Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tachibana Makoto

4 posters

Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szer. Dec. 31 2014, 15:03

Szia!

A pályázatot elfogadom, amennyiben "(a lista új kristályok megjelenésekor bővülhet)" esetében kapok egy PÜ-t, hogy mégis mivel bővült. Very Happy
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Tachibana Makoto Hétf. Szept. 14 2015, 14:55

NJK pályázat

Név: Blackbird
Nem: lány
Kor: 19
Kaszt: harcművész
Szint: 20 körül
Indikátor: zöld

Kinézet: 166 centi magas, karcsú lány. Hosszú, fekete haja egészen a derekáig ér, frufruja hime cutra van vágva. Kék szeme jeges tekintettel párosul. Az egész megjelenése elegáns hatást kelt, mozgása légies, könnyed. Öltözködése kifejezetten konzervatív, minden ruhája nyaktól lábszárig ér, de azért figyel arra, hogy kiemeljék az alakját. Fegyvere egy kyoketsu-shoge, amit az övén hord.

Jellem: Bizalmatlan és távolságtartó, ami nem meglepő, ha azt vesszük, kiknek dolgozik. Nem kérdez, csak teszi a dolgát, minimálisra szorítja a kommunikációt a megbízóival, lepattan róla minden dicséret és bók, nem hagyja, hogy a magánéletében vájkáljanak. Tisztában van vele, hogy mit miért mondanak neki, és ő nem hagyja befolyásolni magát, csak a saját ítéletében bízik. Nem szeret adós maradni senkinek, de mindig kihangsúlyozza, hogy nem kedvességből tesz vagy viszonoz szívességet, hanem mert kötelességének érzi.

Képesség
Jamming: a képesség megzavarja az észlelés, nyomkövetés és látás jártasságokat, előbbi kettőnél szétszórja a jeleket, utóbbinál zavarossá teszi a képet, amit a rendszer ad vissza. A jártasságokat hatását nem semlegesíti, így például ha rejtőzik, ugyanúgy tudni fogják, hogy ott van, csak nem tudják, hogy pontosan hol.


Mióta az eszemet tudom ebben a játékban, azóta az alvilág vonz. Sose voltam az a típus, aki szereti a jó kislányt játszani, úgyhogy azonnal keresni kezdtem, hogyan is tudnék bekerülni közéjük. Így hát nagyjából a SAO kezdete óta képviselek különféle vörös játékosokat, üzletet kötök, kémkedek és információkat szerzek számukra, jó pénzért. Összeszedtem néhány figurát, akik tartják a hátukat, ha esetleg át akarnak verni, de még nem sokszor fordult elő, ki tudom szűrni azokat a pojácákat, akik szívesen kihasználnának.
Tachival csak pár hónapja futottam össze. Információt akart tőlem pár eltűnt fazonról, tudta, hogy a kapcsolati hálóm elég széles és meg akarta szerezni. Undorító pasas volt, olcsó és divatjamúlt bókokkal próbálta elnyerni a bizalmamat. Idióta... Egy dolgot tudtam csak a pozitív oldalra írni, legalább udvarias volt és nem úgy kezelt, mint a többi hozzá hasonló figura, amikor kerek-perec megmondtam neki, hogy ezzel nem fog kedvezményeket szerezni. Kinevetett, de nem változott meg a hozzáállása, mintha meg se hallotta volna, amit mondtam neki.
Azt a munkát elrontottam, nem tudtam semmivel szolgálni a számára végül, úgyhogy az előleget is visszakapta. Azt gondoltam, hogy ezzel ennyi is volt a dolog, nem fog hozzám visszajönni. Picit dühítő volt, mert tudtam, hogy rajta jól lehetne keresni, de nem lehetett elégedett a munkámmal. Aztán pár hét múlva mégis újra megjelent. Teljesen váratlanul kihúzott a csávából, amikor megtámadott pár bandita. Képes volt azt hazudni, hogy véletlenül látott meg minket, holott teljesen nyilvánvaló volt, hogy fájt a foga arra a bandára és követte őket. És persze azt hitte, hogy ezzel majd jogot formálhat rá, hogy közelebb kerüljön hozzám facepalm
A következő napokban megbízott pár feladattal, amit ő is egészen nyugodtan bevállalhatott volna. Tutira ment, én viszont átláttam a szitán, a célja csak annyi volt, hogy körülöttem legyeskedhessen. Nem tudom, hogy mennyi jelet adhatott neki a tudatalattim, de egyszer csak minden szavamat és tettemet úgy kezdte el megmagyarázni, hogy azzal azt sugallja, ő tetszik nekem. Őszintén fárasztó volt, és bármit tettem, nem tágított. Mivel nem akartam több kellemetlenséget, megadtam neki, amit annyira akart. Hagytam magam, hátha akkor lekopik. Persze miért is tette volna meg? Pióca...
Viszont nem kis meglepetésemre nem lett nagyobb az arca, és normálisan viszonyult hozzám ezután is. Sőt, újra adott egy-két olyan feladatot, amihez valóban kellett neki egy közvetítő. Szóval most nem tudom, hogy kezeljem a fazont. Mondjuk mindegy is, ha megfizeti a munkám, akkor tőlem ő akár lehet az ördög ügyvédje is. Én csak teszem a dolgom és úgy kezelem, mint az összes többi megbízómat. Ha már ennyire be akart építeni a kapcsolathálójába...

Az NJK nem harcolhat a karakterem mellett, küldetésekben mesélői engedéllyel vehet részt. Feladata elsősorban kémkedés és információszerzés lesz, de csakis a célpont karakterek userének tudtával és beleegyezésével.
Tachibana Makoto
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Strea Szer. Szept. 16 2015, 15:26


*Kinézet Kristály ON, hangszín kitapasztalva.
Minden információ a rendelkezésre áll.
Visszaszámlálás 3...2...1...*


Ossu!
*elneveti magát* ><
Az NJK-t elfogadom ^^ Készíts neki egy adatlapot az njk boardba, és már használhatod is a játéktéren. Wink

_________________
Színeim: #c997c8 4e4557
Adatlap

Aktív mesélésem: [Kaland] Három csepp


Tachibana Makoto - Page 2 Newwea12
Strea
Strea
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Tachibana Makoto Csüt. Nov. 26 2015, 23:26

Nos, mondhatni csak a szokásos. Azaz nem teljesen, ez az önjelölt hős egy picit keményebb diónak tűnt, mint a faja többi egyede. Még azon is morfondíroznom kellett, hogy talán ez az útonálló Hinari-chan megfigyelésének az eredménye, vagy esetleg a Sayonara egyik tagja döntött úgy, hogy felbérel valakit, mert nem tetszik neki a képem. Nem mintha ismernék, lényegében még csak a közismert alakok tudják összekötni az arcomat a nevemmel. Cserébe én sem tudom senkiről, hogy néz ki :]
Egyelőre a legvalószínűbbnek mégis az tűnt, hogy egy relatíve magas szintű, független fejvadászt fogtam ki, és nem valami konspiráció rejtőzik a háttérben. Persze se ez, se az a variáció nem volt szórakoztató, de mivel nem volt ás választásom, előhúztam a fegyverem. Tartogattam a számára egy s mást, főképp mivel az elmúlt hetekben furcsa módon sokkal több szabadidőm volt, mint szokott lenni, hála egy bizonyos önfejű feleségnek, és ezt a plusz időt bizonyos kompetenciáim fejlesztésére fordítottam. Mostanában meg kellett szoknom, hogy a mobilitásom meglehetősen mérsékeltté vált, hála a páncéltömegem növelésének, de ha már így alakult, igyekeztem minél többet gyakorolni a teljes páncélzatomban, és kihasználni ezt a tömeget. Önjelölt hiro-kun sokkal gyorsabbnak is tűnt nálam, de a megfelelő súlypontot megtalálva az első támadása után majdnem kirepült a fegyver a kezéből, akkorát csattant a páncélomon :] Az egyensúlya megbomlott, és máris belemeríthettem a kardom a vállába. Úgy véltem, ha tökéletesítem ezt a tudásomat, akkor kiküszöbölhetem a hátrányt, amit a lassúságom okoz, és megtarthatom a kezdeményező szerepet akkor is, ha a lopakodásom csődöt mond. A kezdeményezés, a dominancia pedig kulcsfontosságú volt, hiszen ha én szabom meg a harc menetét, azzal értékes előnyhöz juthatok, ami egy-egy szívósabb ellenfél ellen el is döntheti a párbaj kimenetelét. A jelenlegi helyzetemben pedig ez az élet és a halál közti különbséget jelentheti.
Akárcsak most. A férfi egyértelműen fölém kerekedett sebességben és ügyességbe is, és az előny, amit az elején szereztem, éppen annyira volt jó, hogy ő előbb kerüljön a pixeleső küszöbére. Nem bízhattam a véletlenre, úgyhogy először nyúltam egy olyan aduhoz, amit szintén a szabadidőmben tökéletesítettem. Teátrális köpenylibbentéssel álcáztam azt, ahogy szabad kezembe csempésztem egy gyenge füst kristályt. Alapból használhatatlan lenne, a szegényes fényviszonyok között nyilvánvalóvá vált, hogy a fickó tökéletesen lát, akárcsak én. Viszont mivel nem láthatta a kristályt, így amikor eltörtem és a füst körbevett minket, a férfi egy pillanatra megtorpant a meglepetés erejétől, és ez a momentum esélyt adott nekem. Jól megnéztem az arcát, miközben rájött, hogy veszített, és kíméletlenül átszúrtam a mellkasát. Az orrom előtt hullott csillámporrá.
Ahogy említettem, cseppet sem volt szórakoztató a küzdelem. Unott, egykedvű képpel tettem el a fegyverem, majd újra körbenéztem, nem leselkedik-e újabb kellemetlen meglepetés. Aztán folytattam az utamat. Deliz kisasszony várt rám.


Képesség változtatás

Heavy Armour
Típus: permanens
Leírás: A masszív páncélnak nem csak hátránya, de előnyei is vannak. A nehéz vértezet megingathatatlanná teszi. Stabilan áll a lábán, és ha megtámadják, az ellenfél gyakorlatilag lepattan róla.
Hatás: Amíg Tachi páncélja magasabb, mint a HP-ja értéke, addig minden nemű támadást akadályozó képesség és item kudarcot vall ellene, illetve az első sikeres támadás (árnyharcosnál támadáspár) után abban a körben többet nem támadhat az ellenfele, azaz gyorsaságtól függetlenül csak egyszer találhatják el. A képesség nem igényel dobást.
Hátrányok: A páncélzat súlya miatt Tachi mozgása nehézkes és lomha, ezért a képesség hatása alatt az ellene intézett támadások ellen nem tud védekezni, a kocka értékétől függetlenül biztosan találnak. Emellett Tachi ez idő alatt szintén képtelen olyan itemeket vagy képességet használni, ami elveszi az ellenfele teljes körét vagy összes támadását.

Új képesség

Magician
Típus: aktív
Leírás: Egy jó bűvésznek értenie kell a figyelemeltereléshez, Tachi pedig a harctér Rodolfója is lehetne akár, hála a pszichológiai hadviselésben és a bűvészkedésben való jártasságának. Az ő kezében a zavaró hatású kristályok valós veszélyt jelentenek az ellenfelére, ráadásul kézügyessége megengedi, hogy még csak ne is sejtse a másik, hogy mire készül.
Hatás: Ha Tachi zavaró hatású kristályt használ, maximálisan képes kihasználni az ellenfele pillanatnyi megtorpanását, és biztos találatot visz be a képesség sikere esetén.
Korlátok: A képesség használatához szükség van egy zavaró hatású itemre. Sikertelen dobás esetén a célpont ki tudja szúrni Tachi célját, viszont ettől függetlenül az item működésbe lép, és elhasználódik. Ahhoz, hogy ki tudja használni a megingást, neki is bele kell vetnie magát a kristályok hatásának közepébe, azaz a zavaró hatás őt is éri. Kétszer nem tudja ugyanazt a trükköt megetetni az ellenfelével,így minden alkalommal más típusú kristályt kell használnia, ha pedig az ellenfélnek is megvan az 500 pont a bűvészkedésén, már az első kísérleten is átláthat, Tachi olyankor csak kettestől talál. A skill lehűlési ideje három kör. A képességet jelenleg a következő kristályokkal lehet használni: Farkasagyar Kristály, Gyenge Lökés Kristály, Denevér Kristály.
Tachibana Makoto
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Silica Szomb. Nov. 28 2015, 17:23


A változtatást...

...és az új képességet...

(hangeffekt)

ELFOGADOM
Silica
Silica
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 809
Join date : 2014. Apr. 20.

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Tachibana Makoto Kedd Feb. 28 2017, 21:45

Új gyorsaságrendszerre tekintettel módosítás.

Heavy Armour
Típus: permanens
Leírás: A masszív páncélnak nem csak hátránya, de előnyei is vannak. A nehéz vértezet megingathatatlanná teszi. Stabilan áll a lábán, és ha megtámadják, az ellenfél gyakorlatilag lepattan róla.
Hatás: Amíg Tachi páncélja magasabb, mint a HP-ja értéke, addig minden nemű támadást akadályozó képesség és item kudarcot vall ellene, illetve az első sikeres támadás (árnyharcosnál támadáspár) után abban a körben minden további sebességpontját elveszíti, azaz gyorsaságtól függetlenül csak egyszer találhatják el. A képesség nem igényel dobást.
Hátrányok: A páncélzat súlya miatt Tachi mozgása nehézkes és lomha, ezért a képesség hatása alatt az ellene intézett támadások ellen nem tud védekezni, a kocka értékétől függetlenül biztosan találnak. Emellett Tachi ez idő alatt szintén képtelen olyan itemeket vagy képességet használni, ami elveszi az ellenfele teljes körét vagy összes támadását.
Tachibana Makoto
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Strea Szer. Márc. 01 2017, 00:05


Szia,
Elfogadom a módosítást Smile

_________________
Színeim: #c997c8 4e4557
Adatlap

Aktív mesélésem: [Kaland] Három csepp


Tachibana Makoto - Page 2 Newwea12
Strea
Strea
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Tachibana Makoto Csüt. Aug. 10 2017, 20:09

Új képesség

Shield of the Promised Victory
Típus: permanens
Leírás: Tachi pajzsa nem csak rúnát, hanem más felszereléseket is képes elnyelni, hogy erősödjön.
Hatás: A pajzshoz a rúna mellett hozzá lehet adni a pajzs kivételével minden felszerelés típusból egyet, melyek ugyanúgy növelik a képesség használójának statjait, mint a rúna teszi.
Korlátok: Az extra felszerelések csak a pajzs és az élet értékét növelik, más statot nem erősítenek. Minden további pont, amit adna egy felszerelés, negatív értékként befolyásolja a pontozást. Ha egy felszerelés pontlevonást ad, az változatlan marad. Az itemek képessége megmarad, de ha több speciális felszerelést is felszerelnek ilyen módon, csak egy képesség hatása érvényesül, ami nem változtatható játékonként, csak akkor ha a kiválasztott tárgy nem marad Tachi tulajdonában. A képesség által szerzett páncél és élet nem a pajzs pontjaihoz tartozik, hanem a rúna értékeihez adódik hozzá. Végül a karakter a “rendes” felszereléséből a pajzsot magát kivéve nem kaphat se páncélt, se életet.

Képességmódosítás

Armor of the Dragon (ex Heavy Armour)
Típus: aktív
Leírás: A masszív páncélnak nem csak hátránya, de előnyei is vannak. A nehéz vértezet megingathatatlanná teszi. Stabilan áll a lábán, és ha megtámadják, az ellenfél gyakorlatilag lepattan róla.
Hatás: A képesség aktiválása után Tachi páncélja megkeményedik, és az első sikeres támadás (árnyharcosnál támadáspár) után az ellenfél egyensúlya meginog a visszaható erőtől, így a támadó adott körben hátralévő támadásai veszítenek a hatékonyságukból. Az első ingatag támadás csak hatossal talál, a második (ha van), már öt vagy felette, a harmadik négy vagy felette egészen addig, amíg a találati esély vissza nem áll az eredeti értékre vagy elfogynak a többletkörök.
Korlátok: A képesség csak akkor és csak addig működik, míg a páncélportok értéke magasabb a HP-nál, amíg viszont ez az állapot fennáll, addig végig. A páncélzat súlya miatt Tachi mozgása nehézkes és lomha, ezért a képesség hatása alatt az első ellene intézett támadás ellen nem tud védekezni, a kocka értékétől függetlenül biztosan talál.

Armor of the Magician (ex Magician)
Típus: aktív
Leírás: Egy jó bűvésznek értenie kell a figyelemeltereléshez, Tachi pedig a harctér Rodolfója is lehetne akár, hála a pszichológiai hadviselésben és a bűvészkedésben való jártasságának. Ellene senki se mehet biztosra, ha itemet használ.
Hatás: A képesség megfordítja az ellene utoljára használt item hatását. Tehát ha az első körben megbénították, a második körben sikeres képességhasználat esetén kétszer annyi támadása lesz. Ha pontokat érő debuffot kapott, akkor a hatás buffként jelentkezik, stb. Lényegében az ellenhatással semlegesíti az item hatását.
Korlátok: Ahhoz, hogy a képesség hasson, először is el kell szenvednie a negatív hatást, majd rögtön a következő körben sikeresen aktiválnia kell a képességet, máskülönben a hatást nem lehet megfordítani. A képesség Tachi Bűvészet jártasságára támaszkodik, így ha az ellenfélnek magasabb a Bűvészet jártassága, akkor átlát a trükkön, és a képesség hatása nem érvényesül. A képesség lehűlési ideje három kör.


Sok mindenről voltam és vagyok ismeretes ebben a közösségben. Talán a vörös indikátorom, és a nőfaló attitűdöm a legátütőbbek ezek közül, de kétségtelenül hírhedt voltam az ütésállóságomról is. Nem merném magam Aincrad legszívósabb tankjának nevezni, elvégre az efféle arrogancia messze áll tőlem, de a képességeimet és a felszerelésemet többségében ebbe az irányba építettem. Ennek persze megvolt a hátulütője is. A sok páncél ára az volt, hogy le kellett mondanom sok más pontról. Ennek hála tulajdonképpen esélytelen voltam egy hasonló szintű játékos ellen egy párbajban, hiszen lassú voltam, az ütéseim pedig meglehetősen erőtlenek maradtak. Ugyan a legtöbb párbajt el tudtam nyújtani, és a megfelelő taktikával még akár nyerhettem is, de az esetek túlnyomó többségében vesztes csatába vonultam. Arról nem is beszélve, hogy a szörnyek is kiszúrhattak velem nagy tömegben, és extra óvatosnak kellett lennem, ha farmoltam, nehogy beleszaladjak egy-egy nagyobb hordába.
A konklúzióm tehát az volt, hogy alkalmatlan vagyok személyes testőrnek, és ha így marad minden, veszélybe sodorhatom akár Chaknát, akár Liesét, akár bárki mást, aki abban bízik, hogy megvédem. Igazán hatékony csak csapatban tudtam lenni, ami kevés volt. Két út állt előttem: vagy feladom az általam felépített karaktert, és kevesebb páncélra, de kiegyensúlyozottabb statokra helyezem a hangsúlyt... vagy keresek egy olyan képességet, ami segít megoldani a problémámat.
Nyilván ez utóbbi volt a kézenfekvő, a karaktertípusom feladása csak mint egyfajta utolsó lehetőség volt, végső megoldás. Szóval igyekeztem olyan képesség questet találni, ami kiküszöböli a végtelenül lassú mozgásom és a gyenge karjaim. Valamelyik jeges szinten, talán a 26-oson bukkantam végül rá arra az NPC-re, aki olyasmit kínált, ami megfelelt az elképzeléseimnek. Pár napra eltűntem, a quest ugyanis egy helyi kovács inasává tett. Nyersanyagok felkutatása, illetve a páncél- és fegyverkovácsolásoknál való segédkezés volt a feladatom, ezalatt tanultam meg a képességet, ami a rúnák továbbfejlesztése és megerősítése volt tulajdonképpen. Ezzel párhuzamosan a páncélzatomhoz is tanultam egy... mondjuk úgy, kovácsolási technikát, ami megváltoztatta két másik képességemet is. Valamit vesztettem, valamit nyertem, de összességében ha minden tervemet megvalósítom, akkor nem csak versenyképesebbek lesznek a pontjaim, de még a páncélzatom is erősödhet. Csak hát ehhez azt hiszem be kell fektetnem egy komolyabb összeget... :] Addig is időnként vissza kell térnem a kovácshoz, hogy segítsek neki. Ez az ára annak, hogy kitanulhattam nála a képességemet és én legyek az egyetlen, aki használhatja.
Tachibana Makoto
Tachibana Makoto
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad

Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Strea Szomb. Aug. 12 2017, 21:13


Ami volt, azt megbeszéltük, így mostmár semmi akadálya, hogy elfogadjam mindhárom képességet Smile *pecsétel*

_________________
Színeim: #c997c8 4e4557
Adatlap

Aktív mesélésem: [Kaland] Három csepp


Tachibana Makoto - Page 2 Newwea12
Strea
Strea
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 2459
Join date : 2013. May. 18.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: -
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Tachibana Makoto - Page 2 Empty Re: Tachibana Makoto

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.