Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kuromajo

Go down

Kuromajo Empty Kuromajo

Témanyitás by Kuromajo Szomb. Jún. 15 2013, 20:34

FIGYELEM! Az alant található előtörténet egyes történeti elemei felzaklató hatásúak lehetnek.


Előtörténet:


A karakter staff által irányított megszemélyesített NJK! Felbukkanása várható bizonyos küldetéseken, részt vehet eventeken, kihívható küzdőtérre, ám exp-jutalomra nem jogosult semmilyen formában! Fejlődése automatikus 1-10. szinten havi 50, 11-20. szinten havi 75 expet kap.


Név: ismeretlen
Felhasználónév: Kuromajo
Nem: lány
Kaszt: állatidomár
Kor: 18

Szint: 16
Tapasztalat: 1090/1100 (november)
Arany: 762

Kinézet: Ébenfekete, egyenetlenül vágott haja két copfba kötve omlik a vállaira. Jobb szeme vörös, a bal pedig, melyet haja többnyire teljesen eltakar, aranysárga színben pompázik. Olykor-olykor átalakítja a frizuráját, csak ilyenkor látszik a másik szeme is, melybe egy színtelen, óralapra emlékeztető kontaktlencse van helyezve.
157 centiméter magas, karcsú, nőies alkatához hosszú lábak tartoznak. Kifejezetten kedveli a sötét színeket, fekete és sötétkék ruháit némi vörössel vegyíti. Rajong a gothloli ruhákért, noha domborulataihoz nem egészen illenek a lapos mellkashoz szokott dresszek.

Jellem: A zsenialitást és az elmebetegséget csupán egy hajszál választja el, Kuro pedig ennek a hajszálnak a túloldalára került. Örökös magánya és meg nem értettsége, melyet az átoknak is beillő rendkívüli intelligenciájának köszönhet, féltékenységet szült benne az átlagos ember iránt, egy véletlen baleset sokkhatása pedig az utolsó lökés volt elméjének megbomlása felé. Nem fogja fel, mit jelent elvenni egy ember életét, ugyanannyit jelent a számára, mint egy bogarat elnyomni. Lelkiismeret-furdalás nélkül, puszta bosszúból, vagy csak lelki békéjének helyreállítása érdekében öl.
Betegesen rajong az egyetlen emberért, aki képes őt megérteni. Bátyját bálványozza, és mindent megtenne a figyelméért. Torz szerelem fűzi hozzá, minden más férfitól undorodik azok után, ami vele történt. Lévén őt már azonban nem kaphatja meg, így jobb híján a saját neme felé fordult, hogy levezesse ilyen irányú érzelmi igényeit.
Személyisége olyan hajlékony, akár a gumi. Céljainak megfelelően viselkedik minden helyzetben, idomul, megalázza magát, elbűvöl, ami éppen kell, és mindezt játékos köntösben. Komolytalanul, könnyedén veszi a legsötétebb pillanatokat is, mások szenvedését pedig aljas, arrogáns hozzáállással kezeli. A szemében nem sok ember érdemel tiszteletet.

Képességek

<< System Hack: Dominantia >>
Képességével, melyet felfénylő ujjával aktivál, át tudja venni az irányítást a rendszer által teremtett lények felett, legyen az mob, kristály által teremtett farkas, ártalmatlan háziállat vagy éppen más idomárok petjei. Az így az uralma alá hajtott lények a saját petjeként engedelmeskednek neki, feloldást kapnak a területi tiltás alól, tehát vörös kurzorral is beléphetnek védett zónába, és a lány pontjait használják. Életük és sebzésük annyifelé oszlik, ahány lényt irányít egyszerre (tehát 20-as irányítás és két lény esetén a sebzésük 10-10 lesz), a többi értékük azonban megegyezik az idomáréval. A ritka lények ellenállóbbak a képességgel szemben, így belőlük egyszerre csak egyet befolyásolhat. A dominált lények megtartják az esetleges jellemüket és képességeiket is, de egy körben természetesen csak egyet használhat. Különös ismertető jelük a felemás színűvé váló szemek, melyek igazodnak Kuro-chan szemeihez.

<< System Hack: Requip >>
Második képessége megengedi, hogy ideiglenesen magáévá tegye a kiválasztott célpontja egyes, vagy akár az összes tulajdonát. Felszerelések, fegyverek, ruhák... Értelemszerűen olyasmit nem aggathat magára, amit nem képes felszerelni, így más kasztok fegyvereit, vagy olyan bónuszt adó itemeket, melyeket nem tud használni. Potikat, kristályokat, mérgeket nem tud elvenni. A Requip körönként 5 HP-t sebez a használóján, amíg aktív, illetve két körönként a kitartását is csökkenti eggyel. Aktiválása érintéssel történik. További hátránya, hogy saját felszerelést a fegyverén kívül nem viselhet. A harc végén a felszerelések visszakerülnek a gazdájukhoz.

<< System Hack: Torment >>
Egy játékos meghibásodott kódja hozzásegítette, hogy megalkosson egy vírust, amely visszaadja a fájdalomérzetet Kuromajo áldozatának. A program átírja a fájdalomérzet tízesre (teljes fájdalom elnyelése) állított paraméterét a játékos kódjában, így a célpont realisztikus fájdalomérzettel szembesül sérülés esetén. A fertőződés csak nyílt seb érintése esetén lehetséges, tehát Kuromajonak meg kell érintenie az ujjával egy vörös pixelsebet ahhoz, hogy bejuttassa a kártevőt a másik játékos kódjába. A fertőzés mindössze nyolc órán keresztül áll fenn annak érdekében, hogy a rendszer ne érzékelje a játékos kódjában az anomáliát. A nyolc óra lejártával a vírus elpusztítja önmagát, a hatás eléréséhez újra fertőzni kell.


Pet
Kuromajonak nincs saját pete, ám társául szegődött egy vadon élő mob, aki szinte folyton követi a lányt tápláléka érdekében. A holló indikátora vörös, így nem látszik petnek, és Kuro indikátora sem színeződik el, ha a madár megtámad valakit. Azonban ahhoz, hogy utasításokat adjon neki, a képességét kell használja.

Név: Itachi
Faj: Alkonyholló
Nem: hím
Fejlettség: fióka
Külső: Úgy néz ki, mint egy holló. Meglepő, ugye? =)
Jellem: Mindenben a negatívat látja, a sikertelenséget, a kudarcot vetíti előre károgásával. Képes beszélni, bár ritkán szólal meg, inkább csak akkor, ha el kell ültetni mások fejében a pesszimizmust. Kedvenc eledele a vörös pixel, ha harcot lát, addig nem tágít, amíg éhes, és a minél hosszabb, "véresebb" csatának drukkol. Rendkívül okos, intelligenciája felér az idomárjáéval. Kedvelt szórakozása mások csipkedése.
Képesség: << Scavenger >>
Itachi a sérüléskor keletkező vörös pixelekkel táplálkozik. A képesség gyógyító hatású, minden egyes sérülés után, melyet megkóstol, +1 HP adódik hozzá a képesség által tárolt életmennyiséghez permanensen (!), tehát minden így szerzett pontot felhasználhat minden harcban. A pontok nem a saját életéhez adódnak hozzá, hanem egy attól független "zsákba" gyűlnek, melyből képes saját magát, az idomárját vagy másvalakit gyógyítani. Az elraktározott HP mennyisége az idomárja szintje+az összegyűjtött életpontok összessége. A gyógyításhoz felhasznált pontokat ő maga határozza meg, ám ha saját magát vagy a gazdáját gyógyítja, akkor két használat között el kell telnie három körnek.
Jelenlegi mennyiség: 15+4 HP

Felszerelés

Az Idő Vasfoga (felszerelt, +2 élet +2 irányítás +4 gyorsaság, harcok során egyszer visszaforgathatja ellenfele vagy a saját állapotát egy körrel)
Normális *pallos/fejsze/pöröly*
Mini Potion (+5 HP)
Gyenge Lökés Kristály
Hazatérés Kristály

Küldetések, küzdőterek

Fekete Ibolya (befejezett)
Távosági harc over 99 (befejezett)
Number One? =) (befejezett)
Franciaágy
===
Tégla (befejezett)

Pénzügy
+70 arany (kezdés)
+75 arany (ritka pet)
+1000 arany (legendás ajándék)
-1100 arany (2. szintű lopakodás)
+140 arany (KT vs Alex)
+48 arany (Tégla c. küldi)
-200 arany (növénylátás+potifőzés)
+21 arany (3x Faeno levél)
+35 arany (Vörös Bika Potion)
+200 arany (Vastag Köpeny)
-112 arany (16x Tövisgyökér)
+175 arany (5x Vörös Bika Potion)
+330 arany (Nyúlcipő)
+140 arany (KT vs Viola)
+140 arany (KT vs Ren)
-200 arany (1. szintű nyomkövetés, hallgatózás)
===január 6.

Receptek
Gyenge Lassító Méreg (1 Barna Gomba + 1 Kis Tövisgyökér)
Gyenge Paralízis Méreg (4 Barna Gomba)
1x Vörös Bika Potion (3 Tövisgyökér)
Rövid Akarat Potion (2 Kis Tövisgyökér + 1 Faeno Levél)
Gyenge Lénygyengítő Méreg (1 Tövisgyökér + 3 Barna Gomba)

Növények
9 Kis Tövisgyökér
3 Faeno Levél
7 Barna Gomba
9 Tövisgyökér
1 Vörös Pitypang
===január 6..
Kuromajo
Kuromajo
Állatidomár
Állatidomár

Hozzászólások száma : 327
Join date : 2013. Jun. 10.

Karakterlap
Szint: 29
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.