Moxie
1 / 1 oldal
Moxie
Név: Nomura Niko - Moxie
Nem: Nő
Kor: 27 [Játék kezdetekor: 18]
Kaszt: Árnyharcos
Indikátor: Vörös
Szint: 33
Exp: 4173/4400
Összesítés
Arany: 8 645
Pénzügy
Szóló zseton: 5
Szóló menedék jutalmak
Előtörténet
Élmények: A sorok között
Szafari: -
Kristályírás T2 - Receptek
Felszerelés, Pontok, Jártasságok - Karakterlap (Ozi féle)
Inventory
Kinézet:
Egy nagyon vonzó lány, derékig érő fekete hajjal, élénk zöld szemekkel. Kissé fehér bőre, rózsaszín fényes ajkai és homokóra alakja van, 156 cm magas. Hajviselete és ruházata alkalomtól függően változik.
Jellem:
Egy nagyon vidám és karizmatikus karakter, aki folyamatosan vonzza a körülötte lévő emberek figyelmét és érdeklődését. Bár jellemzően nagyon barátságos, tartózkodik attól, hogy így viselkedjen, amikor komoly helyzetekbe keveredik és a sötétebb énje kerül előtérbe. Nem tapasztal félelmet vagy szorongást a kockázatvállalás miatt. Valójában ez izgalomba hozza. Tisztában van a különcségeivel. Racionálisan megérti, hogy viselkedése erkölcstelen és romlott; miután elismerte, hogy egyáltalán nem érez lelkiismeret-furdalást vagy együttérzést az áldozatai iránt. Bűnösnek érzi magát, amiért nem tud együtt érezni áldozataival. Átlagon felüli memóriával és megfigyelőképességgel rendelkezik.
Képességek:
1.
Bleed - Aktív
Súlyos sebet okoz, ami átmeneti vérzést okoz. A vérzés Erő/4 (felszerelés bónusz nélküli erő) sebzést okoz 3 körön keresztül. - Vérzés: 3 kör Lehűlés: 5 kör
2.
Smoke Flanker - Aktív
Feláldozza a HP-ja 20%-át, hogy megidézzen egy árnyékot a pozíciójára, közben ő maga az ellenfél háta mögé kerül és kiüti a következő 1 körre (a kiütés nem okoz sebzést csak elkábítja az ellenfelet). A kábítást követően az árnyék visszatér a karakterhez és összeolvadnak, így egy árnyék aura jön létre körülötte, ami elnyeli az elszenvedett sebzés 50%-át, végül eltűnik (ha nem történt sebzés/támadás az árnyék akkor is eltűnik). - Árnyék: 1 kör Kábítás: 1 kör Aura: 1 kör Lehűlési idő: 5 kör
3.
Blind Spot - Passzív
Aktiválása után azonosítja a közelben látható ellenfelek legsebezhetőbb pontját, azaz vakfoltját körülöttük észak, keleti, dél vagy nyugati ívként jelölve (ezek sorban váltják egymást). Az aktuális vakfoltra mért támadás 10%-al nagyobb sebzést okoz a célpontnak (csak a ténylegesen bevitt sebzés számít).
Az ívek 2 körönként változnak, ha nem történik sikeresen bevitt támadás a vakfoltra. (Értsd: 1 körre eltűnik a jelző, majd a következőben jelenik meg újra más pozícióban, tehát ténylegesen mindig csak 1 körig látható a vakfolt, majd 1 körig nem, majd a pozíció váltás után újra látható és így tovább.) - Aktív vakfolt jelző: 1 kör Lehűlés: 1 kör
Ha egy adott íven sikeres a vakfolt támadása, akkor a következő jelző 4 kör múlva fog megjelenni újra. A vakfolt támadására az alap támadásra vonatkozó kocka dobás szabályai érvényesek (Értsd: Ha az alaptámadásra vonatkozó kocka dobás sikertelent, akkor automatikusan sikertelen a vakfolt támadása is.) - Találat utáni lehűlés: 4 kör
4.
Explosive Bola - Aktív
Eldob egy robbanó bolát, amely az ellenség köré csavarja magát, majd felrobban és fegyversebzést okoz (csak a fegyverekből jövő sebzés számít, az erőpontok és egyéb felszerelésből származó pontok nem adódnak hozzá) tűzként az ellenségnek, és további Fegyversebzés/2 értékű tűzként az összes többi ellenségnek 10 m-en belül. - Lehűlési idő: 4 kör
Dixi-pet:
Catia (lvl 0) - Rare
Szívtipró Kanári (lvl 0) - Common
Banaconda (lvl 0) - Uncommon
Kártyák:
Nem: Nő
Kor: 27 [Játék kezdetekor: 18]
Kaszt: Árnyharcos
Indikátor: Vörös
Szint: 33
Exp: 4173/4400
Összesítés
Arany: 8 645
Pénzügy
Szóló zseton: 5
Szóló menedék jutalmak
Előtörténet
Élmények: A sorok között
Szafari: -
Kristályírás T2 - Receptek
Felszerelés, Pontok, Jártasságok - Karakterlap (Ozi féle)
Inventory
Kinézet:
Egy nagyon vonzó lány, derékig érő fekete hajjal, élénk zöld szemekkel. Kissé fehér bőre, rózsaszín fényes ajkai és homokóra alakja van, 156 cm magas. Hajviselete és ruházata alkalomtól függően változik.
Jellem:
Egy nagyon vidám és karizmatikus karakter, aki folyamatosan vonzza a körülötte lévő emberek figyelmét és érdeklődését. Bár jellemzően nagyon barátságos, tartózkodik attól, hogy így viselkedjen, amikor komoly helyzetekbe keveredik és a sötétebb énje kerül előtérbe. Nem tapasztal félelmet vagy szorongást a kockázatvállalás miatt. Valójában ez izgalomba hozza. Tisztában van a különcségeivel. Racionálisan megérti, hogy viselkedése erkölcstelen és romlott; miután elismerte, hogy egyáltalán nem érez lelkiismeret-furdalást vagy együttérzést az áldozatai iránt. Bűnösnek érzi magát, amiért nem tud együtt érezni áldozataival. Átlagon felüli memóriával és megfigyelőképességgel rendelkezik.
Képességek:
1.
Bleed - Aktív
Súlyos sebet okoz, ami átmeneti vérzést okoz. A vérzés Erő/4 (felszerelés bónusz nélküli erő) sebzést okoz 3 körön keresztül. - Vérzés: 3 kör Lehűlés: 5 kör
2.
Smoke Flanker - Aktív
Feláldozza a HP-ja 20%-át, hogy megidézzen egy árnyékot a pozíciójára, közben ő maga az ellenfél háta mögé kerül és kiüti a következő 1 körre (a kiütés nem okoz sebzést csak elkábítja az ellenfelet). A kábítást követően az árnyék visszatér a karakterhez és összeolvadnak, így egy árnyék aura jön létre körülötte, ami elnyeli az elszenvedett sebzés 50%-át, végül eltűnik (ha nem történt sebzés/támadás az árnyék akkor is eltűnik). - Árnyék: 1 kör Kábítás: 1 kör Aura: 1 kör Lehűlési idő: 5 kör
3.
Blind Spot - Passzív
Aktiválása után azonosítja a közelben látható ellenfelek legsebezhetőbb pontját, azaz vakfoltját körülöttük észak, keleti, dél vagy nyugati ívként jelölve (ezek sorban váltják egymást). Az aktuális vakfoltra mért támadás 10%-al nagyobb sebzést okoz a célpontnak (csak a ténylegesen bevitt sebzés számít).
Az ívek 2 körönként változnak, ha nem történik sikeresen bevitt támadás a vakfoltra. (Értsd: 1 körre eltűnik a jelző, majd a következőben jelenik meg újra más pozícióban, tehát ténylegesen mindig csak 1 körig látható a vakfolt, majd 1 körig nem, majd a pozíció váltás után újra látható és így tovább.) - Aktív vakfolt jelző: 1 kör Lehűlés: 1 kör
Ha egy adott íven sikeres a vakfolt támadása, akkor a következő jelző 4 kör múlva fog megjelenni újra. A vakfolt támadására az alap támadásra vonatkozó kocka dobás szabályai érvényesek (Értsd: Ha az alaptámadásra vonatkozó kocka dobás sikertelent, akkor automatikusan sikertelen a vakfolt támadása is.) - Találat utáni lehűlés: 4 kör
- Vizuális terv:
Itt ez a kis gyorsan skiccelt Krumpli, vele mutatom be miként látja is ezt a karakter. Tehát maga a kari annyit lát, amit pirossal jelöltem, szóval mindig megjelenik egy ilyen kis piros ív az adott ellenfél valamelyik oldalán. Ezt csak a karakter látja, mások nem.
4.
Explosive Bola - Aktív
Eldob egy robbanó bolát, amely az ellenség köré csavarja magát, majd felrobban és fegyversebzést okoz (csak a fegyverekből jövő sebzés számít, az erőpontok és egyéb felszerelésből származó pontok nem adódnak hozzá) tűzként az ellenségnek, és további Fegyversebzés/2 értékű tűzként az összes többi ellenségnek 10 m-en belül. - Lehűlési idő: 4 kör
- Játékaim:
- Küldetés:
[Küldetés] A Káosz királynője - lezárva (247 exp, 200 arany)
[Küldetés] Nyulak és Macskák, avagy a Dzsungel Urai - lezárva (253 exp, 273 arany)
[Saját küldetés] A csellengő szánhúzó- lezárva (156 exp, 130 arany)
[VM] Mangalica Gomba- lezárva (50 arany, 1 növénytasak)
- Kazamata:
[Karácsonyi Kazamata 2021] 3-as csapat - lezárva (60 exp, 600 arany)
- Aréna:
- Küzdőtér:
- Túlélő Csarnok:
#1A Rókalelkű Farkas - inaktív
- Event:
- Ismerkedés:
Dixi-pet:
Catia (lvl 0) - Rare
Szívtipró Kanári (lvl 0) - Common
Banaconda (lvl 0) - Uncommon
Kártyák:
Last update: 28.08.2022
Moxie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 133
Join date : 2017. Jul. 11.
Karakterlap
Szint: 33
Indikátor: Vörös
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.