[Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
4 posters
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Szintfüggetlen játéktér :: Küzdőtér :: Lezárt Tornák :: Pengék Tánca
2 / 2 oldal
2 / 2 oldal • 1, 2
Re: [Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
Belegondolni, hogy az elején azon filozofáltam, hogy Artemisnek esélye sem lesz bemelegedni, röhejes gondolatlan tűnt ebben a pillanatban. Nyilvánvalóan tévedtem a fiúval kapcsolatban, és bizony kemény ellenfél volt, aki jól állta a sarat. Lassan félre kellett tennem lefitymáló megjegyzéseimet, és nem félvállról venni a harc maradékát.
A pajzs most már nem volt kiszámíthatatlan tényező, odafigyeltem a méretére és az alakjára, gyorsaságom lehetővé tette, hogy kitéréseim pontosak és alaposak legyenek. Ugyan gyakran az utolsó pillanatban, de el-elhajoltam. Egy földön fekvő köpeny elől viszont nem tud elhajolni az ember, és yagan nélkül fókuszok sem álltak a rendelkezésemre, hogy láthassam, mi keveredett a lábam elé. A pillanatnyi zavar elvonta figyelmem a fiú elől, akinek sikeres sebzése a földre vitt. Porba hullottam, de próbáltam biztatni magamban, hogy csak a szó szerinti értelmezés alapján. Fekve még soha nem tüzeltem, de Artemis termelődő nyilai bizonyították, hogy lehetséges. Akrobatikám használatával tápászkodtam fel, miközben tüzeltem is, és igyekeztem távolodni. Sok így egyszerre, de nem kivitelezhetetlen…
69 élet, 0 páncél. 24-es sebzések, három darab és egy pihenés.
A pajzs most már nem volt kiszámíthatatlan tényező, odafigyeltem a méretére és az alakjára, gyorsaságom lehetővé tette, hogy kitéréseim pontosak és alaposak legyenek. Ugyan gyakran az utolsó pillanatban, de el-elhajoltam. Egy földön fekvő köpeny elől viszont nem tud elhajolni az ember, és yagan nélkül fókuszok sem álltak a rendelkezésemre, hogy láthassam, mi keveredett a lábam elé. A pillanatnyi zavar elvonta figyelmem a fiú elől, akinek sikeres sebzése a földre vitt. Porba hullottam, de próbáltam biztatni magamban, hogy csak a szó szerinti értelmezés alapján. Fekve még soha nem tüzeltem, de Artemis termelődő nyilai bizonyították, hogy lehetséges. Akrobatikám használatával tápászkodtam fel, miközben tüzeltem is, és igyekeztem távolodni. Sok így egyszerre, de nem kivitelezhetetlen…
69 élet, 0 páncél. 24-es sebzések, három darab és egy pihenés.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
The member 'Tatsuki Ranmaru' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
Elképzelésemnek megfelelően alakultak az események. Ha ez a valós világ lett volna, a kis mitugrász sípcsontja már darabokban lett volna, így viszont a zöld életsáv húzódott közelebb a sárga színhez egy árnyalattal. Negyedét-ötödét fogyasztottam el az életének, miközben én már jócskán sárgában voltam. Csak a szerencse segíthetett megnyernem ezt a küzdelmet, azonban az nem állt az oldalamra. Ranmaru-kun egészen lehetetlen mozdulatokkal állt talpra, miközben képes volt nyilakat elereszteni felém. Nem számítottam rájuk, és bár reflexeim majdnem elegendőek voltak, három piros pixelcsíkkal gazdagodtam.
- Oh... mintha meghazudtoltad volna a fizika törvényeit, ezek szerint a virtuális környezettel kiválóan élsz :] - következtettem, hogy aztán előreszökkenhessek és jómagam is megcáfoljam azokat a paramétereket, valószínűtlenül felrúgva a kettőnk közti gyorsaságkülönbséget. Ezúttal pajzsom változó méretét igyekeztem kihasználni, és a kitérésére apellálva akkor megnövelni annak méretét, mikor már kiszámította, merre és hogyan kell menekülnie :]
- Oh... mintha meghazudtoltad volna a fizika törvényeit, ezek szerint a virtuális környezettel kiválóan élsz :] - következtettem, hogy aztán előreszökkenhessek és jómagam is megcáfoljam azokat a paramétereket, valószínűtlenül felrúgva a kettőnk közti gyorsaságkülönbséget. Ezúttal pajzsom változó méretét igyekeztem kihasználni, és a kitérésére apellálva akkor megnövelni annak méretét, mikor már kiszámította, merre és hogyan kell menekülnie :]
// 3 HP, 17 páncél vagy owari //
Tachibana Makoto- Lovag
- Hozzászólások száma : 1810
Join date : 2012. Sep. 18.
Age : 31
Tartózkodási hely : Aincrad
Karakterlap
Szint: 43
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: [Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
The member 'Tachibana Makoto' has done the following action : Kockadobás
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
#1 '6-os dobókocka' :
--------------------------------
#2 'Római stílusos 6-os' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
Úgy éreztem, mozdulataink nyomán a harctéren megszűnnek a fizika törvényei, a küzdelem láza mind a kettőnkben ég, és a nyerni akarás rendre arra sarkal minket, hogy törjük és zúzzuk egy való világ logikáját, ellenben tökéletesen és legnagyobb spektrumszélességében kihasználjuk az on-line világ nyújtotta további lehetőségeket.
Artemis doromboló macskaként simult a kezemben, állkapocszáram feloldott. – Szép volt, kölyök – nyögtem fel, miközben a pajzsa élével arcon kent, a szemüvegem közel lerepült az orrom hegyéről. Akrobatikámat soha nem használtam még ki olyan mélységgel, mint ahogy most rá voltam kényszerülve. Ügyetlenül érkeztem még így is, felkavarva a talajon ülő lehetfinom port. Elkapott a vágy, hogy yaganom segítségével fókuszaimat a szállongó apró porszemcsékre illesszem, és hagyjam is ott ezt a lassan túl nagy kiíhvásnak tetsző küzdelmet. Pedig ezek voltak az utolsó pillanatok! Itt már nem! Tudtam, hogy a régi Ranmaru, aki anno belépett ebbe a küzdelembe, és az első alapuló céh tagja volt, soha még csak eszébe se jutottak volna ilyen gondolatok. Pfuj! Undorodva magamtól, bízva abban, hogy Artemis lassan majd megtisztít, és segítségével a fiút is eltakaríthatom az útból, ahogy a későbbiekben is minden egyes ellenfelemet, célra tartottam, és csak tüzeltem-tüzeltem!
55 élet, 0 páncél. 24-es sebzések, két darab.
Artemis doromboló macskaként simult a kezemben, állkapocszáram feloldott. – Szép volt, kölyök – nyögtem fel, miközben a pajzsa élével arcon kent, a szemüvegem közel lerepült az orrom hegyéről. Akrobatikámat soha nem használtam még ki olyan mélységgel, mint ahogy most rá voltam kényszerülve. Ügyetlenül érkeztem még így is, felkavarva a talajon ülő lehetfinom port. Elkapott a vágy, hogy yaganom segítségével fókuszaimat a szállongó apró porszemcsékre illesszem, és hagyjam is ott ezt a lassan túl nagy kiíhvásnak tetsző küzdelmet. Pedig ezek voltak az utolsó pillanatok! Itt már nem! Tudtam, hogy a régi Ranmaru, aki anno belépett ebbe a küzdelembe, és az első alapuló céh tagja volt, soha még csak eszébe se jutottak volna ilyen gondolatok. Pfuj! Undorodva magamtól, bízva abban, hogy Artemis lassan majd megtisztít, és segítségével a fiút is eltakaríthatom az útból, ahogy a későbbiekben is minden egyes ellenfelemet, célra tartottam, és csak tüzeltem-tüzeltem!
55 élet, 0 páncél. 24-es sebzések, két darab.
_________________
A Fegyvermester
Állandó akciók: érccel rendelkezőknek és árubeszállítóknak! Foglalási lehetőség! Kezdők támogatása!
- pontozás:
- Élet: 14 +5 -> 95 HP
Fegyverkezelés: 47 +4 -> 51
Kitartás: 11 +2 -> 13
Gyorsaság: 26 +8 -> 34
Speciális képesség: 7 +5 -> 12
Páncél: 11
1x Természet Gyűrű (+1 élet)
1x Gyorstalpaló (+8 gyorsaság)
1x Vas Sisak (+7 páncél)
1x Bőrruha (+4 páncél)
1x Tünemény Gyűrű (+2 élet, +5 speciális képesség)
1x Hősi Köpeny (+2 élet +2 kitartás)
1x Artemis (L) (+4 fegyverkezelés)
Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egyet, majd az előző értékhez megint plusz egyet, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét.
Tatsuki Ranmaru- Íjász
- Hozzászólások száma : 606
Join date : 2012. Aug. 01.
Karakterlap
Szint: 20
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
The member 'Tatsuki Ranmaru' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Stella 1. kör] Tachibana Makoto vs Tatsuki Ranmaru
A dicsőnek nem nevezhető lovag elodázta bár, de sorsát nem kerülhette el. Az utolsó nyíl már nem a pajzsáról, hanem a rendszer által keltett védőmezőről pattant le. A párbaj véget ért.
Győztes: Tatsuki Ranmaru
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
2 / 2 oldal • 1, 2
Similar topics
» [Stella QF] Ryuninji Ren vs Tatsuki Ranmaru
» Tachibana Makoto
» Tachibana Makoto
» [Nova B3] Tachibana Makoto vs Hermit
» [Nova B2] Tachibana Makoto vs Chitose
» Tachibana Makoto
» Tachibana Makoto
» [Nova B3] Tachibana Makoto vs Hermit
» [Nova B2] Tachibana Makoto vs Chitose
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Szintfüggetlen játéktér :: Küzdőtér :: Lezárt Tornák :: Pengék Tánca
2 / 2 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.