[Küldetés] Bunmei Legenda
5 posters
4 / 4 oldal
4 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Re: [Küldetés] Bunmei Legenda
Senki sem volt mögöttem, így tekintetemet Srentok felé fordítottam, továbbra is idegesen és nem kis feszültséggel toporogva, hogy vajon mit fog csinálni. Beszélni kezdett, szavaiból azt szűrtem le, hogy még mindig azt hiszi, én voltam, s amikor a kéz keresztülnyúlt rajta, mindketten egyszerre borzadtunk el. Lefagytam, olyannyira, hogy képtelen voltam segíteni, bárkinek is lett volna helyes. Tátott szájjal bámultam az eseményt, s miután Bunmei elpixeleződött, és a fickó is mondta a magáét… nem, nem teljesen fogtam fel. Úgy az egészet.
- Te… mi vagy te egyáltalán? – kérdeztem elképedve, ahogy kezdtem összerakni a dolgokat. Srentok meghalt. Megölték, egy fekete indikátoros mobot, ennyire egyszerűen. Csakúgy… egyetlen mozdulattal. Hátráltam egy lépést. Nem volt emberi a fehérköpenyes, minimum staff tag lehetett, ha nem több is annál.
Eközben más furcsaság is történt, ami végeredményben, valamilyen szinten logikusnak számított, ám attól még meglepődtem rajta: Srentok megszűnésével törlődtek a síkok is, a rendszer pedig – gondolom pár percenként frissít – automatán átírta és helyrerakta a koordinátánkat. Ugyanott voltam, ugyanazon a szinten, csak éppen a rendes síkban. Apró mozzanat volt, egy teleportációnál is kevesebb ideig tartó, ám amikor lenyitottam a minimapom, megkönnyebbülve tapasztaltam, hogy Anat is itt van, tőlünk nem is olyan messze.
- Anaaat – nem szokásom kiabálni, de nem bíztam a véletlenre: az addig rendben, hogy lehet eszébe fog jutni a minimap, de ki tudja? Én pedig nem kívántam szem elől téveszteni a professzort, egyetlen pillanatra sem. Nem léptem fel ellene támadólag, bár a Katana a kezemben volt, és eszem ágában sem volt eltenni. Megmozdult, a kezét nyújtotta, én viszont gyanakodva méregettem azt. Kettős érzéseim voltak, igen, valahol örültem, hogy Bunmei megszűnt létezni, de a professzor jelenléte felkavart, és nem tudtam mit kezdeni a tényekkel. Vajon én is ilyen kegyetlenül öltem volna meg a hiénát, ha lett volna lehetőségem rá? Nem tudtam a választ. Csak annyit tudtam, hogy haza akarok menni. A harcos elteleportált, és ha Anat hallott engem, már ő is mellettem lehetett. Behunytam a szemeim, és az övembe csúsztattam a kardot.
- Vége van. Menjünk haza…
- Te… mi vagy te egyáltalán? – kérdeztem elképedve, ahogy kezdtem összerakni a dolgokat. Srentok meghalt. Megölték, egy fekete indikátoros mobot, ennyire egyszerűen. Csakúgy… egyetlen mozdulattal. Hátráltam egy lépést. Nem volt emberi a fehérköpenyes, minimum staff tag lehetett, ha nem több is annál.
Eközben más furcsaság is történt, ami végeredményben, valamilyen szinten logikusnak számított, ám attól még meglepődtem rajta: Srentok megszűnésével törlődtek a síkok is, a rendszer pedig – gondolom pár percenként frissít – automatán átírta és helyrerakta a koordinátánkat. Ugyanott voltam, ugyanazon a szinten, csak éppen a rendes síkban. Apró mozzanat volt, egy teleportációnál is kevesebb ideig tartó, ám amikor lenyitottam a minimapom, megkönnyebbülve tapasztaltam, hogy Anat is itt van, tőlünk nem is olyan messze.
- Anaaat – nem szokásom kiabálni, de nem bíztam a véletlenre: az addig rendben, hogy lehet eszébe fog jutni a minimap, de ki tudja? Én pedig nem kívántam szem elől téveszteni a professzort, egyetlen pillanatra sem. Nem léptem fel ellene támadólag, bár a Katana a kezemben volt, és eszem ágában sem volt eltenni. Megmozdult, a kezét nyújtotta, én viszont gyanakodva méregettem azt. Kettős érzéseim voltak, igen, valahol örültem, hogy Bunmei megszűnt létezni, de a professzor jelenléte felkavart, és nem tudtam mit kezdeni a tényekkel. Vajon én is ilyen kegyetlenül öltem volna meg a hiénát, ha lett volna lehetőségem rá? Nem tudtam a választ. Csak annyit tudtam, hogy haza akarok menni. A harcos elteleportált, és ha Anat hallott engem, már ő is mellettem lehetett. Behunytam a szemeim, és az övembe csúsztattam a kardot.
- Vége van. Menjünk haza…
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: [Küldetés] Bunmei Legenda
Hinari levelét olvasva elfog a pánik. Most mégis mi tévő legyek? Hogy a fenébe jussak át az ő síkjára Srentok vagy Gorkemor nélkül? de várjunk csak... ha Gorkemor halott, akkor már nincsenek alternatív síkok sem, nem igaz? Áhh, annyira bonyolult ez az egész. Lehívom a menümből a jegyzettömböt, melybe az eddigi firkálmányaimat őriztem, de nem leszek okosabb. >.<
A nevemet hallom. Ismerős hang. Hinari! Kiabál! Még életben van! Futni kezdek a hang forrásának irányába, s hamar össze is találkozunk. Egyedül van, ami jót jelent. Úgy tűnik minden rendben. Minden rendeben. Rendben.
Hitetlenkedve hallgatom végig Hinari beszámolóját. Én magam nem sokat tudok hozzátenni, de valamivel azért tudom vigasztalni magamat. Úgy sejtem, ha nem engedem el Srentokékat, akkor az akár a lány életébe is kerülhetett volna. Azonban ha a csavaros fejű segített bennünket, akkor miért nem avatott be engem is? Túl kockázatosnak érezte volna? Vagy csupán felesleges volt, s így még hitelesebb volt az alakításom arra, hogy csapdába tudja csalni Srentokot? Tulajdonképpen már úgyis mindegy. A veszély elhárult, s bár nem mi győztük le őket, Aincrad megszabadult 3 igen veszélyes minibosstól. Azt hiszem fellélegezhetünk. A Bunmei legenda ezennel lezárul, SAO-s pályafutásom egyik fejezetének végére pontot tehetek. Ugyanakkor ezzel egy időben új fejezet is nyílik: Továbbra is fanatikusan kereshetek valakit, akinek nyomára akadni még nehezebb lesz... a professzor rejtélye bizonyára nem fog nyugodni hagyni. Ki lehet ő, s miért segített nekünk? Talán beépített tisztogató karakter veszély esetére. De akkor miért van zöld indikátora? Megannyi kérdés tolul az elmémbe, melyekre még választ kell találnom. Ezzel elleszek még egy darabig...
A nevemet hallom. Ismerős hang. Hinari! Kiabál! Még életben van! Futni kezdek a hang forrásának irányába, s hamar össze is találkozunk. Egyedül van, ami jót jelent. Úgy tűnik minden rendben. Minden rendeben. Rendben.
Hitetlenkedve hallgatom végig Hinari beszámolóját. Én magam nem sokat tudok hozzátenni, de valamivel azért tudom vigasztalni magamat. Úgy sejtem, ha nem engedem el Srentokékat, akkor az akár a lány életébe is kerülhetett volna. Azonban ha a csavaros fejű segített bennünket, akkor miért nem avatott be engem is? Túl kockázatosnak érezte volna? Vagy csupán felesleges volt, s így még hitelesebb volt az alakításom arra, hogy csapdába tudja csalni Srentokot? Tulajdonképpen már úgyis mindegy. A veszély elhárult, s bár nem mi győztük le őket, Aincrad megszabadult 3 igen veszélyes minibosstól. Azt hiszem fellélegezhetünk. A Bunmei legenda ezennel lezárul, SAO-s pályafutásom egyik fejezetének végére pontot tehetek. Ugyanakkor ezzel egy időben új fejezet is nyílik: Továbbra is fanatikusan kereshetek valakit, akinek nyomára akadni még nehezebb lesz... a professzor rejtélye bizonyára nem fog nyugodni hagyni. Ki lehet ő, s miért segített nekünk? Talán beépített tisztogató karakter veszély esetére. De akkor miért van zöld indikátora? Megannyi kérdés tolul az elmémbe, melyekre még választ kell találnom. Ezzel elleszek még egy darabig...
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: [Küldetés] Bunmei Legenda
Keresés (3-4-5-6 talál)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Bunmei Legenda
The member 'Kayaba Akihiko' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Bunmei Legenda
A küldetést ezennel lezárom.
Jutalmatok:
Hinari és Anat: 175 exp + 200 arany (Anatnak + 280 képességből)
Kazuma: 125 exp + 150 arany
Anat keresése: Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
Fejenként egy: (I. Bunmei bossból is ilyen esett, így egyediből ritka lett)
Bunmei Embléma (+7 erő, ha erőd kevesebb, mint az ellenfeled ereje, akkor +3 erő)
"Egy vörös négyzet van a gyűrűbe vájva, alatta a következővel: Erő, erő, erő és erő."
Céh jutalmak:
Justice League: +100 arany, Hinari +12 exp, RenAi +12 exp, Szophie +12 exp, Yurihime +12 exp, Yuichi +13 exp, Ozirisz +13 exp, Aoi +13 exp
Artes Liberates: +100 arany, Anat +10 exp, Esutel +11 exp, Meredith +11 exp, Ayato +11 exp, Alex +11 exp, Jun +11 exp, Saya +11 exp, Raven +11 exp
Jártasság jutalmak:
Kazuma: Érclátás: 81 -> 100, 1 Holdkő, 3 Bronzérc, 5 Munkálatlan Bőr, 1 Sida Kő, 3 Halvány Rubin, 4 Vasérc
Növénylátás: 89 -> 100, 1 Örökké Lángoló Tulipán, 5 Kis Tövisgyökér, 3 Faeno Levél, 3 Barna Gomba, 2 Tövisgyökér, 3 Vörös Pitypang
Hinari: Páncélkészítés (T2): Félresikerült Gyűrű Recept, Acél Sisak Recept
Érclátás: 160 -> 180 (T2): 5 Fémkő, 5 Drágakő, 5 Tömény Rubin, 5 Acél
Anat: Páncélkészítés (T3): Aranykorona Recept, Opálbevonatú Ruha Recept
Érclátás: 245 -> 265 (T3): 7 Halvány Holdkő, 4 Jeti Bőr, 4 Topáz, 2 Opál, 3 Aranyérc
Jutalmatok:
Hinari és Anat: 175 exp + 200 arany (Anatnak + 280 képességből)
Kazuma: 125 exp + 150 arany
Anat keresése: Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
Fejenként egy: (I. Bunmei bossból is ilyen esett, így egyediből ritka lett)
Bunmei Embléma (+7 erő, ha erőd kevesebb, mint az ellenfeled ereje, akkor +3 erő)
"Egy vörös négyzet van a gyűrűbe vájva, alatta a következővel: Erő, erő, erő és erő."
Céh jutalmak:
Justice League: +100 arany, Hinari +12 exp, RenAi +12 exp, Szophie +12 exp, Yurihime +12 exp, Yuichi +13 exp, Ozirisz +13 exp, Aoi +13 exp
Artes Liberates: +100 arany, Anat +10 exp, Esutel +11 exp, Meredith +11 exp, Ayato +11 exp, Alex +11 exp, Jun +11 exp, Saya +11 exp, Raven +11 exp
Jártasság jutalmak:
Kazuma: Érclátás: 81 -> 100, 1 Holdkő, 3 Bronzérc, 5 Munkálatlan Bőr, 1 Sida Kő, 3 Halvány Rubin, 4 Vasérc
Növénylátás: 89 -> 100, 1 Örökké Lángoló Tulipán, 5 Kis Tövisgyökér, 3 Faeno Levél, 3 Barna Gomba, 2 Tövisgyökér, 3 Vörös Pitypang
Hinari: Páncélkészítés (T2): Félresikerült Gyűrű Recept, Acél Sisak Recept
Érclátás: 160 -> 180 (T2): 5 Fémkő, 5 Drágakő, 5 Tömény Rubin, 5 Acél
Anat: Páncélkészítés (T3): Aranykorona Recept, Opálbevonatú Ruha Recept
Érclátás: 245 -> 265 (T3): 7 Halvány Holdkő, 4 Jeti Bőr, 4 Topáz, 2 Opál, 3 Aranyérc
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
4 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» [Küldetés] 11
» [Küldetés] Legenda - Prológus: A Hasfelmetsző Éjszakája
» Legenda - Prológus
» [Küldetés] ??? #2
» [Küldetés] Mom of boy
» [Küldetés] Legenda - Prológus: A Hasfelmetsző Éjszakája
» Legenda - Prológus
» [Küldetés] ??? #2
» [Küldetés] Mom of boy
4 / 4 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.