Hírek az oldallal kapcsolatban
+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters
5 / 19 oldal
5 / 19 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Kábító Méreg (-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Helyett:
Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Kábító Méreg (-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Aki a boss előtt felkente, az az első reagjában szólhat, ha mégsem akarja elhasználni a mérget.
Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Kábító Méreg (-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Helyett:
Gyenge Lassító Méreg (-2 gyorsaság, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Fárasztó Méreg (-2 kitartás, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Kábító Méreg (-2 fegyverkezelés minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Aki a boss előtt felkente, az az első reagjában szólhat, ha mégsem akarja elhasználni a mérget.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
// Az alábbi módosítások nem érvényesek a 7-es bossfighton. //
Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Vérontó Méreg (-3 HP körönként a harc végéig/ellenszer beadásáig, maximum 1 találatig marad a pengén)
Helyett
Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Vérontó Méreg (-3 HP körönként a harc végéig/ellenszer beadásáig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén)
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén)
Gyenge Vérontó Méreg (-3 HP körönként a harc végéig/ellenszer beadásáig, maximum 1 találatig marad a pengén)
Helyett
Röhögőgörcs Méreg (megállíthatatlan nevetés, két körig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Paralízis Méreg (egy körig megbénítja az ellenfelet, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Gyengítő Méreg (-2 erő, minden találattal, maximum 3 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Speciális Méreg (2 körig megakadályozza a speciális képesség működését, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Gyenge Vérontó Méreg (-3 HP körönként a harc végéig/ellenszer beadásáig, maximum 1 találatig marad a pengén, bossokon nem használható)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A kasztok leírása megváltozott. Mostantól nem csak néhány kasztnak van bónusza, hanem az összesnek. Kérem, hogy a kardforgatók utólag osszák el a pontjaikat és a harcosok a bejelentőben jelezzék az elvett mínuszokat.
A módosítások a Pengék Táncában nem érvényesülnek, történetileg utána jönnek!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól tier 1-es érceket nem lehet tier 2-esre váltani, vice versa.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A másodlagos jártasságokhoz bekerültek a következőek: Ha valaki eléri egy bizonyos receptfajta maximális szintjét, akkor a bejelentőben jeleznie kell, hogy tiert szeretne lépni. Tehát, ha például 100-as a kovácsolásod, akkor addig nem fejlesztheted és nem kapsz tier 2-es recepteket, amíg a bejelentőben nem jelzed a tier lépés szándékát. Tier lépés esetében elfelejted az összes tier 1-es recepted és többé nem tanulhatod meg őket sehogy és a kapcsolódó látásod (ha van) automatikusan kap 2-2 pontot minden így elvesztett receptért.
Emellett recepteket nem lehet egymásnak tanítani, viszont ez nem zárja ki azt a lehetőséget, hogy küldetések végén olyan receptet tanulj meg, amit már valaki ismer.
EDIT: Ha valaki a változtatást követően és annak hatására szeretné változtatni egy másodlagos jártasságát, az nekem szóljon PÜ-ben.
Emellett recepteket nem lehet egymásnak tanítani, viszont ez nem zárja ki azt a lehetőséget, hogy küldetések végén olyan receptet tanulj meg, amit már valaki ismer.
EDIT: Ha valaki a változtatást követően és annak hatására szeretné változtatni egy másodlagos jártasságát, az nekem szóljon PÜ-ben.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A látások küldetésenként 5 ponttal nőnek + küldetés nem harci köreinek száma, tehát például egy 14 körös küldetés után 19 ponttal fog nőni. (Egy küldetés után maximálisan 20 ponttal növekedhet.) Emellett a látások Tier szintjei is megegyeznek a receptékkel és a látást szintén jelenteni kell a bejelentőben, ha már nagyobb tieres érc/növényeket szeretnél kapni.
EDIT: Ez is bekerült: Egy jártasság felvételekor kezdésnek 5 véletlenszerűen választott recept jár. Küldetések után 3 sima recept vagy egy ritka recept felfedezésére van esély, ha a három sima között viszont van új recept is, akkor csak összesen 2.
EDIT2: Az még mindig érvényes, hogy aki az új változtatások miatt váltana másodlagos jártasságot írjon rám privát üzenet formájában.
EDIT3: Egy kis finomítás: (Égetni tier lépés előtt is lehet, ha egy recept nem tetszik, vagy kellenek a pontok, ez csupán azt írja le, hogy a rendszer kötelezően éget tier lépéskor.)
EDIT: Ez is bekerült: Egy jártasság felvételekor kezdésnek 5 véletlenszerűen választott recept jár. Küldetések után 3 sima recept vagy egy ritka recept felfedezésére van esély, ha a három sima között viszont van új recept is, akkor csak összesen 2.
EDIT2: Az még mindig érvényes, hogy aki az új változtatások miatt váltana másodlagos jártasságot írjon rám privát üzenet formájában.
EDIT3: Egy kis finomítás: (Égetni tier lépés előtt is lehet, ha egy recept nem tetszik, vagy kellenek a pontok, ez csupán azt írja le, hogy a rendszer kötelezően éget tier lépéskor.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Égetéskor a kristály és potion/méreg receptekért 3 pont jár.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Eddig még sosem volt ilyen, magyarázat a csere-berére: A fórum motorja sajnos csak 1000 hozzászólást bír egy témában, így amint egy topic eléri azt a számot, automatikusan lezárja és senki sem tud vele mit kezdeni (adminok sem), majd a topicot leklónozza és úgymond ott folytatja. A neveket utólag azért nem írom át, hogy továbbra is működjenek a linkek.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az előző hónapban elértük a 3000 és a 4000 hozzászólást is. Ez két rekord egyszerre! Gratulálok mindenkinek, aki hozzájárult ehhez a magas számhoz, minden nem halott karakter jutalma: 2x25 exp = 50 exp!
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A megváltó pontjai el lettek számolva. +4 erő + 2 speciális képesség +50 páncél helyett csak +4 erő + 2 speciális képesség +36 páncél
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A következő bekerült a karakter szabályzatba:
Aki ezután meggondolta az indikátorát, itt az utolsó alkalom, hogy szóljön privát üzenet formájában és zöldüljön.
- Ugyebár a mangához/animéhez igazodva a játékosok indikátorokkal rendelkeznek. (fej fölötti "sims jelecske", ami színes) Ezek közül jelentősek a zöld és a piros indikátorok. Mindenki zöld indikátorral indul és ez az indikátor jelenti a békés játékost, tehát aki nem támad a többi játékosra. A sárga indikátor nem jelentős az oldalra nézve. Sárga indikátort akkor kap valaki, ha megüt egy másik játékost, de nem öli meg. Ezt az indikátort mindenki magának vezetheti, ha akarja, de az összesítésben nem tűnik fel. Egy idő után lejár és zöld indikátor lesz belőle. A harmadik, ami viszont fontos, az a piros indikátor. Ez az indikátor annak jár, aki megölt egy másik játékost. Ez esetben az összesítésben ezt az indikátort kapja és ez az indikátor sosem jár le.
- A fórumban "gyakori" a karakterhalál. Kétféleképpen érhetőek el: az első, hogy inaktív vagy két hónapig, ez alatt azt érjük, hogy nem lépsz be a felhasználóval (tehát akkor nem vagy inaktív, ha két hónapon keresztül nem írsz, csak akkor, ha fel sem nézel), a másik módszer pedig, hogy te öleted meg a karaktered. Akármennyire is morbidnak hangozhat, de az oldal támogatja a karakterhalálokat, hiszen a SAO világa egy veszélyes világ és ezt szeretnénk megtartani. Azért, hogy a karakterhalál ne járjon időveszteséggel a következő rendszer alakult ki: minden, a karaktered által megszerzett tapasztalati pontot és aranyat átruházhatod egy vagy több multidra, vagy akár más karakterekre is. Természetesen ezalatt csak a megszerzett tapasztalati pontot és aranyat értjük, tehát, ha ajándékba kaptál valamit, (például, mert a fórum egy hónapban elért xy hozzászólást) akkor az a halott karakteren marad. Ezt a bejelentőben kell jelenti, itt van például egy tökéletesen bejelentett karakterhalál: kattints ide, hogy megtekintsd. A halott karakter pontozása elveszik, a szintje visszaesik a maradék tapasztalati pontokhoz hűen, de arra ügyelni kell, hogy a vásárolt jártasságok maradnak, azoknak az árát nem szolgáltatjuk vissza. A vásárolt tárgyakat is értelemszerűen át lehet adni. Ezután a halott karakter a halállistára kerül az összesítés játékosi részében és a halálozási helye ismeretlen lesz. Ezután még egyeztethetsz az oldal adminjaival, ha vissza akarod hozni az élők közé, hiszen a karaktered még csak "eltűnt", tehát csak feltételezetten halott. Ezt csak azoknak szoktuk engedélyezni, akik maguk ölették meg a karaktereiket és nem az inaktivitásuk miatt haltak meg. Kivételek természetesen lehetnek. Innentől dönthetsz, hogy élményekben kijátszod a halálát, vagy küzdőtéren/küldetésen, vagy akár egy pocsolyában hal meg (az utóbbit kérem, hogy ne) és ekkor az ismeretlen átírásra kerül és a karakteredet onnantól semmiféleképpen sem engedhetjük visszahozni. Azt is figyelembe kell venni, hogy míg a karaktered halálozási helye mellett ismeretlen van, a Staff tagjai akármikor használhatják és véglegesen megölethetik a karaktered, például egy küldetésen áldozatként, vagy ellenfélként behozva.
Aki ezután meggondolta az indikátorát, itt az utolsó alkalom, hogy szóljön privát üzenet formájában és zöldüljön.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bekerült a póker részleg, (a Kayaba kaszinóba) remélem lesz érdeklődő.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Befejezetlen küldetésekért nem jár céhbónusz.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A túlélő csarnokban is van mostantól jutalmazás. Kattints ide a megtekintéséhez.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Apró módosítás történt a Harc szabályokban. Egyszerű küzdőtereken kikapcsolható az opció, miszerint ha az egyik karakter spec képességének értéke csak feleannyi, mint a másikénak, akkor a képesség nem működik. Magyarul nem lesz levonás ezentúl, ha valaki megegyezik az ellenfelével és úgy használja az egyébként nem működő képességét.
A szabály küldetéseken, bossharcokon és egyéb mesélők által irányított harcokban/eventeken továbbra is érvényben van kivétel nélkül.
A szabály küldetéseken, bossharcokon és egyéb mesélők által irányított harcokban/eventeken továbbra is érvényben van kivétel nélkül.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az elmúlt időszakban több panasz is érkezett a képességek egyenlőtlenségére, így a problémákat figyelembe véve bővültek a képességekre vonatkozó irányelvek.
Zanzásítva a következő változások léptek életbe:
- A képességek hatóideje és lehűlési ideje konkrét szabályozást kapott. Nem lehet több "annyi körig tart, ahány pont a kitartáson van" jellegű egyedi spec, kevés kivételtől eltekintve csak rövid ideig tarthatnak.
- Kockázós harcokban a pontmódosító, sebző, bénító és öngyógyító képességek erős korlátokat kaptak, hogy a szörnyharcokban és a párbajokban ne minden azon múljon, kinek milyen erős a képessége.
Kérek mindenkit, hogy olvassa át a változásokat, és ha érinti a képességeiteket, pályázat formájában módosítsatok rajtuk. Ha kérdésetek, megjegyzésetek van, vagy segítségre van szükségetek a képesség átalakításához, keressetek engem.
A változtatás a már folyamatban lévő játékokat (így a Pengék Táncát) nem érinti. Legkésőbb a 9. bossharc kezdetéig van időtök módosítani, ha ezután olyan képességet használtok, ami nem felel meg az irányelveknek, akkor nem lesz figyelembe véve az adott szörnyharcban.
Zanzásítva a következő változások léptek életbe:
- A képességek hatóideje és lehűlési ideje konkrét szabályozást kapott. Nem lehet több "annyi körig tart, ahány pont a kitartáson van" jellegű egyedi spec, kevés kivételtől eltekintve csak rövid ideig tarthatnak.
- Kockázós harcokban a pontmódosító, sebző, bénító és öngyógyító képességek erős korlátokat kaptak, hogy a szörnyharcokban és a párbajokban ne minden azon múljon, kinek milyen erős a képessége.
Kérek mindenkit, hogy olvassa át a változásokat, és ha érinti a képességeiteket, pályázat formájában módosítsatok rajtuk. Ha kérdésetek, megjegyzésetek van, vagy segítségre van szükségetek a képesség átalakításához, keressetek engem.
A változtatás a már folyamatban lévő játékokat (így a Pengék Táncát) nem érinti. Legkésőbb a 9. bossharc kezdetéig van időtök módosítani, ha ezután olyan képességet használtok, ami nem felel meg az irányelveknek, akkor nem lesz figyelembe véve az adott szörnyharcban.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól a céh alapítás nem kerül aranyba, a céhház ára 5000-tag*500 helyett 1000-tag*100 lett, emellett megnyílt a Szóló Játékosok Menedéke és a Céhtagok Bazára is. Ezentúl mostantól a céhek havi beviteleiből ritka ércek és növények is származhatnak, persze továbbra is a jelenlegi (elég kis) esélyekkel.
Edit: Az új szabályok értelmében a következő céhek kaptak kárpótlást a céhbankjukba: White Rose: 500, Liberators: 500, Young Justice: 500, Justice League: 900, Artes Liberales: 1700, Angelic Voice: 1700 (Céhalapítási + céhházi költségek (ha van) - az új céhházi költségek (ha van))
Edit: Az új szabályok értelmében a következő céhek kaptak kárpótlást a céhbankjukba: White Rose: 500, Liberators: 500, Young Justice: 500, Justice League: 900, Artes Liberales: 1700, Angelic Voice: 1700 (Céhalapítási + céhházi költségek (ha van) - az új céhházi költségek (ha van))
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Mostantól a következő kerül a szörnyharcok rendszerébe: A bossok pontjainak értékeit semmiféleképpen sem lehet módosítani. Semelyik tárgy vagy képesség vagy akármi más, ami ezt tenné, az nem hat a bossokra, kivéve, ha a tárgynál külön jelezve van. A bossok mind immúnisak a lefagyasztó és ehhez hasonló képességekre is, de ez nem igaz a segítőikre.
EDIT: A mérgeknél kivéve a leírás, hogy nem használhatóak bossok ellen, hiszen az új szabályok értelmében nem kell oda a leírás. Kompenzálás céljából a gyenge vérontó méreg használható lesz a bossok ellen. (-3 hp körönként)
EDIT2: Ez a jelenlegi (8-as bossnál) még nem lép érvénybe, de a következőnél (9.) már igen.
EDIT: A mérgeknél kivéve a leírás, hogy nem használhatóak bossok ellen, hiszen az új szabályok értelmében nem kell oda a leírás. Kompenzálás céljából a gyenge vérontó méreg használható lesz a bossok ellen. (-3 hp körönként)
EDIT2: Ez a jelenlegi (8-as bossnál) még nem lép érvénybe, de a következőnél (9.) már igen.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
// Az állatidomárok és az íjászok újrapontozhatják magukat a változtatás hatására //
Az állatidomár és az íjász kettő az egyben pontozási rendszere el lett törölve, helyette a következő lett:
Állatidomár: Élet: 2 (a pet élete élet/2)
Fegyverkezelés: 0 (a te és a peted találati esélye)
Erő: 0 (a te sebzésed)
Irányítás: 3 (a pet sebzése)
Kitartás: 0 (megegyezik a pet kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a pet gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a pet speciális képesség pontjaival)
Fegyver: Állatidomár fegyver (Változó. Kések, botok, kesztyűk...stb.)
Így tehát a tiéd az erő, a peté az irányítás és mindkét pontra szabad külön tenni.
Íjász: Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 0
Kitartás: 0
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 0
Fegyver: Íj
Az íjászok, mivel visszatértek az alap pontozásra, ezért nem nagyon lehet náluk érezni a magasabb fegyverkezelést, ezért a következő passzív változtatások lettek bevezetve: A 20% helyett 10% lett, "Előnyük, hogy a jártasságokat 10%-al olcsóbban vehetik és távolsági harcosok, ezért minden 5. szinten beválthatják egy más helyen lévő pontjukat két fegyverkezelésre. (A pontozásnál szólni kell, nem muszáj megtenni.)"
A harcművészek emellett kaptak valami harci bónuszt is, ami főleg a bossharcoknál lesz jelentős a későbbiekben: "Emellett harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével, bossharcoknál pedig a segítők elejtik a fegyvereiket halálukkor."
EDIT: Kihagytam, de az állatidomár így kétszer támad, egyszer maga, egyszer pedig a pet. (A szabályzatban ott volt, csak ide nem írtam ki.
Az állatidomár és az íjász kettő az egyben pontozási rendszere el lett törölve, helyette a következő lett:
Állatidomár: Élet: 2 (a pet élete élet/2)
Fegyverkezelés: 0 (a te és a peted találati esélye)
Erő: 0 (a te sebzésed)
Irányítás: 3 (a pet sebzése)
Kitartás: 0 (megegyezik a pet kitartásával)
Gyorsaság: 0 (megegyezik a pet gyorsaságával)
Speciális képesség: 0 (megegyezik a pet speciális képesség pontjaival)
Fegyver: Állatidomár fegyver (Változó. Kések, botok, kesztyűk...stb.)
Így tehát a tiéd az erő, a peté az irányítás és mindkét pontra szabad külön tenni.
Íjász: Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 0
Kitartás: 0
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 0
Fegyver: Íj
Az íjászok, mivel visszatértek az alap pontozásra, ezért nem nagyon lehet náluk érezni a magasabb fegyverkezelést, ezért a következő passzív változtatások lettek bevezetve: A 20% helyett 10% lett, "Előnyük, hogy a jártasságokat 10%-al olcsóbban vehetik és távolsági harcosok, ezért minden 5. szinten beválthatják egy más helyen lévő pontjukat két fegyverkezelésre. (A pontozásnál szólni kell, nem muszáj megtenni.)"
A harcművészek emellett kaptak valami harci bónuszt is, ami főleg a bossharcoknál lesz jelentős a későbbiekben: "Emellett harc közben használhatják ellenfeleik fegyverét, ha azt sikerül elvenni, vagy az ellenfél leejti, felvevésekor a fegyver bónuszainak felét plusz értékként hozzákapva a harc végéig, vagy amíg el nem engedik. (Egyszerre maximum egy ilyen fegyverből lehet bónuszokat kapni, a harcművész így egyszerre két fegyver forgatására lesz képes, de az árnyharcos bónuszt nem kapja meg, küzdőtérnél csakis az ellenfél beleegyezésével, bossharcoknál pedig a segítők elejtik a fegyvereiket halálukkor."
EDIT: Kihagytam, de az állatidomár így kétszer támad, egyszer maga, egyszer pedig a pet. (A szabályzatban ott volt, csak ide nem írtam ki.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Ördögöt egyszerre akárhányat be lehet küldeni, nem kell megvárni, míg jóváírják az előzőt. (Egy hónapban továbbra is max. 3)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az idomárok és íjászok pontozási rendszerének változása mellett egyúttal ez a két kaszt is rendelkezhet immár sebzést vagy fegyverkezelést növelő képességgel.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Az állatidomár mostantól minden 15. irányítás pontért kap egy pontot az erejére is.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
Bár nem akartam ilyet csinálni, de a 8. bossnál utólag belemódosítottam a taktikába, mert máskülönben örökké tartana a harc. Mivel ez már a végső menedék, hogy felpörgessem, ezért szólok, hogy meglepetésre és halálra (is) készüljetek. ()
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
// Eddig is így akartam, most tisztázva lett. //
Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó kétszer olyan magasra ugorhat) -> Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat)
Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó kétszer olyan magasra ugorhat) -> Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Hírek az oldallal kapcsolatban
A szörnyharcoknál a "Mi van, ha egy boss előtt állok? Mi a különbség közte és egy sima szörny között?" menüpont alá még két kiegészítés került be:
A bossoknak és néha akár néhány segítőnek is jelezve van az életcsíkjának színe. (Az életcsík a boss/segítő feje fölött található.) 100%-tól 51%-ig zöld a csík, 50%-tól 11%-ig sárga a csík, 10%-tól 0%-ig piros a csík.
A 10. bossnál kezdve lehetnek olyan taktikák, ahol fontos a pozíció is, tehát nem mindegy, hogy karaktereddel a boss előtt, mögött vagy tőle teljesen távol állsz. Bossoknál mostantól le lesz írva a táj is és hozzászólás írásakor a taktika alapján választanod kell a helyek közül. Ha azonban elfelejtesz választani, vagy a következő körödben mondani, hogy még mindig ott maradsz, akkor a karaktered automatikusan nekimegy a bossnak vagy a legközelebbi lénynek. (Íjászoknál nem releváns, de a közelharciak elhagyják eddigi helyük.)
A bossoknak és néha akár néhány segítőnek is jelezve van az életcsíkjának színe. (Az életcsík a boss/segítő feje fölött található.) 100%-tól 51%-ig zöld a csík, 50%-tól 11%-ig sárga a csík, 10%-tól 0%-ig piros a csík.
A 10. bossnál kezdve lehetnek olyan taktikák, ahol fontos a pozíció is, tehát nem mindegy, hogy karaktereddel a boss előtt, mögött vagy tőle teljesen távol állsz. Bossoknál mostantól le lesz írva a táj is és hozzászólás írásakor a taktika alapján választanod kell a helyek közül. Ha azonban elfelejtesz választani, vagy a következő körödben mondani, hogy még mindig ott maradsz, akkor a karaktered automatikusan nekimegy a bossnak vagy a legközelebbi lénynek. (Íjászoknál nem releváns, de a közelharciak elhagyják eddigi helyük.)
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
5 / 19 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
5 / 19 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.