Kérdések és válaszok
+90
Sinon
Angelica Katharina
Ryuninji Ren
Rinarin Ai Kita
Tetsuko Jin
Drake Haru
Benedict Arata
Bacchus
Silver
Argo
Saya
Cearso
Nihtek
Suzume
Atoru
Kuromajo
Maci
Silica
Ilsette
Phobos
Akuma
Ryuu
Astaroth
Darkness
Lizbet
Yaru
Utahime
Aoi Shizuka
Angi
Asasel
Ryutoshi Kurasai
Ozirisz
Shukaku
Askr
Danee
Aurora Rainfell
Chitose
Higurashi Sango
Hayashi Yuichi
Kurokoto
Tachibana Makoto
Jun
Fuuko Shinatsu
Nomad
Asuka
Hinari
Hermit
Kazuma
Aidor
Cardinal
Enheriel
Miyako
Szophie
Ichiga Zakuro
Henzon
Chancery
Kamijou Ryner
Koshitsu Esutel
Asobi
Allen Dante
Kiroku
Joey Chrome
Diabel
Halász Alex
Rita Hanami
Rosalia
Hiro Akemi
Taiga Kagami
Haruyuki Kazuto
Kimiko
Peter Worker
Adachi Kaede
Kusumi Ayani
Reaw
Sachi
Shannon Ashdawn
Viola
Anatole Saito
Taidana
Fuun Kotarou
Umono Hebi
Sakamoto Rin
Mikawa Teru
Asuna
Hitodama
Hokushin
Mirika
Tatsuki Ranmaru
Tomoyama Tsubaki
Kayaba Akihiko
94 posters
13 / 40 oldal
13 / 40 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Kérdések és válaszok
Igen, tulajdonképpen olyan íjászok lettünk, akik nem is biztos, hogy célba találnak Kancsal íjászok? Vagy fél szemű íjászok :pirat:
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Néha úgy érzem, hogy nem olvastok híreket. :/
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Viola- Harcművész
- Hozzászólások száma : 365
Join date : 2012. Sep. 24.
Karakterlap
Szint: 21
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Dehogynem:
Ez egy élettelen cuccok nélküli sebző íjász 1-es közelharci ütéssel, egyes sebzésbónusszal.
É: 16
F: 16
E: 2
I: 30
K: 4
GY: 25
S: 12
Vagy
Kurokoto 20-as szint ötlet: jelen pillanatban ez lenne a legerősebb Kurokoto ötletem, 5.5-ös gyorsaság csökkentéssel lövésenként. cserébe papír
É: 11
F: 16(+6)
E: 30(+14)
I: 1(+2)
K: 7(+8 )
GY: 15(+21)
S: 20(+2)
Jelen pillanatban kérdésem nincs, azt már tudom a közelharcos íjász nem lesz erősségem, aminek 25 az íjjal sebzése és 22 ököllel.
Ez egy élettelen cuccok nélküli sebző íjász 1-es közelharci ütéssel, egyes sebzésbónusszal.
É: 16
F: 16
E: 2
I: 30
K: 4
GY: 25
S: 12
Vagy
Kurokoto 20-as szint ötlet: jelen pillanatban ez lenne a legerősebb Kurokoto ötletem, 5.5-ös gyorsaság csökkentéssel lövésenként. cserébe papír
É: 11
F: 16(+6)
E: 30(+14)
I: 1(+2)
K: 7(+8 )
GY: 15(+21)
S: 20(+2)
Jelen pillanatban kérdésem nincs, azt már tudom a közelharcos íjász nem lesz erősségem, aminek 25 az íjjal sebzése és 22 ököllel.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Mivel nem akarok meghalni bosson, ezért 24 (vagy vmi ennyi)-ről 10-re esett a sebzésem, kevesebb a találati esélyem, és erőre még nem tettem. :/
hát eddig se érte meg ez a kaszt, csak poénból játszottam ki, de ezután még ennyire se fogja xd
hát eddig se érte meg ez a kaszt, csak poénból játszottam ki, de ezután még ennyire se fogja xd
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
De KA, láttam a híreket. De szerintem az hátrány, hogy két külön helyen kell az erőre tenni. Vegyünk egy példát.
Egy kardos tesz 20at az erőre. Akkor a sebzése 20 lesz
Egy íjász tesz az irányításra mondjuk 15-öt, az erőre 5öt. (az ugye pont 20)
De a nyilak sebzése csak 17,5 lesz.
Nem éri meg.
ugyanannyi pontot használunk fel, mint a kardosok, de sokkal kevesebb így a sebzésünk.
És ha belegondolunk, a kardosok is lehetnek távharcosok. Elvileg ha eldobják a fegyvereiket, akkor annyit sebeznek, amennyi a fegyveren van erő.
Szóval nekünk miért ilyen nehéz kikönyörögni, hogy közelharci sebzésünk is legyen. Mármint miért kell ilyen sokat áldoznunk?
A lényeg az, hogy kb ugyanoda lyukadtunk vissza, hogy nem fogja megérni az íjászoknak az erőre rakni, s ugyanolyan gyengék lesznek közelharcban, mint korábban.
Egy kardos tesz 20at az erőre. Akkor a sebzése 20 lesz
Egy íjász tesz az irányításra mondjuk 15-öt, az erőre 5öt. (az ugye pont 20)
De a nyilak sebzése csak 17,5 lesz.
Nem éri meg.
ugyanannyi pontot használunk fel, mint a kardosok, de sokkal kevesebb így a sebzésünk.
És ha belegondolunk, a kardosok is lehetnek távharcosok. Elvileg ha eldobják a fegyvereiket, akkor annyit sebeznek, amennyi a fegyveren van erő.
Szóval nekünk miért ilyen nehéz kikönyörögni, hogy közelharci sebzésünk is legyen. Mármint miért kell ilyen sokat áldoznunk?
A lényeg az, hogy kb ugyanoda lyukadtunk vissza, hogy nem fogja megérni az íjászoknak az erőre rakni, s ugyanolyan gyengék lesznek közelharcban, mint korábban.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Kérdések és válaszok
Én egy egyszerű ötlettel állnék elő.
Legyen úgy, ahogy eddig volt a változtatások előtt.
Az íjászok nem egy jó kaszt. Ran karakterileg és userileg is unta már, hogy gyenge, ezért is akart váltani kardforgatóra (tudom, mert együtt kerestünk neki avialanyt), szóval az ő példája pont rossz,
Kevés íjász van, nem kéne még azokat is elrettenteni a kaszttól, pont ellenkezőleg, nem?
Annyi idomárunk van, jó lenne, ha páran íjászoknak mennének, mert az új pontozással menők lehetnének az íjászok is, ahogy eddig nem voltak. (be kell vallani, szánalmas kaszt vagyunk xd )
Az ötletem meg a következő (egyszerűen) kapjunk külön erő cellát, hogy arra is tehessünk pontot, de annak a pontja csak a fele legyen a közeli sebzés.
És mellette maradjon a régi íjász pontozás, azaz a fegyverkezelés fele a nyíl sebzése.
Így megmaradunk távolsági harcosoknak, de ha akarunk PAZAROLHATUNK pontot közelre is.
És mellette 5 szintenként egy pontot átvezethetünk fegyverkezelésre. ^^
Nah? :3
Legyen úgy, ahogy eddig volt a változtatások előtt.
Az íjászok nem egy jó kaszt. Ran karakterileg és userileg is unta már, hogy gyenge, ezért is akart váltani kardforgatóra (tudom, mert együtt kerestünk neki avialanyt), szóval az ő példája pont rossz,
Kevés íjász van, nem kéne még azokat is elrettenteni a kaszttól, pont ellenkezőleg, nem?
Annyi idomárunk van, jó lenne, ha páran íjászoknak mennének, mert az új pontozással menők lehetnének az íjászok is, ahogy eddig nem voltak. (be kell vallani, szánalmas kaszt vagyunk xd )
Az ötletem meg a következő (egyszerűen) kapjunk külön erő cellát, hogy arra is tehessünk pontot, de annak a pontja csak a fele legyen a közeli sebzés.
És mellette maradjon a régi íjász pontozás, azaz a fegyverkezelés fele a nyíl sebzése.
Így megmaradunk távolsági harcosoknak, de ha akarunk PAZAROLHATUNK pontot közelre is.
És mellette 5 szintenként egy pontot átvezethetünk fegyverkezelésre. ^^
Nah? :3
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
De Klein azt mondta, hogy pont az volt a baj, hogy 1,5 pontot kaptunk igazából, amikor fegyverkezelésre raktunk. Olvasd el a hsz-ét. Ezt megértettem, felfogtam, igaz!
De csak egy erő legyen, aminek a maxja a távolsági sebzésünk és a fele a közelharci sebzésünk. Úgyis egyszerre csak az egyiket használhatjuk. Ez miért nem jó?
ebben végre semmi igazságtalanság nem lenne!!
De csak egy erő legyen, aminek a maxja a távolsági sebzésünk és a fele a közelharci sebzésünk. Úgyis egyszerre csak az egyiket használhatjuk. Ez miért nem jó?
ebben végre semmi igazságtalanság nem lenne!!
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Kérdések és válaszok
Akkor felmondok xd
Nem értem miért baj ez. Az íjász kaszt így is elég béna... csak a mihez tartás végett. Hány íjász sebzett olyan nagyot eddig, hogy probléma legyen?
Az, hogy 1.5 pontot kaptunk, az még koránt sem volt elfogatható, de legalább megnyugtatható volt. Ez volt a védjegyünk. Aki szerette ezt a kaszt, az ezért szerette. Ha már gyengék vagyunk, akkor legalább pontosak legyünk....
ha ezt is elveszítjük, akkor nincs értelme a kasztnak. ><
Nem értem miért baj ez. Az íjász kaszt így is elég béna... csak a mihez tartás végett. Hány íjász sebzett olyan nagyot eddig, hogy probléma legyen?
Az, hogy 1.5 pontot kaptunk, az még koránt sem volt elfogatható, de legalább megnyugtatható volt. Ez volt a védjegyünk. Aki szerette ezt a kaszt, az ezért szerette. Ha már gyengék vagyunk, akkor legalább pontosak legyünk....
ha ezt is elveszítjük, akkor nincs értelme a kasztnak. ><
_________________
"Alex a minden lében kanál karakter"
by Ranmaru
by Ranmaru
- flamberg:
- Zafírszálas fejpánt:
Statok
Alex és FalánkAlex Flamberggel
Halász Alex- Harcos
- Hozzászólások száma : 1731
Join date : 2012. Dec. 16.
Age : 30
Tartózkodási hely : JL palota; Hinari és Al közös lakrésze
Karakterlap
Szint: 36
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Az egészet amúgy csak én érzem túlbonyolításnak?O.o
Szerintem egyszerűen lehetne az is, hogy például amit Irányításra (vagy nevezhetjük át valami másra is) raktok, az a nyilacska sebzése, amit meg Erőre, az a közelharci. Mint most idomároknál, hogy az Irányítás a pet sebzése, az Erő meg az idomáré O.o Egy íjász úgyse a közelharcról ismert, ahogy az idomár sem arról, hogy a gazda menne gyakni. Fegyverkezelés meg a pontosság, hogy mekkora eséllyel találsz be.
A többi meg az értelemszerű.
Idomárokhoz hasonlóan be lehetne tenni, hogy x szintenként kaptok egy pontot Erőre.
Ha hülyeségeket beszélek, akkor bocsánat. >.>
Szerintem egyszerűen lehetne az is, hogy például amit Irányításra (vagy nevezhetjük át valami másra is) raktok, az a nyilacska sebzése, amit meg Erőre, az a közelharci. Mint most idomároknál, hogy az Irányítás a pet sebzése, az Erő meg az idomáré O.o Egy íjász úgyse a közelharcról ismert, ahogy az idomár sem arról, hogy a gazda menne gyakni. Fegyverkezelés meg a pontosság, hogy mekkora eséllyel találsz be.
A többi meg az értelemszerű.
Idomárokhoz hasonlóan be lehetne tenni, hogy x szintenként kaptok egy pontot Erőre.
Ha hülyeségeket beszélek, akkor bocsánat. >.>
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Jójó, de mostmár az idomároknak dupla sebzésük van, a pet is és a gazda is üt egy körben. Íjásznál ez hogy nézne ki? Kettőt lövünk? Kurorkoto passzívja meg akkor még igazságtalanabb lenne Pontokkal kipróbáltam a közelharcos íjász elméletben, és azis igaz, hogy kifelejtettem 10 pontot onnan, amit nem osztottam ki de ez már csak az én bajom.
Az erő vagy irányítás alapú nyílveszsőt díjazom és ennke a fele a közelharci sebzés. És akkor a fegyverkezelés visszanyerné azt hogy, pl az íjászoknak nem 40 van, hanem csak 20 körül, mint az átlag magas szintűeknek.
Egyéb koncepció még nem villant be. Legolas.. nem az cheat lenne..
Az erő vagy irányítás alapú nyílveszsőt díjazom és ennke a fele a közelharci sebzés. És akkor a fegyverkezelés visszanyerné azt hogy, pl az íjászoknak nem 40 van, hanem csak 20 körül, mint az átlag magas szintűeknek.
Egyéb koncepció még nem villant be. Legolas.. nem az cheat lenne..
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Na igen, ez az idomár-duplaütés az egyetlen, amivel még én, mint idomár, sem értek egyet teljesen, de nem is kapálózok ellene. Viszont annyiban megvédeném, hogy ugyanúgy az 5 pontból kell kigazdálkodni alapjáraton a két sebzésre való rakást, plusz nálunk a pet meghalhat harc közben és akkor nekünk kell gyepálnunk, míg nálatok az íjat nem tudják külön megölni
Tehát igazából dupla sebzésről szó sincs az esetünkben, ám ha legyőzitek a társunkat, már csak azt sebezzük le, ami Erőn van :)Ez ugyanaz, mint ahogy ha ti vagytok közelharcra kényszerülve (amiből némely esetben ki is tudtok ugorni nagy Ügyességgel), ugyanúgy mást sebeztek, mint mi. Szóval végülis... még mindig azt mondom, hogy ezzel nincs probléma szerintem.
Tehát igazából dupla sebzésről szó sincs az esetünkben, ám ha legyőzitek a társunkat, már csak azt sebezzük le, ami Erőn van :)Ez ugyanaz, mint ahogy ha ti vagytok közelharcra kényszerülve (amiből némely esetben ki is tudtok ugorni nagy Ügyességgel), ugyanúgy mást sebeztek, mint mi. Szóval végülis... még mindig azt mondom, hogy ezzel nincs probléma szerintem.
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Chan... nem jó. Nem jó, nem jó...
Tudom, hogy csak én paprikáztam fel az agyamat, de nem jó! Elvették az egyetlen értelmét az íjász kasztnak, a jó fegyverkezelésünket! Nem éri meg két helyre pontozgatni az erőt. Azt hiszem, most már befejezem! Lesz ami lesz, nem tudom már tovább jártatni a szám! Nincs értelme, szó cséplés! Az egész kasztnak nincs már értelme!
Befogtam...
Tudom, hogy csak én paprikáztam fel az agyamat, de nem jó! Elvették az egyetlen értelmét az íjász kasztnak, a jó fegyverkezelésünket! Nem éri meg két helyre pontozgatni az erőt. Azt hiszem, most már befejezem! Lesz ami lesz, nem tudom már tovább jártatni a szám! Nincs értelme, szó cséplés! Az egész kasztnak nincs már értelme!
Befogtam...
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Kérdések és válaszok
Viszont tudsz 'switch'-elni a pettel ami egyenlő azzal, ha irtó nagy sebzést kapna be hogy meghaljon, akkor váltasz és te kapod be a sebzést. Következő körben meg nyugodt szívvel rámküldöd a macskád hogy 12-t belémkarmoljon :PAztán megint sebezném a cicát, megint 'switch' ..hol itt a fer :DAz igaz, hogy a fegyver még nem törik, remélem később sem fog. De az ciki lenne harcközben repedt íjjal lövöldözni, majd ajj ott a pusztakezes box.
Ügyesség.. hmm értem a kezdő gyorsaság bónuszra gondolsz, na az tényleg nem semmi. De nem fírtatom tovább az állatidomárt :PMég bajuk esik
Amit Esu levezetett a 20-ból 17 sebzésre érkezhet trollkodás, de hisz az 20, mert 2,5 belőle ököllel megy. De most komolyan... Bossnál egyértelmű, hogy kevés az a sebzés amit kihozhat magából az íjász. Jah és pontatlan a fegyverkezelés miatt.
Ügyesség.. hmm értem a kezdő gyorsaság bónuszra gondolsz, na az tényleg nem semmi. De nem fírtatom tovább az állatidomárt :PMég bajuk esik
Amit Esu levezetett a 20-ból 17 sebzésre érkezhet trollkodás, de hisz az 20, mert 2,5 belőle ököllel megy. De most komolyan... Bossnál egyértelmű, hogy kevés az a sebzés amit kihozhat magából az íjász. Jah és pontatlan a fegyverkezelés miatt.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
És miért nem jó? ^^;
Elhiszem, hogy dühös vagy, de egyébként is, én a vitának csak egy apró szegletére reagáltam, hogy keveset sebeztek :DA jó Fegyverkezelést már az admintól kell kikérni, amit egyébként támogatnék is, hisz egy íjász arról híres, hogy pontos. Jó, mondjuk a nagy-pontosság-kevés-sebzéssel sem értettem, mi bajotok, hisz valamit valamiért (plusz ha elég a Gyorsaság is, már sünit csináltok az ellenből, mire odaér elétek:D), de tudod jól, én kiállok mellettetek.
Yuichi: ilyen gyakran tudtommal nem lehet switchelni O.o Egyébként ez a funkció meg azért van bent, mert a pet életereje a fele a miénknek, és páncélt sem kap, tehát valamivel meg kell tudnunk védeni. Persze aláírom, hogy ez így elég táp (vagy op), de ha lesz jobb megoldás, akkor királyság
(Ha lehet is többször switchelni, én akkor is csak három-négykörönként használnám utálok op lenni)
Mentem vacsizni ;;
Elhiszem, hogy dühös vagy, de egyébként is, én a vitának csak egy apró szegletére reagáltam, hogy keveset sebeztek :DA jó Fegyverkezelést már az admintól kell kikérni, amit egyébként támogatnék is, hisz egy íjász arról híres, hogy pontos. Jó, mondjuk a nagy-pontosság-kevés-sebzéssel sem értettem, mi bajotok, hisz valamit valamiért (plusz ha elég a Gyorsaság is, már sünit csináltok az ellenből, mire odaér elétek:D), de tudod jól, én kiállok mellettetek.
Yuichi: ilyen gyakran tudtommal nem lehet switchelni O.o Egyébként ez a funkció meg azért van bent, mert a pet életereje a fele a miénknek, és páncélt sem kap, tehát valamivel meg kell tudnunk védeni. Persze aláírom, hogy ez így elég táp (vagy op), de ha lesz jobb megoldás, akkor királyság
(Ha lehet is többször switchelni, én akkor is csak három-négykörönként használnám utálok op lenni)
Mentem vacsizni ;;
Chancery- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 3005
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 33
Tartózkodási hely : Itt-ott Aincrad városaiban
Karakterlap
Szint: 27
Indikátor: Zöld
Céh: Unity
Re: Kérdések és válaszok
Tudom Chan hogy Op vagy :DValami ilyen több switces dolog rémlett, egy biztos amikor találkoztam az első switchel, yuichi ott vesztett nova harcot. Meglátjuk mi lesz ebből, én tárgyakra bízom jelenleg a fegyverkezelést, pontot nem rakok rá mert értelmetlen lenne :/
Ja hogy nem Kurokotoval írtam.., de nevében.
Ja hogy nem Kurokotoval írtam.., de nevében.
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Na lányok, először is döntsétek el, mit akartok. Ha magas fegyverkezelésű karira vágytok, akkor pontozzatok is úgy. Alex ehelyett életre tett sokat, Esutelnek meg a gyorsasága magasabb az átlagnál. Minden karinak van gyengéje, ha feldobjátok 30-ra a fegyverkezelést, akkor valamiből el kell vennetek hozzá, mint mindegyik másik kasztnál, ha kihegyezed valamilyen statra a pontozásod. Az enyém fegyverkezelésre van tápolva, a szintem hasonló a tiétekhez, láthatjátok, hogy körülbelül hogy néznétek ki a magas fegyverkezelésű pontozással. Azzal, hogy átválthatjátok egy-egy pontotokat két fegyverkezelésre, az előnyötök is megvan a többi kaszttal szemben ebből a szempontból.
KA célja az volt, hogy az irányításnak ne csak az idomároknál legyen szerepe és használhassák más kasztok is, de szerintem egyértelmű, hogy ez az ötlet besült, egyszerűen túl sok hátránnyal jár az előző rendszerekhez képest. Szerintem fontold meg KA, hogy elveted az ötletet, mert egyszerűen látod, nem akarnak az íjászok kétfelé pontozni, és az erőt preferálják az irányítás felett. Nyilván, mivel a sebzőnövelő tárgyak mind-mind erőt adnak, irányítást meg csak egy-két T2-es cucc.
Szerintem az a megoldás, hogy az íjászok erejének a fele a közelharci sebzésük, tökéletesen működőképes. Megvan benne a hátrány, ami a távolsági kaszttal jár, de mégis ad értékelhető közelharci sebzést, ugyanakkor nem kell se többfelé, se kevesebb helyre pontozni vele.
KA célja az volt, hogy az irányításnak ne csak az idomároknál legyen szerepe és használhassák más kasztok is, de szerintem egyértelmű, hogy ez az ötlet besült, egyszerűen túl sok hátránnyal jár az előző rendszerekhez képest. Szerintem fontold meg KA, hogy elveted az ötletet, mert egyszerűen látod, nem akarnak az íjászok kétfelé pontozni, és az erőt preferálják az irányítás felett. Nyilván, mivel a sebzőnövelő tárgyak mind-mind erőt adnak, irányítást meg csak egy-két T2-es cucc.
Szerintem az a megoldás, hogy az íjászok erejének a fele a közelharci sebzésük, tökéletesen működőképes. Megvan benne a hátrány, ami a távolsági kaszttal jár, de mégis ad értékelhető közelharci sebzést, ugyanakkor nem kell se többfelé, se kevesebb helyre pontozni vele.
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Az itt a gond, hogy nem értik azt az íjászok, hogy nem kell erőre rakni. Az erő csak azért van bent, hogy az erőt adó tárgyakból is kapjanak bónuszokat az íjászok. Ha megfogjuk az erőt, és kivonjuk, mint egy lehetséges opciót, akkor az íjász pontozása tökéletesen megegyezne egy harcoséval, azzal a különbséggel, hogy a te erődet irányításnak hívják. A gyengébbek kedvéért demonstrálom:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 0 (Ennek a fele a közelharci sebzésed, a másik fele pedig hozzáadódik a nyilad sebzéséhez)
Irányítás: 0 (A nyilaid sebzése)
Kitartás: 0
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 0
UGYANAZ MINT
Élet: 1
Fegyverkezelés: 0
Erő: 3
Kitartás: 1
Gyorsaság: 0
Speciális képesség: 0
Na, de várjunk csak! Az íjásznak hova tűnik a rengeteg fegyverkezelése? Nyugi, nincs gond, hiszen az íjász jobb is, mint a harcos, mivel 5 szintenként kap +1 fegyverkezelés pontot.
Ja de várjuk! Ez még nem minden! Az íjász azokból a tárgyakból is kap bónuszt, amiből nem kéne! Az erőt alapból ki kellett volna vennem nála, de mégis otthagytam, hogy a felszerelésekből jövő pontok fele hozzáadódjon a sebzéshez.
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Irányítás: 0 (A nyilaid sebzése)
Kitartás: 0
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 0
UGYANAZ MINT
Élet: 1
Fegyverkezelés: 0
Erő: 3
Kitartás: 1
Gyorsaság: 0
Speciális képesség: 0
Na, de várjunk csak! Az íjásznak hova tűnik a rengeteg fegyverkezelése? Nyugi, nincs gond, hiszen az íjász jobb is, mint a harcos, mivel 5 szintenként kap +1 fegyverkezelés pontot.
Ja de várjuk! Ez még nem minden! Az íjász azokból a tárgyakból is kap bónuszt, amiből nem kéne! Az erőt alapból ki kellett volna vennem nála, de mégis otthagytam, hogy a felszerelésekből jövő pontok fele hozzáadódjon a sebzéshez.
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Aug. 05 2013, 02:34-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Tudom, hogy nagyon hülye kérdés, és elég érdekes is. Mi van akkor ha az ember a két multi karijával akar ismerkedőst, vagy KT-t? pl: Hime- Sango?
Higurashi Sango- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 58
Join date : 2013. Jul. 24.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kérdések és válaszok
Nagyon kivételes esetekben engedélyezett, pl sorsolásos versenyen egy kalapba kerülnek a multik. Egyébiránt multival egy küldiben, KT-ban, céhben nem etikus lenni, recepteket, érceket, növényeket sem osztunk meg a multik között. Ergo, ha lehet, mellőzd légyszi Persze kérdezni szabad
Anatole Saito- Harcos
- Hozzászólások száma : 2965
Join date : 2012. Sep. 10.
Tartózkodási hely : örök vadászmezők
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales, Sayonara
Re: Kérdések és válaszok
Céhben nemcsak nem etikus, hanem tilos is.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Kérdés: Harcművésznél, mint italos palack elképzelhető-e fegyver formában? Itt nem feltétlen Kleint kérdezem, szegény embert zaklattam már sokat ezzel a kérdéssel. Az üveg megjelenése törött, vagy ép. Ép üveg esetén a dugóhúzó ki van hegyezve. Kérdés szóval, számbavehető lenne-e egy multimnál? (részeges harcművész- jellemkép van kidolgozott )
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
Szia!
A harcművész akármilyen "fegyvert" használhat, így elképzelhető egy törött üveg. (Egy nem törött már sokkal kevésbé.)
A harcművész akármilyen "fegyvert" használhat, így elképzelhető egy törött üveg. (Egy nem törött már sokkal kevésbé.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kérdések és válaszok
Köszönöm! Reméltem nem pixeleződik el
Hayashi Yuichi- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 1500
Join date : 2013. Apr. 23.
Age : 37
Tartózkodási hely : Void és Kezdetek Városa
Karakterlap
Szint: 35
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Kérdések és válaszok
" A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: x) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható."
Kérdés ez egy íjásznál. ugye Lopakodik, és távolabbról támad, teszem azt egy "rejtekhelyről" mondjuk sziklás terepen egy beugróról/teraszról. Be fog jelezni neki, hogy honnan jött a támadás, és megszűnik a lopakodás/ megszűnik a lopakodás, de nem jelzi honnan jött/ megszűnik a lopakodás, és azonnal észre is veszi a támadót, így megnehezítve vagy lehetetlenné téve az újra lopakodást.
Amennyiben nem az utolsó (lehetetlenné teszi), akkor mennyi idő, mire újra "lopakodás"-nak számít.
Kérdés ez egy íjásznál. ugye Lopakodik, és távolabbról támad, teszem azt egy "rejtekhelyről" mondjuk sziklás terepen egy beugróról/teraszról. Be fog jelezni neki, hogy honnan jött a támadás, és megszűnik a lopakodás/ megszűnik a lopakodás, de nem jelzi honnan jött/ megszűnik a lopakodás, és azonnal észre is veszi a támadót, így megnehezítve vagy lehetetlenné téve az újra lopakodást.
Amennyiben nem az utolsó (lehetetlenné teszi), akkor mennyi idő, mire újra "lopakodás"-nak számít.
_________________
Bolt:
Lélek Kristály Iroda
Küldetések:
Álmatlan
[url=] [/url]
Ragnarök
Eventek:
Cupido
Húsvéti
Küzdőterek:
Peter vs Kota
[url=][/url]
Adatlap:
- Spoiler:
Fuun Kotarou- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 412
Join date : 2012. Aug. 05.
Age : 32
Tartózkodási hely : Mosonmagyaróvár
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
13 / 40 oldal • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
13 / 40 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.