Cellindir
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Cellindir
Adatlap
Név: Cellindir /Kellindir/
(Jürgen Richter)
Nem: férfi
Kor: Még Aincrad teremtése előtt született
(23)
Kaszt: harcművész
Fegyver: Trident Kard- látszatra egy egyszerű másfélkezes kard, a keresztvason lévő gomb megnyomása azonban beindít egy mechanikát, amitől a kard háromfelé nyílik, a két szélső éle kilencven fokot zár be. Alkalmas az ellenfél meglepésére, nyitott formában könnyebb vele hárítani vagy foglyul ejteni egy pengét, ellenfélbe döfve kinyitva pedig nagyon súlyos sérüléseket okozhat. Nyitott állapotban viszont nehezebb vele betalálni, könnyebb hárítani a támadásokat az ellenfélnek így. (A pluszsebzés és a kisebb találati esély kizárólag speciális képesség támadásoknál számít, normál támadásoknál a fegyver játéktechnikailag nem különbözik egy kardtól.)
Szint: 10
Arany: 10
Exp: 294/500
Potion/méreg receptek: (Tier 1)
Mini Potion Recept
Béna Adrenalin Potion Recept
Béna Frissítő Potion Recept
Rövid Akarat Potion Recept
Egyszerű Frissítő Potion Recept
Gyenge Paralízis Méreg Recept
Gyenge Gyengítő Méreg Recept
Gyenge Fárasztó Méreg Recept
Röhögőgörcs Méreg Recept
Gyenge Speciális Méreg Recept
Gyenge Lénygyengítő Méreg Recept
Gyenge Kábító Méreg Recept
Jellem:
Cellindir leggyorsabban észlelhető tulajdonsága, hogy nem ismer semmiféle törvényi, erkölcsi vagy lelkiismereti akadályt, ha bármit meg akar tenni, azt megteszi, amennyiben nem látja magára nézve károsnak vagy kockázatosnak. Bár bizonyos szintig képes szeretni, valamennyit számítanak neki a társai, ha éppen vannak, ők fontossági sorrendben mindig mögötte vagy a hatalomvágya mögött kapnak helyet.
Bár az intelligenciájára, a világ ismeretére nincs kihatással, elveszítette szinte az összes személyes emlékét abból az időből, ami a játék előtt volt, számára Aincrad a valóság, ami előtte volt, csak egy elpusztult, régi világ, az embereket pedig nem tekinti általában többnek a moboknál vagy npc-knél. A fő célja ebben a világban, hogy ő uralja.
Általában nagyon csendes, ehhez kifejezéstelen arcot vág, és nagyon komoly, de bizonyos esetekben, ha fel akar bosszantani valakit, előfordul nála a gúnyos mosoly-sértegetés kombináció is. Jellemzőek rá a szélsőséges gesztusok is. Bár általában reálisan képes felmérni a helyzetet, néha túlzottan magabiztos vagy türelmetlen.
Kinézet:
Cellindir 189 centiméter magas, 74 kilogramm, világos bőrű, középhosszú, szőke, göndör haja és aranybarna szemei vannak. Amikor nem páncélt visel, a vörös és aranyszínű ruhákat kedveli, illetve a két szélsőséget, a fehéret vagy a feketét. A magassága ellenére általában fiatalabbnak nézik a koránál néhány évvel, a szemébe nézve azonban öregebbnek tűnik, mint valójában. A jelenlététől a legtöbben kényelmetlenül érzik magukat, nem csak az indikátora miatt.
Képesség:
Possession (Megszállás):
Lehűlési idő: nincs
A képességet sikeres speciális képesség próbával lehet aktiválni, deaktiválásig nem kell többet dobni utána. Aktiváláskor Cellindir széttárja a karjait, egy pillanatra a föld fölé emelkedik néhány centivel, és sötét, füstcsóva-szerű szellemek jelennek meg a környezetéből, amik megszállják a testét. Deaktiváláskor térdre esik, ezek a szellemek pedig elhagyják őt (deaktiválás körében eggyel kisebb az ellenfél célszáma, mint normál esetben lenne, ekkor elég sebezhető).
Amikor a képesség aktív, Cellindir képes úgy használni minden fegyvert, mintha ahhoz a kaszthoz tartozna, amelyiknek a fegyvert tervezték (de egy íjász fegyveréhez továbbra is szükséges irányítás a lövéshez, egy harcosnál pedig nem tünteti el a súlyemelés jártasság a levonásokat, és nem kapja meg a különböző bónuszaikat sem, mint például a nagyobb erősebzés vagy a felajzás bónusz).
Képes felszerelni egy második fegyvert, amikor aktív a képesség, a plusz fegyver mellé fel kell tüntetni a (készenlétben) feliratot az adatlapon (továbbra sem támadhat többször, nincs árnyharcos bónusz). A második fegyver bónuszait akkor kapja meg, ha aktiválja a képességet, és úgy dönt, hogy használja a második fegyvert is. Ez a fegyver egy mellékcselekvés árán elrakható és újra előhúzható, de minden körben csak a támadás pillanatáig. A képesség deaktiválásával automatikusan visszakerül az inventoryba, ha nem egy ellenség (tehát nem partiban lévő játékos vagy mob) tartja a kezében. Ebben az esetben a fegyver akkor tűnik el, amikor az ellenség elengedi, vagy harcon kívülre kerül.
Amikor a képesség aktív, a gonosz lelkek, akik segítik Cellindirt, sebzik is, ahogy megpróbálják átvenni felette a hatalmat, ez vizuálisan úgy jelenik meg, hogy az ujjai hegyétől feketévé, töredezetté válik a bőre, ez pedig terjed, azzal arányosan, mekkora visszasebzést szenved el a képességtől, mennyire támaszkodik az erejükre- a potionok és a gyógyítás pedig visszább szorítja ezt. A visszasebzés minden esetben legalább egy találatipont körönként, ezt a kör végén veszíti el.
A visszasebzés egyenlete: (minden statpont, ami a statfelezés eltüntetéséből származik, lefelé kerekítve, legalább 1)*(felszerelt nem harcművész fegyverek tierjeinek összege /minimum 1/)*(felszerelt fegyverek száma) – speciális képesség.
FONTOS: lehetséges két harcművész fegyvert használni, ebben az esetben a készenlétben tartott fegyver visszasebzés szempontjából úgy működik, mintha nem harcművész fegyver lenne (lásd: utolsó példa).
Példák jelenlegi pontozással: (20 pontos spec)
Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(1)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Ördög *Fegyver* (harcművész) (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás) + Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(2)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Végzetes *Fegyver* (harcművész T2) (+12 erő)+Acél *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (T2) (+7 erő +5 speciális képesség): (6)*(2)*(2)-20=4 visszasebzés körönként
2 darab A Hentes (+16 erő -3 gyorsaság -4 kitartás, a támadás után 1/10 erőnyi vérzés egy körig): (30)*(2)*(2)-20=100 visszasebzés körönként
2 darab Topáz *Fegyver* (harcművész T3) (+14 erő +1 gyorsaság): (7)*(3)*(2)-20=22 visszasebzés körönként
Hátrányok:
- A túl erős fegyverek használata néhány kör alatt megölheti önmagában is, vagy nagyon sok, nagyon erős potion használatára kényszeríti
- Nem képes túl gyorsan váltogatni a fegyvereit, egy teljes körébe kerül, hogy átállítsa akár az egyik, akár mindkét fegyverét
- Sebződik a pihenőkörében is, vagy amikor elkábítják
- A speciális képességet csökkentő mérgek növelik a visszasebzést
- A fegyvereket értelemszerűen meg kell venni, vagy harc közben el kell venni az ellenféltől
Futó *Fegyver* (Trident Kard) (felszerelt, +3 erő +3 gyorsaság)
Hálóvágó (készenlétben, +3 erő)
A Kaszás Öltözéke (felszerelt, +2 kitartás +5 erő, viselőjét 1-es szintű súlyemeléssel áldja meg)
Harcművész köpeny (felszerelt, +5 speciális képesség)
Bronzsisak (felszerelt, +4 páncél)
Vastalpú bakancs (felszerelt, +2 erő +2 gyorsaság)
Erős koboldgyűrű (felszerelt, +4 fegyverkezelés)
Erős koboldgyűrű (felszerelt, +4 fegyverkezelés)
Kezdő *Fegyver* (Trident Kard) (+1 erő)
Kezdő Ruha (+2 páncél)
Szakadt köpeny (+1 kitartás)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
1x Gyenge Kábító méreg
1x Gyenge Speciális méreg
Küldi
-
Kt
Cellindir vs Asuka (aréna)
Cellindir vs Angelica Katharina (aréna)
Cellindir vs Shukaku (aréna)
Pénzügy
70 arany kezdésnek.
+200 arany Shukakutól.
-100 arany Lopakodás 1-re.
-100 arany Potionkészítés/méregfőzés 1-re.
+700 arany a Globális esemény: Halloween részvételért.
-100 arany növénylátás 1-re
+100 arany szólózsetonokból
+80 arany Asukás arénára.
+35 arany méreg eladásokból
-885 arany adomány a céhbankba.
+80 arany Kathás arénára.
+10 arany céhbankból.
-90 arany fegyvervásárlásra.
+30 arany szafari teljesítményekből.
+80 arany a Shukakus arénára.
-100 arany jártasságvásárlásra.
Név: Cellindir /Kellindir/
(Jürgen Richter)
Nem: férfi
Kor: Még Aincrad teremtése előtt született
(23)
Kaszt: harcművész
Fegyver: Trident Kard- látszatra egy egyszerű másfélkezes kard, a keresztvason lévő gomb megnyomása azonban beindít egy mechanikát, amitől a kard háromfelé nyílik, a két szélső éle kilencven fokot zár be. Alkalmas az ellenfél meglepésére, nyitott formában könnyebb vele hárítani vagy foglyul ejteni egy pengét, ellenfélbe döfve kinyitva pedig nagyon súlyos sérüléseket okozhat. Nyitott állapotban viszont nehezebb vele betalálni, könnyebb hárítani a támadásokat az ellenfélnek így. (A pluszsebzés és a kisebb találati esély kizárólag speciális képesség támadásoknál számít, normál támadásoknál a fegyver játéktechnikailag nem különbözik egy kardtól.)
Szint: 10
Arany: 10
Exp: 294/500
Potion/méreg receptek: (Tier 1)
Mini Potion Recept
Béna Adrenalin Potion Recept
Béna Frissítő Potion Recept
Rövid Akarat Potion Recept
Egyszerű Frissítő Potion Recept
Gyenge Paralízis Méreg Recept
Gyenge Gyengítő Méreg Recept
Gyenge Fárasztó Méreg Recept
Röhögőgörcs Méreg Recept
Gyenge Speciális Méreg Recept
Gyenge Lénygyengítő Méreg Recept
Gyenge Kábító Méreg Recept
Jellem:
Cellindir leggyorsabban észlelhető tulajdonsága, hogy nem ismer semmiféle törvényi, erkölcsi vagy lelkiismereti akadályt, ha bármit meg akar tenni, azt megteszi, amennyiben nem látja magára nézve károsnak vagy kockázatosnak. Bár bizonyos szintig képes szeretni, valamennyit számítanak neki a társai, ha éppen vannak, ők fontossági sorrendben mindig mögötte vagy a hatalomvágya mögött kapnak helyet.
Bár az intelligenciájára, a világ ismeretére nincs kihatással, elveszítette szinte az összes személyes emlékét abból az időből, ami a játék előtt volt, számára Aincrad a valóság, ami előtte volt, csak egy elpusztult, régi világ, az embereket pedig nem tekinti általában többnek a moboknál vagy npc-knél. A fő célja ebben a világban, hogy ő uralja.
Általában nagyon csendes, ehhez kifejezéstelen arcot vág, és nagyon komoly, de bizonyos esetekben, ha fel akar bosszantani valakit, előfordul nála a gúnyos mosoly-sértegetés kombináció is. Jellemzőek rá a szélsőséges gesztusok is. Bár általában reálisan képes felmérni a helyzetet, néha túlzottan magabiztos vagy türelmetlen.
Kinézet:
Cellindir 189 centiméter magas, 74 kilogramm, világos bőrű, középhosszú, szőke, göndör haja és aranybarna szemei vannak. Amikor nem páncélt visel, a vörös és aranyszínű ruhákat kedveli, illetve a két szélsőséget, a fehéret vagy a feketét. A magassága ellenére általában fiatalabbnak nézik a koránál néhány évvel, a szemébe nézve azonban öregebbnek tűnik, mint valójában. A jelenlététől a legtöbben kényelmetlenül érzik magukat, nem csak az indikátora miatt.
Képesség:
Possession (Megszállás):
Lehűlési idő: nincs
A képességet sikeres speciális képesség próbával lehet aktiválni, deaktiválásig nem kell többet dobni utána. Aktiváláskor Cellindir széttárja a karjait, egy pillanatra a föld fölé emelkedik néhány centivel, és sötét, füstcsóva-szerű szellemek jelennek meg a környezetéből, amik megszállják a testét. Deaktiváláskor térdre esik, ezek a szellemek pedig elhagyják őt (deaktiválás körében eggyel kisebb az ellenfél célszáma, mint normál esetben lenne, ekkor elég sebezhető).
Amikor a képesség aktív, Cellindir képes úgy használni minden fegyvert, mintha ahhoz a kaszthoz tartozna, amelyiknek a fegyvert tervezték (de egy íjász fegyveréhez továbbra is szükséges irányítás a lövéshez, egy harcosnál pedig nem tünteti el a súlyemelés jártasság a levonásokat, és nem kapja meg a különböző bónuszaikat sem, mint például a nagyobb erősebzés vagy a felajzás bónusz).
Képes felszerelni egy második fegyvert, amikor aktív a képesség, a plusz fegyver mellé fel kell tüntetni a (készenlétben) feliratot az adatlapon (továbbra sem támadhat többször, nincs árnyharcos bónusz). A második fegyver bónuszait akkor kapja meg, ha aktiválja a képességet, és úgy dönt, hogy használja a második fegyvert is. Ez a fegyver egy mellékcselekvés árán elrakható és újra előhúzható, de minden körben csak a támadás pillanatáig. A képesség deaktiválásával automatikusan visszakerül az inventoryba, ha nem egy ellenség (tehát nem partiban lévő játékos vagy mob) tartja a kezében. Ebben az esetben a fegyver akkor tűnik el, amikor az ellenség elengedi, vagy harcon kívülre kerül.
Amikor a képesség aktív, a gonosz lelkek, akik segítik Cellindirt, sebzik is, ahogy megpróbálják átvenni felette a hatalmat, ez vizuálisan úgy jelenik meg, hogy az ujjai hegyétől feketévé, töredezetté válik a bőre, ez pedig terjed, azzal arányosan, mekkora visszasebzést szenved el a képességtől, mennyire támaszkodik az erejükre- a potionok és a gyógyítás pedig visszább szorítja ezt. A visszasebzés minden esetben legalább egy találatipont körönként, ezt a kör végén veszíti el.
A visszasebzés egyenlete: (minden statpont, ami a statfelezés eltüntetéséből származik, lefelé kerekítve, legalább 1)*(felszerelt nem harcművész fegyverek tierjeinek összege /minimum 1/)*(felszerelt fegyverek száma) – speciális képesség.
FONTOS: lehetséges két harcművész fegyvert használni, ebben az esetben a készenlétben tartott fegyver visszasebzés szempontjából úgy működik, mintha nem harcművész fegyver lenne (lásd: utolsó példa).
Példák jelenlegi pontozással: (20 pontos spec)
Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(1)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Ördög *Fegyver* (harcművész) (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás) + Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(2)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Végzetes *Fegyver* (harcművész T2) (+12 erő)+Acél *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (T2) (+7 erő +5 speciális képesség): (6)*(2)*(2)-20=4 visszasebzés körönként
2 darab A Hentes (+16 erő -3 gyorsaság -4 kitartás, a támadás után 1/10 erőnyi vérzés egy körig): (30)*(2)*(2)-20=100 visszasebzés körönként
2 darab Topáz *Fegyver* (harcművész T3) (+14 erő +1 gyorsaság): (7)*(3)*(2)-20=22 visszasebzés körönként
Hátrányok:
- A túl erős fegyverek használata néhány kör alatt megölheti önmagában is, vagy nagyon sok, nagyon erős potion használatára kényszeríti
- Nem képes túl gyorsan váltogatni a fegyvereit, egy teljes körébe kerül, hogy átállítsa akár az egyik, akár mindkét fegyverét
- Sebződik a pihenőkörében is, vagy amikor elkábítják
- A speciális képességet csökkentő mérgek növelik a visszasebzést
- A fegyvereket értelemszerűen meg kell venni, vagy harc közben el kell venni az ellenféltől
Futó *Fegyver* (Trident Kard) (felszerelt, +3 erő +3 gyorsaság)
Hálóvágó (készenlétben, +3 erő)
A Kaszás Öltözéke (felszerelt, +2 kitartás +5 erő, viselőjét 1-es szintű súlyemeléssel áldja meg)
Harcművész köpeny (felszerelt, +5 speciális képesség)
Bronzsisak (felszerelt, +4 páncél)
Vastalpú bakancs (felszerelt, +2 erő +2 gyorsaság)
Erős koboldgyűrű (felszerelt, +4 fegyverkezelés)
Erős koboldgyűrű (felszerelt, +4 fegyverkezelés)
Kezdő *Fegyver* (Trident Kard) (+1 erő)
Kezdő Ruha (+2 páncél)
Szakadt köpeny (+1 kitartás)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
1x Gyenge Kábító méreg
1x Gyenge Speciális méreg
Küldi
-
Kt
Cellindir vs Asuka (aréna)
Cellindir vs Angelica Katharina (aréna)
Cellindir vs Shukaku (aréna)
Pénzügy
70 arany kezdésnek.
+200 arany Shukakutól.
-100 arany Lopakodás 1-re.
-100 arany Potionkészítés/méregfőzés 1-re.
+700 arany a Globális esemény: Halloween részvételért.
-100 arany növénylátás 1-re
+100 arany szólózsetonokból
+80 arany Asukás arénára.
+35 arany méreg eladásokból
-885 arany adomány a céhbankba.
+80 arany Kathás arénára.
+10 arany céhbankból.
-90 arany fegyvervásárlásra.
+30 arany szafari teljesítményekből.
+80 arany a Shukakus arénára.
-100 arany jártasságvásárlásra.
Cellindir- Harcművész
- Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 31.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Halott játékosok adatlapjai
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.