Hermit
2 posters
1 / 1 oldal
Hermit
Képesség módosítása
Régi: Aktiváláskor fekete árny-füst-szerűvé válok, s gyorsaságom a kétszeresére nő, annyi körre, ahány szintes vagyok, de spec ponthoz mérten fájdalom érzet kerül előtérbe. Vagyis, használat alatt a fájdalom egy része visszatér. Annyi körre, ahány szintes vagyok. Minél magasabb a spec pont annál erősebb a fájdalom. 2 specpont-ig nem érzek fájdalmat.
Új: Aktiváláskor fekete árny-füst-szerűvé válok, s gyorsaságom a kétszeresére nő, annyi körre, ahány kitartás pontom van, de használat alatt a fájdalom visszatér. Annyi körre, ahány kitartáspontom van. 2 specpont-ig nem érzek fájdalmat. Ez kockázós harcokban úgy látszik meg, hogy kitartásom a negyedére csökken ez idő alatt, majd a spec használata után visszaáll az eredetibe.
_________________
- Hermit:
- Hypnose:
- Nazo:
- By Aidor:
- "Ellenfelem, úgy fest, a világ legbarátságosabb bunkója, akivel valaha találkoztam."
- Játékaim:
Hermit- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint
Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Hermit
Elfogadom a módosítást, az adatlapodon is frissítsd a leírást
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hermit
Spec változtatás (pengék táncára még nem érvényes)
Régi: Aktiváláskor fekete árny-füst-szerűvé válok, s gyorsaságom a kétszeresére nő, annyi körre, ahány kitartás pontom van, de használat alatt a fájdalom visszatér. Annyi körre, ahány kitartáspontom van. 2 specpont-ig nem érzek fájdalmat. Ez kockázós harcokban úgy látszik meg, hogy kitartásom a negyedére csökken ez idő alatt, majd a spec használata után visszaáll az eredetibe.
Új: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem.
Régi: Aktiváláskor fekete árny-füst-szerűvé válok, s gyorsaságom a kétszeresére nő, annyi körre, ahány kitartás pontom van, de használat alatt a fájdalom visszatér. Annyi körre, ahány kitartáspontom van. 2 specpont-ig nem érzek fájdalmat. Ez kockázós harcokban úgy látszik meg, hogy kitartásom a negyedére csökken ez idő alatt, majd a spec használata után visszaáll az eredetibe.
Új: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem.
_________________
- Hermit:
- Hypnose:
- Nazo:
- By Aidor:
- "Ellenfelem, úgy fest, a világ legbarátságosabb bunkója, akivel valaha találkoztam."
- Játékaim:
Hermit- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint
Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Hermit
Ossu!
Elég szűkszavúra fogtad a leírást, de elfogadom a pályázatot.
Elég szűkszavúra fogtad a leírást, de elfogadom a pályázatot.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hermit
Képességmódosítás
Régi: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem.
Új: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz/vett. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem. Választhat azonban egy nevet az új alakhoz. De az alakhoz adott nevet később nem változtathatja meg. Mivel küzdelmekben ez a képesség nem sokat számít, előnye nincs belőle, így bármikor felvehet egy alakot, és bármeddig magán tarthatja.
(Ha mégis bevetném KT vagy más harc során, akkor a tisztesség kedvéért dobni fogok. De az alak végig megmarad, amíg még egyszer nem dobok az újabb alakváltásért.)
Régi: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem.
Új: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz/vett. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem. Választhat azonban egy nevet az új alakhoz. De az alakhoz adott nevet később nem változtathatja meg. Mivel küzdelmekben ez a képesség nem sokat számít, előnye nincs belőle, így bármikor felvehet egy alakot, és bármeddig magán tarthatja.
(Ha mégis bevetném KT vagy más harc során, akkor a tisztesség kedvéért dobni fogok. De az alak végig megmarad, amíg még egyszer nem dobok az újabb alakváltásért.)
_________________
- Hermit:
- Hypnose:
- Nazo:
- By Aidor:
- "Ellenfelem, úgy fest, a világ legbarátságosabb bunkója, akivel valaha találkoztam."
- Játékaim:
Hermit- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint
Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Hermit
Ossu!
Elfogadom a képességmódosítást.
Elfogadom a képességmódosítást.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hermit
1. képesség módosítása
Régi: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz/vett. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem. Választhat azonban egy nevet az új alakhoz. De az alakhoz adott nevet később nem változtathatja meg. Mivel küzdelmekben ez a képesség nem sokat számít, előnye nincs belőle, így bármikor felvehet egy alakot, és bármeddig magán tarthatja.
(Ha mégis bevetném KT vagy más harc során, akkor a tisztesség kedvéért dobni fogok. De az alak végig megmarad, amíg még egyszer nem dobok az újabb alakváltásért.)
Új:Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz/vett. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem. Választhat azonban egy nevet az új alakhoz. De az alakhoz adott nevet később nem változtathatja meg. Mivel küzdelmekben ez a képesség nem sokat számít, előnye nincs belőle, így bármikor felvehet egy alakot, és bármeddig magán tarthatja.
(Ha mégis bevetném KT vagy más harc során, akkor a tisztesség kedvéért dobni fogok. De az alak végig megmarad, amíg még egyszer nem dobok az újabb alakváltásért.)
Azonban aktív részeként a képességnek képes arra, hogy eltűntesse a céhlogót. Ezt a képességét (mivel küzdelmekben nincs előnye ebből) 6 körön át tarthatja fent, s utána legalább két körig visszaáll minden.
Régi: Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz/vett. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem. Választhat azonban egy nevet az új alakhoz. De az alakhoz adott nevet később nem változtathatja meg. Mivel küzdelmekben ez a képesség nem sokat számít, előnye nincs belőle, így bármikor felvehet egy alakot, és bármeddig magán tarthatja.
(Ha mégis bevetném KT vagy más harc során, akkor a tisztesség kedvéért dobni fogok. De az alak végig megmarad, amíg még egyszer nem dobok az újabb alakváltásért.)
Új:Képes az alakváltásra. Olyasvalakivé válik, aki a SAO-ban is részt vesz/vett. Ezzel a hangja is megváltozik. Statja nem, és indikátora színe sem. Választhat azonban egy nevet az új alakhoz. De az alakhoz adott nevet később nem változtathatja meg. Mivel küzdelmekben ez a képesség nem sokat számít, előnye nincs belőle, így bármikor felvehet egy alakot, és bármeddig magán tarthatja.
(Ha mégis bevetném KT vagy más harc során, akkor a tisztesség kedvéért dobni fogok. De az alak végig megmarad, amíg még egyszer nem dobok az újabb alakváltásért.)
Azonban aktív részeként a képességnek képes arra, hogy eltűntesse a céhlogót. Ezt a képességét (mivel küzdelmekben nincs előnye ebből) 6 körön át tarthatja fent, s utána legalább két körig visszaáll minden.
_________________
- Hermit:
- Hypnose:
- Nazo:
- By Aidor:
- "Ellenfelem, úgy fest, a világ legbarátságosabb bunkója, akivel valaha találkoztam."
- Játékaim:
Hermit- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint
Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Hermit
2. képesség: árnyékbáb technika
A képesség bekapcsolásakor a kiválasztott áldozatára rá tudja kényzeríteni akaratát. Tehát azt teszi az áldozat, amit ő akar, hogy tegyen. Azonban ezt Hermitnek is meg kell tennie. Vagyis "tükör"-mozgás történik. Amikor Hermit a jobb kezét mozgatja, ugyanúgy mozdul az áldozat jobbkeze is. (Ezért van idézőjelben a tükör szó.) Ha Hermit nem mozdul, az áldozat sem mozdul. Tehát a képesség aktív állapotában az áldozat semmit sem tud tenni önakaratából. Kivéve az alapmozgásokat: légzés, pislogás, beszéd. Ezeket nem befolyásolja a képesség. Hermit megteheti, hogy egy mozdulatsorral rávegye ellenfelét, hogy megsebezze magát saját fegyverével. Ahhoz nem kötelező, hogy a kezében legyen Hermit saját fegyvere, egyszerűen sajátmagához oda kell nyúlnia, ahol az ellenfél tartja saját fegyverét, s egy markoló mozdulattal ahogy a levegőbe markol, azzal a mozdulattal ellenfele a fegyverébe markol bele. Hermit saját, vagy ellenfele közelében levő árnyékok megnyújtásával tuja ezt megtenni, ezekkel az árnyékokkal tartja áldozatát fogva. E képességével ráveheti áldozatát, hogy olyasvalakire támadjon, akire az eredetileg nem akart. Azonban mivel Hermitnek kötelezően el kell végeznie azokat a mozdulatokat, amiket el akar végeztetni áldozatával, így kevésbé tud figyelni saját védelmére. Vagy ha saját maga védelmére koncentrál, vállalja ezzel azt a kockázatot, hogy esetleg fogvatartottja galibát okoz, hisz ugyanazokat a mozdulatokat, lépéseket teszi meg, mint Hermit. Az árnyék érintése az ellenfelen önmagában nem okoz sérülést. Mozdulatakadályozó tényező lehet fal, egy nagy kő, vagy szakadék. Tehát, ha Hermit hátrál, az ellenfél pedig nekiütközik egy falnak, értelemszerűen nem tud tovább hátrálni. Ha Hermit előre megy, ellenfele előtt bedig szakadék van, értelemszerűen Hermitnek nem kell beleesnie egy szakadékba sem, hogy áldozata beleessen az előtte tátongó lyukba. Azonban ha maga Hermit esik el, áldozata is elesik. Értelemszerűen, ha Hermit esik bele egy szakadékba, az áldozat előtt pedig nincs szakadék, az áldozat nem esik le sehova.
A képesség három körön át tart, legalább négy körig pihennie kell utánna. Azonban, ha a 3 kör lejárta előtt lekapcsolja, bármikor visszakapcsolhatja, s kihasználhatja fennmaradt körét/köreit, nem kell újra dobnia. Ha egy kör után lekapcsolta, s egy körig pihent, s csak azután kapcsolta vissza, a képesség lejárta után csak három körig kötelező számára a pihenő. Ha legalább négy körig pihent a képesség újrabekapcsolása (nem dobásal bekapcsolt) előtt, akkor a képesség lejárta után, ha sikerül újra aktiválnia a képességét (dobással), szünet nélkül használhatja, de csak addig, míg az összidő 3 kör le nem telik. Hiába tarthatna az újra (dobással) aktivált képesége még két körig, összesen csak 3 körig tarthatja fent, tehát kötelező lesz négy körig pihennie, s csak azután kapcsolhatja visza a maradék egy vagy több körre (dobás nélkül) a képességét. A képeség használata alatt egy támadáspárosomat elveszítem.
Mobok és bossok ellen is használható. Amikor Hermit vagy az áldozat megsérül, megszakad a képesség. Ilyen esetben ha egy kör után is szakad meg, ugyancsak 4 kört kell várni,és újra kell dobni.
Minden 10. szint elérésekor újabb ellenfelet is magához kapcsolhat, akik közösen ugyanazokat a mozdulatokat végzik el, mint Hermit.
// Story később//
A képesség bekapcsolásakor a kiválasztott áldozatára rá tudja kényzeríteni akaratát. Tehát azt teszi az áldozat, amit ő akar, hogy tegyen. Azonban ezt Hermitnek is meg kell tennie. Vagyis "tükör"-mozgás történik. Amikor Hermit a jobb kezét mozgatja, ugyanúgy mozdul az áldozat jobbkeze is. (Ezért van idézőjelben a tükör szó.) Ha Hermit nem mozdul, az áldozat sem mozdul. Tehát a képesség aktív állapotában az áldozat semmit sem tud tenni önakaratából. Kivéve az alapmozgásokat: légzés, pislogás, beszéd. Ezeket nem befolyásolja a képesség. Hermit megteheti, hogy egy mozdulatsorral rávegye ellenfelét, hogy megsebezze magát saját fegyverével. Ahhoz nem kötelező, hogy a kezében legyen Hermit saját fegyvere, egyszerűen sajátmagához oda kell nyúlnia, ahol az ellenfél tartja saját fegyverét, s egy markoló mozdulattal ahogy a levegőbe markol, azzal a mozdulattal ellenfele a fegyverébe markol bele. Hermit saját, vagy ellenfele közelében levő árnyékok megnyújtásával tuja ezt megtenni, ezekkel az árnyékokkal tartja áldozatát fogva. E képességével ráveheti áldozatát, hogy olyasvalakire támadjon, akire az eredetileg nem akart. Azonban mivel Hermitnek kötelezően el kell végeznie azokat a mozdulatokat, amiket el akar végeztetni áldozatával, így kevésbé tud figyelni saját védelmére. Vagy ha saját maga védelmére koncentrál, vállalja ezzel azt a kockázatot, hogy esetleg fogvatartottja galibát okoz, hisz ugyanazokat a mozdulatokat, lépéseket teszi meg, mint Hermit. Az árnyék érintése az ellenfelen önmagában nem okoz sérülést. Mozdulatakadályozó tényező lehet fal, egy nagy kő, vagy szakadék. Tehát, ha Hermit hátrál, az ellenfél pedig nekiütközik egy falnak, értelemszerűen nem tud tovább hátrálni. Ha Hermit előre megy, ellenfele előtt bedig szakadék van, értelemszerűen Hermitnek nem kell beleesnie egy szakadékba sem, hogy áldozata beleessen az előtte tátongó lyukba. Azonban ha maga Hermit esik el, áldozata is elesik. Értelemszerűen, ha Hermit esik bele egy szakadékba, az áldozat előtt pedig nincs szakadék, az áldozat nem esik le sehova.
A képesség három körön át tart, legalább négy körig pihennie kell utánna. Azonban, ha a 3 kör lejárta előtt lekapcsolja, bármikor visszakapcsolhatja, s kihasználhatja fennmaradt körét/köreit, nem kell újra dobnia. Ha egy kör után lekapcsolta, s egy körig pihent, s csak azután kapcsolta vissza, a képesség lejárta után csak három körig kötelező számára a pihenő. Ha legalább négy körig pihent a képesség újrabekapcsolása (nem dobásal bekapcsolt) előtt, akkor a képesség lejárta után, ha sikerül újra aktiválnia a képességét (dobással), szünet nélkül használhatja, de csak addig, míg az összidő 3 kör le nem telik. Hiába tarthatna az újra (dobással) aktivált képesége még két körig, összesen csak 3 körig tarthatja fent, tehát kötelező lesz négy körig pihennie, s csak azután kapcsolhatja visza a maradék egy vagy több körre (dobás nélkül) a képességét. A képeség használata alatt egy támadáspárosomat elveszítem.
Mobok és bossok ellen is használható. Amikor Hermit vagy az áldozat megsérül, megszakad a képesség. Ilyen esetben ha egy kör után is szakad meg, ugyancsak 4 kört kell várni,és újra kell dobni.
Minden 10. szint elérésekor újabb ellenfelet is magához kapcsolhat, akik közösen ugyanazokat a mozdulatokat végzik el, mint Hermit.
// Story később//
A hozzászólást Hermit összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Nov. 06 2013, 19:41-kor.
_________________
- Hermit:
- Hypnose:
- Nazo:
- By Aidor:
- "Ellenfelem, úgy fest, a világ legbarátságosabb bunkója, akivel valaha találkoztam."
- Játékaim:
Hermit- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint
Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -
Re: Hermit
Story.
// Ne botránkozzon meg senki! //
Igazán izgatottá vált, amikor végre elérte a 10. szintet. Tudta hogy Kayaba hamarosan kegyelméből megajándékozza egy különleges képességgel. Hamarosan a képesség használatnál a menüben az első mellett megjelent egy második is Árnyékbáb technika néven. Bekapcsolta de nemigazán tudta, hogy mit is tud vele csinálni. Azt vette észre aktiválásakor mikor azzal kijelölt egy mobot, hogy az megállt. Majd mikor Hermit közeledett felé, az is közeledett. Majd akármilyen mozdulatot tett, a mob mintha próbálta volna utánozni, de vele egyidőben. Kezdte érteni, hogy mi is történik, majd gyakorolni kezdte képességét a mobokkal. Azonban nagyon kíváncsi volt, hogy ez embereknél is működik-e.
Az éjszaka a sötétben csuklyáját fölvéve, és céhlogóját eltüntetve bujdosott az egyik sikátorban áldozatára várva. Két enyhén ittas alak ment el az utcán mellette, nem vették észre őt, jóízűen beszélgettek, s nevetgéltek. Hermit bekapcsolta a képességét, ráirányította az egyik férfira, aki így le is merevedett. Társa megállt, visszanézett.
- Mi bajod, miért nem jössz már?
- Nem tudok mozdulni.
Felelte az. Hermit pedig megbújva olyan mozdulatott tett, amivel rákényszerítette áldozatát, hogy megüsse barátját.
- Mi a fenét művelsz, haver?!
Majd megsértődve visszaütött, s míg Hermit a levegővel bunyózott, addig áldozata a barátjával verekedett. Közben azt kiabálta:
- Nem értem, mi történik velem, nem én irányítom a testemet! Nem tudok semmit se csinálni!
Teljesen kétségbe volt esve, s láthatóan a társa is meg volt rémülve a szokatlan történés miatt. Hermit hirtelen lekapcsolta a képességét, így áldozata felszabadult. Az saját kezeit kezdte el bámulni, majd felkiáltott.
- Puculjunk innen!
Szélsebesen eltávoztak a helyszínről. Hermit pedig szigorúan őket tekintve gondolkodott el. Kissé megfélemlítette, de meg is igézte ez a hatalom.
~ Bármit meg tudok tenni így... bármit... ~
Lassan hazaindult és azon gondolkodott, jobb, ha sokáig titokban tartja képességét,l egalábbis nem mindent árul majd el róla. Valamint tudta azt is, hogy szabályokra lesz szüksége, különben bele is őrülhet ebbe.
// Ne botránkozzon meg senki! //
Igazán izgatottá vált, amikor végre elérte a 10. szintet. Tudta hogy Kayaba hamarosan kegyelméből megajándékozza egy különleges képességgel. Hamarosan a képesség használatnál a menüben az első mellett megjelent egy második is Árnyékbáb technika néven. Bekapcsolta de nemigazán tudta, hogy mit is tud vele csinálni. Azt vette észre aktiválásakor mikor azzal kijelölt egy mobot, hogy az megállt. Majd mikor Hermit közeledett felé, az is közeledett. Majd akármilyen mozdulatot tett, a mob mintha próbálta volna utánozni, de vele egyidőben. Kezdte érteni, hogy mi is történik, majd gyakorolni kezdte képességét a mobokkal. Azonban nagyon kíváncsi volt, hogy ez embereknél is működik-e.
Az éjszaka a sötétben csuklyáját fölvéve, és céhlogóját eltüntetve bujdosott az egyik sikátorban áldozatára várva. Két enyhén ittas alak ment el az utcán mellette, nem vették észre őt, jóízűen beszélgettek, s nevetgéltek. Hermit bekapcsolta a képességét, ráirányította az egyik férfira, aki így le is merevedett. Társa megállt, visszanézett.
- Mi bajod, miért nem jössz már?
- Nem tudok mozdulni.
Felelte az. Hermit pedig megbújva olyan mozdulatott tett, amivel rákényszerítette áldozatát, hogy megüsse barátját.
- Mi a fenét művelsz, haver?!
Majd megsértődve visszaütött, s míg Hermit a levegővel bunyózott, addig áldozata a barátjával verekedett. Közben azt kiabálta:
- Nem értem, mi történik velem, nem én irányítom a testemet! Nem tudok semmit se csinálni!
Teljesen kétségbe volt esve, s láthatóan a társa is meg volt rémülve a szokatlan történés miatt. Hermit hirtelen lekapcsolta a képességét, így áldozata felszabadult. Az saját kezeit kezdte el bámulni, majd felkiáltott.
- Puculjunk innen!
Szélsebesen eltávoztak a helyszínről. Hermit pedig szigorúan őket tekintve gondolkodott el. Kissé megfélemlítette, de meg is igézte ez a hatalom.
~ Bármit meg tudok tenni így... bármit... ~
Lassan hazaindult és azon gondolkodott, jobb, ha sokáig titokban tartja képességét,l egalábbis nem mindent árul majd el róla. Valamint tudta azt is, hogy szabályokra lesz szüksége, különben bele is őrülhet ebbe.
_________________
- Hermit:
- Hypnose:
- Nazo:
- By Aidor:
- "Ellenfelem, úgy fest, a világ legbarátságosabb bunkója, akivel valaha találkoztam."
- Játékaim:
Hermit- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 331
Join date : 2013. Mar. 24.
Age : 32
Tartózkodási hely : 1. szint
Karakterlap
Szint: 16
Indikátor: Sárga
Céh: -
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.