Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
2 / 40 oldal
2 / 40 oldal • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
Hokushin: Szerintem felesleges megcsinálni, mivel a felszerelkezőben kell felvenni a dolgokat.
Rin: Harc előd a fegyverre kened és a harc végéig tart.
Hokushin: Szerintem felesleges megcsinálni, mivel a felszerelkezőben kell felvenni a dolgokat.
Rin: Harc előd a fegyverre kened és a harc végéig tart.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Igazad van elnézést kérek.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Lehet ostoba kérdés de mitszolnátok egy topichoz amiben kibeszélgethetjük ezt az animét véleményket mondhatunk vagy jelezhetjük mikor jött újj rész magyar szöveggel. Éppen ma jött a 6. ik rész.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Tessék, létrehoztam egy olyan topicot, ahol minden témát fel lehet hozni, akár animéről, akár zenékről, akár a mindennapokról. Itt.
Asuna- Admin
- Hozzászólások száma : 67
Join date : 2012. Jul. 30.
Re: Kérdések és válaszok
Megszeretném kérdezni Kotaru és Hebi mért kaptak kevesebb jutalmat a párbajért? Én ugyláttam a postjaik pont olyan jók mint akik 15 tp kaptak. Ez csak kiváncsiság nem birálat csak érdekel mi alapján döntöttetek.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Eddig ugyanannyikat kapott mindenki. Mostantól minőség és hosszúság szerint lesz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Értem még egy kérdés. Ahogy vissza tudsz az enyéimre emlékezni akkor kevesebbet vagy ugyanannyit kapnék mint ahányat akkor adtál. Előre is köszönöm ha nem emlékszel nem baj.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Ez teljesen érthető, hiszen nem véletlenül volt nagy sikere, de talán az lett volna a legtisztább, ha előtte be is van jelentve. Nem bántásból mondom ezt, vagy ilyesmi, csak eddig nagyon jól le voltak kommunikálva ezek a változtatások, de most én is meglepődtem, amikor láttam a pontozást. Talán máshogy kellett volna.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Előkapja a csipkés zsebkendőjét, hogy legyen mivel felitatnia a krokodilkönnyeit.
- Akihiko-sama engem nem kedvel? Brühühü... - zokogja mélységes fájdalommal a sarokban egy széken csücsülve, majd drámai orrfújása alkalmával, amíg elfordul, csepegtet még néhány műkönnyet csillogó, zöld szemeibe, nehogy kiapadjanak, mielőtt szipogva felállna és látványos fenékriszálással elandalogna.
- Akihiko-sama engem nem kedvel? Brühühü... - zokogja mélységes fájdalommal a sarokban egy széken csücsülve, majd drámai orrfújása alkalmával, amíg elfordul, csepegtet még néhány műkönnyet csillogó, zöld szemeibe, nehogy kiapadjanak, mielőtt szipogva felállna és látványos fenékriszálással elandalogna.
Umono Hebi- Harcos
- Hozzászólások száma : 25
Join date : 2012. Aug. 07.
Age : 36
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Ha az a gond, hogy nem volt bejelentve, akkor kicsit most bosszúsnak mondhatom a hangulatomat. nem hiszem hogy oly hatalmas problémát okozna hogy chaten lett MEGBESZÉLVE, azaz majd mindenki tudott róla, bár arra nem futja agyi kapacitásom, hogy visszaemlékezzek rá kik voltak jelen akkor chaten, ráadás nem rögtön 1 szó után indult, hanem többször is szóba került, ha jól emlékszem Esetleg szólni lehetne ilyenkor, hogy azért be kellene jelenteni minden egyes játékot. illetve akkor kéretik visszamenőleg lebüntetni engemet alaposan, mert részemről egy poszt nem lett rakva a játszótárs kerestetik-be. valamint szeretném kikérni véleményed, hogy mi is volt kifogásolható a "minőség és hosszúság"-ban.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Jól van, a jelenlévők kisírták maguknak a +5 expet és +30 aranyat...
Nem volt gond senkivel, de eddig egyes szintre max jutalom volt, de oké, kiírom, ha a kedélyek annyira fellázadnak egy ilyen kisebbség miatt egy játékon belül.
Hebi, amúgy nem személyeskedek semmiben.
Fuun, a körök, a sztori és a pontokhoz hű realitás is számít. A tiétekben nem volt semmi kifogásolható és az lett volna az alap "jó" jutalom.
Nem volt gond senkivel, de eddig egyes szintre max jutalom volt, de oké, kiírom, ha a kedélyek annyira fellázadnak egy ilyen kisebbség miatt egy játékon belül.
Hebi, amúgy nem személyeskedek semmiben.
Fuun, a körök, a sztori és a pontokhoz hű realitás is számít. A tiétekben nem volt semmi kifogásolható és az lett volna az alap "jó" jutalom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Sziasztok!
A küzdőteres játszópartnerem most jelentette be, hogy szerdáig nem lesz. Minden játékom lassan halad, és Kizashival beszéltük, hogy amint a három kt-m közül valamelyikkel végzek, játszhatnék vele. Nálam simán beleférne, szerdáig talán le is pörgetnénk. Kapok engedélyt arra, hogy bevállaljam?
A küzdőteres játszópartnerem most jelentette be, hogy szerdáig nem lesz. Minden játékom lassan halad, és Kizashival beszéltük, hogy amint a három kt-m közül valamelyikkel végzek, játszhatnék vele. Nálam simán beleférne, szerdáig talán le is pörgetnénk. Kapok engedélyt arra, hogy bevállaljam?
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Jó, kapsz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Nagyon köszönöm!
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
A karakterlapomon ha felveszek valakit barátnak/elfogadom valaki barátmeghívását akkor külön megjelenik ott is a barátlista. Viszont teljesen takarja a statjaimat ami eléggé zavaró . Böngészőzoom nem segít
(ui: nem a feltett kép takarja, azzal is volt zűr mert túl széles volt de azt már megoldottam - a screenshoténál is szűkebb. Ja és ha az első linken keresztül jutok a statlapomra akkor nincs ott a barátlista ikon viszont ha én és mások profilomon keresztül jutnak oda akkor ott van és takar)
karilap:
https://swordartonline.hungarianforum.com/u10rpg
screenshot
https://2img.net/r/ihimizer/img24/7849/screenshmm.png
(ui: nem a feltett kép takarja, azzal is volt zűr mert túl széles volt de azt már megoldottam - a screenshoténál is szűkebb. Ja és ha az első linken keresztül jutok a statlapomra akkor nincs ott a barátlista ikon viszont ha én és mások profilomon keresztül jutnak oda akkor ott van és takar)
karilap:
https://swordartonline.hungarianforum.com/u10rpg
screenshot
https://2img.net/r/ihimizer/img24/7849/screenshmm.png
Hitodama- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Ezzel nekem is gondom volt, de megoldottam úgy, hogy lekicsinyítettem magát az oldalt a böngészőben (CTRL+ egérgörgő)
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
Ezek azért vannak, mert az oldal dizájnja úgy készült, hogy nem fektettek különösebb figyelmet az RPG részére. Sajnos ez ellen nem lehet mit tenni.
Ezek azért vannak, mert az oldal dizájnja úgy készült, hogy nem fektettek különösebb figyelmet az RPG részére. Sajnos ez ellen nem lehet mit tenni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Kérdéseim a jártasságokkal kapcsolatban.
- Akkor ezek tényleg csak az ötven százalékuk?
- Az éjjeli látás nem csak éjjel, hanem sötét helyeken is jó, például barlangokban, teljesen zárt helyeken?
Más: ha az embernek inaktívvá válik a kt-s játszótársa (küldetésből is kitették, az inaktív listán szerepel), akkor ugye vállalhat a vele közösön kívül három másikat? És a befejezetlen kt-val ilyenkor mi a helyzet?
- Akkor ezek tényleg csak az ötven százalékuk?
- Az éjjeli látás nem csak éjjel, hanem sötét helyeken is jó, például barlangokban, teljesen zárt helyeken?
Más: ha az embernek inaktívvá válik a kt-s játszótársa (küldetésből is kitették, az inaktív listán szerepel), akkor ugye vállalhat a vele közösön kívül három másikat? És a befejezetlen kt-val ilyenkor mi a helyzet?
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
1. Igen, a java majd csak később jön.
2. Természetesen ott is jó/használható. ^^
3. Lezárattathatod adminnal, ám ilyenkor a jutalom is elvész.
Remélem minden kérdésre rendes választ tudtam adni.
2. Természetesen ott is jó/használható. ^^
3. Lezárattathatod adminnal, ám ilyenkor a jutalom is elvész.
Remélem minden kérdésre rendes választ tudtam adni.
Asuna- Admin
- Hozzászólások száma : 67
Join date : 2012. Jul. 30.
Re: Kérdések és válaszok
Itt is van egy kérdés a jártasságokkal kapcsolatban. Mit jelent egy-egy jártasságnál az, hogy mondjuk első vagy harmadik szintű? Mi a különbség? Teszem azt a lopakodás-észlelés-hallgatózás triónál lehet egymáshoz méregetni őket, így a gyakorlati hasznuk megvan anélkül is, hogy konkrétan megfogalmaznátok, egy karakter ezt meg ezt tudja vele, de például a súlyemelés vagy az akrobatika esetében mi a helyzet? Mennyit tud egy karakter nélkülük, és mennyit tud velük első, második, harmadik, stb szinten?
Kérdezem ezt azért is, mert nem szeretném, ha irrealitás miatt levonást kapnék, csak mert mondjuk első szintű akrobatikával felnyomulok a falra és futok rajta két métert, miközben mondjuk csak szaltózni lehetne vele; vagy ha akrobatika jártasság nélkül csinálok egy tigrisbukfencet.
Kérdezem ezt azért is, mert nem szeretném, ha irrealitás miatt levonást kapnék, csak mert mondjuk első szintű akrobatikával felnyomulok a falra és futok rajta két métert, miközben mondjuk csak szaltózni lehetne vele; vagy ha akrobatika jártasság nélkül csinálok egy tigrisbukfencet.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Küldetéseknél ha olyasmit kell csinálni, akkor kiírjuk, hogy mekkora szint kell hozzá és ahhoz lehet körülbelül viszonyítani. Amúgy ha valahol irrealitást fedezünk fel, ott szólunk egy PÜ formájában.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Újabb kérdések merültek fel bennem a jártasságokkal kapcsolatban:
- A lopódzkodásnak része a rejtőzködés, tehát az elbújás mások szeme elől, vagy az majd új jártasság lesz?
- A súlyemelés ugye nem valószínű, mint eszközök használatának előfeltétele? Mint amikor a hetedik részben a lány alig bírta el főhősünk kardját.
- Hogyan és hol kell majd jelölni őket megvétel után?
- A lopódzkodásnak része a rejtőzködés, tehát az elbújás mások szeme elől, vagy az majd új jártasság lesz?
- A súlyemelés ugye nem valószínű, mint eszközök használatának előfeltétele? Mint amikor a hetedik részben a lány alig bírta el főhősünk kardját.
- Hogyan és hol kell majd jelölni őket megvétel után?
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
- Igen.
- Nyugi, nem lesz olyan.
- A karakterlapodba írjuk be
- Igen.
- Nyugi, nem lesz olyan.
- A karakterlapodba írjuk be
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
A Kiút a kútból című küldetéssel mi lesz? Nem tudom, hogy Kaedenek mi gondja baja velem de tegnap volt és a püjeimre nem válaszol, mással pedig beszélgetett. De itt csak annyi volna, hogy ő jön a küldetésben és tudott volna írni bőven, de még mindig nem lett jelezve senki által hogy meddig van haladéka
u.i.: ha tudnék vele beszélni akkor nem ide írtam volna, mással üzentem neki de nem válaszolt semmit
u.i.: ha tudnék vele beszélni akkor nem ide írtam volna, mással üzentem neki de nem válaszolt semmit
Hitodama- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Sziasztok!
A klánokkal kapcsolatos két dolog miatt vagyok most itt. Az egyik legyen egy saját példa. Jelen pillanatban már kettes szintű vagyok, tehát nekem 2x500 aranyba kerülne céhet alapítani. Ugyan volt egy sikertelen küldetésem, de az nem csak kevés pénzzel, hanem kevés xp-vel is járt. Azért a példa kedvéért vegyük úgy, hogy éppen most fogom átlépni az ötven xp határát, és eddig nem vásároltam. Összesen 348 aranyam lenne ebben az esetben.
Viszont a valóságban ebből nem csak költöttem, de még kettes szintű is vagyok.
Elő-előfordul chaten a céhalapítás ötlete, viszont felmerül a kérdés: így hogyan? :/ Kizashi anno 250 aranyat gyűjtött össze egy ilyen szempontból nagyon sikeres küldetéssel - sok aranyat kapott érte -, és a régi rendszerű kt elbírálásokkal. Azt duplázta meg egy sikeres fogadással, ami azóta megint nincs.
Talán vissza kéne venni abból a szintx500 céhalapítási díjból. Vagy esetleg magasabb szinteken rohamosan növekedni kezdenek a nyeremények? Csak akkor már ott lesz a jártasságvásárlás. :/
Másik: csak az animét nézem azóta is, máig nem álltam neki a novelláskötet olvasásának, lehet, hogy abban másként van, de talán szerencsésebb volna átalakítani a céhes díjazásokat.
Pénz: nem tudom, milyen ötletek fogalmazódtak meg a céhbank körül, de Kizashival már beszéltem róla, és nem volt ellenére, hogy valahányszor egy céhtag végezne egy küldetéssel, kt-val, bármivel, ami után pénz jár, annak a pénznek az öt százalékával nem többet kéne kapnia, hanem azt a pénzmennyiséget felszorozva a céhtagok számával jóvá lehetne íratni a céhbankban, amihez továbbra is csak a céhfőnök fér hozzá ugye.
XP: nem a céhtagnak kéne több xp-t kapnia, hanem a többi tagnak kéne részesülnie abban a bizonyos öt százalékban, nem? Legalábbis amikkel én játszottam játék, azokban úgy volt. Bár tény, hogy ez nagyban megnehezítené az adminisztrációt, de szerintem az animében is úgy érdemes kovácskodni, hogy közben a céhedtől kapod az xp-ket, te meg cserébe növeled a szakértelmed, és jó fegyverekkel látod el őket.
Az ötleteimet, észrevételeimet elmondtam, a döntés a tiétek. Sértődés nem lesz, főleg, hogy én is úgy látom, van, ami több körbejárást igényel, de én hiába rágom magamban, már csak felejtek belőle, hozzátenni nem tudok.
A klánokkal kapcsolatos két dolog miatt vagyok most itt. Az egyik legyen egy saját példa. Jelen pillanatban már kettes szintű vagyok, tehát nekem 2x500 aranyba kerülne céhet alapítani. Ugyan volt egy sikertelen küldetésem, de az nem csak kevés pénzzel, hanem kevés xp-vel is járt. Azért a példa kedvéért vegyük úgy, hogy éppen most fogom átlépni az ötven xp határát, és eddig nem vásároltam. Összesen 348 aranyam lenne ebben az esetben.
Viszont a valóságban ebből nem csak költöttem, de még kettes szintű is vagyok.
Elő-előfordul chaten a céhalapítás ötlete, viszont felmerül a kérdés: így hogyan? :/ Kizashi anno 250 aranyat gyűjtött össze egy ilyen szempontból nagyon sikeres küldetéssel - sok aranyat kapott érte -, és a régi rendszerű kt elbírálásokkal. Azt duplázta meg egy sikeres fogadással, ami azóta megint nincs.
Talán vissza kéne venni abból a szintx500 céhalapítási díjból. Vagy esetleg magasabb szinteken rohamosan növekedni kezdenek a nyeremények? Csak akkor már ott lesz a jártasságvásárlás. :/
Másik: csak az animét nézem azóta is, máig nem álltam neki a novelláskötet olvasásának, lehet, hogy abban másként van, de talán szerencsésebb volna átalakítani a céhes díjazásokat.
Pénz: nem tudom, milyen ötletek fogalmazódtak meg a céhbank körül, de Kizashival már beszéltem róla, és nem volt ellenére, hogy valahányszor egy céhtag végezne egy küldetéssel, kt-val, bármivel, ami után pénz jár, annak a pénznek az öt százalékával nem többet kéne kapnia, hanem azt a pénzmennyiséget felszorozva a céhtagok számával jóvá lehetne íratni a céhbankban, amihez továbbra is csak a céhfőnök fér hozzá ugye.
XP: nem a céhtagnak kéne több xp-t kapnia, hanem a többi tagnak kéne részesülnie abban a bizonyos öt százalékban, nem? Legalábbis amikkel én játszottam játék, azokban úgy volt. Bár tény, hogy ez nagyban megnehezítené az adminisztrációt, de szerintem az animében is úgy érdemes kovácskodni, hogy közben a céhedtől kapod az xp-ket, te meg cserébe növeled a szakértelmed, és jó fegyverekkel látod el őket.
Az ötleteimet, észrevételeimet elmondtam, a döntés a tiétek. Sértődés nem lesz, főleg, hogy én is úgy látom, van, ami több körbejárást igényel, de én hiába rágom magamban, már csak felejtek belőle, hozzátenni nem tudok.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
2 / 40 oldal • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
2 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.