Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
9 / 40 oldal
9 / 40 oldal • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
zöld marad, mert csak akkor sárgul be, ha sebzést okoz neki, ez védett területen nem lehetséges.
Kamijou Ryner- Hozzászólások száma : 115
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 32
Tartózkodási hely : MMO
Karakterlap
Szint: 6
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: Kérdések és válaszok
Átnyálaztam eddig mindent, de mégis maradt egy-két kérdésem - mondjuk elsősorban azért, mert először jövök ilyen típusú FRPG játékba, méghozzá több évnyi kihagyás után (és mert szeretek biztosra menni)
-Az avatart mindenképp valami animéből ragadjam ki, vagy lehet saját rajz? (a karaktert ugyanis alteregóm alapján alkotnám) ;;
Előre is köszönöm
-Az avatart mindenképp valami animéből ragadjam ki, vagy lehet saját rajz? (a karaktert ugyanis alteregóm alapján alkotnám) ;;
Előre is köszönöm
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Möraja Chancery írta:Átnyálaztam eddig mindent, de mégis maradt egy-két kérdésem - mondjuk elsősorban azért, mert először jövök ilyen típusú FRPG játékba, méghozzá több évnyi kihagyás után (és mert szeretek biztosra menni)
-Az avatart mindenképp valami animéből ragadjam ki, vagy lehet saját rajz? (a karaktert ugyanis alteregóm alapján alkotnám) ;;
Előre is köszönöm
Halihó!
Avatárra tudtommal nincs megkötés. Ugyan megrajzolhatod TE magad, mint ahogy ki is ragadhatod bárhonnan.
_________________
Mesélői Adatlap ||| Játékosi Adatlap ||| Good Fucking Night
Mesélői szín: goldenrod ||| Játékosi szín: burlywood
- Küldetéseim:
Henzon- Harcos
- Hozzászólások száma : 231
Join date : 2012. Sep. 26.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators
Re: Kérdések és válaszok
"Éjjeli látás: Szerintem ide nincs mit írni, teljesen egyértelmű.
1. szint: Jobban látsz a sötétben.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást."
Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, felvetésem.
1. szint: Jobban látsz a sötétben. - Nyilvánvaló.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben. - Gondolom ez az lenne, hogy ugyan úgy látunk a sötétben, mint nappal. Tehát a szemünk nem tesz különbséget.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen. - Hogy lehet jobban látni annál a "természetes" állapotnál, amiben alapvetően vagyunk? Elvileg a jártasság ezen a szinten még mindig csak a fény és sötétség különbségének megszüntetésén fáradozik, tehát nincs semmi olyan mellékhatása, ami a szemnek alapvetően "nagyon jó" látási viszonyt még jobban megdobná. (Gondolok itt most hőlátásra vagy mozgás látásra, amire később kitérek.) Tehát miben más ez a 2. szinttől? A tökéletes látási viszonynál (tökéletes nappali fény) jobb mi van? Mert ez a szint (3.) elviekben ezt adná meg a játékosnak.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt. - "Jobban látsz a sötétben" mondat azt sugallja nekem, hogy a 3. szintnél is jobban lát a karakter. A szintre (4.) jellemző speciális adalék azonban sokkal inkább megfogott. Két lehetséges magyarázatot vetettem fel:
1. Ezek szerint ameddig a szem ellát, nem csak a sötétség teljes hiánya észrevehető, de más játékosok, njk-k és mobok (továbbiakban tárgyak) testhője is megjelenik. Ha már amúgy is tökéletesen látunk (hála a jártasság első három szintjének), akkor mi szükség van a hőlátásra, tekintve, hogy a hőlátás amúgy a sötétben lenne hasznosítható. Mert ott van értelme. (Ez az az eshetőség, amit én valószínűtlennek tartok, hogy erre lett volna kitalálva a képesség.)
2. A másik lehetőség az, hogy nem a szemünk elé kerülő tárgyak hőjét látjuk, hanem azokét, amelyek takarásban vannak. (Ha valóban erről van szó, akkor miért nem ez van a leírásban?) PL.: Ha a hőlátással rendelkező játékos és a meglesni kívánt mob között egy fal húzódik, a játékos látja a mob hőtérképét. Itt azonban kérdés a távolság. Milyen messzire látunk el vele és hány falon vagy tárgyon át? Ezt talán a legjobb lenne méterben megszabni, amit a játékos mindenkori szintje befolyásolna. Tehát ha egy játékos 20. szinttű és rendelkezik 4. szinttű Éjjeli látással, akkor húsz méteren keresztül látja a tárgyak hőtérképét, akármilyen fizikai akadály is legyen előtte.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást. - És végül a jártasság utolsó szintje. Rengeteg pénzbe kerül, mely mögött irdatlan mennyiségű munka fog már elvégezve pihenni. Én mégis azt látom, hogy nem túl megnyerő. Ez a szint (5.) egyszerre nyújtja nekünk a hőlátást, de immáron a mozgást is hozzácsapja. A hőlátásról már kifejtettem az álláspontomat, így aztán annak alapján vázolnám fel a mozgást is. Szintén két lehetőség.
1. Az ötödik szint. Már sokkal jobban látunk a sötétben, mint fényben, látjuk a tárgyak hőjét. Szerintem teljesen egyértelmű, hogy a tárgyak mozgását eddig is láttuk magunk előtt "ameddig a szem ellát", mert nem akadályoz benne minket semmi. Akkor minek?
2. Ez a lehetőség a 4. szint második lehetősége nyomán működne. A játékos átlát a falon oly módon, hogy látja a mások oldalon lévő tárgy hőtérképét. Mi van akkor ha a tárgy mozog? Ha mozog, akkor a hőtérképe is mozog, de azt meg ugyebár látjuk a 4. szintnek hála. Akkor minek?
Elnézést kérek ezért a sok szövegelésért, de úgy éreztem muszáj tisztázni ezt a jártasságot, mert nekem személy szerint nagyon vonzó adottság és lehet is használni rendesen. (Nem úgy mint néhányat...)
A saját véleményem: Az jó látni a sötétben, de egy egész ötszintes jártasságnak nem szabad csak erről szólnia.
Az én ötletem:
Látás - A karakter különböző látásokra tehet szert, melyekkel könnyeben el tud igazodni.
1. szint: A szemedet nem zavarja össze a sok- és gyors mozgás, ki tudod választani azt, amelyikre te figyelni akarsz. Ez azonban nem befolyásolja a te gyorsaságodat.
2. szint: Jobban látsz a sötétben: Az éjszaka inkább szürkület vagy kora hajnalként jelenik meg a szemedben. A sötétség inkább szürkeség, melyen könnyebben be-, illetve átlátsz.
3. szint: Ugyan úgy látsz a sötétben, mint fényben. Ergo nem lesz sötétség sehol sem. Mindent olyan minőségű fénnyel látsz, ami a szemednek a legtökéletesebb.
4. szint: Falakon át látod a játékosok, njk-k és mobok teljes és részletes hőtérképét (Már amelyiknek van.) A távolság ameddig így ellátsz a mindenkori szinteddel egyezik meg méterben. Ergo minél nagyobb a szinted annál távolabb is látsz vele a falakon át. Az, hogy mennyi akadályon látsz így keresztül a mindenkori szinted néggyel (4) leosztott és megkapott eredménye mutatja.
5. szint: Sokkal távolabbra látsz el ugyan olyan tökéletes fókusszal. Ez lehet több száz méter is, kivéve ha valami a látásod útjában van, mint például egy fal. A hőlátás a negyedik (4) szint alapján van továbbra is érvényben.
1. szint: Jobban látsz a sötétben.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást."
Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, felvetésem.
1. szint: Jobban látsz a sötétben. - Nyilvánvaló.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben. - Gondolom ez az lenne, hogy ugyan úgy látunk a sötétben, mint nappal. Tehát a szemünk nem tesz különbséget.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen. - Hogy lehet jobban látni annál a "természetes" állapotnál, amiben alapvetően vagyunk? Elvileg a jártasság ezen a szinten még mindig csak a fény és sötétség különbségének megszüntetésén fáradozik, tehát nincs semmi olyan mellékhatása, ami a szemnek alapvetően "nagyon jó" látási viszonyt még jobban megdobná. (Gondolok itt most hőlátásra vagy mozgás látásra, amire később kitérek.) Tehát miben más ez a 2. szinttől? A tökéletes látási viszonynál (tökéletes nappali fény) jobb mi van? Mert ez a szint (3.) elviekben ezt adná meg a játékosnak.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt. - "Jobban látsz a sötétben" mondat azt sugallja nekem, hogy a 3. szintnél is jobban lát a karakter. A szintre (4.) jellemző speciális adalék azonban sokkal inkább megfogott. Két lehetséges magyarázatot vetettem fel:
1. Ezek szerint ameddig a szem ellát, nem csak a sötétség teljes hiánya észrevehető, de más játékosok, njk-k és mobok (továbbiakban tárgyak) testhője is megjelenik. Ha már amúgy is tökéletesen látunk (hála a jártasság első három szintjének), akkor mi szükség van a hőlátásra, tekintve, hogy a hőlátás amúgy a sötétben lenne hasznosítható. Mert ott van értelme. (Ez az az eshetőség, amit én valószínűtlennek tartok, hogy erre lett volna kitalálva a képesség.)
2. A másik lehetőség az, hogy nem a szemünk elé kerülő tárgyak hőjét látjuk, hanem azokét, amelyek takarásban vannak. (Ha valóban erről van szó, akkor miért nem ez van a leírásban?) PL.: Ha a hőlátással rendelkező játékos és a meglesni kívánt mob között egy fal húzódik, a játékos látja a mob hőtérképét. Itt azonban kérdés a távolság. Milyen messzire látunk el vele és hány falon vagy tárgyon át? Ezt talán a legjobb lenne méterben megszabni, amit a játékos mindenkori szintje befolyásolna. Tehát ha egy játékos 20. szinttű és rendelkezik 4. szinttű Éjjeli látással, akkor húsz méteren keresztül látja a tárgyak hőtérképét, akármilyen fizikai akadály is legyen előtte.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást. - És végül a jártasság utolsó szintje. Rengeteg pénzbe kerül, mely mögött irdatlan mennyiségű munka fog már elvégezve pihenni. Én mégis azt látom, hogy nem túl megnyerő. Ez a szint (5.) egyszerre nyújtja nekünk a hőlátást, de immáron a mozgást is hozzácsapja. A hőlátásról már kifejtettem az álláspontomat, így aztán annak alapján vázolnám fel a mozgást is. Szintén két lehetőség.
1. Az ötödik szint. Már sokkal jobban látunk a sötétben, mint fényben, látjuk a tárgyak hőjét. Szerintem teljesen egyértelmű, hogy a tárgyak mozgását eddig is láttuk magunk előtt "ameddig a szem ellát", mert nem akadályoz benne minket semmi. Akkor minek?
2. Ez a lehetőség a 4. szint második lehetősége nyomán működne. A játékos átlát a falon oly módon, hogy látja a mások oldalon lévő tárgy hőtérképét. Mi van akkor ha a tárgy mozog? Ha mozog, akkor a hőtérképe is mozog, de azt meg ugyebár látjuk a 4. szintnek hála. Akkor minek?
Elnézést kérek ezért a sok szövegelésért, de úgy éreztem muszáj tisztázni ezt a jártasságot, mert nekem személy szerint nagyon vonzó adottság és lehet is használni rendesen. (Nem úgy mint néhányat...)
A saját véleményem: Az jó látni a sötétben, de egy egész ötszintes jártasságnak nem szabad csak erről szólnia.
Az én ötletem:
Látás - A karakter különböző látásokra tehet szert, melyekkel könnyeben el tud igazodni.
1. szint: A szemedet nem zavarja össze a sok- és gyors mozgás, ki tudod választani azt, amelyikre te figyelni akarsz. Ez azonban nem befolyásolja a te gyorsaságodat.
2. szint: Jobban látsz a sötétben: Az éjszaka inkább szürkület vagy kora hajnalként jelenik meg a szemedben. A sötétség inkább szürkeség, melyen könnyebben be-, illetve átlátsz.
3. szint: Ugyan úgy látsz a sötétben, mint fényben. Ergo nem lesz sötétség sehol sem. Mindent olyan minőségű fénnyel látsz, ami a szemednek a legtökéletesebb.
4. szint: Falakon át látod a játékosok, njk-k és mobok teljes és részletes hőtérképét (Már amelyiknek van.) A távolság ameddig így ellátsz a mindenkori szinteddel egyezik meg méterben. Ergo minél nagyobb a szinted annál távolabb is látsz vele a falakon át. Az, hogy mennyi akadályon látsz így keresztül a mindenkori szinted néggyel (4) leosztott és megkapott eredménye mutatja.
5. szint: Sokkal távolabbra látsz el ugyan olyan tökéletes fókusszal. Ez lehet több száz méter is, kivéve ha valami a látásod útjában van, mint például egy fal. A hőlátás a negyedik (4) szint alapján van továbbra is érvényben.
Viola- Harcművész
- Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
nem rossz
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Kérdések és válaszok
Jogos, van benne logika xD Én mondjuk első szintre megtartanám az éjjellátás részét (legalább korlátozottan), elég szerves része lett a játéknak, hogy nem kell minden karakternek gyertya kristály meg fáklya egy barlangban.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Akkor az első kettő helyet cserélhetne, még talán úgy is rendben lenne.
Viola- Harcművész
- Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Tetszetős.
Őszintén szólva a mosatni Éjjel látás nagyon megkapó, de nem költenék a szintekért pénzt, a Vio által alkotottra viszont igen :3
Őszintén szólva a mosatni Éjjel látás nagyon megkapó, de nem költenék a szintekért pénzt, a Vio által alkotottra viszont igen :3
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Hmm.. most, hogy az éjjellátás eltűnt/átalakult felmerült bennem a kérdés, hogy ugye van a halvány füst kristály) ahol ugye azt írja, hogy az éjjellátással rendelkezők látnak benne (vagy épp átlátnak rajta ha épp a füstön kívül tartózkodnak legalábbis gondolom hogy így van). Ez most is igaz így a jártasság eme formájában?
Rita Hanami- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Éjjellátás jártasság helyett látás van a füst kristálynál, tehát látással látnak benne.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Azt szeretném kérdezni, hogy csak az számít e felvett küldetésnek, amit a jelentkezés topicban vállaltam el. Amit külön topicban kell elvállalni, az mind event? Csak mert a ugye a linit miatt kérdezem.
_________________
Pontjaim (fegyverzettel együtt)
Élet: 5 (+4)
Fegyverkezelés: 3 (+3)
Erő: 4 (+1) (+1 felszerelés)
Kitartás: 2 (+2)
Gyorsaság: 3 (+1)
Speciális képesség: 4 (+4)
Akrobatika 1. szint
Ichiga Zakuro- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 56
Join date : 2013. Apr. 11.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
A legtöbb az event, de vannak kivételek is. A legtöbbször egyébként oda van írva, hogy foglal-e helyet, vagy sem, viszont ha nem vagy benne biztos, az a legtisztább, ha megkérdezed a biztonság kedvéért.^^
_________________
Szophie- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
A pengék tánca jutatta eszembe de szerintem a bossharcot is érinti. Ha egy képesség nem sikerül az újratöltését ugyan úgy meg kell várni mielött megint használom?
Rita Hanami- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Ha meghal az idomár, úgy meghal a pet is?
Előre is köszi a választ ^^
Előre is köszi a választ ^^
_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Kérdések és válaszok
Rita, a bossharcokban nem, a pengék tánca rendszeréhez meg inkább nem szólok.
Peter, nem hal meg, csak egyedül marad és valószínűleg egy ellenséges mob lesz.
Peter, nem hal meg, csak egyedül marad és valószínűleg egy ellenséges mob lesz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Aki felhúzza a lovaglás jártasságot az eleve kap egy lovat? Vagy lehet még valamin lovagolni esetleg? Az íjászok lőhetnek lovakról, mint a lovas íjászok?
Miyako- Íjász
- Hozzászólások száma : 37
Join date : 2013. Apr. 29.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
A lovaglást én is csak azért vetem fel, mert íjász vagyok
Alex magyarként loavsjjász lesz *-*.... hmmmm menőn hangzik :3
Alex magyarként loavsjjász lesz *-*.... hmmmm menőn hangzik :3
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Lehet egy képesség két körös, ha olyan hátránya van? (pl az alatt a kér kör alatt valamelyik stat értéke a felére csökken)
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Kérdések és válaszok
Miyako, olvasd el a harmadlagos jártasságok leírását, hiszen mindkettőre megkapod ott a választ.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Igen, tarthat egy képesség több körön keresztül is, Enheriel.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
heló
lehet, hogy én vagyok az ügyetlen de nem tudom beállítani a pontjaimat a karakter lapon mikor kitöltöttem rákattintok a küldésre és kitörli az egészet
én csinálok valamit rosszul vagy ez is egy olyan dolog amit csak az admin csinálhat meg?
lehet, hogy én vagyok az ügyetlen de nem tudom beállítani a pontjaimat a karakter lapon mikor kitöltöttem rákattintok a küldésre és kitörli az egészet
én csinálok valamit rosszul vagy ez is egy olyan dolog amit csak az admin csinálhat meg?
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Üdv az oldalon!
A harmadlagos jártasságaidat te állíthatod be a reagszámaid alapján, ezért a modify gomb a karilapod alatt. Minden mást, tehát pénzt, exp-t, szintet, céhet, pontokat és elsődleges+másodlagos jártasságot csak az admin változtathat.
A harmadlagos jártasságaidat te állíthatod be a reagszámaid alapján, ezért a modify gomb a karilapod alatt. Minden mást, tehát pénzt, exp-t, szintet, céhet, pontokat és elsődleges+másodlagos jártasságot csak az admin változtathat.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
kérdés
Kösz a választ az előbbire,
most egy újabb kérdésem lenne a harcrendszernél ezt olvastam:
"Ha kétszer gyorsabb vagy, te kétszer támadhatsz, míg az ellenfeled csak egyszer."
az árnyharcosnak alap képessége, hogy kétszer támadhat, ez azt jelenti ha árnyharcos vagyok és kétszer gyorsabb vagyok az ellenfelemnél háromszor támadhatok? vagy 2 a max?
most egy újabb kérdésem lenne a harcrendszernél ezt olvastam:
"Ha kétszer gyorsabb vagy, te kétszer támadhatsz, míg az ellenfeled csak egyszer."
az árnyharcosnak alap képessége, hogy kétszer támadhat, ez azt jelenti ha árnyharcos vagyok és kétszer gyorsabb vagyok az ellenfelemnél háromszor támadhatok? vagy 2 a max?
Aidor- Harcművész
- Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik
Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Normál esetben kétszer támadhatsz (egyik kés, másik kés). Viszont ha kétszer gyorsabb, vagy akkor mivel az árnyharcosnál a két támadás valójában egynek számít ezért négyszer, támadhatsz. Mindkét késeddel kétszer. Ha pedig háromszor vagy gyorsabb, akkor már hat dobásod van és így tovább.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Fontos kérdésem lenne. KT-k végén, amikor a kijelző jelzi, hogy ki nyert, kiírja a nevet, vagy csak azzal jelzi, hogy a résztvevők feje fölé írja, hogy nyert vagy vesztett?
_________________
- Hermit:
- Hypnose:
- Nazo:
- By Aidor:
- "Ellenfelem, úgy fest, a világ legbarátságosabb bunkója, akivel valaha találkoztam."
- Játékaim:
Hermit- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint
Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -
9 / 40 oldal • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
9 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.