Astaroth
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Astaroth
Név: Astaroth
Kor: 23
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
Kor: 23
Nem: Férfi
Kaszt: Állatidomár
- Kinézet:
- Kinézet: Az első, ami szembetűnik rajta, az vékony, csúcsos álla, és enyhén hegyesedő fülei, melyeket azonban hosszú, hátközépig érő, barna haja takar. Bár talán szemein is van mit nézni, hiszen elég szokatlan, hogy valakinek az írisze vörös legyen. Magassága sem igazán emberi, mérete eléri a két méter húsz centit. Karcsú testalkattal, ám szálkás izomzattal rendelkezik. Jobb felkarján egy nonfiguratív tetoválás látható, mely leginkább lángokra hasonlít. Vékony, alig kivehető ajkain jobban mutat egy sejtelmes vigyor, mintsem egy ártatlan mosoly. A külseje alapján aki csak meglátja, azt a következtetést hozza, hogy ez az ember egy démon fia. Megjelenése valami megfoghatatlan szorongást okoz azoknak, akik a körében vannak. Mindezektől függetlenül azok, akik túlteszik magukat ijedelmükön, egy vonzó férfinak találják.
- Jellem:
- Jellem: Nos, ha a három alap kategória (Jó, Semleges, Rossz) közül kellene választanom, gondolkodás nélkül az utolsót mondanám. Ez azonban nem ilyen egyértelmű egy ismeretlen ember számára. Kifelé egy nyugodt, karizmatikus, minden apróságra odafigyelő ember látszatát kelti. Azonban tekintetében néha-néha felfedezhető a bizonytalanság, a kétely és valami láthatatlan veszedelem iránti félelem. Másokban kinézete talán veszélyérzetet ébreszt - amely lehet, hogy nem is alaptalan -, azonban hamar be tud férkőzni mások bizalmába. Imád másokról információkat gyűjteni - alanya tudta nélkül is akár -, amelyeket később, ha úgy ítéli fel is használ ellenük. Feldühíteni nem érdemes, ugyanis ekkor nem ismer kegyelmet, vagy megbánást. Bárkit, aki az célja útjába áll, szemrebbenés nélkül takarítja el az útból. Szűkszavú, csak akkor beszél ha muszáj, és akkor is csak lényeges dolgokról. Idegesíti őt az emberek ostobasága, a másságuk. Nem szeret rivalda fényben lenni.
- Astaroth 1. képessége:
A Kétségbeesés Láncai: Akaratával képes megidézni a földből vastag motorosok által használt láncokat, és képes a célpontját leszögezni vele 1 körre. Ez alatt az idő alatt sem ő, sem az ellenfele nem cselekedhet semmit. Lehűlési ideje: 3kör. Boss harc esetén a boss ellen nem használható, azonban annak a minionjai (Boss szolgái) ellen hatásos.
- Stat Pontok:
Élet: 4 (20HP) Páncél: 4
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Irányítás: 4
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Speciális Képesség: 2
- Felszerelés:
Éles kés (felszerelt, +1Erő)
Kezdő ruha (felszerelt, 2páncél)
Bőrsisak (felszerelt, 2pàncél)
Kezdő kés (felszerelt, -)
Hazatérés Kristály
1x Mini Potion (+5HP)
- Küldetések:
- Küzdőtér:
- Ajándékok:
-
- Pénzügy:
Jelenlegi Arany Mennyiségem: -- Bejövő arany:
Előtörténet - 70 arany
Szóló Zseton - 50 arany
- Kimenő arany:
- Céhbank - 120 arany
A hozzászólást Astaroth összesen 11 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. Jan. 29 2014, 09:43-kor.
_________________
Asmodeus betűszíne: #2EFE2E
Astaroth betűszíne: #FF0000
Akinek értelme van,
számlálja meg a
fenevad számát;
mert emberi szám:
és annak száma
666
számlálja meg a
fenevad számát;
mert emberi szám:
és annak száma
666
Astaroth- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 44
Join date : 2014. Jan. 07.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: Crazy Cemetery
Re: Astaroth
Pet Adatlap
Név: Asmodeus
Fejlődési Szint: Bébi
Nem: Hím
Faj: Farkas
- Kinézet:
Egy nagyobb kölyökkutya méretű, ezüst színű farkas. Hasán, és testének alsóbb részein fehér színű bundával rendelkezik. Feje búbján nonfiguratív ábra található, mely két füle elülső tövétől indul, és homloka közepén találkozik. Egy mintát fognak közre, melynek alsó része egy fehér, gyémántszerű ábrában végződik, amely orrahegyén található. Mindkét fülében apró, kék karika van. Bal mellső lábán két karperechez hasonlító kör látható. Az egyik ilyen gyűrűből indul ki egy apró lánc. Mellkasán fehér színű szőrzet van, mely dús és lelógó. Farkát kétszínű (fehér és ezüst) vastag szőr borítja.
- Jelleme:
Általában alszik, s ha valaki felveri álmából, akkor rendkívül ingerlékeny. Csendes természetű, jobban szeret némaságba burkolózni és megfigyelni, mint a figyelem középpontjában lenni. Még Astaroth-tal is csak ritkán kommunikál. Mikor harcra kerül a sor, hátán a szőrzete feláll, és méretéhez képest meglepően nagy szemfogait villogtatja. A meglepetésszerű támadásokat részesíti előnyben, de nem riad meg a szemtől-szembeni harctól sem. Kapzsi természete, kielégíthetetlen étvággyal párosul, és ha teheti mobok húsát fogyasztja, természetesen nyers állapotban. Más petek nem foglalkoztatják, ébren töltött perceiben csak az evés körüli gondolatok, és harcok tudják lekötni. Gyors észjárású, és ravasz. Beszédre még nem képes, csupán Astaroth-tal tud valamiféle telepatikus úton kommunikálni.
- Astaroth és Asmodeus viszonya:
Kettejük között lévő néma megállapodás köttetett, miszerint, amikor Asmodeus éhsége már tetőfokára hág (hiszen nem ehet folyamatosan), Astaroth kénytelen élelmet szerezni neki, legyőzőtt mobok húsának képében. Ezért cserébe kegyesen felajánlotta Astaroth-nak, hogy ha veszélyben lesz, megengedi neki hogy segítségül hívja, de tisztán értésére adta, hogy csak és egyedül végszükség esetén fog harcolni érte. Tőmondatokban társalognak leginkább, és nem kedvelik egymás társaságát, csupán szükségből vannak egymás mellett. Asmodeus leszögezte, ha már elég erős lesz hozzá, hogy egymaga vadásszon, elhagyja Astaroth-ot. Astaroth erre csak gúnyosan mosolygott. Mivel egyikük sem lenne képes túl sokáig húzni a másik nélkül, így kényszerű partnerekké váltak. Harcban azonban szinte tökéletes összhang van közöttük. Ekkor félreteszik egymás iránt érzett érzelmeiket, és csak az előttük álló küzdelemre összpontosítanak. Mivel mindketten kiváló megfigyelők, általában ugyanolyan stratégiával állnak elő. Képességeik is a másikat szolgálják. Keveset gyakorolnak, bár Asmodeus kimeríthetetlen étvágyának következtében, gyakorlatilag állandóan csatároznak. Mindketten az éjszakát részesítik előnyben, és ebben a napszakban a legaktívabbak. Ilyenkor szoktak elmenni például vadászni is. A nappalt általában otthon töltik és pihennek, rákészülnek az esti portyákra.
- Asmodeus Stat Pontjai:
Élet: 2 (10HP)
Fegyverkezelés: 2
Irányítás: 4
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Speciális Képesség: 2
- Asmodeus 1. Képessége:
Pet fejlődési szakasza a képesség elérésekor: Bébi
Képesség neve: Árnybirodalom
Kinézete: Itt lenne
Képesség tulajdonsága: Asmodeus képessége passzívként hat. Képes átlépni az árnyak birodalmába, ahol leginkább tartózkodik. Főként itt leledzik, még akkor is, mikor alszik, vagy sétálgatás közben is. Bármikor képes kijönni a való síkba és innen visszamenni a másikba. Harc alatt azonban, csupán 3kört tölthet "odaát", és 5kör lehűlési idő kell, hogy visszamehessen. Képes magával egy személyt is átvinni, aki 1kört tartózkodhat az árnyak között. Ezalatt az 1kör alatt 1/5HP-t veszít az, akit átvitt magával. Ez az érték a maximális életpontjából van kiszámolva. Törtszám esetén lefelé kerekítve. Az árnyak birodalmából szinte érzékelhetetlen, csupán magas szintű észlelés képességgel lehet nyomon követni. Az, akinek nincs ilyen képessége, csupán valami megfoghatatlan szorongást érez, mikor a közelében van Asmodeus, olyat, mintha valaki figyelné. A pet érzékelését egy kicsit bővebben:
3-as szintű észleléssel: Az embernek furcsa érzése támad, bár beazonosítani nem tudja honnan, de mintha ez a furcsa érzés magából az éterből, s annak is egy bizonyos pontjából származna (ez lenne a pet helyzete). Akár csak, a kisebb szintű észleléssel rendelkező játékosok, a 3. szintű észlelő ellen is megkapja a pet/támadó a karakter spec/4 bónusz sebzést.
4-es szintű észleléssel: Érzi, hogy valami van ott, bár mivel nem látja ezért nem is biztos, hogy kitudja következtetni a támadás helyét, vagy a pet mozgásának vonalát. Azonban, mikor a pet ismét átlép a "való"síkba, a petnek/vagy támadónak 2értékkel nagyobbat kell dobnia, hogy eltalálja.
5-ös szintű észleléssel: Megtudja állapítani a pet pontos helyzetét, mozgásának vonalát, és kitudja következtetni támadásának kiinduló pontját. Ezért mikor a pet/vagy támadó rátámad, dobhat egy korona/halál kockával. Amennyiben koronát dob a védekező, úgy a támadást sikeresen kivédte, ha koponya/halál(nem tom melyik van xD) úgy a támadónak 2értékkel nagyobbat kell dobnia, hogy eltalálja.
Ők képesek csak érzékelni a másik világban lévő lényt. Bárki, akinek van észlelés képessége, de ezeket a szinteket nem éri el, ellenük, azok ellen, akiknek nincs elég nagy szintű jártasságuk, a pet/vagy támadó 2-vel alacsonyabb értéket kell dobnia a találathoz, illetve bónuszsebzésként (amely a meglepetésből származik) hozzáadódik a karakter spec/4 a sebzéshez.
A képesség fejlődése: Ez így bébi formátumban van. Mikor eléri a következő fejlődési szintet, úgy ez a képessége is fejlődik valamennyit. Még pedig annyiban, hogy az átvitt "utas" körönként már csak 1/10HP-t veszít, de megkapja a meglepetésből származó sebzésbónuszt (karakter spec/3; a petnek és a támadónak is). Később, mikor eléri a felnőtt kort pedig, már nem sebződik az átvitt lény, és megnő a sebzésbónusz, amely karakter spec/2 mind az "utas"nak, mind a petnek. A lehűlési idő - a pet fejlődési szintjétől függetlenül - 5kör. Az ember, akit átvitt a következő 6körben nem léphet át újra, de mást átvihet magával Asmodeus amennyiben lejár a képességének lehűlési ideje.
_________________
Asmodeus betűszíne: #2EFE2E
Astaroth betűszíne: #FF0000
Akinek értelme van,
számlálja meg a
fenevad számát;
mert emberi szám:
és annak száma
666
számlálja meg a
fenevad számát;
mert emberi szám:
és annak száma
666
Astaroth- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 44
Join date : 2014. Jan. 07.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: Crazy Cemetery
Similar topics
» Astaroth
» Astaroth
» FigtherBunny VS Astaroth
» Aki eltöri a porcelánbabát (Astaroth vs. Desdemona)
» Astaroth
» FigtherBunny VS Astaroth
» Aki eltöri a porcelánbabát (Astaroth vs. Desdemona)
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.