Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
4 / 19 oldal
4 / 19 oldal • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az eventeket /eseményeket/ mostantól a küzdőtér felett találhatjátok meg.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Elgondolkodtam egy kicsit a tiereken és rájöttem, hogy később mivel a tier 1-es cuccok nem fognak érni valami sokat és minden kezdő tier 2-3-as cuccokban fog szaladgálni, ezért a Mire jók a felszerelések? szabályzat a különböző ponttal bővült:
Mi az a tier rendszer? [Tagoknak]
Észrevehetted, hogy az összesítésben furcsa jelzések vannak a tárgyak előtt, ami így néz ki:
{T1} Tárgy Neve (+/- pontok)
Nos, a tárgyakat Tierekre (Úgymond szintekre.) osztottuk, hogy a magasabb szintű játékosok keményebb felszerelésekkel rendelkezhessenek. Ez annak az érdekében jött létre, hogy mindegyik felszerelésnek megmaradjon az értéke és ne mindenki csak a legerősebbet készítse. A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést. A besorolás az alábbi.
{T1} 1-100. szintig
{T2} 9-100. szintig
{T3} 18-100. szintig
{T4} 27-100. szintig
{T5} 36-100. szintig
{T6} 45-100. szintig
{T7} 54-100. szintig
{T8} 63-100. szintig
{T9} 72-100. szintig
{T10} 81-100. szintig
{T11} 90-100 szintig
Mi az a tier rendszer? [Tagoknak]
Észrevehetted, hogy az összesítésben furcsa jelzések vannak a tárgyak előtt, ami így néz ki:
{T1} Tárgy Neve (+/- pontok)
Nos, a tárgyakat Tierekre (Úgymond szintekre.) osztottuk, hogy a magasabb szintű játékosok keményebb felszerelésekkel rendelkezhessenek. Ez annak az érdekében jött létre, hogy mindegyik felszerelésnek megmaradjon az értéke és ne mindenki csak a legerősebbet készítse. A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést. A besorolás az alábbi.
{T1} 1-100. szintig
{T2} 9-100. szintig
{T3} 18-100. szintig
{T4} 27-100. szintig
{T5} 36-100. szintig
{T6} 45-100. szintig
{T7} 54-100. szintig
{T8} 63-100. szintig
{T9} 72-100. szintig
{T10} 81-100. szintig
{T11} 90-100 szintig
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az előbb látható módosítást kiegészíteném. Ez a kiegészítés a szabályzatban már megtalálható.
"A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést/ki használhatja a kristályokat/potionokat/mérgeket. A besorolás az alábbi.
A szint követelmény csak azt határozza meg, hogy mikortól viselhetitek/használhatjátok és nem mikortól szerezhetitek/vehetitek meg."
Emellett az összesítés felszerelés szakaszában az "orange" színt a legendás felszerelések helyett az egyedi felszerelések kapják. Az egyedi felszerelésekből csak egy van (vagy régebbiekből, ha több maradt, akkor annyi) és semmilyen módon sem lehet többet szerezni. Ezt a jelzést az eddigi "Egyéb" ronda beosztás eltüntetése érdekében hoztam létre. (Mindig is zavart.)
A boss itemek is egyediek és Tier besorolást is kaptak.
A legendás felszerelések mostantól "red" színt kapnak.
Kérem, hogy ha valaki felszerelésének a színe változott, vagy nem tudta, hogy milyenre színezze, az az adatlapján pótolja az elmaradást. (A ritka felszerelések a "lightgreen" színt használják.)
"A Tiereknek csupán egy feladatuk van, mégpedig, hogy eldöntsék, hogy ki viselheti a felszerelést/ki használhatja a kristályokat/potionokat/mérgeket. A besorolás az alábbi.
A szint követelmény csak azt határozza meg, hogy mikortól viselhetitek/használhatjátok és nem mikortól szerezhetitek/vehetitek meg."
Emellett az összesítés felszerelés szakaszában az "orange" színt a legendás felszerelések helyett az egyedi felszerelések kapják. Az egyedi felszerelésekből csak egy van (vagy régebbiekből, ha több maradt, akkor annyi) és semmilyen módon sem lehet többet szerezni. Ezt a jelzést az eddigi "Egyéb" ronda beosztás eltüntetése érdekében hoztam létre. (Mindig is zavart.)
A boss itemek is egyediek és Tier besorolást is kaptak.
A legendás felszerelések mostantól "red" színt kapnak.
Kérem, hogy ha valaki felszerelésének a színe változott, vagy nem tudta, hogy milyenre színezze, az az adatlapján pótolja az elmaradást. (A ritka felszerelések a "lightgreen" színt használják.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerültek a legendás fegyverek és Ryner sütiboltjában némi szerencsével már meg is vásárolhatóak. Mivel ilyen alkalom többször nem lesz, azért, hogy mindenki egyenlő esélyekkel induljon, az oldal összes élő karaktere kap 1000 aranyat. Egyszeri jutalom, arra költitek, amire szeretnétek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szörnyharcokba bekerült: Mi van, ha kezdősorrendet váltok?: A vezető az első körben módosíthatja a sorrendet, de ez azonban a második körre visszaáll. A sorrend változtatást követően egy láthatatlan fal blokkolja a játékosokat, ami a sorrend alapján engedi előre azokat, akik jönnek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Össze-vissza repülnek a panaszok és a viták, tehát az oldalon néhány nagyobb változást jelentenék be. Először is kezdem a rossz dolgokkal. Mivel feszültséget kezdeményez, hogy Ryner a besúgó, ezért a pénzt, amit a besúgókra költött visszaszolgáltatom neki és hivatalosan is vissza fog térni az általam üzemeltetett besúgó. Tehát mostantól admini besúgó lesz. Ryner a maradék infóit még eladhatja, a pénzt akármire költheti, de nem veheti meg Kotától a kristályait. Természetesen a besúgó segítők eltűntek, később talán visszatérnek, de csak átdolgozva.
Most jöjjön a pozitívum:
Sachi ötletét átgondolva, a folyó küzdőterek számát Kettőre csökkentem, jelenleg szeretném, ha ismerkedésre is koncentrálnátok.
Mostantól ismerkedős játékok végén jár jutalom, arra ösztönözve titeket, hogy a karaktereitek jellemét és kapcsolatát is fejlesszétek. Természetesen ismerkedős játék akármennyi futhat. A végén tessék nekem PÜ-t írni és majd elolvasom majd karakterhűség alapján adok érte jutalmat. Utólag nem osztok jutalmat, a mostantól befejeződőkre érvényes a kijelentés.
A bossharcokra mostantól én választom ki a szervezőket (általában céhvezéreket) és én döntöm el, hogy a harc mikor indul. Jelentkezni mindenki tud és ha kapok PM-et, hogy valaki jönne, akkor megvárjuk őt is.
Most jöjjön a pozitívum:
Sachi ötletét átgondolva, a folyó küzdőterek számát Kettőre csökkentem, jelenleg szeretném, ha ismerkedésre is koncentrálnátok.
Mostantól ismerkedős játékok végén jár jutalom, arra ösztönözve titeket, hogy a karaktereitek jellemét és kapcsolatát is fejlesszétek. Természetesen ismerkedős játék akármennyi futhat. A végén tessék nekem PÜ-t írni és majd elolvasom majd karakterhűség alapján adok érte jutalmat. Utólag nem osztok jutalmat, a mostantól befejeződőkre érvényes a kijelentés.
A bossharcokra mostantól én választom ki a szervezőket (általában céhvezéreket) és én döntöm el, hogy a harc mikor indul. Jelentkezni mindenki tud és ha kapok PM-et, hogy valaki jönne, akkor megvárjuk őt is.
A hozzászólást Kayaba Akihiko összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Kedd Ápr. 30 2013, 19:46-kor.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Felháborodás végett a KT limit száma egyről kettőre növekedett.
Az ismerkedős játékért exp jutalom helyett tárgyjutalom lesz. (Fegyver, felszerelés, kristály, potion, vagy akár egy zsák érc/növény, sima/ritka, nyílt dobókockás sorsolással lesz, tehát látjátok, hogy mit dobott.)
Az ismerkedős játékért exp jutalom helyett tárgyjutalom lesz. (Fegyver, felszerelés, kristály, potion, vagy akár egy zsák érc/növény, sima/ritka, nyílt dobókockás sorsolással lesz, tehát látjátok, hogy mit dobott.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Holnaptól (Április 19-től) egy új KT pontozás fog érvénybe lépni, ami nagyban elősegíti a kis szintű karakterek fejlődését és meggátolja, hogy a nagyok több szinteket lépjenek egy-egy KT-val.
Az eddigi/régi rendszer.
5 exp 10 arany - 10 exp 40 arany - 1. szint
5 exp 20 arany - 15 exp 50 arany - 2. szint
5 exp 30 arany - 20 exp 60 arany - 3. szint
10 exp 40 arany - 25 exp 70 arany - 4.szint
15 exp 50 arany - 30 exp 80 arany - 5.szint
20 exp 60 arany - 35 exp 90 arany - 6.szint
25 exp 70 arany - 40 exp 100 arany - 7.szint
...
40 exp 100 arany - 55 exp 130 arany - 10. szint
...
65 exp 150 arany - 80 exp 180 arany - 15. szint
...etc
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek.
Az új rendszer:
1-10. szint: 15 exp, 40 arany - 30 exp, 60 arany
11-20. szint: 30 exp, 80 arany - 60 exp, 120 arany
21-30. szint: 45 exp, 120 arany - 90 exp, 180 arany
...
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek. Kiváló minőség esetén több aranyjutalom is járhat.
Reméljük, hogy az új rendszerrel sokkalta könnyebb lesz felzárkózni.
Az eddigi/régi rendszer.
5 exp 10 arany - 10 exp 40 arany - 1. szint
5 exp 20 arany - 15 exp 50 arany - 2. szint
5 exp 30 arany - 20 exp 60 arany - 3. szint
10 exp 40 arany - 25 exp 70 arany - 4.szint
15 exp 50 arany - 30 exp 80 arany - 5.szint
20 exp 60 arany - 35 exp 90 arany - 6.szint
25 exp 70 arany - 40 exp 100 arany - 7.szint
...
40 exp 100 arany - 55 exp 130 arany - 10. szint
...
65 exp 150 arany - 80 exp 180 arany - 15. szint
...etc
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek.
Az új rendszer:
1-10. szint: 15 exp, 40 arany - 30 exp, 60 arany
11-20. szint: 30 exp, 80 arany - 60 exp, 120 arany
21-30. szint: 45 exp, 120 arany - 90 exp, 180 arany
...
A jutalmat az alacsonyabb szintű játékos szintjének megfelelően kell osztani. - mindkét félnek. Kiváló minőség esetén több aranyjutalom is járhat.
Reméljük, hogy az új rendszerrel sokkalta könnyebb lesz felzárkózni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az éjjellátással kapcsolatban léptek fel változások. A javítást köszönöm Violeta del Sancheznek.
Éjjeli látás: Szerintem ide nincs mit írni, teljesen egyértelmű.
1. szint: Jobban látsz a sötétben.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást.
HELYETT
Látás - A karakter különböző látásokra tehet szert, melyekkel könnyeben el tud igazodni.
1. szint: A szemedet nem zavarja össze a sok- és gyors mozgás, ki tudod választani azt, amelyikre te figyelni akarsz. Ez azonban nem befolyásolja a te gyorsaságodat. A sötétben nagyon halványan látod a közeli dolgokat (maximálisan három méter távolságig).
2. szint: Jobban látsz a sötétben: Az éjszaka inkább szürkület vagy kora hajnalként jelenik meg a szemedben. A sötétség inkább szürkeség, melyen könnyebben be-, illetve átlátsz. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
3. szint: Ugyan úgy látsz a sötétben, mint fényben. Ergo nem lesz sötétség sehol sem. Mindent olyan minőségű fénnyel látsz, ami a szemednek a legtökéletesebb. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
4. szint: Falakon át látod a játékosok, NJK-k és mobok teljes és részletes hőtérképét (Már amelyiknek van.) A távolság ameddig így ellátsz a mindenkori szinteddel egyezik meg méterben. Ergo minél nagyobb a szinted annál távolabb is látsz vele a falakon át. Az, hogy mennyi akadályon látsz így keresztül a mindenkori szinted néggyel (4) leosztott és megkapott eredménye mutatja. A szemed színe fakóbb lesz.
5. szint: Sokkal távolabbra látsz el ugyan olyan tökéletes fókusszal. Ez lehet több száz méter is, kivéve ha valami a látásod útjában van, mint például egy fal. A hőlátás a negyedik (4) szint alapján van továbbra is érvényben. A szemed elveszti színét.
Aki egyik jártasságát látásra szeretné váltani vagy a látást valami másra, az 2013. 05. 1-jéig PÜ formájában megteheti, ha küld nekem egy PÜ-t. (Nem használja el az egy váltási lehetőséget.)
1. szint: Jobban látsz a sötétben.
2. szint: Tisztán látsz a sötétben.
3. szint: Jobban látsz a sötétben, mint rendesen.
4. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt.
5. szint: Jobban látsz a sötétben, emellett szemed érzékeli a hőt és a mozgást.
HELYETT
Látás - A karakter különböző látásokra tehet szert, melyekkel könnyeben el tud igazodni.
1. szint: A szemedet nem zavarja össze a sok- és gyors mozgás, ki tudod választani azt, amelyikre te figyelni akarsz. Ez azonban nem befolyásolja a te gyorsaságodat. A sötétben nagyon halványan látod a közeli dolgokat (maximálisan három méter távolságig).
2. szint: Jobban látsz a sötétben: Az éjszaka inkább szürkület vagy kora hajnalként jelenik meg a szemedben. A sötétség inkább szürkeség, melyen könnyebben be-, illetve átlátsz. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
3. szint: Ugyan úgy látsz a sötétben, mint fényben. Ergo nem lesz sötétség sehol sem. Mindent olyan minőségű fénnyel látsz, ami a szemednek a legtökéletesebb. Éjszaka kissé fakóbb lesz a szemed színe.
4. szint: Falakon át látod a játékosok, NJK-k és mobok teljes és részletes hőtérképét (Már amelyiknek van.) A távolság ameddig így ellátsz a mindenkori szinteddel egyezik meg méterben. Ergo minél nagyobb a szinted annál távolabb is látsz vele a falakon át. Az, hogy mennyi akadályon látsz így keresztül a mindenkori szinted néggyel (4) leosztott és megkapott eredménye mutatja. A szemed színe fakóbb lesz.
5. szint: Sokkal távolabbra látsz el ugyan olyan tökéletes fókusszal. Ez lehet több száz méter is, kivéve ha valami a látásod útjában van, mint például egy fal. A hőlátás a negyedik (4) szint alapján van továbbra is érvényben. A szemed elveszti színét.
Aki egyik jártasságát látásra szeretné váltani vagy a látást valami másra, az 2013. 05. 1-jéig PÜ formájában megteheti, ha küld nekem egy PÜ-t. (Nem használja el az egy váltási lehetőséget.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A félreértések elkerülése végett a karakter szabályok képességeket érintő felsorolása még egy ponttal bővült. Megtekintéshez katt ide!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A következő került be a szabályzat játékszabályok szakaszába: "Ismerkedős játékoknál érc/növény tasakokat vagy gyakori felszerelést lehet nyerni. Ha vége egy ismerkedős játéknak, Kayaba Akihikonak jelezzétek."
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az elf, mint választható kaszt kikerült a listáról.
Ok: Nem lett olyan érdekes, mint amilyet szerettem volna.
Elfek továbbra is lehetnek a játékban NJK és játékszínesítő elemként, de játékosként már nem választható.
Az elfek kristályait hamarosan globális kristályokká alakítom.
Ok: Nem lett olyan érdekes, mint amilyet szerettem volna.
Elfek továbbra is lehetnek a játékban NJK és játékszínesítő elemként, de játékosként már nem választható.
Az elfek kristályait hamarosan globális kristályokká alakítom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A beígért kristályváltozások. Elf kristályokból globálisok lesznek.
--------------------------
{T1} Alap Sebzés Kristály ( Aktiválása után a következő kristályod az irányításoddal megegyező mennyiségűt fog sebezni )
HELYETT
{T1} Alap Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 1-el többet fog sebezni.)
---------------------
{T1} Gyenge Lökés Kristály (Aktiválásakor gyengéden meglöki ellenfeled, a lökés nem tudja hátralökni, csak zavarni.)
MARAD, CSAK GLOBÁLIS LESZ
---------------------
{T1} Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) megsebzi, ha aktiválva van egy sebzés kristály, ellenkező esetben nem csinál semmit)
HELYETT
{T1} Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) meglöki, a lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek.)
-----------------------
{T1} Denevér Kristály (Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Sebzés kristály használatakor sebez, de csak egyszer. Ráadásul zavaró hatású.)
HELYETT
{T1} Denevér Kristály (Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Nem sebez, csak zavaró hatású)
---------------------
{T1} Alap Repülő Segéd Kristály – elf spec - Ezen kristály aktiválásával az elfek hátán tündérszárnyak jelennek meg különböző színben (használó döntheti el) melyekkel képes lesz a repülésre illetve ezen időre gyorsasága +2 ponttal megnő.
A repülés időtartama 1 kör. Az után legalább 20 perc kell, hogy a kristályt újra lehessen használni.
HELYETT
{T1} Alap Repülő Segéd Kristály (Ezen kristály aktiválásával a játékos hátán tündérszárnyak jelennek meg különböző színben (használó döntheti el), ezen időre gyorsasága +2 ponttal megnő. A szárnyakkal sajnos nem lehet repülni, de a kitartást is növelik +2 ponttal. A kristály három körig tart.
-----------------------------
{T1} Fagytér Kristály - elf spec. ( A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizeket, mocsarakat, lávát pedig jéggé változtatja. A területen belül (csak) az ellenfelek hideget fognak érezni, mindegy mennyire rétegesen öltözködtek )
HELYETT
{T1} Fagytér Kristály ( A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizeket pedig jéggé változtatja. A területen belül ettől még nem fog senki sem fázni, tehát csak színesítő elem.
-------------------------------
--------------------------
{T1} Alap Sebzés Kristály ( Aktiválása után a következő kristályod az irányításoddal megegyező mennyiségűt fog sebezni )
HELYETT
{T1} Alap Csapat Sebzés Kristály (Aktiválása után a csapatodban mindenki következő támadása 1-el többet fog sebezni.)
---------------------
{T1} Gyenge Lökés Kristály (Aktiválásakor gyengéden meglöki ellenfeled, a lökés nem tudja hátralökni, csak zavarni.)
MARAD, CSAK GLOBÁLIS LESZ
---------------------
{T1} Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) megsebzi, ha aktiválva van egy sebzés kristály, ellenkező esetben nem csinál semmit)
HELYETT
{T1} Hullám Kristály (A földnek kell vágni és a három legközelebbi mobot vagy játékost (beleértve téged és társakat is, így megéri messze dobni) meglöki, a lökés csak annyira erős, hogy a figyelmetlen célpontok elessenek.)
-----------------------
{T1} Denevér Kristály (Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Sebzés kristály használatakor sebez, de csak egyszer. Ráadásul zavaró hatású.)
HELYETT
{T1} Denevér Kristály (Aktiválásakor egy nagy rakás denevér repül neki az ellenfélnek. Nem sebez, csak zavaró hatású)
---------------------
{T1} Alap Repülő Segéd Kristály – elf spec - Ezen kristály aktiválásával az elfek hátán tündérszárnyak jelennek meg különböző színben (használó döntheti el) melyekkel képes lesz a repülésre illetve ezen időre gyorsasága +2 ponttal megnő.
A repülés időtartama 1 kör. Az után legalább 20 perc kell, hogy a kristályt újra lehessen használni.
HELYETT
{T1} Alap Repülő Segéd Kristály (Ezen kristály aktiválásával a játékos hátán tündérszárnyak jelennek meg különböző színben (használó döntheti el), ezen időre gyorsasága +2 ponttal megnő. A szárnyakkal sajnos nem lehet repülni, de a kitartást is növelik +2 ponttal. A kristály három körig tart.
-----------------------------
{T1} Fagytér Kristály - elf spec. ( A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizeket, mocsarakat, lávát pedig jéggé változtatja. A területen belül (csak) az ellenfelek hideget fognak érezni, mindegy mennyire rétegesen öltözködtek )
HELYETT
{T1} Fagytér Kristály ( A kristályt a földnek kell vágni, miután széttört, ötven méteres körzetben a talajt fagyossá, csúszóssá, a vizeket pedig jéggé változtatja. A területen belül ettől még nem fog senki sem fázni, tehát csak színesítő elem.
-------------------------------
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az oldal szépítéseken ment keresztül.
- Az összesítés bestiáriumában a petek mostantól föntről lefelé, ritkasági sorrendbe vannak téve, van egy eligazítás a boss pontokhoz, a sima szörnyeknek pedig bekerült a leírása (ez még változhat) és a pontjaik (néhány ritka mob és miniboss nincsen még kész, tehát azok majd lassacskán fognak bekerülni) A szörnyek alapból ritkaság szerint vannak elkülönítve, majd azon belül a pontjaik összessége szerint rendezve. Az előfordulásuk is bekerült, emellett néhány segítő "spoiler" is megtalálható.
- A szint szabályok kinézetén szépítettem, a felsoroláshoz hozzátettem még egy pontot és a szabályzat elején található egy fogalomtár is.
- Az általános szabályok szépítve lettek.
- A játékszabályok is szépítve lettek és ide is bekerült egy fogalomtár.
- A mire jók a pontok? is szépítve lett, a hibás linkek és elírások javítva, bekerült egy fogalomtár.
- A "kasztok" is szépítve lett és bekerült egy fogalomtár. Elf kiszedve.
- A karakter szabályok is szépítve lettek, bekerült egy fogalomtár és a hiányzó linkek be lettek helyezve.
- A mire jók a jártasságok? is tartalmaz mostantól egy fogalomtárat, a leírásban található furcsaságok (főleg a legelején) és néhány helyesírási hiba javítva.
- A céh szabályok is szépítve lett, bekerült egy fogalomtár és a céhnek járó arany kerekítés ki lett véve.
- A pályázat szabályok is kaptak szépítést meg fogalomtárat, emellett az állatidomár petjének a képességének a pályázata is le lett véve 250 szóra. (Alapból annyi lenne, csak a szabályzat régen lett megírva) Néhány elírás javítva.
- A mire jók a felszerelések? szépítve lett.
- küldetés szabályok is szépítve lettek és szintúgy tartalmaznak fogalomtárat.
- A harc szabályok szépítve lettek, emellett bekerült a három küzdőtér típus leírása, a pusztakezes harc rendszere és a hajítás rendszere.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az összesítésben a receptekhez tettem "spoilereket" a könnyebb átláthatóság érdekében.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A következő kerül a szörnyharcokba: Egy karakter maximum egyszer kaphat SWITCH-csel támadást vagy mellékcselekvést a saját köre előtt. Amint lejátszotta a hivatalos körét, újra kaphat egyszer és így tovább. Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet rá SWITCH-cselni, csak azt, hogy nem kapja meg a támadást/mellékcselekvést, tehát továbbra is SWITCH-cselhetnek rá, ha szörnyeket akartok átvenni.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A 6. bossnál utólag, de kiosztottam az új faj felfedezéséért járó +20 aranyat.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A harmadlagos jártasságok béta verziója bekerült: katt.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A harmadlagos jártasságok leírása megváltozott.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A harmadlagos jártasságok részletes leírást is kaptak. A bevezető szöveg is bővült.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az alábbi itemek ki lettek véve a játékból. Kérem, hogy akinek még volt ilyen tárgya, az írjon rám és megkapja aranyban a kárpótlást:
{T1} Suhanó Potion (3 körig teljesen láthatatlanná és egyéb módon is észlelhetetlenné válsz, melyet semmilyen cselekedeted sem szakít meg!)
{T1} Univerzális Méreg Potion (Nem kell árnyharcosnak lenned ahhoz, hogy a fegyvereden használhasd. Három körön keresztül hat, elsőben 5, másodikban 3 és utolsóban 1 sebzést okoz)
Emellett a következő tárgy változtatásokon megy keresztül:
{T1} A Pajzshordozók Oldalkardja - multikaszt fegyver
- kardforgató +2 erő (8 karakter gyorsaságpont és 7 erő alatt -1 fegyverkezelés mert kaszt miatt megfelelő fizikum nélkül nehezebb használni két fegyvert, bármilyen más karddal együtt felszerelhető = két fegyveres harc!)
- lovag +2 erő, +1 gyorsaság (megkönnyíti a pajzzsal való harcot)
- árnyharcos +2 erő
Helyett
{T1} A Pajzshordozók Oldalkardja - multikaszt fegyver
- lovag +2 erő, +1 gyorsaság (megkönnyíti a pajzzsal való harcot)
- árnyharcos +2 erő
A fegyver így a lovag fegyverek alá fog kerülni. Ha a használója kardforgató, kérem, hogy szerelje le.
Emellett a következő felszerelések változnak színben:
A Kovács Kardja -> A Kovács Kardja
A Kovács *Pallosa/Fejszéje/Pörölye* -> A Kovács *Pallosa/Fejszéje/Pörölye*
A Kobold Király *Pallosa/Fejszéje/Pörölye* -> A Kobold Király *Pallosa/Fejszéje/Pörölye*
A Kobold Király Pálcája -> A Kobold Király Pálcája
A Kobold Király Íja -> A Kobold Király Íja
EDIT: A mentsük meg az egér görgőket alapítvány jóvoltából az összesítés tárgyi része és a bestiárium is tartalmaz spoilereket.
{T1} Suhanó Potion (3 körig teljesen láthatatlanná és egyéb módon is észlelhetetlenné válsz, melyet semmilyen cselekedeted sem szakít meg!)
{T1} Univerzális Méreg Potion (Nem kell árnyharcosnak lenned ahhoz, hogy a fegyvereden használhasd. Három körön keresztül hat, elsőben 5, másodikban 3 és utolsóban 1 sebzést okoz)
Emellett a következő tárgy változtatásokon megy keresztül:
- kardforgató +2 erő (8 karakter gyorsaságpont és 7 erő alatt -1 fegyverkezelés mert kaszt miatt megfelelő fizikum nélkül nehezebb használni két fegyvert, bármilyen más karddal együtt felszerelhető = két fegyveres harc!)
- lovag +2 erő, +1 gyorsaság (megkönnyíti a pajzzsal való harcot)
- árnyharcos +2 erő
Helyett
{T1} A Pajzshordozók Oldalkardja - multikaszt fegyver
- lovag +2 erő, +1 gyorsaság (megkönnyíti a pajzzsal való harcot)
- árnyharcos +2 erő
A fegyver így a lovag fegyverek alá fog kerülni. Ha a használója kardforgató, kérem, hogy szerelje le.
Emellett a következő felszerelések változnak színben:
A Kovács Kardja -> A Kovács Kardja
A Kovács *Pallosa/Fejszéje/Pörölye* -> A Kovács *Pallosa/Fejszéje/Pörölye*
A Kobold Király *Pallosa/Fejszéje/Pörölye* -> A Kobold Király *Pallosa/Fejszéje/Pörölye*
A Kobold Király Pálcája -> A Kobold Király Pálcája
A Kobold Király Íja -> A Kobold Király Íja
EDIT: A mentsük meg az egér görgőket alapítvány jóvoltából az összesítés tárgyi része és a bestiárium is tartalmaz spoilereket.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A harmadlagos jártasságokból kikerültek a következőek: Költészet, Festészet/Rajz, Zenélés, Éneklés, Táncolás, ezek mostantól a karakterek jellemeitől függnek.
Helyettük bekerültek a következőek: Kertészkedés, Vadászat
Helyettük bekerültek a következőek: Kertészkedés, Vadászat
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A részletes előtörténet sablon 6. pontja eltűnt, helyette egy második + pont került be.
Emellett a ritka ércek, növények és receptek, mint ahogy észrevehettétek tényleg ritkák lettek, tehát sokkal kisebb esély van a megtalálásukra.
A keresés jártasság 4. és 5. szintjének a ritka tárgy találati esélye mostantól egyezik a 3-mas szinti eséllyel.
Kérem, hogy mostantól ritka tárgyak csak olyan küldetések után járjanak, ahol a játékosoknak egy kifejezetten nehéz ellenféllel kell megküzdeniük, vagy a küldetés sokáig tart és a játékosok extrém jól játszottak. Maximum egy ritka tárgy osztható ki ilyen küldetések után.
EDIT: Mostantól a recepteknél nem feltétlen új receptet fedezel fel, ha olyan tierre mész, ahol még nincs az összes felfedezve.
EDIT2: Az egyes számú/fundamentális növény/ércek (Kis Tövisgyökér, Bronzérc, Fémkő, Vastag Tövisgyökér... stb.) gyakoribbak lesznek a társaiknál, természetesen még mindig random generált a sorsolás, tehát meglehet, hogy nem kapsz belőlük többet.
Emellett a ritka ércek, növények és receptek, mint ahogy észrevehettétek tényleg ritkák lettek, tehát sokkal kisebb esély van a megtalálásukra.
A keresés jártasság 4. és 5. szintjének a ritka tárgy találati esélye mostantól egyezik a 3-mas szinti eséllyel.
Kérem, hogy mostantól ritka tárgyak csak olyan küldetések után járjanak, ahol a játékosoknak egy kifejezetten nehéz ellenféllel kell megküzdeniük, vagy a küldetés sokáig tart és a játékosok extrém jól játszottak. Maximum egy ritka tárgy osztható ki ilyen küldetések után.
EDIT: Mostantól a recepteknél nem feltétlen új receptet fedezel fel, ha olyan tierre mész, ahol még nincs az összes felfedezve.
EDIT2: Az egyes számú/fundamentális növény/ércek (Kis Tövisgyökér, Bronzérc, Fémkő, Vastag Tövisgyökér... stb.) gyakoribbak lesznek a társaiknál, természetesen még mindig random generált a sorsolás, tehát meglehet, hogy nem kapsz belőlük többet.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Pajzs Kristály (aktiválása után a következő feléd intézett sebzést nullázza)
helyett mostantól
Pajzs Kristály (aktiválása után a következő feléd intézett támadás sebzésének a felét nullázza, de ha az ellenfél nem talál, a kristály akkor is lejár)
helyett mostantól
Pajzs Kristály (aktiválása után a következő feléd intézett támadás sebzésének a felét nullázza, de ha az ellenfél nem talál, a kristály akkor is lejár)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
4 / 19 oldal • 1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19
4 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.