogy kinéz téged, ha elhaladsz mellette. Szó szerint. Az egyébiránt kellemesen édes, mégis szénfekete paradicsomok húsában ugyanis érett állapotban szemgolyó nyílik ki, ami pislogva követi az emberek mozgását és bár helyhez kötött, de minimális mozgásra (önmaga remegtetésére, néhány ugrálásra) ő maga is képes. Ezek a lények nem számítanak mobnak, kifacsaráskor azonban vékonyka hangon visítanak. És hogy mégis kinek az ötlete volt ez? Legyen elég annyi, hogy egy kazamatából hozta haza Hinari, azért gondosan ügyelve rá, hogy a szobák ablakaiból ne lehessen rálátni e csodára. Na nem mintha az üveggolyók után már ne lenne úgyis tökmindegy az egész.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Similar topics
» Palace of Justice
» Justice League
» Justice League
» Justice League céhbolt
» Kicsi Mester -> Mesterke! -> Mester
» Justice League
» Justice League
» Justice League céhbolt
» Kicsi Mester -> Mesterke! -> Mester
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.