Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
3 posters
1 / 1 oldal
Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
– Annyira tudtam, hogy itt foglak megtalálni – tettem Hokushin vállára a kezemet. A Kezdetek Városában álltunk, egy kissé félreeső részben, az Arénától nem is olyan messzire. – Ez a játék nagyon dinamikus, az új információk hamar bekerülnek a rendszerbe. Gyakran járok az egyik kocsmába, mert sok érdekes alak megfordul ott, akikkel tudok erről-arról információkat cserélni, és képzeld, nemrég egy új NPC-re figyeltem fel. Nagydarab, iszogató vadállat, a nap huszonnégy órájában szomorúan csóválja a fejét. Képzeld, Hokushin, külön NPC-t teremtett neked a rendszer! A Küzdőterek Zsoldosa – így hív téged az az alak. Azt mondja, hogy lelkes kezdő vagy, de ő kikapott tőled – mesélem neki az elmúlt órák eseményeit.
A történetem sajnos kicsit csonka, ugyanis az NPC elmondta azt is, hogy ez amolyan gúnynév, hiszen ez a lelkes kezdő egyelőre nem túl sikeres, viszont ettől függetlenül nem adja fel. És hogy miért szomorkodik ő ezen? Hát azért, mert ő viszont kikapott Hokushintól. Ez nyilvánvalóan nem igaz, hiszen NPC-k nem harcolhatnak a küzdőtéren, viszont én remekül szórakoztam rajta, hiszen nagyon jól mutatja a rendszer kreativitását. Pirospontot érdemel!
– Mostanában én is küzdőteres harcokkal próbálom elütni az időmet – fordulok vissza az Aréna felé. – Mennyire érsz rá, lenne kedved velem is megmozgatni a tagjaidat? – Már épp mondanám, hogy nem igazán hiszem el, miszerint nehezen győzedelmeskedik, mert ügyesen forgatta közös kalandunkban a kardját és érdekes, jó ötletei voltak, de aztán beharapom a szám szélét, mielőtt olyasmit mondok el, ami talán jobb, ha titok marad.
– Küzdőterek Zsoldosa, kiállsz velem? – nézek rá mosolyogva.
Őszintén szólva feldobott a híre, és érdekel, hogy az NPC információiból mi igaz, és mi nem az. Illetve ezt egy kicsit figyelmeztetésnek is szántam Hokushin felé: a SOA gyorsan feldolgozza azokat az információkat, amikről a játékosok beszélnek.
A történetem sajnos kicsit csonka, ugyanis az NPC elmondta azt is, hogy ez amolyan gúnynév, hiszen ez a lelkes kezdő egyelőre nem túl sikeres, viszont ettől függetlenül nem adja fel. És hogy miért szomorkodik ő ezen? Hát azért, mert ő viszont kikapott Hokushintól. Ez nyilvánvalóan nem igaz, hiszen NPC-k nem harcolhatnak a küzdőtéren, viszont én remekül szórakoztam rajta, hiszen nagyon jól mutatja a rendszer kreativitását. Pirospontot érdemel!
– Mostanában én is küzdőteres harcokkal próbálom elütni az időmet – fordulok vissza az Aréna felé. – Mennyire érsz rá, lenne kedved velem is megmozgatni a tagjaidat? – Már épp mondanám, hogy nem igazán hiszem el, miszerint nehezen győzedelmeskedik, mert ügyesen forgatta közös kalandunkban a kardját és érdekes, jó ötletei voltak, de aztán beharapom a szám szélét, mielőtt olyasmit mondok el, ami talán jobb, ha titok marad.
– Küzdőterek Zsoldosa, kiállsz velem? – nézek rá mosolyogva.
Őszintén szólva feldobott a híre, és érdekel, hogy az NPC információiból mi igaz, és mi nem az. Illetve ezt egy kicsit figyelmeztetésnek is szántam Hokushin felé: a SOA gyorsan feldolgozza azokat az információkat, amikről a játékosok beszélnek.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Az életben az a fontos, hogy ráleljünk mindennek a pozitív oldalára. Igaz, hogy eddig egy párbajt sem nyertem meg, és sokan tehetségesebbek nálam de volt egy fontos dolog. Méghozzá az, hogy én még mindig éltem. Ugyanis semmire nem mentem volna hatalmas erővel, vagy szélsebes gyorsasággal a másvilágon. Ahogy a mondás is tartja a szegény ember annak örüljön amije van. Én örültem is de azért el tudtam volna viselni, ha mondjuk gyorsabb lettem volna. Dilemmázásomat közben egy erős kéz és egy barátságos hang zavarta meg. Hátrafordultam és az a pápaszemes fiú állt mellettem akit nemrég láttam.
Azt mondta pontosan tudta, hogy ott fog megtalálni. Utána arról mesélt néha elszokott menni kocsmázni, hogy némi új információhoz juthasson. Ahogy ott beszélgetett egy új NPC-re lett figyelmes akit a rendszer külön az én tiszteletemre hozott létre ráadásul még egy becenevet is kaptam a Küzdőterek zsoldosa. Ezután ez az NPC azt állította neki, hogy én legyőzte amire egyáltalán nem emlékeztem.
-Érdekes egy név bár nem tudom honnan jött a zsoldoskifejezés. Azt meg ne hidd el, hogy kikapott tőlem mert soha életemben nem harcoltam NPC ellen és szeretek más tollával ékeskedni. Azonban fogalmam sem volt- róla, hogy egyáltalán bármi hírem lesz.-
Majd arról mesélt ő is párbajokkal porbálozott és, hogy nincs-e egy kis időm gyakorolgatni. Éppenséggel volt időm is és kedvem is róla legalább száz százalékig tudhattam ,hogy ha nyer nem fog kivégezni a végén. Bár ezzel megpróbáltam nem törődni mert csak zavart az életben maradásban. Íjásszal azelőtt úgysem volt szerencsém megküzdeni így remek alkalomnak ígérkezett egy kis tapasztalat szerzéshez. Mikor újdonsült becenevemen hívott már tudtam mindenképpen el kell fogadnom a kihívást. Lassan felé fordítottam a tekintetem és kedves hangon válaszoltam neki.
-Hát, hogy volnék képes visszautasítani egy ilyen nagylelkű ajánlatot? Benne vagyok csak mond meg hol kezdjük.-
Ezzel a hírével sikerült feldobnia a napomat és alig vártam, hogy elkezdjük a mulatságot. Amint a helyszínen vagyunk megvárom míg kihív. Ostoba módon nem rontok rá hanem figyelek mi lesz az első lépése.
Azt mondta pontosan tudta, hogy ott fog megtalálni. Utána arról mesélt néha elszokott menni kocsmázni, hogy némi új információhoz juthasson. Ahogy ott beszélgetett egy új NPC-re lett figyelmes akit a rendszer külön az én tiszteletemre hozott létre ráadásul még egy becenevet is kaptam a Küzdőterek zsoldosa. Ezután ez az NPC azt állította neki, hogy én legyőzte amire egyáltalán nem emlékeztem.
-Érdekes egy név bár nem tudom honnan jött a zsoldoskifejezés. Azt meg ne hidd el, hogy kikapott tőlem mert soha életemben nem harcoltam NPC ellen és szeretek más tollával ékeskedni. Azonban fogalmam sem volt- róla, hogy egyáltalán bármi hírem lesz.-
Majd arról mesélt ő is párbajokkal porbálozott és, hogy nincs-e egy kis időm gyakorolgatni. Éppenséggel volt időm is és kedvem is róla legalább száz százalékig tudhattam ,hogy ha nyer nem fog kivégezni a végén. Bár ezzel megpróbáltam nem törődni mert csak zavart az életben maradásban. Íjásszal azelőtt úgysem volt szerencsém megküzdeni így remek alkalomnak ígérkezett egy kis tapasztalat szerzéshez. Mikor újdonsült becenevemen hívott már tudtam mindenképpen el kell fogadnom a kihívást. Lassan felé fordítottam a tekintetem és kedves hangon válaszoltam neki.
-Hát, hogy volnék képes visszautasítani egy ilyen nagylelkű ajánlatot? Benne vagyok csak mond meg hol kezdjük.-
Ezzel a hírével sikerült feldobnia a napomat és alig vártam, hogy elkezdjük a mulatságot. Amint a helyszínen vagyunk megvárom míg kihív. Ostoba módon nem rontok rá hanem figyelek mi lesz az első lépése.
A hozzászólást Hokushin összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 12 2012, 15:45-kor.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Hogy hol kezdjük?
Az Aréna felé akartam mutatni, ahol biztos sokszor megfordult már – legalábbis ő sem tagadta, hogy ne ütötte volna el sok idejét azon a területen. Viszont pont ezért… – Mondd csak, mit szólnál egy kis változatossághoz? – csillant meg a fény szemüvegemen, miközben fordultam, és a külső területek felé kezdtem el terelni őt. Nem voltunk túl messze a kaputól, amin keresztül elhagyhatjuk a várost, és a… nem voltam biztos benne. Lehívtam a térképem. – A Kezdetek Erdeje tökéletes lesz. Kevés mob, nem túl valószínű, hogy megzavarnak minket. – A szemüvegemben tükröződött a terület elém kivetített mása. Még mindig azt tanulmányoztam, de a tekintetem közben Hokushinra fordítottam, és közben próbáltam további információhoz jutni arról, hogy pontosan melyik területe is kell nekünk. Sajnos nem találtam olyan információt, hogy merre jár a legkevesebb játékos.
– Biztos hallottál már a kinti Küzdőtér lehetőségéről. Ott kevesebb a nyomás, én szívesen kipróbálnám. – vetettem fel barátságos hangon, de közben Hokushint ellentmondást nem tűrően terelgettem arra. Igazából annyira megtetszett az ötletem, hogy nem akartam lemondani róla.
– Itt nem láthat minket más – mosolyogtam rá megkérdőjelezhető szándékkal a hangomban. – Senki nem fog ránk bukkanni… – Időközben létrehoztam a Küzdőteret, Hokushinnak elküldve a kihívást. Miközben ő elfogadta, közöttünk felvillant egy nagy hármas.
Négy!
Ráérősen sétáltam hátra, közben lassan kezembe vettem az íjamat.
Három!
Szembefordultam Hokushinnal.
Kettő!
A tegezemből nyilat vettem elő, és megfeszítettem vele a húrt.
Egy!
Az ujjam táncolt az idegen, miközben a csatánk kezdetét jelző hang felharsant! Lépésekre számítottam, arra, hogy felém fut majd. Érdekelt a gyorsasága, vagy hogy milyen taktikát alkalmaz, cikázni fog-e, vagy egyenesen nekem ront…
Arra azonban semmiképpen nem számítottam, hogy egy helyben marad.
– Ez valami fura taktika? – lestem ki meglepetten megfeszített íjam mögül. A nyíl ezüstös ragyogása alábbhagyott, ahogy kimozdultam a lövőállásból.
Az Aréna felé akartam mutatni, ahol biztos sokszor megfordult már – legalábbis ő sem tagadta, hogy ne ütötte volna el sok idejét azon a területen. Viszont pont ezért… – Mondd csak, mit szólnál egy kis változatossághoz? – csillant meg a fény szemüvegemen, miközben fordultam, és a külső területek felé kezdtem el terelni őt. Nem voltunk túl messze a kaputól, amin keresztül elhagyhatjuk a várost, és a… nem voltam biztos benne. Lehívtam a térképem. – A Kezdetek Erdeje tökéletes lesz. Kevés mob, nem túl valószínű, hogy megzavarnak minket. – A szemüvegemben tükröződött a terület elém kivetített mása. Még mindig azt tanulmányoztam, de a tekintetem közben Hokushinra fordítottam, és közben próbáltam további információhoz jutni arról, hogy pontosan melyik területe is kell nekünk. Sajnos nem találtam olyan információt, hogy merre jár a legkevesebb játékos.
– Biztos hallottál már a kinti Küzdőtér lehetőségéről. Ott kevesebb a nyomás, én szívesen kipróbálnám. – vetettem fel barátságos hangon, de közben Hokushint ellentmondást nem tűrően terelgettem arra. Igazából annyira megtetszett az ötletem, hogy nem akartam lemondani róla.
– Itt nem láthat minket más – mosolyogtam rá megkérdőjelezhető szándékkal a hangomban. – Senki nem fog ránk bukkanni… – Időközben létrehoztam a Küzdőteret, Hokushinnak elküldve a kihívást. Miközben ő elfogadta, közöttünk felvillant egy nagy hármas.
Négy!
Ráérősen sétáltam hátra, közben lassan kezembe vettem az íjamat.
Három!
Szembefordultam Hokushinnal.
Kettő!
A tegezemből nyilat vettem elő, és megfeszítettem vele a húrt.
Egy!
Az ujjam táncolt az idegen, miközben a csatánk kezdetét jelző hang felharsant! Lépésekre számítottam, arra, hogy felém fut majd. Érdekelt a gyorsasága, vagy hogy milyen taktikát alkalmaz, cikázni fog-e, vagy egyenesen nekem ront…
Arra azonban semmiképpen nem számítottam, hogy egy helyben marad.
– Ez valami fura taktika? – lestem ki meglepetten megfeszített íjam mögül. A nyíl ezüstös ragyogása alábbhagyott, ahogy kimozdultam a lövőállásból.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Amiért felvetettem neki, hogy válassza ki a küzdelmünk színhelyét valami változatóságról kezdett beszélni majd akár egy gyerek elkezdett taszigálni a kapu felé. Akár egy kis suhanc aki a szüleit taszigálja a játékbolt irányába. Én is meg szerettem volna küzdeni vele de azért nem volt ennyire sietős hisz rengeteg időnk volt még sajnos. Amint kiértünk a kapun közölte velem, hogy A Kezdetek Erdejébe tartunk majd megtorpant mint aki nem tudja merre menjen és elkezdett kattintatni. Elsőre nem tudtam mi a baja de aztán leesett, hogy a térképet böngészi megfelelő csata helyszínnek. Miközben keresgélt elkezdett nekem beszélni a kinti küzdőtérről.
-Én még nem voltam ott. Egyszerűen csak ott párbajoztam ahol az ellenfélre sikerült ráakadnom. Legyen ahogy te mondod mindig jó ha új dolgokat tapasztalhat az ember.-
Igaz teljesen fölösleges volt bármit is mondanom ugyanis úgy terelgetett mint egy szigorú édesanya a fürödni nem kívánó gyermekét. Miközben vezetgetett engem ráakadt egy helyre ahol elmondása szerint senki nem akadhat ránk. Ez elég furcsán hangzott. Ha nem ő mondta volna akkor meg lettem volna győződve, hogy az illető vagy meg akar ölni vagy testi vágyait akarja enyhíteni. De mivel Ranmaruval voltam ott és tudtommal ő is az ellenkező nem híve volt így nem izgattam magam különösebben eme furcsa kijelentése miatt. Mikor megtaláltuk az ideális csatahelyszínt elővette a kihívó panelt amit én azonnal leokéztam. Nem ez volt az első párbajom azonban az izgalom a visszaszámlálás által keltett izgalom még mindig nem csökkent. Most is olyan érzés volt mintha az idő lelassult volna. Mire letelt az idő elővettem a kardomat erősen megmarkoltam mindkét kezemmel majd enyhén felfelé döntve ellenfelem irányába mutattam vele. Mikor lejárt az idő vártam egy kis időt de nem történt semmi. Kis idő múlva megkérdezte ez valami új taktika. Bizonyára ő is meglepődött, hogy ellenfele nem támad.
Úgy döntöttem nem fogok belefutni a nyílvesszőibe ezért kivárom mit fog csinálni. A biztonság kedvéért felkészültem arra, hogy arrébb szökkenjek a nyílvesszők útjából. Ha esetleg túl gyorsak lenének a nyilai nekem megpróbálok egy hozzám közel aló fa mögé elrejtőzni és onnan rohangálni egy fától a másikig. Reménykedek nem egy mesterlövész még és, hogy a mozgó célpontot nehezebben találja el.
-Én még nem voltam ott. Egyszerűen csak ott párbajoztam ahol az ellenfélre sikerült ráakadnom. Legyen ahogy te mondod mindig jó ha új dolgokat tapasztalhat az ember.-
Igaz teljesen fölösleges volt bármit is mondanom ugyanis úgy terelgetett mint egy szigorú édesanya a fürödni nem kívánó gyermekét. Miközben vezetgetett engem ráakadt egy helyre ahol elmondása szerint senki nem akadhat ránk. Ez elég furcsán hangzott. Ha nem ő mondta volna akkor meg lettem volna győződve, hogy az illető vagy meg akar ölni vagy testi vágyait akarja enyhíteni. De mivel Ranmaruval voltam ott és tudtommal ő is az ellenkező nem híve volt így nem izgattam magam különösebben eme furcsa kijelentése miatt. Mikor megtaláltuk az ideális csatahelyszínt elővette a kihívó panelt amit én azonnal leokéztam. Nem ez volt az első párbajom azonban az izgalom a visszaszámlálás által keltett izgalom még mindig nem csökkent. Most is olyan érzés volt mintha az idő lelassult volna. Mire letelt az idő elővettem a kardomat erősen megmarkoltam mindkét kezemmel majd enyhén felfelé döntve ellenfelem irányába mutattam vele. Mikor lejárt az idő vártam egy kis időt de nem történt semmi. Kis idő múlva megkérdezte ez valami új taktika. Bizonyára ő is meglepődött, hogy ellenfele nem támad.
Úgy döntöttem nem fogok belefutni a nyílvesszőibe ezért kivárom mit fog csinálni. A biztonság kedvéért felkészültem arra, hogy arrébb szökkenjek a nyílvesszők útjából. Ha esetleg túl gyorsak lenének a nyilai nekem megpróbálok egy hozzám közel aló fa mögé elrejtőzni és onnan rohangálni egy fától a másikig. Reménykedek nem egy mesterlövész még és, hogy a mozgó célpontot nehezebben találja el.
A hozzászólást Hokushin összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 12 2012, 15:44-kor.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
– Rendben van, legyen hát akarod szerint! – sziszegtem cseppet sem barátságosan, és újra felhúztam az íjamat. Szinte még az első nyílvesszőt sem lőttem ki, mikor máris ott volt a húron a következő, és küldtem a testvére után, hogy aztán a harmadikkal se tegyek másként, és…
…
Szerettem a mágus karaktereteket. Változatosak voltak, sokszínűek, és ha jó volt a rendszer, akkor nem is nagyon lehetett elcseszni őket pl azzal, hogy rosszul osztottam le a skillpontjaimat. Hiába akadtam össze velem teljesen megegyező szintű é fajtájú mágussal, mégis két teljesen ellentétes harcmodor csapott össze. Mindig nagy élmény ilyen karakterrel játszani.
A SAO legfeljebb három távolsági karaktert ajánlott. Találtam egy harcművész kasztot, amiről nekem inkább a fegyvermester jutott eszembe, hiszen a fegyverekben való jártassága volt az előnye. Azon gondolkoztam: megkockáztatom, és dobófegyverre szakosodok majd. De aztán felfedeztem két másik kasztot is. Az idomár! Nagyon tetszett a lehetőség, mert ilyen szépen kidolgozott idomáros kasztot rég láttam. Kipróbáltam volna, mert érdekelt az élmény, ahogy egy virtuális állat úgy jár körülöttem, hogy megérinthetem. Ő az enyém. Túl sok volt viszont a hátránya ennek a kasztnak, amiket nem akartam bevállalni. És ott volt az íjász, amelyik… több pozitív módosítása is volt, mint a 10%-al olcsóbb képzettségvásárlás, a gyorsasága. Nem tűnt túl nagy árnak az állandó nyílvétel, vagy az, hogy közelharcban megbénulunk. Ezért ezt választottam. Így lettem íjász.
Idővel aztán megéreztem: mennyire egysíkú számomra ez a kaszt mondjuk egy varázslóval szemben. A SAOban nincs varázslat, és így sok régi beidegződésemnek és reflexemnek nem vehetem hasznát. Cserébe gyors vagyok, és fix fegyverre támaszkodhatok, nem úgy, mint a folyton kifogyó manna.
Viszont semmilyen stílusát nem találtam így a harcnak.
Ott álltam szemben Hokushinnal, és semmi nem jutott eszembe, hogy a lövöldözésen túl mit tehetnék még ellene. Főleg, hogy hamarosan rá kellett jönnöm: nem is lassabb nálam, teljesen egy szinten vagyunk ilyen szempontból. Nem tudtam kitalálni jobbat: igyekeztem minél többször eltalálni, és a HP-jét egyre lejjebb vinni addig, amíg elér hozzám.
…
Szerettem a mágus karaktereteket. Változatosak voltak, sokszínűek, és ha jó volt a rendszer, akkor nem is nagyon lehetett elcseszni őket pl azzal, hogy rosszul osztottam le a skillpontjaimat. Hiába akadtam össze velem teljesen megegyező szintű é fajtájú mágussal, mégis két teljesen ellentétes harcmodor csapott össze. Mindig nagy élmény ilyen karakterrel játszani.
A SAO legfeljebb három távolsági karaktert ajánlott. Találtam egy harcművész kasztot, amiről nekem inkább a fegyvermester jutott eszembe, hiszen a fegyverekben való jártassága volt az előnye. Azon gondolkoztam: megkockáztatom, és dobófegyverre szakosodok majd. De aztán felfedeztem két másik kasztot is. Az idomár! Nagyon tetszett a lehetőség, mert ilyen szépen kidolgozott idomáros kasztot rég láttam. Kipróbáltam volna, mert érdekelt az élmény, ahogy egy virtuális állat úgy jár körülöttem, hogy megérinthetem. Ő az enyém. Túl sok volt viszont a hátránya ennek a kasztnak, amiket nem akartam bevállalni. És ott volt az íjász, amelyik… több pozitív módosítása is volt, mint a 10%-al olcsóbb képzettségvásárlás, a gyorsasága. Nem tűnt túl nagy árnak az állandó nyílvétel, vagy az, hogy közelharcban megbénulunk. Ezért ezt választottam. Így lettem íjász.
Idővel aztán megéreztem: mennyire egysíkú számomra ez a kaszt mondjuk egy varázslóval szemben. A SAOban nincs varázslat, és így sok régi beidegződésemnek és reflexemnek nem vehetem hasznát. Cserébe gyors vagyok, és fix fegyverre támaszkodhatok, nem úgy, mint a folyton kifogyó manna.
Viszont semmilyen stílusát nem találtam így a harcnak.
Ott álltam szemben Hokushinnal, és semmi nem jutott eszembe, hogy a lövöldözésen túl mit tehetnék még ellene. Főleg, hogy hamarosan rá kellett jönnöm: nem is lassabb nálam, teljesen egy szinten vagyunk ilyen szempontból. Nem tudtam kitalálni jobbat: igyekeztem minél többször eltalálni, és a HP-jét egyre lejjebb vinni addig, amíg elér hozzám.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Haláli nyugalommal húzta fel az ily-ját az én kedves ellenfelem majd szép egyenes ívben elhagyta a vessző a nyilat. Szerencsémre felkészültem a menekülésre így nyílvessző pont a mellkasom hűlt helyén hatolt keresztül. Azzal nem is volt bajom csak a másik féltucattal amit utána lőtt ki. Az jutott volna eszembe, hogy egyik őse géppuska lehetett azonban ilyen ötletelésre nem maradt időm. Miközben a biztonságot sejtető fatörzs felé rohantam kalimpálva akár egy idióta csak reménykedni tudtam, hogy nem talál el. A fa bár csak pár lépésre volt mégis kilométereknek tűnt a távolság. Mindegy egyes nyílvessző egyre közelebb suhant el a hátam mögött. A szívem majd kiszakadt a helyéről de én csak rohantam tovább. Mikor már csak egy lépésre voltam a fától valami az oldalamnak ütközött ezért ijedtembe a fa mögé vetettem magam. Azonban kissé elvétettem az ugrást így sikerült túl ugranom a fa takarásán. Gyorsan négykézláb visszatolattam a biztonságos védelmezőm mögé. Ezt nagyon jól tettem mert a landolási helyemre egy szép kis nyílvessző repült. Még egyáltalán nem fáradtam ki csak az izgalom és az adrenalin együttes hatása miatt úgy fújtattam akár egy tűzokádó sárkány. Hátamat a fatörzsnek vettem míg lábaimat kinyújtva üldögéltem. Kissé kilestem a fa takarásából megnézzem hol van most Ranmaru. Viszont amint kidugtam a fejem rögtön vissza kellet húznom nehogy egy nyílvessző eltalálja a fejemet. Eme folyamatos nyílzáporból arra következtettem, hogy nem szeretné ha közelebb érnék hozzá. Pedig muszáj volt valahogy megközelítenem hisz én a távolból nem tehettem semmit. Az egyetlen esélyem az volt ha kihasználom a fák takarást és úgy közelítem meg. Az viszont nagy gond volt, hogy a közelében egy árva bokor sem volt nemhogy egy fa. Tanakodás közben valami beleakadt a kezembe és mikor lenéztem láttam, hogy még mindig az oldalamból lóg ki az a bizonyos nyílvessző. Megfogtam és egy rántással kitéptem a testemből. Annyit legalább megtudtam, hogy öt pontot sebez lövésenként és, hogy ügyesen céloz. Ez a csata nem is az erőről szólt sokkal inkább a türelemről és a tudásról pont mint egy kasjátszmában. Muszáj volt az ellenfelem előtt járni egy lépéssel. Eme ötlettől vezérelve levettem a kabátomat majd feltápászkodtam a földről. Az egyetlen logikus terv az, hogy eldobom a kabátomat és míg ő a gomblukkészítéssel lesz elfoglalva ahhoz a fához rohanok amelyiket csak tudom. Az a lényeg, hogy ne találjon el és minél közelebbi fedezéket szerezzek. Szerencsére van még egy két trükk a tarsolyomra így nem esek kétségbe.
A hozzászólást Hokushin összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 12 2012, 10:20-kor.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
És tényleg legalább ugyan olyan gyors volt, mint én magam. Ez döbbenetes! Ezek után nem is igazán értettem, hogyan nem vert meg eddig senkit… Már ha hinni lehet az NPC-nek.
A taktikája igen egyszerű volt: azt alkalmazta, amit eddig én is. Nem mozdult, amíg csak az ellenfél végre meg nem iramodott, majd az első másodpercek után „kiismerve” a másik stílusát, úgy változtatta a tervét, ahogy kellett. Nyilván nem beszélhettünk teljes kiismerésről, hiszen még csak egyes szintűek voltunk, de azért amit tudott, beleadott. Nagyon ügyes volt!
– Ez szánalmas! – kiabáltam torkom szakadtából.
Ráadásul nem rontott rám egyből, mint ahogy eddig az összes közelharci ellenfelem, hanem módszeresen haladt előre: először csak az egyik fa, majd nyilván lépésről lépésre próbált haladni. Őszintén meglepett: ez egy gondolkodó, okos harcos lépései voltak! Legalábbis az én szemszögemből mindenképpen.
– Ne úgy harcolj, mint valami útszéli háztájékról szakasztott kutya!
Máris elérte az első fát, és egyetlen találatot számoltam. Ez így nem hangzik túl jól. Ráadásul… mi többet csinálhattam volna? Valahányszor azt láttam, hogy mozdulni készül, lőttem. Nem gondoltam volna, hogy ebből előnyt farag, és nem játszottam még eleget ahhoz Nerve Gear sisakos játékokkal, hogy átálljon a fejem az ilyen trükkökhöz: ha a kabátját kihajítja, én bizony tényleg beleeresztek nem egy nyílvesszőt. 2000-es évekbeli retro vadnyugati filmekből láttam ilyen trükköt, nekem viszont egy nagy előnyöm volt hozzájuk képest: a yagan, aminek hála sokkal gyorsabban észre tudom venni, ha mozdul valami a látóteremben. Rögvest feltűnt Hokushin ellenkező irányba indulása, de túlságosan rá voltam fixálva a kabátra ahhoz, hogy reagálni is ilyen gyorsan tudjak: pánikszerűen rántottam rá az íjam, de így még kevesebb esélyt adtam magamnak a találatra, pedig korábban is 7 találatból sikerült egy nyílvesszővel eltalálnom.
Pedig most már azt pedzegettem, hogy talán egy lélegzetvételnyivel mintha gyorsabb lennék nála…
A taktikája igen egyszerű volt: azt alkalmazta, amit eddig én is. Nem mozdult, amíg csak az ellenfél végre meg nem iramodott, majd az első másodpercek után „kiismerve” a másik stílusát, úgy változtatta a tervét, ahogy kellett. Nyilván nem beszélhettünk teljes kiismerésről, hiszen még csak egyes szintűek voltunk, de azért amit tudott, beleadott. Nagyon ügyes volt!
– Ez szánalmas! – kiabáltam torkom szakadtából.
Ráadásul nem rontott rám egyből, mint ahogy eddig az összes közelharci ellenfelem, hanem módszeresen haladt előre: először csak az egyik fa, majd nyilván lépésről lépésre próbált haladni. Őszintén meglepett: ez egy gondolkodó, okos harcos lépései voltak! Legalábbis az én szemszögemből mindenképpen.
– Ne úgy harcolj, mint valami útszéli háztájékról szakasztott kutya!
Máris elérte az első fát, és egyetlen találatot számoltam. Ez így nem hangzik túl jól. Ráadásul… mi többet csinálhattam volna? Valahányszor azt láttam, hogy mozdulni készül, lőttem. Nem gondoltam volna, hogy ebből előnyt farag, és nem játszottam még eleget ahhoz Nerve Gear sisakos játékokkal, hogy átálljon a fejem az ilyen trükkökhöz: ha a kabátját kihajítja, én bizony tényleg beleeresztek nem egy nyílvesszőt. 2000-es évekbeli retro vadnyugati filmekből láttam ilyen trükköt, nekem viszont egy nagy előnyöm volt hozzájuk képest: a yagan, aminek hála sokkal gyorsabban észre tudom venni, ha mozdul valami a látóteremben. Rögvest feltűnt Hokushin ellenkező irányba indulása, de túlságosan rá voltam fixálva a kabátra ahhoz, hogy reagálni is ilyen gyorsan tudjak: pánikszerűen rántottam rá az íjam, de így még kevesebb esélyt adtam magamnak a találatra, pedig korábban is 7 találatból sikerült egy nyílvesszővel eltalálnom.
Pedig most már azt pedzegettem, hogy talán egy lélegzetvételnyivel mintha gyorsabb lennék nála…
// Eddig 9 nyílvessző biztosan elhasználva. //
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
A taktikám nagyon egyszerű volt se nem zseniális se nem korszakalkotó. Egyszerűen abból állt, hogy hagyhattam magamat szitává lőni. Ezt akárki tudhatta aki rendelkezik egy kis józan paraszti ésszel. Csak egy ostoba rohant volna szembe egy nyílvesszővel vagy aki ki tudta volna védeni. Én nem tartottam magamat olyan képzetnek, hogy képes legyek egy ilyen fogásra. Nem maradt más választásom minthogy védekező üzemmódban maradjak. Küzdelem közben többször is szidalmazott ami kissé megbántott tekintve, hogy eddig milyen jóban voltunk. A kabátos trükk nagyon jó ötletnek bizonyult egy bizonyos pontig. Épphogy csak elindultam a kabátba máris legalább egy nyílvessző csapódott bele. Mindössze a mellettem lévő fáig tudtam eljutni mielőtt újabb nyílvessző zúgott el a hátam mögött majd egy másik ami pont súrolta a nyakamat. Ennyi éppen elég volt, hogy újabb életerő pontokat veszítsek. Fogalmam sem volt mi módon de pillanatok alatt átlátott a tervemen. Úgy látszott nem csak legenda, hogy a szemüvegesek eszesebbek másoknál. A fa mögött lapultam kezemben az oldalamból kivett nyílvesszővel és közben azon gondolkoztam mit kéne tennem. A közvetlen támadáshoz túlságosan is messze volt. Muszáj volt valahogyan ismét elterelnem a figyelmét. Azonban több ruhadarabomtól nem akartam megválni és más trükk nem jutott eszembe. Pedig az agyamat gyorsan kellet járatnom, ugyanis nem várhattam el, hogy a pápaszemes türelmesen kivárja míg én kitalálok valamit. A nagy gondolkozás közepette fölnéztem az égre a ragyogó nap meg egy pillanatra belesütött a szemembe amitől színes foltokat kezdtem látni. Hirtelen eszembe jutott, hogy ezt talán még a javamra is tudnám fordítani. A kardos kezemet kinyújtottam az oltalmazó fa mögül és megpróbáltam tükörként használni, hogy elvakítsam az ellenfelemet.
Ha az összejön azonnal kirontok a fa mögül és frontális támadást indítok ellene. Egy lépés erejéig még a sebességemet is felgyorsítom 4,5-re amint sikerül megvágnom visszabújok egy másik fa mögé. Ha esetleg ez a módszer sikeresnek bizonyul többször is megpróbálkozom vele. Kudarc esetén az elinduláskor célba vesz képességemet arra használom, hogy visszaugorjak a pajzsom mögé.
(Eddig két találatot kaptam be)
Ha az összejön azonnal kirontok a fa mögül és frontális támadást indítok ellene. Egy lépés erejéig még a sebességemet is felgyorsítom 4,5-re amint sikerül megvágnom visszabújok egy másik fa mögé. Ha esetleg ez a módszer sikeresnek bizonyul többször is megpróbálkozom vele. Kudarc esetén az elinduláskor célba vesz képességemet arra használom, hogy visszaugorjak a pajzsom mögé.
(Eddig két találatot kaptam be)
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Két találat! Őszintén: a második esetben túl sok múlott a szerencsén ahhoz, hogy büszke lehessek rá. Hokushin taktikájából nagyon jól látszott, hogy ügyesen gondolkozik, nyugodtan kezeli a helyzetet. Úgy döntöttem: elég a szidalmazásokból. Csak kizökkentem velük az elmés meglátásaiból, amivel eddig egyre közelebb és közelebb került hozzám. Bár nem volt se bokor, se fa körülöttem, de éppen ezért úgy láttam, hogy nagyjából már csak egy utolsó nagy iram kell neki ahhoz, hogy közvetlenül hozzám elérjen, és akkor… Egyelőre nem igazán volt tervem. Nem akartam még arra a pillanatra gondolni, amikor egymással szemben állunk, helyette inkább a saját kezembe vettem a kezdeményezést. Most én következem! – döntöttem el. Hokushin trükkjei jók voltak. Lássuk, én mit tudok kihozni magamból.
Eddig fix célpont lettem volna egy távolsági karakternek, hiszen a mozgásom nem volt több mint a nyilak pakolása, és az íj állandó felhúzása. Hokushin is ezért tudott töretlenül felém araszolni fától fáig. Így hát… helyet kellett változtatnom, és mivel nem fotoszintetizáltam, se zöld nem voltam, ez nem jelentett különösebb kihívást. A csend, amit a megmozdulás titkossága igényelt, az már annál inkább. Hokushin nagyon-nagyon tapasztalt harcosnak tűnt a szememben, mert a kardját használta. A tükröződésben láthatta, hogy nem maradtam a helyem. A fenébe!
Még jónéhány lépés volt, mire annyit tudtam volna haladni, hogy a fa mögötti Hokushinra tüzet nyithassak, és most megkockáztattam az egyáltalán nem zajmentes rohanást. Az íjamat közben felajzottam, a nyíl ott feszült benne. Valószínűleg észrevesz, és nagy eséllyel el fog tudni hajolni, ha eltalálom, akkor az most nem a szerencsémen, hanem tényleg az én szaktudásomon múlik, ami… így első szintűként még annyira nem nagy. Most meglátjuk… – biztattam magam.
Eddig fix célpont lettem volna egy távolsági karakternek, hiszen a mozgásom nem volt több mint a nyilak pakolása, és az íj állandó felhúzása. Hokushin is ezért tudott töretlenül felém araszolni fától fáig. Így hát… helyet kellett változtatnom, és mivel nem fotoszintetizáltam, se zöld nem voltam, ez nem jelentett különösebb kihívást. A csend, amit a megmozdulás titkossága igényelt, az már annál inkább. Hokushin nagyon-nagyon tapasztalt harcosnak tűnt a szememben, mert a kardját használta. A tükröződésben láthatta, hogy nem maradtam a helyem. A fenébe!
Még jónéhány lépés volt, mire annyit tudtam volna haladni, hogy a fa mögötti Hokushinra tüzet nyithassak, és most megkockáztattam az egyáltalán nem zajmentes rohanást. Az íjamat közben felajzottam, a nyíl ott feszült benne. Valószínűleg észrevesz, és nagy eséllyel el fog tudni hajolni, ha eltalálom, akkor az most nem a szerencsémen, hanem tényleg az én szaktudásomon múlik, ami… így első szintűként még annyira nem nagy. Most meglátjuk… – biztattam magam.
// Eddig 13 nyílvessző biztosan elhasználva. //
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Sajnos nem jöhet össze minden úgy ahogy az ember szeretné. Kinyújtottam a kardomat és megpróbáltam belevilágítani mind a négy szemébe. Azonban nem halottam semmit, hogy esetleg elvakult volna. Egy-két pillanatnyi töprengés után rájöttem látni és nem hallani kell, hogy elvakult. Ráadásul ha csak célzás nélkül szóróm a fénysugarakat annak semmi értelme nincsen. Ezért úgy döntöttem megkockáztatok egy apró pillantást. Mikor éppen kidugtam volna a fejem egy furcsa zaj keltette föl az érdeklődésemet. Nem csak az hang volt érdekes hanem annak közelsége. Ezt nem volt más lépések zöreje ami tényleg nem sok jót ígért számomra. Amint feleszméltem már ott volt mellettem Ranmaru és ezúttal nem számíthattam a fa oltalmára. A hidegvéremnek vagy esetleg a félelmemnek köszönthetően aktiváltam a képességemet és így ki tudtam kerülni az első nyíl veszőt. Más megoldást nem látva elindultam fel vágtázó tempóban, hogy még azelőtt elkapjam mielőtt újra eltalálna. Azonban ami ezután történt a véletlen furcsa játékának is mondható. Amint egyre közelebb értem ő egy gyönyörű lövéssel eltalálta a szívemet abban a pillanatban pedig egy fűcsomóra léptem ami miatt elvesztettem az egyensúlyomat és így végigszántottam a földet. Közben a kardom kirepült a kezemből majd pörögve egy két karnyújtásnyira tőlem a földbe állt. Látványom elég lehangoló lehetett én a földön feküdtem mozdulatlanul szívemből meg egy nyílvessző ágaskodott ki. Nem tudtam mást kitalálni mint a halott ember türkjét. Megvárom míg elég közel kerül hozzám majd megragadom a gallérjánál fogva és jó párszor lefejelem. Hála a kasztom sajátosságának én fegyver nélkül is tudok harcolni. Mivel tudom, hogy erre ő nemképes abban reménykedem, hogy ő megfeledkezik arról, hogy én más vagyok mint ő.
Azonban ha nem veszi be a csalit és újabb becspodást érzékelek a testemben fölpattanok kirántom a kardom a földből és üvöltve nekirontok.
Ha esetleg a földbe lő pár vesszőt mellém, hogy az esetleges csalást megelőzze próbálok nem mozdulni de az izgalomtól egy vékony izzadságcsepp végigcsordogál az arcomon majd.
Azonban ha nem veszi be a csalit és újabb becspodást érzékelek a testemben fölpattanok kirántom a kardom a földből és üvöltve nekirontok.
Ha esetleg a földbe lő pár vesszőt mellém, hogy az esetleges csalást megelőzze próbálok nem mozdulni de az izgalomtól egy vékony izzadságcsepp végigcsordogál az arcomon majd.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
// Eddig 15 nyílvessző biztosan elhasználva. //
Támadásom sikeresebb volt, mint vártam, és ennek egyetlen oka volt: Hokushin támadásba lendült, nem bujkált többé, de így, hogy szembe futott velem, ki volt szolgáltatva a nyilaimnak. Nem mintha ez zavarta volna őt, alig hittem a szememnek, milyen jó ritmusban kerüli ki a támadásomat, ami célpont nélkül suhan így el a válla felett, viszont nem bánik jól a különleges képességével, és bár az alapelgondolás jó, hiszen szinte pont előttem állna meg, de itt látszik még, hogy ő sem magasabb szintű nálam, és miközben én eltalálom, nem csak az életereje zuhan kritikus mélységekbe, hanem ő maga is nagyot zakózik.
Automatikusan hátráltam, így pont van annyi különbség közöttünk, hogy használhassam az íjam, de egyrészről morális problémáim adódnak, másrészről először jutok ide egy Küzdőteres szituációban. Fogalmam sincs, hogy mit kéne most tennem, ha nem törölni, hanem szimplán győzni szeretnék.
Leeresztem az íjamat.
Hokushin nem mozdul, én pedig már meg sem kérdezem, hogy ez valami furcsa technika-e. Nyilván az, de én nem látom a lényegét. A harcunk kezdetén is ügyesen kezdte, talán most sincs másként. Így viszont én nem akarok győzni. Talán arra vár, hogy „kivégezzem”? Hát akkor… arra várhat – határozom el magam egy mély sóhajjal, majd a kardja után nézek. Ha még mindig nem mozdult, akkor megkopogtatom vele a feje tetejét. – Állj fel, Zsoldos. – Kardot nem tudok használni, és mivel nem fénylett a penge úgy, mint a nyilaim, ha sebezni tudok velük, ezért bátran kopogtattam vele Hokushin fejét. – Állj fel, és folytassuk! – nyújtottam a kezemet is. Az íj a hátamon lógott. – Mert ez így unalmas – tettem hozzá.
– És egy kérdésem is volna. Most hogy a fenébe tudnálak legyőzni? Mármint ne haragudj, de nem maradt sok életpontod, egy újabb nyíl elvileg már levinné. Én viszont semmiképpen sem akarlak törölni. Akkor hogyan? Vagy mi lesz az életpontjaiddal, szükséged lesz Potionra?
Automatikusan hátráltam, így pont van annyi különbség közöttünk, hogy használhassam az íjam, de egyrészről morális problémáim adódnak, másrészről először jutok ide egy Küzdőteres szituációban. Fogalmam sincs, hogy mit kéne most tennem, ha nem törölni, hanem szimplán győzni szeretnék.
Leeresztem az íjamat.
Hokushin nem mozdul, én pedig már meg sem kérdezem, hogy ez valami furcsa technika-e. Nyilván az, de én nem látom a lényegét. A harcunk kezdetén is ügyesen kezdte, talán most sincs másként. Így viszont én nem akarok győzni. Talán arra vár, hogy „kivégezzem”? Hát akkor… arra várhat – határozom el magam egy mély sóhajjal, majd a kardja után nézek. Ha még mindig nem mozdult, akkor megkopogtatom vele a feje tetejét. – Állj fel, Zsoldos. – Kardot nem tudok használni, és mivel nem fénylett a penge úgy, mint a nyilaim, ha sebezni tudok velük, ezért bátran kopogtattam vele Hokushin fejét. – Állj fel, és folytassuk! – nyújtottam a kezemet is. Az íj a hátamon lógott. – Mert ez így unalmas – tettem hozzá.
– És egy kérdésem is volna. Most hogy a fenébe tudnálak legyőzni? Mármint ne haragudj, de nem maradt sok életpontod, egy újabb nyíl elvileg már levinné. Én viszont semmiképpen sem akarlak törölni. Akkor hogyan? Vagy mi lesz az életpontjaiddal, szükséged lesz Potionra?
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
A földön feküdtem kezeim és lábaim széttárva akár egy békának a szemhéjam lecsukva. Pont úgy nézte ki akár egy halott azzal a nyílvesszővel a szívemben. Bár a fűszálak enyhén csiklandozták a fülemet én ellenálltam a pofavágásnak. Abban reménykedtem ,hogy megrémül a mozdulatlan testem látványától és fölém hajol akár a hős herceg hófehérkéhez. Ám én nem arra vártam, hogy megcsókoljon hanem, hogy kellő közelségben legyen hozzám én meg csupa kedvességből háromszor négyszer megfejelem. Bár elég alamuszi volta de kicsit hülye is. Kölyökoromban az egyik haverommal szkanderoztam mikor minden ok nélkül behúztam egyet a szemének. Szerencsémre olyan gyenge voltam, hogy meg se érezte ezért nem torolta meg. Fogalmam sem volt mi ütött belém akkor de azóta tudtam a kisördög bennem is ott lapul. Ott feküdtem, hogy a kis halacska ráharapjon a csalira azonban ez nem jött össze. Jóval óvatosabb volt annál, hogy ilyen ótvaros türknek bedőljön. Hangosan odaszólt nekem, hogy álljak fel és folytassuk tehát már ezer százalékos, hogy nem hitte el amit látott. Kinyitottam a szememet és akkor megláttam az életerő csíkomat. Mindössze két aprócska pont választott el a teljes megsemmisüléstől. Nagy szerencsém volt, hogy ismét egy barátságos ellenféllel hozott össze a sors. Majd megkérdezte, hogyan tudna engem legyőzni. Válasz helyett inkább elkezdtem hangosan nevetni. Ez a kacaj szívből jövő volt nemcsak az ostobaságom miatt nevettem hanem azért mert nagyon jól szórakoztam. Nevetés közben felültem, hogy szembe kerüljek Ranmaruval.
-Ez úgy szokott lenni, hogy a végső csapás előtt kapsz egy kérdést mit szeretnél győzni vagy megölni az ellenfeledet. Nálad bizonyára felajzott fegyverrel kell céloznod, hogy előjöjjön. Úgy látszik zsinórban ez a harmadik csata amit elvesztettem. De az én hibám amiért óvatlan voltam túlságosan lefoglalt, hogy kedves vagy.-
-Ez úgy szokott lenni, hogy a végső csapás előtt kapsz egy kérdést mit szeretnél győzni vagy megölni az ellenfeledet. Nálad bizonyára felajzott fegyverrel kell céloznod, hogy előjöjjön. Úgy látszik zsinórban ez a harmadik csata amit elvesztettem. De az én hibám amiért óvatlan voltam túlságosan lefoglalt, hogy kedves vagy.-
A hozzászólást Hokushin összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Vas. Aug. 12 2012, 15:43-kor.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
// 15 elhasználva. //
– Hogy kedves vagyok…? – terült szét a meglepetés az arcomon. Nem igazán tudtam mit kezdeni hirtelen ezzel az információval. Biztos gúnyolódik – jutott eszembe, és magamban bólintottam is. Annak volt értelme. Az ironizálásnak.
– Oh, a gúnyolódások – kezdtem. – Ne haragudj miattuk. Azt hittem, hogy az ismertségünk miatt visszafogod magad, ezért akartalak hergelni, de aztán úgy éreztem, hogy csak visszavetlek vele. Azt meg természetesen nem akartam. – Időközben próbáltam a kezébe adni a kardját.
– Még nincs vége a csatának, mit szólnál, ha folytatnánk? – nyújtottam neki a kezem. Nem mintha egyébként nem tudott volna felállni, nyilván olyasmi volt ez, mint egy baráti jobb.
Igazából fogalmam sincs, hogy egy ennyire baráti helyzetből hogyan fogunk újra harcolni. Hiszen én ott álltam mellette, az íjammal a hátamon, ő viszont ha felállt, akkor karddal a kezében, bármikor meg tudott volna sebezni. Mivel nem voltam tisztában az életpontjaival, nem szórakozhattam, de valamiért mégis magam akartam kezdeményezni, így hát... A kezemet ökölbe szorítottam, az felfénylett, én pedig terveim szerint hatalmasat pancsoltam az arcába, majd automatikusan lökném hátra magam, hogy kikerüljek a közeléből, és újra használhassam a nyilaimat.
Hogy mire szeretnék támaszkodni? A gyorsaságomra. Nagyon reménykedek benne, hogy mire egy ember távolság lesz közöttünk, magyarán a rendszer engedni fogja a távolsági eszközök használatát, maradni fog még életpontom. Elég kellemetlen volna, ha nem így lenne, főleg, hogy ha jól érzékelem, és eddig nem fogta vissza magát, akkor gyorsabb is vagyok nála… mintha. És akkor elvileg nem lehet probléma azzal, hogy megint rácélozhassak egy nyílvesszőt. Azzal pedig nem fogok teketóriázni. Ha előkerül ez a szituáció, akkor minden további nélkül elengedem a nyilamat, hadd jutasson további előnyökhöz.
– Oh, a gúnyolódások – kezdtem. – Ne haragudj miattuk. Azt hittem, hogy az ismertségünk miatt visszafogod magad, ezért akartalak hergelni, de aztán úgy éreztem, hogy csak visszavetlek vele. Azt meg természetesen nem akartam. – Időközben próbáltam a kezébe adni a kardját.
– Még nincs vége a csatának, mit szólnál, ha folytatnánk? – nyújtottam neki a kezem. Nem mintha egyébként nem tudott volna felállni, nyilván olyasmi volt ez, mint egy baráti jobb.
Igazából fogalmam sincs, hogy egy ennyire baráti helyzetből hogyan fogunk újra harcolni. Hiszen én ott álltam mellette, az íjammal a hátamon, ő viszont ha felállt, akkor karddal a kezében, bármikor meg tudott volna sebezni. Mivel nem voltam tisztában az életpontjaival, nem szórakozhattam, de valamiért mégis magam akartam kezdeményezni, így hát... A kezemet ökölbe szorítottam, az felfénylett, én pedig terveim szerint hatalmasat pancsoltam az arcába, majd automatikusan lökném hátra magam, hogy kikerüljek a közeléből, és újra használhassam a nyilaimat.
Hogy mire szeretnék támaszkodni? A gyorsaságomra. Nagyon reménykedek benne, hogy mire egy ember távolság lesz közöttünk, magyarán a rendszer engedni fogja a távolsági eszközök használatát, maradni fog még életpontom. Elég kellemetlen volna, ha nem így lenne, főleg, hogy ha jól érzékelem, és eddig nem fogta vissza magát, akkor gyorsabb is vagyok nála… mintha. És akkor elvileg nem lehet probléma azzal, hogy megint rácélozhassak egy nyílvesszőt. Azzal pedig nem fogok teketóriázni. Ha előkerül ez a szituáció, akkor minden további nélkül elengedem a nyilamat, hadd jutasson további előnyökhöz.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Amíg kényelmesen heverésztem elmagyarázta nekem, hogy azért gúnyolódott nehogy visszafogjam magamat. Sajnos ez nem jött össze neki valamiért nem voltam képes mindent beleadni az ütközetbe. Legalább egy újabb leckével gazdagabb lettem. Mindig agy bele apait anyait egy küzdelembe mindegy barát vagy ellenség a másik fél. Volt szíves visszaadni nekem a kardomat én meg mankónak használva feltápászkodtam a földről. Amint felkeltem lassan lenéztem a mellemre amiből még mindig az a bizonyos nyílvessző kandikált kifelé. Lassan megfogtam a szabad bal kezemmel és egy erőteljes rántással kitéptem magamból. Arra biztattam a tudatomat, hogy ez úgyse fog fájni ezért tudtam ilyen hirtelen kirántani azt az izét. Mikor kint volt elhajítottam majd újra Ranmarura néztem. Ő abban a pillanatban egy hatalmas behúzott a képembe amitől beindultak az ösztöneim és mielőtt hátrasiklott volna sikeresen megvágtam a mellkasát a kardommal. Fájdalmat igaz nem éreztem de azért rosszul eset, hogy így orvul támadt rám. Egyetlen egy életerő pontot vont le a rendszer de maradt még egy. Ez a Ranmaru nagyon harcmániás lehetett de nem az ő hibája volt. Mivel nem láttuk egymás pontjait nem tudhattuk ki, hogy áll. Az egyetlen lehetőségemet vetettem be vagyis utánarohantam. Gyors akartam lenni mielőtt újra becélozna. Tisztában voltam ha megteszi akkor ő lesz a győztes én pedig újabb vereséggel gazdagodok. Annyira nem is zavart a gondolat, hogy veszítek, hisz már jó pár alkalommal megtörtént velem. Ezek a párbajok arra jók, hogy tanuljunk és a hibák ne ismétlődhessenek meg. Azonban ha valaki oly ostoba, hogy mindig ugyanazokba a hibáiba esik előbb utóbb beadja a kulcsot. Bár a távolságot elnézve esélyem sem volt idejében elérni.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Nem tudtam, hogy mennyire vegyem komolyan Hokushint, amikor ádáz csapkodásba kezdett. Főleg, hogy rá kellett jönnöm: nem veszítette el a józan eszét, egyszerűen ott álltam közvetlenül előtte, és kihasználta az alkalmat. Szó nem volt itt eszetlen vagdalkozásról, csak nem láttam még, hogy milyen az, amikor végre cséphadaró üzemmódba kapcsolhat, és úgy irthatja az ellent – avagy jelen esetben engem –, ahogy csak ér. Első körben a páncélzatom érezte meg a csapásait, majd abban a pillanatban az életerőm is. Én nem támadtam, mert arra gondoltam, hogy fene fogja egyesével leszedegetni a maradék életerejét, hiszen addig akár ki is csinálhat. Nem mintha annak a veszélyét, hogy ő fog győzni, nem éreztem volna meg az életerőpontjaimon, amikor még mindig kartávolságra voltam tőle, és ő újabb sikeres támadást vitt be a gyorsaságommal szemben: így már csak 14 életerőpontom maradt! Egyszerre rohant át rajtam az ijedség és a meglepettség. Nana, szedd össze magad Ranmaru!
A gyorsaságomat használva próbáltam kijjebb cikázni, és kihasználtam a rendszer előnyét, miszerint fájdalom nem létezett, ha eltaláltak, így miközben az előbb Hokushin kardja kétszer is átjárt, én elővettem az íjamat, és nyilat illesztettem rá. Céloztam volna, de túl közel volt Hokushin, nem engedte még a rendszer, fél lépés ha kellhetett még a távolsághoz.
Amitől kicsit megijedtem: mi lesz, ha Hokushin újra beveti a képességét? Nem ismertem azokat a képességeket, amiket aktiválni kellett, hogy mennyiszer és mennyi időnként lehet ellőni őket. A yagan passzív, állandó képesség volt, és így nekem – nagyrészt – tökéletesen meg is felelt. Viszont a rendes skillek?
Éppen ezért kicsit pánikszerűen viselkedtem, amikor ha sikerült kikerülnöm a csapásai közül, és a nyilam felfénylik a helyes pózban, máris engedem el a húrt. Nem a fejére célzok, nem valamelyik végtagja a lényeges, hanem a gyomra: a legnagyobb felület, amit csak becélozhatok, és a legtöbb eséllyel el is találom. Átfut az agyamon: talán ha a képességét használja, akkor se kerülheti ki. Viszont amint a nyíl áthalad rajta, és újra előttem fog állni, megint nagy gondban leszek…
…Ezzel akkor akarok majd foglalkozni, ha belekerülök a szituációba. Így egyelőre csak az köti le minden energiám, hogy a tervemet végbe tudjam vinni.
A gyorsaságomat használva próbáltam kijjebb cikázni, és kihasználtam a rendszer előnyét, miszerint fájdalom nem létezett, ha eltaláltak, így miközben az előbb Hokushin kardja kétszer is átjárt, én elővettem az íjamat, és nyilat illesztettem rá. Céloztam volna, de túl közel volt Hokushin, nem engedte még a rendszer, fél lépés ha kellhetett még a távolsághoz.
Amitől kicsit megijedtem: mi lesz, ha Hokushin újra beveti a képességét? Nem ismertem azokat a képességeket, amiket aktiválni kellett, hogy mennyiszer és mennyi időnként lehet ellőni őket. A yagan passzív, állandó képesség volt, és így nekem – nagyrészt – tökéletesen meg is felelt. Viszont a rendes skillek?
Éppen ezért kicsit pánikszerűen viselkedtem, amikor ha sikerült kikerülnöm a csapásai közül, és a nyilam felfénylik a helyes pózban, máris engedem el a húrt. Nem a fejére célzok, nem valamelyik végtagja a lényeges, hanem a gyomra: a legnagyobb felület, amit csak becélozhatok, és a legtöbb eséllyel el is találom. Átfut az agyamon: talán ha a képességét használja, akkor se kerülheti ki. Viszont amint a nyíl áthalad rajta, és újra előttem fog állni, megint nagy gondban leszek…
…Ezzel akkor akarok majd foglalkozni, ha belekerülök a szituációba. Így egyelőre csak az köti le minden energiám, hogy a tervemet végbe tudjam vinni.
// Ha mindent sikerül kivitelezni, akkor 16 nyíl lett elhasználva. //
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
Ez nem is harc volt hanem inkább fogócska. Ő megpróbált minél nagyobb távolságot tartani én pedig ennek ellenkezőjét szerettem volna. Nem értettem miért nem célzott rám közelről de egyelőre nem is foglalkoztam vele. Csak az izgatott, hogy nem lő egy ideig tán a túlzott közelségem zavarja és ezt igyekeztem kihasználni. Bár ő gyorsabb volt mint én így is a sarkában lihegtem akár egy véreb. Az ő specialitása a távolból való gyilkolás volt az enyém pedig, hogy szemtől szembe nézem meg mit forgat az ellenfelem a fejében. Némi szaladgálás után rájöttem azért nem céloz be mert bizonyos távolságból nem képes rá. Valami hasonlóról olvastam abban a kis könyvben amit a boltból hoztam ingyen. Úgy látszik mégsem értéktelen az amit ingyen osztogatnak. Azonban a sok találat kissé kifárasztotta a testemet így ha közel is jutottam hozzá csak a puszta levegőbe hasítottam pengémmel. Nem voltam képes normálisan koncentrálni a vágáshoz. Rohangálás közben véletlenül szélesebbre vettem a kanyart így lemaradtam Ranmaru mögött pár lépéssel. Ennyi neki bőven elég volt ahhoz, hogy végre célba vegyen. Fölösleges volt őt követnem mert a szemem előtt feltűnt a vesztes felírat. Ezeket szerint ha én vesztettem akkor kizárásos alapon ő lett a győztes. Eltettem a kardomat majd mikor odabattyogtam hozzá baráti jobbomat nyújtottam neki.
-Gratulálok megérdemled, hogy nyertél. Nekem ez a harmadik vereségem zsinórba. Szerintem már valami vigasz díjat kellene átadniuk olyan sokat voltam a vesztes oldalon. És mielőtt elfelejtem itt van 15 darab nyílvessző talán ez kárpótol a veszteségeidért. Azért vettem ha netán együtt kalandozunk és szorult helyzetbe kerülünk mindig legyen tartalék.-
Ezzel átadtam neki 15 darab nyílvesszőt és egy baráti kézfogást.
-Gratulálok megérdemled, hogy nyertél. Nekem ez a harmadik vereségem zsinórba. Szerintem már valami vigasz díjat kellene átadniuk olyan sokat voltam a vesztes oldalon. És mielőtt elfelejtem itt van 15 darab nyílvessző talán ez kárpótol a veszteségeidért. Azért vettem ha netán együtt kalandozunk és szorult helyzetbe kerülünk mindig legyen tartalék.-
Ezzel átadtam neki 15 darab nyílvesszőt és egy baráti kézfogást.
kÖSZÖNÖM A KALANDOT REMEKÜL ÉREZTEM MAGAM. MÁR LE LEHET ELELLENŐRIZNI.
_________________
Most
- Spoiler:
8 szint
Élet: 9 (+2)(+1)(+5)=(45)
Fegyverkezelés: 15 (+2)(+2)(+5)(+1)(+5)
Erő: 9 (+2)(+5)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 9(+1)(+5)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
párbaj Kimiko vs Incubus vs Ayani vs Hokushin
- Spoiler:
Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 3 (+1)(+2)
Gyorsaság: 11 (gyorstalpaló+8,)
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Ragnarök,
- Spoiler:
- Élet: 4 (+2)(+1)=(20)
Fegyverkezelés: 9 (+2)(+2)(+5)
Erő: 4 (+2)
Kitartás: 8 (+1)(+2)(+5)
Gyorsaság: 4(+1)(+ 8 )
Speciális képesség: 2 (+2)
Felszerelés:
Selyem Köpeny (+1 fegyverkezelés, +1 speciális képesség)
"Hálóvágó" (+3 erő) //kard//
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hokushin- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 200
Join date : 2012. Aug. 02.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hokushin vs Tatsuki Ranmaru
A küzdőteret lezárom!
Jutalom: 15 exp, 50 arany
Hokushin, gratulálok a szintlépéshez!
ui.: Vonj le 15 nyílvesszőt, Ranmaru meg 1-et.
Jutalom: 15 exp, 50 arany
Hokushin, gratulálok a szintlépéshez!
ui.: Vonj le 15 nyílvesszőt, Ranmaru meg 1-et.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Similar topics
» Jindai vs Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru vs. Szophie
» Tatsuki Ranmaru
» Sakamoto Rin és Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru
» Tatsuki Ranmaru vs. Szophie
» Tatsuki Ranmaru
» Sakamoto Rin és Tatsuki Ranmaru
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.