Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kérdések és válaszok

+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters

9 / 40 oldal Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Next

Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Kamijou Ryner Hétf. Ápr. 15 2013, 14:52

zöld marad, mert csak akkor sárgul be, ha sebzést okoz neki, ez védett területen nem lehetséges.
Kamijou Ryner
Kamijou Ryner

Hozzászólások száma : 115
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 32
Tartózkodási hely : MMO

Karakterlap
Szint: 6
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Chancery Kedd Ápr. 23 2013, 14:29

Átnyálaztam eddig mindent, de mégis maradt egy-két kérdésem - mondjuk elsősorban azért, mert először jövök ilyen típusú FRPG játékba, méghozzá több évnyi kihagyás után (és mert szeretek biztosra menni)
-Az avatart mindenképp valami animéből ragadjam ki, vagy lehet saját rajz? (a karaktert ugyanis alteregóm alapján alkotnám) ;;

Előre is köszönöm Smile
Chancery
Chancery
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 3001
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban

Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Henzon Kedd Ápr. 23 2013, 15:05

Möraja Chancery írta:Átnyálaztam eddig mindent, de mégis maradt egy-két kérdésem - mondjuk elsősorban azért, mert először jövök ilyen típusú FRPG játékba, méghozzá több évnyi kihagyás után (és mert szeretek biztosra menni)
-Az avatart mindenképp valami animéből ragadjam ki, vagy lehet saját rajz? (a karaktert ugyanis alteregóm alapján alkotnám) ;;

Előre is köszönöm Smile

Halihó!

Avatárra tudtommal nincs megkötés. Ugyan megrajzolhatod TE magad, mint ahogy ki is ragadhatod bárhonnan.

_________________
Mesélői Adatlap ||| Játékosi Adatlap ||| Good Fucking Night
Mesélői szín: goldenrod ||| Játékosi szín: burlywood
Küldetéseim:
Henzon
Henzon
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 231
Join date : 2012. Sep. 26.

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Liberators

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Viola Kedd Ápr. 23 2013, 16:23

"Éjjeli látás: Szerintem ide nincs mit írni, teljesen egyértelmű.

1. szint: Jobban látsz a sötétben.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást."


Ezzel kapcsolatban lenne kérdésem, felvetésem.

1. szint: Jobban látsz a sötétben. - Nyilvánvaló.

2. szint: Tisztán látsz a sötétben. - Gondolom ez az lenne, hogy ugyan úgy látunk a sötétben, mint nappal. Tehát a szemünk nem tesz különbséget.

3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen. - Hogy lehet jobban látni annál a "természetes" állapotnál, amiben alapvetően vagyunk? Elvileg a jártasság ezen a szinten még mindig csak a fény és sötétség különbségének megszüntetésén fáradozik, tehát nincs semmi olyan mellékhatása, ami a szemnek alapvetően "nagyon jó" látási viszonyt még jobban megdobná. (Gondolok itt most hőlátásra vagy mozgás látásra, amire később kitérek.) Tehát miben más ez a 2. szinttől? A tökéletes látási viszonynál (tökéletes nappali fény) jobb mi van? Mert ez a szint (3.) elviekben ezt adná meg a játékosnak.

4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt. - "Jobban látsz a sötétben" mondat azt sugallja nekem, hogy a 3. szintnél is jobban lát a karakter. A szintre (4.) jellemző speciális adalék azonban sokkal inkább megfogott. Két lehetséges magyarázatot vetettem fel:
1. Ezek szerint ameddig a szem ellát, nem csak a sötétség teljes hiánya észrevehető, de más játékosok, njk-k és mobok (továbbiakban tárgyak) testhője is megjelenik. Ha már amúgy is tökéletesen látunk (hála a jártasság első három szintjének), akkor mi szükség van a hőlátásra, tekintve, hogy a hőlátás amúgy a sötétben lenne hasznosítható. Mert ott van értelme. (Ez az az eshetőség, amit én valószínűtlennek tartok, hogy erre lett volna kitalálva a képesség.)
2. A másik lehetőség az, hogy nem a szemünk elé kerülő tárgyak hőjét látjuk, hanem azokét, amelyek takarásban vannak. (Ha valóban erről van szó, akkor miért nem ez van a leírásban?) PL.: Ha a hőlátással rendelkező játékos és a meglesni kívánt mob között egy fal húzódik, a játékos látja a mob hőtérképét. Itt azonban kérdés a távolság. Milyen messzire látunk el vele és hány falon vagy tárgyon át? Ezt talán a legjobb lenne méterben megszabni, amit a játékos mindenkori szintje befolyásolna. Tehát ha egy játékos 20. szinttű és rendelkezik 4. szinttű Éjjeli látással, akkor húsz méteren keresztül látja a tárgyak hőtérképét, akármilyen fizikai akadály is legyen előtte.


5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást. - És végül a jártasság utolsó szintje. Rengeteg pénzbe kerül, mely mögött irdatlan mennyiségű munka fog már elvégezve pihenni. Én mégis azt látom, hogy nem túl megnyerő. Ez a szint (5.) egyszerre nyújtja nekünk a hőlátást, de immáron a mozgást is hozzácsapja. A hőlátásról már kifejtettem az álláspontomat, így aztán annak alapján vázolnám fel a mozgást is. Szintén két lehetőség.
1. Az ötödik szint. Már sokkal jobban látunk a sötétben, mint fényben, látjuk a tárgyak hőjét. Szerintem teljesen egyértelmű, hogy a tárgyak mozgását eddig is láttuk magunk előtt "ameddig a szem ellát", mert nem akadályoz benne minket semmi. Akkor minek?
2. Ez a lehetőség a 4. szint második lehetősége nyomán működne. A játékos átlát a falon oly módon, hogy látja a mások oldalon lévő tárgy hőtérképét. Mi van akkor ha a tárgy mozog? Ha mozog, akkor a hőtérképe is mozog, de azt meg ugyebár látjuk a 4. szintnek hála. Akkor minek?

Elnézést kérek ezért a sok szövegelésért, de úgy éreztem muszáj tisztázni ezt a jártasságot, mert nekem személy szerint nagyon vonzó adottság és lehet is használni rendesen. (Nem úgy mint néhányat...)

A saját véleményem: Az jó látni a sötétben, de egy egész ötszintes jártasságnak nem szabad csak erről szólnia.

Az én ötletem:

Látás - A karakter különböző látásokra tehet szert, melyekkel könnyeben el tud igazodni.

1. szint: A szemedet nem zavarja össze a sok- és gyors mozgás, ki tudod választani azt, amelyikre te figyelni akarsz. Ez azonban nem befolyásolja a te gyorsaságodat.
2. szint: Jobban látsz a sötétben: Az éjszaka inkább szürkület vagy kora hajnalként jelenik meg a szemedben. A sötétség inkább szürkeség, melyen könnyebben be-, illetve átlátsz.
3. szint: Ugyan úgy látsz a sötétben, mint fényben. Ergo nem lesz sötétség sehol sem. Mindent olyan minőségű fénnyel látsz, ami a szemednek a legtökéletesebb.
4. szint: Falakon át látod a játékosok, njk-k és mobok teljes és részletes hőtérképét (Már amelyiknek van.) A távolság ameddig így ellátsz a mindenkori szinteddel egyezik meg méterben. Ergo minél nagyobb a szinted annál távolabb is látsz vele a falakon át. Az, hogy mennyi akadályon látsz így keresztül a mindenkori szinted néggyel (4) leosztott és megkapott eredménye mutatja.
5. szint: Sokkal távolabbra látsz el ugyan olyan tökéletes fókusszal. Ez lehet több száz méter is, kivéve ha valami a látásod útjában van, mint például egy fal. A hőlátás a negyedik (4) szint alapján van továbbra is érvényben.
Viola
Viola
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.

Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Koshitsu Esutel Kedd Ápr. 23 2013, 16:33

nem rossz
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Mirika Kedd Ápr. 23 2013, 16:35

Jogos, van benne logika xD Én mondjuk első szintre megtartanám az éjjellátás részét (legalább korlátozottan), elég szerves része lett a játéknak, hogy nem kell minden karakternek gyertya kristály meg fáklya egy barlangban.
Mirika
Mirika
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Viola Kedd Ápr. 23 2013, 16:38

Akkor az első kettő helyet cserélhetne, még talán úgy is rendben lenne.
Viola
Viola
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.

Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Halász Alex Kedd Ápr. 23 2013, 20:02

Tetszetős.
Őszintén szólva a mosatni Éjjel látás nagyon megkapó, de nem költenék a szintekért pénzt, a Vio által alkotottra viszont igen :3

_________________
Kérdések és válaszok - Page 9 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Rita Hanami Vas. Ápr. 28 2013, 01:50

Hmm.. most, hogy az éjjellátás eltűnt/átalakult felmerült bennem a kérdés, hogy ugye van a halvány füst kristály) ahol ugye azt írja, hogy az éjjellátással rendelkezők látnak benne (vagy épp átlátnak rajta ha épp a füstön kívül tartózkodnak legalábbis gondolom hogy így van). Ez most is igaz így a jártasság eme formájában?

_________________
Kérdések és válaszok - Page 9 RitahanamiwwwkepfeltoltKérdések és válaszok - Page 9 RitahanamiwwwkepfeltoltKérdések és válaszok - Page 9 Ritahanamiwwwkepfeltolt
Rita Hanami
Rita Hanami
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.

Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Ápr. 28 2013, 13:56

Éjjellátás jártasság helyett látás van a füst kristálynál, tehát látással látnak benne.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19685
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Ichiga Zakuro Pént. Május 03 2013, 18:07

Azt szeretném kérdezni, hogy csak az számít e felvett küldetésnek, amit a jelentkezés topicban vállaltam el. Amit külön topicban kell elvállalni, az mind event? Csak mert a ugye a linit miatt kérdezem.

_________________
Pontjaim (fegyverzettel együtt)

Élet: 5 (+4)
Fegyverkezelés: 3 (+3)
Erő: 4 (+1) (+1 felszerelés)
Kitartás: 2 (+2)
Gyorsaság: 3 (+1)
Speciális képesség: 4 (+4)

Akrobatika 1. szint
Ichiga Zakuro
Ichiga Zakuro
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 56
Join date : 2013. Apr. 11.

Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Szophie Pént. Május 03 2013, 18:12

A legtöbb az event, de vannak kivételek is. A legtöbbször egyébként oda van írva, hogy foglal-e helyet, vagy sem, viszont ha nem vagy benne biztos, az a legtisztább, ha megkérdezed a biztonság kedvéért.^^

_________________
Kérdések és válaszok - Page 9 0510Kérdések és válaszok - Page 9 1110Kérdések és válaszok - Page 9 0310
Kérdések és válaszok - Page 9 Tachi10
Szophie
Szophie
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 2853
Join date : 2012. Nov. 21.
Age : 28
Tartózkodási hely : "pokemonok mellett"

Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Rita Hanami Hétf. Május 06 2013, 20:13

A pengék tánca jutatta eszembe de szerintem a bossharcot is érinti. Ha egy képesség nem sikerül az újratöltését ugyan úgy meg kell várni mielött megint használom?

_________________
Kérdések és válaszok - Page 9 RitahanamiwwwkepfeltoltKérdések és válaszok - Page 9 RitahanamiwwwkepfeltoltKérdések és válaszok - Page 9 Ritahanamiwwwkepfeltolt
Rita Hanami
Rita Hanami
Kardforgató
Kardforgató

Hozzászólások száma : 811
Join date : 2012. Aug. 20.

Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Peter Worker Szomb. Május 11 2013, 11:21

Ha meghal az idomár, úgy meghal a pet is?
Előre is köszi a választ ^^


_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint

Kérdések és válaszok - Page 9 296ogeu
Peter Worker
Peter Worker
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Május 11 2013, 12:27

Rita, a bossharcokban nem, a pengék tánca rendszeréhez meg inkább nem szólok.
Peter, nem hal meg, csak egyedül marad és valószínűleg egy ellenséges mob lesz.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19685
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Miyako Szomb. Május 11 2013, 19:38

Aki felhúzza a lovaglás jártasságot az eleve kap egy lovat? Vagy lehet még valamin lovagolni esetleg? Az íjászok lőhetnek lovakról, mint a lovas íjászok? Cool

_________________
Kérdések és válaszok - Page 9 35596j
Kérdések és válaszok - Page 9 21398
Kérdések és válaszok - Page 9 48472
Spoiler:
Miyako
Miyako
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 37
Join date : 2013. Apr. 29.

Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Halász Alex Szomb. Május 11 2013, 19:46

A lovaglást én is csak azért vetem fel, mert íjász vagyok Cool

Alex magyarként loavsjjász lesz *-*.... hmmmm menőn hangzik :3

_________________
Kérdések és válaszok - Page 9 698kise_ryouta_ryouta_kis
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
flamberg:
Zafírszálas fejpánt:

Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex
Halász Alex
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze

Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Enheriel Vas. Május 12 2013, 12:59

Lehet egy képesség két körös, ha olyan hátránya van? (pl az alatt a kér kör alatt valamelyik stat értéke a felére csökken)

_________________
Kérdések és válaszok - Page 9 Karakter9


Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény

Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Kérdések és válaszok - Page 9 109305_01fd22b0eb72872c_P
Enheriel
Enheriel
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P

Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Május 12 2013, 13:49

Miyako, olvasd el a harmadlagos jártasságok leírását, hiszen mindkettőre megkapod ott a választ.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19685
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Cardinal Vas. Május 12 2013, 13:53

Igen, tarthat egy képesség több körön keresztül is, Enheriel.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Aidor Csüt. Május 16 2013, 20:26

heló
lehet, hogy én vagyok az ügyetlen de nem tudom beállítani a pontjaimat a karakter lapon mikor kitöltöttem rákattintok a küldésre és kitörli az egészet
én csinálok valamit rosszul vagy ez is egy olyan dolog amit csak az admin csinálhat meg?
Aidor
Aidor
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik

Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Anatole Saito Csüt. Május 16 2013, 20:33

Üdv az oldalon!

A harmadlagos jártasságaidat te állíthatod be a reagszámaid alapján, ezért a modify gomb a karilapod alatt. Minden mást, tehát pénzt, exp-t, szintet, céhet, pontokat és elsődleges+másodlagos jártasságot csak az admin változtathat.
Anatole Saito
Anatole Saito
Harcos
Harcos

Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők

Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty kérdés

Témanyitás by Aidor Szomb. Május 18 2013, 07:46

Kösz a választ az előbbire,
most egy újabb kérdésem lenne a harcrendszernél ezt olvastam:
"Ha kétszer gyorsabb vagy, te kétszer támadhatsz, míg az ellenfeled csak egyszer."
az árnyharcosnak alap képessége, hogy kétszer támadhat, ez azt jelenti ha árnyharcos vagyok és kétszer gyorsabb vagyok az ellenfelemnél háromszor támadhatok? vagy 2 a max?
Aidor
Aidor
Harcművész
Harcművész

Hozzászólások száma : 613
Join date : 2013. May. 16.
Tartózkodási hely : Solvik

Karakterlap
Szint: 18
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Kazuma Szomb. Május 18 2013, 09:44

Normál esetben kétszer támadhatsz (egyik kés, másik kés). Viszont ha kétszer gyorsabb, vagy akkor mivel az árnyharcosnál a két támadás valójában egynek számít ezért négyszer, támadhatsz. Mindkét késeddel kétszer. Ha pedig háromszor vagy gyorsabb, akkor már hat dobásod van és így tovább.

_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
Kérdések és válaszok - Page 9 Tumblr_m3w64cxZZc1qh97ajo1_500
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma
Kazuma
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...

Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Hermit Pént. Május 24 2013, 11:30

Fontos kérdésem lenne. Smile KT-k végén, amikor a kijelző jelzi, hogy ki nyert, kiírja a nevet, vagy csak azzal jelzi, hogy a résztvevők feje fölé írja, hogy nyert vagy vesztett?

_________________
Hermit:


Hypnose:


Nazo:


By Aidor:


Játékaim:
Hermit
Hermit
Árnyharcos
Árnyharcos

Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint

Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Kérdések és válaszok - Page 9 Empty Re: Kérdések és válaszok

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

9 / 40 oldal Previous  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.