Fuun Kotarou
3 posters
1 / 1 oldal
Fuun Kotarou
képesség:Accerelate (gyorsulás)[速める-Hayameru] : Tudatosan pumpálja fel magában az adrenalint, ám gyakorlatilag nem gyorsul fel, ezt maximum a szemlélő vélheti. Mozgása változik meg és érzékelése, reflexei lesznek jobbak. Ez a fajta mozgástechnika főképp a gyorsaságra és hirtelen irányváltoztatásokra épít, amibe belesegít a virtuális tér és szabadsága. Képessé teszi ellenfele megtévesztésére, elindul az egyik irányban, de hirtelen a másikból jön, vagy magasabb szinteken akár tűnhet klóntechnikának is. A működési elve, hogy úgy tesz, mintha az egyik irányba indulna el, azonban az utolsó pillanatban irányt változtat. Ezt nem képzett szem vagy elme nem képes nyomon követni s így automatikusan abba az irányba koncentrál/fordul/stb, amerre logikusan lennie kellene. Valamint a gyorsaságon kívül a holt tereket is kihasználja, mint például védekezésül felemelt kar/kard, vagy épp bármi más, amit kihasználhat. Így nem csupán teljes testén tudja alkalmazni, hanem egy-egy támadásnál is. Mint már említettem nagy különbségnél ez olyan fokú is lehet, hogy az illető számára egy illúzió marad fent.
Ezen ponthatárokat szánnám neki:
ha az ellenfél gyorsaságánál nagyobb a gyorsasága+képessége.
6-8 pont különbség esetén:
-csupán egy-egy mozdulatot képes meghamisítani, illetve meglepő irányváltoztatásokra képes ám ezeket még lehet követni.
9-11
-már képes megtéveszteni az ellenfelet, így akár képes kikerülni látóteréből
12-14
-néhány pillanatra fent maradó kép is társul már
15-17
-ekkora különbségnél egyenes mozgást mímelő illúzió marad fent ám alig néhány másodpercre
18-20
-jól végrehajtott mozgáskombinációval képes elhitetni egy támadást is akár, ám nem létező mivolta miatt gyakorlatilag amint érintkezik az ellenfelével szertefoszlik, ez csupán egyetlen pillanat erejéig marad fent.
A játékok során tapasztalataim szerint majdhogynem használhatatlan, és a későbbiekben is nehezen képzelhető el teljes kihasználtsága, így a következőre szeretném módosítani:
képesség:Accerelate (gyorsulás)[速める-Hayameru] : Tudatosan pumpálja fel magában az adrenalint, ám gyakorlatilag nem gyorsul fel, ezt maximum a szemlélő vélheti. Mozgása változik meg és érzékelése, reflexei lesznek jobbak. Ez a fajta mozgástechnika főképp a gyorsaságra és hirtelen irányváltoztatásokra épít, amibe belesegít a virtuális tér és szabadsága. Képessé teszi ellenfele megtévesztésére, elindul az egyik irányban, de hirtelen a másikból jön, vagy magasabb szinteken akár tűnhet klóntechnikának is. A működési elve, hogy úgy tesz, mintha az egyik irányba indulna el, azonban az utolsó pillanatban irányt változtat. Ezt nem képzett szem vagy elme nem képes nyomon követni s így automatikusan abba az irányba koncentrál/fordul/stb, amerre logikusan lennie kellene. Valamint a gyorsaságon kívül a holt tereket is kihasználja, mint például védekezésül felemelt kar/kard, vagy épp bármi más, amit kihasználhat. Így nem csupán teljes testén tudja alkalmazni, hanem egy-egy támadásnál is. Mint már említettem nagy különbségnél ez olyan fokú is lehet, hogy az illető számára egy illúzió marad fent.
Ezen ponthatárokat szánnám neki:
ha az ellenfél gyorsaságánál nagyobb a gyorsasága+(képessége*1,5).
3-5 pont különbség esetén:
-csupán egy-egy mozdulatot képes meghamisítani, illetve meglepő irányváltoztatásokra képes ám ezeket még lehet követni.
6-8
-már képes megtéveszteni az ellenfelet, így akár képes kikerülni látóteréből
9-11
-néhány pillanatra fent maradó kép is társul már
12-14
-ekkora különbségnél egyenes mozgást mímelő illúzió marad fent ám alig néhány másodpercre
15-
-jól végrehajtott mozgáskombinációval képes elhitetni egy támadást is akár, ám nem létező mivolta miatt gyakorlatilag amint érintkezik az ellenfelével szertefoszlik, ez csupán egyetlen pillanat erejéig marad fent.
Ezen ponthatárokat szánnám neki:
ha az ellenfél gyorsaságánál nagyobb a gyorsasága+képessége.
6-8 pont különbség esetén:
-csupán egy-egy mozdulatot képes meghamisítani, illetve meglepő irányváltoztatásokra képes ám ezeket még lehet követni.
9-11
-már képes megtéveszteni az ellenfelet, így akár képes kikerülni látóteréből
12-14
-néhány pillanatra fent maradó kép is társul már
15-17
-ekkora különbségnél egyenes mozgást mímelő illúzió marad fent ám alig néhány másodpercre
18-20
-jól végrehajtott mozgáskombinációval képes elhitetni egy támadást is akár, ám nem létező mivolta miatt gyakorlatilag amint érintkezik az ellenfelével szertefoszlik, ez csupán egyetlen pillanat erejéig marad fent.
A játékok során tapasztalataim szerint majdhogynem használhatatlan, és a későbbiekben is nehezen képzelhető el teljes kihasználtsága, így a következőre szeretném módosítani:
képesség:Accerelate (gyorsulás)[速める-Hayameru] : Tudatosan pumpálja fel magában az adrenalint, ám gyakorlatilag nem gyorsul fel, ezt maximum a szemlélő vélheti. Mozgása változik meg és érzékelése, reflexei lesznek jobbak. Ez a fajta mozgástechnika főképp a gyorsaságra és hirtelen irányváltoztatásokra épít, amibe belesegít a virtuális tér és szabadsága. Képessé teszi ellenfele megtévesztésére, elindul az egyik irányban, de hirtelen a másikból jön, vagy magasabb szinteken akár tűnhet klóntechnikának is. A működési elve, hogy úgy tesz, mintha az egyik irányba indulna el, azonban az utolsó pillanatban irányt változtat. Ezt nem képzett szem vagy elme nem képes nyomon követni s így automatikusan abba az irányba koncentrál/fordul/stb, amerre logikusan lennie kellene. Valamint a gyorsaságon kívül a holt tereket is kihasználja, mint például védekezésül felemelt kar/kard, vagy épp bármi más, amit kihasználhat. Így nem csupán teljes testén tudja alkalmazni, hanem egy-egy támadásnál is. Mint már említettem nagy különbségnél ez olyan fokú is lehet, hogy az illető számára egy illúzió marad fent.
Ezen ponthatárokat szánnám neki:
ha az ellenfél gyorsaságánál nagyobb a gyorsasága+(képessége*1,5).
3-5 pont különbség esetén:
-csupán egy-egy mozdulatot képes meghamisítani, illetve meglepő irányváltoztatásokra képes ám ezeket még lehet követni.
6-8
-már képes megtéveszteni az ellenfelet, így akár képes kikerülni látóteréből
9-11
-néhány pillanatra fent maradó kép is társul már
12-14
-ekkora különbségnél egyenes mozgást mímelő illúzió marad fent ám alig néhány másodpercre
15-
-jól végrehajtott mozgáskombinációval képes elhitetni egy támadást is akár, ám nem létező mivolta miatt gyakorlatilag amint érintkezik az ellenfelével szertefoszlik, ez csupán egyetlen pillanat erejéig marad fent.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Fuun Kotarou
A javítást elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Jártasság módosítás
üdv! szeretném leadni a keresés jártasságom, és helyébe az észlelést felvenni. az okok:
-nem látom túl sok értelmét már, ráadásul új jártasságainknak köszönhetően már kapunk búnusz alapanyagot és receptet.
-karakterem mind többi jártasságához, mind pedig kialakuló helyzetére tekintettel szükség lenne erre.
-valamint még nem 5-re volt korlátozva a felvehetők száma, mikor még vettem (ha jól emlékszem)
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Fuun Kotarou
Második képesség.
Név: Tsukaisute (Feláldozható)Leírás:
=> Kota egy teljes klónt hoz létre önmagáról. Ennek másolatnak a tulajdonságai megegyeznek (a végső értéket nézve, felszereléssel, azaz páncéllal is rendelkezik) az eredeti Kotáéval, valamint bír minden képességével (Így az első speciális képességével is, azonban a másodikkal természetesen nem, így nem tudja tovább klónozni magát) és mindenkori tudásával. Az egyik legerősebb fegyverét is örökli, azaz képes a beszédre is.
=> Hús vér, akarom mondani tömör adat, így képes kapcsolatba lépni bármivel a világban, akár harcolhat is, minthogy bír minden képességével rendelkezik támadásokkal, mellékcselekvéssel.
Hátrány/\előny: A klón sebzése a speciális képességpontjával egyelő, nem az erejével. // A klón maximum élete az eredeti maximumának fele. \\ A valódi Kota által használt kristályok, potik nincsenek hatással a klónra, és ez visszafele is így igaz. // A klón is rendelkezik ugyanannyi, azaz 1 pótcselekvéssel.
Időtartam: Képesség feloldása /\ Klón Halála
Hatótávolsága: Kota 5 méteren belül képes megidézni a klónt.
Alkalmazhatóság: Harconként egyszer.
Keretsztori:
Végre meglettem tizedik szintű. Ez a Csiga minibossnak volt köszönhető, bár eléggé megszívatott minket az a bogár, ami odatévedt. Ismét szerencsém volt elosztani a pontjaimat. Most is tettem egyet életre, mint az előző szinten.
Bár gondom lesz rá, hogy alapos fejmosást végezzek majd Boss harc előtt, de nem árt egy kis biztosíték. Az új sityakkal, meg ezzel a ponttal megugrott tízzel a sebezhetőségem. Negyvenhat. Ennyi az élet és páncélösszegem. Sokkalta nagyobb, mint azt terveztem, de hála ennek az idióta rendszernek, és a balszerencsének, hogy valahogy már másodjára húztam ki egy alacsony hp-st a pácból a tankok helyett. Bár meg kell hagyni az első esetnél maga volt a káosz. Ez pedig a negyedik alkalom volt. Hiába bíztam benne, hogy az első csúfos aligha nevezhető győzelemnek és a harmadik bossfightból tanultak az illetők. Jogos a második lehetőséget elvettem a burst damage-el, de olyan gyenge boss úgy sem szolgálhatott volna jó tapasztalatként.
Mivel éppen kifogytam a mászkálhatnék kedvemből feltelepültem egy fára valahol a város parkjában. Nem volt túl magasan, de elég erős ág volt, hogy kényelmesen elnyúlhassak rajta. Az emberek, akik susmogtak mikor elmentek alattam nem igazán érdekelt, s viszonylag hamar száműztem a zajokat az agyam egy olyan részére, ahol nyugodtan ellehetnek magukban. Jómagam pedig belekezdtem a menüm babrálásába. Rég volt már, hogy így rászántam magamat. Az inventorymban az ősrobbanáshoz hasonló káosz fogadott, amivel elvoltam néhány órát. Ezután következett a statisztika rész, ahol a pontjaimat, skilljeimet láthattam táblázat és diagram szerűen. Majd ahogy a skilljeim lehetséges listájához is odatévedtem először ugyan átpörgettem rajta, de rövid úton leesett a zongora a tetőről, vagy mifene. Ekkor visszakerestem, mert piszkálta az tudatomat, hogy, mintha egy újat láttam volna, amit még nem unlockoltam, vagy vetettem el használatát.
Meg is találtam. "Feláldozható". Ahogy a leírását olvasgattam tökéletesen elnyerte a tetszésemet. Gyors ki is választottam, s úgy döntöttem megyek letesztelni. Az irányíthatósági pontnál "bonyolult" volt, így könnyen lehet, hogy az első néhány alkalommal felsülök vele. A kezdetek erdeje tökéletesen megfelel játszótérnek. Semmivel nem akadhatok össze, ami komoly veszélyt jelentene rám nézve. Kivéve, ha egy egész gyilkos bandát ráeszi a fene, hogy nekem essenek.
A "kis játszótér" funkciót ezúttal egy nagyobb tisztás látja el. Aktiváltam is, nem törődve vele, hogy esetleg mobok jönnek rám. Megjelent a klón azonban állt egy helyben, mint aki karót nyelt. Tellegettem a szeme előtt, megböködtem a vállát, hozzászóltam, de semmi. Aztán megpróbáltam rákoncentrálni. Ekkor hirtelen láttam magamat, ahogy látom magamat. Nem bírtam mozdulni, de hátratántorogtam. Aztán elestem, de álltam, láttam, ahogy a földre terülök, de láttam az eget. Ki tudtam volna kapcsolni a képességet, de ilyen könnyen nem adhatom fel, gondoltam. Beletelt egy fertály órába, mire sikerült megkülönböztetnem, hogy melyik testben is vagyok, bár továbbra se tudtam mozdulni a klónnal. Szép lassan lépésről lépésre próbáltam haladni. Először a már megismert látással, és annak megkülönböztetésével próbálkoztam, hogy pontosan melyik szemszögből látom amit valójában látnom kellene, s melyik része az, amit a másikkal látok. Ezután következhettek az apró mozdulatok, mint a járás, és karmozgatás. Hol pofára estem, hogy orrba vágtam magamat, de érezhetően haladtam. Egész reggelig szöszmötöltem a klón bekalibrálásával, végül is ennek tudtam be ezt a kezelhetetlenséget. A nap már a horizontot karistolta, mikor úgy döntöttem, hogy most már viszonylag jól tudom irányítani.
Siettem haza, hogy még Kanát álmában leljem. Sikerült is, s bent a szobában aktiváltam a képességem. Magamban már szakadtam a nevetéstől, de tartózkodtam a hangoskodástól. Aztán mikor felébred én az egyik oldalán a klónom a másik oldalán ült az ágyon.
-Jó reggelt- Mondtam, majd a klónom folytatta a túloldalról. -Hogy aldutál?- Meglepően jól ment már a beszélés is vele, s kiköpött másom volt, még a hangja is. Ha nem én vagyok én, akkor meg sem tudnám különböztetni magamat magamtól. Aztán láttam még nem teljesen érti a helyzetet, így idejét láttam megmagyarázni. Mindketten szinkronban szólaltunk meg.-Hihihi, mostantól duplán élvezheted a szövegeléseimet, s hála a dupla levegőtartálynak, még csak levegővétel szünetet sem kell majd tartanom! Hát nem zseniális?
-Nos innentől maradjon az én titkom, mi is történt, hihihi. *Kota*
Edit: a hatótáv
Edit 2: Hatások-cselekvés pontosítás.
A hozzászólást Fuun Kotarou összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Márc. 15 2013, 19:59-kor.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Fuun Kotarou
Ossu!
Záporoznak a 10. szintű képességek, haver! Azt hiszem így rendben lesz, elfogadom. Gratulálok hozzá
Záporoznak a 10. szintű képességek, haver! Azt hiszem így rendben lesz, elfogadom. Gratulálok hozzá
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Fuun Kotarou
Képesség módosítások
>>Elsőképesség:Accerelate (gyorsulás)[速める-Hayameru] : Tudatosan pumpálja fel magában az adrenalint, ám gyakorlatilag nem gyorsul fel, ezt maximum a szemlélő vélheti. Mozgása változik meg és érzékelése, reflexei lesznek jobbak. Ez a fajta mozgástechnika főképp a gyorsaságra és hirtelen irányváltoztatásokra épít, amibe belesegít a virtuális tér és szabadsága.
Egy rövid ideig hihetetlen mértékben feldobja a gyorsaságát. Egyenes távon képes akár szemmel követhetetlenül is haladni. Azonban képes támadás közben is felgyorsítani magát.
#Mozgás közben: 5 méterenként jelenik meg az őt szemmel követők számára.
#támadás közben: Támadásait egy kombóba sűríti, mely hatására 25%os bónuszsebzést kap. (Szörnyhacrokban esetleges megszakító pihenőkört is letámadja, ám az a következő körben levonódik aktív támadásaiból.)
>>Második
A rendszerből törölve lett ez a képesség, s a pontot Kotarou rátehette egy másik képességre, mely a következő volt.
Kotarou képes kedve szerint képességpontjának felével megegyező klónt létrehozni a környékén. Melyeket, ha megtámadnak eltűnnek, de máshol ismét megjelennek. Ezeket az álló klónképeket képes egyesével maga is átrendezni (egy körben maximum a felét a meglévőknek). Ezekbe a klónokba lépve képes megváltoztatni a helyét, azaz egyikből a másikba teleportálni.
Képes mozgó klónokat is létrehozni, de ebben az esetben csak képességpontjának nyolcadával megegyező számút.
Ezt a képességet fenntartani 3 körig tudja.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Fuun Kotarou
Ossu!
Próbáljuk meg ezeket. Elfogadom a pályázatot, jöhet egy adatlapfrissítés
Próbáljuk meg ezeket. Elfogadom a pályázatot, jöhet egy adatlapfrissítés
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Fuun Kotarou
Fuun Kotarou és Kamijou Ryner
Leadása, értékeiknek örökítése
Leadása, értékeiknek örökítése
>>Ezennel véglegesítem a dolgot, sem Kotával sem Rynerrel nem tervezek visszatérni. A szabályoknak megfelelően szeretném azért utoljára hasznossá tenni magam.
>>Egy kis részét a dolgaimnak Mirikának és az Angelic Voice-nak hagynám hátra:
Rynertől Mirikának:
#Egy hangrögzítő kristály amiben a következő áll:-„ A képeket „biztonságba” helyeztem, remélem te találod meg, és nem más. Oh igen, a kristállyal csinálj a kedvemért egy képet magadról, hogy miként is reagáltál erre, a másikkal pedig nyugodtan adj hangot is neki.” Azaz #1 felvétellel rendelkező hangkristály, #1 fotókristály és #1 még használatlan hangkristály.
#5 kép Mirikáról "elrejtve". Későbbiekben akár küldetést is lehet rá szervezni, hogy valaki megtalálja-e, vagy random jutalomként (Mirika beleegyezésével) más is megtalálhatja.
Kotától Mirikának: #1 Pánik burok „Vigyázz magadra...” szöveges üzenettel.
Kotától az Angelic Voice-nak:
#3 x Vörös Pitypang
#1 x Faeno Levél
#1 x Kis Tövisgyökér
#2 x Tövisgyökér
#1 x Kristálylevél
#4 Sida Kő
#1 Halvány Rubin
#1 üzenettel rendelkező hangkristály -”Használjátok bölcsen a búcsúajándékomat, és támogassátok Mirikát!”
>>Az összes többi felszerelést, aranyat, jártasságok árát, tapasztalati pontot, egyszóval #minden egyéb örökíthetőt egy új regisztrálóra hagynék: Benedict Arata
§Az „átadás” pedig olyan módon zajlana, hogy ő az előtörténetében kitér arra, miként is jutott hozzá a pénzhez-holmikhoz, tehát nem közvetlen örökölné, csak fórumtechnikailag. (Így előtörténete bővülne a min. 250 szavas "pályázattal", ami a szabályzatban le van írva.)
Kotarou konkrét halálokának a következőt szeretném:Eladta holmijait, és mindent mobozásba fektetett. Egyedül eszeveszett fejlődés közben túl messzire ment, és szörnyek áldozata lett.
Ryernek: Információszerzés közben vörös játékosok áldozata lett.
>>Egy kis részét a dolgaimnak Mirikának és az Angelic Voice-nak hagynám hátra:
Rynertől Mirikának:
#Egy hangrögzítő kristály amiben a következő áll:-„ A képeket „biztonságba” helyeztem, remélem te találod meg, és nem más. Oh igen, a kristállyal csinálj a kedvemért egy képet magadról, hogy miként is reagáltál erre, a másikkal pedig nyugodtan adj hangot is neki.” Azaz #1 felvétellel rendelkező hangkristály, #1 fotókristály és #1 még használatlan hangkristály.
#5 kép Mirikáról "elrejtve". Későbbiekben akár küldetést is lehet rá szervezni, hogy valaki megtalálja-e, vagy random jutalomként (Mirika beleegyezésével) más is megtalálhatja.
Kotától Mirikának: #1 Pánik burok „Vigyázz magadra...” szöveges üzenettel.
Kotától az Angelic Voice-nak:
#3 x Vörös Pitypang
#1 x Faeno Levél
#1 x Kis Tövisgyökér
#2 x Tövisgyökér
#1 x Kristálylevél
#4 Sida Kő
#1 Halvány Rubin
#1 üzenettel rendelkező hangkristály -”Használjátok bölcsen a búcsúajándékomat, és támogassátok Mirikát!”
>>Az összes többi felszerelést, aranyat, jártasságok árát, tapasztalati pontot, egyszóval #minden egyéb örökíthetőt egy új regisztrálóra hagynék: Benedict Arata
§Az „átadás” pedig olyan módon zajlana, hogy ő az előtörténetében kitér arra, miként is jutott hozzá a pénzhez-holmikhoz, tehát nem közvetlen örökölné, csak fórumtechnikailag. (Így előtörténete bővülne a min. 250 szavas "pályázattal", ami a szabályzatban le van írva.)
Kotarou konkrét halálokának a következőt szeretném:Eladta holmijait, és mindent mobozásba fektetett. Egyedül eszeveszett fejlődés közben túl messzire ment, és szörnyek áldozata lett.
Ryernek: Információszerzés közben vörös játékosok áldozata lett.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Fuun Kotarou
Elfogadom a pályázatot
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Similar topics
» Fuun Kotarou
» Fuun Kotarou
» Fuun Kotarou vs. RenAi
» Fuun Kotarou vs Hinari
» Fuun Kotarou vs. Szophie
» Fuun Kotarou
» Fuun Kotarou vs. RenAi
» Fuun Kotarou vs Hinari
» Fuun Kotarou vs. Szophie
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.