Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
4 / 40 oldal
4 / 40 oldal • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
Én az aranygyűrűmmel kapcsolatban kérdeznék, az ugye csak erőre ad bónuszt irányításra nem? Mert akkor a küldi alatti "balesetkor" az is automatikusan leszerelődik, nemde?
_________________
Tomoyama Tsubaki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 190
Join date : 2012. Jul. 31.
Tartózkodási hely : Nyanföld
Karakterlap
Szint: 8
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Nem leszerelődik, csak nem ér semmit
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Köszi, egyébként sem érdemeltem meg
Ayani, szerintem játssz valakivel ismerkedőset, azok száma nincsen limitálva
Ayani, szerintem játssz valakivel ismerkedőset, azok száma nincsen limitálva
_________________
Tomoyama Tsubaki- Harcművész
- Hozzászólások száma : 190
Join date : 2012. Jul. 31.
Tartózkodási hely : Nyanföld
Karakterlap
Szint: 8
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Van olyan micsoda? Ha a letöltendő részt keresed, itt nincsen olyan. Ha pedig real time írogatós szövegdoboz szerepjátékra gondolsz, nálunk szintén nincs olyan
Hitodama- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Kérdés: Mivel hogy Elf hercegnő lettem már nincs szükségem fegyverre na meg van még egy Használt cipőm is ezektől hogy szabadulhatnék be hogy még pénzt is kapjak érte és mennyit kapnék értük(Összesen)?
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Van egy csere-bere topikunk, ahol leírhatod, hogy mennyiért adod a tárgyakat, és aki jónak látja az üzletet, megveheti. A másik pedig, hogy a céhtársaidnak, vagy másoknak adod.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Köszönöm a gyors választ.
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Nagyon sokat gondolkodtam azon, hogy ezt az egészet megírjam-e. Aztán végül két érv miatt úgy döntöttem, hogy igen. Egyrészt a szokásos: ha nem írnám meg, franc se tudja, hogy mi lenne, ha… Azt meg nem szeretem. Másrészt: az eddigieket is jól kezelted, tehát itt is, továbbra is fennáll, ami akkor: észleltem egy problémát (ami szerintem nem csak nekem az), én most tálalom a saját megoldó-kulcsom, de a döntést rád hagyom.
Két játékosi karakterem van, mind a kettő távolsági harcos. Úgy-ahogy. Hiszen közelharci sebzésük mindenkor, minden szinten egy. Egy íjász és egy állatidomár. Taidanát azért regeltem, amit Rannál tapasztaltam: mivel nem kell adnom egy olyan értékre, amire mások komoly pontokat költenek, ezért ha nyomatom a karakterem, hamarosan nagyjából VP kategóriába kerülhetek. Ahogy Rannal is. Már más is hármas szintű, mégis továbbra is én uralok három leget.
Merthogy az idomár karakter egyébként a petje nélkül nem sokat ér, hiszen hiába van sok élete, nem tud sebzést okozni, viszont a pet, mivel az eredeti pontok feleződnek az életnél, ezért igencsak vigyázni kell rá, pedig pont neki lenne az a feladata, hogy közelharcban nyomuljon. Úgy képzeltem, hogy magasabb szinteken én simán fogok tudni adni annyi többletpontot ezekre a bajos értékekre, hogy idomár és bestiája együtt harcolhasson. Ezzel két probléma van. Egyrészt: Taidana magasabb szinteken se fog tudni 1-nél nagyobbat sebezni. Másrészt: már kettes szint vége felé igen komoly értékeket képviselnek az eszközök. És pl egy pet nem visel páncélt.
Eh, a végén még messze-messze elkalandozok. A lényeg, hogy az íjászok és az idomárok (és az elfek) közelharci sebzéséről akartam beszélni, és arról, hogy mondjuk az íjászok és az elfek idővel milyen táposak tudnak lenni, miközben ugyan ez az előny egyáltalán nem érvényesül az idomároknál (bár ha jól láttam, akkor ezt Kagami jól áthidalta a golyókkal).
Talán utoljára újra kéne gondolni a pontozást. A közelharcos kasztoknál az erő határozza meg az alap sebzésüket. Bármilyen eszközt vesznek a kezükbe, onnantól azzal annyival többet tudnak sebezni, amennyit az ad. A távolsági harcosokra is játszva igaz lehetne ez: az alap erő pontok megadják, hogy puszta kézzel közelre mennyit tudnak sebezni. Plusz ha kezükben íj van, akkor azzal már távolra tudnak annyival sebezni, az eszköz értékeivel kiegészülve. Ügyesség: a light novell alapján nekem úgy tűnik, hogy a közelharcosoknak ez határozza meg ezen az oldalon, hogy mennyi és milyen komolyságú kombókat, technikákat képesek véghezvinni. Segíti őket ezek kivitelezésében a rendszer is. Irányítás: az idomár fegyvere (a petje) ilyen sebzést képes okozni. Pontosság: eddigi igen csekély íjásztudásom alapján egy ilyen nem ártana az íjászoknak. Ez határozná meg, hogy mennyire tudnak „trükközni”: mozgásban lévő ellenfélre tüzelni; úgy helyezkedni, hogy egyszerre több célpontjukat is támadják egyetlen nyíllal (tipikusan ilyen, ha az első félrehajol, megkapja a második). Mennyire tudnak tüzelni, ha ők maguk mozgásban vannak. És az elfeknek megint csak irányítás: ennyivel képesek használni fegyvereiket, a kristályokat.
Hogy ezzel milyen problémák oldódnának meg?
1.: Az íjászok (ahogy gondolom az elfek is ilyenné válnának majd idővel) nem lennének „bugosak” – ahogy Kota szokta mondani. Tehát nem lenne belőlük szintesedéssel legális VP. Ugyan annyi képzetségre kéne költeniük, mint mindenki másnak.
2.: Ugyan kapnának közelharci sebzést, de ha megnézzük a közelharcosokat: komoly értéknövelőek náluk a fegyverek. Egyáltalán nem borulna fel a rend, hiszen egy távolsági harcos fegyvere is mindig távolsági harcos lesz, aminek pont az az értelme, hogy általa tud távolra támadni, tehát mindig csak az alap pontjaival tudna közelre támadni, soha nem többel. Soha nem érhet majd egy közelharcos szintjére a közelharci sebzése, amikor annak egy komolyabb fegyver már plusz négyeket ad, tehát szinte duplázza az alapértékét.
3.: Végre a távolságiak játéka sem halna meg, ha valaki közel kerül hozzájuk.
4.: Az idomár egy élhetőbb kaszt lenne végre. Hogy így túlerősödik? Nem hinném, hacsak nem lesznek az oldalon pl.: petpáncélok, hogy csóró állat is egy szinten legyen az őt körülvevő többi harcossal. (Meg egyébként is: a SAO-ban is tudott sebezni az idomár, mondjuk nem volt páncélja se.)
Az oldal már fut egy ideje, viszont az íjász és az idomár nem túl közkedvelt kaszt. Jelenleg íjászból 3 aktív, idomárból is 3 aktív emberről tudok, akiket ez érintene. Ráadásul Ran és Taidana a legskillesebb belőlük. Idomárból többiek első szintűek mind. Elf: abból mondjuk hárman vannak. Szintúgy nem egy tömeg.
Nah, megkönnyebbültem, hogy leírtam. A többit rád hagyom. Én bíztatnám, hogy ha valaki hozzá akar szólni, akkor nyugodtan tegye meg. Döntéssel meg szerintem ráérsz, KA. Gondold végig. Én a távolsági karakterek VP-ségét és azt, hogy közelre meg képtelenek sebezni, problémának tartom, az idomároknak meg nagyon-nagyon oda kell majd figyelniük mindig is. Ezekre megoldást jelentene, ha minden kasztnak lenne erő (amiből az alap a mindenkori közelharci, a (távolsági) fegyverrel tuningolt meg a távolsági sebzést jelentené). Ezen kívül meg a közelharcosok Ügyességének mintájára lehetne Irányítás(x2) és Pontosság. Ha már meg akarjuk különböztetni külön nevekkel is ezeket.
Uff, szóltam.
Két játékosi karakterem van, mind a kettő távolsági harcos. Úgy-ahogy. Hiszen közelharci sebzésük mindenkor, minden szinten egy. Egy íjász és egy állatidomár. Taidanát azért regeltem, amit Rannál tapasztaltam: mivel nem kell adnom egy olyan értékre, amire mások komoly pontokat költenek, ezért ha nyomatom a karakterem, hamarosan nagyjából VP kategóriába kerülhetek. Ahogy Rannal is. Már más is hármas szintű, mégis továbbra is én uralok három leget.
Merthogy az idomár karakter egyébként a petje nélkül nem sokat ér, hiszen hiába van sok élete, nem tud sebzést okozni, viszont a pet, mivel az eredeti pontok feleződnek az életnél, ezért igencsak vigyázni kell rá, pedig pont neki lenne az a feladata, hogy közelharcban nyomuljon. Úgy képzeltem, hogy magasabb szinteken én simán fogok tudni adni annyi többletpontot ezekre a bajos értékekre, hogy idomár és bestiája együtt harcolhasson. Ezzel két probléma van. Egyrészt: Taidana magasabb szinteken se fog tudni 1-nél nagyobbat sebezni. Másrészt: már kettes szint vége felé igen komoly értékeket képviselnek az eszközök. És pl egy pet nem visel páncélt.
Eh, a végén még messze-messze elkalandozok. A lényeg, hogy az íjászok és az idomárok (és az elfek) közelharci sebzéséről akartam beszélni, és arról, hogy mondjuk az íjászok és az elfek idővel milyen táposak tudnak lenni, miközben ugyan ez az előny egyáltalán nem érvényesül az idomároknál (bár ha jól láttam, akkor ezt Kagami jól áthidalta a golyókkal).
Talán utoljára újra kéne gondolni a pontozást. A közelharcos kasztoknál az erő határozza meg az alap sebzésüket. Bármilyen eszközt vesznek a kezükbe, onnantól azzal annyival többet tudnak sebezni, amennyit az ad. A távolsági harcosokra is játszva igaz lehetne ez: az alap erő pontok megadják, hogy puszta kézzel közelre mennyit tudnak sebezni. Plusz ha kezükben íj van, akkor azzal már távolra tudnak annyival sebezni, az eszköz értékeivel kiegészülve. Ügyesség: a light novell alapján nekem úgy tűnik, hogy a közelharcosoknak ez határozza meg ezen az oldalon, hogy mennyi és milyen komolyságú kombókat, technikákat képesek véghezvinni. Segíti őket ezek kivitelezésében a rendszer is. Irányítás: az idomár fegyvere (a petje) ilyen sebzést képes okozni. Pontosság: eddigi igen csekély íjásztudásom alapján egy ilyen nem ártana az íjászoknak. Ez határozná meg, hogy mennyire tudnak „trükközni”: mozgásban lévő ellenfélre tüzelni; úgy helyezkedni, hogy egyszerre több célpontjukat is támadják egyetlen nyíllal (tipikusan ilyen, ha az első félrehajol, megkapja a második). Mennyire tudnak tüzelni, ha ők maguk mozgásban vannak. És az elfeknek megint csak irányítás: ennyivel képesek használni fegyvereiket, a kristályokat.
Hogy ezzel milyen problémák oldódnának meg?
1.: Az íjászok (ahogy gondolom az elfek is ilyenné válnának majd idővel) nem lennének „bugosak” – ahogy Kota szokta mondani. Tehát nem lenne belőlük szintesedéssel legális VP. Ugyan annyi képzetségre kéne költeniük, mint mindenki másnak.
2.: Ugyan kapnának közelharci sebzést, de ha megnézzük a közelharcosokat: komoly értéknövelőek náluk a fegyverek. Egyáltalán nem borulna fel a rend, hiszen egy távolsági harcos fegyvere is mindig távolsági harcos lesz, aminek pont az az értelme, hogy általa tud távolra támadni, tehát mindig csak az alap pontjaival tudna közelre támadni, soha nem többel. Soha nem érhet majd egy közelharcos szintjére a közelharci sebzése, amikor annak egy komolyabb fegyver már plusz négyeket ad, tehát szinte duplázza az alapértékét.
3.: Végre a távolságiak játéka sem halna meg, ha valaki közel kerül hozzájuk.
4.: Az idomár egy élhetőbb kaszt lenne végre. Hogy így túlerősödik? Nem hinném, hacsak nem lesznek az oldalon pl.: petpáncélok, hogy csóró állat is egy szinten legyen az őt körülvevő többi harcossal. (Meg egyébként is: a SAO-ban is tudott sebezni az idomár, mondjuk nem volt páncélja se.)
Az oldal már fut egy ideje, viszont az íjász és az idomár nem túl közkedvelt kaszt. Jelenleg íjászból 3 aktív, idomárból is 3 aktív emberről tudok, akiket ez érintene. Ráadásul Ran és Taidana a legskillesebb belőlük. Idomárból többiek első szintűek mind. Elf: abból mondjuk hárman vannak. Szintúgy nem egy tömeg.
Nah, megkönnyebbültem, hogy leírtam. A többit rád hagyom. Én bíztatnám, hogy ha valaki hozzá akar szólni, akkor nyugodtan tegye meg. Döntéssel meg szerintem ráérsz, KA. Gondold végig. Én a távolsági karakterek VP-ségét és azt, hogy közelre meg képtelenek sebezni, problémának tartom, az idomároknak meg nagyon-nagyon oda kell majd figyelniük mindig is. Ezekre megoldást jelentene, ha minden kasztnak lenne erő (amiből az alap a mindenkori közelharci, a (távolsági) fegyverrel tuningolt meg a távolsági sebzést jelentené). Ezen kívül meg a közelharcosok Ügyességének mintájára lehetne Irányítás(x2) és Pontosság. Ha már meg akarjuk különböztetni külön nevekkel is ezeket.
Uff, szóltam.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Nem szeretnék sok mindent hozzátenni, csupán annyit, hogy szerintem az elfek nem lennének táposak, hiszen a kristályok nem növelik az irányítást, így nekik kell rá rakni. Az állatidomároknak pl.: egy csomó irányítást adó cuccuk van, nekünk egy se. Szóval azért még mindig gyengébbek vagyunk, mint ők.
Semmi komoly beleszólás, csak egy kis apró hozzászólás.
Amúgy támogatom, egész jól összehoztad. Grat! ^^
De azért még mindig KA-é az utolsó szó joga..
Semmi komoly beleszólás, csak egy kis apró hozzászólás.
Amúgy támogatom, egész jól összehoztad. Grat! ^^
De azért még mindig KA-é az utolsó szó joga..
Adachi Kaede- Hozzászólások száma : 39
Join date : 2012. Jul. 31.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Én is támogatom, ugyan bökte a csőrömet, nem tudtam ide írni, mert nem volt fair megoldásra ötletem, de ez tökéletesen hangzik.
az elfekről annyit: még nincs, de jobb megoldásnak látnám, ha nekik is egységes lenne ilyen szempontból a pontozás, és inkább bejönnének olyan holmik, amik nekik is adnak bónuszt, illetve majd olyan kristályok is.
az elfekről annyit: még nincs, de jobb megoldásnak látnám, ha nekik is egységes lenne ilyen szempontból a pontozás, és inkább bejönnének olyan holmik, amik nekik is adnak bónuszt, illetve majd olyan kristályok is.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Ran, te a felszereléseid miatt vagy vépé, nem azért, mert íjász vagy és eggyel kevesebb helyre kell pontokat tenned
Jelen pillanatban még nem okoz gondot az íjászok erőmentessége, ha alappontozást nézünk cuccok nélkül, akkor se Ran, se az én pontozásom nem olyan vészes egy átlag 2. szintes karihoz képest. A gond magasabb szinteken gyűrűzhet be, teszem azt 11. szinten átlagban egy kardforgató minden képzettsége tízpontos lesz, míg az íjász, mivel erő nincs nála, eloszthatja azt a tíz pontot bárhová, ami a kardosnak oda jut. Ez különösen akkor rossz, ha az íjász okos és gyorsaságra tápol, hiszen a kaszt halála az, ha gyorsabb nála az ellenfele. És a "bug" exponenciálisan gyűrűzik tovább minél magasabb szintre jut az ember.
Azt tehát támogatom, hogy nekünk is hat képzettségre kelljen költeni, azt viszont nem, hogy legyen közelharci sebzésünk. Ezzel elveszne az íjász kaszt lényege: távolról tápos, közelről nulla. Ha reális akar maradni valaki, akkor egy íjásznak nem lehet esélye egy-az-egy ellen. Mire elővesz egy nyilat, felajzza az íjat, céloz és lő, addigra egy kardos huszonnyolcszor levágja, hacsak nem akadályozza meg valahogy, hogy közel kerüljenek hozzá. Egy íjjal nem lehet támadást sem blokkolni, mert tönkremegy. Ha meg ököllel mész kard ellen, hát levágják a kezed előbb-utóbb, nem vagyunk pro harcosok. Abban is a rendszer segíti legtöbbünket, hogy a fegyvert forgatni tudjuk.
Egyszerűen nem közelharcra való a kaszt, nincs értelme erre sebzést adni nekik. Az íjászok kifejezetten csapatba valóak, hogy távolról, lesből, biztonságban lövöldözzenek, a többiek meg megvédjék őket attól, hogy eljussanak hozzájuk.
Viszont ezzel kapcsolatban most eszembe jutott valami. Mi van akkor, ha jön egy játékos, aki a különleges képességét ignorálja? Szemben a többi képzettséggel, az egyedi swordskillnek nincsen semmi funkciója a játékon belül, csak színesít. Max ad valami bónuszt, kiküszöböl egy gyengét, lehet vele villogni, de nem létfontosságú. És ha valakinek nem is kell, akkor máris ugyanoda kerülünk, amiért az íjász kasztnak most előnye van: az ilyen játékos eggyel kevesebb képzettségre költ és előnybe kerül a többiekkel szemben.
Én lehet megfontolnám, hogy az egyedi képességet különválasszuk a többi képzettségtől. Mondjuk szintlépéssel fejlődne automatikusan, vagy használattal, gyakorlással, mint SAO-ban a jártasságok vagy ALO-ban a skillek.
Jelen pillanatban még nem okoz gondot az íjászok erőmentessége, ha alappontozást nézünk cuccok nélkül, akkor se Ran, se az én pontozásom nem olyan vészes egy átlag 2. szintes karihoz képest. A gond magasabb szinteken gyűrűzhet be, teszem azt 11. szinten átlagban egy kardforgató minden képzettsége tízpontos lesz, míg az íjász, mivel erő nincs nála, eloszthatja azt a tíz pontot bárhová, ami a kardosnak oda jut. Ez különösen akkor rossz, ha az íjász okos és gyorsaságra tápol, hiszen a kaszt halála az, ha gyorsabb nála az ellenfele. És a "bug" exponenciálisan gyűrűzik tovább minél magasabb szintre jut az ember.
Azt tehát támogatom, hogy nekünk is hat képzettségre kelljen költeni, azt viszont nem, hogy legyen közelharci sebzésünk. Ezzel elveszne az íjász kaszt lényege: távolról tápos, közelről nulla. Ha reális akar maradni valaki, akkor egy íjásznak nem lehet esélye egy-az-egy ellen. Mire elővesz egy nyilat, felajzza az íjat, céloz és lő, addigra egy kardos huszonnyolcszor levágja, hacsak nem akadályozza meg valahogy, hogy közel kerüljenek hozzá. Egy íjjal nem lehet támadást sem blokkolni, mert tönkremegy. Ha meg ököllel mész kard ellen, hát levágják a kezed előbb-utóbb, nem vagyunk pro harcosok. Abban is a rendszer segíti legtöbbünket, hogy a fegyvert forgatni tudjuk.
Egyszerűen nem közelharcra való a kaszt, nincs értelme erre sebzést adni nekik. Az íjászok kifejezetten csapatba valóak, hogy távolról, lesből, biztonságban lövöldözzenek, a többiek meg megvédjék őket attól, hogy eljussanak hozzájuk.
Viszont ezzel kapcsolatban most eszembe jutott valami. Mi van akkor, ha jön egy játékos, aki a különleges képességét ignorálja? Szemben a többi képzettséggel, az egyedi swordskillnek nincsen semmi funkciója a játékon belül, csak színesít. Max ad valami bónuszt, kiküszöböl egy gyengét, lehet vele villogni, de nem létfontosságú. És ha valakinek nem is kell, akkor máris ugyanoda kerülünk, amiért az íjász kasztnak most előnye van: az ilyen játékos eggyel kevesebb képzettségre költ és előnybe kerül a többiekkel szemben.
Én lehet megfontolnám, hogy az egyedi képességet különválasszuk a többi képzettségtől. Mondjuk szintlépéssel fejlődne automatikusan, vagy használattal, gyakorlással, mint SAO-ban a jártasságok vagy ALO-ban a skillek.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Alapvetően: köszi a véleményeket!
Nem tudom, Kana, van egy Tünemény Gyűrűm, és ennyiben ki is fújtak a ritka cuccaim. Egy Szabdaló is rengeteget ad. Neked van a Pókemblémás Íjad. Szóval szerintem nem csak a cuccok miatt, hanem pont azért, amit te is mondtál: a pontok. A karakterem pedig már hármas szintű. Úgy számolom, hogy mire a mostani kalandjaim és KT-m lefutnak, négyes szintű lesz.
Kaede: alapvetőnek vettem, hogy hamarosan az elfeknek is lesznek fegyvereik, amik őket segítenék. Egyébként mióta Taidanám megvan, egyedül az idomártőr ad irányításra a boltból, semmi más. Gondolom ez hamarosan az elfeknek is meglesz, és akkor egálban lesznek. :/
Egyébként úgy gondolom, ha lesz is közelharci sebzése az íjászoknak, elfeknek, idomároknak, nagyon hamar szinte lényegtelen lesz, hiszen mások, cuccokkal megnyomatva sokkal erősebbek lesznek.
Viszont biztos, hogy mindenki másként csinálná, és talán ilyen szempontból jobb is a mostani rendszer. Én csak örülnék, ha pl Ran olyan maradhatna, amilyen most. De Taidanát meg sajnálnám. Ezt próbáltam kiegyensúlyozni.
Nem tudom, Kana, van egy Tünemény Gyűrűm, és ennyiben ki is fújtak a ritka cuccaim. Egy Szabdaló is rengeteget ad. Neked van a Pókemblémás Íjad. Szóval szerintem nem csak a cuccok miatt, hanem pont azért, amit te is mondtál: a pontok. A karakterem pedig már hármas szintű. Úgy számolom, hogy mire a mostani kalandjaim és KT-m lefutnak, négyes szintű lesz.
Kaede: alapvetőnek vettem, hogy hamarosan az elfeknek is lesznek fegyvereik, amik őket segítenék. Egyébként mióta Taidanám megvan, egyedül az idomártőr ad irányításra a boltból, semmi más. Gondolom ez hamarosan az elfeknek is meglesz, és akkor egálban lesznek. :/
Egyébként úgy gondolom, ha lesz is közelharci sebzése az íjászoknak, elfeknek, idomároknak, nagyon hamar szinte lényegtelen lesz, hiszen mások, cuccokkal megnyomatva sokkal erősebbek lesznek.
Viszont biztos, hogy mindenki másként csinálná, és talán ilyen szempontból jobb is a mostani rendszer. Én csak örülnék, ha pl Ran olyan maradhatna, amilyen most. De Taidanát meg sajnálnám. Ezt próbáltam kiegyensúlyozni.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Oh, hiba a rendszerben:
Mondjuk a reakciók láttán már nem tudom, hogy ez tényleg jobb megoldás lenne-e. És bocsánat a dupla posztért. Nagyon rápörögtem a témára, ne haragudjatok.
- az alap terv az volt, hogy az erő alapján sebezzen mindenki közelre, plusz ha távolsági fegyvert fog az illető, akkor azzal távolságit.
- erre írtam, hogy az elfeknél és az idomároknál az irányítás jelentse a pet/kristály alapsebzését.
Mondjuk a reakciók láttán már nem tudom, hogy ez tényleg jobb megoldás lenne-e. És bocsánat a dupla posztért. Nagyon rápörögtem a témára, ne haragudjatok.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Egy kristályt hányszor lehet használni, olyanoknak, kik nem elfek?
Gondolok itt a megvásárolható Fagytér Kristályra. Egyszer használatos, vagy többször?
Gondolok itt a megvásárolható Fagytér Kristályra. Egyszer használatos, vagy többször?
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Kérdések és válaszok
A fagytér kristály szerintem nem használható neked. Akkor az olyan lenne, mintha mi is használhatnánk a peteket. Persze csak egyszer, mert 24 órán belül meghal..xD Szóval a kristály olyan mint a harcosoknak a pöröly nem? Csak mi használhatjuk. Legalábbis szerintem.
Adachi Kaede- Hozzászólások száma : 39
Join date : 2012. Jul. 31.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Lehet, de akkor ehhez kapcsolódva, ha így van, akkor gondolom a kristály írást is csak az elfeknek van értelme megtanulni. vagy nem?
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Kérdések és válaszok
Vannak elf kristályok és globális kristályok, amiket akárki használhat. A fagytér kristály az elf kristály.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Értem, köszi
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Kérdések és válaszok
No hát, most hogy véget ért az első küldi a másodlagos jártasságok bevezetése óta és immár a birtokunkban van egy-két recept és némi nyersanyag, álljanak hát itt kérdéseim.
1. Boltnyitási procedúra hogy zajlik? Kell-e hozzá engedély, van-e valami feltétele, kell-e tudni valami egyebet hozzá?
2. Hol és miképp jelezzük, ha a birtokunkban álló nyersanyagokból felszerelést készítünk?
3. "Pechem" volt azzal, hogy két páncélt adó felszerelés receptjét dobta a gép, és lesznek majd cipők és más képzettségekre pontot adó receptek is, vagy...? (asszem erre már rákérdeztem, csak a válaszra nem emlékszem pontosan ._.)
1. Boltnyitási procedúra hogy zajlik? Kell-e hozzá engedély, van-e valami feltétele, kell-e tudni valami egyebet hozzá?
2. Hol és miképp jelezzük, ha a birtokunkban álló nyersanyagokból felszerelést készítünk?
3. "Pechem" volt azzal, hogy két páncélt adó felszerelés receptjét dobta a gép, és lesznek majd cipők és más képzettségekre pontot adó receptek is, vagy...? (asszem erre már rákérdeztem, csak a válaszra nem emlékszem pontosan ._.)
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
1. Egyenlőre nem kell engedély, csak szimplán nyitsz egyet a játékos boltoknál.
2. Természetesen adatlapon kell vezetni, hogy mennyi nyersanyag van, amíg nem lesz belőle csalás, addig így fog működni, természetesen admini felügyelet is lesz ezekre, szóval időközönként kiszámolgatom, hiszen utólag vissza tudom nézni a küldi jutalmakat.
3. Igen, lesz mindenféle recept, amúgy nem volt peched, a legtöbb páncélos itemet tudod elkészíteni.
2. Természetesen adatlapon kell vezetni, hogy mennyi nyersanyag van, amíg nem lesz belőle csalás, addig így fog működni, természetesen admini felügyelet is lesz ezekre, szóval időközönként kiszámolgatom, hiszen utólag vissza tudom nézni a küldi jutalmakat.
3. Igen, lesz mindenféle recept, amúgy nem volt peched, a legtöbb páncélos itemet tudod elkészíteni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Ezt még Pánci vetette fel anno, hogy lehetne egy összefoglaló az oldalon történt, mindenki számára fontos eseményekről, mert attól pörgősebbé, életszerűbbé válik az oldal. Most, hogy az első boss már kinyírva, ezt tényleg jelezhetnénk valahol, mondjuk szerintem itt egy új topicban.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Én pont emiatt hoztam létre az élményeket. Ott úgyis sorban van láthatjátok lentről fölfele és ti tarthatnátok a történetet. Sajnos nekem nem lenne időm és idegem annak a vezetéséhez is, Sachi meg elfoglalt, szóval nincs admin, aki csinálhatná.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Lehetséges volna KA, hogy engedélyezd a küldetés limit hatástalanségét ezen küldetés esetében? Lassan véget ér néhány játékom, de meló lesz decemberben és ezért jönne jól. Nem csak nekem hanem eddig érdeklődőknek is, akiket csak így tudna lefoglalni más futó játékok miatt
_________________
Clumsy GM (Slateblue | 6A5ACD)
Sachi- Mesélő
- Hozzászólások száma : 178
Join date : 2012. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Okés, engedélyezem, de Saru Taidana nem csatlakozhat oda, mert tudtommal neki volt már egy ilyenje.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
4 / 40 oldal • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
4 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.