Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
6 / 40 oldal
6 / 40 oldal • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
1. Igen
2. Semmiképpen sem tarthat két fegyvert
2. Semmiképpen sem tarthat két fegyvert
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
az eventet ugye több csoportra oszolva (mindegyik mesélőnek egy bizonyos mennyiségű JK) fog játszódni? mert így nagyon sokan lennénk egy helyen XD
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Nem először teszek itt fel az oldal fejlesztésével kapcsolatos kérdést. Itt egy újabb. Sachinak címzem:
Akaratlanul próbáltam ki a rendszeredet. Akaratlanul, hiszen akkor még, amikor a Koboldos küldetés indult, három(!) hónappal ezelőtt még nem ez a rendszer volt, mint most, hogy az ember megválaszthatta, hogy kihez ment. Bánta ezt a fene akkor, hiszen nagyon jóban voltunk, és bár akkor még máshogy láttam, most úgy gondolom, hogy ennek a lenyomata is ott van a küldetés elején, például abban, hogy a karakterem kapásból 20 arany előnyt szerzett másokhoz képest. Majd erről természetesen elfelejtkeztél, mire a küldetés végére értünk, így nem is tüntetted fel a végső jutalomkiosztásban.
Nézzük most a díjazási rendszeredet. Ez olyasmi volt, amivel kapcsolatban megint csak út közben világosodtál meg, hogy te márpedig az animét alapul véve csakis annak fogsz expet és pénzt osztani, aki gyakja a mobokat. És bár te is út közben forgattad meg a saját rendszeredet, ezt a résztvevő játékosoknak már határozottan tiltottad, hogy pl az azóta életbe lépő jártasság rendszer alapján vagy a megszokott céhes csatlakozások alapján kioszd a nekik járó jutalmakat. Ellentmondva ezzel az oldalon bevett szokásnak. Akiket ez érintett: RenAI, aki azóta csatlakozott az Ökölhöz, tudod, a céhemhez, és neki lett az elsők között megvéve a látása és a készítése; valamint a karakterem, Taidana, akinek szimplán csak a receptek és az alapanyagok kellettek volna. Most mondanám, hogy azért, hogy piacképes maradjon, de azt hiszem, hogy ez talán csak részben igaz.
Kérdés: nem gondoltad, hogy ha már ennyire elnyújtottad a kalandot, amiben emlékeim szerint nem egyszer fordult elő, hogy mint a záróposzt esetében is, majdnem egy hetet kellett várni a mesélésedre, talán nem a mi „hibánk”, hogy azóta az oldal egészen máshol jár, és rengeteg új dologgal fejlődtek a karaktereink, amiket az oldal átalakítása miatt (nem tudom, feltűnt-e, hogy nincsenek már NPC boltok) már a korábbi kalandokban is érvényesíthettünk – így itt is járt volna?
Visszatérve a díjazási rendszeredre: azt hiszem, hogy a másik karakteremmel, Rannal, Mr. „LegálisVP” Kockával minden különösebb gond nélkül haladtam volna a küldetésedben, hiszen neki már nem jelent problémát a mobok gyakása. Nem úgy, mint az akkor első szintű Taidanának, aki még arra sem jött rá akkor, hogy ha Mesternek nevezi a petjét, akkor irányíthatja. Azért hozom fel a példámat, mert hozzám hasonlóan járt Kagami, aki jelen pillanatban többet szadizza még a petjét, mint az a mobokat, így nem csodáltam, hogy nem övé lett a végső döfés a minibosson, persze exp-től, pénztől és egy elég fura ritka cucctól vágva el így el magát.
Kérdés: továbbra is meg akarod tartani a későbbi meséléseidben azt, hogy azok a karakterek kapjanak több jutalmat, akik nem bénáznak, okosnak, erősnek… talán még szépnek is lettek megírva?
Remélem érzed, hogy hova akarok kilyukadni.
Beszéljünk még kicsit konkrétan erről a küldetésről, a Koboldosról. Mert a felszínen talán úgy tűnhet, hogy a díjazás mégis igazságos volt, legalábbis a te saját belső logikád szerint, de azért nem ilyen egyszerű ez. A csapatot szétszedted. Ekkor már túl voltunk mi azon, hogy te meg én összerúgtuk a port, a karakterem mellé Fumit raktad. Majd miközben a másik csapattal kinyírattad a minibosst, mi beszélgethettünk addig egy piros indikátoros NJK-dal, ahol nagyon szépen kijöttek a karakterjellemek… és így természetesen semmire nem jutottunk, sőt majdnem egymásnak ugrottunk. Nagyon élveztem, más kérdés, hogy cserébe velem együtt Fumi is megszívta, hiszen a másik csapat a végső jutalmazásban kb 3x annyi pénzt kapott, és 1.5x több expet.
Totally worth it?
Nem!
Rendben, többször körbejártam már a témát, rákérdezek:
Ezt és a sok korábbit: az offline topicokban történő beszólogatásakat, a mesélt küldetéseimmel kapcsolatban értetlenkedő PM-eket és az összes többit komolyan még mindig annak a bizonyos első, még Rannal mesélt küldetésemnek köszönhetem, amikor Tsubaki karaktereddel otthagyva az összes részfeladatot, teljesen useless módon rohantál a főfeladatot megoldani, mégis ahogy a többiek, nem csak expet és pénzt, hanem KA-tól egy ritka tárgyat is kaptál a záráskor? Máig úgy emlegeted mindenhol, hogy a szégyengyűrűd. Miért is?
Mert én azt hittem, hogy egyszer ezt már lemeccseltük, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy továbbra is ezért csesztetsz, ahol érsz. Szeretném akkor még egyszer megbeszélni ezt az egészet. Kérlek, válaszolj a kérdéseimre.
Akaratlanul próbáltam ki a rendszeredet. Akaratlanul, hiszen akkor még, amikor a Koboldos küldetés indult, három(!) hónappal ezelőtt még nem ez a rendszer volt, mint most, hogy az ember megválaszthatta, hogy kihez ment. Bánta ezt a fene akkor, hiszen nagyon jóban voltunk, és bár akkor még máshogy láttam, most úgy gondolom, hogy ennek a lenyomata is ott van a küldetés elején, például abban, hogy a karakterem kapásból 20 arany előnyt szerzett másokhoz képest. Majd erről természetesen elfelejtkeztél, mire a küldetés végére értünk, így nem is tüntetted fel a végső jutalomkiosztásban.
Nézzük most a díjazási rendszeredet. Ez olyasmi volt, amivel kapcsolatban megint csak út közben világosodtál meg, hogy te márpedig az animét alapul véve csakis annak fogsz expet és pénzt osztani, aki gyakja a mobokat. És bár te is út közben forgattad meg a saját rendszeredet, ezt a résztvevő játékosoknak már határozottan tiltottad, hogy pl az azóta életbe lépő jártasság rendszer alapján vagy a megszokott céhes csatlakozások alapján kioszd a nekik járó jutalmakat. Ellentmondva ezzel az oldalon bevett szokásnak. Akiket ez érintett: RenAI, aki azóta csatlakozott az Ökölhöz, tudod, a céhemhez, és neki lett az elsők között megvéve a látása és a készítése; valamint a karakterem, Taidana, akinek szimplán csak a receptek és az alapanyagok kellettek volna. Most mondanám, hogy azért, hogy piacképes maradjon, de azt hiszem, hogy ez talán csak részben igaz.
Kérdés: nem gondoltad, hogy ha már ennyire elnyújtottad a kalandot, amiben emlékeim szerint nem egyszer fordult elő, hogy mint a záróposzt esetében is, majdnem egy hetet kellett várni a mesélésedre, talán nem a mi „hibánk”, hogy azóta az oldal egészen máshol jár, és rengeteg új dologgal fejlődtek a karaktereink, amiket az oldal átalakítása miatt (nem tudom, feltűnt-e, hogy nincsenek már NPC boltok) már a korábbi kalandokban is érvényesíthettünk – így itt is járt volna?
Visszatérve a díjazási rendszeredre: azt hiszem, hogy a másik karakteremmel, Rannal, Mr. „LegálisVP” Kockával minden különösebb gond nélkül haladtam volna a küldetésedben, hiszen neki már nem jelent problémát a mobok gyakása. Nem úgy, mint az akkor első szintű Taidanának, aki még arra sem jött rá akkor, hogy ha Mesternek nevezi a petjét, akkor irányíthatja. Azért hozom fel a példámat, mert hozzám hasonlóan járt Kagami, aki jelen pillanatban többet szadizza még a petjét, mint az a mobokat, így nem csodáltam, hogy nem övé lett a végső döfés a minibosson, persze exp-től, pénztől és egy elég fura ritka cucctól vágva el így el magát.
Kérdés: továbbra is meg akarod tartani a későbbi meséléseidben azt, hogy azok a karakterek kapjanak több jutalmat, akik nem bénáznak, okosnak, erősnek… talán még szépnek is lettek megírva?
Remélem érzed, hogy hova akarok kilyukadni.
Beszéljünk még kicsit konkrétan erről a küldetésről, a Koboldosról. Mert a felszínen talán úgy tűnhet, hogy a díjazás mégis igazságos volt, legalábbis a te saját belső logikád szerint, de azért nem ilyen egyszerű ez. A csapatot szétszedted. Ekkor már túl voltunk mi azon, hogy te meg én összerúgtuk a port, a karakterem mellé Fumit raktad. Majd miközben a másik csapattal kinyírattad a minibosst, mi beszélgethettünk addig egy piros indikátoros NJK-dal, ahol nagyon szépen kijöttek a karakterjellemek… és így természetesen semmire nem jutottunk, sőt majdnem egymásnak ugrottunk. Nagyon élveztem, más kérdés, hogy cserébe velem együtt Fumi is megszívta, hiszen a másik csapat a végső jutalmazásban kb 3x annyi pénzt kapott, és 1.5x több expet.
Totally worth it?
Nem!
Rendben, többször körbejártam már a témát, rákérdezek:
Ezt és a sok korábbit: az offline topicokban történő beszólogatásakat, a mesélt küldetéseimmel kapcsolatban értetlenkedő PM-eket és az összes többit komolyan még mindig annak a bizonyos első, még Rannal mesélt küldetésemnek köszönhetem, amikor Tsubaki karaktereddel otthagyva az összes részfeladatot, teljesen useless módon rohantál a főfeladatot megoldani, mégis ahogy a többiek, nem csak expet és pénzt, hanem KA-tól egy ritka tárgyat is kaptál a záráskor? Máig úgy emlegeted mindenhol, hogy a szégyengyűrűd. Miért is?
Mert én azt hittem, hogy egyszer ezt már lemeccseltük, de nekem nagyon úgy tűnik, hogy továbbra is ezért csesztetsz, ahol érsz. Szeretném akkor még egyszer megbeszélni ezt az egészet. Kérlek, válaszolj a kérdéseimre.
_________________
A D A T L A P
Second Life Kristálybolt - "Kristállyal kereskedek, de életet adok el."
- pontozás:
- Élet: 20+2 -> 110HP
Fegyverkezelés - Taidana sebzése: 5 +5 -> 10
Irányítás - Susaya sebzése: 20 +9 -> 29
Kitartás: 5+2 -> 7
Gyorsaság: 22+3 -> 25
Speciális képesség: 11
Páncél: 24
Susaya:
Élet: 53HP +10HP -> 65HP
Kitartás: 7
Gyorsaság: 25
Speciális képesség: 11
Felszerelve:
Gólem Vért (+20 páncél)
A Kovács Irányítópálcája (+3 irányítás, +1 élet, +10 állandó pet életpont)
Kapcsolat Gyűrű (+6 irányítás)
A bajnok köpenye (+2 fegyverkezelés, +2 kitartás, + 1 gyorsaság)
Mokaszin (+3 fegyverkezelés +2 gyorsaság)
Bronz Sisak (+4 páncél)
Természetgyűrű (+1 élet)
Taidana- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 495
Join date : 2012. Aug. 27.
Tartózkodási hely : Aincrad?
Karakterlap
Szint: 15
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szeretnék egy macskát! Nem petet, csak szimplán egy macskát. Van erre lehetőség a játékban? Elég csak egyszerűen kijátszanom ahol éppen aktuális, vagy írjak neki NJK adatlapot?
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Jó lenne, ha leírnád az adatlapodon. A macska amúgy olyan lenne, mint SAO-ban a kislány, az admin erőket kivéve, szóval csak egy program lélekkel. Harcolni nem tudna.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Hú, ez gyors válasz volt, köszönöm az engedélyt. Akkor ezek szerint hurcolhatom is magammal, mint Kirito Yuit a zsebében? Harcba semmiképpen nem akartam vinni, inkább csak játékszínesítő elem lenne. Adatlapon fel lesz tüntetve, és vagy Élmények topicban, vagy másutt ki lesz játszva a rátalálás.
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Sziasztok!
Már az elejétől kezdve nem értem a mostani bossharcnak egy elég jelentős momentumát, de gondoltam kivárom a végét. Aztán rájöttem, hogy ha nem mi kapjuk a ritka cuccot, akkor esetleg utólagos felháborodásnak tűnhet, ha esetleg Pánci időközben meghal, akkor is... szóval gondoltam inkább rákérdezek most, amíg még bármi lehet.
Szóval legjobb tudásom szerint végigolvastam a bossharcot, belenéztem az első boss ellen vívott csatánkban is, és egyszerűen sehol nem találtam leírva, hogy lehetne ilyet, hogy a JK a másik JK beleegyezése, visszaigazolása vagy bármi ilyesmi nélkül beránthatná maga elé élő pajzsnak. Olyan van, igen, eddig mindig úgy csináltuk, úgy is van leírva, hogy ha akarsz, a körödben leválthatod azt, akit éppen ütnek, így onnantól téged fognak ütni. De most az, hogy valakit berántasz magad elé, hogy innentől kezdve üsse őt a boss, csóróka ez ellen tenni nem tud, sőt esetleg közben még el is patkol... ilyet egyébként nem lehetne, igaz? o.O
Ha igen: hol van ilyen leírva? o.O
Már az elejétől kezdve nem értem a mostani bossharcnak egy elég jelentős momentumát, de gondoltam kivárom a végét. Aztán rájöttem, hogy ha nem mi kapjuk a ritka cuccot, akkor esetleg utólagos felháborodásnak tűnhet, ha esetleg Pánci időközben meghal, akkor is... szóval gondoltam inkább rákérdezek most, amíg még bármi lehet.
Szóval legjobb tudásom szerint végigolvastam a bossharcot, belenéztem az első boss ellen vívott csatánkban is, és egyszerűen sehol nem találtam leírva, hogy lehetne ilyet, hogy a JK a másik JK beleegyezése, visszaigazolása vagy bármi ilyesmi nélkül beránthatná maga elé élő pajzsnak. Olyan van, igen, eddig mindig úgy csináltuk, úgy is van leírva, hogy ha akarsz, a körödben leválthatod azt, akit éppen ütnek, így onnantól téged fognak ütni. De most az, hogy valakit berántasz magad elé, hogy innentől kezdve üsse őt a boss, csóróka ez ellen tenni nem tud, sőt esetleg közben még el is patkol... ilyet egyébként nem lehetne, igaz? o.O
Ha igen: hol van ilyen leírva? o.O
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
Nincs sehol leírva, de a játék mechanizmusába van beleépítve. Ezért érdemesebb csapatként menni, olyanokkal, akik össze is tudnak fogni.
Nincs sehol leírva, de a játék mechanizmusába van beleépítve. Ezért érdemesebb csapatként menni, olyanokkal, akik össze is tudnak fogni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Valóban jogos kérdés, és tényleg zavaró lehet. Azonban szerintem senki nem öletné meg a másikat. Valamint ha lehetett volna ezt az első boss harcban ~2 halállal kevesebb lett volna. Beleértve az enyémet is, mert nem ment át az ünezet, hogy SWITCHELJ LE! mert meghalok, míg te meg túléled és úgy is visszaváltok mielőtt meghalsz. így meghaltam én is meg valaki más is. (már nem emlékszem pontosan, és nem is nagyon böki a csőrömet, csak példa)
Leírva pedig a boss harc pontban található a switch magyarázásánál. Ha jól emlékszem magadra is vonhatod a figyelmet, ahelyett, hogy másra adnád az opcióval, s ezzel a másra adással csak a halálok elkerülésének és effektívebb switch használatnak nő az esélye (ha kihasználják ugyebár).
*KIEGÉSZÍTÉS:
ha mégsem lehetne magamra vonni a figyelmet megoldható azzal, hogy hagyok egy mellék cselekvéspontot annak akiről el akarom vonni a figyelmet, és ő is bemondja a kapott lehetőséggel a switchet (gyakorlatilag vissza switchel az illetőre) és így átkerül a boss figyelme, mert érvényes switch volt.
Leírva pedig a boss harc pontban található a switch magyarázásánál. Ha jól emlékszem magadra is vonhatod a figyelmet, ahelyett, hogy másra adnád az opcióval, s ezzel a másra adással csak a halálok elkerülésének és effektívebb switch használatnak nő az esélye (ha kihasználják ugyebár).
*KIEGÉSZÍTÉS:
ha mégsem lehetne magamra vonni a figyelmet megoldható azzal, hogy hagyok egy mellék cselekvéspontot annak akiről el akarom vonni a figyelmet, és ő is bemondja a kapott lehetőséggel a switchet (gyakorlatilag vissza switchel az illetőre) és így átkerül a boss figyelme, mert érvényes switch volt.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Kota: másold ki azt a részt abból a leírásból, ahol lehetőség van bárkit élő pajzsnak használni. Leírva az van, amit te is mondasz, hogy te leválthatod, akit ütnek (magadra vonhatod a figyelmét - te így fogalmazol), de az, hogy te berántasz mást magad helyére, olyan nincs. Így használtad te.
Én is emlékszem, akkor Rin nem switchelt veled, és Mizukit se váltotta le senki, ő halt még meg. Ezek után nem lehetne azt mondani, hogy senki nem öletné meg a másikat, hiszen ott se váltott le titeket senki, téged még a saját csapattagod sem. Hokut végül Ran védte be, úgy nem patkolt el.
Ha a következő bossra jövök Taidanával, aki éppen pikkel Anatra, akkor én simán kinyírhatom azzal, hogy berántom magam elé egy kényes szituációban, ő meg üldögél a boss előtt, amíg meg nem pusztul?
Nekem ezzel igazság szerint az volt a bajom, hogy etikátlannak érzem (bár khm... OK, ez talán némileg erős szó rá), szabálytalan, hiszen sehol nincs ez így engedélyezve, vagy leírva (bár nyilván ez meg felesleges szócséplés, ha KA szerint jogos, de attól még én mégsem érzem annak), és most a játéktechnikai oldalába bele se menjünk, hogy idegeneket rángatsz, nevet sem tudhatsz esetleg most már, szerintem sok kari jelleme se viseli az, elképzelve még végképp hülyén néz ki, ahogy gyakod a bosst, rámutatsz valakire, hogy switch ő, erre a boss morgolódik, majd odébb kacsázik, és onnantól akkor gyakja őt, mert hát ezt mondta a JK, mit tehetne?
Én is emlékszem, akkor Rin nem switchelt veled, és Mizukit se váltotta le senki, ő halt még meg. Ezek után nem lehetne azt mondani, hogy senki nem öletné meg a másikat, hiszen ott se váltott le titeket senki, téged még a saját csapattagod sem. Hokut végül Ran védte be, úgy nem patkolt el.
Ha a következő bossra jövök Taidanával, aki éppen pikkel Anatra, akkor én simán kinyírhatom azzal, hogy berántom magam elé egy kényes szituációban, ő meg üldögél a boss előtt, amíg meg nem pusztul?
Nekem ezzel igazság szerint az volt a bajom, hogy etikátlannak érzem (bár khm... OK, ez talán némileg erős szó rá), szabálytalan, hiszen sehol nincs ez így engedélyezve, vagy leírva (bár nyilván ez meg felesleges szócséplés, ha KA szerint jogos, de attól még én mégsem érzem annak), és most a játéktechnikai oldalába bele se menjünk, hogy idegeneket rángatsz, nevet sem tudhatsz esetleg most már, szerintem sok kari jelleme se viseli az, elképzelve még végképp hülyén néz ki, ahogy gyakod a bosst, rámutatsz valakire, hogy switch ő, erre a boss morgolódik, majd odébb kacsázik, és onnantól akkor gyakja őt, mert hát ezt mondta a JK, mit tehetne?
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Valahol teljesen jogos, de most jobb megoldás?
Én egyáltalán nem haragszom mert nem switcheltek le 1. bossban, az ott maga volt az őskáosz, meg már a múlt.
most az okés, hogy én ott vagyok a képességemmel, és elvileg én ki tudok úgy térni, hogy nem talál el, de vegyük alapul a kari pontozásomat. nagyon alacsony hp, jó, volt pénzem páncélra, de mi van ha nem? És mondjuk a boss 1 hitel? esetleg 2, de addig senki sem vállalja be a switchet? az is nevetségesen nézne ki, ha a 10 méterrel előrébb lévő Kotát Ranmaru vagy épp Kana váltaná le. (tudom ezt elsőben jól kijátszottad a közelharci helyzettel.) Vagy esetleg levált engem egy másik papír harcos, mint én? ugyan úgy pácban vagyunk, és ki is fognak sütni. a tankok általában nem a sebességükről híresek, hisz akkor honnan lenne annyi életük.
A számomra előjött megoldás a problémádra az lenne, hogy engedélyezett switch kellene. Ne lassítsuk már továábbbb. igen, ez nagy hátrány lenne, kivéve! ha az első bemutatkozó körben oda kellene biggyeszteni, hogy engedélyezem a switchet vele: x,y,z,q
Nyílván nem egy piros játékost fogunk odaírni, Sőt még az irányt is le lehetne biggyeszteni: engedélyezem, hogy rám switcheljen:x,y akire szeretnél switchelni: x,z,q
mással így nem tudok szolgálni, szerintem nem is nagyon lehetne, bár sok sikert hozzá.
Én egyáltalán nem haragszom mert nem switcheltek le 1. bossban, az ott maga volt az őskáosz, meg már a múlt.
most az okés, hogy én ott vagyok a képességemmel, és elvileg én ki tudok úgy térni, hogy nem talál el, de vegyük alapul a kari pontozásomat. nagyon alacsony hp, jó, volt pénzem páncélra, de mi van ha nem? És mondjuk a boss 1 hitel? esetleg 2, de addig senki sem vállalja be a switchet? az is nevetségesen nézne ki, ha a 10 méterrel előrébb lévő Kotát Ranmaru vagy épp Kana váltaná le. (tudom ezt elsőben jól kijátszottad a közelharci helyzettel.) Vagy esetleg levált engem egy másik papír harcos, mint én? ugyan úgy pácban vagyunk, és ki is fognak sütni. a tankok általában nem a sebességükről híresek, hisz akkor honnan lenne annyi életük.
A számomra előjött megoldás a problémádra az lenne, hogy engedélyezett switch kellene. Ne lassítsuk már továábbbb. igen, ez nagy hátrány lenne, kivéve! ha az első bemutatkozó körben oda kellene biggyeszteni, hogy engedélyezem a switchet vele: x,y,z,q
Nyílván nem egy piros játékost fogunk odaírni, Sőt még az irányt is le lehetne biggyeszteni: engedélyezem, hogy rám switcheljen:x,y akire szeretnél switchelni: x,z,q
mással így nem tudok szolgálni, szerintem nem is nagyon lehetne, bár sok sikert hozzá.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Jogos Ranmaru felvetése, kicsit meg is lepődtem, hogy meg lehetett így csinálni azt a switchet. Asszem Kotának írtam is, hogy nem vagyok benne biztos, hogy ez így működni fog, vagy ilyesmi.
Én úgy képzeltem el, mikor a posztom írtam, hogy amint kiderül, kire megy rá a boss, a soron következő játékos beswitcheli valamelyik tankot cselekvőképesbe, aki meg switchelheti a boss előtt senyvedőt. Tehát gyakorlatilag az, amit Rita is csinált.
Én úgy képzeltem el, mikor a posztom írtam, hogy amint kiderül, kire megy rá a boss, a soron következő játékos beswitcheli valamelyik tankot cselekvőképesbe, aki meg switchelheti a boss előtt senyvedőt. Tehát gyakorlatilag az, amit Rita is csinált.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Mivel gyorsasági sorrendben kocogunk utánad, egyáltalán nem érzem gáznak, hogy valaki az utánad jövők közül switchel le téged. Azt viszont, hogy (és most ne haragudj a nevesítésért, de akkor éljünk a konkrét példátokkal) úgy gyakja boss Páncit már a legelső kör óta, hogy ő elvileg még benn sincs a teremben, mindenki más meg körülötte zsong, az nagyon gáz! Ahogy az sem túl logikus, hogy te berontasz, mint leggyorsabb játékos, de a boss erre otthagyva csapot-papot, ignorálva mindenkit, ráront a leghátul battyogó Páncira, mert a te karaktered azt mondta.
Hogy vacak, ha egy boss kapásból one hittel téged? Igen, ilyen egy rossz pontozású játékos. Láthatunk ilyet nem is egyet az oldalon. Mindannyian el tudjuk rontani a pontozásunkat, már csak azért is, mert esetleg út közben jön egy rendelet, hogy amit eddig x statra osztottunk, az mostantól csak fele annyit ér. És akkor ott állunk hirtelen egy addig izmos, hirtelen alig izomerővel bíró karakterrel, önhibánkon kívül. Előfordul!
Nem kell semmilyen agyonszabályozás, egyszerűen ki kéne jelenteni, hogy nem rántasz be mást magad elé, még akkor sem, ha már közvetlenül melletted van, nemhogy más, teljesen abszurd esetben, ahogy eddig, úgy ezután sem.
BTW, köszi egyébként, hogy foglalkozol a kérdéssel. Jól esik. Tényleg. Mert KA ugye egyébként már rég azt mondta, hogy hülyeséget beszélek, de akkor ezek szerint mégsem csak én érzem, hogy ez így gáz.
Hogy vacak, ha egy boss kapásból one hittel téged? Igen, ilyen egy rossz pontozású játékos. Láthatunk ilyet nem is egyet az oldalon. Mindannyian el tudjuk rontani a pontozásunkat, már csak azért is, mert esetleg út közben jön egy rendelet, hogy amit eddig x statra osztottunk, az mostantól csak fele annyit ér. És akkor ott állunk hirtelen egy addig izmos, hirtelen alig izomerővel bíró karakterrel, önhibánkon kívül. Előfordul!
Nem kell semmilyen agyonszabályozás, egyszerűen ki kéne jelenteni, hogy nem rántasz be mást magad elé, még akkor sem, ha már közvetlenül melletted van, nemhogy más, teljesen abszurd esetben, ahogy eddig, úgy ezután sem.
BTW, köszi egyébként, hogy foglalkozol a kérdéssel. Jól esik. Tényleg. Mert KA ugye egyébként már rég azt mondta, hogy hülyeséget beszélek, de akkor ezek szerint mégsem csak én érzem, hogy ez így gáz.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
Ranmaru, nem azt mondom, hogy hülyeséget beszélsz, csak azt, hogy ez is benne van a rendszerben. Bár lehet, hogy lesz majd egy megoldás a switchel kapcsolatban, de sajnos a harmadik bossra már nem fogom alkalmazni.
Ranmaru, nem azt mondom, hogy hülyeséget beszélsz, csak azt, hogy ez is benne van a rendszerben. Bár lehet, hogy lesz majd egy megoldás a switchel kapcsolatban, de sajnos a harmadik bossra már nem fogom alkalmazni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Én is úgy érzem, hogy ez a szitu gáz, mert teljesen irreális lenne a valóságban. Gyakorlatilag az történik, hogy ha Páncit nem váltja le senki, akár anélkül is meghalhatna, hogy megközelíthette volna a bosst. Az meg számomra in game, a karaktert kijátszva még irreálisabb, hogy egy Voice tag minden előző megbeszélés nélkül beránt maga elé egy Fist tagot, aki hősiesen állja a gyepálást és senkinek eszébe se jut leváltani.
Az a harcrendszer, amit mi használunk Diabellel, abban a switch lényege az, hogy beugrom más elé megmenteni őt, nem pedig berántom magam elé anélkül, hogy szerencsétlen egyáltalán beleegyezhetett volna. Felajánlkozom, nem pedig feláldozok mást magam helyett, mert ez így korrekt és etikus bajtársak között.
Amúgy KA a bossnak nem látszik, hogy zöld, narancs vagy piros az indikátora?
Az a harcrendszer, amit mi használunk Diabellel, abban a switch lényege az, hogy beugrom más elé megmenteni őt, nem pedig berántom magam elé anélkül, hogy szerencsétlen egyáltalán beleegyezhetett volna. Felajánlkozom, nem pedig feláldozok mást magam helyett, mert ez így korrekt és etikus bajtársak között.
Amúgy KA a bossnak nem látszik, hogy zöld, narancs vagy piros az indikátora?
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: Kérdések és válaszok
LEGELSŐ POSZTOLÓ!! Kana:
"- A csapatot három részre osztom. Lesz három tank, név szerint a lovag, az idomár és RenAi-san. Ha rajtuk kívül bárki mást támad a boss, kötelességünk lesz úgy switchelni, hogy a figyelem rájuk irányuljon. Tankok, ha bármelyikük élete átcsúszik sárgába, vonjátok ki magatokat a boss támadásai alól! "
Shield:
"A mi feladatunk lesz óvni a többieket azzal, hogy akár fel is áldozzuk magunkat..!"
ezen kívül senkit senkit nem láttam panaszkodni, vagy a STRATÉGIA ellen felhozni bármiféle érvet. Valamint szép, hogy nem egy idomárra, vagy épp egy másik lányra fogok Elsőként switchelni. (in game ^^)
A harc ezután kezdődött, még szép hogy volt ideje panaszkodni.
Kérlek gondoljátok még egyszer át, hogy is van ez a rángatás, meg hogy szava nincs...
"- A csapatot három részre osztom. Lesz három tank, név szerint a lovag, az idomár és RenAi-san. Ha rajtuk kívül bárki mást támad a boss, kötelességünk lesz úgy switchelni, hogy a figyelem rájuk irányuljon. Tankok, ha bármelyikük élete átcsúszik sárgába, vonjátok ki magatokat a boss támadásai alól! "
Shield:
"A mi feladatunk lesz óvni a többieket azzal, hogy akár fel is áldozzuk magunkat..!"
ezen kívül senkit senkit nem láttam panaszkodni, vagy a STRATÉGIA ellen felhozni bármiféle érvet. Valamint szép, hogy nem egy idomárra, vagy épp egy másik lányra fogok Elsőként switchelni. (in game ^^)
A harc ezután kezdődött, még szép hogy volt ideje panaszkodni.
Kérlek gondoljátok még egyszer át, hogy is van ez a rángatás, meg hogy szava nincs...
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
A STRATÉGIA jó, a switch helyes használata mellett meg aztán főként. Ettől függetlenül Pánci nem önszántából ugrott be Kota elé. Ez van "berántás"-ként emlegetve. Az eredeti rendszer szerint Pánci maga ment volna, hogy switcheljen, ahogy az a megbeszélésben el is hangzott, és el is lett fogadva. Erre viszont eddig lehetősége sem volt, hiszen nem jött ő a körben. Így beszélni -> tiltakozni se nagyon maradt ideje.
Egyéb kérdés?
Egyéb kérdés?
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Elolvastam ezt is, meg a boss harcot is eddig.
Nagyon úgy néz ki, hogy Fuun van beállítva hibásnak, pedig csak követte a stratégiát, mit Kana vázolt fel a harcban. Valóban, senki sem tiltakozott az ellen és ha Lewissel is történik valami komolyabb, akkor az nem Fuun hibája lesz teljes egészében, minthogy már nem egy ember következett ezután a cselekvés után és senki sem Switchelt Lewissel. Valóban, lehet nem volt a legtisztességesebb megoldás, de szerintem a stratégiának ez volt a lényege. Szerencsétlenségünkre a Tankok lassúak és még nem kerültek sorra, nem lett erre gondolva, majd legközelebb.
A switchről annyit, hogy karakter függő, hogy ki mire használja.
De hogy ne csak ilyen egyszerű véleményt mondjak, a megoldás egyszerű, mit a következő bossoknál nyugodtan lehet alkalmazni.
Ha például valakit switchelnek, akkor utána következzen a switchelt személy és döntse el, hogy jó e neki így, vagy vissza az eredeti pozícióba. Természetesen minden egyéb szabályt betartva, hogyha támadtak, akkor ő már nem támadhat, ha volt mellékakció, akkor már nem mellékakciózhat, csupán csak helyett cserélhet mással. Olyan mintha túl bonyolítanátok a dolgokat, vagy nem is tudom.
Egyéb megjegyzés: Lehet én nem ismerem Lewist, a hős lovagot eléggé, de Lewisről beszélünk! Szerintem ő örül legjobban ennek a helyzetnek. Mindig is szereplésre, hősies tettekre vágyott és ő belőle nézem ki egyedül, hogy addig maradna a szörnnyel szembe, míg valaki nem cserél helyet vele, minthogy Lewis nem akarná, hogy más sérüljön, hogy más kerüljön bajba.
Nagyon úgy néz ki, hogy Fuun van beállítva hibásnak, pedig csak követte a stratégiát, mit Kana vázolt fel a harcban. Valóban, senki sem tiltakozott az ellen és ha Lewissel is történik valami komolyabb, akkor az nem Fuun hibája lesz teljes egészében, minthogy már nem egy ember következett ezután a cselekvés után és senki sem Switchelt Lewissel. Valóban, lehet nem volt a legtisztességesebb megoldás, de szerintem a stratégiának ez volt a lényege. Szerencsétlenségünkre a Tankok lassúak és még nem kerültek sorra, nem lett erre gondolva, majd legközelebb.
A switchről annyit, hogy karakter függő, hogy ki mire használja.
De hogy ne csak ilyen egyszerű véleményt mondjak, a megoldás egyszerű, mit a következő bossoknál nyugodtan lehet alkalmazni.
Ha például valakit switchelnek, akkor utána következzen a switchelt személy és döntse el, hogy jó e neki így, vagy vissza az eredeti pozícióba. Természetesen minden egyéb szabályt betartva, hogyha támadtak, akkor ő már nem támadhat, ha volt mellékakció, akkor már nem mellékakciózhat, csupán csak helyett cserélhet mással. Olyan mintha túl bonyolítanátok a dolgokat, vagy nem is tudom.
Egyéb megjegyzés: Lehet én nem ismerem Lewist, a hős lovagot eléggé, de Lewisről beszélünk! Szerintem ő örül legjobban ennek a helyzetnek. Mindig is szereplésre, hősies tettekre vágyott és ő belőle nézem ki egyedül, hogy addig maradna a szörnnyel szembe, míg valaki nem cserél helyet vele, minthogy Lewis nem akarná, hogy más sérüljön, hogy más kerüljön bajba.
_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint
Peter Worker- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32
Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice
Re: Kérdések és válaszok
Nem állítottak be hibásnak, legalábbis én nem így gondolom. Sőt már nagyon nem is érdekel ez az egész, csináljanak amit akarnak. Én adtam egy-két ötletet, olyat, amivel nem lenne újabb időhúzás. Valamint vagy nem akarnak megérteni, esetleg figyelmen kívül hagynak, vagy nem voltam elég érthető, de innentől kezdve nem érdekel, hidegen hagy, ha akarják újra elolvassák amit írtam és talán leesik a kő, vagy nem.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Szerintem a téma az, hogy beránthatsz-e magad elé valakit élő pajzsnak, vagy ahogy eddig sem, úgy ezután sem lehet ilyet csinálni. Azért van Kota emlegetve, mert ő csinálta meg, ha más tette volna, más kapcsán lenne rákérdezve. Legalább három embert tudok magamon kívül, aki meglepett szemekkel nézte ezt a mozdulatot az elejétől kezdve, de egyrészt végig akartuk gondolni, másrészt arra gondoltunk, hogy majd utólag, ha túl vagyunk rajta, felvetjük. Végül azért lett már most rákérdezve, mert ha megint Voice-os lesz a ritka tárgy, vagy Pánci elpatkol, hátha máshogy csengene ez a rákérdezés, hogy egyébként ugye egyáltalán nem ilyen menetének kellett volna lennie.
Az is fel lett vázolva, pont az azelőtti reagban, amit írtál, hogy a stratégia sem így lett kitalálva. Csak tudjuk, nem ez az első bossunk, és eddig ilyen nem szerepelhetett, arról nem is beszélve, hogy Kana, aki a stratégiát vázolta, még ő is írta, hogy szintúgy meglepődött, hogy KA simán engedte tovább a harcot. Túlbonyolításokra pedig továbbra sincs szükség. A switch úgy működik, hogy te ugorhatsz valaki helyére, aki, mivel swicheltek vele, eddig mindig írnia kellett, ha más nem annyit, hogy elhátrál, vagy potizik (ahogy Kana is írta: Ritáék pl ezt csinálták meg). Ennél a berántós helyzetnél viszont nemhogy elő sem kerül ilyen, de ráadásul igen érdekesen hangzik, ahogy rámutatsz valakire, aki esetleg még ott sincs, mint Pánci esetében, és onnantól kezdve a boss kötelességtudóan megy, és gyakja tovább őt.
Az is fel lett vázolva, pont az azelőtti reagban, amit írtál, hogy a stratégia sem így lett kitalálva. Csak tudjuk, nem ez az első bossunk, és eddig ilyen nem szerepelhetett, arról nem is beszélve, hogy Kana, aki a stratégiát vázolta, még ő is írta, hogy szintúgy meglepődött, hogy KA simán engedte tovább a harcot. Túlbonyolításokra pedig továbbra sincs szükség. A switch úgy működik, hogy te ugorhatsz valaki helyére, aki, mivel swicheltek vele, eddig mindig írnia kellett, ha más nem annyit, hogy elhátrál, vagy potizik (ahogy Kana is írta: Ritáék pl ezt csinálták meg). Ennél a berántós helyzetnél viszont nemhogy elő sem kerül ilyen, de ráadásul igen érdekesen hangzik, ahogy rámutatsz valakire, aki esetleg még ott sincs, mint Pánci esetében, és onnantól kezdve a boss kötelességtudóan megy, és gyakja tovább őt.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Oké, szerintem az lenne az ésszerű megoldás, hogy csak azután lehet valakire SWITCH-elni, hogyha neki már volt legalább egy, saját, nem SWITCHEL átadott köre. Ésszerű megoldásnak látszik?
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Kérdezgettem chatan, de nem találtam választ.... itt a kérdés:
- ugye van a lovag kasztnak pajzsai. Aztán a pajzs az képes kivédeni úgy egy támadást, hogy ne fogyjon a páncélból? mert ha nem akkor nem nagyon értem, minek cipelik magukkal azokat a pajzsokat, ha nem védenek semmit, csak annyit, mint egy normál testpáncél X)
- ugye van a lovag kasztnak pajzsai. Aztán a pajzs az képes kivédeni úgy egy támadást, hogy ne fogyjon a páncélból? mert ha nem akkor nem nagyon értem, minek cipelik magukkal azokat a pajzsokat, ha nem védenek semmit, csak annyit, mint egy normál testpáncél X)
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Kérdések és válaszok
Azért cipelik, mert plusz páncélt ad, és a pajzs amúgy nem széttörhetetlen, amint 0 lesz a páncélod a pajzsod úgymond ideiglenesen széttörik. Amúgy hogyha nem tetszik neked a pajzs funkciója teljesen rajtad áll, hogy viszed-e magaddal vagy sem, hidd el, néha az a két páncél is életmentő lehet...
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Kayaba Akihiko írta:Oké, szerintem az lenne az ésszerű megoldás, hogy csak azután lehet valakire SWITCH-elni, hogyha neki már volt legalább egy, saját, nem SWITCHEL átadott köre. Ésszerű megoldásnak látszik?
Ne haragudj KA, ez tényleg nem ellened szól, de én kötöm az ebet a karóhoz, hogy csak az adott JK menthesse meg azt, akit gyaknak. Élő pajzs, hogy akit gyaknak, az húz be maga elé mást, ne legyen. Nem kell ennél több megkötés, főleg, hogy Kana is rávilágított: Ritáék módszerével így is lehet majd a szokottnál eltérő módon cserélni, csak arra kell figyelni, hogy olyanra cseréljenek, akit ütnek, mert úgy van értelme. Ez az én véleményem. Azt hiszem, hogy elég vehemensen előadtam ezt nem is egyszer a napokban. Szóval részemről ennyi, aztán úgy döntesz, ahogy jónak látod.
Köszi a meghallgatást, a többieknek meg a hozzászólást a témához!
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Szerintem egyszerű a dolog igazából. Kétféle switch van:
1. Amivel magadra irányítod az aktuális mob figyelmét azzal, hogy leswitcheled azt, akit éppen ütnek.
2. Amivel átadod másnak a cselekvésed jogát, legyen az támadás és/vagy mellékcselekvés.
Ha ezt a két pontot követjük, akkor nem lehet élőpajzsnak használni senkit, minden logikus és mindenki happy marad :3
1. Amivel magadra irányítod az aktuális mob figyelmét azzal, hogy leswitcheled azt, akit éppen ütnek.
2. Amivel átadod másnak a cselekvésed jogát, legyen az támadás és/vagy mellékcselekvés.
Ha ezt a két pontot követjük, akkor nem lehet élőpajzsnak használni senkit, minden logikus és mindenki happy marad :3
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
6 / 40 oldal • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
6 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.