Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés

4 posters

2 / 3 oldal Previous  1, 2, 3  Next

Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Shiel D. Lewis Pént. Nov. 30 2012, 10:41

Hősünk, mint anno Amerika kapitány a Bosszúállókban pajzsát teste elé helyezte, s úgy várta be a szellemeket, ha esetleg támadni akarnak, másik kezében pedig még mindig a fény-kristálya van, így a kardját nem tudja elővenni, a lámpát pedig tuti nem fogja itt letenni és különben is! Amerika kapitány se használt buzogányt!
Határozott tekintettel, s hősies pózzal fogadta a szellem formája "támadását", majd meglepődik, amikor az csak átrepül rajta. Persze a lovagban eddig fel sem merült, hogy a szellemeket nem lehet fizikai akadályokkal megállítani, de ő nem nézett elég paranormális filmet ahhoz, hogy ez megfelelően bevésődhessen lojális agyacskájába.
Gyorsan meg akar fordulni, hogy ne háttal álljon az ellenségnek, de akkor meg azt veszi észre, hogy mintha lassabb lenne. A mozdulatai ugyan eddig sem hagyták le Zeusz villámait, de most egy foltos tarajossül is biztosan lehagyná.
Gyorsan lenyitja a menüjét, melyben máris meglátja a problémát: Gyorsasága átmeneti csökkentést mutat, ami éppen elég ahhoz, hogy óvatosságra intse a hőst.
- Galád lények, adjátok meg magatokat..! - kiáltja mennydörgően heroikus hangján, de az alakok csak tovább repkednek meg huhognak.
Szinte dupla szaltóval kell elvetődnie egy újabb szellem-roham elől, ám a lény nem repül messzire, egyből visszakanyarodik, s a földön bukfencező lovag fülébe suttogja a következő szavakat:
- Te nem is vagy hős...! - mondja az alak teljesen közömbösen, amire Sir Lewis megtorpan, kezeit az ég felé löki, s elkiáltja magát:
- Neeeeeeeeeee!!! - majd zihálva tekint körbe. Megpróbálja kisütni az ellenségek szemét a fény-kristályával, de azokra semmilyen hatást nem tud gyakorolni.
Elkezdte törni a buksiját, de a tükrökre nézve semmi használható ötlet nem jutott eszébe, talán ha lenne nála egy kis zöld... De nincs szóval más út felé nézett, s figyelme ekkor akadt meg a kis tavon. A teremben, ahol vannak, nincs ajtó, vagy járat, csak amerről ők jöttek be, vagy van másik út, de az el van rejtve, s a szellemekkel nem is most kellene foglalkozni.
Sir Lewis elkezdi méregetni a tavat. Talán van a víz alatt egy átjáró, ami egy másik terembe, vagy folyosóra visz, ki tudja? Csak egy módon lehet kideríteni...
- Megnézem a tavat! - kiáltja társának, aki szintén hadakozott a szellemekkel. Ezután odarohan a tóhoz, s egy fejessel bevágja magát a vízbe. Ha sekély a tavacska, s beüti a kobakját, akkor legalább fájdalmat nem fog érezni...

_________________
Adatlap
Shiel D. Lewis
Shiel D. Lewis
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 371
Join date : 2012. Nov. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : füstfelhőben

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Vas. Dec. 02 2012, 19:02

Első két kocka Peter pontlevonása (1 az aktuális kör miatt, 1 pedig Hisame támadása miatt), 3 kocka Páncié (az aktuális kör miatt)


_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Dec. 02 2012, 19:02

The member 'Rosalia' has done the following action : Kockadobás

'6-os dobókocka' :
[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 4767249862_5877ffd2ef_s [Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 4766610511_dda12706fc_s [Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 4766609959_af0c0eb7c7_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Vas. Dec. 02 2012, 19:59

[off] 4-es kocka = kitartás, 5-ös kocka = gyorsaság, 6-os kocka = páncél [/off]

A sárkány sebzési szándéka sikertelen, karma átsiklik az őt formáló szellemen. Mivel Peter Hisamet támadásra utasította, emiatt veszítettek egy pontot a kitartásukból. Lewis sem tud elmenekülni szelleme elől, akrobatika jártasság híján nem olyan kifinomultak még azok a szaltók, vetődések és bukfencek. Egy páncél ponttal rövidül meg a hős lovag. A víz, amelybe beleugrik, nagyjából derékmagasságig ér, így csak akkor tud elmerülni benne teljesen, ha guggoló pózba húzza össze magát. Ez a megoldás nem tökéletes, viszont két okból kifolyólag sem egy rossz döntés: egyrészt a víz megakadályozza, hogy a szellemek újra áthaladjanak a testén. Másrészt ha a lovag kicsit előrébb halad, akkor a kristálya fényénél figyelmes lehet a kijáratra a tavacska túlsó végében. A továbbhaladás útjában azonban három újabb szellemklón állja utatokat, akiket kristálya fényével sikerül felébresztenie és magára haragítania. //A következő körben ők még nem fognak támadni és pontot elszívni tőletek! //
Peter és sárkánya újabb pontelszívást kénytelen eltűrni amikor beérik őket a szellemeik a tükörfalnál. Miss Szőrgolyó olyan szinten megrémül a feléje közelítő Petertől, jobban mondva a magával vonzott szellemtől, hogy ijedtében elkezdi a tükörfalat kaparni menekülési útvonalat keresve. Éles cicakörmei végigcsikorognak a tükör felületén, amitől az összes plazmaklón odakapja a fejét. Látszik rajtuk, hogy rettegnek attól, hogy a tükröket sérülés érheti...

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Peter Worker Vas. Dec. 02 2012, 20:59

Az átkozott szellemekhez nem szabadott hozzá érni. Mi nehéz volt, mert mintha mágnes lettem volna számukra, ők meg a nyavajás fémek. Mint a hűtő és a hűtő mágnesek, levakarhatatlanok. Miss Szőrgolyó, mintha a legrosszabb félelmeit vélte volna felfedezni bennünk, úgy megrémült, majd jöttem rá, hogy a szellemektől félt, sem mint tőlünk. Próbáltam megfogni, de a macska bújt, menekülni akart, azonban a falon keresztül, minek nem sok értelmét láttam. Karmait a falba állította és a tükrökbe mik a falon voltak. Mint egy kutya úgy ásott félelmébe és meg is lett ennek a hatása. Mint mikor a tanárok a krétát törik a táblánál és körmeikkel írnak, olyan hangot adott ki ő is most. A füleimet a tenyereimmel fedtem és kisebb kiabálással adtam hangot a nem tetszésemnek, hogy ilyen kegyetlen hangot hallottam. Hisame a lábaimhoz bújt.
Fordultam vissza a szellemekhez vártam már egy újabb sétájukat, azonban nekik sem tetszett e fülsiketítő muzsika, mit Miss Macska vezényelt. Legalábbis azt hittem a hang nem tetszett nekik, de a félelem rajtuk inkább arra utalt, hogy a tükrök épségeikért aggódtak. Arcaik rémületét látva ördögi ötletem támadt.
~ Muhahehe! Muhahaha! – sátáni kacaj volt a gondolataimban, azonban nem adtam nekik hangot. Kezdő állatidomár késemet vettem elő és markoltam rá.
- Hisame! Utánozd a cicust. – szóltam neki, erre ő dörgölőzni kezdett a lábamhoz. A homlokomat csaptam és nagyot sóhajtottam – Kapard a falat, a tükröket, létszíves. – pontosítottam a kérésem, majd én is a falba mélyesztettem a fegyverem.
Végig akartam húzni én is a kést amolyan óriás karmot imitálva. A fejemen megigazítottam a bolyhos sapkát, hogy az a fülemet minél jobban takarja, majd indult meg a kezem mozgása és reménykedtem a legjobbakban.

_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 296ogeu
Peter Worker
Peter Worker
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Shiel D. Lewis Vas. Dec. 02 2012, 21:51

Összeráncolt homlokkal konstatálja, hogy a tó valóban sekély, s buksija megfelelő sebességgel gyorsult a víz kívül, hogy most ügyesen beverje a fejét a fenékbe. Odakapja a kezét, de eszébe is jut, hogy nem érez fájdalmat, meg ugye tapasztalja is, hogy például nem akar szétesni a tudata is, szóval nem nehéz rájönni.
Azonban abban nem biztos, hogy levegőt itt a játékban is tud-e venni a víz alatt, így inkább nem kockáztat, s visszatartja lélegzetét. Az előbb egyébként egy hajszálon múlt, hogy teleszívja tüdejét vízzel, ami valljuk be kellemetlen lenne. Persze csak ha a víz itt is úgy reagál, mint a valóságban. Sir Lewis sosem fuldokolt még, de most se szeretné kipróbálni, ellenben emlékezett egy hősre, aki a vízben érezte magát a legjobban otthon, ez a hős pedig Aquaman volt! Hú, ő aztán baromi menő fickó, simán beszélget a bálnákkal meg polipokkal meg stuff. Hősünk olyannyira beleélte magát ebbe a gondolatba, hogy még a kezében lévő kristállyal is elkezdett hadonászni, hátha megidéződik egy cápa, mert megérzi: hősi jellemének szüksége van a víz "oroszlán-királyára".
Azonban a kristály fénye nem cápára vetül, hanem egy ajtóra, ami előtt három ugyan olyan alak strázsál, mint aki odafent is rettegésben tartja szerencsétlen Petert. Így már hat szellem-izé van a teremben, mindenkiből kettő. Szerencsére ők még nem mozognak, de a lovag nem is szeretné, ha izgágák lennének, mert a vízben vajmi könnyen elkapnák. Sajnos páncélja, s pajzsa, na meg megfogyatkozott gyorsaság pontjai miatt sem tudna elfutni az alakok elől. Bezzeg ha Aquaman lenne..!
- Hümrümmmümmhümmüümmm! - kezdene bele valami szövegelésbe, amit még én sem tudok, hogy mi lenne, mert hősi elméje elfelejti, hogy víz alatt van, egyáltalán nem érteni, hogy mit makog. Így aztán feljön a víz felszínére. Kidugja a fejét, s körbe néz. Az ő szellem-hasonmása ott köröz körülötte, de nem akar támadni. Talán a vízben nem bír hozzáérni a lovaghoz..? Sir Lewis megvakarja a fejét, majd társára pillant, aki közben a tükröknél kezd babrálni. A macska, a sárkány, de még Peter is, szóval mind a hárman a türköket kaparászták, amitől a szellemek jóformán tangózni kezdtek, annyira látszott rajtuk a kín.
Hősünk fejében a következő pillanatokban egy igen összetett kilogikázó folyamat kezdett lezajlani. Feje fölött majdhogynem egy ikon is megjelent, annyira koncentrált, aztán elméje megvilágosodott, mint Newtonnak, amikor eltalálta egy alma. Összekombinált információiból pedig arra jutott, hogy a tükrök kapcsolatban állnak a szellemekkel, vagyis a tükröket kell elintézni és akkor talán megszabadulhatnak a szellemektől is...
Gyorsan megtámasztja magát a kis meder szélénél és egyetlen lökéssel kitolja magát a vízből. Ekkor paranormális hasonmása keresztüllibeg testén. Szinte biztos benne, hogy újabb pontot vesztett, de nem foglalkozott azzal, hogy megpróbálja kideríteni.
Amint jobb lába kiér a talajra, már rugaszkodik is el, miközben a kezében lévő pajzsot élével előre tartja. Mivel elég messze van ahhoz, hogy eljusson odáig egy újabb támadás elszenvedése nélkül, így inkább úgy dönt, hogy helyet cserél a macskával. Ki is szemeli magának, s csak egy pillanat műve az egész. Csak akarnia kell, s körülötte a helyszín egy villanás alatt átrajzolódik, s a tükrök előtt találja magát, a macska pedig a tó mellett van.
Mivel lendületéből nem vesztett, így továbbra is rendíthetetlenül "száguld" a tükör felé, amit pajzsával, s saját két pontos erejével betör, majd vigyorogva tekint a szellemekre.
- Ne szórakozzatok Amerika kapitánnyal..! - kiáltja, majd pajzsával újabb összetörendő tükröt szemel ki magának. Jobb kezében persze még mindig ott van a kristály.

_________________
Adatlap
Shiel D. Lewis
Shiel D. Lewis
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 371
Join date : 2012. Nov. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : füstfelhőben

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Vas. Dec. 02 2012, 22:05

Úgy tűnik az utolsó pontvesztéseteket dobom ki. Első kocka Peter, második Lewis

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Dec. 02 2012, 22:05

The member 'Rosalia' has done the following action : Kockadobás

'6-os dobókocka' :
[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 4766610511_dda12706fc_s [Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 4767250438_224285ea8b_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Hétf. Dec. 03 2012, 01:38

Mindannyiótok tevékenysége hatásosnak bizonyul, ugyanis Peter kése, Hisame karmai és Lewis pajzscsapásai hatására a tükrök sorra repedeznek, s egyre-másra pixeljeikre hullanak szét. A szellemeitek utolsó próbálkozásaikként még áthaladnak a testeteken: Peter 1 pontot veszít gyorsaságából, s mivel gyorsaság pontja 0-ra csökken, ezért szinte már vonszolja magát és kétszer annyi időbe telik haladnia, mint a szintén lelassult lovagnak. Lewis pedig erejéből veszít 1 pontot, melynek hatására kevésbé lesz hatékony a pajzzsal sújtása a tükrökre. Minél több tükröt semmisítetek meg, annál kevesebb szellem marad, s mire elérnének benneteket az új klónok, addigra szertefoszlanak ők is. A tükrök széttörésével az illúziók is megszűnnek létezni. Ezután már nincs más dolgotok, mint együttes erővel átkelni a tavacskán anélkül, hogy Miss Szőrgolyó bundikája vizes lenne Very Happy Nyugalom, a vízben nem vár benneteket további csalafintaság, nincsenek lábujjcsócsáló piranhák a tóban.
Ahogy átértek a túlpartra, az előzőhöz hasonló folyosóra juttok, annyi különbséggel, hogy hogy itt már csak négykézláb tudtok közlekedni. Miss Szőrgolyó komfortosabban tipeg utánatok, habár a hideg és nyirkos talapzat nem igazán kellemes puha kis cicatappacsainak. Még mindig tisztes távolságban marad Hisamétől, nem akar a rongybabájává válni a sárkánynak. 10 percnyi botorkálás után a járat váratlanul elkezd kiszélesedni, itt már fel is emelkedhettek, mert elég naggyá tágul a belmagasság. Egy útelágazáshoz értek: döntenetek kell, hogy balra, vagy jobbra haladtok tovább. A térkép sajnos nem tud a segítségetekre lenni, felfedezetlen területeket nem tud mutatni.

[off] Ha nem sikerül dönteni, akkor én fogok dobni Korona/Halál kockával.

STATOK ÖSSZESÍTÉSE:

Peter: (Te még 1. szinten kezdted a kalandot, ezért azt számítom)
Élet: 4
Fegyverkezelés: 0
Erő/Irányítás: 5 (+3 irányítás felszerelésből)
Kitartás: 2-1=1
Gyorsaság: 2-1-1=0 !!!
Speciális képesség: 2
páncél +2-1=1

Lewis:
Élet: 6
Fegyverkezelés: 1
Erő: 2-1=1 (+1 erő felszerelésből)
Kitartás: 2
Gyorsaság: 2-1=1 (+1 gyorsaság felszerelésből)
Speciális képesség: 2
páncél +4-1=3


Ezekkel a megújult értékekkel kell tovább folytatnotok a küldetést! Igazság szerint 0 sebességnél talán le kellene bénulnia a karakternek, de ilyesmivel nem akarom elrontani a játékot, viszont kijátszásnál kérlek erre a lassúságra fokozottan hívd fel a figyelmet, Peter! És természetesen mindezek Hisaméra is érvényesek. [/off]

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Shiel D. Lewis Kedd Dec. 04 2012, 16:06

Sir Lewis gyors fejmozgásával kerülgette az arca felé pattanó szilánkokat, de közben a pajzsával újabb tükröt reccsentett szét, amelynek darabkái a szélrózsa minden irányába záporoztak. Csak egy lopott pillantást vetett a többiekre, akik szintúgy lankadatlan lelkesedéssel pusztították az üveget. Szellem-pajtásnak még egyszer sikerül megcsapnia hősünket, aki még most sem törődik azzal, hogy vajon milyen csökkenést szenvedett el, ám gyanakvóvá vállt, mikor a következő tükörre ütött, s az már nem tört meg úgy, mint az előző. Egy-két csapás után elfogyott a törni való, s akkor az alakok is elpárologtak. Akármik vagy akárkik is voltak ezek, igen kemény ellenfelek voltak most, így is, hogy nem kellett velük fizikai kontaktust létesíteni.
Sir Lewis egy nagy levegő vétellel visszahelyezi a pajzsot a hátára, majd gyorsan lenyitja a menüjét. A statjai szerint egy ponttal csökkent a sebessége és az ereje is.
- Vesztettem egy páncél-, egy gyorsaság- és egy erőpontot... - Vegyes érzelmekkel vakarja meg a fejét. Egyrészt mérgesen szomorú, hogy vesztett ezen fontos pontjaiból, másrészt örül, hogy az összes életpontja megvan, mert lovagként még most is ez a legfontosabb tulajdonsága. Meghallgatja azt is, ha Peter esetleg elmondja, hogy ő milyen pontokat veszített el. Bezárja a menüjét.
- A tóban nem találtam semmit, de a másik oldalon van egy járat. - mondja, majd elindul a tóhoz. Közben szemével a macskát keresi, s mikor megtalálja, kezével integet, hogy jöjjön oda hozzá. Kinyújtja a karját, mire a macska rámászik a tenyerére, s ráteszi a vállára. Mikor érzi, hogy az állat megszilárdította pozícióját, rápillant a sárkány idomárjára. Látszik rajta, hogy eléggé le van lassulva. Igaz ő se egy Speedy Gonzales, de rajta tényleg látszik, hogy nem megy neki a mozgás.
- A víz csak derékig ér. - mondja, majd beugrik a vízbe. Igaz most nem úgy, ahogy korábban tette, most csak nyugisan, tatisan.
Elindul a másik oldal felé. Kevés masírozás után a járat szájához ér, ahol majdhogynem kúszva kell tovább folytatni az utat. A macska már nem a vállán van, ott sétál mellette, de látszik rajta, hogy igen kellemetlenül éri a dolog, s Sir Lewisnek is be kell vallania, hogy nem se tetszik, hogy ilyen mocsokban kell koszolnia lovagi öltözékét. Szerencsére a járat hamarosan kitágul, s ekkor végre fel bír egyenesedni. Miután gyorsan leporolja magát amennyire bírja, hátra tekint, hogy meggyőződhessen: Az állatidomár ott van mögötte. Előttük egy útelágazás van. Hősünk máris elkezd gondolkodni, hogy mégis merre lenne érdemesebb elindulni, de semmi látható nyom nincs, ami arra utalna, merre lenne érdemesebb. Szétválni megint csak nem akar, fene tudja mi várja őket a különböző irányokba. Biztos, hogy több olyan dolog is lesz még itt, mint a korábbi alakok. Oda is ketten kellettek, s így inkább nem kockáztatna egy csapat bontással.
Vakarja egy ideig az állát, majd kinyögi:
- Szerintem menjünk ...!

[Ééééés a pontozott vonal helyére fog majd kerülni az a szó, amit majd Rosi kisorsol nekünk. Amondó vagyok, hogy úgy lesz a legrandomabb! :"D Peter meg szerintem követni fogja Páncit, így ez is rendben van, de javítsatok ki ha tévednék..!


A hozzászólást Shiel D. Lewis összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Dec. 04 2012, 19:32-kor.

_________________
Adatlap
Shiel D. Lewis
Shiel D. Lewis
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 371
Join date : 2012. Nov. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : füstfelhőben

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Peter Worker Kedd Dec. 04 2012, 19:19

Utolsó lendületükben még átsétáltak rajtunk a kifehérített másaink, majd ennek hatására lassultam be hirtelen. Meglepődtem, de a csodálkozásom nem volt életteli. Hisaméval, mintha két csiga lettünk volna, olyan lassan mozogtunk, ugyanakkor a tükörtörés sikeres volt és bár milliószor hét év balszerencsénk lesz a jövőben, a szellemek eltűntek körülöttünk.
Körbe néztünk, nem volt más veszélyforrás ránk nézve, minek örültünk.
- Vesztettem egy páncél-, egy gyorsaság- és egy erőpontot... – nem örült a lovag ennek, mit nem is csodáltam.
- Egy páncélt én is, ugyanakkor én két gyorsaságpontot. Nagyon lassú vagyok. – nem tetszett a helyzet. Tehetetlenek éreztem magam és a rossz az volt, hogy Hisame is ilyen lassú lett. Nem akartam Lewisre támaszkodni, de nem volt mit tennem, ő volt csak most itt használható személy.
- A tóban nem találtam semmit, de a másik oldalon van egy járat.
Örültem a szavainak, reméltem, hogy a járat végén megtaláljuk mit kerestünk.
~ Hát futás. – Rohanom kellett, hogy lépést tudjak tartani Lewissel. Nem akartam lemaradni tőle, ugyanakkor a kezét se akartam fogni, hogy húzzon magával. Szinte már lihegtem mire a tóhoz értünk és csodálkoztam, hogy időközbe már Miss Macska is elhelyezkedett a lovag vállán.
- A víz csak derékig ér. – szerencsének éreztem ezt, bele se mertem gondolni, hogy a lassú evezésemmel meddig jutottam volna.
Vízben sosem lehetett gyorsan sétálni, ezt tudtam, hisz strandon a szabad világban nem egyszer voltam már és ehhez csatlakozott a mostani gyors tempóm is. Sóhajtottam, de nem volt mit tenni. Indult a séta, bár küzdelemnek inkább lehetett volna mondani. Hisame a ruhámba harapva tartotta magát, így nem maradt le tőlem.
A járatban négykézláb kellett tovább haladni és ostoba reményt fűztem hozzá, hogyha kutyamódjára haladok, akkor gyorsabb leszek, de nem így történt, mit csalódásnak fogtam fel.
A kicsiny, szűk folyosó egyhamar magasodni kezdett és állhatunk két lábra. Lewis hátra nézett, követtük őt, nem maradtunk le. A sapkáink a fejünkön, a ruhám vizes, sáros volt. Nem lelkesedtünk, nem volt miért. A csodás kilátásunkat még egy elágazás is segítette. Ötletem sem volt, hogy merre kellett volna menni, de egy biztos volt. Nem akartam, hogy egyedül legyek újra. Lassú voltam és a félelmem a sötétbe már legyőzött egyszer nem rég, nem akartam, hogy újra megismétlődjön az a jelenet.
"Csak bátor szívvel és tettre készen juthattok ki élve!" Ismétlődött fejemben az öreg barlangőr mondata és döntöttem el, hogy tettre készen bólintok Lewis szavaira.
- Szerintem menjünk ...!

_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 296ogeu
Peter Worker
Peter Worker
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Kedd Dec. 04 2012, 21:38

Ha korona, akkor balra, ha halál, akkor jobbra! Lássuk:

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Dec. 04 2012, 21:38

The member 'Rosalia' has done the following action : Kockadobás

'2 oldal halál/korona' :
[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 4766591541_a6962e6ebb_s
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Csüt. Dec. 06 2012, 00:22

...JOBBRA! - egyeztek meg végül az irányban, majd fojtathatjátok utatokat anélkül, hogy görnyedve vagy négykézláb kúszva kellene haladnotok. A járat hol kitágul, hol egyszemélyesre szűkül, néhol pedig kis beugrók is vannak, amolyan zsákutcák. Úgy tűnik a játék készítői nagyon odafigyeltek az ilyen aprólékos dolgokra is, ami a természet vájta barlangokra is jellemző. Amikor az egyik tágabb útszakaszhoz értek, jellegzetes bűz csaphatja meg az orrotokat. Ha a való életben jártatok már állatkert denevérházában, akkor felismerhetitek a szagot, ha nem, akkor csak szimplán gyomorforgató a bűz. Hamarosan meg is találjátok a forrást, az egyik beugrót tele van denevér guanoval.
Ahogy haladtok tovább, egy újabb beugróból éles vörös fény villan fel. Amikor kristályotok bevilágítja a teret egy majd 2 méter hosszú szárnyas lény húzódik össze vörös szemeit eltakarva a rávetődő fénytől. Elkezd mocorogni a jól megtermett denevér nagyúr és szárnyait széttárva talpra libben eddigi fejjel lefelé függő helyzetéből. Alkata viszonylag humanoidnak mondható: teste lábakban végződik, amik kevésbé csökevényesek, mint egy átlag denevéré. Ahogy széttárja a bőrlebernyegeit, megrezegteti őket, mintha csak a szél fújna rájuk, majd megköszörüli a torkát és rátok villantja vérvörös szemeit. Miss Szőrgolyó olyan szinten megrémül, hogy feláll hátán minden egyes szőrszál, majd körmeit Lewis ruhájába aggatva a lovagra csimpaszkodik félelmében.
- Áj em dö betmen! - próbálja hörögni ízes angollal és földöntúli hangon a denevér, ami hevenyész krákogásba fut át. Ekkor rebben elő mögüle kotnyeles segédje, akinek mókás megjelenése csak még inkább ront a művi szituáción.
- Na mi a hézag, hapsikáim? - intézi felétek az újabb mondatot a denevérúr, ekkor már összefonja mellkasa előtt a szárnyait, aztán orra alatt dünnyög egy sort - Nem-nem, ez sem az a szöveg... Jöttömre 5 nap múlva számítsatok, pirkadatkor, kelet felől! Áh, ez se... - teljesen tanácstalanná válik előttetek az önjelölt Batman...

[off]Mivel a jobboldali irányt dobtam ki kockával, ezért megnyertétek magatoknak a bónusz questet!
Plusz infó: Mivel egyikőtöknek sincs érclátása, ezért itt most a kakiból nem lesz különleges fém, mint az animeben Very Happy[/off]

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Peter Worker Pént. Dec. 07 2012, 08:53

...JOBBRA!
A járat hol szűk volt, hol tágas, nehéz volt szabályt találni ebben. Az ember úgy gondolná, hogy egy játékban nem csinálják meg ennyire élethűen a dolgokat, de itt mégis ilyen volt. A járatott időnként elágazások tarkították, azonban azok zsákutcákban végződtek. Teljesen élethű volt a barlang, így e ok miatt féltem is kicsit, majd erre ráadásként iszonyú hányinger lett úrrá rajtam, minthogy förtelmes bűz csapta meg az orrom. Nem tudtam mi lehetett, nem igazán éreztem még ilyet, ugyanakkor az egyik ilyen beugrásban, járatban kis szemű kaki darabok voltak a földön. Tömérdek mennyiség és kellett rájönnünk, hogy volt valami itt.
Rögtön nyulak jutottak eszembe, de gyorsan el is vetettem ezt az ötletet, minthogy egy sötét, hideg barlangban voltunk. Gyorsan tovább álltunk a bűzforrástól, azonban egy újabb ilyen kicsiny járatnál két vörös pont lett látható. Szemek voltak, kinyíltak, felkeltettünk valakit. Ez sosem jelentett jót.
A fényes kristályt magunk elé emeltük és lett látható a szempár félelmetes tulajdonosa. Egy megtermett denevér volt előttünk és szárnyaival takarta a szemeit. Nem tetszett neki a fény, majd fordult, hogy ő is álljon, ne lógjon előttünk. Torkából furcsa hang jött ki, majd nézett ránk már felébredve.
- Áj em dö betmen! – beszélt.
Csodálkoztam, hogy ilyen hangot adott magának, majd tűnt fel egy kisebb jószág mögüle. Úgy gondoltam megérkezett Alfred is.
- Na mi a hézag, hapsikáim? – nos, a félelmem egyszerűen alább hagyott - Nem-nem, ez sem az a szöveg... – csóválta a fejét - Jöttömre 5 nap múlva számítsatok, pirkadatkor, kelet felől! Áh, ez se... – a véres szempárhoz nem tartozott veszélyes vérszomj, legalábbis eddig. Nem tudtam, hogy félnünk kell e vagy sem.
- Te ki vagy? – értetlenkedtem hangosan a mivoltán. Nagyon lassú voltam, kételkedtem benne, hogy e szárnyas ellen tudok mit kezdeni, így a kezdőkésemről is levettem a kezem.

_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 296ogeu
Peter Worker
Peter Worker
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Shiel D. Lewis Pént. Dec. 07 2012, 19:53

- ...Jobbra! - mondta a hős lovag, majd az állatidomárral a háta mögött elindult a járatban. Szerencsére itt már nem kellett kúszni-mászni, de cserébe egy össze-vissza kanyargó utat találtak. Legalább nem útvesztővel van dolguk.
Sir Lewis szakadatlanul követi az utat, mikor egyszer csak egy furcsa, szúrós szag üti meg hősies orrát. Már-már kezdi azt hinni, hogy egy boszorkánymester főz errefelé gyerekeket, vagy valami mást, de akkor egy "félsziget" járatban rátalálnak a szag forrására. A beugróban egy nagy adag guano figyeli őket tágra nyitott szemekkel, amire ők ketten ugyan így felelnek. Az állatnak, ami viszont ezt a szép mennyiséget termelte, hűlt helye van. Sir Lewis, aki persze nagyon ügyes nyomozó is egyben, egyből arra a következtetésre jutott, hogy denevérek hagyták ott, s azok az állatok még mindig itt lehetnek valahol. Azonban egyáltalán nem biztos, hogy az az állat vagy állatok nem rejt/rejtenek hasonló veszélyt, mint korábban a hasonmások. Lehet, hogy ez most nem a pontjaikat fogja csökkenteni, hanem valamit mást?
A lovag beleborzongott, hogy megint egy szellemes-históriát át kelljen átélni, majd elhessegette a gondolatot. Nyomban folytatták is tovább útjukat, míg nem kristályuk fénye valami nagy lény körvonalait rajzolta ki.
Hősünk hunyorogva, s a lámpa fényével célozgatva próbálta meg megállapítani, hogy mi áll a fénysugarak útjában, de amint annak felvillant két piros szeme, egyből rájött, hogy nem egy fellógatott krumplis zsák van előttük. A lény átfordult, hogy feje föntebb legyen, mint a hátsófertálya. Ekkor már határozottan lehetett látni, hogy éppen egy hatalmas emlősökhöz tartozó állattal állnak szemben.
A macska, hősünk vállán olyannyira megijedt, hogy egyből kimerevedett, s karmait is belemélyesztette a lovag vállába, aki aggódva nyúlt a macsekért. De az meg se akart mozdulni.
- Ez idekötött!? - mondja, ám nincsen ideje lehámozni magáról a kétségbeesett állatot, mert a másik megszólal:
- Áj em dö betmen! - hörög a denevér-ember, miután szépen széttárta szárnyait. Ezután viszont furcsaságokat kezd mondani, mintha ő se tudná, hogy igazából mit kellene.
- Sz@rul nézel ki betmen, iszol rendesen? - költi hősünk a rögtönzött rap-sort, majd megköszörüli a torkát, mikor társa egy teljesen értelmetlen kérdést tesz fel.
- Te ki vagy? - szavai nyomán a lovag értetlen fejet vág. Nem tudja hová tenni a kérdést.
- Természetesen betmen, hát az előbb mondta... - szól oda az állatidomárnak, miközben megvakarja a fejét, majd tekintetét a denevérre szegezi. Örömmel tölti el, hogy találkozhat végre betmennel, habár még ő is furcsálja, hogy hogyan került ide a Gothami hős, sőt úgy tűnik a képregény és a filmek túlságosan emberként ábrázolták, biztos a rasszizmus miatt, ugyanis most sokkal inkább tűnik egy erszényes emlősnek. No sebaj! A lovag pózba vágja magát (macska ott fityeg a vállán), majd hősies szavalja végig monológját:
- Icc gúd tu míít jú betmen! Áj em szír lévisz! - válaszol ugyan azon a nyelven, mint korábban az emlős tette. Nem is zavartatja magát, mikor feltűnik egy másik, de kisebb denevér is. Áhhh, biztos csak Robin...
- Kellemes érzés szívemnek találkozni egy másik hőssel..! - mondja meghatódottan hősünk, mire kitöröl szeméből egy könnycseppet.
- Ez itt a hősi barlangod? Vigyáznod kellene, állítólag egy tolvaj jár erre, mi is őt keressük... - mondja, mellyel egyben utalást is tett arra, hátha a betmen tud valamit az alakról. Persze Sir Lewisnek fogalma sincs arról, hogy mondatába ezt sikerült belecsempésznie.

_________________
Adatlap
Shiel D. Lewis
Shiel D. Lewis
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 371
Join date : 2012. Nov. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : füstfelhőben

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Szomb. Dec. 08 2012, 20:44

- Áj em Betmen, de ezt már mondtam.. - vonja föl szemöldökét a denevér nagyúr - Üdvözöllek dicső lovag, szép a ruhád, szép a... lovad(?)* - pillant le Hisamére elgondolkozva. Ismét tanácstalanná válik, hogy egy ilyen szép szál lovaglegény hogy tud egy ekkorka kis sárkányt megülni. Elfeledte azonban bemutatni kis denevér szolgáját nekte, ezért Robin/Alfred felé fordul.
- A nénikém unokaöccsének távoli unokabátyja. De szépen énekel. Eunuch.* - a kis denevér először helyeslően bólogat, aztán ahogy az eunuch részhez ér a nagyúr, meglepetten elkerekednek szemei, de inkább befogja a száját.
- Jú sell nát pessz der!* - folytatja tovább mondandóját a méretes bőregér, aztán nem tudja magában tartani mondandóját a csatlósa:
- Már megbocsáss mester, de nem Anakin a kiválasztott? - les ekkor Peter felé Robin/Alfred - Nem ő győzi le a Sitheket és hozza egyensúlyba az Erőt?* - Ekkor összeráncolja szemöldökét a nagyúr és erősen elgondolkodik. Feszült csend ül rátok, aztán előáll Betmen egy bölcs válasszal:
-A félelem a sötét oldal kapuja. A félelem dühöt szül, a düh gyűlöletet, a gyűlölet pedig kínt és szenvedést...* - S ezután teljesen váratlanul egy kulcsot nyújt át nektek, majd ha elveszitek tőle, akkor visszaszáll eredeti helyére, fejjel lefelé, szárnyaiba burkolózva. Ha további kérdéseitek lenne, akkor már nem válaszol, maximum csatlósát lehet kicsit megnyomorgatni a válaszért. Már ha el tudjátok kapni...

Ha úgy döntötök, hogy folytatjátok tovább az utat a jobb oldali járatban, akkor zsákutcába futtok. Kénytelenek lesztek visszafordulni és a bal oldali járaton továbbhaladni. Ez az út viszont az előbbitől eltérően igen szűk, csak libasorban tudtok haladni, néha még sréhen is kell araszolnotok, hogy átférjetek. Miss Szőrgolyó le is ugrik a lovag válláról, hogy könnyebben tudjon közlekedni. Negyedannyi ideig sem kell botorkálnotok, amikor is belefuttok egy vaskos tölgyfaajtóba. Igen, itt a barlang kellős közepén egy vasalt faajtóval zárták le az utat, rajta egy karika dísszel és egy záras kilinccsel. A Betmentől kapott kulcs beleillik a kulcslyukba, de hiába kattan a zár, az ajtó beragad, és még Lewis sem elég erős, hogy egymaga elhúzza.


*Süsü, Jack Sparrow, Gandalf, Obi-Wan Kenobi, asszem Yoda

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Shiel D. Lewis Szomb. Dec. 08 2012, 22:03

A denevér szavai nyomán hősünk tagadhatatlanul eljátszik a gondolattal, hogy az állatidomár sárkánya az ő lovacskája: Egyszerűen csettint egyet, odajön hozzá a kis állat, felpattan rá... és összeszakadnak. Biztos, hogy ez jönne ki abból, ha egy ilyen minilova lenne. De az emlős nem beszélt hülyeséget. Miért nincs egy ilyen nemes lovagnak lova..?! Jó, persze, itt a járatban valószínűleg végig kellett volna limbóznia az utat, hogy ne súrolja le a fejét a helyéről a plafon, meg a korábbi kis kúszós alagúton is nehézkes lett volna áttuszkolni, de akkor is! Amint kikerülnek innen, írni fog egy panaszlevelet Kayaba Akihikonak, hogy miért nincs a piacon megvásárolható ló útitárs? Mégis hogy várja el a lovagtól, hogy lovag maradjon ilyen körülmények között...?! Hallatlan!
Közben betmen és robin befejezték a diskurálást, s az emlős egy hatalmas életbölcsesség mellett egy kulcsot nyújt feléjük. Sir Lewis habozás nélkül elfogadja azt. A kulcsért nyúl, amit bele is gyömöszöl egyik zsebébe, nem vacakol azzal, hogy inventoryba helyezze.
Eztán a denevér visszahelyezi magát alvó pózba, s segédje is távozik. A lovag az állatidomár felé fordul, arcán nagy vigyorral.
- Biztos vagyok benne, hogy hősies barátunk ezzel a tárggyal sokat segített nekünk..! - egy pillanatra még a fejjel lefelé lógó nagyúrra pillant, majd megejt egy "Viszlát!" szavacskát.
Elindul vissza a járatban, meg sem fordul benne az, hogy tovább is mehetne ezen az úton. Néha természetesen hátra-hátra pillant, hogy szinte csiga lassú társa vajon betontömb gyorsaságával bírja-e követni. Igaz, ő sem úgy megy, mint egy verseny autó, de majdnem annyi idő alatt, mint a denevérig, most visszaértek az elágazáshoz, ahol immáron a bal utat választották.
A járat itt sokkal szűkebbnek bizonyult, s hősünknek nem egyszer kellett hajlongania, hogy jól átférjen a szűk réseken. Végül egy ajtóhoz értek.
Sir Lewis egyáltalán nem volt meglepve az ajtón. Betmen után már az sem zaklatná fel, ha Darth Vader jönne vele szemben sütiket osztva.
Odalép az ajtóhoz, s próbálná lenyomni a kilincset, ami sikerül is, de az ajtó nem akar mozdulni. Megvakarja a fejét.
- Áhhá! - egy nyolcvan wattos haloványan izzó villanykörte jelenik meg a feje felett, majd megpaskolja a zsebét. - Látod, betmen nem véletlenül adta ezt nekünk..! - mondja elégedetten, majd előkapja zsebéből a kulcsot. Beleilleszti a zárba, majd gyorsan elfordítja, s a kattanás után újra megpróbálja kinyitni. Ám még mindig nem sikerül. Újra próbálkozik, de akkor már egész testével, sőt még súlyemelő jártasságát is beveti a mozdulatba. Nincs eredmény.
- Hősi erőm nem képes megmozdítani ezt a galád ajtót..! Próbáljuk meg együtt! - szól az állatidomár felé, majd kissé odébb helyezkedik, hogy Peter is odaférhessen...

_________________
Adatlap
Shiel D. Lewis
Shiel D. Lewis
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 371
Join date : 2012. Nov. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : füstfelhőben

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Peter Worker Vas. Dec. 09 2012, 10:17

-A félelem a sötét oldal kapuja. A félelem dühöt szül, a düh gyűlöletet, a gyűlölet pedig kínt és szenvedést... - a félelmem meg volt a sötétbe, így úgy gondoltam az a kapu se lehetett távol tőlem, ugyanakkor dühös még nem voltam senkire. Még…
Egy kulcsot adott át nekünk a sötét lovag betmen, majd tért vissza álmába, mi meglepő volt számomra. Csodálkoztam, hogy csak ennyi lett volna, semmi vérszívás nem történt. Bár lehet csak a lassú véremet nem akarta megkóstolni. Érdekes gondolataimból Lewis zökkentett ki.
- Biztos vagyok benne, hogy hősies barátunk ezzel a tárggyal sokat segített nekünk..! – hát tény volt, hogy nem véletlenül adta azt nekünk, de ajtót se és ládát se láttam, mibe beleillett volna az.
Egyszerűen köszöntünk el az alvó denevértől, majd indult meg Lewis vissza az úton. Gondoltam szólok neki, de olyan lelkes volt, nem akartam rontani az örömét. Lassan vánszorogtunk utána a kis paripámmal, Hisamével, de figyelt ránk a társunk és nem hagyott le minket.
Az elágazáshoz visszatérve a másik utat választottuk, mi sokkal szűkebb járatnak bizonyult, mint az előző folyosó. Hol egy személyesre szűkültek a falak, hol még a hasunkat is be kellett húznunk, nem volt kellemes, sőt egy két kiálló domborulat még a sapkámat is leszedte volna a fejemről, ha azt nem tartom a kezemmel magamon. A rózsaszín bolyhok koszolódtak, de nem bántam ezt most.
Egy ajtóhoz értünk, mi szokatlan látványt teremtett nekünk. A sziklák között egy faajtó.
- Áhhá! – jött rá látványosan valamire a lovag - Látod, betmen nem véletlenül adta ezt nekünk..! – szólt és húzta elő az imént ajándékot. Gyorsabban járt az esze, mint nekem, ezt el kellett ismernem. Elfordította a kulcsot, de az ajtó nem nyílt.
Küszködött, de nem sikerült eredményre jutnia.
- Hősi erőm nem képes megmozdítani ezt a galád ajtót..! Próbáljuk meg együtt! – gondolt rá, hogy segítsek neki.
- Legyen, de nem tudom mennyit tudok segíteni. – nem voltam a legerősebbek egyike sem.
Neki támaszkodtam a fának, de nem volt lendületem, hogy esetleg azzal segítsek ezen. Én és Lewis a fát toltuk, Hisame pedig nekem támaszkodott, hogy úgy segítsen minket. Nem tudtam, csak reméltem, hogy együttes erőnk eredményes lesz és reméltem, hogy erőnk kifejtésének nem hatalmas pofára lesz a vége.
- Ha nem sikerül, dühös leszek. – jegyeztem meg halkan, majd jöttem rá, hogy a „düh gyűlöletet szül” és nem akartam senkit se gyűlölni, mert akkor abból kín és szenvedés lett volna.

_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 296ogeu
Peter Worker
Peter Worker
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Vas. Dec. 09 2012, 13:18

[off] Annyira agyaltatok chaten, hogy mire lesz jó majd a kötél, hogy gondoltam itt majd használhatjátok, de neeem Very Happy Mindegy, folytatjuk enélkül! [/off]

Legutoljára elvesztett pontotok időközben visszatöltődik, ergo Peter 1 gyorsaságot kap vissza, Lewis pedig 1 erőt. Az ajtó nyikorogva kinyílik, némi erőteljesebb feszegetésnek hála a nyirkos időben megduzzadt fa csak enged együttes erőtöknek. Ahogy előre haladtok a pár méternyi kanyargós folyosón az út ismét zsákutcába torkol. A hatalmas, megközelítőleg 50 méter sugarú, s nagyjából kör alakú termet nem tudja teljes egészében bevilágítani a korlátozott "lámpátok", a helyiség elülső felében viszont kristályotok fénye egy újabb vízfelületen csillan meg. Jobban mondva nem is víz, inkább tűnik tejfehér színű, ám folyékony anyagnak az, ami egy parányi, 1 méteres sugarú kis mélyedésben gyűlik össze. Felette lóg le egy méretes cseppkő, erről csöppen le az a furcsa fehér anyag. Mit tesztek, hogyan tovább?

_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Shiel D. Lewis Vas. Dec. 09 2012, 18:10

Amint Sir Lewis odébb helyezkedett, az állatidomár is odapózolt mellé. Ekkor hősünk újra megfeszítette igazságos karjait, s az ajtó kettejük együttes erejének már nem bír ellenállni és akkor megadva magát kinyílik.
Hősünk gyorsan előrekukkant, de nem lát semmi veszélyforrást. Minden esetre ő megy továbbra is elöl, nehogy valami gonosz lénybe fussanak, hiszen életével és páncéljával még mindig jobb az ellenállása, mint társának.
Már kezdett ahhoz is hozzászokni, hogy hogyan bírja a kezében lévő "égőnek" a fényét a legjobban oda vetni, ahol a legnagyobb hasznát veszi, ám a kacskaringós járatokból már nagyon elege volt.
- Igazságérzetemnek nagyon gyanús ez a sok kanyargós járat... - szóvá is teszi ezt, de nem vár rá választ, mert szinte azonnal egy nagy terembe érkeznek, aminek méretét elsőre nem is bírja megfelelően megállapítani.
Talán csak hümmögni bírna, ha valaki megkérdezné, hogy körülbelül mekkora a terem, amibe érkeztek, mert a kristályok fénye nem elég nagy ahhoz, hogy meg bírja világítani az egész helyet. A lovag hiába is tartja magasabbra a fényszórót, az egyszerűen nem elég erős erre a feladatra.
Sir Lewis bentebb lép, majd tesz még pár lépést, s ekkor megpillant valamit előttük. Csillog. Mikor közelebb ér hozzá, csak akkor látja, hogy bizony egy újabb kis tó van előttük, ám ennek a színe nem víz, hanem inkább tejre hasonlít, s ez az anyag a felette lévő cseppkőből csordogál. A férfi nem tudja ezt mire vélni, még sosem találkozott ilyesmivel. Gyorsan körbetekint. Más nincs idebent, szóval ezzel kell kezdeniük valamit.
El is kezdi törni a fejét, de csak nem akar semmi használható az eszébe jutni. Az egyetlen terve az volt, hogy lehet tej, s ezt úgy lehetne a legjobban kideríteni, hogy belevágja a vállán lévő macskát, de erről végül letett, továbbá arról is, hogy beleugorjon. Most nem kívánkozott bele valamibe, ami nem úgy néz ki a víz. De nem akarta azt sem, hogy társa antiszocialuzmisban szenvedjen, így inkább felé fordult.
- Te mit gondolsz róla..?

_________________
Adatlap
Shiel D. Lewis
Shiel D. Lewis
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 371
Join date : 2012. Nov. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : füstfelhőben

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Peter Worker Hétf. Dec. 10 2012, 10:49

Együttes erővel sikeresen nyitottuk ki az ajtót és tudtunk tovább haladni hárman. Nem tudtam, hogy mennyire örültünk ennek, hisz az út továbbra is kanyargós és szűk volt, ugyanakkor sebességem, bár nem volt észtvesztő, mégis javult és léptem gyorsabban Hisaméval. „Gyorsabban”.
Nem tudtam behatárolni, hogy mióta lehettünk a barlangba és nem tudtam, hogy milyen távolra kerültünk a bejárattól, azonban csakhamar egy újabb érdekességbe ütköztünk. Egy tágas térségbe érkeztünk, a kristályaink fényei nem is tudták bevilágítani az egész helyiséget. Nem tetszett ez nekem, végeredményre vártam már, de egyben érdeklődve figyeltem is körbe. A nem túl erős fényben a közelünkbe egy kisebb tavacska lett látható és mellé állva lehetett hallani, hogy a cseppek miként érkeztek a folyadék felszínére. Egy nem túl széles mélyedés volt e egész és a szó szerinti kis tavacska fölött egy érdekes ásvány csöpögött. A tejfehér folyadék nem volt bizalomgerjesztő.
- Te mit gondolsz róla..? – vont be engem is a néma gondolkodásába Lewis, azonban ötletem se volt, hogy mi lehetett ez.
- Nem tudom. – sóhajtottam nagyot – Eddig csak pár akadályba ütköztünk, lehet ez is egy a sokból, de ötletem sincs, hogy mi lehet ez a fehér valami. - szóltam, majd hirtelen fura érzés ragadott el.
Körbe néztem, nem láttam Hisamét. Kirázott a hideg, aggódni kezdtem, majd hirtelen nyugodtam is meg, hogy megcsillantak a fénybe a sárkány pikkelyei. Kíváncsi volt, túlságosan is közel került a gödörhöz, vagy kúthoz és behajlásával elvesztette az egyensúlyát. Nem tudott megkapaszkodni, pedig voltak karmai.
- Hisame! - nem gondolkodtam, ugrottam utána. Későn jöttem rá, hogy lehet ostobaságot csináltam, de nem már tudtam visszaesni. A levegőben még elértem őt és együtt estünk bele a fehér valamibe.

_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 296ogeu
Peter Worker
Peter Worker
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Rosalia Szer. Dec. 12 2012, 00:46

Nem süllyedtek el a tócsa folyadékában, mivel annak mélysége aligha haladja meg a fél métert. Peter könnyedén kimentheti petjét a hideg, és némileg sós ízű anyagból - az ízt érezhetitek is, ha az ajkatokra is kerül belőle. Hisame karmai viszont beleakadnak valami mocskos szövetanyagba, és idomárja csak úgy tudja kihúzni petjét, ha partra vonszolja vele együtt a nehézkes batyut. A két kézbe illő figura úgy néz ki, mint egy sáros törpe múmia. Ha kellő bátorsággal bírtok, s letekeritek az anyagot, akkor egy nagyjából 30 centis, maszatos kertitörpére akadhattok rá. Ami viszont még ennél is érdekesebbnek hathat, hogy a figura egyszerűen fityiszt mutat naktek (értsd: nem most mozdul meg és mutat be, így van legyártva). Ha megkopogtatjátok, akkor egyértelműen rájöhettek, hogy a való élethez hasonlóan, az itteni kertitörpék is égetett kerámiából vannak és üreges a belsejük. Legalábbis ez a darab mindenképpen ilyen. Szemlélődésetek tárgyáról azonban elvonja figyelmeteket a terem túlsó feléből szűrődő halk csoszogás zaja, amely egyre hangosabbá válik. Valaki közeledik! Ám ha nem vagytok elég biztosak a fületekben, akkor a macska reakciójának már végképp hihettek: Miss Szőrgolyó leugrik Lewis válláról és pár lépést előrehaladva kíváncsian beleszaglászik a levegőbe.


[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 61839044


_________________
Mesélői adatlap
Mesélői színem: #cd4962
Rosalia
Rosalia
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Peter Worker Szer. Dec. 12 2012, 11:08

Az esésünk fájdalmas lett volna, nem süllyedtünk el. Csupán ha fél méter lehetett a folyadék mélysége, azonban Hisame így is vad csápolásba kezdett, hogy ne merüljön alá.
- Hé, hé, hé! – fogtam meg őt magabiztosabban – Nyugodj meg, nincs semmi baj sem. Itt vagyok. – kellett egy kis idő míg a sárkány rájött, hogy nincs baj.
A mozgolódásával a tejfehér valamibe fürödtünk meg és éreztem meg annak enyhén sós ízét. Kimászva Hisame súlya nehezebb lett és kellett rájönnöm, hogy valamit a karmai közt tartott. Egy érdekes becsomagolt valami, mit már a lovaggal együtt szemléltünk. A sapkámnak a bolyhait félresepertem az arcomból és vizsgáltuk a tárgyat, mit Hisame talált. A piros sapka fura szerzetre utalt, ugyanakkor több nem igazán látszott belőle, így kezdtük el megtisztítani a koszos csomagolástól. Sáros fáslikkal volt körbe tekerve és amint végeztünk lett látható a teljes alakja. Egy törpe. Nem élt, hisz miért is élt volna. Porcelán volt és gúnyos pózban volt megmunkálva. Fityiszt mutatva nézett fel ránk és kezdtem azt hinni, hogy a játékmester egy munkájával találkoztunk. Legalábbis ilyen humort tudtam elképzelni neki.
- Könnyebb, mint amilyennek látszik. A belseje üreges lehet. – szóltam és hogy bizonyítsam is az állításom, kopogtattam meg a felületét.
Vizsgáltuk még egy pár percig, azonban figyelmünket elterelte valami. A terem tág volt és üres, így minden apró hang visszhangzott itt. A helyiség másik végéből csoszogás hangjára figyeltünk fel mindannyian.
Miss Macska megmozdult, leugrott Lewis válláról, majd szaglászni kezdett a levegőbe. Hisame mellé állt és tett ugyanígy, de biztos voltam benne, hogy fogalma sem volt, hogy miért csinálta, amit csinált.
– Kíváncsi vagyok. – jegyeztem meg, majd vártam, hogy a csoszogás közelebb jöjjön. Nem láttam vörösen csillogó szempárokat, így nem igazán féltem.

_________________
Élet: 41; Fegyverkezelés: 52; Erő: 14; Irányítás: 21; Kitartás: 45; Gyorsaság: 37; Speciális képesség: 12; Páncél: 60
Keresés: 1; Akrobatika: 1 Súlyemelés: 1 Nyomkövetés: 3
Kertészkedés: Gyakorló szint; Lovaglás: Mester szint; Bűvészkedés: Haladó szint; Vadászat: Gyakorló szint

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 296ogeu
Peter Worker
Peter Worker
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 1008
Join date : 2012. Sep. 28.
Age : 32

Karakterlap
Szint: 26
Indikátor: Zöld
Céh: Young Justice

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Shiel D. Lewis Pént. Dec. 14 2012, 20:00

- Huh?! - Sir Lewis értetlen arccal bámulta, ahogy a társa állata belefordul a furcsa löttybe... Talán úszni akarna..? Vagy lemerülni, mint korábban a lovag tette, hogy rejtett ajtó után kutasson a víz mélyén? Hmm lehet, hogy a sárkány okosabb,, mint hitte, vagyis... Még sosem gondolkodott el azon, hogy az állatidomár petjébe mennyi IQ szorult, de ahogy most látja a sárkány enyhén kidülledt szemeit, talán nem is a szándékosság erejével vetette magát a folyékony materiálba..?
De ez még nem minden... Alig, hogy a sárkány zuhanni kezdett, hősünk szeme világa előtt egy másik alak is elsuhant, még pedig Peter, aki nyílegyenesen az állat felé tartott. Elkapta a petet, de ezután mind a ketten nagyot csobbantak a "tejben", aminek kifröccsenő zuhatagát hősünk pajzsának felületével épphogy ki bírt védeni. Nem tudta volna megmondani miért, de nem tartotta barátságos gondolatnak reakcióba lépni a furcsa löttyel.
Szóval a két barát fetreng kicsit a vízaknában, de aztán feltápászkodik Peter és peremhez megy, ahol Sir Lewis már kinyújtott kézzel várja, hogy kisegítse a férfit. Gyorsan ki is rántja a gödörből, de furcsállja, hogy valamivel nehezebben ment az akció, mint ahogy azt még korábban ácsorgása közben kifundálta. Ennek azonban gyorsan meg is lett a magyarázata: A sárkány karmaival kirángatott valami retkes összekötözött valamit, amit Peter nyomban el is kezdett kibogozni. Amint lekerült több rétegnyi fásli, vagy mi a szösz, egy kerámia törpe bukkant fel, amint éppen bemutatott hármójuknak. Hát Sir Lewis majdnem ott volt, hogy odanyúl, s letöri a szemtelen törpe karját, aztán vissza rúgja az egész vackot a vízbe, de végül nem tette meg. Figyelmét ugyanis egy csoszogó hang ütötte meg, ami egyre közelített feléjük, habár elég sötét volt ahhoz, hogy ne lássák mi közelít. Sir Lewis gyorsa körbepillantott, hátha tud valami búvóhelyet a közelben, de semmi sem állt rendelkezésére, éppen ezért egy új tervet eszelt ki: Mindig is nagyon tisztelte a gengsztereket a filmekben, meg sorozatokban, mikor olyan vagányan jelentették be, hogy kiért mennyi váltságdíjat kérnek, meg stuff, szóval elhatározza, hogy ő is ilyen menő gengszter lesz, s megcsillogtatja rabulejtő-képességét.
- A törpe a foglyunk! Vigyázz mit csinálsz, mert könnyen összetörik..! - kiáltja, de aztán, hogy volt e értelme, majd kiderül...

_________________
Adatlap
Shiel D. Lewis
Shiel D. Lewis
Lovag
Lovag

Hozzászólások száma : 371
Join date : 2012. Nov. 03.
Age : 32
Tartózkodási hely : füstfelhőben

Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

[Küldetés] Csalafinta kincskeresés - Page 2 Empty Re: [Küldetés] Csalafinta kincskeresés

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

2 / 3 oldal Previous  1, 2, 3  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.