Cellindir
2 posters
1 / 1 oldal
Cellindir
Téma: képességmódosítás
Eredeti:
Chaos Slash
Lehűlési idő- nincs, de a fegyver kinyitása és becsukása között legalább három körnek kell eltelnie.
Párszor megpörgeti a trident kardot lendületvételként, illetve fel is dobja egy pillanatra, mielőtt támadást indítana. Nem mellékcselekvésnek, hanem normális támadásnak számít, úgyhogy vagy ezt a támadást lehet használni, vagy egy normális alaptámadást, más mellékcselekvés viszont szabadon véghezvihető mellette.
A sebzését a következőképpen kell számolni: speciális képesség/3 hatoldalú kockával kell dobni két sorba, a két sor közötti különbség a sebzés (például: 15-ös speciális képességnél 5 hatoldalú kockával kell dobni két sorba. A felső sor összege 14, az alsó sor összege 9, a sebzés 5. 15 pontnál a maximumsebzés 25, a minimumsebzés 0, a sebzés bármi lehet a két érték között). A sebzés beviteléhez természetesen szükséges egy sikeres dobás speciális képesség használatra is, és a találati esély a normál találati esélyhez hasonlóan a fegyverkezelésen múlik.
Ha a fegyver csukva van, támadásonként dobni lehet a kétoldalú kockával is. Ha a kockadobás halálfej, a tirdent kard háromfelé nyílik, így ha talált, a célpont az okozott speciális képesség sebzésen felül elszenved egy normál, erő alapú sebzést is. A kard kinyitása független a találattól, dobás esetén a koponyadobásra kinyílik.
Ha a fegyver nyitva van, eggyel nő vele a fegyverkezelés célszám sikeres találathoz (a speciális képesség célszám nem változik), azonban lehetőség van vele az ellenfél lefegyverzésére. Nyitott formában minden körben dobni kell a kétoldalú kockával. Sikeres találat esetén nyitott fegyverrel, amennyiben a sebzés meghaladja az ellenfél fegyverkezelését, a lefegyverzés sikerül, koponyadobásnál pedig sikerül is elkapni a fegyvert. Amennyiben nem sikerül, az ellenfél veheti fel, ha sikerül koronát dobnia mellékcselekvésképpen, ha neki sem sikerül, egy koponyadobással ismét a harcművészen a sor. Más játékosok is próbálkozhatnak a fegyver felvételével koronadobással egy mellékcselekvés árán. A fegyver tulajdonjoga nem változik, ha egy mobhoz tartozik, akkor eltűnik/visszakerül hozzá, amint a harcművész csatán kívülre kerül, amennyiben a fegyver egy játékosé, visszakerül az eszköztárába, amint mindketten harcon kívülre kerülnek. A plusz fegyver a harcművész bónusz szerint működik. Ha a célpontnak több felszerelt fegyvere van, minden körben meg kell jelölni, hogy sikeres lefegyverzésnél melyiket üti ki a kezéből. Már kézben levő plusz fegyverrel is lehet lefegyverzést végrehajtani, de egyszerre értelemszerűen egy plusz fegyver lehet a harcművésznél.
Új:
Possession (Megszállás):
Lehűlési idő: nincs
A képességet sikeres speciális képesség próbával lehet aktiválni, deaktiválásig nem kell többet dobni utána. Aktiváláskor Cellindir széttárja a karjait, egy pillanatra a föld fölé emelkedik néhány centivel, és sötét, füstcsóva-szerű szellemek jelennek meg a környezetéből, amik megszállják a testét. Deaktiváláskor térdre esik, ezek a szellemek pedig elhagyják őt (deaktiválás körében eggyel kisebb az ellenfél célszáma, mint normál esetben lenne, ekkor elég sebezhető).
Amikor a képesség aktív, Cellindir képes úgy használni minden fegyvert, mintha ahhoz a kaszthoz tartozna, amelyiknek a fegyvert tervezték (de egy íjász fegyveréhez továbbra is szükséges irányítás a lövéshez, egy harcosnál pedig nem tünteti el a súlyemelés jártasság a levonásokat, és nem kapja meg a különböző bónuszaikat sem, mint például a nagyobb erősebzés vagy a felajzás bónusz).
Képes felszerelni egy második fegyvert, amikor aktív a képesség, a plusz fegyver mellé fel kell tüntetni a (készenlétben) feliratot az adatlapon (továbbra sem támadhat többször, nincs árnyharcos bónusz). A második fegyver bónuszait akkor kapja meg, ha aktiválja a képességet, és úgy dönt, hogy használja a második fegyvert is. Ez a fegyver egy mellékcselekvés árán elrakható és újra előhúzható, de minden körben csak a támadás pillanatáig. A képesség deaktiválásával automatikusan visszakerül az inventoryba, ha nem egy ellenség (tehát nem partiban lévő játékos vagy mob) tartja a kezében. Ebben az esetben a fegyver akkor tűnik el, amikor az ellenség elengedi, vagy harcon kívülre kerül.
Amikor a képesség aktív, a gonosz lelkek, akik segítik Cellindirt, sebzik is, ahogy megpróbálják átvenni felette a hatalmat, ez vizuálisan úgy jelenik meg, hogy az ujjai hegyétől feketévé, töredezetté válik a bőre, ez pedig terjed, azzal arányosan, mekkora visszasebzést szenved el a képességtől, mennyire támaszkodik az erejükre- a potionok és a gyógyítás pedig visszább szorítja ezt. A visszasebzés minden esetben legalább egy találatipont körönként, ezt a kör végén veszíti el.
A visszasebzés egyenlete: (minden statpont, ami a statfelezés eltüntetéséből származik, lefelé kerekítve, legalább 1)*(felszerelt nem harcművész fegyverek tierjeinek összege /minimum 1/)*(felszerelt fegyverek száma) – speciális képesség.
FONTOS: lehetséges két harcművész fegyvert használni, ebben az esetben a készenlétben tartott fegyver visszasebzés szempontjából úgy működik, mintha nem harcművész fegyver lenne (lásd: utolsó példa).
Példák jelenlegi pontozással: (20 pontos spec)
Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(1)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Ördög *Fegyver* (harcművész) (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás) + Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(2)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Végzetes *Fegyver* (harcművész T2) (+12 erő)+Acél *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (T2) (+7 erő +5 speciális képesség): (6)*(2)*(2)-20=4 visszasebzés körönként
2 darab A Hentes (+16 erő -3 gyorsaság -4 kitartás, a támadás után 1/10 erőnyi vérzés egy körig): (30)*(2)*(2)-20=100 visszasebzés körönként
2 darab Topáz *Fegyver* (harcművész T3) (+14 erő +1 gyorsaság): (7)*(3)*(2)-20=22 visszasebzés körönként
Hátrányok:
- A túl erős fegyverek használata néhány kör alatt megölheti önmagában is, vagy nagyon sok, nagyon erős potion használatára kényszeríti
- Nem képes túl gyorsan váltogatni a fegyvereit, egy teljes körébe kerül, hogy átállítsa akár az egyik, akár mindkét fegyverét
- Sebződik a pihenőkörében is, vagy amikor elkábítják
- A speciális képességet csökkentő mérgek növelik a visszasebzést
- A fegyvereket értelemszerűen meg kell venni, vagy harc közben el kell venni az ellenféltől
Sokan félnek a temetőtől, ahol gyakran az átlagos embereket megijesztő dolgok jelennek meg. Engem nem ijesztenek meg a halottak, mert miért is kellene félnem valakitől, akit már megöltem egyszer? A Halál egy darabja különben is az én tulajdonom, egy vagyok a hírnökei közül. A sírkövek, a hantolt holttestek, a huhogó baglyok éneke, ez számomra csak olyan, mintha a veteményes kertemet jönném ellenőrizni, mielőtt új magot vetek bele.
Vetek egy pillantást a mobra, ami az indikátora alapján nagyon gyenge lehet. Magas, fekete lepel takarja, és egy sarlót tart a kezében- a megnevezése pedig bosszúszomjas kísértet. Elmosolyodok, ahogy eszembe jut: talán én lehettem az, aki megölte őt. A tridentkardot kinyitva könnyedén hárítom a vágásait, mielőtt levágom a kezét, és a sarlóját felvéve széthasítom őt. El is tűnik, de a fegyver marad, mintha még nem ért volna véget a küzdelem.
A következő pillanatban tucatnyi árnyék kel ki a sírokból, akiknek nincs teste, nincs indikátora, ők csak egy rakat sikító akarat, akik rohamot indítanak ellenem, beleszállnak a testembe. Felemelkedek a földről. Kényelmetlen érzés, ahogy lebegek, ahogy csökken az életpontom, ahogy küzdök az irányításért. De mégis, érzek valamit: érzem, hogy így erősebb vagyok. Hiába szárad el lassan a testem, belelátok a sötét emlékekbe, látok olyan dolgokat, amiket nem értettem soha, amik segíthetnek újra erősebbé válni.
Persze, ez egy alacsony szintű küldetés, úgyhogy megállítom a kísérteteket abban, hogy elpusztítsák a testem. Le is írták az elején, mivel védd meg magad: „csak gondolj valakire, akit szeretsz.” Kamira. Nem tudom, hogy a lány, akivel megosztottam az ágyam az első évben, ki volt nekem a valóságban, de határozottan emlékszem, hogy éreztem valamit iránta. Ezért is öltem meg.
A küldetés sikeres, de nem elégszem meg ennyivel. Visszajövök a következő éjjelen is, mert nekem nem a megváltás kell a gonosz szellemektől. Nekem maguk a szellemek kellenek, uralni akarom őket, azt akarom, hogy a részeim legyenek. Tucatnyi éjszakám megy el, ugyanúgy, minden alkalommal egyre közelebb és közelebb engedem magam a halálhoz, mielőtt kiűzöm őket az elmémből. Azután, egy teliholdas éjjelen, amikor erősebbek, mint lenni szoktak, kevés híján meg is halok. Akkor, abban a pillanatban, amikor a gondolataimmal nem tudtam őket csak úgy kiűzni, amikor minden emlékem is csak éppen elég volt, és egy pillanatra megérintett a rettegés tőle, hogy kiűznek ebből a világból, az én világomból, közelebb kerültem hozzájuk, mint bárki korábban. Eggyé váltak azzal, ami Kamiráról megmaradt az emlékeimben. Eléggé vált csak gondolnom rájuk, hogy kitépjem őket a nyughelyükről, és segítségül hívjam őket, uraljam az erejüket, bárhonnan, bármikor. Végül is, az én veteményesem.
Eredeti:
Chaos Slash
Lehűlési idő- nincs, de a fegyver kinyitása és becsukása között legalább három körnek kell eltelnie.
Párszor megpörgeti a trident kardot lendületvételként, illetve fel is dobja egy pillanatra, mielőtt támadást indítana. Nem mellékcselekvésnek, hanem normális támadásnak számít, úgyhogy vagy ezt a támadást lehet használni, vagy egy normális alaptámadást, más mellékcselekvés viszont szabadon véghezvihető mellette.
A sebzését a következőképpen kell számolni: speciális képesség/3 hatoldalú kockával kell dobni két sorba, a két sor közötti különbség a sebzés (például: 15-ös speciális képességnél 5 hatoldalú kockával kell dobni két sorba. A felső sor összege 14, az alsó sor összege 9, a sebzés 5. 15 pontnál a maximumsebzés 25, a minimumsebzés 0, a sebzés bármi lehet a két érték között). A sebzés beviteléhez természetesen szükséges egy sikeres dobás speciális képesség használatra is, és a találati esély a normál találati esélyhez hasonlóan a fegyverkezelésen múlik.
Ha a fegyver csukva van, támadásonként dobni lehet a kétoldalú kockával is. Ha a kockadobás halálfej, a tirdent kard háromfelé nyílik, így ha talált, a célpont az okozott speciális képesség sebzésen felül elszenved egy normál, erő alapú sebzést is. A kard kinyitása független a találattól, dobás esetén a koponyadobásra kinyílik.
Ha a fegyver nyitva van, eggyel nő vele a fegyverkezelés célszám sikeres találathoz (a speciális képesség célszám nem változik), azonban lehetőség van vele az ellenfél lefegyverzésére. Nyitott formában minden körben dobni kell a kétoldalú kockával. Sikeres találat esetén nyitott fegyverrel, amennyiben a sebzés meghaladja az ellenfél fegyverkezelését, a lefegyverzés sikerül, koponyadobásnál pedig sikerül is elkapni a fegyvert. Amennyiben nem sikerül, az ellenfél veheti fel, ha sikerül koronát dobnia mellékcselekvésképpen, ha neki sem sikerül, egy koponyadobással ismét a harcművészen a sor. Más játékosok is próbálkozhatnak a fegyver felvételével koronadobással egy mellékcselekvés árán. A fegyver tulajdonjoga nem változik, ha egy mobhoz tartozik, akkor eltűnik/visszakerül hozzá, amint a harcművész csatán kívülre kerül, amennyiben a fegyver egy játékosé, visszakerül az eszköztárába, amint mindketten harcon kívülre kerülnek. A plusz fegyver a harcművész bónusz szerint működik. Ha a célpontnak több felszerelt fegyvere van, minden körben meg kell jelölni, hogy sikeres lefegyverzésnél melyiket üti ki a kezéből. Már kézben levő plusz fegyverrel is lehet lefegyverzést végrehajtani, de egyszerre értelemszerűen egy plusz fegyver lehet a harcművésznél.
Új:
Possession (Megszállás):
Lehűlési idő: nincs
A képességet sikeres speciális képesség próbával lehet aktiválni, deaktiválásig nem kell többet dobni utána. Aktiváláskor Cellindir széttárja a karjait, egy pillanatra a föld fölé emelkedik néhány centivel, és sötét, füstcsóva-szerű szellemek jelennek meg a környezetéből, amik megszállják a testét. Deaktiváláskor térdre esik, ezek a szellemek pedig elhagyják őt (deaktiválás körében eggyel kisebb az ellenfél célszáma, mint normál esetben lenne, ekkor elég sebezhető).
Amikor a képesség aktív, Cellindir képes úgy használni minden fegyvert, mintha ahhoz a kaszthoz tartozna, amelyiknek a fegyvert tervezték (de egy íjász fegyveréhez továbbra is szükséges irányítás a lövéshez, egy harcosnál pedig nem tünteti el a súlyemelés jártasság a levonásokat, és nem kapja meg a különböző bónuszaikat sem, mint például a nagyobb erősebzés vagy a felajzás bónusz).
Képes felszerelni egy második fegyvert, amikor aktív a képesség, a plusz fegyver mellé fel kell tüntetni a (készenlétben) feliratot az adatlapon (továbbra sem támadhat többször, nincs árnyharcos bónusz). A második fegyver bónuszait akkor kapja meg, ha aktiválja a képességet, és úgy dönt, hogy használja a második fegyvert is. Ez a fegyver egy mellékcselekvés árán elrakható és újra előhúzható, de minden körben csak a támadás pillanatáig. A képesség deaktiválásával automatikusan visszakerül az inventoryba, ha nem egy ellenség (tehát nem partiban lévő játékos vagy mob) tartja a kezében. Ebben az esetben a fegyver akkor tűnik el, amikor az ellenség elengedi, vagy harcon kívülre kerül.
Amikor a képesség aktív, a gonosz lelkek, akik segítik Cellindirt, sebzik is, ahogy megpróbálják átvenni felette a hatalmat, ez vizuálisan úgy jelenik meg, hogy az ujjai hegyétől feketévé, töredezetté válik a bőre, ez pedig terjed, azzal arányosan, mekkora visszasebzést szenved el a képességtől, mennyire támaszkodik az erejükre- a potionok és a gyógyítás pedig visszább szorítja ezt. A visszasebzés minden esetben legalább egy találatipont körönként, ezt a kör végén veszíti el.
A visszasebzés egyenlete: (minden statpont, ami a statfelezés eltüntetéséből származik, lefelé kerekítve, legalább 1)*(felszerelt nem harcművész fegyverek tierjeinek összege /minimum 1/)*(felszerelt fegyverek száma) – speciális képesség.
FONTOS: lehetséges két harcművész fegyvert használni, ebben az esetben a készenlétben tartott fegyver visszasebzés szempontjából úgy működik, mintha nem harcművész fegyver lenne (lásd: utolsó példa).
Példák jelenlegi pontozással: (20 pontos spec)
Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(1)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Ördög *Fegyver* (harcművész) (+4 erő +4 speciális képesség +2 kitartás) + Szabdaló (+5 erő +4 gyorsaság +2 fegyverkezelés): (5)*(1)*(2)-20= a speciális képesség negálja a sebzést, csak egy sebzés körönként
Végzetes *Fegyver* (harcművész T2) (+12 erő)+Acél *Kopja/Rövid Kard/Buzogány* (T2) (+7 erő +5 speciális képesség): (6)*(2)*(2)-20=4 visszasebzés körönként
2 darab A Hentes (+16 erő -3 gyorsaság -4 kitartás, a támadás után 1/10 erőnyi vérzés egy körig): (30)*(2)*(2)-20=100 visszasebzés körönként
2 darab Topáz *Fegyver* (harcművész T3) (+14 erő +1 gyorsaság): (7)*(3)*(2)-20=22 visszasebzés körönként
Hátrányok:
- A túl erős fegyverek használata néhány kör alatt megölheti önmagában is, vagy nagyon sok, nagyon erős potion használatára kényszeríti
- Nem képes túl gyorsan váltogatni a fegyvereit, egy teljes körébe kerül, hogy átállítsa akár az egyik, akár mindkét fegyverét
- Sebződik a pihenőkörében is, vagy amikor elkábítják
- A speciális képességet csökkentő mérgek növelik a visszasebzést
- A fegyvereket értelemszerűen meg kell venni, vagy harc közben el kell venni az ellenféltől
Sokan félnek a temetőtől, ahol gyakran az átlagos embereket megijesztő dolgok jelennek meg. Engem nem ijesztenek meg a halottak, mert miért is kellene félnem valakitől, akit már megöltem egyszer? A Halál egy darabja különben is az én tulajdonom, egy vagyok a hírnökei közül. A sírkövek, a hantolt holttestek, a huhogó baglyok éneke, ez számomra csak olyan, mintha a veteményes kertemet jönném ellenőrizni, mielőtt új magot vetek bele.
Vetek egy pillantást a mobra, ami az indikátora alapján nagyon gyenge lehet. Magas, fekete lepel takarja, és egy sarlót tart a kezében- a megnevezése pedig bosszúszomjas kísértet. Elmosolyodok, ahogy eszembe jut: talán én lehettem az, aki megölte őt. A tridentkardot kinyitva könnyedén hárítom a vágásait, mielőtt levágom a kezét, és a sarlóját felvéve széthasítom őt. El is tűnik, de a fegyver marad, mintha még nem ért volna véget a küzdelem.
A következő pillanatban tucatnyi árnyék kel ki a sírokból, akiknek nincs teste, nincs indikátora, ők csak egy rakat sikító akarat, akik rohamot indítanak ellenem, beleszállnak a testembe. Felemelkedek a földről. Kényelmetlen érzés, ahogy lebegek, ahogy csökken az életpontom, ahogy küzdök az irányításért. De mégis, érzek valamit: érzem, hogy így erősebb vagyok. Hiába szárad el lassan a testem, belelátok a sötét emlékekbe, látok olyan dolgokat, amiket nem értettem soha, amik segíthetnek újra erősebbé válni.
Persze, ez egy alacsony szintű küldetés, úgyhogy megállítom a kísérteteket abban, hogy elpusztítsák a testem. Le is írták az elején, mivel védd meg magad: „csak gondolj valakire, akit szeretsz.” Kamira. Nem tudom, hogy a lány, akivel megosztottam az ágyam az első évben, ki volt nekem a valóságban, de határozottan emlékszem, hogy éreztem valamit iránta. Ezért is öltem meg.
A küldetés sikeres, de nem elégszem meg ennyivel. Visszajövök a következő éjjelen is, mert nekem nem a megváltás kell a gonosz szellemektől. Nekem maguk a szellemek kellenek, uralni akarom őket, azt akarom, hogy a részeim legyenek. Tucatnyi éjszakám megy el, ugyanúgy, minden alkalommal egyre közelebb és közelebb engedem magam a halálhoz, mielőtt kiűzöm őket az elmémből. Azután, egy teliholdas éjjelen, amikor erősebbek, mint lenni szoktak, kevés híján meg is halok. Akkor, abban a pillanatban, amikor a gondolataimmal nem tudtam őket csak úgy kiűzni, amikor minden emlékem is csak éppen elég volt, és egy pillanatra megérintett a rettegés tőle, hogy kiűznek ebből a világból, az én világomból, közelebb kerültem hozzájuk, mint bárki korábban. Eggyé váltak azzal, ami Kamiráról megmaradt az emlékeimben. Eléggé vált csak gondolnom rájuk, hogy kitépjem őket a nyughelyükről, és segítségül hívjam őket, uraljam az erejüket, bárhonnan, bármikor. Végül is, az én veteményesem.
Cellindir- Harcművész
- Hozzászólások száma : 114
Join date : 2014. Oct. 31.
Karakterlap
Szint: 10
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Cellindir
Hogy te egy ilyen szimplának induló képességet is képes vagy agyonbonyolítani Elfogadom a képességet!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.