Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
15 / 40 oldal
15 / 40 oldal • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Chan, még könyvtár is van... nos nem az animében, de pl: Süteményválság
Sugu mesélt nekünk egy Kezdetek városai nagykönyvtárat
Sugu mesélt nekünk egy Kezdetek városai nagykönyvtárat
_________________
- Statok:
Élet:17[+4]=21 [105]
Fegyverkezelés:17[+8]=25
Erő/Irányítás:17 [+24]=41
Kitartás:17 [+2]=19
Gyorsaság:17[+9]=26
Speciális képesség: 15 [+4]=19
Páncél 55
- Jártaságok:
Keresés 3. szint
Észlelés 1. szint
Látás 2. szint
Nyomkövetés 1. szint
Érclátás T2
Növénylátás T2
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
KayaBá, egyelekmeg, ez nagyon édi volt <3
Oh, köszi \o/ Tényleg, el is feledkeztem róla, pedig olvasgattam. Király \o/
Oh, köszi \o/ Tényleg, el is feledkeztem róla, pedig olvasgattam. Király \o/
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Csak 1 ötlet:
a késöbbiekben a nehézvérteket (teljes lemezpáncél, láncing, pikkelyvért, fém csizmák, vastag köpenyek)
El lehetne látni negativ módosítokkal is gyorsaság és kitartás esetében a magasabb páncél pont ellenében
hasonló módon kesztyű: +páncél -fegyverforgatás/gyorsaság/kitartás
sisak: + páncél -látás/gyorsaság/fegyverforgatás/kitartás
a késöbbiekben a nehézvérteket (teljes lemezpáncél, láncing, pikkelyvért, fém csizmák, vastag köpenyek)
El lehetne látni negativ módosítokkal is gyorsaság és kitartás esetében a magasabb páncél pont ellenében
hasonló módon kesztyű: +páncél -fegyverforgatás/gyorsaság/kitartás
sisak: + páncél -látás/gyorsaság/fegyverforgatás/kitartás
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
A harcos fegyvereknél vannak ilyen mínuszok. Meg a kezdetleges fegyvereknél is. Másnál szerintem felesleges, de majd KA megmondja a tutit
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Szerintem jó ötlet, már én is gondoltam rá, hogy lehetnének ilyen felszerelések :3
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Akkor ennek értelmében Harcművész nem tudja használni az Íjász fegyvereit, hiába veszi fel a földről csata közben, ugye?!Kayaba Akihiko írta:Ha a többi kaszt sem kap távolsági fegyvert, ti sem kaptok közelharci fegyvert. Ilyen egyszerű.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Igen, a harcművész sem tud távolsági fegyvert használni. Felveheti, megkapja a fegyver pontjait...stb, de továbbra is csak közelharcból üthet.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Akkor gondolom az is lehetséges, hogy pl egy íjász elejti a fegyverét valami csoda folytán, és egy harcművész aki pont arra járt felveszi és hozzávágja az íjászhoz, akkor sebződék tőle a sértett játékos nem?:3
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Az lehetséges.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Askr- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 533
Join date : 2013. Feb. 15.
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
KA, egy kérdés merült fel, amit eddig 3 mesélőből 2 máshogy értelmezett:
Céhbazárnál vannak ezek a bónuszok:
7 - A céhbónuszod tapasztalati része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
8 - A céhbónuszod arany része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
Ezeknél a "céhbónuszod" megfogalmazás mire vonatkozik? Arra az össz bónuszra, amit a küldetésednél a céhed kap és eloszlik a tagok között, vagy csak a rád elosztott részre? Pl ha egy küldin kapsz 100 expet, akkor abból a céh tagjai között 50 oszlik el ugye, de pl 7-es dobásnál annak kétszerese, tehát 100 exp oszlik el? Előre is köszi a választ! ^^
Céhbazárnál vannak ezek a bónuszok:
7 - A céhbónuszod tapasztalati része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
8 - A céhbónuszod arany része egy általad választott küldetésben a kétszeresére nő. (Mesélőnek jelezni kell!)
Ezeknél a "céhbónuszod" megfogalmazás mire vonatkozik? Arra az össz bónuszra, amit a küldetésednél a céhed kap és eloszlik a tagok között, vagy csak a rád elosztott részre? Pl ha egy küldin kapsz 100 expet, akkor abból a céh tagjai között 50 oszlik el ugye, de pl 7-es dobásnál annak kétszerese, tehát 100 exp oszlik el? Előre is köszi a választ! ^^
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Már biztos felvetődött bennetek is a gondolat, illetve a probléma, hiszen ti már 1 éve játszotok.
A Páncél működéséről van szó.
Mégpedig arról, hogy a jelenlegi funkciója ként nem több mint az életpontok kiterjesztése, ami ugyanúgy elfogy, mint az ÉP.
Tehát két érték egyazon funkciót lát el. Aminek azonban nem igen látom személy szerint az értelmét.
Ugyanis a vért fajták között épp úgy megtalálhatóak azok, amik más tulajdonságokra adnak pontot. Amik szerintem sokatok szerint sokkal fontosabb. Fontosabb az erő, a fegyverkezelés, a speciális képesség, a gyorsaság. Az élet tulajdonsággal ugyanúgy el lehet érni, azt, amit a Páncél tölt be most, és az életre is vannak pontod adó felszerelések.
Amit mondani szeretnék, hogy a jelenlegi dinamikusan (lásd: élet) működő (és fogyó) Páncél helyett egy statikus Páncélt lehetne bevezetni, amolyan küszöböt, mely érték alatt nem lehet megsebezni az illetőt.
Ez magával hozná a páncéltörő, illetve az értékét csökkentő képességek garmadáját.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
És akkor egyúttal már szeretném megrengetni egy másik ötlettel, egy alternítívával a rendszert alapjaiban, lényegében a magyar Codex szerepjáték szabályrendszere egyszerűsítve:
A kasztrendszerről van szó. Van helyett már kitalált, és jól működő képesség rendszer asztali szerepjátékok körében.
Lényegében minden fegyver használata önálló képesség lenne. Százalékos rendszerben fejleszthetően 0 és 100 érték között támadásra illetve a közelharciak védekezésre is
A fejlesztett % (Támadó érték) alá kellene dobni K100-al, illetve a védekezésre adott % fölé (Védő érték) (VÉ<K100<TÉ)
A mesélő mindig tudná kontrollálni így a harc nehézségét a Védőértékkel, de a játékosok is kedvükre válogatnának a különböző fegyverek fejlesztése között
A páncélok pusztán sebzés felfogó képességgel rendelkeznének, ahogy fent is írtam: SFÉ
Így valóban lennének sebezhetetlen ellenfelek is.
Így valaki épp úgy fejleszthetne egykezes (fegyvernemenként külön-külön), vagy fegyver és pajzs képességeket (fegyver nemenként mindig egyedi lenne a pajzsos felállás).
Vagy akár közelharci és távolsági fegyverre egyaránt (persze külön-külön képességként), ami hatalmas taktikai előny szintén.
Az idézés ezzel párhuzamosan szintén %-os képességként lehetne elérhető bárki számára, aki hajlandó áldozni rá pontot.
A rendszer talán bonyolultnak tűnik, de mégis sokkal nagyobb szabadságot ad!
A Páncél működéséről van szó.
Mégpedig arról, hogy a jelenlegi funkciója ként nem több mint az életpontok kiterjesztése, ami ugyanúgy elfogy, mint az ÉP.
Tehát két érték egyazon funkciót lát el. Aminek azonban nem igen látom személy szerint az értelmét.
Ugyanis a vért fajták között épp úgy megtalálhatóak azok, amik más tulajdonságokra adnak pontot. Amik szerintem sokatok szerint sokkal fontosabb. Fontosabb az erő, a fegyverkezelés, a speciális képesség, a gyorsaság. Az élet tulajdonsággal ugyanúgy el lehet érni, azt, amit a Páncél tölt be most, és az életre is vannak pontod adó felszerelések.
Amit mondani szeretnék, hogy a jelenlegi dinamikusan (lásd: élet) működő (és fogyó) Páncél helyett egy statikus Páncélt lehetne bevezetni, amolyan küszöböt, mely érték alatt nem lehet megsebezni az illetőt.
Ez magával hozná a páncéltörő, illetve az értékét csökkentő képességek garmadáját.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
És akkor egyúttal már szeretném megrengetni egy másik ötlettel, egy alternítívával a rendszert alapjaiban, lényegében a magyar Codex szerepjáték szabályrendszere egyszerűsítve:
A kasztrendszerről van szó. Van helyett már kitalált, és jól működő képesség rendszer asztali szerepjátékok körében.
Lényegében minden fegyver használata önálló képesség lenne. Százalékos rendszerben fejleszthetően 0 és 100 érték között támadásra illetve a közelharciak védekezésre is
A fejlesztett % (Támadó érték) alá kellene dobni K100-al, illetve a védekezésre adott % fölé (Védő érték) (VÉ<K100<TÉ)
A mesélő mindig tudná kontrollálni így a harc nehézségét a Védőértékkel, de a játékosok is kedvükre válogatnának a különböző fegyverek fejlesztése között
A páncélok pusztán sebzés felfogó képességgel rendelkeznének, ahogy fent is írtam: SFÉ
Így valóban lennének sebezhetetlen ellenfelek is.
Így valaki épp úgy fejleszthetne egykezes (fegyvernemenként külön-külön), vagy fegyver és pajzs képességeket (fegyver nemenként mindig egyedi lenne a pajzsos felállás).
Vagy akár közelharci és távolsági fegyverre egyaránt (persze külön-külön képességként), ami hatalmas taktikai előny szintén.
Az idézés ezzel párhuzamosan szintén %-os képességként lehetne elérhető bárki számára, aki hajlandó áldozni rá pontot.
A rendszer talán bonyolultnak tűnik, de mégis sokkal nagyobb szabadságot ad!
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Danee, ezt talán a javaslatokba kellett volna írni. Ám hozzáfűzve ehhez, ha ez a fórum tovább bonyolódik, én elköszönök és távozok. Az újoncoknak már így sincs esélyük behozni a lemaradást a játék megértését illetően.
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Kérdések és válaszok
Egyetértek Peterrel, szerintem tökéletes a páncél úgy ahogy van, elég nagy kitolás lenne a kisebb szintűekkel ha esetleg egy 40-es páncélzatú alak ellen párbajoznának 20-as sebzéssel, vagy hasonlóak. Arról nem beszélve, hogy a párbajok is több mint 40 hszre nőhetnének vele, nem biztos hogy sokaknak lenne türelme meg ihlete annyit írni.
A második ötleted, pedig tényleg illene a játékba, ha jól emlékszem a light novelben is kitértek erre, hogy a fegyverforgatási képességeiket pontok alapján fejlesztik vagy ilyesmi. De nekünk eléggé megnehezítené a dolgainkat. Meg talán a Harcművész el is veszítené az értelmét
A második ötleted, pedig tényleg illene a játékba, ha jól emlékszem a light novelben is kitértek erre, hogy a fegyverforgatási képességeiket pontok alapján fejlesztik vagy ilyesmi. De nekünk eléggé megnehezítené a dolgainkat. Meg talán a Harcművész el is veszítené az értelmét
_________________
"Madness is not a state of mind...
...Madness is a place, where I live"
Jun- Harcművész
- Hozzászólások száma : 1565
Join date : 2013. May. 10.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Kérdések és válaszok
Hinari, nem a rád elosztott részre vonatkozik, hanem az össz. bónuszra. (Tehát 100 exp oszlik el)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Hú ez tök jó, köszi KA a felvilágosítást! ^^
Danee ötletével kapcsolatban, tényleg ne bonyolítsuk tovább, ígyis elég sok idő kell megtanulni és kitapasztalni mindent, még nekem se megy minden utánanézés nélkül... ^^"
Danee ötletével kapcsolatban, tényleg ne bonyolítsuk tovább, ígyis elég sok idő kell megtanulni és kitapasztalni mindent, még nekem se megy minden utánanézés nélkül... ^^"
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Hinari, elfelejtettem mondani, hogy ha például ketten vagytok, akkor csak a tőled jövő kétszeres, a céhtagodtól jövő nem.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
hehe, el is felejtettem, h van külön javaslatok topic is, pedig kiszúrta szemem, de amúgy tényleg bonyolultabb lenne... tény...
Danee- Lovag
- Hozzászólások száma : 1932
Join date : 2013. Jul. 06.
Age : 32
Tartózkodási hely : Pest
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Aurora Rainfell- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 74
Join date : 2013. Jun. 25.
Karakterlap
Szint: 4
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Hát, ha nagyon sokáig van a karakter víz alatt, akkor csökken az élete.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Ha az erőm 0, és egy nem védett területen valakit pofon vágok. Akkor mi lesz az indikátorom színével? Ugyanis nem sebeztem meg senkit.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Kérdések és válaszok
Nem sebezted meg, ezért nem változik.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Kérdések és válaszok
Tényleg KA ebből kiindulva. Ha nem védett területen pofon vágunk valakit, és nem ütjük, akkor, lényegében, ha nem 0 az erőnk ugyan úgy sebződik, vagy ez ugyan annyit ér, mintha csak simán megfognánk pl a vállát, vagy hasonlók?
Nomad- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 160
Join date : 2013. Feb. 06.
Karakterlap
Szint: 8
Indikátor: Zöld
Céh: -
15 / 40 oldal • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
15 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.