Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Esutel

2 posters

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Cardinal Vas. Nov. 02 2014, 23:54

Ossu!

Két gond van a képességgel. Az egyik az, hogy egyáltalán nem illik a világba. Még ha lenne asztrálmágia (vagy mi), de semmilyen mágia sincs. Vannak részei, amik elfogadhatóak (pl. a belső kép mód), de a testből kilépős dolog az nem játszik. A másik probléma az, hogy a képi helyettesíti a lopakodást. Szóval ezt ebben a formában elutasítom, sajnálom ><
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Koshitsu Esutel Hétf. Nov. 03 2014, 19:49

Éppen azért mertem ezzel a képi ötlettel előállni, mert úgy érzem, nem idegen ettől a világtól. Egy számítógépes világ maga a SAO, ahogyan a Counter Strike is egy számítógépes világ. Igazából programbeállításon múlik, hogy van-e szellem mód (vagy belső kép mód) vagy nincs, miért ne lehetne egy ilyen képessége valakinek a SAO-ban? Ez egyszerűen programozás kérdése. Ez nem mágia, hisz amikor a csében meghalok és járkálok szellem módban, az sem mágia, csupán nézet mód. Igazából nem úgy kell elképzelni, hogy a testéből kilépett a lelke. Hisz a játékosok lelke eleve nincs a testben. Minden esetben egy nézőmódban vannak, s a játékosok míg élnek, olyan nézőpontban vannak, hogy a maguk hasonmásából néznek ki. De nincsenek ott, csak onnan néznek ki. Így ha valahonnan máshonnan néznek ki, vagy éppen nincs testük, az nem azt jelenti, hogy elhagyták a testüket, hanem más néző módban vannak. Én ezt teljesen logikusnak látom, de valószínűleg valóban a nézőponttal van probléma, mert te is másképp látod, és én is. Very Happy

Azt pedig főképp nem értem, hogy ez a képi hogyan helyettesítené a lopakodást. A lopakodásból lehet támadást indítani, aki lopakodik bármit megtehet, támadhat, menekülhet, észrevehetik, beszélhet, érezhet hőmérsékletet, illatot, stb, és meg is halhat, meg is sebesülhet. De ebben a képiben valójában több hátrány lenne, hisz az ég világon semmit nem tud csinálni a képességet használó, csupán nézni és hallani. Az talán nagy előny, hogy meghallhat olyan dolgokat vagy megláthat olyanokat, amiket más esetben nem, de azt abban a pillanatban nem tudja a javára fordítani, hisz a testét nem tudja magával rángatni, nem tud támadni abban az állapotban. Ha meg visszalép a testébe, csak annyi pluszt kap, hogy hallott vagy látott valamit de képességekben, harcban nem kap pluszt. Smile
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Cardinal Hétf. Nov. 17 2014, 23:22

Azt gyakorlatilag garantálni tudom, hogy a SAO-ban csak egyféle nézet van, mivel a SAO világának lemodellezése erősen meg van csonkítva, és ha a játékos a saját nézőpontjából nem fókuszál rá a részletekre, akkor azokat nem is dolgozza ki a program, hogy spóroljon. Egy külső nézet sokkal nagyobb megterhelést jelentene a processzornak, hiszen sokkal szélesebb a látószöged, valószínűleg képtelen is lenne megrajzolni azokkal a grafikai paraméterekkel, amikkel a SAO dolgozik. Arra van kitalálva, hogy a saját két szemedből ki tudj nézni. 2024 ide vagy oda, a NerveGear technológia még kezdetlegesnek számít, a SAO az első komolyabb program, ami épült rá.

A lopakodásnak pedig hiába van harci előnye, azért elsősorban mégis csak megfigyelésre, menekülésre, és ehhez hasonló nyalánkságokra való, amiket nagyrészt ki tudnál váltani. Pláne úgy, hogy semmilyen magas szintű észlelés nem fogja a jelenléted, több tízezer aranyat tudsz vele spórolni, hogy ha nem kell megvenned a lopakodás magasabb szintjeit. Szóval nem győztél meg, bocsi ><
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Koshitsu Esutel Kedd Nov. 18 2014, 11:13

Oké, értem ezt a lemodellezést, meg nézőpont problémát, de valahogy mégsem. Mindjárt mesélem, miért nem. Ehhez két esetet kell megvizsgálni.

Első eset, ha Esu nem tud repülni, csak az eredeti szinten tud maradni - akkor a rendszer az ő nézőpontját ugyanúgy fogja fel, mintha testben lenne, tehát nem lesz szélesebb a látóköre mint bárki másnak. Minden ugyanaz marad, csak nincs látható teste és nem tud tapintani. Viszont annyi előnye lenne, hogy a sebessége sokkal gyorsabb, tehát pár másodperc alatt a térkép szélétől a másik széléig tud haladni és ugyanúgy át tud menni falakon, stb.

Második eset. Esu tud repülni - A lényege, hogy ígyis úgyis annyit látna, amennyit alap esetben.
Most azt tudni kellene, hogy egy sima játékos, aki hegyen van, mennyit lát ha lenéz, mintha lent volna? Az nem lát nagyobb szélességben? Szerintem de. Vagy ez eddig nem volt megbeszélve? Ha valaki háztetőről nézett le a városra, akkor nem látott sokkal többet mint az, aki a járdán ment? Szerintem nem volt olyan user, aki ne így játszotta volna ki a kariját a játékok során. Most ha Esu felrepül egy háznyi magasra, akkor miért ne láthatna olyan sok mindent, mint egy átlagos játékos egy háztetőn? Nyilván neki is fókuszálnia kellene egy pontra, hogy azt jobban lássa, de ezt senki nem mondta, hogy sokkal jobbak lennének a látási viszonyai szellemmódban.

A másik problémád az volt, hogy ez helyettesíti a lopakodást. Mivel van úgyis lopakodás jártasságom, akkor legyen úgy, hogy ez a képesség függ a lopakodástól. Tehát Esu "lelkét" (vagy valami alternatívát találunk, hogy mijét) észrevehetik azok, akiknek van olyan magas észlelésük, hogy észrevennék akkor is, ha lopakodna Esu. Mivel ez elfoglalja a harmadik képességem helyét, megpróbálkoznék azzal a kéréssel, hogy ebben a módban a lopakodásom egy szinttel magasabb legyen. (vagyis jelenleg 2-es szintű, tehát ebben a módban 3-as lenne)

Hogy mi az előnyöm mégis? Az hogy bármin átmehet, bárhova szuper gyorsan odamehet ahova csak akar, közben sebezhetetlen, a teste is sebezhetetlen, amit Piripócson hagyott. Ugyanúgy hall és lát (tehát látásképessége is úgy működik, mintha a testében lenne) És persze hátránya, hogy nem tud beszélni, nem érez illatokat és nincs tapintása sem. Aki észleli ugyanúgy nem tudja tapintani, átnyúl Esun.

De azt fontos kiemelni, hogy csak észleléssel lehet őt észrevenni, látással nem. Ugyanúgy ha egy lopakodót észlelni tud valaki, nem a látás jártassága miatt veszi észre. Tehát nem szabadna látni Esut, csak észlelni. Hogy ez milyen módon legyen, nyitott vagyok a javaslatokra.

Azzal nem tudom, hogy volt-e problémád, hogy bárki fejéből kinézhetne. Tehát a belsőkép mód. Ha nincs, akkor az maradna, akinek meg olyan magas az észlelése, valahogy érzékelheti, hogy nincs egyedül, valaki figyeli, stb, de nem látja, mert pontosan őbelőle néz ki Esu.

Megfigyelő mód, vagyis hogy felülnézetben kövessen valakit, akkor az nem kell, ki van lőve. Ezt helyettesíti az, hogy repülhet olyan magasan.


Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Cardinal Vas. Dec. 07 2014, 14:40

No, ugorjunk neki problémamegoldó skillel:

A szellem mód még mindig nem tetszik. Nem csak a nézőpont probléma miatt, a végtelenül gyors mozgás és a falakon átmenés is olyasmik, amit nem tudsz egyszerűen megmagyarázni. A cselekedeteidet az agyad által küldött ingerekből és a környezetből számolja a NerveGear, és nincs mi lehetővé tegye, hogy mondjuk átsétálj szilárd tárgyakon, mert semmi sem tudja a világban megtenni. Arról nem is beszélve, hogy korlátlanul tudnál a szintek között is járkálni így.
Egy ilyen módot akkor tudnék elfogadni, ha a "testen kívüli" mozgást leszámítva semmilyen túlontúl abnormális dologra nem lennél képes. A repülés magasságát az akrobatikád korlátozza (pl. hármas szinten a házak tetejének szintje), a gyorsaságát mondjuk egy madár sebességében kellene maximalizálni, a falakon átmenést pedig ki kéne venned.

Az úgy okés lesz, ha az észlelhetőség függ a lopakodásodtól, de azt nem tudom engedni, hogy magasabb is legyen a jártasságod szintje az aktuálisnál, főleg mivel a képid korlátlan időtartamú. Mivel látni nem látnak meg semmiképpen, az épp elég előny.

A belsőkép móddal nincs problémám, az maradhat, a megfigyelő meg akkor kihúzva, okés.

Megyek is tovább: harci előnyök. Utólag blokkolni nem tudsz támadást, ha már megtámadtak, azt a sebzést mindenképp elszenveded. Az öt kiskörös hatóidő rendben van, az öt nagykörös lehűlés is tetszik, annyit tegyél hozzá, hogy minimum 15 kiskör is legyen, hogy kis létszámú csapatnál se legyen belőle túlzott használat.
PvP esetében olyat semmiképpen sem engedhetek, hogy ne térj vissza és ezzel három kör múlva automatikusan döntetlenre mentsd a párbajt. Így sose veszíthetnél. Egy körig tarthatod meg maximum ezt az állapotot, a lehűlés itt lehet három kör, mint a többi támadásvesztést jelentő képi esetében is.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Koshitsu Esutel Vas. Dec. 07 2014, 22:45

Egész szépen haladunk Very Happy

Le tudok mondani a falon átmenetelről, elnézést a kiskapu kihasználása miatt, de úgyis van belsőkép mód, amivel oda jut be Esu, ahova csak szeretne. >< (Bár őszintén szólva szerintem szellem módban nem kellene, hogy gondot okozzon a falakon átmenetel, a repülési korlát miatt úgysem tudna szinteken átmenni Esu)

Észlelhetősége a lopakodásán múlik, repülési magasságot az akrobatikája határozza meg, gyorsasága pedig... hmmm... Nem tudom konkrét madárra gondolsz-e, de akkor legyen a leggyorsabban közlekedő mob mozgása a max. :/ De ez így elég relatív, de nem gond, nem fog Esu mérhetetlen sebességgel közlekedni, ez nem probléma nekem.

Harc: Nem igazán értem, hogy miért ne blokkolhatnék támadást. Csomó mindenkinek van ilyen paralízises képije, Ren pl a hanghullámjával (vagy mivel O.o) kivédi a rá érkező támadást. Én ezt a blokkot úgy képzeltem el, hogy csak akkor tudnám kivédeni a támadást, ha a rám érkező támadási kiskör után azonnal az én kisköröm következne. Tehát ha letelt egy csomó kiskör és utána én jövök, akkor az természetes, hogy nem tudom kivédeni a pár kiskörrel korábban rám irányzott támadást. Vagy nagyon félreértettem? Így sem blokkolhatom a támadást, ha a támadói kiskör után rögtön én jövök?

Rendben, benne vagyok a minimum 15 kiskörben is.
A PvP-t is elfogadom.

Válaszod után akkor megfogalmaznám még itt a képit most már a javításokkal együtt, hogy tiszta legyen, hogy semmit nem értettem-e félre, s valóban minden pontjával egyet értesz-e.

És köszönöm az eddigi türelmet! Smile
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Cardinal Vas. Dec. 07 2014, 22:57

Ren képessége és a többi hasonló is úgy működik, hogy nem utólag blokkolja a támadásokat, hanem a következő támadást hiúsítja meg. Ha már egyszer azt mondja a kocka, vagy a szörnyharcban a mesélő, hogy xy sebződés ért, azt nem tudod nullázni. Viszont a játékos/szörny következő támadását blokkolhatod a képivel.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Koshitsu Esutel Hétf. Dec. 08 2014, 17:12

Death mode: Esutel képes elhagyni a testét. Szellem módba képes váltani, de ebben a módban semmit nem képes cselekedni, csak lát és hall, de nem érez semmit, s tapintani, hangot kiadni sem tud. Láthatatlan. A teste mozdíthatatlan, és Immortal Object, tehát nem támadható, nem lopható tőle semmi ebben a helyzetben. (A ruhája sem mozdítható)

A képesség aktiválásakor 2 módot választhat.

Szellem mód: Észlelhetősége a lopakodás jártasságon és mások észlelhetőség jártasságán múlik (,de akkor sem látható), repülési magasságát az akrobatikája határozza meg (3-as szinten háztetőkig tud repülni), gyorsasága egy madár mob gyorsaságához köthető. Falakon nem tud átmenni, így zárt ajtókon sem.

Belső kép mód: Ebben az esetben a kiválasztott célszemély fejéből néz ki. Azt látja, amit az illető lát, és azt hallja, amit az illető hall. De nem érzi, amit a célszemély érez, se fizikai dolgokat, sem illatokat, semmit, és mozdítani sem képes a célszemélyt. Azonban ebben a módban látja a célszemély menüjét, leveleit, ha az megnyitja, s látja minden mozdulatát. Ebben a módban semmi sem gátolja, hogy odamenjen, ahova a kiválasztott személy, hisz a kiválasztottban van benne, így bárhol ott lehet, ahol a célszemély is. Ha a célszemélynek olyan magas az észlelése, hogy észlelni tudja Esut, csak a rendszere szól neki, de fogalma sincs hol lehet Esu. (Ez igaz a szellem módra is.)

Egyik módból a másikba bármikor átmehet, nem kell újra aktiválni a képességet.

Ezekben az állapotokban bármeddig képes megmaradni, nincs időkorlátja, s ez idő alatt természetesen nem képes cselekvésre, de a teste viszont immortal object és a rendszer élőnek mutatja, de nincsen indikátora. (Olyan lesz, mint Yui az animében) Ez a képessége egy rendszerhibából fejlődött ki.

A képi használata alatt is tudja használni minden képességét (pl. látás, észlelés, a lopakodás meg eleve adott és az akrobatika is)

Harci esetek

Aktiváláskor a teste lebénul, s a támadás beérkezésekor "Immortal Object" felirat jelenik meg rajta, sérülést nem szenved.

PvP: Aktiváláskor egy körön keresztül aktív, lehűlési idő 3 kör.
Bossharc: Aktiváláskor 5 kis körön keresztül aktív, lehűlési idő 5 nagy kör, de legalább 15 kis kör.

Spoiler:
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Cardinal Vas. Dec. 14 2014, 13:31

Spoilerre: más is így jár, de egyéb szörnyharcokban, mint egy kazamata, már használhatóbb egy ilyen képesség Very Happy

Ez a képessége egy rendszerhibából fejlődött ki. Ez a rendszerhiba lépett fel nála pár nappal később, amikor "nyaralás" céljából egy kis időre elhagyta a céhet. Egyszer csak szellemmódba került s képtelen volt visszalépni a testébe. Időbe kerül neki, hogy megtanulja képességként használni ezt a hibát, s megtanulja használni, irányítani, s vissza tudjon lépni a testébe.
Erről kérek még egy bővített verziót (min. 250 szó), és kész vagyunk. Annyit megjegyeznék még azért, hogy a kémkedéseid ne felejtsd el egyeztetni az érintettekkel Very Happy
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Koshitsu Esutel Szomb. Jan. 03 2015, 15:20

Igen, kémkedések mindig egyeztetve lesznek. Smile

*Félek. Majdnem hogy rettegek. Már három napja, hogy hirtelen láthatatlanná váltam, sőt úgy is mondhatnám, elhagytam a testem, hisz látom. Itt van az orrom előtt. Mi történik velem? Úgy tűnik, valami rendszerhibába csöppentem. Azonban ez nagyon félelmetes. Amikor megtörtént ez a dolog, arra gondoltam, talán pár óra, és megoldódik. De nem. Nem oldódott meg semmi! Nem tudok aludni, nem tudok beszélni, nem érzek semmit, hiába megyek neki bárminek is. Kezdtem lassan beletörődni a helyzetembe. Ha mindvégig így maradok, akkor olyan leszek, mint egy élőhalott, vagy egy szellem. Én mindent látok, láthatom a barátaimat, céhtársaimat, figyelhetem őket, de ők nem láthatnak engem. Ha veszélyben vannak, nem menthetem meg őket, s nem szólhatok nekik, hogy vigyázzanak. Erre lettem ítélve? Ez az átkom, hogy végig kell néznem az ő szenvedéseiket? Vajon meddig tart ez? Fogok hiányozni nekik? Ha soha nem térek vissza... keresnek majd? Mit fog szólni Alex? Vagy én neki már nem számítok, csak Hinarira gondol? Anat megfeledkezik rólam, s a többi céhtárssal törődik majd? Vagy az új céhház építésével? Hopp... mi ez? Mit csináltam. Most hirtelen az egyik fogadói vendég szemszögéből látom magam. De mit kapcsoltam be? Olyan... mintha lenne testem, mintha valaki hozzám beszélne. De én nem tudok megszólalni, s valaki belőlem szól ki. Vagyis... én vagyok benne? Nem lehetek pánikban. Majd... minden megoldódik. Ha mégis mindvégig így maradok, akkor majd mások, nélkülem felszabadítanak minket, s akkor végre otthon lehetek. Végülis... a teher leesett a vállamról. Senkiért nem tehetek semmit sem így. És fogalmam sincs, hogy térhetnék vissza a testembe. Hmm... akkor nem tehetek mást. Kielégítem kíváncsiságomat. Megyek, s meglesem, mit csinál most éppen Anat. >< *
Koshitsu Esutel
Koshitsu Esutel
Íjász
Íjász

Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen

Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales

http://syrup.blogger.hu/

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Cardinal Vas. Jan. 04 2015, 23:58

No, akkor hát elfogadom a képességet.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Esutel - Page 2 Empty Re: Esutel

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

2 / 2 oldal Previous  1, 2

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.