Sword Art Online Fórum Szerepjáték
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hírek az oldallal kapcsolatban

+11
Argo
Sakuya
Silica
Strea
Yuuki Asuna
Cardinal
Lizbet
Henzon
Rosalia
Asuna
Kayaba Akihiko
15 posters

6 / 19 oldal Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Next

Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Cardinal Vas. Júl. 07 2013, 17:24

Az idomárok és íjászok pontozási rendszerének változása mellett egyúttal ez a két kaszt is rendelkezhet immár sebzést vagy fegyverkezelést növelő képességgel.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Júl. 07 2013, 18:49

Az állatidomár mostantól minden 15. irányítás pontért kap egy pontot az erejére is.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Júl. 15 2013, 13:44

Bár nem akartam ilyet csinálni, de a 8. bossnál utólag belemódosítottam a taktikába, mert máskülönben örökké tartana a harc. Mivel ez már a végső menedék, hogy felpörgessem, ezért szólok, hogy meglepetésre és halálra (is) készüljetek. (Twisted Evil)
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Júl. 16 2013, 03:01

// Eddig is így akartam, most tisztázva lett. //

Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó kétszer olyan magasra ugorhat) -> Magasugrás Kristály (aktiválása után a használó egy ugrás erejéig kétszer olyan magasra ugorhat)
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Júl. 20 2013, 00:40

A szörnyharcoknál a "Mi van, ha egy boss előtt állok? Mi a különbség közte és egy sima szörny között?" menüpont alá még két kiegészítés került be:

A bossoknak és néha akár néhány segítőnek is jelezve van az életcsíkjának színe. (Az életcsík a boss/segítő feje fölött található.) 100%-tól 51%-ig zöld a csík, 50%-tól 11%-ig sárga a csík, 10%-tól 0%-ig piros a csík.

A 10. bossnál kezdve lehetnek olyan taktikák, ahol fontos a pozíció is, tehát nem mindegy, hogy karaktereddel a boss előtt, mögött vagy tőle teljesen távol állsz. Bossoknál mostantól le lesz írva a táj is és hozzászólás írásakor a taktika alapján választanod kell a helyek közül. Ha azonban elfelejtesz választani, vagy a következő körödben mondani, hogy még mindig ott maradsz, akkor a karaktered automatikusan nekimegy a bossnak vagy a legközelebbi lénynek. (Íjászoknál nem releváns, de a közelharciak elhagyják eddigi helyük.)
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Júl. 21 2013, 00:46

A karakter szabályokba a következő került be:

"Emellett karakterhalálkor a felvett elsődleges jártasságok átválthatóak aranyba (annyiba amennyibe kerülnek, íjászoknál külön figyelni kell, hogy olcsóbban veszik) és az is átadható. A másodlagos jártasságok szintjei is átadhatóak, (a tier velejáró) de csak abban az esetben, ha az új karakter is azokat a másodlagos jártasságokat veszi fel. (például 100 növénylátás pont nem váltható 100 érclátásra) A megszerzett plusz pontok azonban sajnos elvesznek (hiszen a karaktered nem vett részt a bossharcban, a karaktered nem lett első a túlélő csarnokban...stb.)."

Utólagosan is át lehet hozni, akit ezek érintenek. (PÜ-ben szóljatok)

A jártasság szabályzatban a következő változott:

Emellett recepteket nem lehet egymásnak tanítani, viszont ez nem zárja ki azt a lehetőséget, hogy küldetések végén olyan receptet tanulj meg, amit már valaki ismer, esetleg egy receptet átadj egy másik karakternek úgy, hogy te azt elfelejted. Egy jártasság felvételekor kezdésnek 3 véletlenszerűen választott recept jár. Küldetések után 2 sima recept vagy egy ritka recept felfedezésére van esély., ha a három sima között viszont van új recept is, akkor csak összesen 2.

Összefoglalva: Több átadható dolog karakterhalálkor, a receptek ismét eladhatóak, viszont te elfelejted azt.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Júl. 21 2013, 13:15

A céheknek bekerült: a kovács, aki drágán, de készíthet a céhednek medált, mi pontokat ad az összes céhtagnak.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Csüt. Júl. 25 2013, 14:05

Az íjászok ismét egy módosításon mentek keresztül (remélhetőleg ez az utolsó). Nos tehát mostantól az íjászok is rendelkeznek irányítással. Mi volt vele a célom? Hát az, hogy az irányítást adó felszerelések ne csak az állatidomároknak legyenek hasznosak. Az irányítás határozná meg a nyilak sebzését, az erő pedig a közelharci sebzést, ha valamelyik ellenfél túl közel jönne. Bár felvethetitek a kérdést, hogy "Így nem kell több helyre pontoznunk?" Pontosan! Nem kell, hiszen nem kell az erőre rakni, az csupán azért lesz ott, hogy az íjászok az erőt adó tárgyakból is nyerjenek dolgokat.

Íjász: Az íjászok távolról lövik ellenfeleiket. Előnyük, hogy a jártasságokat 10%-al olcsóbban vehetik és távolsági harcosok, ezért minden 5. szinten beválthatják egy más helyen lévő pontjukat két fegyverkezelésre. (A pontozásnál szólni kell, nem muszáj megtenni.)
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 0 (A közelharci sebzésed)
Irányítás: 0 (A nyilaid sebzése)
Kitartás: 0
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 0
Fegyver: Íj

Az íjászok kérem pontozzanak újra a megfelelő topikban, már ha szeretnének.

Tárgyak, amik változtak: (ezeket a felszerelkezőben kell jelezni, tehát, hogy xy pont helyett másikat ad)


T1:
Legendás:
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Csüt. Júl. 25 2013, 19:29

Íjász: Az íjászok távolról lövik ellenfeleiket. Előnyük, hogy a jártasságokat 10%-al olcsóbban vehetik és távolsági harcosok, ezért minden 5. szinten beválthatják egy más helyen lévő pontjukat két fegyverkezelésre. (A pontozásnál szólni kell, nem muszáj megtenni.)
Élet: 1
Fegyverkezelés: 1
Erő: 0 (Ennek a fele a közelharci sebzésed, a másik fele pedig hozzáadódik a nyilad sebzéséhez)
Irányítás: 0 (A nyilaid sebzése)
Kitartás: 0
Gyorsaság: 3
Speciális képesség: 0
Fegyver: Íj
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Pént. Júl. 26 2013, 23:32

Kellemetlenül érzem magam a boss szabályoknál a találati értékek meghatározásánál. Túl sok találat megy mellé, mikor nem kéne ennyiszer előfordulnia. Ez remélhetőleg a mesélők dolgát is megkönnyítené.

Fegyverkezelés: 3

Ha a szörnynek 3 a fegyverkezelése, akkor az az irányadó. Vegyük XX, RR YY, ZZ, és WW példajátékosokat.

XX fegyverkezelése: 1
RR fegyverkezelée: 2
YY fegyverkezelése: 3
ZZ fegyverkezelése: 4
WW fegyverkezelése: 6

XX szegényke elfelejtett fegyverkezelésre rakni, így a fegyverkezelése kisebb, mint a boss fegyverkezelésének a fele (1 < 1,5), ezért neki öt vagy afölött kell dobnia. Akkor is öt vagy afölött kéne dobnia, ha a fegyverkezelése 1,5 lenne.
RR fegyverkezelése kisebb a bossénál, de még a boss fegyverkezelésének a felénél nagyobb (2 > 1,5), ezért négy vagy afölött kell dobnia.
YY fegyverkezelése megegyezik a bosséval, azaz a középső értéket találja el. Ez azt jelenti, hogy kockadobásnál három vagy afölött kell dobnia.
ZZ fegyverkezelése nagyobb a boss fegyverkezelésénél, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért neki kettő vagy afölött kell dobnia.
WW fegyverkezelése azonban már a kétszerese a bossénak, ezért neki dobnia sem kell, biztos, hogy eltalálja a bosst.

HELYETT

Fegyverkezelés: 3

Ha a szörnynek 3 a fegyverkezelése, akkor az az irányadó. Vegyük XX, RR, YY, ZZ, és WW példajátékosokat.

XX fegyverkezelése: 1
RR fegyverkezelée: 2
YY fegyverkezelése: 3
ZZ fegyverkezelése: 4
WW fegyverkezelése: 6

XX szegényke elfelejtett fegyverkezelésre rakni, így a fegyverkezelése kisebb, mint a boss fegyverkezelésének a fele (1 < 1,5), ezért neki öt vagy afölött kell dobnia. Akkor is öt vagy afölött kéne dobnia, ha a fegyverkezelése 1,5 lenne.
RR fegyverkezelése kisebb a bossénál, de még a boss fegyverkezelésének a felénél nagyobb (2 > 1,5), még a középső kategóriába esik, ezért három vagy afölött kell dobnia.
YY fegyverkezelése megegyezik a bosséval, azaz a középső értéket találja el. Ez azt jelenti, hogy kockadobásnál három vagy afölött kell dobnia.
ZZ fegyverkezelése nagyobb a boss fegyverkezelésénél, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért neki kettő vagy afölött kell dobnia.
WW fegyverkezelése azonban már a kétszerese a bossénak, ezért neki dobnia sem kell, biztos, hogy eltalálja a bosst.

A következő a kitartás, gondoltam ott is bevezetem.

Kitartás: 3

Ismét visszatér bosscsapó brigádunk: XX, RR, YY, ZZ, WW. Az ő kitartásukat a bosséhoz viszonyítjuk.

XX-nek 1 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartásának a fele, ő minden második körében pihen.
RR-nek 2 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartása, de nem kisebb a felénél, ő minden harmadik körében pihen.
YY-nak 3 a kitartása, ami megegyezik a bosséval, ő minden negyedik körében pihen.
ZZ-nek 4 a kitartása, ami nagyobb a boss kitartásánál, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért ő minden ötödik körében pihen.
WW-nek 6 a kitartása, úgy látszik ebben is ő a legjobb, és mivel a kétszerese (vagy annál nagyobb), ezért ő minden hatodik körnél pihen.

Természetesen egy kör = 1 cselekvéseddel, a boss és többiek körét nem kell hozzászámolni a tiédhez.

HELYETT

Kitartás: 3

Ismét visszatér bosscsapó brigádunk: XX, RR, YY, ZZ, WW. Az ő kitartásukat a bosséhoz viszonyítjuk.

XX-nek 1 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartásának a fele, ő minden második körében pihen.
RR-nek 2 a kitartása, ami kisebb, mint a boss kitartása, de nem kisebb a felénél, ő a megegyezőhöz hasonlóan minden negyedik körében pihen.
YY-nak 3 a kitartása, ami megegyezik a bosséval, ő minden negyedik körében pihen.
ZZ-nek 4 a kitartása, ami nagyobb a boss kitartásánál, de nem a kétszerese vagy annál nagyobb, ezért ő minden ötödik körében pihen.
WW-nek 6 a kitartása, úgy látszik ebben is ő a legjobb, és mivel a kétszerese (vagy annál nagyobb), ezért ő minden hatodik körnél pihen.

Természetesen egy kör = 1 cselekvéseddel, a boss és többiek körét nem kell hozzászámolni a tiédhez.

És a specnél is ugyanez.

A szörny speciális képessége: 3

A speciális képesség dobásokat Római stílusos kockával kell dobni, hogy meg lehessen különböztetni a támadáshoz való dobástól. Ha valaki elfelejt speciális képességnek dobni, akkor automatikusan nem sikerül megvalósítani (/nem jön létre).

WW spec képesség pontja 1, speciális képesség pontjai kisebbek (vagy egyenlőnél is igaz), mint a szörny speciális képesség pontjai ( 1 < 1,5 ), ezért ő nem használhatja a speciális képességeit a szörny ellen.
ZZ spec képesség pontja 2, speciális képesség pontjai kisebbek, mint a szörnyé, ezért, ha ő speciális képességet használ, arra a cselekedetre négy vagy afölött kell dobnia.
YY spec képesség pontja 3, megegyezik a szörnyével, ezért, ha speciális képességet használ 3 vagy afölött kell dobnia.
RR spec képesség pontja 5, nagyobb, mint a szörnyé, de kisebb, mint a szörny speciális képesség pontjainak a duplája, ezért neki 2 vagy afölött kell dobnia.
XX spec képesség pontja 6, ami kétszerese (vagy annál nagyobbnál is érvényes), ekkor mindig sikerül elhasználnia a speciális képességét.

HELYETT

A szörny speciális képessége: 3

A speciális képesség dobásokat Római stílusos kockával kell dobni, hogy meg lehessen különböztetni a támadáshoz való dobástól. Ha valaki elfelejt speciális képességnek dobni, akkor automatikusan nem sikerül megvalósítani (/nem jön létre).

WW spec képesség pontja 1, speciális képesség pontjai kisebbek (vagy egyenlőnél is igaz), mint a szörny speciális képesség pontjai ( 1 < 1,5 ), ezért ő nem használhatja a speciális képességeit a szörny ellen.
ZZ spec képesség pontja 2, speciális képesség pontjai kisebbek, mint a szörnyé, ezért, ha ő speciális képességet használ, arra a cselekedetre a megegyezőhöz hasonlóan 3 vagy afölött kell dobnia.
YY spec képesség pontja 3, megegyezik a szörnyével, ezért, ha speciális képességet használ 3 vagy afölött kell dobnia.
RR spec képesség pontja 5, nagyobb, mint a szörnyé, de kisebb, mint a szörny speciális képesség pontjainak a duplája, ezért neki 2 vagy afölött kell dobnia.
XX spec képesség pontja 6, ami kétszerese (vagy annál nagyobbnál is érvényes), ekkor mindig sikerül elhasználnia a speciális képességét.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Júl. 29 2013, 14:07

Mivel eddig nem volt megírva, az állatidomárok, ha más petet szeretnének csakis a gyakori petek közül válogathatnak. Ez volt az utolsó kivétel.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Júl. 29 2013, 14:55

Mivel eddig csak a keresésnek, a súlyemelésnek, az akrobatikának és a látásnak volt játékbeli haszna, (a keresés tárgyak megtalálása miatt, a súlyemelés a tárgyak elhajítása miatt, az akrobatika a küzdőtérben a látás pedig a küldetéseken) ezért a következőek lettek bevezetve:

Lopakodás: Szerintem eléggé egyértelmű, hogy a lopakodás mire jó. A lopakodás használatával észrevétlenül és lépéshangok nélkül "lopakodhatsz". Értelemszerűen minél nagyobb szintű, annál jobb a lopakodási tudásod.

1. szinten: Nálad gyengébb mobok, néhány NPC és az észleléssel nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 5) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
2. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, néhány NPC és az észlelés 2-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinteddel megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 10) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
3. szinten: A te szinted körüli mobok, a gyengébb mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 3-as szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 15) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
4. szinten: A mobok, NPC-k nagyja és az észlelés 4-es szintjével nem rendelkező játékosok nem vesznek észre mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 25) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.
5. szinten: Semelyik mob, semelyik NPC sem vesz észre, és játékosok közül is csak az 5-ös észleléssel rendelkező tud, mikor lopakodsz. A lopakodásból kijövő első támadásod a szinted felével megegyező mennyiségű plusz sebzést végez el. (Maximum érték: 50) A lopakodás szörnyharcoknál nem használható.

Észlelés: Az észlelés a lopakodás és a hallgatózás ellen van. Ha az észlelés nagyobb vagy egyenlő az ellenfél lopakodásával, vagy hallgatózásával akkor könnyűszerrel látod őket és hallod a lépéseiket, a hallgatózás esetében pedig észreveszed, hogy éppen a beszélgetésedre figyelnek.

1. szinten: Észreveszed, ha egy 1-es lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 1-es hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
2. szinten: Észreveszed, ha egy 2-es vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 2-es vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
3. szinten: Észreveszed, ha egy 3-as vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 3-as vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
4. szinten: Észreveszed, ha egy 4-es vagy az alatti lopakodással rendelkező játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy 4-es vagy azalatti hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.
5. szinten: Észreveszed, ha egy játékos vagy mob vagy NJK lopakodik és észleled, ha egy hallgatózással rendelkező játékos vagy NJK kihallgat, semlegesítve azok hatásait.

Nyomkövetés: A nyomkövetés egy JK vagy NJK megtalálására lett kitalálva. Ennek segítségével izzani kezdenek a lábnyomai a földön, vagy egyéb módon segít rájönni, hogy merre található az egyén, az általa megérintett dolgok kiemelésével. Értelemszerűen a kisebb szinteken csak ritkán jelöli a dolgokat és lábnyomokat.

1. szint: Van némi esélyed, hogy a nyomok alapján megtudd, hogy egy JK vagy NJK merre ment, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni kettőt.
2. szint: Sok esélyed van, hogy a nyomok alapján megtudd, hogy egy JK vagy NJK merre ment, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni egyet.
3. szint: Mindig meg tudod állapítani a nyomok alapján, hogy egy JK vagy NJK merre ment és sok esélyed van arra, hogy megtudd, hogy mit érintett meg, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót, a dobott értékből csak az egyik kockánál kell levonni egyet. (Te döntöd el melyikből)
4. szint: Mindig meg tudod állapítani a nyomok alapján, hogy egy JK vagy NJK merre ment és mindig sikerül megtudnod, hogy mit érintett meg, bossharcok után dobhatsz egy ingyen bossinfót.
5. szint: Újraélheted a keresett JK vagy NJK szemszögéből, néhány másodperc alatt az egész jelenetet, ami a helyszínen történt, legyen az akármilyen hosszú, így pontosan megtudva, hogy mi is történt igazából, bossharcok után kapsz egy lényeges taktikai információt a következő bossról.

Hallgatózás: A hallgatózással falon keresztül, vagy távolról hallani tudod, amit mások beszélnek. Persze ez a jártasság csak akkor használ, ha a beszédre fókuszálsz és érdekel is téged, nem fogsz hangzavart hallani a távoli társalgásokból, a füled szűrni fogja a kellő infót.

1. szint: Tisztán hallod a suttogást, a távoli beszédet azonos légtérben tíz méteren belül, ha erősen koncentrálsz rá. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, a dobott értékből mindkét kockánál le kell vonni kettőt.
2. szint: Ajtókon, falakon áthallasz, a tiszta, jól hallható beszédet értheted rajtuk keresztül, ha koncentrálsz. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, az első kockánál egyet levonva, a másodiknál kettőt.
3. szint: Akár több ajtón, falon is áthallasz, mintha ott se lennének, és akár a halk suttogást is érted a túloldali szobából, épületből. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót, a második kockánál egyet levonva.
4. szint: Kiválaszthatsz egy vagy több, maximálisan öt célpontot, majd ha leülsz, vagy lefekszel folyamatosan hallhatod azt amit ő(k) mond(anak) és neki(k) mondanak. Ezt ötven méteres körzetben teheted meg. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy infót.
5. szint: Kiválaszthatsz végtelen mennyiségű célpontot, majd ha leülsz, vagy lefekszel folyamatosan hallhatod azt amit ő(k) mond(anak) és neki(k) mondanak. Ezt az egész szinten megteheted. Küldetések után ingyen dobhatsz egy tárgy és egy lényinfót.


// Ha valakinek ez változtatott a jártasság választásán az kérem írjon rám. A feltétel, hogy vagy ezek közül cserélj le egy jártasságot vagy ezek közül egyre. //
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Júl. 29 2013, 15:45

A 10-es boss lesz az utolsó boss, aminek legyőzéséért plusz elosztható pont fog járni, onnantól kezdve csak tapasztalati pontok járnak és egyedi tárgyak. (Na meg a szint megnyitása.)

Ok: Egy idő után túl gyengék lennének a bossok, hiszen a csapat, amivel számolom, annak nincs plusz elosztható pontja.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Júl. 30 2013, 14:02

Az előző állítást visszavonom, a 10-es boss után is fog plusz pont járni a bossok legyőzéséért, de így sajnos sokkalta nehezebbek lesznek a bossok, a karaktereknek a 10-es bosst követően meg kell küzdeniük a plusz pontokért. (A 10-es bosson is)
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szer. Júl. 31 2013, 15:09

Érdeklődés hiányában a kovács kikerül a játékból. (Céheknek medál)
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Csüt. Aug. 01 2013, 16:13

Ismerkedős játékoknál (tehát, ahol két // max. 3 // karakter ismerkedik egy választott helyen) érc/növény tasakokat vagy gyakori tárgyakat lehet nyerni. Ha vége egy ismerkedős játéknak, Kayaba Akihikonak jelezzétek PÜ formájában.

HELYETT

Ismerkedős játékoknál (tehát, ahol két // max. 3 // karakter ismerkedik egy választott helyen) gyakori tárgyakat lehet nyerni. Ha vége egy ismerkedős játéknak, Kayaba Akihikonak jelezzétek PÜ formájában.

OK: A tasakok a szóló játékosok menedékébe kerültek át.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Aug. 04 2013, 15:32

Érdeklődés hiányában a póker részleget kitöröltem.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Aug. 05 2013, 14:09

A harcosok a következő bónuszt kapták a többi mellé, megkülönböztetve így őket a harcművész kaszttól: "A harcosok erejéhez harcnál hozzáadódik az erejük 10%-a, mint plusz sebzés (tehát sebzésük 110%-os), emellett, ha életcsíkjuk sárgába megy (50% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 20%-ra nő, ha pedig a pirosban van (10% vagy azalatt) akkor a plusz sebzés 30% lesz." A kaszt szabályzatban már át lett írva.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Cardinal Csüt. Aug. 08 2013, 21:18

Szaporodnak az ikrek, így nyílt egy avataralany foglaló topik ITT, hogy az új karakterek le tudják ellenőrizni, foglalt-e a tervezett avatarképük. Használata nem kötelező, de ajánlott.
Cardinal
Cardinal
Moderátor
Moderátor

Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.

Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szomb. Aug. 10 2013, 01:11

Ducker nincs többé a mesélők között. A következő mesélők kérem kezdjenek valami küldetésbe, máskülönben őket is ez a sors fogja fenyegetni: Xaxa, Diabel
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Vas. Aug. 11 2013, 15:19

A kardforgatók a következőt kapták: 20%-al olcsóbban vásárolhatnak a besúgónál.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Aug. 12 2013, 19:09

A bossharcok nem arra vannak, hogy ne is törődjünk velük majd kapjuk az ingyen pontot. Küzdjetek meg azért a plusz elosztható pontért! Óriási előny! Mostantól minden bossharcban 3 napos a határidő és aki azon belül nem ír, az automatikusan kikerül a harcból, így jutalmat sem kaphat. Ha egy emberrel ez többször fordul elő, akkor a következő bossharcban nem vehet részt, ha még többször, a következő kettőben és így tovább.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Kedd Aug. 13 2013, 00:35

Gratulálok a 10-es szint megnyitásához. Megnyílt a 10-es szinten a szóló játékosok menedéke és a céhtagok bazárában is növekedett az aranybónusz.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Szer. Aug. 14 2013, 20:37

Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+3 erő)
Szint: 2
Exp: 23/20

A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard így mély hangon tud megszólalni és akár harc közben is tanácsokkal látja el a használóját, így az koncentrálhat a küzdelemre, miközben a kard kifürkészi az ellenfél gyenge pontjait. Kard fogási, használati és vágási tanácsokat is ad, azonban vigyázni kell vele, mert nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van. A kard teljesen a használója oldalán van és miközben fogják, megkapja a használója gondolatait, így a használó érdekében akár hamis tanácsokat is adhat, hogy az ellenfél azokra figyelve bukjon el.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exp tíz százalékának megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához.

Nevelés Kesztyűje - állatidomár spec. (+1 irányítás)
Szint: 1
Exp: 0/10

A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű szintjének felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott.
Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp húsz százalékának megfelelő értéket kap a kesztyű.

Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés)
Szint: 3
Exp: 2/40

Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér alap expjének tíz százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.

Metamorph - harcművész spec. (+1 erő)
Szint: 1
Exp: 0/10

Metamorph alapból egy harmadik gyűrűként pihen a használója azon ujján, amelyikre felvette ezt az átlagosnak tűnő gyűrűt (ettől még fegyver felszerelésnek számít, tehát nem egy gyűrű, hanem a fegyver helyét veszi át). Ha a használó leveszi a gyűrűt, onnantól kezdve teljesen ő irányítja a fegyver alakját és kinézetét. A fegyver akármilyen formát felvehet, és az átalakulás másodpercekbe kerül csak. A fegyver használója akkor is változtathatja Metamorphot, ha az valaki másnál van. A fegyver akkor változik vissza gyűrűvé, ha a használója megsimogatja.
A metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.

HELYETT

Ősi Sárkánymintás Katana - kardforgató spec. (+3 erő)
Szint: 2
Exp: 23/20

A katanában egy ősi japán kardforgató mester programja van ültetve. A kard így mély hangon tud megszólalni és akár harc közben is tanácsokkal látja el a használóját, így az koncentrálhat a küzdelemre, miközben a kard kifürkészi az ellenfél gyenge pontjait. Kard fogási, használati és vágási tanácsokat is ad, azonban vigyázni kell vele, mert nem csak a használó hallja, hanem mindenki, aki körülötte van. A kard teljesen a használója oldalán van és miközben fogják, megkapja a használója gondolatait, így a használó érdekében akár hamis tanácsokat is adhat, hogy az ellenfél azokra figyelve bukjon el.
A fegyver küzdelmekkel fejlődik. Minden küzdőtér végén, amiben a fegyvert használták, a fegyver a kapott alap exp harminc százalékának megfelelő értéket kap a saját exp számlálójához.

Nevelés Kesztyűje - állatidomár spec. (+1 irányítás)
Szint: 1
Exp: 0/10

A nevelés kesztyűje, egy fehér, jobb kezes kesztyű, aminek a kézfejre eső részén egy kör található. A kör belseje alapból fehér színű, azonban a használója, ha rányom az ujjával egy menüt hoz fel. A menüben a kisállata állapotát módosíthatja. Mindegyik állapot két körön keresztül tart, azután fehérré változik a kör, a bónuszok eltűnnek, és újra aktiválni kell az állapotot, vagy egy másikat választani.
Kirobbanóan egészséges (zöld szín): A kisállatod életét a kesztyű szintjének felével növeli (felfelé kerekítve), majd gyógyít rajta annyiszor ötöt, amennyit így kapott.
Pörgős (sárga szín): A kisállatod gyorsaságát a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Dühös (piros szín): A kisállatod erejét a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Nyugodt (kék szín): A kisállatod speciális képesség pontjait a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
Ambiciózus (lila szín): A kisállatod kitartását a kesztyű szintjével egyenlő értékkel növeli.
A kesztyű küldetésekkel fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a kesztyű.

Artemis - íjász spec. (+4 irányítás +1 fegyverkezelés)
Szint: 3
Exp: 2/40

Az Artemis egy törhetetlen, hajlékony fából készült íj. Nyilait magától tölti az íjba, így felajzás után automatikusan bele kerül egy nyíl. Artemis nyilai meg vannak áldva, így minden egyes találatkor egyel többet sebeznek. Először a használó sebzésével megegyezőt, majd plusz egy, majd az előző értékhez megint plusz egy, mindaddig, amíg a pluszok száma el nem éri a fegyver szintjét. Tehát maximálisan annyi plusz érhető el, mint amennyi a fegyver szintje.
Az Artemis akkor fejlődik, ha használója kíméletes küzdelemben vesz részt. Minden olyan küzdőtér alap expjének harminc százalékát kapja meg, ahol az ellenfél életben maradt.

Metamorph - harcművész spec. (+1 erő)
Szint: 1
Exp: 0/10

Metamorph alapból egy harmadik gyűrűként pihen a használója azon ujján, amelyikre felvette ezt az átlagosnak tűnő gyűrűt (ettől még fegyver felszerelésnek számít, tehát nem egy gyűrű, hanem a fegyver helyét veszi át). Ha a használó leveszi a gyűrűt, onnantól kezdve teljesen ő irányítja a fegyver alakját és kinézetét. A fegyver akármilyen formát felvehet, és az átalakulás másodpercekbe kerül csak. A fegyver használója akkor is változtathatja Metamorphot, ha az valaki másnál van. A fegyver akkor változik vissza gyűrűvé, ha a használója megsimogatja.
A metamorph küldetésekkor fejlődik. Minden befejezett küldetéskor az ott szerzett alap exp ötven százalékának megfelelő értéket kap a fegyver, az esetben, ha a használója legalább egyszer megsimogatta a küldetés alatt.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Kayaba Akihiko Hétf. Aug. 26 2013, 22:03

Diabel átkerült a halottakhoz.
Kayaba Akihiko
Kayaba Akihiko
Admin
Admin

Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.

Vissza az elejére Go down

Hírek az oldallal kapcsolatban - Page 6 Empty Re: Hírek az oldallal kapcsolatban

Témanyitás by Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

6 / 19 oldal Previous  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Next

Vissza az elejére

- Similar topics

 
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.