[Event] Kobold Invázió - összesítő
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Szintfüggetlen játéktér :: Események :: Lezárt eventek :: Kobold invázió
1 / 1 oldal
[Event] Kobold Invázió - összesítő
Ide nem kell írni
Az üresen hagyott 17-es, 18-as és 19-es szinteket a kobold vezetők sikeresen elfoglalták. A szinteken a teleport kaput megszállták, így már nem elérhetőek. A szinteken az új folyamatok megkezdődtek, minden nagyobb változásnál itt lesz értesítő.
Minden játékos, aki nem rendelkezett burokkal az induláskor és részt vesz a harcokban ingyen és bérmentve, üzenethez mellékletként csatolva kap egyet Yoshiagától.
A 17. szinten az NJK-kat az erdők fáihoz kötözték.
A 18. szinten tisztogatások történtek. (Játékos és NJK)
A 19. szinten mészárolni kezdték a játékosokat.
A küzdelmek helyszínei:
2. szint
3. szint
4. szint
5. szint
7. szint
8. szint
9. szint
11. szint
12. szint
13. szint
14. szint
15. szint
16. szint
Az üresen hagyott 17-es, 18-as és 19-es szinteket a kobold vezetők sikeresen elfoglalták. A szinteken a teleport kaput megszállták, így már nem elérhetőek. A szinteken az új folyamatok megkezdődtek, minden nagyobb változásnál itt lesz értesítő.
Minden játékos, aki nem rendelkezett burokkal az induláskor és részt vesz a harcokban ingyen és bérmentve, üzenethez mellékletként csatolva kap egyet Yoshiagától.
A 17. szinten az NJK-kat az erdők fáihoz kötözték.
A 18. szinten tisztogatások történtek. (Játékos és NJK)
A 19. szinten mészárolni kezdték a játékosokat.
A küzdelmek helyszínei:
2. szint
3. szint
4. szint
5. szint
7. szint
8. szint
9. szint
11. szint
12. szint
13. szint
14. szint
15. szint
16. szint
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Május 22 2015, 18:26-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Ahelyett, hogy minden szintre külön bemásolnám, leírom ide:
A harcrendszer a szörnyharcok rendszere alapján fog zajlani teljesen és csupán IC különbség lesz. A különbség pedig nem más, mint egy kör egy hosszabb időtartamot ölel fel IC. (Nagyjából egy perc a megszokott másodpercek helyett.)
Ennek főbb oka, hogy a kobold hadseregek hadosztályokra lesznek felosztva. Ezek a hadosztályok általában 1000 fős kobold csapatot jelentenek. Ha azt feltételezzük, hogy az 1000 fős kobold csapatnak az élete 10.000 és a támadóereje 100... tehát:
1000x Kobold Zöldfülű Gyalogos
HP: 10.000
Sebzés: 100
Akkor minden 10 kobold legyőzésével, azaz minden 100 hp levitelével 1-el csökken az erejük.
Tehát ha pl. valaki egy körben 150-et sebez, az 15 koboldot pixelez el a körében, ami azt jelenti, hogy a hadosztály már csak 985 főből fog állni, tehát értelemszerűen nem olyan erős, mint korábban és csak 95-öt fog sebezni.
Ez azonban csak az első két hullámra jellemző, a miniboss az rendes boss-szerű harcként fog lezajlani.
A statok az első körben is a miniboss statjai alapján fognak menni. (Egy rossz vezetővel a legnagyobb sereg is könnyen elbukik.)
Ha egy sereg x idő múlva ér oda, akkor az azt jelenti, hogy annyi idő alatt ér oda, amennyiben egy helyben várjátok azt. Természetesen oda lehet szaladni akármelyikhez és akármelyiket meg szabad próbálni támadni. (Amennyiben nincs egy másik haosztály a célpont és a karaktered között.)
Nem muszáj meghatározott sorrendben jönni. Az csak azért van, hogy tudjam kinek a körét vegyem el, ha senki sem ír időn belül.
Jó kobold mészárlást mindenkinek!
A harcrendszer a szörnyharcok rendszere alapján fog zajlani teljesen és csupán IC különbség lesz. A különbség pedig nem más, mint egy kör egy hosszabb időtartamot ölel fel IC. (Nagyjából egy perc a megszokott másodpercek helyett.)
Ennek főbb oka, hogy a kobold hadseregek hadosztályokra lesznek felosztva. Ezek a hadosztályok általában 1000 fős kobold csapatot jelentenek. Ha azt feltételezzük, hogy az 1000 fős kobold csapatnak az élete 10.000 és a támadóereje 100... tehát:
1000x Kobold Zöldfülű Gyalogos
HP: 10.000
Sebzés: 100
Akkor minden 10 kobold legyőzésével, azaz minden 100 hp levitelével 1-el csökken az erejük.
Tehát ha pl. valaki egy körben 150-et sebez, az 15 koboldot pixelez el a körében, ami azt jelenti, hogy a hadosztály már csak 985 főből fog állni, tehát értelemszerűen nem olyan erős, mint korábban és csak 95-öt fog sebezni.
Ez azonban csak az első két hullámra jellemző, a miniboss az rendes boss-szerű harcként fog lezajlani.
A statok az első körben is a miniboss statjai alapján fognak menni. (Egy rossz vezetővel a legnagyobb sereg is könnyen elbukik.)
Ha egy sereg x idő múlva ér oda, akkor az azt jelenti, hogy annyi idő alatt ér oda, amennyiben egy helyben várjátok azt. Természetesen oda lehet szaladni akármelyikhez és akármelyiket meg szabad próbálni támadni. (Amennyiben nincs egy másik haosztály a célpont és a karaktered között.)
Nem muszáj meghatározott sorrendben jönni. Az csak azért van, hogy tudjam kinek a körét vegyem el, ha senki sem ír időn belül.
Jó kobold mészárlást mindenkinek!
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Pént. Május 22 2015, 18:27-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Ismerkedős játékok befejezésének érdekében az alábbi helyszínek ideiglenesen meg lettek nyitva:
19. szint / Ralberg / Silver és Yuuki ismerkedős
18 szint / A mocsár / Chancery és Shukaku ismerkedős
Ha egy játék befejeződött jelezzétek PÜ-ben minél hamarabb. Új ismerkedős játékok a szinteken természetesen nem indulhatnak.
19. szint / Ralberg / Silver és Yuuki ismerkedős
18 szint / A mocsár / Chancery és Shukaku ismerkedős
Ha egy játék befejeződött jelezzétek PÜ-ben minél hamarabb. Új ismerkedős játékok a szinteken természetesen nem indulhatnak.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
A 17. szinten egy szobrot állítottak a hősi halott Budnak.
A 18. szintet nem érte változás. A tisztogatások után valamiért elég csendes lett a hely.
A 19. szinten NPC-ket kötöztek a falakhoz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
A három közül egyik szintet sem érte változás.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
A szinteket számotokra ismeretlen változások érték.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Mivel az 5. szint megtisztítása 100%, hogy sikertelen lesz, így úgy döntöttem, hogy nem várom meg a szinte végtelenségig húzható játékot OOC okok miatt és lezárom az első hullámot és a jelenlegi állás szerint jutalmazok.
A szintek leírásaiban és az ottani településekben lévő változások a napokban fognak periodikusan bekerülni, majd a változások itt is jelezve lesznek szintenként.
Innentől IC is megtörtént a kobold invázió.
Jutalmak:
Mindenki jutalmazása az alábbi formula szerint történt: lezáráskor megölt koboldok száma*1 arany.
Miu: +1 arany
Kazuma: +200 arany
Chancery: +1 arany
Ryuninji Ren: +3506 arany
Enheriel: +49 arany
Silver: +177 arany
Mayumi: +15 arany
Hinari: +4528 arany
Hayashi Yuichi: +24 arany
Kurokawa Yuuki: +15 arany
Angelica Katharina: +5 arany
Cearso: +1 arany
Szophie: +4 arany
Jun: +1486 arany
Shukaku: +20 arany
Malcolm: +236 arany
Asuka: +218 arany
Drake Haru: +37 arany
Mirika: +327 arany
Ayani: +4 arany
Atoru: +2 arany
---------------------------------------------------
Összesen 10861 koboldot pixeleztetek el.
Az alábbi szinteket sikerült megmenteni az első hullámban:
Szintek megtisztításáért +200 arany jár minden túlélőnek.
1. szint
3. szint - Malcolm, Asuka, Drake Haru
4. szint - Ryuninji Ren
6. szint
10. szint
11. szint - Kazuma, Miu, Danee
13. szint - Hayashi Yuichi, Hinari, Kurokawa Yuuki, RenAi, Cearso
14. szint - Saya, Shukaku, Kanami
20. szint
-----------------------
Összesen 9 szintet tisztítottatok meg és 11 szintet szálltak meg koboldok.
Ezen szinteket is érhette természetesen változás és azok szintén jelezve lesznek.
Az alábbi egységek lettek tapasztaltabbak és erősödtek meg a küzdelem során:
2. szint:
1. hadosztály:
484xAmatőr Tapasztalt Páncélos Képzett Sziklaemelő Bányász Kobold
HP: 4832
Sebzés:242 484
5. szint (túlélők függvényében):
4. hadosztály:
500xAmatőr Tapasztalt Képzett Íjász Kobold
HP: 5000
Sebzés:200 250
5. hadosztály:
169xAmatőr Tapasztalt Kobold Vaddisznó Lovag
HP:1686 3372
Sebzés: 17
6. hadosztály:
446xAmatőr Tapasztalt Kobold Vaddisznó Lovag
HP:4452 8904
Sebzés: 45
7. szint:
1. hadosztály:
5000xAmatőr Tapasztalt Páncélos Képzett Rúnakardforgató Kobold Pusztító
HP: 50.000
Sebzés:1000 2.500
8. szint:
1. hadosztály:
246x Tapasztalt Páncélos Képzett Fejszés Kobold Pusztító
HP: 24.520
Sebzés:246 492
2. hadosztály:
250x Tapasztalt Páncélos Képzett Fejszés Kobold Pusztító
HP: 25.000
Sebzés:250 500
3. hadosztály:
500x Tapasztalt Kobold Vaddisznó Lovas
HP: 2500
Sebzés: 50
+gyorsaság
4. hadosztály:
500x Tapasztalt Kobold Vaddisznó Lovas
HP: 2500
Sebzés: 50
+gyorsaság
5. hadosztály:
500x Tapasztalt Képzett Íjász Kobold
HP: 5000
Sebzés:200 250
Mierken: +5 statpont elosztva +200 HP +jobb vezetői elővigyázatosság
9. szint:
1. hadosztály:
500xAmatőr Tapasztalt Kobold Harcos
HP: 5000
Sebzés:50 100
2. hadosztály:
500xAmatőr Tapasztalt Kobold Harcos
HP: 5000
Sebzés:50 100
3. hadosztály:
451xAmatőr Tapasztalt Kobold Íjász
HP: 4504
Sebzés:91 225
4. hadosztály:
500xAmatőr Tapasztalt Kobold Íjász
HP: 5000
Sebzés:100 250
12. szint:
1. hadosztály:
984xAmatőr Tapasztalt Nagy Pajzsos Kobold
HP: 9837
Sebzés:50 99
2. hadosztály:
500xAmatőr Tapasztalt Íjász Kobold
HP: 5000
Sebzés:100 250
3. hadosztály:
500xAmatőr Tapasztalt Íjász Kobold
HP: 5000
Sebzés:100 250
4. hadosztály:
500xAmatőr Tapasztalt Íjász Kobold
HP: 5000
Sebzés:100 250
Az első hullám ezennel sikeresen véget ért és a szintek teleportkapui be lettek zárva. A jelenlegi játékok befejezéséhez kérésre megnyitom a szintek adott helyszíneit, azonban új játék nem kezdhető rajtuk. A második hullám meghirdetése a küldetések témában fog zajlani.
A szintek leírásaiban és az ottani településekben lévő változások a napokban fognak periodikusan bekerülni, majd a változások itt is jelezve lesznek szintenként.
Innentől IC is megtörtént a kobold invázió.
Jutalmak:
Mindenki jutalmazása az alábbi formula szerint történt: lezáráskor megölt koboldok száma*1 arany.
Miu: +1 arany
Kazuma: +200 arany
Chancery: +1 arany
Ryuninji Ren: +3506 arany
Enheriel: +49 arany
Silver: +177 arany
Mayumi: +15 arany
Hinari: +4528 arany
Hayashi Yuichi: +24 arany
Kurokawa Yuuki: +15 arany
Angelica Katharina: +5 arany
Cearso: +1 arany
Szophie: +4 arany
Jun: +1486 arany
Shukaku: +20 arany
Malcolm: +236 arany
Asuka: +218 arany
Drake Haru: +37 arany
Mirika: +327 arany
Ayani: +4 arany
Atoru: +2 arany
---------------------------------------------------
Összesen 10861 koboldot pixeleztetek el.
Az alábbi szinteket sikerült megmenteni az első hullámban:
Szintek megtisztításáért +200 arany jár minden túlélőnek.
1. szint
3. szint - Malcolm, Asuka, Drake Haru
4. szint - Ryuninji Ren
6. szint
10. szint
11. szint - Kazuma, Miu, Danee
13. szint - Hayashi Yuichi, Hinari, Kurokawa Yuuki, RenAi, Cearso
14. szint - Saya, Shukaku, Kanami
20. szint
-----------------------
Összesen 9 szintet tisztítottatok meg és 11 szintet szálltak meg koboldok.
Ezen szinteket is érhette természetesen változás és azok szintén jelezve lesznek.
Az alábbi egységek lettek tapasztaltabbak és erősödtek meg a küzdelem során:
2. szint:
1. hadosztály:
484x
HP: 4832
Sebzés:
5. szint (túlélők függvényében):
4. hadosztály:
500x
HP: 5000
Sebzés:
5. hadosztály:
169x
HP:
Sebzés: 17
6. hadosztály:
446x
HP:
Sebzés: 45
7. szint:
1. hadosztály:
5000x
HP: 50.000
Sebzés:
8. szint:
1. hadosztály:
246x Tapasztalt Páncélos Képzett Fejszés Kobold Pusztító
HP: 24.520
Sebzés:
2. hadosztály:
250x Tapasztalt Páncélos Képzett Fejszés Kobold Pusztító
HP: 25.000
Sebzés:
3. hadosztály:
500x Tapasztalt Kobold Vaddisznó Lovas
HP: 2500
Sebzés: 50
+gyorsaság
4. hadosztály:
500x Tapasztalt Kobold Vaddisznó Lovas
HP: 2500
Sebzés: 50
+gyorsaság
5. hadosztály:
500x Tapasztalt Képzett Íjász Kobold
HP: 5000
Sebzés:
Mierken: +5 statpont elosztva +200 HP +jobb vezetői elővigyázatosság
9. szint:
1. hadosztály:
500x
HP: 5000
Sebzés:
2. hadosztály:
500x
HP: 5000
Sebzés:
3. hadosztály:
451x
HP: 4504
Sebzés:
4. hadosztály:
500x
HP: 5000
Sebzés:
12. szint:
1. hadosztály:
984x
HP: 9837
Sebzés:
2. hadosztály:
500x
HP: 5000
Sebzés:
3. hadosztály:
500x
HP: 5000
Sebzés:
4. hadosztály:
500x
HP: 5000
Sebzés:
Az első hullám ezennel sikeresen véget ért és a szintek teleportkapui be lettek zárva. A jelenlegi játékok befejezéséhez kérésre megnyitom a szintek adott helyszíneit, azonban új játék nem kezdhető rajtuk. A második hullám meghirdetése a küldetések témában fog zajlani.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Grublik
Urbus polgármestere
Urbus polgármestere
A 2. szint változásai:
Szintleírás: A második szint már nem tartalmaz akkora erdőséget, mint az első. Itt már csak elenyészően találhatóak fák, főleg a bányászatok és erdőirtások óta. A tavak mind mérgezettek, a halak teljesen kihaltak a szintről, így nem lehet a szinten halászni. A városokat füst, zaj és építkezések veszik körül. Az emberek rabszolgaként dolgoznak a túlnyomórészt kobold lakosok haszonára.
Mezőség: A második szint egész felülete, a haldokló mezőség, mi lassan kopár pusztaságba megy át. Fölötte egy rejtélyes, fekete, gömb alakú hold lebeg.
Urbus: A szint központi városaként üzemelő Urbus egy igazi ipari nagyváros. A kobold lakosokkal és emberi rabszolgákkal ellátott város népszerűségét az ércipar nyújtja. A városban figyelmen kívül hagyják az emberi értékeket és a védett övezeten belül és kívül azt csinál a lakos, amit csak szeretne. Az egyedüli elvárás az itt élőknek, hogy szolgáltassanak érceket a vezetőségnek, amiből tovább fejleszthetik az infrastruktúrát. Kalapácsolások zaja és kovácstűzhelyek füstje lepi be a települést. A városban kapható küldetések általában a kanyoni bányákba küldik a játékosokat.
Kanyon: Urbustól nem messze található a kanyon, ahol a legendák szerint régen keselyűkön kívül más madarak is éltek. Egy út vezet a kanyonhoz, majd egy elég instabil lift vezeti le a látogatókat. A kanyon szintekre van osztva és mindegyik szinten a kanyon oldalába fúrt bányák találhatóak. Miután egy szinttel végeznek a bányászok, lejjebb ássák az egész kanyont, óriási fúró gépezetekkel, majd új szintet alkotnak, remélve, hogy véletlenül nem fúrják át a szintet és esnek le kilométeres magasságból az első szintre. Rengeteg bánya különböző okokból el lett hagyva veszélyes mobok, katasztrofális mennyiségű rabszolga halál vagy egyéb okok miatt. Az itteni ásásokat akárki végezheti, aki Urbus bányamesterétől engedélyt szerez. A látogatókat nem ellenőrzik, aki meg tud maradni a liften és nem esik a halálába, az már eléggé kvalifikált ahhoz, hogy itt tartózkodhasson.
Taran Taran, egy jelentéktelenebb faluból egy nagyobb várossá nőtt a kobold invázió óta. Mérete ellenére viszonylag kevesen laknak itt, mindenkit Urbusba üldöz a felhőtlen szennyezettség. A legtöbb kobold találmány gyártása itt történik, fülfedők nélkül nem túl kellemes az itt tartózkodás, különösen a kalapácsok és gigantikus fúrók zajaitól. Páran úgy farmolják a környéki mobokat, hogy megvárják amíg isznak valami tavacskából, majd mindegyikbe beleütnek egyet és várják, hogy a toxicitás elpixelezze őket.
Csempésztelep: Nem messze Urbustól található ez a helyiség. Annak idején egy labirintus vezetett ide, de az idők során sajnos lerombolták. Főleg piros indikátoros játékosok találhatóak itt plusz egyetlen, nagy fogadó. Annak ellenére, hogy csempésztelep, semmi illegális üzlet nem folyik errefelé, csupán az Urbusból kitiltott és Taranból elüldözött játékosok laktanyája. Az indikátoruk ellenére a legtöbben nem ellenszenves alakok, csupán itt szabadon tudnak élni.
Marome Börtönfalu: Arbustól három kilométerre délkeletre található apró, átlagos falucskának tűnhet Marome, azonban lakosai mind egytől-egyig emberi börtönlakók. A falu körül vastag fal található, amit időközönként egyre magasabbra és vastagabbra építenek és egyetlen kapujánál rengeteg kobold őr található. A bejutás egyszerű, amennyiben valaki nem azt teszi, mit a vezetés megkövetel vagy csak látogatóba jön, azonban a kijutás szinte lehetetlen konfrontáció nélkül.
Kobold hadseregek (Gregant információi szerint):
A szint elfoglalásához az összes kobold hadosztályt le kell győzni. Sikeres hadműveletenként lehet dönteni az adott helyszín sorsáról.
Koboldok taktikai felkészültsége: közepes
Várható csapdák: Taran, Urbus
Nehézségi fokozatok:
Kaput őrző kobold hadosztály - könnyű
Taran - közepes
Urbus - nehéz
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Változások nem csak a megszállt szinteket érintették. Ennek egyik ékes példája a 3. szint.
A 3. szint változásai:
Szintleírás: A harmadik szinten a pálya szélét fák veszik körül, azok alkotnak természetes határt. Ha valaki a fák mögé merészkedne az farkasszemet nézhetne a magassággal, ami a második és a harmadik szint között van. Az egész középső tér egy nagy mezőség, az időjárás kellemes, meleg. A szinten egyetlen város sincsen, így a nyomorban élő NPC-k vagy néhány házas szegény településeken élnek, vagy csak úgy lófrálnak a szinten. A legtöbben a korábbi nagyváros, Mirage romjainál laknak és elméletileg a szinten az NPC-k körében kifejezetten elterjedtek a sötét kultuszok.
Mirage "Délibáb" Város Romjai: A kobold invázió óta ebből a korábban védett területtel rendelkező városból mára már csak romok maradtak. A védés teljesen lekerült a helyről és így az egész szint egyetlen városa is megszűnt létezni. Az okát sokan kutatják, de a legelterjedtebb szóbeszéd szerint a ködbe veszett erdő démonai döntöttek úgy, hogy elpusztítják a várost. A romok területén lakó NPC-k nyomorban élnek, így nem meglepő, hogy a szinten már szinte mindenki egy-egy kultuszba tartozik.
Az eddig ismert kultuszok a szinten:
A ködbe veszett erdő démonai - jelenleg a legelterjedtebb
A legenda szerint a kobold invázió hatására jelentek meg a démonok. A föld megrengett minden lépésüktől, a fák a betolakodókra dőltek és rémes látomások követték mindazt, aki megszegte a szint rendjét. A kultusz tagjai általában a ködbe veszett erdőben áldozatokat hoznak a démonoknak.
Lucas az ördög
A kultusz bár mára már kezd kihalóban lenni, lévén az összes erős képviselőjének nyoma tűnt, de a szóbeszédek szerint volt egy az égben lebegő Lucas nevezetű sötét próféta, aki az emberek minden vágyát teljesíteni tudta. Elvileg tényleg képes volt rá.
Mezőség: A harmadik szint egész felülete, a mezőség. Általában bolyongó, nincstelen NPC-k találhatóak meg itt.
A 4. szint változásai:
Narancs Part: A kobold invázió óta néhány étterem is nyílt itt a támadó koboldok kikötött roncsain.
A 3. szint változásai:
Szintleírás: A harmadik szinten a pálya szélét fák veszik körül, azok alkotnak természetes határt. Ha valaki a fák mögé merészkedne az farkasszemet nézhetne a magassággal, ami a második és a harmadik szint között van. Az egész középső tér egy nagy mezőség, az időjárás kellemes, meleg. A szinten egyetlen város sincsen, így a nyomorban élő NPC-k vagy néhány házas szegény településeken élnek, vagy csak úgy lófrálnak a szinten. A legtöbben a korábbi nagyváros, Mirage romjainál laknak és elméletileg a szinten az NPC-k körében kifejezetten elterjedtek a sötét kultuszok.
Mirage "Délibáb" Város Romjai: A kobold invázió óta ebből a korábban védett területtel rendelkező városból mára már csak romok maradtak. A védés teljesen lekerült a helyről és így az egész szint egyetlen városa is megszűnt létezni. Az okát sokan kutatják, de a legelterjedtebb szóbeszéd szerint a ködbe veszett erdő démonai döntöttek úgy, hogy elpusztítják a várost. A romok területén lakó NPC-k nyomorban élnek, így nem meglepő, hogy a szinten már szinte mindenki egy-egy kultuszba tartozik.
Az eddig ismert kultuszok a szinten:
A ködbe veszett erdő démonai - jelenleg a legelterjedtebb
A legenda szerint a kobold invázió hatására jelentek meg a démonok. A föld megrengett minden lépésüktől, a fák a betolakodókra dőltek és rémes látomások követték mindazt, aki megszegte a szint rendjét. A kultusz tagjai általában a ködbe veszett erdőben áldozatokat hoznak a démonoknak.
Lucas az ördög
A kultusz bár mára már kezd kihalóban lenni, lévén az összes erős képviselőjének nyoma tűnt, de a szóbeszédek szerint volt egy az égben lebegő Lucas nevezetű sötét próféta, aki az emberek minden vágyát teljesíteni tudta. Elvileg tényleg képes volt rá.
Mezőség: A harmadik szint egész felülete, a mezőség. Általában bolyongó, nincstelen NPC-k találhatóak meg itt.
A 4. szint változásai:
Narancs Part: A kobold invázió óta néhány étterem is nyílt itt a támadó koboldok kikötött roncsain.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Mikoblás
A kobold mikulás
A kobold mikulás
Az 5. szint változásai:
Szintleírás: Az első szinthez hasonlóan itt is a pálya közepén található a legtöbb fa, itt azonban nem akkora az erdőség, mint ott. Az időjárás melegebb a kellemesnél. A szinten kötelező a jólét, a rosszkedvű embereket elfogják a járőröző manók és az Obszidián Kastély börtönébe zárják őket. A gyilkolás tilos a szinten, legyen az szörny, játékos vagy NPC. (Természetesen megtehető, ha nem vesznek észre.)
Lowebright Vidámpark: Korábban egy kisebb város volt, ami egy "Destination Skyline" nevű céh fennhatósága alá tartozott, mára már azonban csak egy óriási vidámpark.
Obszidián Kastély: A város kellős közepén emelkedő domb tetején áll az ódon, díszes várkastély, mely nevét a legmagasabb, teljesen fekete tornyáról kapta. Az épülethez vezető utak közül a legtöbb elég meredeken emelkedik, főleg a vége felé, de a kastélyhoz felvezet egy hosszú és csúszós lépcsősor is a domb beépítetlen oldalán. A vár környékén főleg vendéglők, teázók, éttermek kaptak helyet a széles utcákon és tágas tereken, sőt mi több, elég bizarr helyen bár, de egy kisebb tavacska is megtalálható itt. Állítólag egy ritka halfajta otthona, melynek a húsa nagyon ízletes, ám egyelőre még bottal ütik a nyomát.
A kastélyon belül csupán a földszint egy része látogatható szabadon, az viszont káprázatos látványt nyújthat a játékosoknak. A falakat és a plafont freskók borítják, hangulatos csillárok és díszes oszlopok tarkítják a belteret, a fény pedig rózsaablakokon szűrődik be. Aki azonban tovább szeretne menni az emeletekre, az már kazamatákba jut, méghozzá nem is könnyűekbe. Az Obszidián Torony kihívása az első tíz szint egyik legnehezebb küldetése, tizenkettes szint alatt még senkinek sem sikerült teljesítenie és néhány felkészületlen játékos soha nem is tért vissza.
Az Obszidián Kastély alagsorai pedig egy óriási börtön, ahova a boldogtalanokat zárják.
Boldogság Részleg: Nyster városában, a korábbi céhház részleg, ahol korábban több neves (pl.: Guild of Gods) és névtelen (pl.: Flying Penguins) céh épülete is megtalálható volt mára boldogság részleggé lett átnevezve. Ebben a részlegben szinte embertelen körülmények között dolgoznak NPC kovácsok és folyamatosan játékokat, felszereléseket és fegyvereket gyártanak. Természetesen mindezt mosollyal, hiszen aki nem mosolyog, azt a koboldok az Obszidián Kastély alsó szintjébe zárják.
Kobold hadseregek (Gregant információi szerint):
A szint elfoglalásához az összes kobold hadosztályt le kell győzni. Győzelemkor lehet dönteni a város sorsáról.
Koboldok taktikai felkészültsége: közepes
Várható csapdák: Nyster, Obszidián Kastély
Nehézségi fokozatok:
Kaput őrző kobold hadosztály - könnyű
Nyster járőrök - könnyű
Obszidián Kastély - nagyon nehéz
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Dakobolen
A nemes kobold bárd
A nemes kobold bárd
Az 7. szint változásai:
Szintleírás: A hetes szinten forróság van, ám nincs probléma, ha a karakter nem teljes páncélzatban szaladgál. Fák csak elenyészően találhatóak, főleg keleten, a szörnyaréna környékén. A kazamata bejáratánál azonban homok található, nem a szokásos mezőség. A korábban szinte élet nélküli szinten egy új falu épült, ami a Dakobolen Falu névre hallgat és érdekessége, hogy ez a falu a kobold kultúra megőrzésének érdekében áll, békés kobold lakosokkal.
Szörnyaréna: Nevével ellentétben a szörnyarénának csúfolt 7. szinti kazamata nem egy aréna, hanem egy torony volt, tele szörnyekkel. Nevét onnan kapta, hogy ezek a szörnyek hullámokban támadnak a játékosokra és mintha sosem lenne végük.
Az arénát azonban a szintet elfoglalt koboldok lezárták, így csak egy óriás sziklával eltorlaszolt bejáratú torony lett. (A sziklát csak legalább 4-es súlyemeléssel lehet elmozdítani.)
Dakobolen Falu: Ezen kis falu a kobold kultúra megőrzésének érdekében épült. Kisebb házak találhatóak itt, amikben békés koboldok művészek, zenészek és filozófusok laknak ingyen és bérmentve. A néhány ház körülveszi a középen található kulturális központot, az Illfang Fogadót, amiben mindig található egy-egy bárd aki éppen valamit dalol.
Illfang fogadó:
Az alsó szinten található maga a fogadó néhány szobával hátul, ahol a kalandozók megpihenhetnek. A fölötte lévő szint bár még nagy részében üres, (építés alatt áll) de már most is használják vitaszintként, ahol a különböző kobold történészek és filozófusok ülnek össze és vitatják meg a világ dolgait.
Népszerű kobold dalok:
Bud a kobold hős
Lépj előre, vezesd a frontot, Bud a hős, Bud a hős
Bátorságod mutatja, hogy a kobold erős, a kobold erős
Gyilkosok ellen visz téged a szent kobold ős, a szent kobold ős
Lépj előre, vezesd a frontot, Bud a hős, Bud a hős
Illfang birodalma
Illfang birodalma, első kobold király birodalma
Megzengi dicső múltad minden kobold irodalma
Szorgos és kevés koboldnak végtelen szorgalma
Az emberek mészárlása téged, nagy dicső, előcsalna
És jő hát, s vezeti a koboldot
Illfang a király, a legerősebb király
És jő hát, s kiküldi a frontot
Kitör a király, a legerősebb király
Illfang birodalma, első kobold király birodalma
Megzengi dicső múltad minden kobold irodalma
Szorgos és kevés koboldnak végtelen szorgalma
A kazamata szűkössége téged, nagy dicső, előcsalna
És marad hát, és védi a koboldot
Illfang a király, a legerősebb király
És lelkünkben a reményt újra meggyújtod
Bennünk tovább élsz te király, a legerősebb király
Kobold hadseregek (Gregant információi szerint):
A szint elfoglalásához az összes kobold hadosztályt le kell győzni. Győzelemkor lehet dönteni a város sorsáról.
Koboldok taktikai felkészültsége: közepes
Várható csapdák: Dakobolen Falu
Nehézségi fokozatok:
Kazamata - Szörnyaréna járőrök - nagyon nehéz
Dakobolen Falu járőrök - könnyű
Dakobolen Falu - közepes
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Mierken
Friss arisztokrata
Friss arisztokrata
A 8. szint változásai:
Szintleírás: Ezen a szinten egyetlen fa sem található és az egész szintet füst takarja el. A füst mindent eltakar és iszonyúan rövid látótávolságot nyújt a szinten közlekedőknek, emellett minél messzebb vándorolnak az itt járók, annál vastagabb és fojtogatóbb lesz. Alacsony szintű játékosoknak a szint teljes elkerülését javasolják, főleg, hogy mobok sem nagyon találhatóak itt.
Frieven: A 8. szint eme csendes falva olcsó alternatíva azok számára, akik a kényelmetlen és zsúfolt fogadók helyett nyugodtabb körülményekre vágynak. Az NPC-házak remek albérletet nyújtanak az itt megszállni akaró játékosoknak, akik nem félnek az ismeretlentől. Az egész falut füst borítja be és egyetlen NPC sem található sehol, sem az épületeken belül, sem kívül. Bár a szint üressége miatt kicsit visszhangosak a nyíltabb utcák, még mindig ez a falu nevezhető a leginkább a "titkok falujának", mivel tökéletes település ha privátabb beszélgetésre vágysz... legyen az akármilyen célból. A szinten sokan tűntek már el.
Füstölgő Mezőség: A nyolcadik szint majdnem egész területe, a mezőség ami teljesen abszurd látványt nyújt. Az egész mezőséget füst borítja, aminek forrása ismeretlen, hiszen eddig csak ködös szinteket lehetett megpillantani. Azt mondják, hogy Frieventől és a már szinte fűvel benőtt utaktól minél távolabb megy valaki annál vastagabb és fojtogatóbb lesz a füst és elkezdi megenni a játékosok és mobok életcsíkját.
Kobold hadseregek (Gregant információi szerint):
A szint elfoglalásához az összes kobold hadosztályt le kell győzni. Győzelemkor lehet dönteni a szint sorsáról.
Koboldok taktikai felkészültsége: vészesen erős (?)
Várható csapdák: nincsenek
Megjegyzés: Nem találtam semmit a szinten, azonban nem szabadult fel magától, tehát valahol valami csak van...
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Sounter, Rounter, Drounter
A halálos kobold trió
A halálos kobold trió
A 9. szint változásai:
Arany Legelők: Aranyszínű fű, amerre csak az ember ellát. A szinten nomád életstílusú kobold NPC-k találhatóak szerteszét.
Kobold hadseregek (Gregant információi szerint):
A szint elfoglalásához az összes kobold hadosztályt le kell győzni. Győzelemkor lehet dönteni a szint sorsáról.
Koboldok taktikai felkészültsége: közepes
Várható csapdák: hosszabb harcok esetén a csapatok összetalálkoznak
Nehézségi fokozatok:
Arany Legelők - Sounter - közepes
Arany Legelők - Rounter - közepes
Arany Legelők - Drounter - közepes
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Dec. 10 2015, 18:18-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Invoumzus
A dzsungel bűvészkoboldja
A dzsungel bűvészkoboldja
A 12. szint változásai:
Szintleírás: Az egész szint egy sűrű, gyönyörű, de rendkívül veszélyes dzsungel. A szép látványtól és az óriási fáktól eltekintve ez a korábban veszélytelen és kopár szint egy veszélyes hely lett. Az indák és a halálos növényektől kezdve, fán, földön és az indák mögött rejtőzködő kisebb és nagyobb mobokig minden található itt.
Dzsungel: Régen csupán egy szimpla erdő volt, azonban mára egy óriási dzsungellé nőtte magát, tele halálos növényekkel, állatokkal és csapdákkal. Az itt járóknak érdemes felfele is nézni néha, mivel az óriási fákon is tartózkodhat veszély, nem csak szemmagasságban. Maga a dzsungel gyönyörű látványt nyújt kívülről.
Kobold hadseregek (Gregant információi szerint):
A szint elfoglalásához az összes kobold hadosztályt le kell győzni. Győzelemkor lehet dönteni a szint sorsáról.
Koboldok taktikai felkészültsége: erős
Várható csapdák: mindenhol
Nehézségi fokozatok:
Dzsungel - Kobold hadvezér - nehéz
Dzsungel - Invoumzus - nagyon nehéz
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Event] Kobold Invázió - összesítő
Változások nem csak a megszállt szinteket érintették.
A 13. szint változásai:
Szintleírás: Egy hétköznapi erdő az egész szint, közepes nehézségű mobokkal és egy csendes kis városkával. Legalább is ez volt igaz a szintre a kobold invázió előtt. Az invázió közben azonban Solvik, a település teljesen el lett árasztva és a földdel lett egyenlő. Azóta ez a szint lett az emberi összetartás legnagyobb példája, hiszen NPC-k és játékosok együttes erővel törekszenek újjáépíteni a lerombolt várost.
Solvik: Solvik egy csendes kis város volt, azonban a lerombolása óta felkapottá vált. A romjait állítólag nem is a koboldok okozták, hanem egy katasztrófa. A város felkapottságának köszönhetően azonban rengeteg NPC és játékos fogott össze, hogy újjáépítsék a települést és romokból újra várost teremtsenek.
A városba sétáló vörös indikátorosokat az NPC-k megtámadják, tiltott területnek számít!
Szóbeszédek a város pusztulásának okáról:
Sokan azt mondják, hogy egy villámokat szóró fekete indikátoros mob jelent meg a szinten és elpusztította a várost. - jelenleg ez a legelterjedtebb
Egyesek szerint a város építői a hibásak, amiért nem figyelmeztették a lakosságot az óriási csatornarendszerről, ami a víztartály elpusztításakor eláraszthatja a várost.
Mások szerint pedig a várost védő játékosok, a Justice League céh a felelősök. A szóbeszédek szerint a hátsó szándékuk mindvégig a város elpusztítása volt és éppen ezért vállalták, hogy ők védik a várost.
Egy további vélemény pedig, hogy Kayaba maga számolt le a szinttel, mivel túlélők szerint az özönvíz mellett villámokat is láttak a távolban.
A város újjáépítésének folyamata:
Teljesített küldetések (1/1):
Under Solvik - befejezve
Itt-ott áll még pár romos ház, és a pincékben több helyen áll még a sár, de fél év kitartó munkája nyomán a város teljesen újjáépült (részletek a helyszínleírásban).
A 14. szint változásai:
Szintleírás: Kicsit sűrű erdő, tele a földből kiálló gyökerekkel. A szinten található település, Wiskota gazdasága jelentősen fellendült a szintfőnök halála után, így a szintet sok pihenésre vágyó játékos látogatja meg. A település azonban nem csak elhelyezkedésében különleges hanem lakosságában is, hiszen emberek és koboldok vegyesen laknak ott. A szint királya egy Yorick nevezetű kobold, aki megtűri az emberek jelenlétét. Egyesek azt állítják, hogy ő az új kobold király.
Wiskota: Wiskota szó szerint a lombok között található, tíz méter magasan a kiálló gyökerekkel borított felszín felett. Az épületek vastag, strapabíró ágakra épültek, közöttük széles függő- vagy kötélhidak szolgálnak utcaként. A város határán fák belsejébe faragott csigalépcsők vezetnek fel a településre. Tériszonyosoknak nem ajánlott itt pihenni.
Biscott Bár: A Rémy Biscott által igazgatott szórakozóhely az alvilági üzelmek színtere lett. Gyakran fordulnak meg itt zsoldosok, illetve vörös játékosok és képviselőik, hogy sötét üzleteket bonyolítsanak le, mindezt a klubtulajdonos tudtával. Azonban egy átlagjátékos számára ez csupán egy egyszerű, de kulturált és füstmentes éjszakai szórakozóhely kihívó öltözetű táncoslányokkal, akik 50-100 aranyért elég sok mindenre kaphatóak; kiváló minőségű italokkal, biliárd- és pókerasztallal, halk zenével és nem utolsósorban privát boxokkal. A legtöbb ember-kobold barátság itt kötődik.
Tenglo Fürdő: A szintbossról elnevezett fürdő Wiskota szélén, egy sziklafal mellett található. A létét egy melegvizű forrás biztosítja, mely gőzölgő vízesésként hullik alá a fal mentén. Ennek a pataknak egy részét fogja fel egy csatornarendszer, ami a fürdőbe vezeti a hévizet, hogy aztán annak a széléről újabb vízesés formájában csorogjon le az alant elterülő tavacskába, aminek viszont már mérgezett a vize az egyik gyökérfajtának hála, így fürdőzésre alkalmatlan.
A helyi NPC-k szerint a víznek gyógyhatása van, növeli a libidót (valójában csak automatikusan kikapcsolja az etika módot), és persze erősíti a testet és a lelket. A fürdő két részét középen egy magas bambuszfal választja el, a bal oldali rész a fiúké, a jobb oldali a lányoké. Koedukált része nincsen, de a válaszfalon talán vannak olyan olyan részek, ahol át lehet kukucskálni, és ha szerencséd van, nem szúrják ki a szemed az éber NPC kobold őrök vagy akár a szemfüles játékosok.
Yorick Kastélya:A korona tértől egy híddal megközelíthető fán pihen Yorick kastélya. A kastélyban mindenkit szívesen látnak annak ellenére, hogy felfegyverzett kobold őrök védik azt. A kastély maga gyönyörű, az alsó szint néha bálteremként is funkcionál, a fölső szinteken pedig Yorick és családja tengetik pompás életüket. A kastélyban lovaggá avatási és koronázási ceremóniák is megtekinthetőek néha.
Koronázási ceremóniát minden céhvezér intézhet (500 szavas, pályázatszerű hozzászólás keretében, ahol Yorickot koronázza meg a céhvezér) és azok a céhek vezetői, akik megkoronázták a kobold királyt mind kapnak ajándékba egy Yorick Kürtje - céhnév itemet, ami megszólaltatásával kobold katonák sietnek segítségükre. (Egy küldetésben/eventben/küzdőtéri küzdelemben (csak a másik fél beleegyezésével) egyszer használható, bossharcokon és arénán nem használható.)
Yorickot támogató céhek:
Jumpy Vigor - Yorick Kürtje - Jumpy Vigor tulajdonosa: Jun
A 13. szint változásai:
Szintleírás: Egy hétköznapi erdő az egész szint, közepes nehézségű mobokkal és egy csendes kis városkával. Legalább is ez volt igaz a szintre a kobold invázió előtt. Az invázió közben azonban Solvik, a település teljesen el lett árasztva és a földdel lett egyenlő. Azóta ez a szint lett az emberi összetartás legnagyobb példája, hiszen NPC-k és játékosok együttes erővel törekszenek újjáépíteni a lerombolt várost.
Solvik: Solvik egy csendes kis város volt, azonban a lerombolása óta felkapottá vált. A romjait állítólag nem is a koboldok okozták, hanem egy katasztrófa. A város felkapottságának köszönhetően azonban rengeteg NPC és játékos fogott össze, hogy újjáépítsék a települést és romokból újra várost teremtsenek.
A városba sétáló vörös indikátorosokat az NPC-k megtámadják, tiltott területnek számít!
Szóbeszédek a város pusztulásának okáról:
Sokan azt mondják, hogy egy villámokat szóró fekete indikátoros mob jelent meg a szinten és elpusztította a várost. - jelenleg ez a legelterjedtebb
Egyesek szerint a város építői a hibásak, amiért nem figyelmeztették a lakosságot az óriási csatornarendszerről, ami a víztartály elpusztításakor eláraszthatja a várost.
Mások szerint pedig a várost védő játékosok, a Justice League céh a felelősök. A szóbeszédek szerint a hátsó szándékuk mindvégig a város elpusztítása volt és éppen ezért vállalták, hogy ők védik a várost.
Egy további vélemény pedig, hogy Kayaba maga számolt le a szinttel, mivel túlélők szerint az özönvíz mellett villámokat is láttak a távolban.
A város újjáépítésének folyamata:
Teljesített küldetések (1/1):
Under Solvik - befejezve
Itt-ott áll még pár romos ház, és a pincékben több helyen áll még a sár, de fél év kitartó munkája nyomán a város teljesen újjáépült (részletek a helyszínleírásban).
A 14. szint változásai:
Szintleírás: Kicsit sűrű erdő, tele a földből kiálló gyökerekkel. A szinten található település, Wiskota gazdasága jelentősen fellendült a szintfőnök halála után, így a szintet sok pihenésre vágyó játékos látogatja meg. A település azonban nem csak elhelyezkedésében különleges hanem lakosságában is, hiszen emberek és koboldok vegyesen laknak ott. A szint királya egy Yorick nevezetű kobold, aki megtűri az emberek jelenlétét. Egyesek azt állítják, hogy ő az új kobold király.
Wiskota: Wiskota szó szerint a lombok között található, tíz méter magasan a kiálló gyökerekkel borított felszín felett. Az épületek vastag, strapabíró ágakra épültek, közöttük széles függő- vagy kötélhidak szolgálnak utcaként. A város határán fák belsejébe faragott csigalépcsők vezetnek fel a településre. Tériszonyosoknak nem ajánlott itt pihenni.
Biscott Bár: A Rémy Biscott által igazgatott szórakozóhely az alvilági üzelmek színtere lett. Gyakran fordulnak meg itt zsoldosok, illetve vörös játékosok és képviselőik, hogy sötét üzleteket bonyolítsanak le, mindezt a klubtulajdonos tudtával. Azonban egy átlagjátékos számára ez csupán egy egyszerű, de kulturált és füstmentes éjszakai szórakozóhely kihívó öltözetű táncoslányokkal, akik 50-100 aranyért elég sok mindenre kaphatóak; kiváló minőségű italokkal, biliárd- és pókerasztallal, halk zenével és nem utolsósorban privát boxokkal. A legtöbb ember-kobold barátság itt kötődik.
Tenglo Fürdő: A szintbossról elnevezett fürdő Wiskota szélén, egy sziklafal mellett található. A létét egy melegvizű forrás biztosítja, mely gőzölgő vízesésként hullik alá a fal mentén. Ennek a pataknak egy részét fogja fel egy csatornarendszer, ami a fürdőbe vezeti a hévizet, hogy aztán annak a széléről újabb vízesés formájában csorogjon le az alant elterülő tavacskába, aminek viszont már mérgezett a vize az egyik gyökérfajtának hála, így fürdőzésre alkalmatlan.
A helyi NPC-k szerint a víznek gyógyhatása van, növeli a libidót (valójában csak automatikusan kikapcsolja az etika módot), és persze erősíti a testet és a lelket. A fürdő két részét középen egy magas bambuszfal választja el, a bal oldali rész a fiúké, a jobb oldali a lányoké. Koedukált része nincsen, de a válaszfalon talán vannak olyan olyan részek, ahol át lehet kukucskálni, és ha szerencséd van, nem szúrják ki a szemed az éber NPC kobold őrök vagy akár a szemfüles játékosok.
Yorick Kastélya:A korona tértől egy híddal megközelíthető fán pihen Yorick kastélya. A kastélyban mindenkit szívesen látnak annak ellenére, hogy felfegyverzett kobold őrök védik azt. A kastély maga gyönyörű, az alsó szint néha bálteremként is funkcionál, a fölső szinteken pedig Yorick és családja tengetik pompás életüket. A kastélyban lovaggá avatási és koronázási ceremóniák is megtekinthetőek néha.
Koronázási ceremóniát minden céhvezér intézhet (500 szavas, pályázatszerű hozzászólás keretében, ahol Yorickot koronázza meg a céhvezér) és azok a céhek vezetői, akik megkoronázták a kobold királyt mind kapnak ajándékba egy Yorick Kürtje - céhnév itemet, ami megszólaltatásával kobold katonák sietnek segítségükre. (Egy küldetésben/eventben/küzdőtéri küzdelemben (csak a másik fél beleegyezésével) egyszer használható, bossharcokon és arénán nem használható.)
Yorickot támogató céhek:
Jumpy Vigor - Yorick Kürtje - Jumpy Vigor tulajdonosa: Jun
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Similar topics
» [Event] Kobold invázió - 2. szint
» [Event] Kobold invázió - 3. szint
» [Event] Kobold invázió - 4. szint
» [Event] Kobold invázió - 5. szint
» [Event] Kobold invázió - 7. szint
» [Event] Kobold invázió - 3. szint
» [Event] Kobold invázió - 4. szint
» [Event] Kobold invázió - 5. szint
» [Event] Kobold invázió - 7. szint
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Szintfüggetlen játéktér :: Események :: Lezárt eventek :: Kobold invázió
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.