Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
28 / 40 oldal
28 / 40 oldal • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
Új pvp rendszerről kérdés: dupla annyi specnél a nagyobb speccel rendelkezőnek mennyit kell megdobnia? Mert a leírásban zárójelben ott van hogy 3 és afölött csak akkor, ha nem kétszerese, de hogy kétszeresnél mi van, azt nem találom. Csak azt, hogy az ellenfélnek 5-6 kell. ><
Köszi!
Köszi!
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
3 és afölött.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Ugye arénában a 2v2-nél nincsen szintkülönbséghatár megszabva ("Kettő a kettő elleni küzdelemben nincs szintbéli kikötés sem abban, hogy kivel vagy egy csapatban, sem abban, hogy ki ellen mész, de ettől még a kihívott csapatnak bele kell egyeznie a kihívásba.").
De akkor ott hogy működik a pontszámítás?
De akkor ott hogy működik a pontszámítás?
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Emberek. A fórumsün átállás miatt csak nekem van tele az oldal reklámokkal? reklámblokkolóm van, de nem szűri őket. Viszont pofátlan módon odavirít még a postom közepébe is, és csak ezen az oldalon...
Edit: A probléma forrása megvan, kiiktattam, már minden jó, kérdésem érvényét veszti.
Edit: A probléma forrása megvan, kiiktattam, már minden jó, kérdésem érvényét veszti.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Kérdések és válaszok
Hinari, jó kérdés, a hétvégén bevezetek oda is egy pontozási rendszert.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Újabb arénás kérdések.
Ugye belépéskor a térfél változik. És mivel nincs kt-ra hívás akkor kezdődik a harc amikor belépnek az ellenfelek. Egyszerre kell belépniük, vagy lehet olyat hogy az egyik hamarabb sétál be és kristályt/kristályokat használ vagy képit/képiket aktivál mielőtt az ellenfele belépne? (Tehát olyan dolgokat ami mellékcselekvésnek számít.)
Másik, lehet-e olyan helyszínt alkotni, ami olyan, hogy a harcban fontos előnyhöz juttassa az egyik felet? Például olyan ahol az idomárt nem lehet megtámadni, vagy csak támadáspróbánkénti kristályhasználat árán?
Mivel Shu kérte hogy tegyem aktuálissá, így állásfoglalást kérnék erről a reagról, hogy enged-e ilyet a rendszer avagy sem.
És ami felmerült még, nem teljesen aréna téma:
A lopakodás hogyan működik pontosan? Mert vki úgy játssza ki, hogy a lopakodás egyenlő a láthatatlansággal, szóval ha szembeállsz vele 5 centire a szemétől akkor se lát. De mások meg úgy játsszák ahogy az animében volt, hogy pl egy vékony fa bármi mögé is el tudsz bújni, de sík terepen nem működik, tehátkell hozzá valamilyen tereptárgy (fa,kő,stb). Ha az utóbbi a helyzet, akkor sík terepen elveszik a jártasság jelentősége és bónusza? És pl arénában ha ilyen terep van, akkor mi a helyzet?
Ugye belépéskor a térfél változik. És mivel nincs kt-ra hívás akkor kezdődik a harc amikor belépnek az ellenfelek. Egyszerre kell belépniük, vagy lehet olyat hogy az egyik hamarabb sétál be és kristályt/kristályokat használ vagy képit/képiket aktivál mielőtt az ellenfele belépne? (Tehát olyan dolgokat ami mellékcselekvésnek számít.)
Másik, lehet-e olyan helyszínt alkotni, ami olyan, hogy a harcban fontos előnyhöz juttassa az egyik felet? Például olyan ahol az idomárt nem lehet megtámadni, vagy csak támadáspróbánkénti kristályhasználat árán?
Mivel Shu kérte hogy tegyem aktuálissá, így állásfoglalást kérnék erről a reagról, hogy enged-e ilyet a rendszer avagy sem.
És ami felmerült még, nem teljesen aréna téma:
A lopakodás hogyan működik pontosan? Mert vki úgy játssza ki, hogy a lopakodás egyenlő a láthatatlansággal, szóval ha szembeállsz vele 5 centire a szemétől akkor se lát. De mások meg úgy játsszák ahogy az animében volt, hogy pl egy vékony fa bármi mögé is el tudsz bújni, de sík terepen nem működik, tehátkell hozzá valamilyen tereptárgy (fa,kő,stb). Ha az utóbbi a helyzet, akkor sík terepen elveszik a jártasság jelentősége és bónusza? És pl arénában ha ilyen terep van, akkor mi a helyzet?
A hozzászólást Hinari összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Okt. 05 2014, 23:49-kor.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Chan vs Jun KTban is megtörtént, hogy az egyik fél előbb érkezett, és kialakította a terepet. Ez megengedett, hiszen ott sem volt ezért vegzálva senki.
A harc előtt olyan kristályt vagy képit használok, amilyet szeretnék, ezt is láttuk már számos esetben, ráadásul a hatása a csata kezdetére véget is ért.
Igen, a rendszer kihasználása nem szép dolog, nem játszom fairül, de nem látom csalásnak.
Kérem foglaljatok állást az ügyben. Köszönöm.
A harc előtt olyan kristályt vagy képit használok, amilyet szeretnék, ezt is láttuk már számos esetben, ráadásul a hatása a csata kezdetére véget is ért.
Igen, a rendszer kihasználása nem szép dolog, nem játszom fairül, de nem látom csalásnak.
Kérem foglaljatok állást az ügyben. Köszönöm.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Mivel ez kvázi hivatalos kockás harc, ha a kocka azt mondja, hogy találat született, akkor azt semmilyen módon nem lehet felülbírálni, úgy kell alakítani a játékot, hogy a megtámadott fél sérüljön. Ugyanígy, az ellenfelet támadástól vagy mellékcselekvéstől megfosztani csak mellékcselekvés árán, képességgel, poti-, kristály- vagy méreghasználattal lehet. Jelen helyzetben tehát elérhetővé, támadhatóvá kell tenni Shukakut Yuichi számára valamilyen módon, ami nem vesz el tőle egyetlen cselekvést sem kényszerből.
Továbbá: bosson vagy akár kazamatában a harc kezdete előtt már nem lehet itemet/képességet használni előnyszerzésre. Az arénára pedig ugyanaz érvényes, mint erre a másik kettő játékmódra.
És végül: a lopakodás nem tesz láthatatlanná, egyedül a jelenlétet rejti el, tehát vizuális kontaktus esetén nem kéne, hogy érvényesüljön a hatása. Az arénában azért kezdhet előbb a lopakodó, mert lesből támadhat. Teljesen sík aréna esetén is ott van az a lehetőség, hogy az ellenfél oldalán a falhoz simul, és vár arra, hogy bejöjjön az arénába az ellenfele.
Továbbá: bosson vagy akár kazamatában a harc kezdete előtt már nem lehet itemet/képességet használni előnyszerzésre. Az arénára pedig ugyanaz érvényes, mint erre a másik kettő játékmódra.
És végül: a lopakodás nem tesz láthatatlanná, egyedül a jelenlétet rejti el, tehát vizuális kontaktus esetén nem kéne, hogy érvényesüljön a hatása. Az arénában azért kezdhet előbb a lopakodó, mert lesből támadhat. Teljesen sík aréna esetén is ott van az a lehetőség, hogy az ellenfél oldalán a falhoz simul, és vár arra, hogy bejöjjön az arénába az ellenfele.
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Köszönöm szépen a választ és a magyarázatokat. Máris átírom a postot.
Egy ingame érvet kaphatok arra, hogy miért kell ezt megtenni, hogy megmagyarázhatóvá váljék a kari számára is, aki nem látja a kockát?
Egy ingame érvet kaphatok arra, hogy miért kell ezt megtenni, hogy megmagyarázhatóvá váljék a kari számára is, aki nem látja a kockát?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Ingame egyszerűen ne állíts elő olyan helyzetet, aminek ilyesmi lehet a következménye, vagy ha meg is teszed, nyújtani kell menekülési utat.
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Nekem is lenne két kérdésema lopakodással. 1. Az elöbb emlitett falas példánal. Mi van ha ugye lopakodva igyekszem mögé kerülni és támadni deö véletlen pont megfordul? (Még mindig sík, üres telep. )Másik. Ha lopakodásban vagyok és aktivalok egy olyan képit aminek nincs semmilyen külső láthato hatása de nem támadok de a búvó helyemen maradok akkor az ellenfél nem tamadhat meg még én nem fedem fel magam?
A fenti és a tegnapi chatan levő vitárol meg az a vélményem, hogy (már ha érdekel valakit) nem lehet lehetetlenbe hozni a karit. Shu csinált egy helyzeti elönyt és megszabta a helyszínt de Yuichi ugyan úgy megteheti. Pl. Észrevesz egy kis utat amit Shu nem látott és azon keresztül jut el vagy a kosár amiben van egy kötéllel van rögzitve valahova amit mar elér és azt vágja el. (Ez most csak ket hirtelen példa nem olvastam pontosan el a postot) Amit ebböl ki akarok hozni hogy ahelyett hogy chaten meg skypon vagy akarhol marjuk a mmásikat hogy ezt meg azt nem teheted meg ingame kellene kijatszani és arra a másik sem mondhatja, hogy ezt te nem csinalhatod mert... Fantázia kérdése az egész. Nem ez a szerpezés lényege? Nem az hogy mindent szájba kell rágni meg a rendszer ezt meg azt nem engedi. Kőnyörgöm. Had játsza már mindenki úgy a dolgokat ahogy jól esik és ingame rendezni ezeket. Véleményem szerint.
A fenti és a tegnapi chatan levő vitárol meg az a vélményem, hogy (már ha érdekel valakit) nem lehet lehetetlenbe hozni a karit. Shu csinált egy helyzeti elönyt és megszabta a helyszínt de Yuichi ugyan úgy megteheti. Pl. Észrevesz egy kis utat amit Shu nem látott és azon keresztül jut el vagy a kosár amiben van egy kötéllel van rögzitve valahova amit mar elér és azt vágja el. (Ez most csak ket hirtelen példa nem olvastam pontosan el a postot) Amit ebböl ki akarok hozni hogy ahelyett hogy chaten meg skypon vagy akarhol marjuk a mmásikat hogy ezt meg azt nem teheted meg ingame kellene kijatszani és arra a másik sem mondhatja, hogy ezt te nem csinalhatod mert... Fantázia kérdése az egész. Nem ez a szerpezés lényege? Nem az hogy mindent szájba kell rágni meg a rendszer ezt meg azt nem engedi. Kőnyörgöm. Had játsza már mindenki úgy a dolgokat ahogy jól esik és ingame rendezni ezeket. Véleményem szerint.
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Kérdések és válaszok
Most ez furcsa lesz, de teljesen egyetértek Suzumével.
Anno én is amellett kardoskodtam, hogy KA világa fair, nem engedné meg, hogy Suzunak pl egy képi alatt több képije legyen, és erre az volt a válasz, hogy már Rennek és Hinarinak is megengedte, Klein nem teheti meg, hogy neki ne engedje. Avagy a Exp öröklésnél is kiskapuk lettek kijátszva. Elfogadtam, mert valóban jogos érvek.
Azonban innentől kezdve arra hivatkozni, hogy a világnak fairnek kell lenni, és fairül kell játszani, kissé visszás. Igen, a kockák döntenek, azonban ha valaki nem a találatot, hanem magát a támadást lehetetleníti el a másik fél számára, ott már dobni sem kell, így nem is kell engedni semmit. Mivel Yuinak jelen esetben egyébként számos lehetősége van támadni, még nincs is ellehetetlenítve (bár ez is OOC inkább mint IC, hogy ne lehessen), eleve nem értettem miért kell ekkora feneket keríteni az ügynek.
Senki nem köteles ingame megtenni, amit a másik fél mond. Nem köteles levenni a páncélt azért, mert Timi azt mondja, hogy az úgy fair. Ha azonban megteszi, az a saját döntése, nem kényszerítő erő következménye. Senki nem köteles pontosan érkezni, vagy megadni a helyzeti előnyt a sárkánynak, amivel élhet. Ezt azonban Yui megtette. Ha íjász ellen harcolnék, akkor bizonyára egy kis dobozt tettem volna csatatérnek, hogy közelharcra kényszerítsem, és Ayaninál pedig örültem, hogy magától választotta ezt, mert bár megfosztotta Timit a repülés előnyétől, de ezzel együtt Rózsikát is a képijétől.
Igyekezzünk szerintem Suzume által leírtan játszani, és bár én sem cselekedtem mindig így, a fentebb leírtak alapján most már belátom, akkor rosszul tettem. Ha ingame körülmény áll elő, akkor azt igyekezzünk ingame kezelni, és csak akkor szaladgáljunk adminhoz, ha valaki a konkrét leírt szabályzatot sérti meg, lévén abból nem sok van, így ez igen nehéz lesz.
Anno én is amellett kardoskodtam, hogy KA világa fair, nem engedné meg, hogy Suzunak pl egy képi alatt több képije legyen, és erre az volt a válasz, hogy már Rennek és Hinarinak is megengedte, Klein nem teheti meg, hogy neki ne engedje. Avagy a Exp öröklésnél is kiskapuk lettek kijátszva. Elfogadtam, mert valóban jogos érvek.
Azonban innentől kezdve arra hivatkozni, hogy a világnak fairnek kell lenni, és fairül kell játszani, kissé visszás. Igen, a kockák döntenek, azonban ha valaki nem a találatot, hanem magát a támadást lehetetleníti el a másik fél számára, ott már dobni sem kell, így nem is kell engedni semmit. Mivel Yuinak jelen esetben egyébként számos lehetősége van támadni, még nincs is ellehetetlenítve (bár ez is OOC inkább mint IC, hogy ne lehessen), eleve nem értettem miért kell ekkora feneket keríteni az ügynek.
Senki nem köteles ingame megtenni, amit a másik fél mond. Nem köteles levenni a páncélt azért, mert Timi azt mondja, hogy az úgy fair. Ha azonban megteszi, az a saját döntése, nem kényszerítő erő következménye. Senki nem köteles pontosan érkezni, vagy megadni a helyzeti előnyt a sárkánynak, amivel élhet. Ezt azonban Yui megtette. Ha íjász ellen harcolnék, akkor bizonyára egy kis dobozt tettem volna csatatérnek, hogy közelharcra kényszerítsem, és Ayaninál pedig örültem, hogy magától választotta ezt, mert bár megfosztotta Timit a repülés előnyétől, de ezzel együtt Rózsikát is a képijétől.
Igyekezzünk szerintem Suzume által leírtan játszani, és bár én sem cselekedtem mindig így, a fentebb leírtak alapján most már belátom, akkor rosszul tettem. Ha ingame körülmény áll elő, akkor azt igyekezzünk ingame kezelni, és csak akkor szaladgáljunk adminhoz, ha valaki a konkrét leírt szabályzatot sérti meg, lévén abból nem sok van, így ez igen nehéz lesz.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Én azért sem értem ezt a rendszer dolgot, mert konkrétan nincs az se megadva hogy pl a harcrendszer most ingame is körökre van osutva mint egy final fantasyban vagy csak forumos szinten es valojaban ingame folyamatos a harc. De lehet csaknekem nem egyertelmű. Minden esetre ha utobbi áll fent pl egy sima nem kockás kt'ben mi korlátozza hogy csak egy támadó mozdulatot hajtsak vegre mert ugye nincs kör bagy pl a kepim esetben hogy nem harci mob alakjat is felvegyem. Volt olyanra is példa hogy pl rgyy ál támadást nem kivitelezhetek mert a rendszer nem engedi! Na most ha nincs konkrét kör miért ne tehetném? Ha meg a másik nem akarja hogy ez megtörténjen akkor ingame beírja hogy xy ok miatt nem dölt be trükknek. Szóval igazából csak ismételni tudom magam. Puszta játszassal ami nem konkrét leirásu képi bagy tárgy nem lehet helytzeti előnyt teremteni mert kis fantaziaval mindenre van ellenszer
Suzume- Íjász
- Hozzászólások száma : 569
Join date : 2014. May. 26.
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Vörös
Céh: White Rose
Re: Kérdések és válaszok
Nincs konkrét körökre osztva, de a skillek, mozdulatok aktiválásához időre van szükség. Ha valaki gyrosabb, akkor hamarabb készen áll a támadásra, ha kétszer gyorsabb, akkor képes két támadási mozdulatot kivitelezni, amíg az ellenfél csak egyet tud. Én a legtöbb KT-mban úgy játszok, hogy gyakran csupán másodpercekről szól egymás után két-három kör is, amíg egymásnak feszül a két karakter, aztán jön egy kis pihenés, némi szóváltás, és kezdődik újra az a pár kör, ami csak azt a pár pillanatot írja le, amíg hadakozunk egymással. Legnagyobb rigolyám, amikor valaki úgy harcol, hogy üt egyet-kettőt, aztán elhátrál, odébb szökken mindig, minden egyes kör után, és várja hogy az ellenfél jöjjön xD És mi van, hogy ha a másik közbevág, ugye?
Egyébként maximálisan egyetértek Suzuval, én is folyton azt szorgalmazom, hogy tessék a fantáziát használni, ezer meg egy módon meg lehet oldani a legtöbb helyzetet. Egy kockamentes KT-ban meg aztán tényleg azt csináltok, amit akartok, csak ha az ellenfél kétszer gyorsabb, és te támadsz háromszor egy posztodban, akkor ne csodálkozz rajta, hogy hatszor támad vissza, mert joga van hozzá :3
Egyébként maximálisan egyetértek Suzuval, én is folyton azt szorgalmazom, hogy tessék a fantáziát használni, ezer meg egy módon meg lehet oldani a legtöbb helyzetet. Egy kockamentes KT-ban meg aztán tényleg azt csináltok, amit akartok, csak ha az ellenfél kétszer gyorsabb, és te támadsz háromszor egy posztodban, akkor ne csodálkozz rajta, hogy hatszor támad vissza, mert joga van hozzá :3
Silver- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 430
Join date : 2014. Aug. 13.
Karakterlap
Szint: 31
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Mivel az eredeti posztot nem láttam, csak a tartalmát tudtam meg, azt kasztok közötti különbség kihasználásnak minősítettem "magamban". Szóval mivel nem ismerem a posztot, amiről szó van, hanem csak a változtatottat, így érdemben nem tudok megszólalni, hogy tudtam-e volna rá mit kitalálni.
Azonban, ami kérdésem volna még: Pet bódító méreg. Az új Aréna törvénykezés szerint, már nem lehet petet támadni.
Tehát szituáció:
"Rákenem a mérget a kardra, felugrok 12 méter magasságba, ott átvágom Shu ketrecét és bemérgezem, ettől összeesik az állatidomár pet?"
Konkretizáltam, hogy könnyebb legyen a kérdés. Példának ugyan másfajta méreg van megadva. Azonban emberi gondolkodással felfoghatatlan. Viszont játékban kivitelezhetőnek gondolom és talán még hihetőnek is. Megerősítést vagy elutasító választ várnék.
Köszi!
Azonban, ami kérdésem volna még: Pet bódító méreg. Az új Aréna törvénykezés szerint, már nem lehet petet támadni.
Tehát szituáció:
"Rákenem a mérget a kardra, felugrok 12 méter magasságba, ott átvágom Shu ketrecét és bemérgezem, ettől összeesik az állatidomár pet?"
Konkretizáltam, hogy könnyebb legyen a kérdés. Példának ugyan másfajta méreg van megadva. Azonban emberi gondolkodással felfoghatatlan. Viszont játékban kivitelezhetőnek gondolom és talán még hihetőnek is. Megerősítést vagy elutasító választ várnék.
Köszi!
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Mindenben teljesen egyetértek Silverrel.
Szerintem mivel egy játék, ezért elfogadható, hogy megütöd az idomárt és a pet bódul.
Szerintem mivel egy játék, ezért elfogadható, hogy megütöd az idomárt és a pet bódul.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
A kérdésem az, hogy két legyártott ugyanolyan páncél és fegyver, ugyanúgy néz-e ki. A legtöbb játékban így van, feltételezem, hogy itt sincsen másképpen, avagy ha igen, akkor nem értem a páncélkinézet változtató bolt létjogosultságát.
Valamint: Mi szerepel pontosan a Guide Bookban, mit tudhatnak a karik is, amit a userek a fórum részről? Illetve hogyan kell elképzelnünk ingame a jelvénybeváltást, vagy a hasonló nyalánkságokat?
Valamint: Mi szerepel pontosan a Guide Bookban, mit tudhatnak a karik is, amit a userek a fórum részről? Illetve hogyan kell elképzelnünk ingame a jelvénybeváltást, vagy a hasonló nyalánkságokat?
A hozzászólást Shukaku összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Okt. 15 2014, 18:57-kor.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Ha már itt tartunk:
-Az egyedi tárgyakról tudják-e a JK-k az egyediségük mibenlétét, vagy csak annyit tudnak, hogy egyedi? /Lényegében Shu ugyanezt a kérdést tette fel, csak szebben megfogalmazva/
-Meglátszik-e egy tárgyon, hogy tovább van-e fejlesztve?
-az arénaharcok mennyire publikusak? (van-e kivetítő, mint pl. viadal-nál/fel vannak-e véve valahol, vagy esetleg be lehet-e ezt állítani az aréna előtt)
-Meglátszik-e egy tárgyon, hogy tovább van-e fejlesztve?
-az arénaharcok mennyire publikusak? (van-e kivetítő, mint pl. viadal-nál/fel vannak-e véve valahol, vagy esetleg be lehet-e ezt állítani az aréna előtt)
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Kérdések és válaszok
Shu:
Igen minden alap páncél ugyanúgy néz ki, tehát kinézet alapján például meg tudod határozni, hogy kin mi van, ha esetleg ismered az adott páncél/fegyver kinézetét, például, mert le tudod gyártani vagy volt már nálad olyan.
Guide Bookban van minden fogalomra magyarázat; bevezető a játékba (tutorial); harc tutorial, jártasság tutorial; aréna, szafari, egyéb lehetőségek ismertetése (frissül); további folyton frissülő oldalak, tehát a fórum összesítő része (játékosoknál csak a toplista, tárgyak és bestiárium) és a legyőzött bossok infói (TCS-s)
(igazából a legtöbb ilyesmi dolog, amit logikus, hogy a játékosok is ismerhetnek)
A szafarit egy automatában váltod be, bedobálod a jelvényeket és kapsz egy itemet, amit elhasználva megkapod a jutalmat.
Cearso:
Igen, a nevében is megjelenik a jelzés, amit használunk rá (a +-ok)
A toplista publikus, kivetítő van, de csak, ha igénylik a játékosok, tehát az is rátok van bízva.
Igen minden alap páncél ugyanúgy néz ki, tehát kinézet alapján például meg tudod határozni, hogy kin mi van, ha esetleg ismered az adott páncél/fegyver kinézetét, például, mert le tudod gyártani vagy volt már nálad olyan.
Guide Bookban van minden fogalomra magyarázat; bevezető a játékba (tutorial); harc tutorial, jártasság tutorial; aréna, szafari, egyéb lehetőségek ismertetése (frissül); további folyton frissülő oldalak, tehát a fórum összesítő része (játékosoknál csak a toplista, tárgyak és bestiárium) és a legyőzött bossok infói (TCS-s)
(igazából a legtöbb ilyesmi dolog, amit logikus, hogy a játékosok is ismerhetnek)
A szafarit egy automatában váltod be, bedobálod a jelvényeket és kapsz egy itemet, amit elhasználva megkapod a jutalmat.
Cearso:
Igen, a nevében is megjelenik a jelzés, amit használunk rá (a +-ok)
A toplista publikus, kivetítő van, de csak, ha igénylik a játékosok, tehát az is rátok van bízva.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Pontosítok: A kari látja-e egy tárgyon, ami máson van, hogy az fejlesztve van-e? /Anélkül hogy elolvasná a leírását/
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Kérdések és válaszok
A kinézete meg kicsit jobb lesz, tehát nagyobb pluszoknál például vörös-kék körvonala is lehet, írások a pengén...stb., rátok van bízva.
Tehát a kérdésedre válaszolva: csak az agyon pluszoltakon látszik.
Tehát a kérdésedre válaszolva: csak az agyon pluszoltakon látszik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Az Aréna csapatos harcában nem számít, hogy milyen szintű játékosok ellen harcolsz... de akkor hogyan kapjuk a pontokat? A győzelmek száma számít?
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Másolva innen.
A kérdés első fele:
"Kettő a kettő elleni küzdelemben nincs szintbéli kikötés sem abban, hogy kivel vagy egy csapatban, sem abban, hogy ki ellen mész, de ettől még a kihívott csapatnak bele kell egyeznie a kihívásba."
A kérdés második fele:
500-999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 30, Z: -80
X: 5, Y: 40, Z: -70
X: 4, Y: 50, Z: -60
X: 3, Y: 60, Z: -50
X: 2, Y: 70, Z: -40
X: 1, Y: 80, Z: -30
Kiemelve, értelemszerűen a legnagyobb különbség számíthat, tehát várható pont a ti esetetekben: 30
A kérdés első fele:
"Kettő a kettő elleni küzdelemben nincs szintbéli kikötés sem abban, hogy kivel vagy egy csapatban, sem abban, hogy ki ellen mész, de ettől még a kihívott csapatnak bele kell egyeznie a kihívásba."
A kérdés második fele:
500-999 pont között:
Ha az ellenfeled X szinttel alacsonyabb szintű, akkor győzelemért Y pont jár, veszteségért Z:
X: 10-6, Y: 30, Z: -80
X: 5, Y: 40, Z: -70
X: 4, Y: 50, Z: -60
X: 3, Y: 60, Z: -50
X: 2, Y: 70, Z: -40
X: 1, Y: 80, Z: -30
Kiemelve, értelemszerűen a legnagyobb különbség számíthat, tehát várható pont a ti esetetekben: 30
_________________
- Infók:
2014.11.25-től fegyver csere +12 erő (+3 erő, +3 gyorsaság) helyett.
Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus- Harcművész
- Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Bacchus írta:Kiemelve, értelemszerűen a legnagyobb különbség számíthat, tehát várható pont a ti esetetekben: 30
De... ez csak addig szól, amíg az ellenfél tíz szinttel kisebb, a mi ellenfeleink pedig jóval ezalatt vannak. X3
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Akkor kevesebb pont? Ez a maximális büntetés pontokra jelenleg.
_________________
- Infók:
2014.11.25-től fegyver csere +12 erő (+3 erő, +3 gyorsaság) helyett.
Malcolm Brown: #00FFFF, Xen: #FFFF00, Fraggy Gom: #999999
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Színem: #FF7733 | Beszédem színe: #FF0000
Bacchus- Harcművész
- Hozzászólások száma : 321
Join date : 2013. Jul. 30.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
28 / 40 oldal • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
28 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.