Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
3 / 40 oldal
3 / 40 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
Sokat gondolkoztam azokon, amiket leírtál. A céhesdit alapból nem úgy gondoltuk, hogy mindenki külön céhet alapít, mert ő olyan vezető egyéniség, hanem ezzel az arany kikötéssel, ami szerintem korrektebb lenne, ha 1000 lenne szintenként és nem 500, megakadályoztuk ennek eljövetelét.
Nem nehéz céhet alapítani, ha többen vagytok, ha például rajtad kívül van két másik ember, aki 348-at szedett össze, már meg is van a céh, meg a tagjai.
Nem rohamosan, de növekedni fognak a nyeremények.
A céhes javaslataidon is gondolkoztam eleget, az arany részét nagyon jónak is vélem, csak a céhbankhoz céhház kell, szóval amíg az nem lenne a vezetőnek menne.
Az XP is jó ötlet, de majd lehet beteszek egy enyhe módosítást, például, hogy ezzel nem lehet fejlődni, csak a határra lépni.
Mindenesetre hamarosan be fog kerülni egy céh szabályzat topic a szabályzatban.
Sokat gondolkoztam azokon, amiket leírtál. A céhesdit alapból nem úgy gondoltuk, hogy mindenki külön céhet alapít, mert ő olyan vezető egyéniség, hanem ezzel az arany kikötéssel, ami szerintem korrektebb lenne, ha 1000 lenne szintenként és nem 500, megakadályoztuk ennek eljövetelét.
Nem nehéz céhet alapítani, ha többen vagytok, ha például rajtad kívül van két másik ember, aki 348-at szedett össze, már meg is van a céh, meg a tagjai.
Nem rohamosan, de növekedni fognak a nyeremények.
A céhes javaslataidon is gondolkoztam eleget, az arany részét nagyon jónak is vélem, csak a céhbankhoz céhház kell, szóval amíg az nem lenne a vezetőnek menne.
Az XP is jó ötlet, de majd lehet beteszek egy enyhe módosítást, például, hogy ezzel nem lehet fejlődni, csak a határra lépni.
Mindenesetre hamarosan be fog kerülni egy céh szabályzat topic a szabályzatban.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Valaki magyarázza el nekem, hogy Ranmaru elbeszélése alapján miért kell a reagsorrendre várnom, miközben ahogy én látom ugyanúgy telik az idő és azzal hogy Mizuki "nem csinál semmit", nyugodtan odaér hozzá egy kobold és jót lekever neki. Nem azzal van baj hogy levitték a páncélomat, hanem hogy HA esetleg írnom kellett volna, nekem miért mondták azt hogy ne írjak?
Hitodama- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Nem ugyanúgy telik az idő. Mint láthattad volna három kör volt, míg odaért a kobold és a negyedikben ütött beléd (ha csak a mesélői posztokat nézzük). A boss három körig csak felkészült a harcra. Az egész bossfight úgymond lassított felvételben zajlik, hiszen a kis koboldok eszméletlen gyorsak. Nem kellett írnod, hiszen nem vagy olyan gyors, hogy ezekre reagálni tudj, a pontozás szerint. Amúgy is még legalább 2-3 mesélői poszt míg ismét ütnek.
Most eddig minden ami lefutott nagyjából három másodperc lefolyásával lehet elegendő, hiszen nem tart valami sokba felállni. Ti, a szereplők valójában nem egy-egy ütést végeztek és vártok húsz másodpercet, hanem folyamatosan sorozzátok az ellenfeleiteket, mintha az életeteken múlna.
Remélem minden kérdést megválaszoltam.
ui.: Ha bajban lennél mire sorra kerülsz, akárki soron következő switchelhet veled, hogy helyetted szenvedje el a sebzéseket. Ez innentől nem az én hatásköröm, ti döntitek el, hogy mennyire fogtok össze.
Most eddig minden ami lefutott nagyjából három másodperc lefolyásával lehet elegendő, hiszen nem tart valami sokba felállni. Ti, a szereplők valójában nem egy-egy ütést végeztek és vártok húsz másodpercet, hanem folyamatosan sorozzátok az ellenfeleiteket, mintha az életeteken múlna.
Remélem minden kérdést megválaszoltam.
ui.: Ha bajban lennél mire sorra kerülsz, akárki soron következő switchelhet veled, hogy helyetted szenvedje el a sebzéseket. Ez innentől nem az én hatásköröm, ti döntitek el, hogy mennyire fogtok össze.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
KT közben merültek fel az alábbi kérdések:
- ha idomár petjének élete nullára csökken, akkor mi történik? KT végén respawnolódik?
- First Strike jellegű csatáknál idomár esetében is a főkarakter számít, igaz? Tehát neki kell 50% alá csökkennie az életének, ugye? Nekem az igen lenne a logikus válasz, de gondoltam ha már erre járok, erre is rákérdezek.
Köszi!
- ha idomár petjének élete nullára csökken, akkor mi történik? KT végén respawnolódik?
- First Strike jellegű csatáknál idomár esetében is a főkarakter számít, igaz? Tehát neki kell 50% alá csökkennie az életének, ugye? Nekem az igen lenne a logikus válasz, de gondoltam ha már erre járok, erre is rákérdezek.
Köszi!
_________________
A D A T L A P
Second Life Kristálybolt - "Kristállyal kereskedek, de életet adok el."
- pontozás:
- Élet: 20+2 -> 110HP
Fegyverkezelés - Taidana sebzése: 5 +5 -> 10
Irányítás - Susaya sebzése: 20 +9 -> 29
Kitartás: 5+2 -> 7
Gyorsaság: 22+3 -> 25
Speciális képesség: 11
Páncél: 24
Susaya:
Élet: 53HP +10HP -> 65HP
Kitartás: 7
Gyorsaság: 25
Speciális képesség: 11
Felszerelve:
Gólem Vért (+20 páncél)
A Kovács Irányítópálcája (+3 irányítás, +1 élet, +10 állandó pet életpont)
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
A bajnok köpenye (+2 fegyverkezelés, +2 kitartás, + 1 gyorsaság)
Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
Bronz Sisak (+4 páncél)
Természetgyűrű (+1 élet)
Taidana- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 495
Join date : 2012. Aug. 27.
Tartózkodási hely : Aincrad?
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Saru Taidana írta:
- First Strike jellegű csatáknál idomár esetében is a főkarakter számít, igaz? Tehát neki kell 50% alá csökkennie az életének, ugye? Nekem az igen lenne a logikus válasz, de gondoltam ha már erre járok, erre is rákérdezek.
Köszönöm Saru, hogy megkérdezted! Ma hosszú perceket töltöttem az oldal böngészésével, mert nem akartam azelőtt ideírogatni, mielőtt magam utánanéznék és talán azonnal megtalálnám a választ. De egyik szabályleírásban sem találtam erre én sem választ.
Tehát ha a pet életereje 50% alá csökken, akkor is vége a párbajnak? Vagy csak akkor, ha a gazda HP-ja csökken 50% alá (miközben pl a pet semmit sem sebződik)?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Én is elgondolkoztam ezen, végül egy döntésre jutottam. First strikenak akkor lesz vége, ha a karakter élete 50%-ra csökken, vagy a petbe érkezne éppen a halálos döfés, végül is a pet pontosan a gazdája életének felével rendelkezik. Természetesen az utolsó csapás nem fog bekövetkezni, a találat előtt megáll a küzdelem, majd megállítja a lendületet, így biztonságban lesz vége.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Üeh, én az éjjel nem próbálom már megérteni, nappal majd remélhetőleg sikerül
Na mégis lenne valami a sebzéssel kapcsolatban, az alapján amit most írtál. 3 másodperc alatt nem elég a 6+1 gyorsaság mondjuk kivonni egy kardot és védekezésre emelni? Felteszem a gyorsaságuk a csatlósoknak így akkor lehet vagy 14
Tényleg, lehet egyáltalán fegyverrel blokkolni (ezen egy ideje már tűnődöm, leginkább most)?
Na mégis lenne valami a sebzéssel kapcsolatban, az alapján amit most írtál. 3 másodperc alatt nem elég a 6+1 gyorsaság mondjuk kivonni egy kardot és védekezésre emelni? Felteszem a gyorsaságuk a csatlósoknak így akkor lehet vagy 14
Tényleg, lehet egyáltalán fegyverrel blokkolni (ezen egy ideje már tűnődöm, leginkább most)?
Hitodama- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Kayaba Akihiko írta:Én is elgondolkoztam ezen, végül egy döntésre jutottam. First strikenak akkor lesz vége, ha a karakter élete 50%-ra csökken, vagy a petbe érkezne éppen a halálos döfés, végül is a pet pontosan a gazdája életének felével rendelkezik. Természetesen az utolsó csapás nem fog bekövetkezni, a találat előtt megáll a küzdelem, majd megállítja a lendületet, így biztonságban lesz vége.
Ilyen megoldásra nem is gondoltunk, ez jobb, köszi!
_________________
A D A T L A P
Second Life Kristálybolt - "Kristállyal kereskedek, de életet adok el."
- pontozás:
- Élet: 20+2 -> 110HP
Fegyverkezelés - Taidana sebzése: 5 +5 -> 10
Irányítás - Susaya sebzése: 20 +9 -> 29
Kitartás: 5+2 -> 7
Gyorsaság: 22+3 -> 25
Speciális képesség: 11
Páncél: 24
Susaya:
Élet: 53HP +10HP -> 65HP
Kitartás: 7
Gyorsaság: 25
Speciális képesség: 11
Felszerelve:
Gólem Vért (+20 páncél)
A Kovács Irányítópálcája (+3 irányítás, +1 élet, +10 állandó pet életpont)
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
A bajnok köpenye (+2 fegyverkezelés, +2 kitartás, + 1 gyorsaság)
Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
Bronz Sisak (+4 páncél)
Természetgyűrű (+1 élet)
Taidana- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 495
Join date : 2012. Aug. 27.
Tartózkodási hely : Aincrad?
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Mizuki, lehet, hogy lehetne blokkolni, de, ha mindent blokkolnátok akkor mi lenne a kihívás, mi lenne a plusz a bossfightban? Szeretném a bossfightot olyan dologgá tenni, ahol tényleg kell potiont használni, nem úgy, mint az egyszerű küldetéseken. Másokat is megsebeztek a kicsik, ők mégsem panaszkodnak emiatt. Próbáld meg élvezni, hogy kissé izgalmasabb lett a dolog azzal, hogy nem vagy halhatatlan, mint a küldetéseken.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Valamit elég durván félreértettél, én csak azt kérdeztem hogy lehet blokkolni vagy sem és ha igen én miért nem tudtam. De a válaszod addig stimmel hogy azért hogy így nehezebb legyen és ez oké is. De hogy olyat mondasz hogy az a problémám hogy megsérültem (ami egyébként sem történt meg, csak a páncélom ment le) azért nekem magas. Én a miérttel nem voltam tisztában és meg akartam érteni hogy működik a dolog, nem magát a dolgot akartam semmissé tenni. A küldetés sebzés dolog meg nem tudom hogy jön ide, például én számolom ott ha valaki lesérül és ahogy láttam azóta már te is. Szóval semmi kifogásom a kihívás ellen, csak meg szerettem volna érteni hogy mi miért történik
Hitodama- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 198
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Halihó! Azt szeretném megérdeklődni, hogy a mérgek listáját hol lehet elérni? Vagy létezik olyan egyáltalán? Bocsánat, lehet csak figyelmetlen voltam, de ha nem és szükség lenne pár méregre, akkor nekem van rá bőven ötletem.
Viola- Harcművész
- Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
A Kezdetek Városában a Potion mester topicban megtalálod a mérgeket.
A Kezdetek Városában a Potion mester topicban megtalálod a mérgeket.
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
És hogyan kell használni őket?
Viola- Harcművész
- Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
A pengére kell kenni. 1x Méreg egy késre.
_________________
- Pontozás:
- Élet: 16 (+2)
Fegyverkezelés: 10 (+3)
Erő: 10 (+)
Irányítás: 10 (+
Kitartás: 14 (+)
Gyorsaság: 16 (+2)
Speciális képesség: 14 (+)
Páncél: 8
Sakamoto Rin- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 325
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 29
Tartózkodási hely : Ahol a kedvem tartja
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Arigatou Onee-sama!
Viola- Harcművész
- Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Egyedi páncélzatot, fegyvert lehet pályázni/kérvényezni mesélőtől, hogy a karakter megszerezze küldetésen?
A legendás fegyverek magasabb szinten kerülnek kijátszásra?
Köszönöm a választ előre is!
A legendás fegyverek magasabb szinten kerülnek kijátszásra?
Köszönöm a választ előre is!
Shannon Ashdawn- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 18
Join date : 2012. Sep. 30.
Age : 30
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Ritka fegyverek megszerzését tudtommal nem nagyon lehet előre megbeszélni, de azonban ha egy küldi közben találnál egyet, elviekben a kinézetét biztosan valami szinten befolyásolhatod. Más ritka itemek (fegyver, páncél, stb) néha vásárolhatók is, de olyankor nem tudom mennyire tudod a kinézetüket befolyásolni. Ezt azért tudom, mert szóba jött már korábban. A legendás fegyverek pedig valószínűleg magasabb szinten bukkannak fel megszerezhetőként
Viszont visszatérve feljebbire, azt még nem tudom hogy megpályázni mennyire lehet ilyesmit. Tehát a kérdésedre a teljes választ ráhagyom KAra, elvileg ma is felnéz...
Viszont visszatérve feljebbire, azt még nem tudom hogy megpályázni mennyire lehet ilyesmit. Tehát a kérdésedre a teljes választ ráhagyom KAra, elvileg ma is felnéz...
_________________
Clumsy GM (Slateblue | 6A5ACD)
Sachi- Mesélő
- Hozzászólások száma : 178
Join date : 2012. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Jöttem is válaszolni. Pályázhatsz ritka fegyvert/páncélt, de az úgy nem működhet, hogy meg is kapod azt, csak annyi változik, hogy benne lesz az összesítésben és onnantól akárki megkaphatja.
Amúgy minden nap felnézek
Amúgy minden nap felnézek
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Kayaba Akihiko írta:Én is elgondolkoztam ezen, végül egy döntésre jutottam. First strikenak akkor lesz vége, ha a karakter élete 50%-ra csökken, vagy a petbe érkezne éppen a halálos döfés, végül is a pet pontosan a gazdája életének felével rendelkezik. Természetesen az utolsó csapás nem fog bekövetkezni, a találat előtt megáll a küzdelem, majd megállítja a lendületet, így biztonságban lesz vége.
First Strike-nál ez rendben is van, de mi a helyzet a "rendes" csatáknál? :S Vagy ott is, ha Susaya élete zéróra csökkenne, akkor vége a csatának/én feladom/megöli, és utóbbi esetében megy tovább a csata, de már csak én maradok, és Susaya nem tér vissza? :S
_________________
A D A T L A P
Second Life Kristálybolt - "Kristállyal kereskedek, de életet adok el."
- pontozás:
- Élet: 20+2 -> 110HP
Fegyverkezelés - Taidana sebzése: 5 +5 -> 10
Irányítás - Susaya sebzése: 20 +9 -> 29
Kitartás: 5+2 -> 7
Gyorsaság: 22+3 -> 25
Speciális képesség: 11
Páncél: 24
Susaya:
Élet: 53HP +10HP -> 65HP
Kitartás: 7
Gyorsaság: 25
Speciális képesség: 11
Felszerelve:
Gólem Vért (+20 páncél)
A Kovács Irányítópálcája (+3 irányítás, +1 élet, +10 állandó pet életpont)
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
A bajnok köpenye (+2 fegyverkezelés, +2 kitartás, + 1 gyorsaság)
Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
Bronz Sisak (+4 páncél)
Természetgyűrű (+1 élet)
Taidana- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 495
Join date : 2012. Aug. 27.
Tartózkodási hely : Aincrad?
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Küzdőtér esetében téged kell legyőzni és nem a petet. Ha a petet esetleg megölné, akkor a küzdelmet nem létezettnek kell venni, pont, mint karakterhalálnál.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Ha ismerkedni szeretnék, de mondjuk nincs megfelelő hely rá, akkor nyithatok neki egy topicot? Úgy értem, a kezdő erdőben már játszanak, és ha mondjuk oda mennénk ismerkedni, akkor lehet neki egy külön topicot összedobni???
_________________
- Spoiler:
- Élet: 3
Fegyverkezelés: 1
Erő: 5 (4 alap, meg még a kezdő kard.)
Kitartás: 2
Gyorsaság: 4
Speciális képesség: 1
Ami rajtam van:
Kezdő Kard (+1 erő)
Kezdő Ruha (+2 páncél)
Bőrköpeny (+2 páncél)
Páncélom: 4!
Reaw- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 26
Join date : 2012. Oct. 09.
Age : 20
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
Nyugodtan ismerkedhetsz ott ahol már ismerkednek, csak lásd el címmel a posztokat pl.:
Ismerkedés: Reaw és Mr.XY
Egyszer volt hol nem volt....
Nyugodtan ismerkedhetsz ott ahol már ismerkednek, csak lásd el címmel a posztokat pl.:
Ismerkedés: Reaw és Mr.XY
Egyszer volt hol nem volt....
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Sziasztok!
Silicával mostanában többször is megváltottuk már a világot chaten. Ma reggel az új rendszer, az Alfheim Online ihletett meg minket, arról beszélgettünk. Ott volt még... Fumi, Zhel... jól éreztük magunkat. Arra gondoltunk, hogy amit összehoztunk ott lenn, azt nem hagyjuk veszni a süllyesztőben, hanem én itt szépen összefoglalom. Szóval ez most nem kérdés, inkább tipp, esetleg segítség, hátha jól jöhet idővel. Nem kell komolyan venni, de azért hátha nem árt majd.
Egyelőre két rendszert ismerünk ugye az animéból: SAO és Alfheim. Arról beszélgettünk, hogy Alfot hogyan lehetne valamilyen módon beimportálni ide is. Annyira nagy különbségek nincsenek, hiszen Kirito értékeinek átkonvertálása is azt jelezte, hogy alapvetően ugyan az a szint- és pontrendszer működik mind a kettőben. (Egyedül a speciális képességek nem működnek.) Az eltérés: Alfban van mágia, repülés. És mások a helyszínek.
Felmerült a két világ összeolvasztásának lehetősége, de ha nem csak ebben a két világban gondolkozunk, akkor... szóval igen nagy kavarc lenne belőle. Arról nem is beszélve, hogy egyébként igen nagy különbségek vannak az egyes rendszerek között, és nem véletlenül: azok úgy jók, ahogy vannak.
Éppen ezért jutottunk erre: lehetne a különböző rendszereket külön-külön megcsinálni itt az oldalon. Ahhoz is volt ötletünk, hogy kevesebb board legyen, és úgy jobban elfér. Nem kéne minden rendszerhez új embert regelni. Egyetlen központi karakter lenne. A való életben élő X.Y. előtörténettel, minden ilyesmivel. A különböző rendszerekben lévő karaktereket pedig az adott rendszerhez létrehozott adatlap különböztetné meg. Egy példa: ha valaki megírta és elfogadták az ET-jét, majd mindkét rendszerben (SAO és Alf) szeretne játszani, akkor lesz egy ET-je, és két adatlapja.
Így nem halna ki egy rendszer sem, attól még, hogy lesz új rendszer. Ráadásul a korlátozások ugyan azok maradnának: két küldetés, három kt.
Nyilván nem ilyen egyszerű a megvalósítás, de mi csak ötleteltünk. A lényeg a duma volt, nem az, hogy kidolgozzunk egy új fórumot. Persze ha valaki komolyan veszi most ezt az egészet, fantáziát lát benne, satöbbi, akkor gondolom szívesen segítünk és tovább ötletelünk. Csak úgy.
Silicával mostanában többször is megváltottuk már a világot chaten. Ma reggel az új rendszer, az Alfheim Online ihletett meg minket, arról beszélgettünk. Ott volt még... Fumi, Zhel... jól éreztük magunkat. Arra gondoltunk, hogy amit összehoztunk ott lenn, azt nem hagyjuk veszni a süllyesztőben, hanem én itt szépen összefoglalom. Szóval ez most nem kérdés, inkább tipp, esetleg segítség, hátha jól jöhet idővel. Nem kell komolyan venni, de azért hátha nem árt majd.
Egyelőre két rendszert ismerünk ugye az animéból: SAO és Alfheim. Arról beszélgettünk, hogy Alfot hogyan lehetne valamilyen módon beimportálni ide is. Annyira nagy különbségek nincsenek, hiszen Kirito értékeinek átkonvertálása is azt jelezte, hogy alapvetően ugyan az a szint- és pontrendszer működik mind a kettőben. (Egyedül a speciális képességek nem működnek.) Az eltérés: Alfban van mágia, repülés. És mások a helyszínek.
Felmerült a két világ összeolvasztásának lehetősége, de ha nem csak ebben a két világban gondolkozunk, akkor... szóval igen nagy kavarc lenne belőle. Arról nem is beszélve, hogy egyébként igen nagy különbségek vannak az egyes rendszerek között, és nem véletlenül: azok úgy jók, ahogy vannak.
Éppen ezért jutottunk erre: lehetne a különböző rendszereket külön-külön megcsinálni itt az oldalon. Ahhoz is volt ötletünk, hogy kevesebb board legyen, és úgy jobban elfér. Nem kéne minden rendszerhez új embert regelni. Egyetlen központi karakter lenne. A való életben élő X.Y. előtörténettel, minden ilyesmivel. A különböző rendszerekben lévő karaktereket pedig az adott rendszerhez létrehozott adatlap különböztetné meg. Egy példa: ha valaki megírta és elfogadták az ET-jét, majd mindkét rendszerben (SAO és Alf) szeretne játszani, akkor lesz egy ET-je, és két adatlapja.
Így nem halna ki egy rendszer sem, attól még, hogy lesz új rendszer. Ráadásul a korlátozások ugyan azok maradnának: két küldetés, három kt.
Nyilván nem ilyen egyszerű a megvalósítás, de mi csak ötleteltünk. A lényeg a duma volt, nem az, hogy kidolgozzunk egy új fórumot. Persze ha valaki komolyan veszi most ezt az egészet, fantáziát lát benne, satöbbi, akkor gondolom szívesen segítünk és tovább ötletelünk. Csak úgy.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Ezen már én is gondolkoztam, ami azt illeti már van is kapcsolódó történetszál. Ami azt illeti bele is vágtam és szívesen összedugnám a fejem hármótokkal hogy összeolvasszuk az elképzeléseinket négy spoilervédő fal között, mások érdekében
_________________
Clumsy GM (Slateblue | 6A5ACD)
Sachi- Mesélő
- Hozzászólások száma : 178
Join date : 2012. Aug. 23.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: -
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
öhm.. van egy olyan gondom, hogy most éppen lenne fogadásoknál egy feladatom, ám nem megy sehol sem a post, és így nem tudok én írni... most akkor hogy csináljam meg, ha egyszer nem írhatok?
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
3 / 40 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
3 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.