Esutel
2 posters
1 / 2 oldal
1 / 2 oldal • 1, 2
Esutel
Üdv!
Fegyverkészítés jártasságomat szeretném lecserélni növénylátásra.
Fegyverkészítés jártasságomat szeretném lecserélni növénylátásra.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Elfogadom a váltást, felhasználtad a jártasságmódosítási lehetőséged. Kovácsolási szintedet és receptjeidet elveszted, a növénylátásod 1-es szintről indul.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Képesség módosítás
Korábbi:
Kábító ének: speciális éneklés alatt az ellenfél elkábul, amitől gyorsasági pontja csökken Esu gyorsasági pontjainak felével annyi körre, ahány szintes Esu. De 1 pont alá nem csökkenhet az ellenfél gyorsasági pontja.
Új:
Kábító ének: speciális éneklés alatt az ellenfél elkábul, amitől gyorsasági pontja csökken Esu gyorsasági pontjainak felével annyi körre, ahány kitartás pontja van Esunak. De 5 pont alá nem csökkenhet az ellenfél gyorsasági pontja. Valamint Esu HP-ja gyorsasági pontjainak a felével csökken. Ha a képesség véget ér, a Kiesett HP-k visszaállnak.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Ossu!
Elfogadom a módosítást, adatlapon is frissítsd majd
Elfogadom a módosítást, adatlapon is frissítsd majd
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Képességmódosítás - változtatás narancs színnel
Kábító ének: speciális éneklés alatt az ellenfél elkábul, amitől gyorsasági pontja csökken Esu gyorsasági pontjainak felével annyi körre, ahány kitartás pontja van Esunak. De 5 pont alá nem csökkenhet az ellenfél gyorsasági pontja. Valamint Esu HP-ja gyorsasági pontjainak a felével csökken. Ha a képesség véget ér, a Kiesett HP-k visszaállnak.
Módosítás:
Kábító ének: speciális éneklés alatt az ellenfél elkábul, amitől gyorsasági pontja csökken Esu gyorsasági pontjainak felével annyi körre, ahány kitartás pontja van Esunak. De 5 pont alá nem csökkenhet az ellenfél gyorsasági pontja. Valamint Esu HP-ja gyorsasági pontjainak a felével csökken. Ha a képesség véget ér, a Kiesett HP-k visszaállnak.
Ezt egyszer teheti meg egy harc során. Kivéve, ha nem használta ki minden elhasználható körét. Ugyanis bármikor leállíthatja a képesség használatát. Ha maradt még elhasználható köre, azt még bármikor újra elhasználhatja, s nem kell újat dobnia.
Minden 10. szint elérése után egyel növekszik azok száma, akin alkalmazhatja a képességét egyszerre. Vagyis 10. szint alatt csak egy ellenfelen, 10. szintnél kettőn, 20.-nál három ellenfelen, stb... Ez a módosítás nem tudható be új speciális képességnek.
Kábító ének: speciális éneklés alatt az ellenfél elkábul, amitől gyorsasági pontja csökken Esu gyorsasági pontjainak felével annyi körre, ahány kitartás pontja van Esunak. De 5 pont alá nem csökkenhet az ellenfél gyorsasági pontja. Valamint Esu HP-ja gyorsasági pontjainak a felével csökken. Ha a képesség véget ér, a Kiesett HP-k visszaállnak.
Módosítás:
Kábító ének: speciális éneklés alatt az ellenfél elkábul, amitől gyorsasági pontja csökken Esu gyorsasági pontjainak felével annyi körre, ahány kitartás pontja van Esunak. De 5 pont alá nem csökkenhet az ellenfél gyorsasági pontja. Valamint Esu HP-ja gyorsasági pontjainak a felével csökken. Ha a képesség véget ér, a Kiesett HP-k visszaállnak.
Ezt egyszer teheti meg egy harc során. Kivéve, ha nem használta ki minden elhasználható körét. Ugyanis bármikor leállíthatja a képesség használatát. Ha maradt még elhasználható köre, azt még bármikor újra elhasználhatja, s nem kell újat dobnia.
Minden 10. szint elérése után egyel növekszik azok száma, akin alkalmazhatja a képességét egyszerre. Vagyis 10. szint alatt csak egy ellenfelen, 10. szintnél kettőn, 20.-nál három ellenfelen, stb... Ez a módosítás nem tudható be új speciális képességnek.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
2. speciális képesség
Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak a statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontjai, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Ha csak egy ellenfele volt, akkor a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a statja.
Ha többen vannak egy harc során, akkor annyi körre, ahány körön át használta képességét, a jelenlevők legalacsonyabb statjára esik vissza a sajátja, ha az kisebb, mint a sajátja. Ha nem kisebb, akkor a saját statja 2/3-ra esik vissza.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvétel, csak az elosztott pontokra érvényes, a fegyverek és kiegészítők értékét nem kapja meg, hanem a sajátját használja. Valamint a statátvitel az élet- és a speciálispontokra nem érvényes.
Ha nem íjász statját veszi fel, akkor az erő pontja a fegyverkezelés pontjához adódik hozzá.
......
*A szokásos tevékenységemet csináltam. Reggel a mobokat gyakoltam, amikor egy nagyképű fickó elém állt, s azt követelte, adjam neki a pénzemet. Kikerekedtek a szemeim, meglepődtem ezen a dolgon. A szintemre gondoltam. Épp az utolsó levadászott mobbal értem el a 10-es szintet. Tudtam, hogy ez nem csak pontnövekedést jelent, hanem valami mást is. Kaptam egy új speciális képességet. A neve ez volt: Solum solamen. Nem tudtam latinul, így fogalmam sem volt, mit jelent. Kicsit távolabb az egyik fának nekidőlve egy önelégült mosollyal bámult engem egy másik fickó. Most akkor ezek mit is akarnak? Az, aki belém kötött, rám támadt. Úgy tűnt, türelme véges. Hála gyorsaságomnak, tudtam egy kicsit távolodni tőle, de ö mindenben jobb volt nálam. Egyszer eltalált, s nagyon megdöbbentem, mennyi életet vesztettem.*
~ Magas szintű. Ráadásul, ha a másik is beszáll, biztos nekem annyi. ~
* Az életemért küzdöttem, így nem tehettem mást. Miközben hátráltam, gyorsan aktiváltam új képességemet. Hátha ez lesz a megmentőm. Ekkor hirtelen minden megváltozott. Gyorsabbak lettek a mozdulataim, nem éreztem olyan fáradtnak magam. Láttam árnyharcos támadóm arcán a meglepettséget. Hirtelen nagy távolságra voltam tőle, s lőttem. Sokkal pontosabban tudtam célozni, s egy nyílvesszőmmel rengeteget sebeztem ellenfelemen. Az megijedt, kérdőn tekintett bámészkodó társára, aki csak egy különös mosolyt hagyott el, s úgy döntött távozik. Szó nélkül fogta magát menekülőre az ellenfelem is, én pedig ott maradtam ledöbbentségemben, s éreztem, hogy a képesség lassan elmúlik. Ekkor még nem értettem, hogy mi is történt igazából. De eldöntöttem, hogy kiderítem. *
Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak a statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontjai, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Ha csak egy ellenfele volt, akkor a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a statja.
Ha többen vannak egy harc során, akkor annyi körre, ahány körön át használta képességét, a jelenlevők legalacsonyabb statjára esik vissza a sajátja, ha az kisebb, mint a sajátja. Ha nem kisebb, akkor a saját statja 2/3-ra esik vissza.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvétel, csak az elosztott pontokra érvényes, a fegyverek és kiegészítők értékét nem kapja meg, hanem a sajátját használja. Valamint a statátvitel az élet- és a speciálispontokra nem érvényes.
Ha nem íjász statját veszi fel, akkor az erő pontja a fegyverkezelés pontjához adódik hozzá.
......
*A szokásos tevékenységemet csináltam. Reggel a mobokat gyakoltam, amikor egy nagyképű fickó elém állt, s azt követelte, adjam neki a pénzemet. Kikerekedtek a szemeim, meglepődtem ezen a dolgon. A szintemre gondoltam. Épp az utolsó levadászott mobbal értem el a 10-es szintet. Tudtam, hogy ez nem csak pontnövekedést jelent, hanem valami mást is. Kaptam egy új speciális képességet. A neve ez volt: Solum solamen. Nem tudtam latinul, így fogalmam sem volt, mit jelent. Kicsit távolabb az egyik fának nekidőlve egy önelégült mosollyal bámult engem egy másik fickó. Most akkor ezek mit is akarnak? Az, aki belém kötött, rám támadt. Úgy tűnt, türelme véges. Hála gyorsaságomnak, tudtam egy kicsit távolodni tőle, de ö mindenben jobb volt nálam. Egyszer eltalált, s nagyon megdöbbentem, mennyi életet vesztettem.*
~ Magas szintű. Ráadásul, ha a másik is beszáll, biztos nekem annyi. ~
* Az életemért küzdöttem, így nem tehettem mást. Miközben hátráltam, gyorsan aktiváltam új képességemet. Hátha ez lesz a megmentőm. Ekkor hirtelen minden megváltozott. Gyorsabbak lettek a mozdulataim, nem éreztem olyan fáradtnak magam. Láttam árnyharcos támadóm arcán a meglepettséget. Hirtelen nagy távolságra voltam tőle, s lőttem. Sokkal pontosabban tudtam célozni, s egy nyílvesszőmmel rengeteget sebeztem ellenfelemen. Az megijedt, kérdőn tekintett bámészkodó társára, aki csak egy különös mosolyt hagyott el, s úgy döntött távozik. Szó nélkül fogta magát menekülőre az ellenfelem is, én pedig ott maradtam ledöbbentségemben, s éreztem, hogy a képesség lassan elmúlik. Ekkor még nem értettem, hogy mi is történt igazából. De eldöntöttem, hogy kiderítem. *
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Ossu!
Annyi változtatásra szeretnélek megkérni, hogy egyszerre csak egy statod növeld meg. Ha az összeset átveszed mondjuk egy 20. szintű karaktertől, az már túl sok.
Annyi változtatásra szeretnélek megkérni, hogy egyszerre csak egy statod növeld meg. Ha az összeset átveszed mondjuk egy 20. szintű karaktertől, az már túl sok.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Egyszerre kettővel még alkudoznék, ha lehet.
A másik speciális képességemmel kapcsolatban mikor jelennek meg a szabályok?
A másik speciális képességemmel kapcsolatban mikor jelennek meg a szabályok?
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Kettőt is soknak tartom, szóval maradjon az egy
A másik specedre vonatkozó módosítások is megjelentek, annyi változtatást kérek, hogy ne a felével, hanem konkrét számértékkel essen a másik gyorsasága, adj meg konkrét hatóidőt és a HP-kat véglegesen elveszíted.
A másik specedre vonatkozó módosítások is megjelentek, annyi változtatást kérek, hogy ne a felével, hanem konkrét számértékkel essen a másik gyorsasága, adj meg konkrét hatóidőt és a HP-kat véglegesen elveszíted.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Oké... javaslat. 2. specem válna az elsővé. A te kikötéseddel.
2. képesség: (tudtommal Shiel leadta)
Esutel képes helyet cserélni bárkivel. Ez olyan, mint a teleportációt, azzal a különbséggel, hogy ő és a célpontja cserélnek helyet, nem pedig ő "utazik" valahova. A csere bármikor lehetséges, csak dobni kell előtte.
2. képesség: (tudtommal Shiel leadta)
Esutel képes helyet cserélni bárkivel. Ez olyan, mint a teleportációt, azzal a különbséggel, hogy ő és a célpontja cserélnek helyet, nem pedig ő "utazik" valahova. A csere bármikor lehetséges, csak dobni kell előtte.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Rendben, a második képességet elfogadom. A csereberés spec viszont most Jun birtokában van, szóval azt csak akkor, ha ő is belemegy.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Jun képessége a tárgyakra érvényes, Esutelé meg csak emberre és persze a rajtuk lévő felszerelésre lenne érvényes.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Emberrel is cserélt már helyet küzdőtéren, bármivel működik a képessége. Szóval ugyanaz lenne, csak a tiéd nem működik mindennel.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Akkor megkérdezem tőle...
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Jun-t nem zavarja
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Yosshi, akkor elfogadom és köszönöm az együttműködést
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Specváltozás
- Régi:
Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak az egyik statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontja, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Ha csak egy ellenfele volt, akkor a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a választott stat pontja.
Ha többen vannak egy harc során, akkor annyi körre, ahány körön át használta képességét, a jelenlevők legalacsonyabb statjára esik vissza a sajátja, ha az kisebb, mint a sajátja. Ha nem kisebb, akkor a saját statja 2/3-ra esik vissza.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvétel, csak az elosztott pontokra érvényes, a fegyverek és kiegészítők értékét nem kapja meg, hanem a sajátját használja.
Egyetlen egy statot választhat (Pl. gyorsaság, fegyverkezelés, stb), s bármelyiket választhatja.
Új:
Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak az egyik statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontja, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Minden esetben a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a választott stat pontja.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvétel, csak az elosztott pontokra érvényes, a fegyverek és kiegészítők értékét nem kapja meg, hanem a sajátját használja.
Egyetlen egy statot választhat (Pl. gyorsaság, fegyverkezelés, stb), s bármelyiket választhatja.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Ossu!
Elfogadom a változtatást.
Elfogadom a változtatást.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Képességmódosítás
Régi: 2. képesség:
Esutel képes helyet cserélni bárkivel. Ez olyan, mint a teleportáció, azzal a különbséggel, hogy ő és a célpontja cserélnek helyet, nem pedig ő "utazik" valahova. A csere bármikor lehetséges, csak dobni kell előtte.
Új: 2. képesség:
Esutel képes helyet cserélni bárkivel. Ez olyan, mint a teleportáció, azzal a különbséggel, hogy ő és a célpontja cserélnek helyet, nem pedig ő "utazik" valahova.
Ha támadás indult rá, s ezért cserél valakivel, akkor a támadást a másik illető kapja meg, akivel cserélt. //Ezt eddig is így játszottam ki//
Idomár és távharc esetén tehát ha Esu a támadóval cserél, akkor a támadó maga kapja meg a sebzést, mivel pontosan Esu helyére kerül. Ebben az esetben 3 kör lehűlési idő szükséges a képesség újraaktiválásakor, de csak akkor, ha sebzéselkerülése végett aktiválná megint. Bármely esetben, ha nem történik sebzés (elvétés, vagy más tényező, vagy nem is volt támadás), nincs lehűlési idő, bármikor újra használhatja a képességet, csak dobni kell előtte.
De ha nem a támadóval cserél helyet, hanem egy teljesen más játékossal, akkor is az a valaki más kapja be a sebzést.
Ha KT-ról van szó, s a KT-ban nem részt vevő valakivel cserél helyet Esu, és védett területen vannak, akkor a fentebb említett eset valósul meg, amikor is nem történik sebzés. Tehát nincs lehűlési idő.
Tehát csak akkor van szükség lehűlési időre, ha a támadó betalál, s vagy HP, vagy páncél veszteség éri az áldozatot.
//Jellemzően rám, talán kicsit bonyolultan fogalmaztam és persze hosszan. Ha tudsz rövidített verziót, szívesen fogadom. ^^ //
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Növeljük meg öt körre a lehűlési időt, mivel nem pusztán csak megfosztja a sebzésétől a támadót, hanem ellene (vagy más ellenséged ellen) is fordítja.
"Ha KT-ról van szó, s a KT-ban nem részt vevő valakivel cserél helyet Esu, és védett területen vannak, akkor a fentebb említett eset valósul meg, amikor is nem történik sebzés. Tehát nincs lehűlési idő."
Ezt a részt pedig nem tudom ebben a formában engedni, ha van a környéken akár csak egyvalaki, úgy sebezhetetlenné válnál a támadód számára.
"Ha KT-ról van szó, s a KT-ban nem részt vevő valakivel cserél helyet Esu, és védett területen vannak, akkor a fentebb említett eset valósul meg, amikor is nem történik sebzés. Tehát nincs lehűlési idő."
Ezt a részt pedig nem tudom ebben a formában engedni, ha van a környéken akár csak egyvalaki, úgy sebezhetetlenné válnál a támadód számára.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Akkor az olyan esetben legyen 3 kör a lehűlési idő
Tehát:
Ha történik sebzés: 5 kör lehűlés
Ha sikertelen, de volt támadás: 3 kör lehűlés
Ha csak taktika, vagy egyéb ok miatt, nem pedig támadás elkerülése végett használom: 0 lehűlés
Így?
Tehát:
Ha történik sebzés: 5 kör lehűlés
Ha sikertelen, de volt támadás: 3 kör lehűlés
Ha csak taktika, vagy egyéb ok miatt, nem pedig támadás elkerülése végett használom: 0 lehűlés
Így?
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
Képi módosítás
- Régi:
- 1. képesség:
Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak az egyik statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontja, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Minden esetben a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a választott stat pontja.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvétel, csak az elosztott pontokra érvényes, a fegyverek és kiegészítők értékét nem kapja meg, hanem a sajátját használja.
Egyetlen egy statot választhat (Pl. gyorsaság, fegyverkezelés, stb), s bármelyiket választhatja.
Új:1. képesség:
Solum solamen: képes fölvenni ellenfele, vagy a harcban résztvevők közül annak az egyik statját, akinek a legmagasabb a jelenlévők között. Csak annyija lesz, mint a legnagyobb statu játékos pontja, nem adódnak a pontok hozzá a sajátjához. Ez 3 saját támadáskörig tart maximum. Minden esetben a használat után annyi saját támadáskörig, ameddig használta, saját pontjainak a 2/3-ra esik vissza a választott stat pontja.
Bármikor befejezheti a képességét, de egyszerre csak 3 saját támadáskörig használhatja, majd 3 saját támadáskörig "pihen" a fentebb látható módon. Majd ismét bekapcsolhatja a képességét, s ez addig mehet, míg vége nincs a harcnak.
(Saját támadáskörön azt értem, hogy pl bossharcokban mások támadásköre nem számít bele a speciális képességének kitartásában, mások 3. támadásakor nem múlik el, hanem saját 3 támadásig tart ki a képessége.)
A statfelvételkor pontosan annyi pontja lesz Esunak felszerelésekkel együtt, mint a másik tagtól lemásolt stat értéke összesen felszerelésekkel együtt. Bár a felszereléseket nem kapja meg, de annyi pontot kap az alapra, amennyi kiegészíti, s pontosan egyenlő lesz a lemásolt stat összpontszámával.
Egyetlen egy statot választhat (Pl. gyorsaság, fegyverkezelés, stb), s bármelyiket választhatja.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
Re: Esutel
Ossu!
Meghánytam-vetettem a kérelmed. A képességed így is elég erős, ez csak még erősebbé tenné, úgyhogy nem fogadom el a módosítást.
Meghánytam-vetettem a kérelmed. A képességed így is elég erős, ez csak még erősebbé tenné, úgyhogy nem fogadom el a módosítást.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Esutel
3. Képesség
Death mode: Esutel képes elhagyni a testét. Szellem módba képes váltani, de ebben a módban semmit nem képes cselekedni, csak lát és hall, de nem érez semmit, s tapintani, hangot kiadni sem tud. Nem érzékelhető a jelenléte, láthatatlan. A teste mozdíthatatlan, és Immortal Object, tehát nem támadható, nem lopható tőle semmi ebben a helyzetben. (A ruhája sem mozdítható)
A képesség aktiválásakor 3 módot választhat. (Aki ismeri a counter strike-ot, annak ismerősek lehetnek ezek, ott amikor valaki meghal, ezek közül a nézetek közül választhat.)
- Szellem mód: amikor oda repülhet ahova csak akar, át tud menni a falakon, fel tud repülni az égig, berepülhet a föld alá, nincs akadályozó tényező, bármin átmehet, emberen is.
- Megfigyelő mód: Felülnézetben követni képes egy kiválasztott JK-t, NJK-t és mobot. Ebben a helyzetben mozdulnia sem kell, mert a rendszer alapból követésre van állítva, így addig látja a kiválasztott személyt felülnézetben, amíg ez a mód be van kapcsolva.
- Belső kép mód: Ebben az esetben a kiválasztott célszemély fejéből néz ki. Azt látja, amit az illető lát, és azt hallja, amit az illető hall. De nem érzi, amit a célszemély érez, se fizikai dolgokat, sem illatokat, semmit, és mozdítani sem képes a célszemélyt. Azonban ebben a módban látja a célszemély menüjét, leveleit, ha az megnyitja, s látja minden mozdulatát. (FIGYELEM! A célszemély nem érzékelheti, hogy van rajta kívül ott valaki!!)
Egyik módból a másikba bármikor átmehet, nem kell újra aktiválni a képességet.
Ezekben az állapotokban bármeddig képes megmaradni, nincs időkorlátja, s ez idő alatt természetesen nem képes cselekvésre, de a teste viszont immortal object és a rendszer élőnek mutatja, de nincsen indikátora. (Olyan lesz, mint Yui az animében)
Ez a képessége egy rendszerhibából fejlődött ki. Ez a rendszerhiba lépett fel nála pár nappal később, amikor "nyaralás" céljából egy kis időre elhagyta a céhet. Egyszer csak szellemmódba került s képtelen volt visszalépni a testébe. Időbe kerül neki, hogy megtanulja képességként használni ezt a hibát, s megtanulja használni, irányítani, s vissza tudjon lépni a testébe.
Bossharcokban: 5 kiskörig képes fenntartani a képességet. Ha a boss őt támadja, s ő ezután rögtön aktiválja a képességet, ki tudja védeni a támadást (blokk), de támadni már nem tud abban a körben, s mindaddig, amíg fenntartja a képességet (max 5 kiskör, vagy 1 teljes nagy kör?), addig nem veszít se páncélt sem életpontot, de támadni sem tud. Ha támadják, immortal object felirat jelenik meg felette.
Ha a boss támadja, de Esu is támadni akar abban a körben, akkor nem tudja kivédeni a boss támadását, de támadhat, s a támadása utántól számítandó a képesség felvétel. (tehát támadása után már nem támadható Esu)
Ha a bosst magára switch-eli, s ezután alkalmazza a képességet, a switch nem tűnik le róla, hanem mindaddig megmarad (tehát a boss őt támadja), amíg valaki más le nem switcheli. Switchelni sem tud Esu, ha ezt a képijét akarja használni a boss támadásának blokkolására, de ha beengedi a boss támadását és ő maga is támad, akkor switchelhet is, s azután felveheti a képit.
(Mindez akkor igaz, ha fenn akarja tartani a képit legalább 2 kiskörig!)
A visszatöltődési idő 5 nagy kör. (vagy lehet kevesebb?)
Párbaj: 2-es párbaj esetén ha csak egy támadást akar blokkolni, akkor azt megteheti, de ha támadni akar, akkor ki kell kapcsolnia a képijét, amit már abban a körben megtehet. (Ugyanabbana a hsz.ben) Párbaj esetében a lehűlési idő ismét 5 kör (vagy lehet kevesebb?). Azonban Esu azt is megteheti, hogy aktiválja a képességet, s nem tér vissza. Tehát nincs a képességnek időtartama, hogy meddig tarthatja fenn magán, a végtelenségig húzhatja. Ha legalább 3 körön át magán tartja a képességet (vagyis az ellenfele már unatkozik, mert semmit nem tud vele kezdeni), akkor a párbaj véget ér egy "ERROR" felirattal, és senki sem győz.
Boss harcban is megteheti, hogy blokkolja a támadást ezzel a képivel, s azt is, hogy ugyanabban a körben (hsz-ben) ki is kapcsolja, de a lehűlési idő így is 5 nagy kör. (vagy engedéllyel kevesebb.) Azt azonban nem teheti meg boss harcban, hogy a végtelenségig magán tartsa a képit, tehát a maximum képi fenntartás az 5 kiskör.
Koshitsu Esutel- Íjász
- Hozzászólások száma : 806
Join date : 2012. Dec. 19.
Age : 28
Tartózkodási hely : Artes Limen
Karakterlap
Szint: 22
Indikátor: Zöld
Céh: Artes Liberales
1 / 2 oldal • 1, 2
1 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.