Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
36 / 40 oldal
36 / 40 oldal • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Kérdések és válaszok
Suzume írta:Játékos át tud egy másik játékost teleportálni akaratán kivül egy másik szintre? (A kérdés ingame értendő)
Mi játszottunk egyszer ilyesmit RenAival, tehát van rá precedens... de nem hiszem, hogy ez a bug sokáig maradhatna a játékban, hiszen nagyon megkönnyítené az emberrablás.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Azóta néhány admin kijavította ezt a bug-t.
link (jártasság/felszerelés utolsó pontja, ha nem akarjátok az egészet átnyálazni) vagyis Hazatérés kristállyal nem működik a dolog.
/Zárójeles megj.: a börtön kristály is kényszerített teleportáció./
link (jártasság/felszerelés utolsó pontja, ha nem akarjátok az egészet átnyálazni) vagyis Hazatérés kristállyal nem működik a dolog.
/Zárójeles megj.: a börtön kristály is kényszerített teleportáció./
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Kérdések és válaszok
Hosszú Pontosság Potion (2 támadás erejéig biztos találat, íjászoknak) ugye csak íjász által használható... ha én most Kathaval (harcművész) felveszek egy íjat, úgy használhatja a potit, vagy nem? >.> gondoltam hátha íjtól függ-e xD
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Csak íjászoknak.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Mennyi ideig működik egy gyertyakristály, vagy mikor ég ki? Vagy kiég? xDDDD Szóval.. izéé..xDDDD a páratlan zokni után a második legnagyobb talány...
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Gyertya Kristály (aktiválása után két körig fényt bocsát ki magából)
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Két kör, okéé... De ha nem körökről beszélünk, hanem úgy amúgy?
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Mivel nem küldetés vagy harc, szerintem a játékosi fantázia ilyenkor életbe léphet. persze reális kereteken belül, tehát nyilván nem órákon át fog világítani. Azonban egy ismis játéknak nincs ilyen tétje. Én mondjuk maximum 15 percre tippelném, ha jól kitart.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Kérdések és válaszok
Egy kör a harcban KA szerint 2-3 mp, egy másik megkérdezés alapján, de nem hiszem, hogy itt is ilyen körökről beszélnénk, mert akkor ez gyufakristály lenne, nem gyertya. Pár percre tippelek.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
A szafari hány személyes lehet maximum?
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Kérdések és válaszok
Enheriel írta:A szafari hány személyes lehet maximum?
Szerintem akármennyi, de több emberrel lassabb a játék.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Szerintem is korlátlan o3o. Nem származik semmi előnye abból senkinek sem ha nem kettesben hanem harminc személlyel vadászik vagy halászik. Maximum annyi, hogy a karakter ismeretsége, és kapcsolatai ápolva lesznek. :3
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Gyertya Kristály: Szerény véleményem szerint a rendszer tudja érzékelni, hogy harci vagy nem harci szituációban lett felhasználva, szal harc közbeni 2-3 kör, küldi, ismi esetben 2-3 kör járható út. Max. korlátozásképp annyi, hogy tájékozódáshoz elegendő fényt bocsát ki, de pl. a rejtőzködés jártasság felfedése csak az első 4-6mp (2-3 harci kör)-ben lehetséges, de ismi/szafari/stb esetén ez nem hinném, hogy játszik. Viszont mi okozna gondot, hogy addig ad elegendő fényt, amíg pl. összekészít a karid egy tűzrakóhelyet és beizzítja, ha _csak_ fényt ad, semmi mást.
Bár ez (lehet hogy) csak az én véleményem, de szvsz harci/nem harci eseteket megkülünböztetve ily módön lehetséges lenne csak játékszínesítésképp elhasználni a gyertya kristályokat, úgy, hogy azok fő rendeltetése szerint (X ideig fényt bocsát ki magából, és pl. elboldogul vele a játékos a sötét barlang mélyén) használható, ugyanakkor viszont harcban sem éri meg gondolkodás nélkül "elfelejteni" a létét (lopakodással rendelkezők felfedése, sötétséggel borított KT/aréna helyszín kihasználása/stb)
De kövezzetek meg, ha nem értetek egyet, meg van engedve ^^
Szafari korlát: Ismiknél van egy max 3-4 fős limit, ami felett már macerás követni, ki mit tesz/mond/..., szal szafarinál is ez lenne logikus. Ugyanakkor, ha elég összeszokott a csapat/userek lebeszélik egymás közt/... miért lenne gond, ha pl, 6-an vagy pl. egy egész céh együtt menne vadászni/halászni? Amíg ésszerű korlátok közt zajlik a játék, addig nem lehet belőle kavarodás, gond, szóval hajrá ^^
Másik érv: 750 szavas szólós vadászat/horgászat is engedélyezve van, és értelmesebb, ha valahová becsatlakozik a kari (ha a jelleme is engedi), ha máshogy nem, "tisztes távolból figyelem, hogy X és Y milyen jól elvan és pecáznak, én addig a folyó felsőbb szakaszán pecázok, és közben agyalok, hogy miről is tanácskozhatnak ilyen lelkesen" - antiszoc karik problémája is megoldva. Utána csak karikon (és usereken is) múlik, hogy az illető becsatlakozik-e vagy sem.
Valamint egy működő, pozitív példa: Shu féle horgászverseny event. Szafari szabályai szerint lehetett pecázni minden résztvevőnek, és nem 2-3-an voltunk. Semmi gond nem volt belőle, sőt, kifejezetten jó, hangulatos event lett ^^
Szóval, amit mindebből ki akartam hozni: Leginkább userek közt, és userek kreativitásával megoldható a legtöbb dolog, probléma, anélkül, hogy ütközne bármi szabályzatban leszögezett ténnyel, csupán kommunikációs készség és esetleges kompromisszumok meghozatala ami szükséges (ahogy az élet minden más területén is)
Bár ez (lehet hogy) csak az én véleményem, de szvsz harci/nem harci eseteket megkülünböztetve ily módön lehetséges lenne csak játékszínesítésképp elhasználni a gyertya kristályokat, úgy, hogy azok fő rendeltetése szerint (X ideig fényt bocsát ki magából, és pl. elboldogul vele a játékos a sötét barlang mélyén) használható, ugyanakkor viszont harcban sem éri meg gondolkodás nélkül "elfelejteni" a létét (lopakodással rendelkezők felfedése, sötétséggel borított KT/aréna helyszín kihasználása/stb)
De kövezzetek meg, ha nem értetek egyet, meg van engedve ^^
Szafari korlát: Ismiknél van egy max 3-4 fős limit, ami felett már macerás követni, ki mit tesz/mond/..., szal szafarinál is ez lenne logikus. Ugyanakkor, ha elég összeszokott a csapat/userek lebeszélik egymás közt/... miért lenne gond, ha pl, 6-an vagy pl. egy egész céh együtt menne vadászni/halászni? Amíg ésszerű korlátok közt zajlik a játék, addig nem lehet belőle kavarodás, gond, szóval hajrá ^^
Másik érv: 750 szavas szólós vadászat/horgászat is engedélyezve van, és értelmesebb, ha valahová becsatlakozik a kari (ha a jelleme is engedi), ha máshogy nem, "tisztes távolból figyelem, hogy X és Y milyen jól elvan és pecáznak, én addig a folyó felsőbb szakaszán pecázok, és közben agyalok, hogy miről is tanácskozhatnak ilyen lelkesen" - antiszoc karik problémája is megoldva. Utána csak karikon (és usereken is) múlik, hogy az illető becsatlakozik-e vagy sem.
Valamint egy működő, pozitív példa: Shu féle horgászverseny event. Szafari szabályai szerint lehetett pecázni minden résztvevőnek, és nem 2-3-an voltunk. Semmi gond nem volt belőle, sőt, kifejezetten jó, hangulatos event lett ^^
Szóval, amit mindebből ki akartam hozni: Leginkább userek közt, és userek kreativitásával megoldható a legtöbb dolog, probléma, anélkül, hogy ütközne bármi szabályzatban leszögezett ténnyel, csupán kommunikációs készség és esetleges kompromisszumok meghozatala ami szükséges (ahogy az élet minden más területén is)
_________________
Ozirisz- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 2136
Join date : 2013. Jun. 10.
Age : 36
Tartózkodási hely : Házi karanténban Yurihimével :3
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
csapat arénában, ha az ellenfelünk kiesett, akkor ottmarad a fegyvere? >.> vagyis harcművészként felvehetjük? :3
_________________
Futó Játékaim
Ismerkedés
- Csokis Élvezetek
- Szia Katha, van Pepsid?
- Karikazi
- Túl hevített bogyós gyümölcs zamat
Angelica Katharina- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 437
Join date : 2013. Feb. 19.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Eddig az ilyesmi úgy játszódott ki, hogy elhagyta az Aréna területét... de szerintem megbeszélhető, hogy FTS módon hátrahagyva mindent távozik.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Szerintem Kathának nem ez volt a kérdése. Hanem ha valaki kiesik egy csapat harcból, mert legyőzik, akkor attól még elveheti-e a fegyverét.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Kérdések és válaszok
Ugyanez a válaszom. Ha legyőztek, akkor ugye te vesztettél, ki kell sétálnod az Arénából, vagy kidob a rendszer a küzdőtérről a nézőtérre, vagy valami ilyesmi. Ha ilyenkor levágod a fegyveredet a földre, akkor azt a másik felveheti, de utánad már nem mehet, mert akkor ő is kilép a küzdőtérről, ergo feladja a harcot. Szimplán kijátszás kérdése szerintem.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Ha valaki NJK-ja halott, mit lehet csinálni az adatlapjával?
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
A hatásukat folyamatosan kifejtő itemek /figyelem kristály, Vérengző Áldozat Méreg/ kazin, TCS-n hogyan müködnek?
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Kérdések és válaszok
Volna kettő kérdésem, egyik hasonló Cearso kérdéséhez.
1, A Veszélyérzet Potion utólagos hatással bír? Pl. megkaptam a +15 sebzést és ezzel a potionnal semmissé lehet változtatni?
Veszélyérzet Potion (a használó körül 10 méteren belül minden rejtőzködő és nem rejtőzködő szörnyet megmutat, arénában leveszi az ellenfél lopakodás plusz sebzését)
2, A kérdésem az eventekre vonatkozik. Hogyan lehetséges, hogy a jutalmak ennyire megugorhatnak?
Az első eventnél másoknak kedvezhetünk, viszonylag kevés írással. A második eventnél saját karakter ellentétét, tükörképét ki hogyan értelmezte. 7 kört kellett lejátszani, ami 7000 szó minimum. Szóval még egyszer a kérdésem, ennyire nem számít a játék élvezete már?
// a 2. event véletlen szerűen kiválasztva.
1, A Veszélyérzet Potion utólagos hatással bír? Pl. megkaptam a +15 sebzést és ezzel a potionnal semmissé lehet változtatni?
Veszélyérzet Potion (a használó körül 10 méteren belül minden rejtőzködő és nem rejtőzködő szörnyet megmutat, arénában leveszi az ellenfél lopakodás plusz sebzését)
2, A kérdésem az eventekre vonatkozik. Hogyan lehetséges, hogy a jutalmak ennyire megugorhatnak?
- 1. Event tulajdonságok:
- Hozzászólás az előzmény idézésével
default [Event] Valentin-nap
Témanyitás by Silica on Vas. Feb. 15, 2015 8:19 am
+Ugye nem gondoltátok, hogy elmarad? Razz
Éljen a nap, melyet az összes szingli gyűlöl! \o/
A feladat egyszerű:
Írj egy szerelmes (vagy csak kedveskedő) levelet az alkalomra minimum ötszáz szóban valakinek.
A jutalom ötszáz arany, azonban az kapja meg, aki a levelet kapta.
(Írhattok valakinek kintre is, vagy NJK-nak, ebben az esetben kiválaszthatjátok, hogy ki kapja meg a pénzt, de ti magatok vagy multi akkor sem lehet.)
Jó áradozást! <3
- 2. Event tulajdonságok:
[Event] Tükörkép
by Lizbet on Szer. Aug. 07, 2013 4:40 pm
Egyik reggel …
Találjatok ide egyedül, vagy társaságban, szórakozzatok, vagy nézzétek, ahogy más szórakozik, depizzetek be, rajtatok áll. Egy szép kis 1000 szavas postot kérek
…
Re: [Event] Tükörkép
by Lizbet on Hétf. 7 Okt. - 21:37
Gratulálok az Event végig viteléhez. Érdekes volt olvasgatni, főleg azt, hogy kinek mi az elképzelése a gonosz, vagyis a másik énről. Volt aki ügyesen megoldottá, másoknál láttam egy kis „erőlködést” de összességében élvezetes volt olvasgatni
Íme a jutalmak a szenvedésekért:
Anatole Saito: 1400 arany
Askr: 1150 arany
Chancery: 1150 arany
Hayashi Yuichi: 1100 arany
Halász Alex: 1100 arany
Hime: 1150 arany
Hinari: 1200 arany
Judy Noxia: 1250 arany
Mirika: 1150 arany
Nagoyaka Kiyoshi: 1100 arany
RenAi: 1250 arany
Snowcat: 1250 arany
Szophie: 1200 arany
Az első eventnél másoknak kedvezhetünk, viszonylag kevés írással. A második eventnél saját karakter ellentétét, tükörképét ki hogyan értelmezte. 7 kört kellett lejátszani, ami 7000 szó minimum. Szóval még egyszer a kérdésem, ennyire nem számít a játék élvezete már?
// a 2. event véletlen szerűen kiválasztva.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Hayashi Yuichi írta:Hogyan lehetséges, hogy a jutalmak ennyire megugorhatnak?
Hayashi Yuichi írta:Véleményt lehet nyilvánítani, de számomra mindig is lesz olyan, amit elengedek a fülem mellett. Javaslat, szelektív felhasználása a felesleges mondatoknak ( vagy szabályoknak).
Ezen kívül, ha soknak tűnik többeknek is, és értelmes keretek között, beszólogatás nélkül jelzik ezt, akkor természetesen le lesz csippentve. Problem Solved.
Silica- Moderátor
- Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.
Re: Kérdések és válaszok
Off: Kérdések és válaszok topicban szerintem a válaszod nem old meg semmit.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Na akkor már én is kérdezek: Mi a franc van már az oldalon? Régebben ez egy olyan jó közösség volt mostanra meg már olyan szinten széthúz az oldalhogy fáj nézni. Nem lehet úgy felnézni úgy az oldalra, hogy ne menjen valahol valami vita, hiszti, nyavalygá és lehet csak én vagyok így vele de kicsit már unalmas.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Kérdések és válaszok
Suzu:
Egyetértek. Nekem is kezd nagyon elegem lenni belőle. ~.~
Yui:
Nem értem mi a probléma azzal, hogy ha két különböző mesélő másképpen jutalmazza az eventen való részvételt. Ha megnézed a kora 2013-mas év jutalmazását, akkor a 2014-gyes év tűnhet ilyen "igazságtalannak".
A tükörképes event emlékeim szerint egy olyan event volt ahol a karakter bőven tudott interakcióba lépni a képmásával, és azzal beszélgetni, volt miről írni, és több körben is ki lehetett fejteni anélkül, hogy elmenne tőle az embernek a kedve, és ezért Liz meg is adta az akkoriban optimális jutalmat.
Silica eventje pedig gyakorlatilag egy szerelmeslevél megírása ötszáz szóban amiért nem is a karakter, hanem valaki teljesen más fogja megkapni a megírásért a jutalmat. Egyetlen körért, egy olyan dolog amibe nem pöckölhetsz bele tájleírást, cselekedeteket, meg egyéb nyalánkságokat, hanem teljes egészében a karakter bőrébe kell belebújni és annak a saját kis szókincsével és érzelmeivel megírni azt, ami szerintem nem egy olyan dolog amire bárki azt mondja, hogy "Na jó én most leülök és megírom". Teljesen optimális, ha úgy vesszük, hogy a magas szintű karakterek zsebből kirázzák ezt az összeget, a kis szintűeknek/kezdőknek/új karaktereknek pedig minimális segítség lehet, legalább a páncél beszerzéshez.
Engem eddig is zavart, hogy például ott van ezernyi kristály, potion és méreg és a horribilis árak miatt gyakorlatilag luxuscikknek számítanak néhány játékos szemében.
Pont nem is olyan régen volt probléma, hogy nem annyira játék hű a dolog, és hogy milyen már, hogy egy karakter hónapokig játszik, mire összejön neki egy heti élelemre pénze, meg miegymás.
Röviden: Az idő múlásával természetes dolog, hogy nem csak az árak növekednek százszorosukra de a játékosok bevétele is valamelyest megugrik. Ha minden maradna a régi, eredeti jutalmazások szerint akkor vagy csak azok vehetnének ruhákat akik ezernyi reagot megírnak naponta, jutalomért, vagy pedig csak úgy, ha hónapokig spórolnánk rá.
Egyéb hablaty:
//No offense csupán az utóbbi időben felmerült ezernyi dologról úgy éreztem, hogy ideje idevágnom nekem is véleményt..//
Ha valaki szerepjáték miatt jött az oldalra akkor azt is fogja csinálni, ha pedig valaki olyan beállítottságú, hogy neki a minél magasabb jutalom és fejlődés a mérvadó akkor nem mondhatod neki, hogy "hé bocsi, engem zavar a dolog ezért hagyd abba." Mindkét fél ugyanúgy megírja a dolgait, ha kedve szottyan rá, az pedig, hogy mennyi időt és energiát szánt rá az mindenkinél más. Engem már nagyon idegesít, hogy már X user jön azzal, hogy "ez már nem a szerepjátszásról szól". Butaság. Minden lehetőség adott rá, hogy szerep játszhassatok, ezernyi játéktér, és játék mód áll rendelkezésre, ahol megcsillogtathatjátok írási tehetségeteket és ötleteiteket. Ne XY játékhoz való hozzáállása miatt kezdjétek el, hogy milyen borzalmas is az oldal ezért meg azért. Ez nem az oldal hibája, és nem is a játékosoké, hanem mindenki saját magának bebeszéli a dolgokat. Jó lehet butaság pont nekem adni az észt, hiszen ha valaki akkor ÉN tényleg nem adtam semmit az oldalhoz amivel hozzájárulhattam volna a fejlődéshez, egyetlen értelmes javaslatot sem írtam, de látom, hogy mennyi erőt és időt ölnek bele sokan, hogy kitaláljanak valamit, és adjanak pluszokat az oldalhoz.
Tl;dr:
Véleményem szerint mindenki aki hozzákezd a problémázáshoz, a "fejlődéssel" a "ez már nem szerepjáték" témákkal kapcsolatban, és szépen felvázolja a sok ezer problemítót amit a többiekben lát először gondolkodjon el azon, hogy most azért van itt, hogy mások szórakozását elemezze vagy pedig azért, hogy elüsse a szabadidejét olyan dologgal amit szeret/szeretne csinálni. Véleményt lehet nyilvánítani, de szerintem többre mennénk azzal, ha értelmes javaslatok kerülnének a topicba a sok vita indító szövegelés helyett.
Én itt lezártam a témát, esetleg lehetne neki csinálni a csevegőn belül egy kis részt, hogy ne a javaslatok és a kérdések válaszok topicok legyenek telespammelve vele--
Egyetértek. Nekem is kezd nagyon elegem lenni belőle. ~.~
Yui:
Nem értem mi a probléma azzal, hogy ha két különböző mesélő másképpen jutalmazza az eventen való részvételt. Ha megnézed a kora 2013-mas év jutalmazását, akkor a 2014-gyes év tűnhet ilyen "igazságtalannak".
A tükörképes event emlékeim szerint egy olyan event volt ahol a karakter bőven tudott interakcióba lépni a képmásával, és azzal beszélgetni, volt miről írni, és több körben is ki lehetett fejteni anélkül, hogy elmenne tőle az embernek a kedve, és ezért Liz meg is adta az akkoriban optimális jutalmat.
Silica eventje pedig gyakorlatilag egy szerelmeslevél megírása ötszáz szóban amiért nem is a karakter, hanem valaki teljesen más fogja megkapni a megírásért a jutalmat. Egyetlen körért, egy olyan dolog amibe nem pöckölhetsz bele tájleírást, cselekedeteket, meg egyéb nyalánkságokat, hanem teljes egészében a karakter bőrébe kell belebújni és annak a saját kis szókincsével és érzelmeivel megírni azt, ami szerintem nem egy olyan dolog amire bárki azt mondja, hogy "Na jó én most leülök és megírom". Teljesen optimális, ha úgy vesszük, hogy a magas szintű karakterek zsebből kirázzák ezt az összeget, a kis szintűeknek/kezdőknek/új karaktereknek pedig minimális segítség lehet, legalább a páncél beszerzéshez.
Engem eddig is zavart, hogy például ott van ezernyi kristály, potion és méreg és a horribilis árak miatt gyakorlatilag luxuscikknek számítanak néhány játékos szemében.
Pont nem is olyan régen volt probléma, hogy nem annyira játék hű a dolog, és hogy milyen már, hogy egy karakter hónapokig játszik, mire összejön neki egy heti élelemre pénze, meg miegymás.
Röviden: Az idő múlásával természetes dolog, hogy nem csak az árak növekednek százszorosukra de a játékosok bevétele is valamelyest megugrik. Ha minden maradna a régi, eredeti jutalmazások szerint akkor vagy csak azok vehetnének ruhákat akik ezernyi reagot megírnak naponta, jutalomért, vagy pedig csak úgy, ha hónapokig spórolnánk rá.
Egyéb hablaty:
//No offense csupán az utóbbi időben felmerült ezernyi dologról úgy éreztem, hogy ideje idevágnom nekem is véleményt..//
Ha valaki szerepjáték miatt jött az oldalra akkor azt is fogja csinálni, ha pedig valaki olyan beállítottságú, hogy neki a minél magasabb jutalom és fejlődés a mérvadó akkor nem mondhatod neki, hogy "hé bocsi, engem zavar a dolog ezért hagyd abba." Mindkét fél ugyanúgy megírja a dolgait, ha kedve szottyan rá, az pedig, hogy mennyi időt és energiát szánt rá az mindenkinél más. Engem már nagyon idegesít, hogy már X user jön azzal, hogy "ez már nem a szerepjátszásról szól". Butaság. Minden lehetőség adott rá, hogy szerep játszhassatok, ezernyi játéktér, és játék mód áll rendelkezésre, ahol megcsillogtathatjátok írási tehetségeteket és ötleteiteket. Ne XY játékhoz való hozzáállása miatt kezdjétek el, hogy milyen borzalmas is az oldal ezért meg azért. Ez nem az oldal hibája, és nem is a játékosoké, hanem mindenki saját magának bebeszéli a dolgokat. Jó lehet butaság pont nekem adni az észt, hiszen ha valaki akkor ÉN tényleg nem adtam semmit az oldalhoz amivel hozzájárulhattam volna a fejlődéshez, egyetlen értelmes javaslatot sem írtam, de látom, hogy mennyi erőt és időt ölnek bele sokan, hogy kitaláljanak valamit, és adjanak pluszokat az oldalhoz.
Tl;dr:
Véleményem szerint mindenki aki hozzákezd a problémázáshoz, a "fejlődéssel" a "ez már nem szerepjáték" témákkal kapcsolatban, és szépen felvázolja a sok ezer problemítót amit a többiekben lát először gondolkodjon el azon, hogy most azért van itt, hogy mások szórakozását elemezze vagy pedig azért, hogy elüsse a szabadidejét olyan dologgal amit szeret/szeretne csinálni. Véleményt lehet nyilvánítani, de szerintem többre mennénk azzal, ha értelmes javaslatok kerülnének a topicba a sok vita indító szövegelés helyett.
Én itt lezártam a témát, esetleg lehetne neki csinálni a csevegőn belül egy kis részt, hogy ne a javaslatok és a kérdések válaszok topicok legyenek telespammelve vele--
_________________
Színem: #79BAEC (Denim Blue)
In Sanity
Legendák Taft csatornáiból
Frud a Kobold
Amikor leszáll az éj
Sinon- Mesélő
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2014. Aug. 30.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
36 / 40 oldal • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
36 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.