Csak egy íjász
4 posters
5 / 6 oldal
5 / 6 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Csak egy íjász
Következő ellenfeled: 16. Hullafalók
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Csak egy íjász
első cselekvés: képességpróba (Nyílzápor, 5 db nyíllal a hullafalóba, 2 felett sikeres, minden találat után távolsági sebzés/2 sebzés, maximum az eredeti sebzés másfélszerese, elvesz egy támadási esélyt)
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
The member 'Cearso' has done the following action : Kockadobás
'Római stílusos 6-os' :
'Római stílusos 6-os' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Csak egy íjász
hp: 250, páncél: 65
közelharci sebzés: 1
távolsági sebzés: 78
CSP: 175 (5 támadás)/ fél CSP 88,5 (2 támadás)
------------------
Hála valamilyen csodának, most nem az óríás jött elém, hanem eg kissé gusztustalanabb ellenfél. Itt biztos, hogy nem lesz elég a fizikai erő, de a biztonság kedvéért megpróbálkozok egy tiszta győzelemmel, nehogy később ez a pár elvesztegetett életpont miatt ne tudjak továbbjutni az egyik ellenfél ellen. Persze attól félek a legkevésbé, hogy egy vagy két életponton függ majd az egyik küzdelem. Ha aggódnom kell majd az életem miatt, akkor biztos, hogy az életem nagy része oda fog veszni.
Tehát megpróbálkozok egy sebzés nélküli győzelemmel. Azt nem mondhatom, hogy nagyot kockáztatok, hiszen, ha nem sikerül, akkor le tudod ütni a támadása után is, ugyanúgy, mintha nem próbálkoztam volna. Az eredmény engem is meglepett.
----------------------------------------
SP: 7,6
támadásra nem kell dobni
specre 2 felett kell dobni.
nyílzápor: (5 találat, 39+39+39+0+0=117)
4 támadás, (78+5) (Artemisz sebzése minden találat után nő 1-gyel),
78+6, 78+7, 78+8
pihi
és egy végső támadás (78+ kivégzi a bosst.
összesen 541 sebzés.
(7 cselekvés)
közelharci sebzés: 1
távolsági sebzés: 78
CSP: 175 (5 támadás)/ fél CSP 88,5 (2 támadás)
------------------
Hála valamilyen csodának, most nem az óríás jött elém, hanem eg kissé gusztustalanabb ellenfél. Itt biztos, hogy nem lesz elég a fizikai erő, de a biztonság kedvéért megpróbálkozok egy tiszta győzelemmel, nehogy később ez a pár elvesztegetett életpont miatt ne tudjak továbbjutni az egyik ellenfél ellen. Persze attól félek a legkevésbé, hogy egy vagy két életponton függ majd az egyik küzdelem. Ha aggódnom kell majd az életem miatt, akkor biztos, hogy az életem nagy része oda fog veszni.
Tehát megpróbálkozok egy sebzés nélküli győzelemmel. Azt nem mondhatom, hogy nagyot kockáztatok, hiszen, ha nem sikerül, akkor le tudod ütni a támadása után is, ugyanúgy, mintha nem próbálkoztam volna. Az eredmény engem is meglepett.
----------------------------------------
SP: 7,6
támadásra nem kell dobni
specre 2 felett kell dobni.
nyílzápor: (5 találat, 39+39+39+0+0=117)
4 támadás, (78+5) (Artemisz sebzése minden találat után nő 1-gyel),
78+6, 78+7, 78+8
pihi
és egy végső támadás (78+ kivégzi a bosst.
összesen 541 sebzés.
(7 cselekvés)
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
Következő ellenfeled: 4. Zerios, az Ellentámadások Mestere
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Csak egy íjász
hp: 250, páncél: 65
közelharci sebzés: 1
távolsági sebzés: 78
CSP: 175 (5 támadás)/ fél CSP 88,5 (2 támadás)
--------------------
Na akkor most van itt az ideje az újabb cigarettának. Nem aggódom attól, hogy bárki is meglátna, akinek érdekel a véleménye erről. Legalább lazítok egy kicsit, ami várok a megfelelő pillanatra. Beleszívok a papírdarabba, és próbálok nem gondolni az előttem álló nehézségekre, sem pedig a múltra. Márpedig minél inkább el akarom felejteni, annál erősebben jön fel az emlék.
Az előttem álló boss ráadásul nem késztet semmilyen erősebb koncentrációra, hiszen pontosan tudok, hogy csukott szemmel is küzdhetnék, az Artemisz (vagyis inkább a fegyverkezelésem által nyújtott fölényem) akkor is tudná a dolgát.
Így a gondolataim akaratlanul is a múlt felé kezdtek el folyni.
Nem szabad.
Azért jöttem ide, hogy elvonjam a figyelmem ezekről a dolgokról. Mégsem megy. Kényszerből már a szintfőnökhöz is odaszólok.
-Hallod. Szótlanul várakozó. Neked vajon mi lehet a történeted?
Nem is igazán reménykedek abban, hogy választ fogok hallani, így csak magamnak folytatom tovább.
-Biztos vagyok benne, hogy neked is van egy történeted. Nem hiszem, hogy örülsz annak, hogy most már harmadszor is találkozunk ebben a... nem is tudom, minek hívjam? A múlt csapdájábak?
Egy pillanatra elhallgatok. A csend egyre veszélyesebbé válik.
-Nehogy azt hidd, hogy ész nélkül kaszabolok itt mindenkit, csak azért mert ehhez van kedvem. Nekem is megvan a saját történetem. Minden akkor kezdődött, mikor találkoztam egy kereskedő férfivel. Nagyon jó beszélőkéje volt. Olyan dologra tudott rávenni, amit soha nem akartam megtenni. Persze elég hamar meg is bántam ezt a döntésemet. Mikor meghalt, a céh amit hátrahagyott gyökerestül megváltozott. Én sehogyan nem illettem abba a képbe. Ez már évekkel ezelőtt történt, de még mindig nem tudtam feldolgozni a hiányát.
-Ezután volt egy lány. Nem is lány, egy nő, aki mellett minden sokkal könnyebb volt. Aztán egy nap arra ébredtem, hogy nincs többé. Kiakadtam, és hónapokig ki se jöttem a házból. Ez az első alkalom, hogy komolyabb küzdelmet folytatok azóta.
-Mindkét veszteségért magamat okoltam, és ha nem akarok mást is elveszteni, akkor egyszerűen erősebbé kell válnom, hogy megvédhessem őket.
A gömb lassan lilára váltott. Eldobtam a cigarettát, és felemeltem az Artemist.
-Nem is tudom miért meséltem el ezt pont neked, hisz mindketten tudjuk mi lesz a küzdelmünk kimenetele.
Erősebb akarok lenni, mint akkor voltam.
Pár lövéssel leterítem a bosst
-------------
SP: 12,7
Első két körben nem támadok, így
12,7->0,7+12,7=13,4->0,4+12,7=13,1
A harmadik körben 13 támadási lehetőségem van.
támadásra/képességre nem kell dobni.
Várok két kört. (Zerios nem támad)
3. kör:
2 lövés Zerios-ba (meghal)
1 lövés az 1. segítőbe (Óriáspók, meghal)
1 lövés a második segítőbe (Zerios farkasa, meghal)
közelharci sebzés: 1
távolsági sebzés: 78
CSP: 175 (5 támadás)/ fél CSP 88,5 (2 támadás)
--------------------
Na akkor most van itt az ideje az újabb cigarettának. Nem aggódom attól, hogy bárki is meglátna, akinek érdekel a véleménye erről. Legalább lazítok egy kicsit, ami várok a megfelelő pillanatra. Beleszívok a papírdarabba, és próbálok nem gondolni az előttem álló nehézségekre, sem pedig a múltra. Márpedig minél inkább el akarom felejteni, annál erősebben jön fel az emlék.
Az előttem álló boss ráadásul nem késztet semmilyen erősebb koncentrációra, hiszen pontosan tudok, hogy csukott szemmel is küzdhetnék, az Artemisz (vagyis inkább a fegyverkezelésem által nyújtott fölényem) akkor is tudná a dolgát.
Így a gondolataim akaratlanul is a múlt felé kezdtek el folyni.
Nem szabad.
Azért jöttem ide, hogy elvonjam a figyelmem ezekről a dolgokról. Mégsem megy. Kényszerből már a szintfőnökhöz is odaszólok.
-Hallod. Szótlanul várakozó. Neked vajon mi lehet a történeted?
Nem is igazán reménykedek abban, hogy választ fogok hallani, így csak magamnak folytatom tovább.
-Biztos vagyok benne, hogy neked is van egy történeted. Nem hiszem, hogy örülsz annak, hogy most már harmadszor is találkozunk ebben a... nem is tudom, minek hívjam? A múlt csapdájábak?
Egy pillanatra elhallgatok. A csend egyre veszélyesebbé válik.
-Nehogy azt hidd, hogy ész nélkül kaszabolok itt mindenkit, csak azért mert ehhez van kedvem. Nekem is megvan a saját történetem. Minden akkor kezdődött, mikor találkoztam egy kereskedő férfivel. Nagyon jó beszélőkéje volt. Olyan dologra tudott rávenni, amit soha nem akartam megtenni. Persze elég hamar meg is bántam ezt a döntésemet. Mikor meghalt, a céh amit hátrahagyott gyökerestül megváltozott. Én sehogyan nem illettem abba a képbe. Ez már évekkel ezelőtt történt, de még mindig nem tudtam feldolgozni a hiányát.
-Ezután volt egy lány. Nem is lány, egy nő, aki mellett minden sokkal könnyebb volt. Aztán egy nap arra ébredtem, hogy nincs többé. Kiakadtam, és hónapokig ki se jöttem a házból. Ez az első alkalom, hogy komolyabb küzdelmet folytatok azóta.
-Mindkét veszteségért magamat okoltam, és ha nem akarok mást is elveszteni, akkor egyszerűen erősebbé kell válnom, hogy megvédhessem őket.
A gömb lassan lilára váltott. Eldobtam a cigarettát, és felemeltem az Artemist.
-Nem is tudom miért meséltem el ezt pont neked, hisz mindketten tudjuk mi lesz a küzdelmünk kimenetele.
Erősebb akarok lenni, mint akkor voltam.
Pár lövéssel leterítem a bosst
-------------
SP: 12,7
Első két körben nem támadok, így
12,7->0,7+12,7=13,4->0,4+12,7=13,1
A harmadik körben 13 támadási lehetőségem van.
támadásra/képességre nem kell dobni.
Várok két kört. (Zerios nem támad)
3. kör:
2 lövés Zerios-ba (meghal)
1 lövés az 1. segítőbe (Óriáspók, meghal)
1 lövés a második segítőbe (Zerios farkasa, meghal)
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
Következő ellenfeled: 5. Baran, a Bika Tábornok
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Csak egy íjász
Megyünk szépen lassan felfelé. Csak ne bízzam el magam, a múltkor is egy hasonló helszet után kaptam a képembe egy jóval nehezebb ellenfelet.
Az viszont már most biztos, hogy nagyobb a szerencsém most, mint a legutóbb. Persze még mindig kaphatok ki olyat, aki ellen semmit se tudnék csinálni, de ez a küzdelem már most öntött belém egy kis életkedvet., még ha nem is érek el nagy eredményeket.
Baran ellen a puszta sebzésem és gyorsaságom megteszi, úgy sincs túl nagy kedvem most sokkal többet beleadni a harcba, mint amennyit feltétlen szükséges. Menekülni pedig biztos nek fogok ilyen gyenge ellenfél elől bármiféle indok nélkül.
Szóval:
Viszlát tábornok.
--------
Támadásra, képire nem kell dobni.
5 támadás, pihi, 1 támadás (Baran meghal)
(6×78 sebzés)+(1+2+3+4+5)
SP: 115/7 =16,4
Az viszont már most biztos, hogy nagyobb a szerencsém most, mint a legutóbb. Persze még mindig kaphatok ki olyat, aki ellen semmit se tudnék csinálni, de ez a küzdelem már most öntött belém egy kis életkedvet., még ha nem is érek el nagy eredményeket.
Baran ellen a puszta sebzésem és gyorsaságom megteszi, úgy sincs túl nagy kedvem most sokkal többet beleadni a harcba, mint amennyit feltétlen szükséges. Menekülni pedig biztos nek fogok ilyen gyenge ellenfél elől bármiféle indok nélkül.
Szóval:
Viszlát tábornok.
--------
Támadásra, képire nem kell dobni.
5 támadás, pihi, 1 támadás (Baran meghal)
(6×78 sebzés)+(1+2+3+4+5)
SP: 115/7 =16,4
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
Jöhet tehát a következő, aki nem más, mint: 1. Illfang, a Kobold Fejedelem
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Csak egy íjász
Ez egyre jobb lesz. Ennél kisebb szintű ellenfelet még szándékosan se tudtam volna kapni. Talán megsajnált a rendszer amiért ilyen sokszor futottam össze azzal a kétfejű óriással? Kíváncsi vagyok rajtam kívül ki más futott össze vele már hatodszor is.
Ilfang viszont nem egy veszélyes ellenfél. Talán valakinek valamikor az volt, de néhány lövés után ő is csak egy megszürkült emlék marad, akire nem sokat fogok emlékezni. Talán csak néha gondolok majd rá, mikor egy szintre megyek, amit azelőtt megszálltak a koboldok. Már ha felszabadult valamelyik szint amióta nem figyeltem oda ezekre az eseményekre Aincradban. Utána kell majd járnom néhány dolognak ezután a küzdelem után.
SP: 57,5
támadásra/specre nem kell dobni
3 támadás kicsinálja a 3 segítőt, 2 msik pedig már a bossal is végez
Ilfang viszont nem egy veszélyes ellenfél. Talán valakinek valamikor az volt, de néhány lövés után ő is csak egy megszürkült emlék marad, akire nem sokat fogok emlékezni. Talán csak néha gondolok majd rá, mikor egy szintre megyek, amit azelőtt megszálltak a koboldok. Már ha felszabadult valamelyik szint amióta nem figyeltem oda ezekre az eseményekre Aincradban. Utána kell majd járnom néhány dolognak ezután a küzdelem után.
SP: 57,5
támadásra/specre nem kell dobni
3 támadás kicsinálja a 3 segítőt, 2 msik pedig már a bossal is végez
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
Talán megsajnált, de talán megint elszóltad magad: ezúttal a 21.boss, a Jeges Őrület jön.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Csak egy íjász
Ez nem jött össze.
Csak egy kicsit is reménykedek, hogy el tudom kerülni a nehezebb ellenfeleket, és máris itt van előttem egy.
Ráadásul egy olyan, akit le tudnék ütni, ha rendesen felkészültem volna.
Na de mindegy, most már nem foglalkozok ezzel, hanem visszatérek.
Nem leszek a régi. De ugyanúgy én leszek.
Ezek a küzdelmek rávettek arra, hogy ne adjam fel olyan könnyen. Egyszer még Illfang is nehézséget okozhatott valakiknek, de mi történt volna, ha ezek az emberek simán feladták volna, és az utána következő jó néhány is?
Ha most nem tudok gyözedelmeskedni, majd egyszer a jövőben sikerülni fog. Addig is:
-Vigyázz Aincrad, visszatértem.
/kiportolás/
Csak egy kicsit is reménykedek, hogy el tudom kerülni a nehezebb ellenfeleket, és máris itt van előttem egy.
Ráadásul egy olyan, akit le tudnék ütni, ha rendesen felkészültem volna.
Na de mindegy, most már nem foglalkozok ezzel, hanem visszatérek.
Nem leszek a régi. De ugyanúgy én leszek.
Ezek a küzdelmek rávettek arra, hogy ne adjam fel olyan könnyen. Egyszer még Illfang is nehézséget okozhatott valakiknek, de mi történt volna, ha ezek az emberek simán feladták volna, és az utána következő jó néhány is?
Ha most nem tudok gyözedelmeskedni, majd egyszer a jövőben sikerülni fog. Addig is:
-Vigyázz Aincrad, visszatértem.
/kiportolás/
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
A harcot lezárom. Összesen 5 pontod lett, így nem értél el új ranglista helyezést, a pontokért járó jutalmat viszont megkapod: 10 exp és 25 arany.
Strea- Admin
- Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -
Re: Csak egy íjász
Újra itt
A pont arányokat kérlek nézd ki a szörnyharcokból, majd az első hsz-ben a következőket jelezzétek: Hányszor jössz, hány körönként pihensz, mekkorát kell dobnod találathoz, mekkorát kell dobnod képességhez. Ezentúl minden hsz-etek végén jelezd, hogy összesen mennyit sebezel, ha támadsz
Első ellenfél:
Jeges őrület
Nyugodtan levezetheted a harcot a boss legyőzéséig több, egymás utáni reaggal és fehér résszel, nem kell mindig megvárni a mesét.
- Statok:
(Szint: 36)hp: 250| F: 61| E:8|I: 62|K: 40|Gy: 123|S: 28|P: 65
A pont arányokat kérlek nézd ki a szörnyharcokból, majd az első hsz-ben a következőket jelezzétek: Hányszor jössz, hány körönként pihensz, mekkorát kell dobnod találathoz, mekkorát kell dobnod képességhez. Ezentúl minden hsz-etek végén jelezd, hogy összesen mennyit sebezel, ha támadsz
Első ellenfél:
Jeges őrület
Nyugodtan levezetheted a harcot a boss legyőzéséig több, egymás utáni reaggal és fehér résszel, nem kell mindig megvárni a mesét.
Sakuya- Mesélő
- Hozzászólások száma : 146
Join date : 2016. May. 19.
Re: Csak egy íjász
Sosem árt egy kis gyakorlás. És ez az egyik leggyorsabb módja annak, hogy könnyen szerezzek magamnak egy kis felszerelést, kellemeset a hasznossal, ahogy a mondás is tartja. Viszont az ismerős kapu egy kicsit elkeserített... Már megint ez, és dobhatom megint az egész harcot. Ráadásul vannak még ennél is nehezebb ellenfelek. Ez még nem is lenne nehéz, mert olyan dolgokat is használhatok ellene, amit mások ellen nem, ráadásul csak egyetlen életpontjától kéne valahogy megszabadítanom. Ha nem lenne az a hatalmas mennyiségű páncélja, vagy az óriás sebzése, akkor... Akkor sokkal egyszerűbb lenne. Mondjuk a hatalmas sebzést le tudom szorítani egy kicsit... De a páncélja még akkor is kihívás.
Már azon voltam, hogy egyszerűen feladom a küzdelmet, és ugrok a következő ellenfélre, miközben az itemeim között lapozgattam, a leírásokat olvasgatva, és megakadt egyiken a szemem. Hát... Nem tudom mennyire életképes ez az ötlet, de végül is jelenleg ez az egyetlen lehetőségem van, ráadásul porosodik nálam egy jó ideje, és kábé soha nem lesz többé olyan alkalmam, hogy használhassam. Legfeljebb, ha legközelebb is szembe találkozok ezzel a bossal. Nos, ennyi vacillálás után döntöttem. Szembenézek az örülettel. Legközelebb remélhetőleg úgyis többemagammal, fogok kiállni ellene, talán egy kicsit nagyobb eséllyel, mint önmagamban. Beléptem, és előkészítettem a terepet.
/Cear 3 vagy nagyobbat kell dobni támadáshoz, spec képességet nem használhat CSP: 200/
Első kör: céhbankból anti-mob kristály a boss ellen. (boss két körig nem cselekszik) -18 CP
Második kör: saját Gyenge Vérontó Méreg (-5 HP körönként a harc végéig/letisztításig, maximum 1 találatig marad a pengén.) [Mivel nem instant kill kategóriába esik, ezért használható a boss ellen (elvileg)] egy támadás a bossba -54 CSP, amenyiben talál (3-as vagy nagyobb dobás) a boss meghal az 5 hp-s sérülésbe. Sikertelen támadás esetén a boss még mindig kába.
128/200 CSP
Már azon voltam, hogy egyszerűen feladom a küzdelmet, és ugrok a következő ellenfélre, miközben az itemeim között lapozgattam, a leírásokat olvasgatva, és megakadt egyiken a szemem. Hát... Nem tudom mennyire életképes ez az ötlet, de végül is jelenleg ez az egyetlen lehetőségem van, ráadásul porosodik nálam egy jó ideje, és kábé soha nem lesz többé olyan alkalmam, hogy használhassam. Legfeljebb, ha legközelebb is szembe találkozok ezzel a bossal. Nos, ennyi vacillálás után döntöttem. Szembenézek az örülettel. Legközelebb remélhetőleg úgyis többemagammal, fogok kiállni ellene, talán egy kicsit nagyobb eséllyel, mint önmagamban. Beléptem, és előkészítettem a terepet.
/Cear 3 vagy nagyobbat kell dobni támadáshoz, spec képességet nem használhat CSP: 200/
Első kör: céhbankból anti-mob kristály a boss ellen. (boss két körig nem cselekszik) -18 CP
Második kör: saját Gyenge Vérontó Méreg (-5 HP körönként a harc végéig/letisztításig, maximum 1 találatig marad a pengén.) [Mivel nem instant kill kategóriába esik, ezért használható a boss ellen (elvileg)] egy támadás a bossba -54 CSP, amenyiben talál (3-as vagy nagyobb dobás) a boss meghal az 5 hp-s sérülésbe. Sikertelen támadás esetén a boss még mindig kába.
128/200 CSP
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
The member 'Cearso' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Csak egy íjász
A boss elpixeleződik majd jön is a következő
Második boss:
Mokkrer, a Jégkatona
Második boss:
Mokkrer, a Jégkatona
Sakuya- Mesélő
- Hozzászólások száma : 146
Join date : 2016. May. 19.
Re: Csak egy íjász
Skippeltél helyette pedig Meskiz, a Csendes Gyilkos jött
Egy skipped maradt
Egy skipped maradt
Sakuya- Mesélő
- Hozzászólások száma : 146
Join date : 2016. May. 19.
Re: Csak egy íjász
Itt is gondolkoztam egy darabig, viszont... nem láttam rá semmilyen esélyt, hogy érdemleges eredményt érjek el. Mokkrer ellen az előző taktika nem sokat ér. Még ha lenne területi tűz alapú támadásom. Több célpontra ható támadásom is csak elvétve akad. Az viszont önmagában semmit se ér a csontvázak ellen... Ha meg tudnék ezres értékben sebezni - ami kéne, ha az összes megjelenő csontvázat egyből le akarnám ütni tüzeskedés nélkül - akkor sokkal jobban járnék már, ha a segédekkel nem törődve a bosst támadnám, és két kör alatt levinném a kétezres életét. Viszont nincs ezres sebzésem, így ez a lehetőség szóba see jöhet. A másik lehetőség az lett volna, hogy olyan éktelen gyógyításokba kezdek, hogy ne zavarjon a boss és a segítőinek a sebzése... De ha ebbe belegondolok, akkor is feláll a hátamon a szőr. Kétezer életet, azért nem egy két, hanem legjobb esetben is csak tíz kör rááldozással sikerülhet annak a bossnak a gyorsasága mellett. Tíz kör az ötven csontváz, ami több, mint ötszáz sebzést jelentene... Nincs az az admin, aki rávenne, hogy ilyen sebzéseket elviseljek, majd vissza is gyógyuljak. Ráadásul ez csak az utolsó kör. Addig is el kell jutni még előtte. És még magával a boss sebzésével nem is számoltam. Ez az a kihívás, amivel nem tudok mit kezdeni önmagamban. Talán még másodmagammal sem kockáztatnám meg ezt a küzdelmet.
Nézzük csak, most mit kaptam. Meskiz... hát ez biztatóbban hangzik. És nem kell foglalkoznom a boss sebzésével, amíg el nem érek az uzolsó szigetre. Még szerencse... Mondjuk jobban örülnék, ha valahogy elő tudnám csalogatni a bosst azelőtt, hogy odaérnék, és innen a távolból harcolnék ellene, de így jár az, aki egyedül vág neki a Csarnoknak. Az első ugráson nem gondolkoztam sokat, sok lehetőséget amúgy se kaptam a rendazertől, viszont a következő ugrások már nem voltak ennyire egyértelműek. Választhattam volna azt az utat, ahol nem kapok sebhést a csapdáktól, és egyből ugorhattam volna Meskiz elé. Viszont két okból is a biztonságosabb út mellett döntöttem. Nem bizok a szerencsémben, és ha peches vagyok, a sebzések összeadódnak mire sikerül átverekednem magam a futóhomokon (és az újabb éhező krokodilokon) annyira, hogy jobban megérte volna a biztos nagy sebzést elvállalni a bizonytalan kicsi helyett. A másik okom az Artemisz sebzésének a megnövelése, amit csak további küzdelemmel érhetek el. Természetesen a futóhomok szigetéről is át lehet ugrani a harcos krokik szigetére, de onnan már sokkal értelmesebb volna Meskiz színe elé járulni. Már ha az embernek van elég szerencséje, vagy elég magas akrobatikája a természetes akadály legyözéséhez.
Az első lejövő krokodilt békénhagyom, mielőtt a következő szigetre ugornék. Tényleg csak egyetlen életpont a különbség a kapott sebzés és a lehetséges sebzés közt, ha előbb csapom le a krokit, mint hogy átugornék a tüskés szigetre, de most az egyetlen életpontokat is meg fogom becsülni, főleg mert ilyeneken is múlhat a küzdelem, ha újabb kisebb sebzésű, de nagyobb türőképességű ellenfeleket is kisorsol nekem a rendszer. A nagy sebzés, de kisebb sebzéstürés annyira nem zavar, mert ügyesen manőverezve, vannak olyan sebzések vagy támadások, amiket hatástalanítani lehet. Mokkrer azért tartozott a zavaró kategóriába, mert nagy volt a sebzése, főleg a leidézett csontijainak, és a sebzéstürése is.
Szóval a szívósabb ellenfelek okozhatnak nagy eséllyel nagyobb galibát, ellenük meg jól tud jönni egyetlen életpont is. Természetesen ilyen esetek után minden esetben kénytelen lennék, valamilyen formában gyógyítani magamon, ami a aebzésem csökkenésével járhat, de ilyen dolgokat azért be szokott kalkulálni az ember a terveibe. Az is tény viszont, hogy nem szívesen használok itemeket olyan helyzetekben, mikor van esély arra, hogy a képességem ki tudjon menteni a bajból. Van rá esély ugyan, hogy most is segít, de nem vagyok benne teljesen biztos. Szerencsére nem vagyok ugyanarra a szigetre kényszerítve, mint az ellenfelem, mert íjász lévén megtehetem azt, hogy egy másik szigeten lévő ellenfélre támadok, így átugorhatok, és aktiválhatom a csapdát, mielőtt leszedném az ellenfelem, ezzel pedig megnövelve a sebzésem. Mármint az Artemisz sebzését, de az közvetve az én sebzésem is. Így a csapda csak minimálisat sebzett belém, ami sajnos még mindig több, mint négyszer akkora, mint Meskiz sebzése, tehát, ha a másik irányba mentem volna, és szerencsém lett volna, akkor néggyel több támadást tudtam volna elviselni a bosstól, mint jelen esetben. Nem aggódom a dolgon, ha minden igaz, akkor így is van még esélyem a csendes gyilkos ellen, és ha mázlim is van, akkor nem kell sokat szenvednem.
Miután leszedtem az éhes krokodilt, aki így esélyt se kapott arra, hogy kövessen, úgy döntöttem, fújok egyet. Nem siettem sehova, volt még egy elég időm, mielőtt egy krokodil lerántana, és per pillanat ellenfél se volt a láthatáron. Lélekben már a Meskiz elleni harcra készültem, mikor valójában tudtam, hogy áll még kettőnk közt egy ellenfél. Az viszont anbyira veszélytelen, hogy jórészt, nem is figyeltem oda túlzottan a lecsapására. Egyedül annyira veszélytelen. Persze többedmagával, vagy ha nem csaptam volna le időben az elöző krokit, akkor veszélyesebb volna, de így megtehettem azt a luxust, hogy a bossra koncentrálok, már akkor mikor a fegyveres szigetre ugrottam. A harcos amúgy is csak azért kell, hogy könyebben legyőzzem a végén Meskizt. Aki nem is olyan kemény, mint amennyire a neve mutatja. Vannak olyan mozdulatai is, amit simán ki lehet cselezni csak annyival, hogy nem ugrálok el elöle a többi szigetre, így például a farokcsapása csak a levegőt súrolja. Még csak az első életcsíkját csapdosom, de már előre felkészülök a következő fázisra és reménykedem benne, hogy szerencsém lesz, és nem kell sokat szenvednem az elbújó bossal. A támadhatatlseanság az egyetlen, ami ellen nem tudok mit kezdeni.
/SP: 6,8 körönként, támadásra nem kell dobni, specre 2 vagy nagyobbatt kell dobni, távolsági sebzés: 66 CSP:200/
[Cear SP-je permanens képi miatt minden kör végén nullázodik]
1. kör: ugrás 1-es szigetre, lejön egy éhes krokodil (nem támadom) éhes krokodil 4-t sebez.
(páncél: 61)
2. kör: ugrás a 2-es szigetre, (66 sebzés Cearba) (hp:245), 5 találat végez az éhes krokodillal (180 CSP elhasználva, Artemis +5 sebzés)
3. kör, pihi (CSP max)
4. kör, ugrás a 4-es szigetre lejön egy krokodil harcos.
Cear sebez 66+5, 66+6, 66+7, 66+8, (Artemis kimaxolva) 74, (eddig 180 CSP) pihi CSP->100 harcos üt 8-at (Cear hp:237)
Krokodil harcos hp: 136
5. kör Cear átugrik az 5-ös szigetre, boss elöjőn. 2 támadás (72 CSP) megöli a harcost, pihi, 2 támadás boss-ba (2*74 sebzés), pihi (CSP->100) boss üt 15-öt Cearba
Cear hp: 222
boss (első) hp: 1140
6. kör: 2 támadás bossba, pihi, 2 támadás bossba (nincs pihi a kör végén, és mivel ebben a körben Cear nem használt mellékcselekvést, és aktív passzívja sincs, kisül a permanense, ami miatt az utolsó támadás bónusz 74*0.8-at sebez [sebzés*SP tizedes vessző utáni első tizedesjegy=59]) összsebzés ebben a körben: 355
boss üt 15-öt
Cear hp: 207
boss élet: 784
7. kör: pihi (CSP->100) 2 támadás bossba, pihi, 2 támadás bossba (permanens kisül) boss sebez 15-öt, (farokcsapás nem talál, mert Cear az ötös szigeten van)
Cear hp: 192
boss (első) hp: 429
8. kör: pihi (CSP->100) 2 támadás bossba, pihi, 2 támadás bossba, képi használat: siker esetén: Cear feláldoz 11 kitartáspontot (3 körig/harc végéig, és gyógyul 11*5-öt) boss sebez 15-öt
Cear hp: 177 (sikeres kép esetén 232)
boss élet: 133
9. kör pihi, Szivárvány köpeny használata bossra, (Rúna miatt +10% sebzés) 2 támadás bossba (1. életcsik leütve) boss eltűnik, összeolvadnak a szigetek.
[Dobás képire, és boss kövi fázisára]
Nézzük csak, most mit kaptam. Meskiz... hát ez biztatóbban hangzik. És nem kell foglalkoznom a boss sebzésével, amíg el nem érek az uzolsó szigetre. Még szerencse... Mondjuk jobban örülnék, ha valahogy elő tudnám csalogatni a bosst azelőtt, hogy odaérnék, és innen a távolból harcolnék ellene, de így jár az, aki egyedül vág neki a Csarnoknak. Az első ugráson nem gondolkoztam sokat, sok lehetőséget amúgy se kaptam a rendazertől, viszont a következő ugrások már nem voltak ennyire egyértelműek. Választhattam volna azt az utat, ahol nem kapok sebhést a csapdáktól, és egyből ugorhattam volna Meskiz elé. Viszont két okból is a biztonságosabb út mellett döntöttem. Nem bizok a szerencsémben, és ha peches vagyok, a sebzések összeadódnak mire sikerül átverekednem magam a futóhomokon (és az újabb éhező krokodilokon) annyira, hogy jobban megérte volna a biztos nagy sebzést elvállalni a bizonytalan kicsi helyett. A másik okom az Artemisz sebzésének a megnövelése, amit csak további küzdelemmel érhetek el. Természetesen a futóhomok szigetéről is át lehet ugrani a harcos krokik szigetére, de onnan már sokkal értelmesebb volna Meskiz színe elé járulni. Már ha az embernek van elég szerencséje, vagy elég magas akrobatikája a természetes akadály legyözéséhez.
Az első lejövő krokodilt békénhagyom, mielőtt a következő szigetre ugornék. Tényleg csak egyetlen életpont a különbség a kapott sebzés és a lehetséges sebzés közt, ha előbb csapom le a krokit, mint hogy átugornék a tüskés szigetre, de most az egyetlen életpontokat is meg fogom becsülni, főleg mert ilyeneken is múlhat a küzdelem, ha újabb kisebb sebzésű, de nagyobb türőképességű ellenfeleket is kisorsol nekem a rendszer. A nagy sebzés, de kisebb sebzéstürés annyira nem zavar, mert ügyesen manőverezve, vannak olyan sebzések vagy támadások, amiket hatástalanítani lehet. Mokkrer azért tartozott a zavaró kategóriába, mert nagy volt a sebzése, főleg a leidézett csontijainak, és a sebzéstürése is.
Szóval a szívósabb ellenfelek okozhatnak nagy eséllyel nagyobb galibát, ellenük meg jól tud jönni egyetlen életpont is. Természetesen ilyen esetek után minden esetben kénytelen lennék, valamilyen formában gyógyítani magamon, ami a aebzésem csökkenésével járhat, de ilyen dolgokat azért be szokott kalkulálni az ember a terveibe. Az is tény viszont, hogy nem szívesen használok itemeket olyan helyzetekben, mikor van esély arra, hogy a képességem ki tudjon menteni a bajból. Van rá esély ugyan, hogy most is segít, de nem vagyok benne teljesen biztos. Szerencsére nem vagyok ugyanarra a szigetre kényszerítve, mint az ellenfelem, mert íjász lévén megtehetem azt, hogy egy másik szigeten lévő ellenfélre támadok, így átugorhatok, és aktiválhatom a csapdát, mielőtt leszedném az ellenfelem, ezzel pedig megnövelve a sebzésem. Mármint az Artemisz sebzését, de az közvetve az én sebzésem is. Így a csapda csak minimálisat sebzett belém, ami sajnos még mindig több, mint négyszer akkora, mint Meskiz sebzése, tehát, ha a másik irányba mentem volna, és szerencsém lett volna, akkor néggyel több támadást tudtam volna elviselni a bosstól, mint jelen esetben. Nem aggódom a dolgon, ha minden igaz, akkor így is van még esélyem a csendes gyilkos ellen, és ha mázlim is van, akkor nem kell sokat szenvednem.
Miután leszedtem az éhes krokodilt, aki így esélyt se kapott arra, hogy kövessen, úgy döntöttem, fújok egyet. Nem siettem sehova, volt még egy elég időm, mielőtt egy krokodil lerántana, és per pillanat ellenfél se volt a láthatáron. Lélekben már a Meskiz elleni harcra készültem, mikor valójában tudtam, hogy áll még kettőnk közt egy ellenfél. Az viszont anbyira veszélytelen, hogy jórészt, nem is figyeltem oda túlzottan a lecsapására. Egyedül annyira veszélytelen. Persze többedmagával, vagy ha nem csaptam volna le időben az elöző krokit, akkor veszélyesebb volna, de így megtehettem azt a luxust, hogy a bossra koncentrálok, már akkor mikor a fegyveres szigetre ugrottam. A harcos amúgy is csak azért kell, hogy könyebben legyőzzem a végén Meskizt. Aki nem is olyan kemény, mint amennyire a neve mutatja. Vannak olyan mozdulatai is, amit simán ki lehet cselezni csak annyival, hogy nem ugrálok el elöle a többi szigetre, így például a farokcsapása csak a levegőt súrolja. Még csak az első életcsíkját csapdosom, de már előre felkészülök a következő fázisra és reménykedem benne, hogy szerencsém lesz, és nem kell sokat szenvednem az elbújó bossal. A támadhatatlseanság az egyetlen, ami ellen nem tudok mit kezdeni.
/SP: 6,8 körönként, támadásra nem kell dobni, specre 2 vagy nagyobbatt kell dobni, távolsági sebzés: 66 CSP:200/
[Cear SP-je permanens képi miatt minden kör végén nullázodik]
1. kör: ugrás 1-es szigetre, lejön egy éhes krokodil (nem támadom) éhes krokodil 4-t sebez.
(páncél: 61)
2. kör: ugrás a 2-es szigetre, (66 sebzés Cearba) (hp:245), 5 találat végez az éhes krokodillal (180 CSP elhasználva, Artemis +5 sebzés)
3. kör, pihi (CSP max)
4. kör, ugrás a 4-es szigetre lejön egy krokodil harcos.
Cear sebez 66+5, 66+6, 66+7, 66+8, (Artemis kimaxolva) 74, (eddig 180 CSP) pihi CSP->100 harcos üt 8-at (Cear hp:237)
Krokodil harcos hp: 136
5. kör Cear átugrik az 5-ös szigetre, boss elöjőn. 2 támadás (72 CSP) megöli a harcost, pihi, 2 támadás boss-ba (2*74 sebzés), pihi (CSP->100) boss üt 15-öt Cearba
Cear hp: 222
boss (első) hp: 1140
6. kör: 2 támadás bossba, pihi, 2 támadás bossba (nincs pihi a kör végén, és mivel ebben a körben Cear nem használt mellékcselekvést, és aktív passzívja sincs, kisül a permanense, ami miatt az utolsó támadás bónusz 74*0.8-at sebez [sebzés*SP tizedes vessző utáni első tizedesjegy=59]) összsebzés ebben a körben: 355
boss üt 15-öt
Cear hp: 207
boss élet: 784
7. kör: pihi (CSP->100) 2 támadás bossba, pihi, 2 támadás bossba (permanens kisül) boss sebez 15-öt, (farokcsapás nem talál, mert Cear az ötös szigeten van)
Cear hp: 192
boss (első) hp: 429
8. kör: pihi (CSP->100) 2 támadás bossba, pihi, 2 támadás bossba, képi használat: siker esetén: Cear feláldoz 11 kitartáspontot (3 körig/harc végéig, és gyógyul 11*5-öt) boss sebez 15-öt
Cear hp: 177 (sikeres kép esetén 232)
boss élet: 133
9. kör pihi, Szivárvány köpeny használata bossra, (Rúna miatt +10% sebzés) 2 támadás bossba (1. életcsik leütve) boss eltűnik, összeolvadnak a szigetek.
[Dobás képire, és boss kövi fázisára]
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
The member 'Cearso' has done the following action : Kockadobás
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Csak egy íjász
Eddig könnnyű volt a dolgom viszonylag. Gondolkoztam azon, hogy hogy gyógyulni is kéne valahogy mielőtt átmegyek egy következő ellenfélre, az viszont az jelentené, hogy kihagyom a lehetőséget, amit most kaptam azzal, hogy nem húzódott le a kroki a víz alá. Gyógyulni ráérek majd később is, ha szükségem lesz ra. A mostani harcra már úgy is elhasználtam az úgy mond ingyenes gyógyításom. Meg ráadásul úgy a koncentrácio is elveszitené a hátását, tehát nem teketóriázok. Gyorsan felajzom az Artemiszt, és megadom Meskiznek a kegyelemdöfést. Persze ha a víz alá bújást választotta volna elöször amúgy is gyógyítani próbáltam volna elöször magamon, a következő körre még aktiv lett volna a köpeny, és müködik ugyanez a taktika, de ha továbbra is viz alatt marad, akkor már lejárt volna a gyógyításom negativ hatása, és teljes köröket pihenve már öt csapást tudtam volna lemérni a bossra (ami elegendő volna a kiiktatásához) csak abban kellett volna reménykednem, hogy meg tudom támadni, mielőtt kicsinál.
Cear képi sikeres Cear gyógyul 55-t, kitartás csökken 49-re 3 körig (max CSP: 145)
Meskiz boss fázis: kétszeres sebzés.
9. Kör vége :boss sebez 30-at (Cear hp: 202)
Cear CSP: 72, 2 támadás bossra (2*36 CSP) pihi, (CSP->72) 2 támadás. (Kihagyja a kör végi pihit)
Tündérszalag rúna miatt minden sebzés 10%-kal többet sebez.
Permanens miatt az utolsó találat a sebzés 0.8-szorosével megnő.
74+7, 74+7, 74+7, 74+7+59 sebzésekkel Cear összesen 383-at sebez, ami elég e boss legyőzéséhez.
Cear képi sikeres Cear gyógyul 55-t, kitartás csökken 49-re 3 körig (max CSP: 145)
Meskiz boss fázis: kétszeres sebzés.
9. Kör vége :boss sebez 30-at (Cear hp: 202)
Cear CSP: 72, 2 támadás bossra (2*36 CSP) pihi, (CSP->72) 2 támadás. (Kihagyja a kör végi pihit)
Tündérszalag rúna miatt minden sebzés 10%-kal többet sebez.
Permanens miatt az utolsó találat a sebzés 0.8-szorosével megnő.
74+7, 74+7, 74+7, 74+7+59 sebzésekkel Cear összesen 383-at sebez, ami elég e boss legyőzéséhez.
_________________
- 1.:
Double Arrow - nyílzápor
Az íjára egyszerre több nyílvesszőt is felajz.
- 2.:
- Healblock-Célpont játékos/mob/pet hp-ja, és páncélja semmilyen módon nem képes növekedni [passzív]
- 3.:
- Concentration (permanens)
Cear a fel nem használt sebességét sebzésbe fordítja át, amennyiben elég erősen koncentrál
- 4.:
- A szerencse forgandó
Cear egy buffot vagy debuffot tesz magára. A buff/debuff mértékétől függően sérül, gyógyít magán vagy gyógyít egy csapattársán
- lvl 38:
- élet:50/0 (250 hp)
FK: 27/34
Erő:8/4
Irányítás:33/31
Kitartás:35/11 (CSP=230)
Gyorsaság:36/89
spec:19/9
páncél /65
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
Következő ellenfeled A mezők ura
Cear HP:202
Cear HP:202
Sakuya- Mesélő
- Hozzászólások száma : 146
Join date : 2016. May. 19.
Re: Csak egy íjász
Hát, ezen az ellenfélen is túlvagyok. Egy pillanatra eszembe jutott, hogy leülök horgászni, de elég gyorsan elvetettem az ötletet. Ha bármelyik helyen a kelleténél több időt töltök el, simán előfordulhatott volna, hogy valamelyik krokodil a víz alá ránt. Amit nem nagyon akartam. A kései fázisban pedig (mikor nem fenyeget ez a veszély) már inkább magával Meskizzel akartam foglalkozni. Talán ha sokáig nem lett volna szerencsém megpróbálkozok vele.
Ami a szerencsét illeti... Ide most még nagyobb szerencse kell, mert a végén még az összes támadásomat kikerüli a boss. Úgy döntöttem, kicsit gyógyítok magamon, ha már az utolsó cselekvésem mindenképp pihenésre kell használnom. (Ez az ésszerű megoldás)
8.7 Sp körönként, támadás/képihasználat mindenképpen sikeres. Csp: 200
/5 támadás, majd pihi (CSP=100) majd két támadás (csp: 28) majd szerencse forgandó képi. Beáldozok 10 kitartáspontot, hogy gyógyuljak 10*5 hp-t. (Maxba gyógyulok) Végül egy pihi, CSP=75/
Sebzést számolok dobás után.
Ami a szerencsét illeti... Ide most még nagyobb szerencse kell, mert a végén még az összes támadásomat kikerüli a boss. Úgy döntöttem, kicsit gyógyítok magamon, ha már az utolsó cselekvésem mindenképp pihenésre kell használnom. (Ez az ésszerű megoldás)
8.7 Sp körönként, támadás/képihasználat mindenképpen sikeres. Csp: 200
/5 támadás, majd pihi (CSP=100) majd két támadás (csp: 28) majd szerencse forgandó képi. Beáldozok 10 kitartáspontot, hogy gyógyuljak 10*5 hp-t. (Maxba gyógyulok) Végül egy pihi, CSP=75/
Sebzést számolok dobás után.
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Csak egy íjász
The member 'Cearso' has done the following action : Kockadobás
'2 oldal halál/korona' :
'2 oldal halál/korona' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Csak egy íjász
Szóval 66, majd 66+1-6 sebzés (eddig 127 sebzés, és 7 debuff Cearon)
Boss üt hatot: 250-6: 246 hp.
Permanens képi miatt nincs bónusz SP
Úgy néz ki, ez tovább fog tartani, mint gondoltam. Talán nem is volt olyan jó ötlet olyan gyorsan elhasználni azt a gyógyítást. Viszont reménykedek, hogy emellet a döntés mellett, lesz néhány szerencsésebb húzásom is. Ugrál ez a boss, mint egy bolha. Ráadásul a sebzésem lecsökkentése sem szép a részéről. Még szerencse, hogy nem csinálhatja az örökkévalóságig. Azért csak zavaró.. Bárcsak lenne bármi olyan a tarsolyomban, ami visszaad ennyi masszív sebzést. Vagy legalább le tudnám szedni magamról ezeket a debuffokat. Persze, várhatok néhány kört a megtisztitó csapásig, viszont az a bosst fogja táplálni. Ami egyáltalán nem lenne egy sokat igérő helyzet.
/támad, támad, pihi, támad, támad, pihi, támad, támad/
Boss üt hatot: 250-6: 246 hp.
Permanens képi miatt nincs bónusz SP
Úgy néz ki, ez tovább fog tartani, mint gondoltam. Talán nem is volt olyan jó ötlet olyan gyorsan elhasználni azt a gyógyítást. Viszont reménykedek, hogy emellet a döntés mellett, lesz néhány szerencsésebb húzásom is. Ugrál ez a boss, mint egy bolha. Ráadásul a sebzésem lecsökkentése sem szép a részéről. Még szerencse, hogy nem csinálhatja az örökkévalóságig. Azért csak zavaró.. Bárcsak lenne bármi olyan a tarsolyomban, ami visszaad ennyi masszív sebzést. Vagy legalább le tudnám szedni magamról ezeket a debuffokat. Persze, várhatok néhány kört a megtisztitó csapásig, viszont az a bosst fogja táplálni. Ami egyáltalán nem lenne egy sokat igérő helyzet.
/támad, támad, pihi, támad, támad, pihi, támad, támad/
Cearso- Íjász
- Hozzászólások száma : 2010
Join date : 2014. Aug. 25.
Age : 26
Karakterlap
Szint: 38
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
5 / 6 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Similar topics
» A Sárkány és Az Íjász
» [küldetés] Íjász problem
» Íjász vs Harcművész, avagy Cearso vs Yue/Yua
» [Küldetés] Csak egy kiruccanás
» Pusztán csak közjáték?
» [küldetés] Íjász problem
» Íjász vs Harcművész, avagy Cearso vs Yue/Yua
» [Küldetés] Csak egy kiruccanás
» Pusztán csak közjáték?
5 / 6 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.