Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kasztok

Go down

Kasztok Empty Kasztok

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Júl. 29 2012, 15:46


A játékban különböző kasztok vannak. A fő tényező, ami megkülönbözteti őket, az a fegyver, amit használnak és a kezdési pontozásuk, amire még rá pakolhatod az öt pontod. Emellett nagyon fontos tényező, hogy minden kasztnak más bónuszai vannak. Na nem is húzom tovább a szót, itt tekinthetitek meg őket.


Kardforgató

A kardforgatók egy szál karddal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy hihetetlenül fürgék a csatamezőn, gyorsaságuk kiemelkedő.
Alap pontozásuk:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 2
Erő: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1

Bónuszaik:
  1. Kardforgatók fürgesége: 5 szintenként +1 pontot tehetnek vagy a gyorsaságukra vagy a fegyverkezelésükre.
  2. Emberfeletti gyorsaság: támadási sorrend és többletkör eldöntésénél (mindenhol egyaránt, tehát küzdelmekben is) a gyorsaságuk 110%-ával kell számolni.
  3. Felderítő egység: 20%-al olcsóbban vásárolhatnak a besúgónál.


Lovag

A lovagok karddal és pajzzsal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy pajzsuknak köszönhetően magasabb védelemmel rendelkeznek társaiknál.
Alap pontozásuk:
Élet: 4
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1

Bónuszaik:
  1. Pajzs és fegyver: fegyverük mellett felszerelhetnek egy pajzsot is, ezzel plusz egy felszereléssel rendelkezhetnek.
  2. Trója fala: amennyiben van pajzsuk felszerelve, egy játékost megvédhetnek a harc során. A sebzést a védés ideje alatt a lovag páncélértéke éri. Amennyiben a páncélérték nullázódik, már nem tudnak több személyt védeni.


Harcos

A harcosok nagy, kétkezes fegyverrel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy óriási sebzést okoznak ellenfeleikbe.
Alap pontozásuk:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 1
Erő: 4
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1

Bónuszaik:
  1. Nehézfegyver emelés: minden Teherbírás jártasság szinttel 3 pont, a fegyverük által adott mínuszt elhagyhatnak (a bejelentőben kell jelezni). Amennyiben a fegyver nem ad mínuszt nem változik semmi.
  2. Nyers erő: erejükhöz harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os)
  3. Tombolás: amennyiben életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (20% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz.


Árnyharcos

Az árnyharcosok két késsel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy egy körben kétszer támadnak és, hogy akár egyszerre két különböző mérget is használhatnak.
Alap pontozásuk:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 3
Erő: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 2
Speciális képesség: 1

Bónuszaik:
  1. Kettős fegyverhasználat: egy körben kétszer támadhatnak, egyszer az egyik késsel, majd a másikkal. Ennek hatására az árnyharcosok sebzés számítása másképpen zajlik, mint a többi kasztnál. Ütésenként alap erejük 50%-át kell venni (lefelé kerekítve), majd ahhoz hozzáadni mindkét kés erő bónuszát.
  2. Halálos mérgek: mindkét fegyverükre tudnak egy-egy különböző mérget kenni. Így, ha mindkét támadásuk talál, akkor egyszerre két mérget is ellenfelükre pakolhatnak. (Ha csak az egyik késsel találnak, akkor csak annak a mérge kerül a célpontra.)


Állatidomár

Az állatidomárok nem-harci fegyverekkel és kisállatukkal az oldalukon állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ott van mellettük kisállatuk, ki velük együtt harcol.
Alap pontozásuk:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Irányítás: 3
Kitartás: 1
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 1

Bónuszaik:
  1. Szinergia: a kisállat fegyverkezelése, kitartása, gyorsasága és speciális képesség pontjai megegyeznek az állatidomárokéval. A kisállat élete fele az állatidomárénak, de a többivel ellentétben, ha az egyiküknél csökken, akkor a másiknál még nem. Az irányítás határozza meg a kisállat sebzését. Erő és páncél pedig csak az idomárt érinti.
  2. Több kobak többet tud: a kisállataik is rendelkezhetnek egy képességgel, majd később, ha fiatalok lesznek még egyel és, ha kifejlettek, akkor egy harmadikkal is.
  3. Több száj többet harap: egy körben kétszer támadhatnak. Egyszer az állatidomár (erőből), egyszer pedig a kisállat (irányításból).
  4. Inspiráció: az idomár minden 3. körében kap +1 mellékcselekvést, amiben kisállata egyik képességét használhatja (mást nem).


Íjász

Az íjászok íjjal állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy ők az egyetlen távolsági harcosok.
Alap pontozásuk:
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 1
Irányítás: 2
Kitartás: 1
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 1

Bónuszaik:
  1. Távharcos: a nyilai sebzését az irányítása határozza meg (+ az erő elosztásból jövő bónusz).
  2. Erő elosztás: a többi kaszttal ellentétben az erejüknek csak a fele a közelharci sebzés, a másik fele hozzáadódik a sebzésükhöz (felajzás). Felezésnél lefelé kell kerekíteni, tehát egy 10-es erővel rendelkező ugyanúgy 5-öt üt közelre és +5-öt sebez nyilaival, mint egy 11-es erővel rendelkező.
  3. Kikerülés: íjászok elleni küzdelmekben mindig egyel nagyobbat kell dobni találathoz. (Amennyiben mindig találsz -> 2 vagy afölött kell, amennyiben 2 vagy afölött -> 3 vagy afölött...stb.) Ez a bónusz szörnyekre nem hat.
  4. Túlélő ösztön: jártasságaikat 10%-al olcsóbban vehetik.
  5. Az igazi vadász: szafariban két dobásonként lehetséges, hogy egy gyakori állat kétszer szerepeljen.


Harcművész

A harcművészek egyedi, közelharci fegyverükkel állnak neki a küzdelemnek. Megkülönböztető jegyük, hogy minden fegyvert fel tudnak szerelni, felszereléseik kinézete egyedi és elvehetik mások fegyverét egy küzdelem során.
Alap pontozásuk:
Élet: 2
Fegyverkezelés: 2
Erő: 1
Kitartás: 2
Gyorsaság: 1
Speciális képesség: 2

Bónuszaik:
  1. Egyedi fegyver: a fegyvereik úgy néznek ki, hogy "Valamilyen *Fegyver*". A *fegyver*-t itt szabadon kicserélhetik akármilyen közelharci fegyver nevére, amely nem a többi kaszt fegyvere közül való, és a fegyverük fel is veszi annak kinézetét. Ezt a fegyver megszerzésekor kell kiválasztani, így utólag nem változtatható, hacsak nem vásárolnak egy újabb *fegyver*-t, ahol újra megadhatják.
  2. Egyedi felszerelés: a harcművész a jelenleg felszerelt alábbi felszerelései után: sisak, páncél, köpeny, cipő azok tierjének megfelelő értékben elosztható plusz felszerelés pontokat kap, amit fegyverkezelésre, kitartásra vagy speciális képességre tehet. A pontok a fegyverén jelennek meg, így ha egy másik harcművész elveszi a fegyvert, ezeket is megkapja ideiglenesen. (Újabb fegyver felszerelésekor a pontok átvándorolnak arra.) Ezen pontokat a harcművész minden játéka előtt egyszer szabadon átvariálhatja (természetesen csupán a fent leírt három stat között).
  3. Egyedi kinézet: a harcművész ingyen változtathatja felszereléseinek kinézetét a páncél kinézetét változtató boltban.
  4. Fegyvertolvaj: harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, sima küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével lehet elvenni.)
  5. Univerzális fegyverforgató: akármilyen fegyvert használhatnak, de ha más kaszt fegyvereit használják, akkor azok bónuszának csak a felét kapják meg. (Mínusz módosítók esetén azonban például -4 helyett 4/2=2, -6 lenne nekik, nem kerek számok esetén meg például 5 helyett 5/2=2.5, lefele kerekítve 2 lenne nekik.)
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.