[Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
+3
Rokurou Amateratsu
Zakuro
Danee
7 posters
3 / 4 oldal
3 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
MESÉLŐI POSZT:
Elysion:
A zselé szerű anyag lassan kezdi belepni Zakurot, amikor megpillantod szorult helyzetében, a földön. Az anyag körülötte úgy tűnik, gömb formát próbál felvenni.
A lányért hajolsz, hogy felsegítsd, azonban hiába próbálod úriember módjára talpra állítani a leányzót, amint húzni kezded fel, a zselé gyorsan elkékül, és hűlni kezd, olyan ütemben, hogy mindenfelé: a zselén belül is, és a felszínén is, aprócska, pontnyi fehér kristályok alakulnak ki.
Az anyag nem engedi el magától, tapad rá, mintha vákuum kötné hozzá. Ennél biztosan nagyobb erőt kell hogy kifejts, ahhoz, hogy kiszabadíthasd a csapattársad. Mindeközben Anika leszáll a válladról és a zselé mellé telepszik, megszimatolja, majd megnyalja. Amit aztán nem is hagy abba.
Elysion:
A zselé szerű anyag lassan kezdi belepni Zakurot, amikor megpillantod szorult helyzetében, a földön. Az anyag körülötte úgy tűnik, gömb formát próbál felvenni.
A lányért hajolsz, hogy felsegítsd, azonban hiába próbálod úriember módjára talpra állítani a leányzót, amint húzni kezded fel, a zselé gyorsan elkékül, és hűlni kezd, olyan ütemben, hogy mindenfelé: a zselén belül is, és a felszínén is, aprócska, pontnyi fehér kristályok alakulnak ki.
Az anyag nem engedi el magától, tapad rá, mintha vákuum kötné hozzá. Ennél biztosan nagyobb erőt kell hogy kifejts, ahhoz, hogy kiszabadíthasd a csapattársad. Mindeközben Anika leszáll a válladról és a zselé mellé telepszik, megszimatolja, majd megnyalja. Amit aztán nem is hagy abba.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Arca jellegzetes, grimaszoló fintorra húzódik, mikor a piros játékost hallgatja, kinek volt mersze megszólítani őt. Mereven, undorodó tekintettel méregeti tetőtől talpig a lovagot, ki merészelt olyat állítani, hogy ő jobban áll HP-ban vele ellentétben. Három oka van mindannak, hogy efféle ellenérzéseket váltott ki belőle Nieven. Egy: még ha egy partyban is vannak, csupán a parti tagjainak HP csíkját láthatja. Azt nem, hogy a HP alatt milyen számok vannak odaírva. Ő sem látja, hogy Nievennek pontosan mennyi HP-ja van, csupán hogy nem sebződött le az élete. Lehet az 15, vagy 75 is akár. Kettő: Nielsnek már láthatóan elpixeleződött a pajzsa. Ellentétben ővele, akinek még bírja a pajzsa, Niels már nem képes azt blokkolásra sem használni. Három: piros játékos. Nem tudja, miből gondolja, hogy majd képes lesz meggyőzni bármelyiküket arról, megbízható személy. Holott a piros játékosok azért piros játékosok, mert sokszor, rendszeresen ölnek. Ki tudja, mikor támad rájuk... Amilyen suttyó alak, bizonyára akkor fogja kivégezni őket, ha majd a szörnyek kellőképpen legyengítették őket.
- A pajzsod nélkül? Kétlem igazad. - morog rá, s végül előre indul. Azt megengedi ugyan, hogy a piros játékos mellette haladjon, de semmiképpen sem engedheti őt előre. Egyedül nem.
Leginkább látásviszony zavarja. Gyakorlatilag szinte teljes a sötét, ráadásul csöpögő víz zaját is hallja, mellé rothadás bűzét. Aztán a mögötte haladókat hallgatván jobban elundorodik, mintha képét a rothadás forrásába mártaná. Ezek itt képesek a vaksötétben, undorító szagokról tudomást se véve... süteményezni és teázni! Komolyan felidegesíti magát. Nem ezért jöttek. Tulajdonképpen képtelen felfogni, hogyan képesek ebben a bűzben a sütikről és a teákról beszélgetni, mikor neki a gyomra is úgy felfordul, mint szerencsétlen íjász barátuknak az alkoholtól. Nem normálisak, ebben egészen biztos. Nem azzal van baja, békésen cseverésznek, inkább attól bukik ki, hogy a körülmények ellenére süteményeznek.
- Ne feledjétek, nem babazsúron vagyunk. - szíve szerint megkérdezné azt is, ne készítsen-e ki nekik rózsaszín, csicsás, műanyag székeket. Olyanokat, amilyenek azokban a barbie baba házakban is vannak. Tényleg csak néhány póni hiányzik mellőlük. Szánalmas. Nem mintha értene ezekhez egyébként. Neki csak egy nővére van, az is inkább lefejezte a babáit, és autókkal játszott helyettük.
Körülmények, s hogy látszólag rajta kívül egyedül pont a piros játékos veszi komolyan a küldetést, rendkívül aggasztják. Hülyékkel van körülvéve. Keserű sorson nem mereng sokáig. Minél hamarabb eljuttatja a kriptába a botot, annál hamarabb szabadul meg tőlük, s zárkózhat vissza önnön magányosságába. Probléma azonban, hogy egyetlen fényforrás csupán kékeszöldesen derengő paca, melyet nem tud mire vélni. Ráadásul a plafon felől észleli a para faktort. Pillant fel a mennyezetre, azonban nem lát semmit. Aztán lába elé néz, hogy megnézze, mi az, amibe lába belecuppog. Kicsit jobban erőlködik, s könnyedén kilábal belőle.
A lány egyértelmű dolgokat tesz még nyilvánvalóbbá, mielőtt azonban bármi hasznosat is tehetne, bajba kerül. Nyálkás anyag több színben foszforeszkálva lepi el. Vonja ki kardját, s rontana neki a lassacskán gömböt formáló anyagnak, hogy megmentse a lányt, döbbenetére azonban kardja kardhallá változik. Azonnal elereszti azt, s WTF fejjel pislog utána. Ez most nagyon nem kellett neki. Mégis mit tehetne akkor, ha még csak harcolni sem tud? A kardhal pedig a földön ficánkol egy jó darabig. Visszapillant a bajba jutott lányra, s feltűnik neki, hogy a szárnyas dög már a burkot nyalogatja, s abba se hagyja. Az állatidomárukat igazán nem érti. Bőven lett volna ideje arra, hogy felküldje a petet a plafon felé, hiszen tud repülni. Meg tudja nézni, mi van a plafonon, vagy honnan ered ez az anyag. Idiótákkal van körülvéve...
- A szárnyasod nézze meg, mi van a plafonon. Biztos van valami forrás. - morgolódást félretéve adja az utasítást, s inventory menüjére kattint. Fáklyát elővesz, majd a nagyobb fényben próbálja megállapítani, mi a szitu. Végül az egyik földön lévő anyaghoz érinti a tüzet. Megnézi, meggyullad-e, és ha igen, akkor miként teszi azt.
- Az íjász és a piros próbálják a burkot támadni. Barbienak ne essen baja. - rendelkezik, mindeközben pedig azzal foglalatoskodik, hogy megnézze, hogyan reagál a földön lévő ragacs a tűzre. Mindeközben pedig végre fegyvere is visszavált. Nem érti, miért változott kardhallá. Ostoba bugok... Kapja is fel kardját.
- A pajzsod nélkül? Kétlem igazad. - morog rá, s végül előre indul. Azt megengedi ugyan, hogy a piros játékos mellette haladjon, de semmiképpen sem engedheti őt előre. Egyedül nem.
Leginkább látásviszony zavarja. Gyakorlatilag szinte teljes a sötét, ráadásul csöpögő víz zaját is hallja, mellé rothadás bűzét. Aztán a mögötte haladókat hallgatván jobban elundorodik, mintha képét a rothadás forrásába mártaná. Ezek itt képesek a vaksötétben, undorító szagokról tudomást se véve... süteményezni és teázni! Komolyan felidegesíti magát. Nem ezért jöttek. Tulajdonképpen képtelen felfogni, hogyan képesek ebben a bűzben a sütikről és a teákról beszélgetni, mikor neki a gyomra is úgy felfordul, mint szerencsétlen íjász barátuknak az alkoholtól. Nem normálisak, ebben egészen biztos. Nem azzal van baja, békésen cseverésznek, inkább attól bukik ki, hogy a körülmények ellenére süteményeznek.
- Ne feledjétek, nem babazsúron vagyunk. - szíve szerint megkérdezné azt is, ne készítsen-e ki nekik rózsaszín, csicsás, műanyag székeket. Olyanokat, amilyenek azokban a barbie baba házakban is vannak. Tényleg csak néhány póni hiányzik mellőlük. Szánalmas. Nem mintha értene ezekhez egyébként. Neki csak egy nővére van, az is inkább lefejezte a babáit, és autókkal játszott helyettük.
Körülmények, s hogy látszólag rajta kívül egyedül pont a piros játékos veszi komolyan a küldetést, rendkívül aggasztják. Hülyékkel van körülvéve. Keserű sorson nem mereng sokáig. Minél hamarabb eljuttatja a kriptába a botot, annál hamarabb szabadul meg tőlük, s zárkózhat vissza önnön magányosságába. Probléma azonban, hogy egyetlen fényforrás csupán kékeszöldesen derengő paca, melyet nem tud mire vélni. Ráadásul a plafon felől észleli a para faktort. Pillant fel a mennyezetre, azonban nem lát semmit. Aztán lába elé néz, hogy megnézze, mi az, amibe lába belecuppog. Kicsit jobban erőlködik, s könnyedén kilábal belőle.
A lány egyértelmű dolgokat tesz még nyilvánvalóbbá, mielőtt azonban bármi hasznosat is tehetne, bajba kerül. Nyálkás anyag több színben foszforeszkálva lepi el. Vonja ki kardját, s rontana neki a lassacskán gömböt formáló anyagnak, hogy megmentse a lányt, döbbenetére azonban kardja kardhallá változik. Azonnal elereszti azt, s WTF fejjel pislog utána. Ez most nagyon nem kellett neki. Mégis mit tehetne akkor, ha még csak harcolni sem tud? A kardhal pedig a földön ficánkol egy jó darabig. Visszapillant a bajba jutott lányra, s feltűnik neki, hogy a szárnyas dög már a burkot nyalogatja, s abba se hagyja. Az állatidomárukat igazán nem érti. Bőven lett volna ideje arra, hogy felküldje a petet a plafon felé, hiszen tud repülni. Meg tudja nézni, mi van a plafonon, vagy honnan ered ez az anyag. Idiótákkal van körülvéve...
- A szárnyasod nézze meg, mi van a plafonon. Biztos van valami forrás. - morgolódást félretéve adja az utasítást, s inventory menüjére kattint. Fáklyát elővesz, majd a nagyobb fényben próbálja megállapítani, mi a szitu. Végül az egyik földön lévő anyaghoz érinti a tüzet. Megnézi, meggyullad-e, és ha igen, akkor miként teszi azt.
- Az íjász és a piros próbálják a burkot támadni. Barbienak ne essen baja. - rendelkezik, mindeközben pedig azzal foglalatoskodik, hogy megnézze, hogyan reagál a földön lévő ragacs a tűzre. Mindeközben pedig végre fegyvere is visszavált. Nem érti, miért változott kardhallá. Ostoba bugok... Kapja is fel kardját.
Rokurou Amateratsu- Lovag
- Hozzászólások száma : 47
Join date : 2013. Jul. 06.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
MESÉLŐI POSZT:
Phoenix:
A plafon normális világítás híján továbbra is fekete akár az éjszaka, még csak a zselé fluoreszkáló pacájából se látható egy darabka se, hogy bevilágítsa azt.
Miközben azon mérgelődsz, miért nem tudtok ütősképes csapatként együttműködni és együtt mozogni, nem beszélve arról, hogy véleményed szerint a melletted lévő vörös indikátoros játékos gyilkos, nem hogy veszélyes de még öntelt is, a mögötted lévők pedig hozzád képest szinte hasznavehetetlenek, a kardod markolata hirtelen nedvessé válik, elkezd mozogni a markodban, majd amikor rápillantasz, nem egy kardot, hanem egy halat látsz. Igaz az is kard... kardhal.
Annyira ficánkol, hogy kikerül a kezedből, a földre.
Inventorydból előkapod a fáklyákat, és belenyomod a padlót borító vékony ragacsba. Sűrűn füstölni kezd, majd egykettőre szikrát vetve lángra kap a fáklya kátrányos-olajos bevonata. //a fáklya gyullad me, nem a ragacs //
A hirtelen jött világosság szinte vakítóan bántja a szemedet, fájdalmat ugyan nem érzel, mint a valóságban, de nehéz hozzászoknod az új körülményhez.
Mielőtt még körülnézhetnél észreveszed, hogy a páncélodból eltűnt egy újabb pont, a kardod és a fáklyád saját életpontjai is mintha fogytak volna. És a kardod, merthogy már visszaváltozott, ahogy érte nyúlsz látod, hogy veszettül füstöl, a szélein, ahol a ragacshoz ér még halványan izzani is kezd, akárcsak a lábbelid.
És a többiek cipői szintén.
A folyosó talán dupla olyan magas lehet mint ti, 3-4 méter között, a boltíven nincs semmi és senki, a falakról alácsúszó két zöld paca viszont előtted és Nioven előtt ér talajt, jó méteres átmérőjű félgömbbé áll össze mindkettő, egymás mellett.
A lányra hátratekintve, annyit látsz, hogy az idomár próbálja talpra segíteni, azonban a zöld zselé lassan teljesen belepi a földre került Zakurot, sőt, kékre vált a zselé, és kikristályosodva megszilárdulni látszik.
Aztán valamin még meg akad a szemed, közel sem olyan nagy jelenség, mint a zselé: Kurokoto lábainál, és az arca előtt függeszkedve fél tucat tenyérnyi szőrös fekete pók. Egy kilapulva a padlón épp elpixeleződik.
Kurokoto:
Ahogy Phoenix fáklyát gyújt, egy aranyos kis, tenyér nagyságú szőrös pók köszön vissza az arcodtól egy centire, a levegőben, egy pókfonálon függeszkedve
Zakuro, Elysion:
Miközben meg van a saját bajotok, fény gyullad a folyosóban, bár semmivel sem fed fel többet a fény, mint amit eddig is láttatok, abból, amivel el voltatok foglalva.
Bár most már feltűnik, hogy ahol csak a padlón lévő ragacshoz értek, füstöl a cipőtök, a négykézláb lévő Zakuronak, a térde és a tenyere is.
Nioven:
Melletted, Phoenix fáklyát gyújtott, a zöld zselék, előtted és Phoenix előtt érnek talajt, jó méteres átmérőjű félgömbbé áll össze mindkettő, egymás mellett. Plusz a lábbelitek veszettül füstöl.
Mindenki veszít 1 pontot:
Phoenix: 1/4 páncél, 15/15 életpont
Nioven: 0/4 páncél, 19/20 életpont
Zakuro: 0/2 páncél, 19/20 életpont
Elysion: 0/2 páncél, 19/20 életpont
Kurokoto: 0/0 páncél, 12/15 életpont
Phoenix:
A plafon normális világítás híján továbbra is fekete akár az éjszaka, még csak a zselé fluoreszkáló pacájából se látható egy darabka se, hogy bevilágítsa azt.
Miközben azon mérgelődsz, miért nem tudtok ütősképes csapatként együttműködni és együtt mozogni, nem beszélve arról, hogy véleményed szerint a melletted lévő vörös indikátoros játékos gyilkos, nem hogy veszélyes de még öntelt is, a mögötted lévők pedig hozzád képest szinte hasznavehetetlenek, a kardod markolata hirtelen nedvessé válik, elkezd mozogni a markodban, majd amikor rápillantasz, nem egy kardot, hanem egy halat látsz. Igaz az is kard... kardhal.
Annyira ficánkol, hogy kikerül a kezedből, a földre.
Inventorydból előkapod a fáklyákat, és belenyomod a padlót borító vékony ragacsba. Sűrűn füstölni kezd, majd egykettőre szikrát vetve lángra kap a fáklya kátrányos-olajos bevonata. //a fáklya gyullad me, nem a ragacs //
A hirtelen jött világosság szinte vakítóan bántja a szemedet, fájdalmat ugyan nem érzel, mint a valóságban, de nehéz hozzászoknod az új körülményhez.
Mielőtt még körülnézhetnél észreveszed, hogy a páncélodból eltűnt egy újabb pont, a kardod és a fáklyád saját életpontjai is mintha fogytak volna. És a kardod, merthogy már visszaváltozott, ahogy érte nyúlsz látod, hogy veszettül füstöl, a szélein, ahol a ragacshoz ér még halványan izzani is kezd, akárcsak a lábbelid.
És a többiek cipői szintén.
A folyosó talán dupla olyan magas lehet mint ti, 3-4 méter között, a boltíven nincs semmi és senki, a falakról alácsúszó két zöld paca viszont előtted és Nioven előtt ér talajt, jó méteres átmérőjű félgömbbé áll össze mindkettő, egymás mellett.
A lányra hátratekintve, annyit látsz, hogy az idomár próbálja talpra segíteni, azonban a zöld zselé lassan teljesen belepi a földre került Zakurot, sőt, kékre vált a zselé, és kikristályosodva megszilárdulni látszik.
Aztán valamin még meg akad a szemed, közel sem olyan nagy jelenség, mint a zselé: Kurokoto lábainál, és az arca előtt függeszkedve fél tucat tenyérnyi szőrös fekete pók. Egy kilapulva a padlón épp elpixeleződik.
Kurokoto:
Ahogy Phoenix fáklyát gyújt, egy aranyos kis, tenyér nagyságú szőrös pók köszön vissza az arcodtól egy centire, a levegőben, egy pókfonálon függeszkedve
Zakuro, Elysion:
Miközben meg van a saját bajotok, fény gyullad a folyosóban, bár semmivel sem fed fel többet a fény, mint amit eddig is láttatok, abból, amivel el voltatok foglalva.
Bár most már feltűnik, hogy ahol csak a padlón lévő ragacshoz értek, füstöl a cipőtök, a négykézláb lévő Zakuronak, a térde és a tenyere is.
Nioven:
Melletted, Phoenix fáklyát gyújtott, a zöld zselék, előtted és Phoenix előtt érnek talajt, jó méteres átmérőjű félgömbbé áll össze mindkettő, egymás mellett. Plusz a lábbelitek veszettül füstöl.
Mindenki veszít 1 pontot:
Phoenix: 1/4 páncél, 15/15 életpont
Nioven: 0/4 páncél, 19/20 életpont
Zakuro: 0/2 páncél, 19/20 életpont
Elysion: 0/2 páncél, 19/20 életpont
Kurokoto: 0/0 páncél, 12/15 életpont
A hozzászólást Danee összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Aug. 27 2013, 11:26-kor.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Középre kerültem, ahogy beértünk a folyosóra, végre tisztában vannak ki a legfontosabb a csapatban, a pvp sztár! Az igencsak nyirkos közeg, elég frusztráló tud lenni, egy ódon kriptában egyáltalán miért vannak ilyen helyek? Hisz az élet egyik forrása a víz. A halottaknak mi szükségük van rá. A küldetés egyszerű Phoenixnek élnie a kell a végéig, hisz cipeli a botot, rátesszük egy hullára és kész. Amúgy is ezek ott ketten, ha hátul isznak iszok én is. Azzal előkaparintottam egy korábban eltett boros palackot. Furcsa a fogása, de sebaj, meghúztam.
Nem lehet elmondani azt az undorító ízt, ami várt a bor helyett. Még a trutyi, amin mászkálok az is kellemesebb érzetet ad, mint a friss gyümölcslé, ami gyomromig leért. HOL A PIÁM! - HOL A PIÁM! - igen ezúttal nyitott szájjal is sikerült kiejtenem, hangosra sikeredett követelőző szavaim. Azzal a lendülettel, véletlenszerű irányba hajítottam el a gyümölcsleves dobozt nyitott kupakkal. Az előttem álló irányában vágódott, széltében és talán mindkét lovagot beterítette a raganyos anyag. De ez még mindig undorítóbb volt, mint a bűz és az az anyag, ami a talpam alatt cuppogott. - Melyikkőtök lopott meg! - vádaskodtam, jogos dühömben. Azonban mikor a kislányra néztem látóterem nem a lány és a szakállas vette be, hanem valami kis pók, ami belógott elém. Ekkorra forrt bennem a hangulat, hisz még mindig a bűnöst kerestem négyőjük között. Bal kézzel megpróbáltam félresöpörni azt a valamit, ami belógott látómezőmbe és hidegen hagyott. Igen a pinduri pók.
Azonban ez nem ment olyan könnyen, jobb lábam alatt nem bírta valami és recsegve ropogva tört. Nem elég a takony még ez is. Ezt überelve, bal lábamhoz hozzá ért valami szőrös.. - Te állatidomár, mit keresel a bal lábamnál?! - azonban az állat idomár nem ott volt, hanem előttem. Épp a fagyis lánynak próbált segíteni, miközben petje már bőszen eszegette.
A kavalkád közepette, még azt is elfelejtettem hogy inni akartam, hisz ezt a jelenetet figyelve a mi a ...? kifejezés mellett, a mi a tekervényes ménkű csapott belénk kifejezés hódolt nagyobb szerepnek.
A botos, kardos, pajzsos srác próbált vezér egyéniségként rendet teremteni és még rendes fényt is csiholt. Így talán már megláttam mi volt az a valami, miközben a bal lábam felé érdeklődtem a rögtönzött csubbakka szerű, nem állatidomár felé. Ezt már sose láthattam és nem éreztem tovább. Ugyanis azonnal elpixeleződött, bármi is volt a szőrös fenevad. A hirtelent támadt fényárban gyomrom mégis csak jelezte, hogy inni akar, és bizony fog is. A felszerelésemben hasznos holmik után kutatva megtaláltam a boros üvegem. Pontosan ez kell most nekem. Azzal lehúztam tartalmát cirka négy másodperc alatt és háborgó bensőm immáron, mint egy nyugodt öböl terült el bennem. Előttem a két lovag takarta eléggé a látótávot, ezek a mai fiatalok, rendesen kinőttek a szarból, meg kell hagyni, így más nem tudtam helyből csinálni, a hidratálódott fagyi tömbbel vagyis Zakuroval kellene valamit kezdeni. A leg okosabb, amit tehettem, ásatások során is megszabadítani a feles anyagoktól és a régészeti leletet, utána bezsebelni. Egy nyilat a szűkös hely ellenére rálőttem a kristályosodó anyagra, jószerével üt rajta egy sérülést, és utána leszedhetjük a burkot a lányról. Kérdés, hogy a hirtelen nőtt hőmérséklet, változtat-e valamit a helyzeten. Jelenleg egyetlen életerő pontomba került. De mivel fájdalommal nem jár nem törődve az új kevésbé nyálkátlan talajkereséssel, csakis a lány kiszabadítására vállalkoztam. Egyszer már elveszítettem a lányom, egy vadidegen lányt, akinek biztosan vannak szülei, segítem, nem kéne elveszíteni. A nyíl úton és lássuk mi történik.
Nem lehet elmondani azt az undorító ízt, ami várt a bor helyett. Még a trutyi, amin mászkálok az is kellemesebb érzetet ad, mint a friss gyümölcslé, ami gyomromig leért. HOL A PIÁM! - HOL A PIÁM! - igen ezúttal nyitott szájjal is sikerült kiejtenem, hangosra sikeredett követelőző szavaim. Azzal a lendülettel, véletlenszerű irányba hajítottam el a gyümölcsleves dobozt nyitott kupakkal. Az előttem álló irányában vágódott, széltében és talán mindkét lovagot beterítette a raganyos anyag. De ez még mindig undorítóbb volt, mint a bűz és az az anyag, ami a talpam alatt cuppogott. - Melyikkőtök lopott meg! - vádaskodtam, jogos dühömben. Azonban mikor a kislányra néztem látóterem nem a lány és a szakállas vette be, hanem valami kis pók, ami belógott elém. Ekkorra forrt bennem a hangulat, hisz még mindig a bűnöst kerestem négyőjük között. Bal kézzel megpróbáltam félresöpörni azt a valamit, ami belógott látómezőmbe és hidegen hagyott. Igen a pinduri pók.
Azonban ez nem ment olyan könnyen, jobb lábam alatt nem bírta valami és recsegve ropogva tört. Nem elég a takony még ez is. Ezt überelve, bal lábamhoz hozzá ért valami szőrös.. - Te állatidomár, mit keresel a bal lábamnál?! - azonban az állat idomár nem ott volt, hanem előttem. Épp a fagyis lánynak próbált segíteni, miközben petje már bőszen eszegette.
A kavalkád közepette, még azt is elfelejtettem hogy inni akartam, hisz ezt a jelenetet figyelve a mi a ...? kifejezés mellett, a mi a tekervényes ménkű csapott belénk kifejezés hódolt nagyobb szerepnek.
A botos, kardos, pajzsos srác próbált vezér egyéniségként rendet teremteni és még rendes fényt is csiholt. Így talán már megláttam mi volt az a valami, miközben a bal lábam felé érdeklődtem a rögtönzött csubbakka szerű, nem állatidomár felé. Ezt már sose láthattam és nem éreztem tovább. Ugyanis azonnal elpixeleződött, bármi is volt a szőrös fenevad. A hirtelent támadt fényárban gyomrom mégis csak jelezte, hogy inni akar, és bizony fog is. A felszerelésemben hasznos holmik után kutatva megtaláltam a boros üvegem. Pontosan ez kell most nekem. Azzal lehúztam tartalmát cirka négy másodperc alatt és háborgó bensőm immáron, mint egy nyugodt öböl terült el bennem. Előttem a két lovag takarta eléggé a látótávot, ezek a mai fiatalok, rendesen kinőttek a szarból, meg kell hagyni, így más nem tudtam helyből csinálni, a hidratálódott fagyi tömbbel vagyis Zakuroval kellene valamit kezdeni. A leg okosabb, amit tehettem, ásatások során is megszabadítani a feles anyagoktól és a régészeti leletet, utána bezsebelni. Egy nyilat a szűkös hely ellenére rálőttem a kristályosodó anyagra, jószerével üt rajta egy sérülést, és utána leszedhetjük a burkot a lányról. Kérdés, hogy a hirtelen nőtt hőmérséklet, változtat-e valamit a helyzeten. Jelenleg egyetlen életerő pontomba került. De mivel fájdalommal nem jár nem törődve az új kevésbé nyálkátlan talajkereséssel, csakis a lány kiszabadítására vállalkoztam. Egyszer már elveszítettem a lányom, egy vadidegen lányt, akinek biztosan vannak szülei, segítem, nem kéne elveszíteni. A nyíl úton és lássuk mi történik.
_________________
Élet: 5(25)
Fegyverkezelés: 4+4
Erő/Irányítás: 2/4 0/+14
Kitartás: 1+2
Gyorsaság: 5+5
Speciális képesség: 20
Páncél: 20
Küldetések: Thingamajig - Az első, Tavak mélyén, Váltságdíj - Felderítők
KT:Judy és Kurokoto boxra fel!, 28 felessel később
Kurokoto- Íjász
- Hozzászólások száma : 247
Join date : 2013. Jul. 10.
Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
MESÉLŐI POSZT:
Kurokoto:
Félrecsapod a pókot az arcodból, és hátrafordulsz a Zakurohoz és Elysionhoz.
A lányt már majdnem körbeölelő, kristályosodó zselébe beleeresztesz egy nyílvesszőt. Bele is fúródik félig az opálos kékké váló anyagba, annak rendje-módja szerint, ahogy egy rendes nyílvesszőtől elvárható.
A zselé lassú mozgása egy pillanatra megmerevedik, majd a kékes opál színe átlátszó vörösre izzik át, a nyílvessződ szó szerint kinyomja magából, ami le is esik a földre, ahol rögtön füstölni kezd, ahogy a padlón lévő ragacsba ér.
Zakuro hátán a zselés vörös anyaga fura bemélyedést képez a saját formáján, majd a egy tíz centis bemélyedésben egy kúp formálódik, és opálos kékre kristályosodik ki, amit aztán mint egy torpedót lő ki rád, ami telibe találja a mellkasodat.
És ha még ez nem lenne elég, az imént arrébb hessentett pókot, a fejed tetején érzed, és még kettőt a lábad szárán. Szinte egyszerre csípnek meg.
//A pókoktól összesen 3 pontnyi sérülést szenvedsz el. A zselétől pedig további 1et. Továbbá jóváírom neked a kezdő páncélt, mivel 23.-én vetted le, és a küldi 22.-én indult. Nem számolom át az egész küldiben újra, csak kapsz 2 páncél pontot, a pontokat már így vontam le
Kurokoto: 0/2 páncél, 10/15 életpont
Kurokoto:
Félrecsapod a pókot az arcodból, és hátrafordulsz a Zakurohoz és Elysionhoz.
A lányt már majdnem körbeölelő, kristályosodó zselébe beleeresztesz egy nyílvesszőt. Bele is fúródik félig az opálos kékké váló anyagba, annak rendje-módja szerint, ahogy egy rendes nyílvesszőtől elvárható.
A zselé lassú mozgása egy pillanatra megmerevedik, majd a kékes opál színe átlátszó vörösre izzik át, a nyílvessződ szó szerint kinyomja magából, ami le is esik a földre, ahol rögtön füstölni kezd, ahogy a padlón lévő ragacsba ér.
Zakuro hátán a zselés vörös anyaga fura bemélyedést képez a saját formáján, majd a egy tíz centis bemélyedésben egy kúp formálódik, és opálos kékre kristályosodik ki, amit aztán mint egy torpedót lő ki rád, ami telibe találja a mellkasodat.
És ha még ez nem lenne elég, az imént arrébb hessentett pókot, a fejed tetején érzed, és még kettőt a lábad szárán. Szinte egyszerre csípnek meg.
//A pókoktól összesen 3 pontnyi sérülést szenvedsz el. A zselétől pedig további 1et. Továbbá jóváírom neked a kezdő páncélt, mivel 23.-én vetted le, és a küldi 22.-én indult. Nem számolom át az egész küldiben újra, csak kapsz 2 páncél pontot, a pontokat már így vontam le
Kurokoto: 0/2 páncél, 10/15 életpont
A hozzászólást Danee összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Aug. 26 2013, 22:03-kor.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Danee' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Ijedten veszem észre, hogy a nyálka körbe veszi a testem. Megpróbálom, a legbutább ötlettel, letöröli magamról, de hiába. Érzem, ahogy forrósodik, mindez a valóságban nagyon fájna. Meglepő módon érzem, ahogy éget. Egyszer kiskoromban, majdnem felgyújtottam a házunkat, így megtapasztaltam, hogy milyen a tűz fájdalma. Valószínűleg csak beképzelem a fájdalmat.
Látom hogy társaim próbálkoznak. A valami rohamosan hűlni kezd. Egyre jobban kristályosodik. Egyre jobban reszketek, és így a meleg után, nem esik valami jól a hirtelen meleg. Mint a fagyi után a meleg tea. Szörnyű.
Ilyen szép kristályokat már láttam valahol. Néhány kiállításon, valamint a cseppkőbarlangban, gyönyörű cseppköveket.
Hirtelen eszembe jut a kardom. Kezemen már meg is jelenik, majd egy hirtelen mozdulattal átszúrom a nyálkát, és elkezdem végighúzni. (Nem tudom, hogy egyáltalán sikerül-e bele vágnom, de ha igen, akkor hosszan elkezdem végighúzni.)
- Ha jól tudom az idomároknak van késük!- próbálom kiáltani Elysionnak.
.... (Mivel még nincs elég betű, így ha szabad, írok valami tudományosat, amit nem muszáj elolvasni.)
Látom hogy társaim próbálkoznak. A valami rohamosan hűlni kezd. Egyre jobban kristályosodik. Egyre jobban reszketek, és így a meleg után, nem esik valami jól a hirtelen meleg. Mint a fagyi után a meleg tea. Szörnyű.
Ilyen szép kristályokat már láttam valahol. Néhány kiállításon, valamint a cseppkőbarlangban, gyönyörű cseppköveket.
Hirtelen eszembe jut a kardom. Kezemen már meg is jelenik, majd egy hirtelen mozdulattal átszúrom a nyálkát, és elkezdem végighúzni. (Nem tudom, hogy egyáltalán sikerül-e bele vágnom, de ha igen, akkor hosszan elkezdem végighúzni.)
- Ha jól tudom az idomároknak van késük!- próbálom kiáltani Elysionnak.
.... (Mivel még nincs elég betű, így ha szabad, írok valami tudományosat, amit nem muszáj elolvasni.)
- Jég:
- Jég
A jég a víz 14 szilárd fázisának neve. A köznyelvben általában a hatszögletű kristályokból álló formát értik alatta (ez −200 °C-ig, illetve 0,2 GPa nyomásig stabil). A közönséges jégben a vízmolekulák rendezetlen állapotban vannak, míg nagy nyomáson a hetes jégnek nevezett állapotba kerül. Ilyen jégben a vízmolekulák rendezett, szabályos kristályrácsba rendeződnek. A hetes jég csak ritkán fordul elő és csak is nehezen megközelíthető helyeken jön létre. Előfordulása a Naprendszerünkben a Jupiter Európa nevű holdjának óceánjában valószínűsíthető. A víz standard légköri nyomáson 0 °C-on fagy meg. Jég természetes környezetben nagy mennyiségben az Antarktiszon, Grönlandon, Izlandon és a magashegységekben található.
A jég bizonyos téli sportok alapfeltétele. Ilyenek például a műkorcsolya, gyorskorcsolya, jégkorong (hoki), jégvitorlázás, jég-szörf.
Jég általánosított értelme
Ma már jégnek (többesszámban jegeknek) nevezzük az illékony anyagoknak a szilárd halmazállapotú változatait is. Legismertebb ilyen jegek a metánjég és az ammóniajég, melyek a Naptól távol, a külső Naprendszerben nagy mennyiségben váltak ki a szoláris ködből. A létrejött jég kisebb testekbe, majd kis égitestekbe halmozódott. A külső bolygók holdjai jelentős részben e jegekből állnak, melyek között a vízjég a legfontosabb, de az ammóniajég és a metánjég is számottevő mennyiségű.
A hozzászólást Zakuro összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 25 2013, 19:07-kor.
_________________
Zakuro- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 73
Join date : 2013. Jul. 18.
Age : 28
Tartózkodási hely : Niceplace; Céh
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Kocka dobás Zakuro számára (lemaradt)
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Danee' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Zakuro kérésének tennék elsőnek eleget vagyis előhúzom késem, ám észreveszem, hogy kis kedvencem a különös anyagot nyalogatja. Hirtelen jött ötletből hát megnyalom én is az anyagot ami rám került. Az íze édes volt és amint érintkezett a nyálammal olyan puha és zselés lett, mint a még le nem hűlt puding. Ez az anyag jó részt cukorból lehet és a nyál enzimjei bontják azt.
-Zakuro segítek lenyalni rólad. Nem nagyon gondoltam meg, hogy mit is beszéltem ezért amikor éhez kaptam próbáltam helyesbíteni, de az eredmény rosszabb lett.
-Akarom mondani nyalogasd magad. Megrázom a fejem.
-Ez valami cukros és oldja a nyál. Megpuhul tőle. Hebegem habogóm tovább.
-Vagyis csak le kel nyalni rólad. Még mindig nem hangzott valami jól az egész és belegondolva ez nem is volt véletlen. Anika eközben már serényen ezen ügyködött és úgy tűnt elég hatásos volt a módszer, hiszen egyik lábfeje már teljesen szabad volt. Újabb hirtelen jött ötlettel jól megnyaltam a tenyerem és rátettem a kezem az anyagra ami ott pudingszerűvé lett és könnyen el lehetett távolítani. S folytattam ezt az eljárást látván, hogy hatásos. Mindenre számítottam volna ezerszer inkább ezen a helyen mintsem egy ilyen helyzetre. Igen csak zavarban voltam némileg és úgy gondolóm nem csak én voltam így vele, de végül is ez néha az élettel együtt jár. No meg volt már rosszabb és lesz is. Végül is az élet egy nagy kínos vígjáték és komoly dráma keveréke tele klisékkel.
-Zakuro segítek lenyalni rólad. Nem nagyon gondoltam meg, hogy mit is beszéltem ezért amikor éhez kaptam próbáltam helyesbíteni, de az eredmény rosszabb lett.
-Akarom mondani nyalogasd magad. Megrázom a fejem.
-Ez valami cukros és oldja a nyál. Megpuhul tőle. Hebegem habogóm tovább.
-Vagyis csak le kel nyalni rólad. Még mindig nem hangzott valami jól az egész és belegondolva ez nem is volt véletlen. Anika eközben már serényen ezen ügyködött és úgy tűnt elég hatásos volt a módszer, hiszen egyik lábfeje már teljesen szabad volt. Újabb hirtelen jött ötlettel jól megnyaltam a tenyerem és rátettem a kezem az anyagra ami ott pudingszerűvé lett és könnyen el lehetett távolítani. S folytattam ezt az eljárást látván, hogy hatásos. Mindenre számítottam volna ezerszer inkább ezen a helyen mintsem egy ilyen helyzetre. Igen csak zavarban voltam némileg és úgy gondolóm nem csak én voltam így vele, de végül is ez néha az élettel együtt jár. No meg volt már rosszabb és lesz is. Végül is az élet egy nagy kínos vígjáték és komoly dráma keveréke tele klisékkel.
Elysion- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 132
Join date : 2013. Jul. 09.
Karakterlap
Szint: 5
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
MESÉLŐI POSZT:
Zakuro:
Kardod a passzív speciális képességednek köszönhetően fényesen világítva nyúlik ki a karodból, majd egyetlen széles mozdulattal kettényesed a Zselét.
Érzed, hogy eddigi szorítása semmivé válik,végre mozdulni is tudsz, bár még mindig négykézláb, és egy csomó ragaccsal a hajadban és a ruhádon. Mellesleg veszettül füstölt az imént még a tenyered, amire támaszkodtál, és a térded, cipőd orra nem különben. Most épp egy cseppet sem hasonlítanak cseppkőre, mert a Zselé újfent vörösre vált, és mint megannyi meztelen csiga csúszik le rólad, ahol még rajtad maradt, és mászik vissza a nagyobbik részéhez, ahol egész egyszerűen sisteregve összefolynak újra egy nagy pacává, ami gyors ütemben, szinte pillanatok alatt felveszi Zakuro alakját, vörösen, még mindig nagy forróságot bocsájtva ki magából.
Megjelenik a piros indikátor a szörny felett, zöld életcsíkjából pedig hiányzik kb az 1/5-e.
Elysion:
Bár Anika valóban nagy beleéléssel nyalogatja a Zselét, ami Zakurot beburkolni készül, de a szemed megcsalhatott, ugyanis a lány lábfeje eddig is érintetlen volt, ha csak a füstöt nem számítod, ami felszáll róla, ahogy a cipője és a térde a talajhoz ér. Ami egyébként épp úgy füstöl a te cipőd körül is. Anika nem igazán járult hozzá a lány szabadulásához, azt megtette utóbb maga is egy hirtelen megjelenő fénypengével a karján, amivel szinte kettészelte a Zselét. Viszont a szörnyet, a sárkányodhoz hasonlóan te is rendkívül finomnak találod, olyan akár egy finom cukorzselé. De nem sokáig élvezhetitek a finomságot, a Zselé vörösen felizzik, és bár a lány kiszabadul, a Zselé szétszeparálódott darabkái összefolynak egy nagy darabbá, majd pár pillanat múlva felveszi Zana alakját. Persze vörösen, és áttetszően.
Kurokoto:
A pókok fölött is megjelenik a vörös indikátor, ráadásul a még életben levők mindegyike teljes életet mutat a zöld életcsík alapján.
Nioven és Phoenix:
A veletek szemben lévő Zselék fölött is megjelenik a vörös indikátor és a teljes zöld életcsík. Szinte egyszerre ugrik mindkettő: nagy ívben kilövellve, mint valami vízsugár, ugranak rá a szemközt álló két lovagra. Mázlitokra a pajzsaitokat találják el és lassan lecsorognak róluk.
//két Zselének spec képességdobás (római stílusos kocka)
Zakuro:
Kardod a passzív speciális képességednek köszönhetően fényesen világítva nyúlik ki a karodból, majd egyetlen széles mozdulattal kettényesed a Zselét.
Érzed, hogy eddigi szorítása semmivé válik,végre mozdulni is tudsz, bár még mindig négykézláb, és egy csomó ragaccsal a hajadban és a ruhádon. Mellesleg veszettül füstölt az imént még a tenyered, amire támaszkodtál, és a térded, cipőd orra nem különben. Most épp egy cseppet sem hasonlítanak cseppkőre, mert a Zselé újfent vörösre vált, és mint megannyi meztelen csiga csúszik le rólad, ahol még rajtad maradt, és mászik vissza a nagyobbik részéhez, ahol egész egyszerűen sisteregve összefolynak újra egy nagy pacává, ami gyors ütemben, szinte pillanatok alatt felveszi Zakuro alakját, vörösen, még mindig nagy forróságot bocsájtva ki magából.
Megjelenik a piros indikátor a szörny felett, zöld életcsíkjából pedig hiányzik kb az 1/5-e.
Elysion:
Bár Anika valóban nagy beleéléssel nyalogatja a Zselét, ami Zakurot beburkolni készül, de a szemed megcsalhatott, ugyanis a lány lábfeje eddig is érintetlen volt, ha csak a füstöt nem számítod, ami felszáll róla, ahogy a cipője és a térde a talajhoz ér. Ami egyébként épp úgy füstöl a te cipőd körül is. Anika nem igazán járult hozzá a lány szabadulásához, azt megtette utóbb maga is egy hirtelen megjelenő fénypengével a karján, amivel szinte kettészelte a Zselét. Viszont a szörnyet, a sárkányodhoz hasonlóan te is rendkívül finomnak találod, olyan akár egy finom cukorzselé. De nem sokáig élvezhetitek a finomságot, a Zselé vörösen felizzik, és bár a lány kiszabadul, a Zselé szétszeparálódott darabkái összefolynak egy nagy darabbá, majd pár pillanat múlva felveszi Zana alakját. Persze vörösen, és áttetszően.
Kurokoto:
A pókok fölött is megjelenik a vörös indikátor, ráadásul a még életben levők mindegyike teljes életet mutat a zöld életcsík alapján.
Nioven és Phoenix:
A veletek szemben lévő Zselék fölött is megjelenik a vörös indikátor és a teljes zöld életcsík. Szinte egyszerre ugrik mindkettő: nagy ívben kilövellve, mint valami vízsugár, ugranak rá a szemközt álló két lovagra. Mázlitokra a pajzsaitokat találják el és lassan lecsorognak róluk.
//két Zselének spec képességdobás (római stílusos kocka)
A hozzászólást Danee összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Aug. 26 2013, 22:54-kor.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Danee' has done the following action : Kockadobás
'Római stílusos 6-os' :
'Római stílusos 6-os' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Nem szereti, ha ignorálják, pedig a csapatból talán neki volt egyedül olyan ötlete, amivel esetleg előre is jutottak volna. Ehelyett rá kell döbbennie, az idomáruk - akit a süteményezés és teázgatás miatt elnevezett Ken babának - teljesen idióta. Legnagyobb előnyét nem használja ki: neki van egy kisállata, amit arra utasít, amire csak akar.
Fogná a fejét a fájdalmas felismeréstől, hogy ők itt mind meghalnak. Mindannyian uselessek. Barbie és Ken vagy sütiznek, vagy teáznak, vagy szerencsétlenkednek, az íjászuk teljesen kivan, a másik lovag - akinek egyébként már a páncélja, pajzsa is széttört - pedig piros játékos. Persze őt, Rokut sem kell félteni, hiszen a balfaszsági rátát megdobta alaposan, mikor felgyújtotta a földön lévő ragacsot. Tény, egyáltalán nem ilyen reakcióra számított.
Ken és Barbi legnagyobb örömére lassan éjszakai üzemmódba váltanak. Nem érti, az efféle flörtölgetést miért nem tudják akkorra megtartani, mikorra kijutottak innen. Élve. Bár minderre kevés esélyt lát, holott ő tényleg próbálja a maximumot nyújtani. Aztán az igazán nem az ő hibája, hogy nem minden történik úgy, ahogyan ő azt szeretné. Minden esetre pajzsát megemeli a paca támadásakor, de az egyszerűen felkenődik rá. Nem igazán vele akar most foglalkozni.
Figyelmét leköti, hogy Barbieból lassacskán egy második keletkezik, csupán ez átlátszó, s furcsa színe van. A másik Barbie viszont legalább életben van... akkor csapatja is neki. Pusztuljon. Instantban nekihajítja az égő fáklyát a pacakristály-Zakunak, aztán ha van egy kis szerencséje, ugyanolyan sercegve felgyullad, mint ami a földön volt. Reméli, sikerrel jár.
Később foglalkozik vele, hogy vajon így is lesz. Előtte két paca, az íjászon pedig három pók. A pókokat pedig valahogy még mindig jobban rühelli. A pirosra bízza a két pacát, ő most az íjásznak megy segíteni. Rövidkardját előveszi, s megpróbálja lecsapni azt a kettőt, ami az íjász fején van. Ezután pedig még egyszer működésbe indítja speciális képességét. Nem akar többet sérülni.
Fogná a fejét a fájdalmas felismeréstől, hogy ők itt mind meghalnak. Mindannyian uselessek. Barbie és Ken vagy sütiznek, vagy teáznak, vagy szerencsétlenkednek, az íjászuk teljesen kivan, a másik lovag - akinek egyébként már a páncélja, pajzsa is széttört - pedig piros játékos. Persze őt, Rokut sem kell félteni, hiszen a balfaszsági rátát megdobta alaposan, mikor felgyújtotta a földön lévő ragacsot. Tény, egyáltalán nem ilyen reakcióra számított.
Ken és Barbi legnagyobb örömére lassan éjszakai üzemmódba váltanak. Nem érti, az efféle flörtölgetést miért nem tudják akkorra megtartani, mikorra kijutottak innen. Élve. Bár minderre kevés esélyt lát, holott ő tényleg próbálja a maximumot nyújtani. Aztán az igazán nem az ő hibája, hogy nem minden történik úgy, ahogyan ő azt szeretné. Minden esetre pajzsát megemeli a paca támadásakor, de az egyszerűen felkenődik rá. Nem igazán vele akar most foglalkozni.
Figyelmét leköti, hogy Barbieból lassacskán egy második keletkezik, csupán ez átlátszó, s furcsa színe van. A másik Barbie viszont legalább életben van... akkor csapatja is neki. Pusztuljon. Instantban nekihajítja az égő fáklyát a pacakristály-Zakunak, aztán ha van egy kis szerencséje, ugyanolyan sercegve felgyullad, mint ami a földön volt. Reméli, sikerrel jár.
Később foglalkozik vele, hogy vajon így is lesz. Előtte két paca, az íjászon pedig három pók. A pókokat pedig valahogy még mindig jobban rühelli. A pirosra bízza a két pacát, ő most az íjásznak megy segíteni. Rövidkardját előveszi, s megpróbálja lecsapni azt a kettőt, ami az íjász fején van. Ezután pedig még egyszer működésbe indítja speciális képességét. Nem akar többet sérülni.
Rokurou Amateratsu- Lovag
- Hozzászólások száma : 47
Join date : 2013. Jul. 06.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Rokurou Amateratsu' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
MESÉLŐI POSZT:
Phoenix:
//nem gyulladt meg a padlón lévő ragacs, és Kurokoto fején csak 1 pók van
Magad mögött hagyod Niovent a Zselékkel, és a csapat hátsó feléhez fordulsz. Látván az íjjász és a lány szorult helyzetét, nem vagy rest védtelenül hagyni a hátad, és lecsapni a tenyérnyi 8 lábú jószágokra, akik éppen Kurokotot csipdesik, azonban Kurokoto fején csak egyetlen egyet találsz, a több kettő a lábaiba csimpaszkodva marja a csáprágóival.
Az első suhintásod mellé megy és Kurokotot találod el a vállán, a nagyra nőtt ízeltlábú helyett, a második vágás azonban kettészeli a légyzabálót, nyomban el is pixeleződik. Majd futkosásba kezdesz, minek eredménye képen a szűk folyosón még további 5 Phoenix jelenik meg.
A Niovenre maradt Zselék sem restek, újrapróbálkoznak veletek, azonban ezúttal nem ugrással próbálnak elérni titeket, hanem a lábatokat igyekeznek elkapni.
//az első kocka azt jelzi, hogy a valódi Phoenixet kapta-e el a Zselé, a másik 2 kocka pedig azt jelzi, hogy a Zselé képessége sikerült-e: Nioven, Phoenix sorrendben
Niovennek ismét sikerül elodázni a végzetét, mert a Zselé mellé nyúl, a másik Zselé viszont elkapja Phoenix egy fantomját, és már kezdené is beburkolni, ahogy Zanával tette a másik, amikor a fantom füsté oszlik, a többi négyel egyetemben
Az egyik pók tehát elpixeleződött Kurokoto fején, Phoenixnek hála
Kurokoto: Kurokoto: 0/2 páncél, 7/15 életpont
Phoenix:
//nem gyulladt meg a padlón lévő ragacs, és Kurokoto fején csak 1 pók van
Magad mögött hagyod Niovent a Zselékkel, és a csapat hátsó feléhez fordulsz. Látván az íjjász és a lány szorult helyzetét, nem vagy rest védtelenül hagyni a hátad, és lecsapni a tenyérnyi 8 lábú jószágokra, akik éppen Kurokotot csipdesik, azonban Kurokoto fején csak egyetlen egyet találsz, a több kettő a lábaiba csimpaszkodva marja a csáprágóival.
Az első suhintásod mellé megy és Kurokotot találod el a vállán, a nagyra nőtt ízeltlábú helyett, a második vágás azonban kettészeli a légyzabálót, nyomban el is pixeleződik. Majd futkosásba kezdesz, minek eredménye képen a szűk folyosón még további 5 Phoenix jelenik meg.
A Niovenre maradt Zselék sem restek, újrapróbálkoznak veletek, azonban ezúttal nem ugrással próbálnak elérni titeket, hanem a lábatokat igyekeznek elkapni.
//az első kocka azt jelzi, hogy a valódi Phoenixet kapta-e el a Zselé, a másik 2 kocka pedig azt jelzi, hogy a Zselé képessége sikerült-e: Nioven, Phoenix sorrendben
Niovennek ismét sikerül elodázni a végzetét, mert a Zselé mellé nyúl, a másik Zselé viszont elkapja Phoenix egy fantomját, és már kezdené is beburkolni, ahogy Zanával tette a másik, amikor a fantom füsté oszlik, a többi négyel egyetemben
Az egyik pók tehát elpixeleződött Kurokoto fején, Phoenixnek hála
Kurokoto: Kurokoto: 0/2 páncél, 7/15 életpont
A hozzászólást Danee összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Aug. 28 2013, 22:06-kor.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Danee' has done the following action : Kockadobás
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
A kilőtt nyilam semmit nem segített a lányon, de a szakállas nyelve láthatóan megtörte a jeget. Igen a nász éjszaka következik, ugyanis mind itt halunk!
Az az ostoba, lovag is képtelen azt a valamit a fejemről leszedni, ehelyett, láthatom, hogy a kardja a vállamba ékelődik és feje fölött indikátora zöldről sárgára vált (// besárgul vajon-é?//). Második csapásra már nem úgy ütött mint előbb, szerencséje, mert lassan kapni fog egy nyílvesszőt a homlokába..
- Mit csinálsz te!? - ordítottam rá tökéletesen feleslegesen. A talaj sebez, hemzsegnek rajtunk az odúlakók. és még ki tudja milyen veszélyek várnak ránk egy tárnában. A szűkös hely lassan megtelik és nagyon sok lett a célpont. Tisztán a cukormáz Zakurot tudnám lőni, de ezek a nyüves pókok, csak a lábam zabálják. Meg a nyamvadt lovag az életem.
Döntöttem. Felajzom íjam és egy nyílvesszőt teszek rá. Célpont a kislány. Azonban nem az igazi, hanem a nyalogatott. Pendül a húr és már repül is a nyílvessző, kicsivel mögötte a derengő illúzió nyíl. Közben mellékcselekvésként megiszom a mini potionom. Ha minden jól megy gyógyulok öt életerő pontot. Már sárgában voltam és ez zavart. Ha meghalok rendes párbajban fogok, nem holmi pók járta kriptában.
Azzal újra felhúztam íjam és a betöltött nyíllal, lőttem és második mellékcselekvésként próbáltam a pókokat lerázni a lábamról, lássuk a maró trutyit mennyire szeretik ezek a dögök. Harmadik lövésem, ha volt még a hátulsókat szorongató "kislány klón cukormáz"-ra lőttem amennyiben egyben volt még, ha nem akkor a pókokat próbáltam erélyesebben a pixelvirágmezőkre juttatni.
// 3 támadást hajtok végre, ha kevesebb történt meg a sorrend a következő -> 1.Zakuro klón + poti, 2. Zakuro klón + lábseprés/póktalanítás, 3. Zakuro klón + transzparens plakátok lengetése, "kevesebb port több piát!" felirattal.
Az az ostoba, lovag is képtelen azt a valamit a fejemről leszedni, ehelyett, láthatom, hogy a kardja a vállamba ékelődik és feje fölött indikátora zöldről sárgára vált (// besárgul vajon-é?//). Második csapásra már nem úgy ütött mint előbb, szerencséje, mert lassan kapni fog egy nyílvesszőt a homlokába..
- Mit csinálsz te!? - ordítottam rá tökéletesen feleslegesen. A talaj sebez, hemzsegnek rajtunk az odúlakók. és még ki tudja milyen veszélyek várnak ránk egy tárnában. A szűkös hely lassan megtelik és nagyon sok lett a célpont. Tisztán a cukormáz Zakurot tudnám lőni, de ezek a nyüves pókok, csak a lábam zabálják. Meg a nyamvadt lovag az életem.
Döntöttem. Felajzom íjam és egy nyílvesszőt teszek rá. Célpont a kislány. Azonban nem az igazi, hanem a nyalogatott. Pendül a húr és már repül is a nyílvessző, kicsivel mögötte a derengő illúzió nyíl. Közben mellékcselekvésként megiszom a mini potionom. Ha minden jól megy gyógyulok öt életerő pontot. Már sárgában voltam és ez zavart. Ha meghalok rendes párbajban fogok, nem holmi pók járta kriptában.
Azzal újra felhúztam íjam és a betöltött nyíllal, lőttem és második mellékcselekvésként próbáltam a pókokat lerázni a lábamról, lássuk a maró trutyit mennyire szeretik ezek a dögök. Harmadik lövésem, ha volt még a hátulsókat szorongató "kislány klón cukormáz"-ra lőttem amennyiben egyben volt még, ha nem akkor a pókokat próbáltam erélyesebben a pixelvirágmezőkre juttatni.
// 3 támadást hajtok végre, ha kevesebb történt meg a sorrend a következő -> 1.Zakuro klón + poti, 2. Zakuro klón + lábseprés/póktalanítás, 3. Zakuro klón + transzparens plakátok lengetése, "kevesebb port több piát!" felirattal.
_________________
Élet: 5(25)
Fegyverkezelés: 4+4
Erő/Irányítás: 2/4 0/+14
Kitartás: 1+2
Gyorsaság: 5+5
Speciális képesség: 20
Páncél: 20
Küldetések: Thingamajig - Az első, Tavak mélyén, Váltságdíj - Felderítők
KT:Judy és Kurokoto boxra fel!, 28 felessel később
Kurokoto- Íjász
- Hozzászólások száma : 247
Join date : 2013. Jul. 10.
Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Dobások...
_________________
Élet: 5(25)
Fegyverkezelés: 4+4
Erő/Irányítás: 2/4 0/+14
Kitartás: 1+2
Gyorsaság: 5+5
Speciális képesség: 20
Páncél: 20
Küldetések: Thingamajig - Az első, Tavak mélyén, Váltságdíj - Felderítők
KT:Judy és Kurokoto boxra fel!, 28 felessel később
Kurokoto- Íjász
- Hozzászólások száma : 247
Join date : 2013. Jul. 10.
Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Kurokoto' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
MESÉLŐI POSZT:
Phoenix valóban sárga indikátorossá válik (rizikós művelet másokon döfködni az ellenfeleket )
Kurokoto:
Íjaddal telibe kapod a Zakuro-formájú vörös Zselét, azonban az életcsíkja meg sem mozdul, a nyílvesszőt pedig lassan kilöki magából.
Viszont rohamos tempóban előbb lilára majd kékre vált, végül opálos fehér kristályossá fagy a felszíne, csak úgy árad belőle a hideg. A fantom nyílvessző hatására viszont alig észrevehetően lassulni látszik a lény
Eközben te a gyógyitalt felhajtva visszanyersz annyi életpontot, amit a címke rajta jelez. Bár semmi alkoholos íze vagy hatása nincs neki.
A második nyílvessződ a Zselé mellett húz el, és valahol az előző teremben landol. A pókokat nagy nehezen sikerül leráznod a lábadról, de a kis dögök nem akarnak elemésztődni a ragacsban.
A harmadik az idő közben már a kristályosra hűlt Zselébe fúródik, életcsíkja meg is mozdul: most már több mint a negyede hiányzik ránézésre. Lövésed nyomán gőzölögve vörösödik vissza ismét, a nyílvesszőt ezúttal is kilöki magából. A transzparensedet sajnos nem készítetted még elő, nyoma sincs az inventorydban.
Kurokoto: Kurokoto: 0/2 páncél, 12/15 életpont
Zakuro-zselé: 70%-on az életcsíkja
Phoenix sárga indikátoros
Phoenix valóban sárga indikátorossá válik (rizikós művelet másokon döfködni az ellenfeleket )
Kurokoto:
Íjaddal telibe kapod a Zakuro-formájú vörös Zselét, azonban az életcsíkja meg sem mozdul, a nyílvesszőt pedig lassan kilöki magából.
Viszont rohamos tempóban előbb lilára majd kékre vált, végül opálos fehér kristályossá fagy a felszíne, csak úgy árad belőle a hideg. A fantom nyílvessző hatására viszont alig észrevehetően lassulni látszik a lény
Eközben te a gyógyitalt felhajtva visszanyersz annyi életpontot, amit a címke rajta jelez. Bár semmi alkoholos íze vagy hatása nincs neki.
A második nyílvessződ a Zselé mellett húz el, és valahol az előző teremben landol. A pókokat nagy nehezen sikerül leráznod a lábadról, de a kis dögök nem akarnak elemésztődni a ragacsban.
A harmadik az idő közben már a kristályosra hűlt Zselébe fúródik, életcsíkja meg is mozdul: most már több mint a negyede hiányzik ránézésre. Lövésed nyomán gőzölögve vörösödik vissza ismét, a nyílvesszőt ezúttal is kilöki magából. A transzparensedet sajnos nem készítetted még elő, nyoma sincs az inventorydban.
Kurokoto: Kurokoto: 0/2 páncél, 12/15 életpont
Zakuro-zselé: 70%-on az életcsíkja
Phoenix sárga indikátoros
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Nem válaszolok a másik lovagnak, hagyom, hogy ő menjen előre. Igazság szerint a csapat egy tagját sem zártam a szívembe, ha egyedül fejezem be a küldetést, az is megfelel, csak maradjanak életben, amíg szükség van rájuk. A másik lovag például kifejezetten fontos, egyértelműen ő a csapat stratégája, nem is csinálja rosszul.
Szótlanul figyelem, ahogy a lányt belepi a zselé, inkább azzal foglalkozom, hogy figyelem, érkezik-e valami támadás, csak akkor szisszenek fel rosszallóan, amikor Phoenix úgy dönt, hogy felgyújt minket, de szerencsére nem lesz komolyabb baj belőle. Azért nem volt túl jó megoldás, egyszerűbb lett volna karddal levakarni, ahogy azt végül a belül ragadt lány tette.
Lassan meg is érkeznek az ellenfelek, azon kívül, ami a lányról lemászott, még két, alaktalan zselé támad ránk, és az alkoholistánknak is problémája támad három kicsi, viszonylag gyenge mobbal. Mivel ezekkel a másik lovag foglalkozik, a többiek pedig törődnek a vörös másolattal, rám marad a két alaktalan zselé.
A szörnyek kezdőtámadásai eredménytelenek maradtak, de úgy döntök, hogy nem őket támadom meg, hanem inkább a már eleve sérült, és vélhetően a többinél erősebb zselé lényre koncentrálok. Eleve úgy célszerű, hogy egyesével, koncentrált támadásokkal végezzünk a mobokkal, jóval kevesebb sérüléssel megússzuk.
Útközben az utamba kerülő pókot próbálom egy szúrással megölni, de akár sikerül, akár nem, tovább haladok a zselé felé, és úgy helyezkedek, hogy én legyek az, akit valószínű megtámad majd. Ha eltaláltam a pókot, az átmeneti pajzsom segítségével tompíthatom a sebzését, és a három damage dealer karakter leszedheti a megmaradt életpontját. A két másik mob meg remélhetőleg nem okoz komoly kárt, mert az íjászunk van hozzájuk legközelebb.
- Koncentráljátok a támadást erre itt!- legrosszabb esetben talán a fele életpontom veszítem el, aminek a nagyját visszanyerem majd egy potionnal, ha mindenki elveszítene öt életpontot, az sokkal érzékenyebben érintené a csapatot. Különben is Phoenix akar tankolni, nekem már csak sebzést kell bevinni a továbbiakban.
Lehetőleg gyorsan kéne végezni, az eddig látottak alapján a csapattársaim kinyírják egymást, ha még sokáig fogjuk ugyanazt a levegőt szívni, és akkor kénytelen leszek elhagyni a kriptát, tapasztalati pont nélkül. Tényleg kéne már egy összetartó, állandó csapat, de a magam fajtára sehol senki nem tart igényt.
Szótlanul figyelem, ahogy a lányt belepi a zselé, inkább azzal foglalkozom, hogy figyelem, érkezik-e valami támadás, csak akkor szisszenek fel rosszallóan, amikor Phoenix úgy dönt, hogy felgyújt minket, de szerencsére nem lesz komolyabb baj belőle. Azért nem volt túl jó megoldás, egyszerűbb lett volna karddal levakarni, ahogy azt végül a belül ragadt lány tette.
Lassan meg is érkeznek az ellenfelek, azon kívül, ami a lányról lemászott, még két, alaktalan zselé támad ránk, és az alkoholistánknak is problémája támad három kicsi, viszonylag gyenge mobbal. Mivel ezekkel a másik lovag foglalkozik, a többiek pedig törődnek a vörös másolattal, rám marad a két alaktalan zselé.
A szörnyek kezdőtámadásai eredménytelenek maradtak, de úgy döntök, hogy nem őket támadom meg, hanem inkább a már eleve sérült, és vélhetően a többinél erősebb zselé lényre koncentrálok. Eleve úgy célszerű, hogy egyesével, koncentrált támadásokkal végezzünk a mobokkal, jóval kevesebb sérüléssel megússzuk.
Útközben az utamba kerülő pókot próbálom egy szúrással megölni, de akár sikerül, akár nem, tovább haladok a zselé felé, és úgy helyezkedek, hogy én legyek az, akit valószínű megtámad majd. Ha eltaláltam a pókot, az átmeneti pajzsom segítségével tompíthatom a sebzését, és a három damage dealer karakter leszedheti a megmaradt életpontját. A két másik mob meg remélhetőleg nem okoz komoly kárt, mert az íjászunk van hozzájuk legközelebb.
- Koncentráljátok a támadást erre itt!- legrosszabb esetben talán a fele életpontom veszítem el, aminek a nagyját visszanyerem majd egy potionnal, ha mindenki elveszítene öt életpontot, az sokkal érzékenyebben érintené a csapatot. Különben is Phoenix akar tankolni, nekem már csak sebzést kell bevinni a továbbiakban.
Lehetőleg gyorsan kéne végezni, az eddig látottak alapján a csapattársaim kinyírják egymást, ha még sokáig fogjuk ugyanazt a levegőt szívni, és akkor kénytelen leszek elhagyni a kriptát, tapasztalati pont nélkül. Tényleg kéne már egy összetartó, állandó csapat, de a magam fajtára sehol senki nem tart igényt.
A hozzászólást Niels Groven összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Szept. 02 2013, 00:17-kor.
_________________
Statok:
- Spoiler:
- Élet: 4
Fegyverkezelés: 2
Erő: 3(+1 tárgybónusz)
Kitartás: 4
Gyorsaság: 0
Speciális képesség: 2
Páncél: 4
Speciális képesség:
- Spoiler:
- Bloody armor (Véres páncél):
Passzív képesség. A játékos minden 4 okozott sebzésért kap 1 pontot a páncéljára, függetlenül attól, hogy a páncélja így az eredeti maximum fölé kerül, vagy a páncélt már teljesen átütötték. Az így szerzett pontok csak egy ideig maradnak meg, a pontozástól függ, hogy meddig. Minden ötödik pontért egy körrel tovább marad meg az így kapott páncél.
Az ellenfél páncéljának sebzéséért nem jár pont. A páncélt érő támadások először az így nyert átmeneti pontokat szedik le, nem az eredetit. A képesség hatása alatt olyan, mintha vérrel lenne összekenve a pajzs, a páncél és a játékos arcán is vérrel mázolt harci festés jelenik meg. A mennyiségből lehet következtetni, hogy hány plusz pontja lehet a páncélján.
Niels Groven- Lovag
- Hozzászólások száma : 33
Join date : 2013. Jul. 12.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Niels Groven' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
MESÉLŐI POSZT:
//najó... kicsit felpezsdítjük itt a dolgokat, a mesélő nagyon lájtra szabta ezt a jelenetet...
A korábbi korom sötét folyosót, amit eddig csupán a három zselés szörny fluoreszkáló kék-zöld színe világított meg, most Phoenix lángoló fáklyájának hála kellemes, melengető fény árasztja el többé-kevésbé, és némi égés szag is megcsapja az orrotokat.
A másik szag ami a fáklyja éget szagával keveredik a ragacs felől jön, amiben tapodtok, füstölve oldja a lábbelitek, nem lehet nem észrevenni, hogy mindannyiótoknak egyszerre csappan meg az életcsíkja egy kicsivel.
A fény hatására a szörnyek felélénkülni látszanak, a Zakuro-zselé lábfeje elkékül, majd fehéren kristályossá válik, megemeli a lábát és Anika felé tapos (1.kocka), a vörös áttetsző bal kezét kristályossá téve elindít egy sallert Elysion felé(2.kocka). Végül, az jobb karjából kúpot formál, és azt is megszilárdítja, az igazi Zakuro fele döf vele, de Nioven épp akkor ér a lány elé (3.kocka). Az egy szem megmaradt pók, ahogy Kurokoto lerázza a lábáról, egy tápászkodó Zakuroval találja szemben magát, akinek az arcára azon nyomban rá is ugrik, és a csáprágóival ijesztgetve csípni készül (4.kocka). Az egyik elől hagyott zselé eközben a mellette lévővel együtt támadásba lendül, mindketten egy tölcsérforma mélyedést alakítanak ki és benne egy kristályos kúpot formálnak meg amit aztán rá is lőnek a két előttük lévő áldozatukra, az egyiket Phoenixre (5.kocka), a másikat Kurokotora (6.kocka), majd nem hagyva ennyiben, hogy áldozataik szökni próbálnak előlük, újfent az óvatlan bokákra cuppannak rá, Phoenixére (1. római kocka) és Kurokotoéra (2. római kocka)
Anika: 6/10 ÉP, sisteregve kiterül, ahogy a szörny rátapos
Elysion: 0/2 PP, 18/20 ÉP, neki jobban működnek a reflexei, a tasli elkerüli, de ragacs őt is jól oldja
Nioven: 0/4 PP, 19/20 ÉP, a pajzsáról lesiklik ugyan a támadás, de a páncélját más is eszi eközben
Zakuro: 0/2 PP, 17/20 ÉP, nincs az a reflex, ami egy ilyen szemtelen pókot időben elsöpörhetne, jó nagyot csíp a lány orrába, plusz még a ragacs is marja
Phoenix: 0/4 PP, 12/15 ÉP, az egyik zselé hátba lövi, majd a bokájánál fogva el is kapja, és lerántja a földre egy hirtelen mozdulattal
Kurokoto: 0/2 PP, 8/15 ÉP, a zselék felől, amik eddig csak a két lovagnak jelentettek problémát, most valami a hátadba áll hirtelen, majd magma-szűr forró anyag kapja el a lábad, és rántja ki alólad, a ragacs savanyú szaggal járó lassú marásáról nem is beszélve
korábbi események - Nioven:
A két falról leérkezett Zselével mit sem foglalkozva a folyosó túlsó oldala felé fordulsz, a ragacsban cuppogva, ahol már javában folyik a harc a hátba támadó harmadik Zselével, és a pókokkal.
A vörös színű áttetsző Zselé ráadásul felvette Zakuro alakját is, miközben az állatidomár tollas sárkánya rendületlenül nyalakodik rajta, és a gazdája is hasonlókép tesz.
A másik lovagot magad mögött hagyva, az íjász mellé érsz, s egy döféssel ártalmatlanítod az egyik még mozgó pókot. Pajzsod vérvörösre vált, és az arcodon is végigfut a vörös harci festés.
Ahogy Kurokotó mellől is tovább lépsz, már csak a lány, Zakuro áll közted és a Zselé között.
A kardforgató elé nyomulva máris szembe találod magad a Zakuro-formájú lénnyel.
Egy újabb pók pixeleződik el.
Nioven: 1/4 Páncél, 19/20 életpont
//najó... kicsit felpezsdítjük itt a dolgokat, a mesélő nagyon lájtra szabta ezt a jelenetet...
A korábbi korom sötét folyosót, amit eddig csupán a három zselés szörny fluoreszkáló kék-zöld színe világított meg, most Phoenix lángoló fáklyájának hála kellemes, melengető fény árasztja el többé-kevésbé, és némi égés szag is megcsapja az orrotokat.
A másik szag ami a fáklyja éget szagával keveredik a ragacs felől jön, amiben tapodtok, füstölve oldja a lábbelitek, nem lehet nem észrevenni, hogy mindannyiótoknak egyszerre csappan meg az életcsíkja egy kicsivel.
A fény hatására a szörnyek felélénkülni látszanak, a Zakuro-zselé lábfeje elkékül, majd fehéren kristályossá válik, megemeli a lábát és Anika felé tapos (1.kocka), a vörös áttetsző bal kezét kristályossá téve elindít egy sallert Elysion felé(2.kocka). Végül, az jobb karjából kúpot formál, és azt is megszilárdítja, az igazi Zakuro fele döf vele, de Nioven épp akkor ér a lány elé (3.kocka). Az egy szem megmaradt pók, ahogy Kurokoto lerázza a lábáról, egy tápászkodó Zakuroval találja szemben magát, akinek az arcára azon nyomban rá is ugrik, és a csáprágóival ijesztgetve csípni készül (4.kocka). Az egyik elől hagyott zselé eközben a mellette lévővel együtt támadásba lendül, mindketten egy tölcsérforma mélyedést alakítanak ki és benne egy kristályos kúpot formálnak meg amit aztán rá is lőnek a két előttük lévő áldozatukra, az egyiket Phoenixre (5.kocka), a másikat Kurokotora (6.kocka), majd nem hagyva ennyiben, hogy áldozataik szökni próbálnak előlük, újfent az óvatlan bokákra cuppannak rá, Phoenixére (1. római kocka) és Kurokotoéra (2. római kocka)
Anika: 6/10 ÉP, sisteregve kiterül, ahogy a szörny rátapos
Elysion: 0/2 PP, 18/20 ÉP, neki jobban működnek a reflexei, a tasli elkerüli, de ragacs őt is jól oldja
Nioven: 0/4 PP, 19/20 ÉP, a pajzsáról lesiklik ugyan a támadás, de a páncélját más is eszi eközben
Zakuro: 0/2 PP, 17/20 ÉP, nincs az a reflex, ami egy ilyen szemtelen pókot időben elsöpörhetne, jó nagyot csíp a lány orrába, plusz még a ragacs is marja
Phoenix: 0/4 PP, 12/15 ÉP, az egyik zselé hátba lövi, majd a bokájánál fogva el is kapja, és lerántja a földre egy hirtelen mozdulattal
Kurokoto: 0/2 PP, 8/15 ÉP, a zselék felől, amik eddig csak a két lovagnak jelentettek problémát, most valami a hátadba áll hirtelen, majd magma-szűr forró anyag kapja el a lábad, és rántja ki alólad, a ragacs savanyú szaggal járó lassú marásáról nem is beszélve
korábbi események - Nioven:
A két falról leérkezett Zselével mit sem foglalkozva a folyosó túlsó oldala felé fordulsz, a ragacsban cuppogva, ahol már javában folyik a harc a hátba támadó harmadik Zselével, és a pókokkal.
A vörös színű áttetsző Zselé ráadásul felvette Zakuro alakját is, miközben az állatidomár tollas sárkánya rendületlenül nyalakodik rajta, és a gazdája is hasonlókép tesz.
A másik lovagot magad mögött hagyva, az íjász mellé érsz, s egy döféssel ártalmatlanítod az egyik még mozgó pókot. Pajzsod vérvörösre vált, és az arcodon is végigfut a vörös harci festés.
Ahogy Kurokotó mellől is tovább lépsz, már csak a lány, Zakuro áll közted és a Zselé között.
A kardforgató elé nyomulva máris szembe találod magad a Zakuro-formájú lénnyel.
Egy újabb pók pixeleződik el.
Nioven: 1/4 Páncél, 19/20 életpont
A hozzászólást Danee összesen 5 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Szept. 05 2013, 16:22-kor.
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
The member 'Danee' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Játékos Küldetés] Holtak Nyugalma
Nioven felé biccentettem, megszabadított az egyik pókomtól, sőt a másik inkább úgy tűnik a fiatal lányt szemelte ki magának. De legalább már nem csesztet a nyüves szőrös kis teremtmény. Helyette azonban kaptam a trutyiból, amiket eddig takart előttem a két lovag. A támadása és a környezet aktivitása megtette hatását, máris semmissé vált a potionom hatása. És cserébe már nem maradt mivel feltöltenem magam, ellenfeleink száma sem csappan túl gyorsan. Gondolkodásra ösztönöztem magam, az oké, hogy nem akarok élni Keikoval és gyermekeimmel akarok lenni, de nem mindegy hogyan halok meg. Úgy kell meghaljak, hogy legalább büszkék legyenek rám. Akit bennem megismert Keiko és megadatott hogy pár évig jól és boldogan éltünk, aszerint lásson, ne a haláluk utáni gonosz és semmivel sem törődő lényként, amivé lettem. Itt most nem halhatok meg, értük, ezek az alsóbb rendű szörnyek semmik!
A takony szörny ráragadt a lábamra és nem mozdult a lábam az első próbára, mellettem a botos lovag is így járt, mögöttünk, végre megmutatta magát, hogy mit tud az a teremtmény, aki közel van hozzá, az bizony nincs veszélyben, ugyanis képtelen eltalálni akármit is.
Történelem folyamán, miért nem voltak ilyen lények, **** meg! Legalább ha már olvastam volna ezekről a szarokról, akkor könnyebb lenne, hogy mit tegyek. Egy viszont biztos, a talajról el kell tűnjek és mindenki legyen előttem. A trutymókok mögötti rész ismeretlen, az előző csontis szoba pedig.. talán biztonságos. Felé rúgtam a trutyinak és próbáltam taposni, hogy engedjen el, ha engedett, akkor sietősebb léptekkel próbáltam feljutni az előbbi szilád talajra. Nincs túl messze, csak el kell jussak a nyalóka mellett. Már nincs messze, ha sikeresen beértem azzal még hátra levő támadásaim (2-3) az egyedül hagyott trutyi felé lőttem egy nyílvesszőt és a nyalóka Zakuro felé kettőt. Az előbb az első nyilam lepattant róla, míg a második talált, remélem ezúttal is sikerült csökkentenem az életerejét.
Ha mind ez nem sikerült, akkor elkezdtem ököllel püfölni a trutyit, és utána futok el a nyalóka mellett, hogy felérjek a biztonságosabbnak tűnő talajra. Onnan könnyebben fogom tudni használni az íjam ebbe az elcseszett helyzetbe.
A takony szörny ráragadt a lábamra és nem mozdult a lábam az első próbára, mellettem a botos lovag is így járt, mögöttünk, végre megmutatta magát, hogy mit tud az a teremtmény, aki közel van hozzá, az bizony nincs veszélyben, ugyanis képtelen eltalálni akármit is.
Történelem folyamán, miért nem voltak ilyen lények, **** meg! Legalább ha már olvastam volna ezekről a szarokról, akkor könnyebb lenne, hogy mit tegyek. Egy viszont biztos, a talajról el kell tűnjek és mindenki legyen előttem. A trutymókok mögötti rész ismeretlen, az előző csontis szoba pedig.. talán biztonságos. Felé rúgtam a trutyinak és próbáltam taposni, hogy engedjen el, ha engedett, akkor sietősebb léptekkel próbáltam feljutni az előbbi szilád talajra. Nincs túl messze, csak el kell jussak a nyalóka mellett. Már nincs messze, ha sikeresen beértem azzal még hátra levő támadásaim (2-3) az egyedül hagyott trutyi felé lőttem egy nyílvesszőt és a nyalóka Zakuro felé kettőt. Az előbb az első nyilam lepattant róla, míg a második talált, remélem ezúttal is sikerült csökkentenem az életerejét.
Ha mind ez nem sikerült, akkor elkezdtem ököllel püfölni a trutyit, és utána futok el a nyalóka mellett, hogy felérjek a biztonságosabbnak tűnő talajra. Onnan könnyebben fogom tudni használni az íjam ebbe az elcseszett helyzetbe.
_________________
Élet: 5(25)
Fegyverkezelés: 4+4
Erő/Irányítás: 2/4 0/+14
Kitartás: 1+2
Gyorsaság: 5+5
Speciális képesség: 20
Páncél: 20
Küldetések: Thingamajig - Az első, Tavak mélyén, Váltságdíj - Felderítők
KT:Judy és Kurokoto boxra fel!, 28 felessel később
Kurokoto- Íjász
- Hozzászólások száma : 247
Join date : 2013. Jul. 10.
Karakterlap
Szint: 9
Indikátor: Zöld
Céh: -
3 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Similar topics
» Holtak Nyugalma [Játékos Küldetés]
» [Játékos Küldetés] Ördögi kör
» [Játékos Küldetés] Ainlands
» [Játékos Küldetés] Túl a barátságon
» [Játékos Küldetés] Ainlands
» [Játékos Küldetés] Ördögi kör
» [Játékos Küldetés] Ainlands
» [Játékos Küldetés] Túl a barátságon
» [Játékos Küldetés] Ainlands
3 / 4 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.