Mirika
1 / 1 oldal
Mirika
Adatlap
Név: Miyanari "Mirika" Kana
Nem: lány
Kaszt: idomár
Kor: 23
Indikátor: zöld
Céh: Justice League
Kinézet
147 centi alacsony, törékeny alkatú, fiatal nő. Bár vonásai fiatalosak, azért látszik rajta, hogy nem tinédzser már. Barna szemei magabiztosságot sugároznak, sötétbarna haját kiengedve hordja, mely egészen a háta közepéig ér. Persze nem ezt fogod rajta elsőre megnézni, hanem a hangokra érzékeny, hatalmas cicafüleit, és az örökmozgó macskafarkát, melyek száz százalékban valódiak, legalábbis a virtuális világon belül. Olyannyira, hogy emberi fülei nincsenek is. Öltözetében a fehér és a rózsaszín színek dominálnak, nyakában pedig egy csengős pántot hord.
Jellem
Mirika határozott és karakán egyéniség, igazi vezéralkat. Karizmatikus egyéniségét magabiztosságának, és gyors észjárásának köszönheti elsősorban, a legtöbb helyzetből képes gyorsan és hatékonyan kivágni magát. Néha kicsit pokróc a stílusa, de alapvetően kedves és barátságos, könnyű vele együttműködni. Régebben mindennek ellenére meglehetősen bizonytalan volt önmagában, de ezt a rossz szokását idővel és némi segítséggel levetkőzte. Ha van hibája, akkor az a makacssága, és a már-már túlcsorduló magabiztossága, ami miatt nem nagyon hallgat másokra, amíg be nem bizonyosodik, hogy amit ő gondol, az nem feltétlenül helyes. Egy picikét idegeskedős típus, mivel szeretne mindent jól csinálni, és ugyan apróságoknál nem zavarja, ha hibázik, de ha valami fontos a számára, akkor rágódik rajta rendesen.
Képességek
Név: Cat Fairy
Típus: Aktív
Leírás: Az ALO és a SAO karakter keveredése nem csak az avatárja külsejét és az adatlapját bolondította meg. Mivel ALO-ban íjat használ, és SAO-ban a karakterét leíró adatbázisban szerepelnek az íjász skillek, ezért idomár kasztja ellenére is felszerelhetőek számára az íjak, a Cait Sith fajra jellemző emberfeletti látás miatt pedig egy extra skill is megjelent a listájában.
Hatás: Ha Mirika íjat használ, a Látás jártassága szintjétől függően képes biztos találattal eltalálni a célpontját. Minden egyes szint a Látás jártasságon egy biztos találatot jelent a képesség aktiválása után.
Korlátok: Bár íjat használ, a sebzése csak és kizárólag az irányításából számolandó. Nem rendelkezik semmilyen íjász kasztbónusszal sem. A képesség lehűlési ideje a Látás jártasság szintje+3 kör.
Név: Fairy Sight
Típus: permanens
Leírás: Mirika emberfeletti látása nem csak a lövései pontosságát, de a távolságát is növeli. Elég messze lát ahhoz, hogy amíg az ellenfele közel ér hozzá, addig ő elő tudjon készíteni egy támadást.
Hatás: Gyorsaságtól függetlenül a harc legelső támadása Mirikát illeti. A támadás nem helyettesíti Mirika normál támadását, extra akció a küzdelem kezdetén, ami után szokásos mederben folytatódik a harc.
Korlátok: A támadás irányításból sebez, és csak Mirika tudja, a petje nem kapja meg. Értelemszerűen ha az ellenfél túl közel kezd vagy a harc kezdetén nem tartózkodik belátható területen, akkor a képesség hatása nem érvényesül, továbbá akkor sem használható, ha az ellenfél gyorsasága legalább kétszerese Mirika gyorsaságának. A támadás fokozott koncentrációt igényel, így másfélszer annyi CSP-t használ, mint egy normál támadás.
Név: Fairy Hearing
Típus: passzív
Leírás: Mirika macskafülei nem csak dísznek csücsülnek a fején. Akárcsak egy igazi cica, ő is nagyjából másfélszer nagyobb tartományban hall velük, és mozgatásukkal pontosan be tudja lőni, hol vannak az ellenfelei, csupán az általuk kiadott zajok alapján. Akkor is, ha nem látja őket.
Hatás: A képesség használata közben leadott lövés a célpont mozgását segítő testrészt célozza (láb, szárny, stb), mivel annak a hangját mindig és minden körülmény között el tudja különíteni a többi zajtól. Találat esetén amennyiben gyorsabb az ellenfél, úgy elveszíti az egy feletti SP pontjait (de legfeljebb 0.7 pontot), amennyiben pedig lassabb, úgy Mirika egy feletti SP pontjai duplázódnak meg (szintén legfeljebb 0.7 ponttal).
Vagyis például hiába van a célpontnak 1.8 SP-je, találat után ez 1.1 SP-re csökken a következő körére, míg 3.2 SP esetén 2.5-re esik az érték. Ha Mirika SP-je 1.6, úgy a következő körében 2.8 SP-je lesz (2x0.6 SP-t visz át).
Korlátok: A képesség a Hallgatózás jártasságához van kötve, hatása annyi körig tart, ahányas szinten van a jártassága. Tökéletes hatékonysághoz a szemét be kell csuknia, látása hiányában pedig könnyebb célpontot nyújt az ellenfél számára, eggyel kisebb célszámmal is el lehet találni. Végül a képességhez ki kell jelölni egy konkrét célpontot, vagyis egy idomár-pet páros ellen csak az egyiküket tudja akadályozni, a másikkal szemben az SP-je aránya változatlan marad.
Név: Fairy Agility
Típus: aktív
Leírás: Mirika macska hibridként emberfeletti agilitással bír, így akrobatikájára és gyorsaságára támaszkodva nehezen követhető irányváltásokra képes, az így nyert időt pedig erősebb lövésekre fordíthatja.
Hatás: A képesség sikeres aktiválása esetén az adott körben Mirika összes támadása 5+(akrobatika szint*5) bónusz sebzést kap.
Korlátok: A képesség csak akkor aktiválható, ha az ellenfél lassabb, és elhibázta a támadását, vagy másképp fogalmazva Mirika kitért előle. Mivel a szörnyek nem hibáznak támadást, de a támadási mintáik kiszámíthatóak és lassúak, ezért ellenük elég csupán gyorsabbnak lenni. Lehűlési ideje három kör.
Pet
Név: Momogon, röviden Momo
Faj: dragoon
Állapot: fiatal
Kinézet: Nagyjából három méter hosszúságú, sárkányszerű, szárnyas lény. Hátát tengerkék bőr borítja, hasa viszont fehér színű. A földön izmos hátsó lábaira és hosszú farkára támaszkodik, mellső lábai szárnyakká módosultak. A kifejlett példány 15-20 méter hosszú, nagyjából ugyanekkora szárnyfesztávolsággal.
Jellemzők: Állkapcsával erős harapásra képes, lábain pedig éles karmok hasíthatnak vörös csíkot az ellenfélbe. Sebzése a speciális képességet kivéve erőpontból számolandó.
Képesség
Név: Breath Attack
Leírás: Nem túl izgalmas, tüzet köp, sebzése irányításból számolandó. Már ha sikerül. Fiatal korából adódóan Momo nem mindig tudja létrehozni a lángokat. A képesség aktiválásakor két halál-korona kockával kell dobni, dupla koponya esetén csak mérgező füstöt okád, mely nem sebez, csak egy támadásnyi CSP-t vesz el az ellenféltől. Kifejlett petként már biztosan képes lesz tüzet képezni a torkában. Lehűlési idő: három kör.
Név: Breeze of Protection
Típus: aktív
Leírás: Momo nem csak tüzet képes a torkában képezni, de erősítő hatású anyagot is. A szer a levegőbe kerülve porrá bomlik, majd a célpont páncéljára tapadva teszi azt szilárdabbá.
Hatás: A képesség egy kiválasztott célpont páncélját állítja vissza 30 ponttal. Kifejlett dragoonként ez az érték 50-re nő. A képesség lehűlési ideje három kör.
Felszerelések
Inventory
Utolsó frissítés: 2021.12.13.
Név: Miyanari "Mirika" Kana
Nem: lány
Kaszt: idomár
Kor: 23
Indikátor: zöld
Céh: Justice League
Kinézet
147 centi alacsony, törékeny alkatú, fiatal nő. Bár vonásai fiatalosak, azért látszik rajta, hogy nem tinédzser már. Barna szemei magabiztosságot sugároznak, sötétbarna haját kiengedve hordja, mely egészen a háta közepéig ér. Persze nem ezt fogod rajta elsőre megnézni, hanem a hangokra érzékeny, hatalmas cicafüleit, és az örökmozgó macskafarkát, melyek száz százalékban valódiak, legalábbis a virtuális világon belül. Olyannyira, hogy emberi fülei nincsenek is. Öltözetében a fehér és a rózsaszín színek dominálnak, nyakában pedig egy csengős pántot hord.
Jellem
Mirika határozott és karakán egyéniség, igazi vezéralkat. Karizmatikus egyéniségét magabiztosságának, és gyors észjárásának köszönheti elsősorban, a legtöbb helyzetből képes gyorsan és hatékonyan kivágni magát. Néha kicsit pokróc a stílusa, de alapvetően kedves és barátságos, könnyű vele együttműködni. Régebben mindennek ellenére meglehetősen bizonytalan volt önmagában, de ezt a rossz szokását idővel és némi segítséggel levetkőzte. Ha van hibája, akkor az a makacssága, és a már-már túlcsorduló magabiztossága, ami miatt nem nagyon hallgat másokra, amíg be nem bizonyosodik, hogy amit ő gondol, az nem feltétlenül helyes. Egy picikét idegeskedős típus, mivel szeretne mindent jól csinálni, és ugyan apróságoknál nem zavarja, ha hibázik, de ha valami fontos a számára, akkor rágódik rajta rendesen.
Képességek
Név: Cat Fairy
Típus: Aktív
Leírás: Az ALO és a SAO karakter keveredése nem csak az avatárja külsejét és az adatlapját bolondította meg. Mivel ALO-ban íjat használ, és SAO-ban a karakterét leíró adatbázisban szerepelnek az íjász skillek, ezért idomár kasztja ellenére is felszerelhetőek számára az íjak, a Cait Sith fajra jellemző emberfeletti látás miatt pedig egy extra skill is megjelent a listájában.
Hatás: Ha Mirika íjat használ, a Látás jártassága szintjétől függően képes biztos találattal eltalálni a célpontját. Minden egyes szint a Látás jártasságon egy biztos találatot jelent a képesség aktiválása után.
Korlátok: Bár íjat használ, a sebzése csak és kizárólag az irányításából számolandó. Nem rendelkezik semmilyen íjász kasztbónusszal sem. A képesség lehűlési ideje a Látás jártasság szintje+3 kör.
Név: Fairy Sight
Típus: permanens
Leírás: Mirika emberfeletti látása nem csak a lövései pontosságát, de a távolságát is növeli. Elég messze lát ahhoz, hogy amíg az ellenfele közel ér hozzá, addig ő elő tudjon készíteni egy támadást.
Hatás: Gyorsaságtól függetlenül a harc legelső támadása Mirikát illeti. A támadás nem helyettesíti Mirika normál támadását, extra akció a küzdelem kezdetén, ami után szokásos mederben folytatódik a harc.
Korlátok: A támadás irányításból sebez, és csak Mirika tudja, a petje nem kapja meg. Értelemszerűen ha az ellenfél túl közel kezd vagy a harc kezdetén nem tartózkodik belátható területen, akkor a képesség hatása nem érvényesül, továbbá akkor sem használható, ha az ellenfél gyorsasága legalább kétszerese Mirika gyorsaságának. A támadás fokozott koncentrációt igényel, így másfélszer annyi CSP-t használ, mint egy normál támadás.
Név: Fairy Hearing
Típus: passzív
Leírás: Mirika macskafülei nem csak dísznek csücsülnek a fején. Akárcsak egy igazi cica, ő is nagyjából másfélszer nagyobb tartományban hall velük, és mozgatásukkal pontosan be tudja lőni, hol vannak az ellenfelei, csupán az általuk kiadott zajok alapján. Akkor is, ha nem látja őket.
Hatás: A képesség használata közben leadott lövés a célpont mozgását segítő testrészt célozza (láb, szárny, stb), mivel annak a hangját mindig és minden körülmény között el tudja különíteni a többi zajtól. Találat esetén amennyiben gyorsabb az ellenfél, úgy elveszíti az egy feletti SP pontjait (de legfeljebb 0.7 pontot), amennyiben pedig lassabb, úgy Mirika egy feletti SP pontjai duplázódnak meg (szintén legfeljebb 0.7 ponttal).
Vagyis például hiába van a célpontnak 1.8 SP-je, találat után ez 1.1 SP-re csökken a következő körére, míg 3.2 SP esetén 2.5-re esik az érték. Ha Mirika SP-je 1.6, úgy a következő körében 2.8 SP-je lesz (2x0.6 SP-t visz át).
Korlátok: A képesség a Hallgatózás jártasságához van kötve, hatása annyi körig tart, ahányas szinten van a jártassága. Tökéletes hatékonysághoz a szemét be kell csuknia, látása hiányában pedig könnyebb célpontot nyújt az ellenfél számára, eggyel kisebb célszámmal is el lehet találni. Végül a képességhez ki kell jelölni egy konkrét célpontot, vagyis egy idomár-pet páros ellen csak az egyiküket tudja akadályozni, a másikkal szemben az SP-je aránya változatlan marad.
Név: Fairy Agility
Típus: aktív
Leírás: Mirika macska hibridként emberfeletti agilitással bír, így akrobatikájára és gyorsaságára támaszkodva nehezen követhető irányváltásokra képes, az így nyert időt pedig erősebb lövésekre fordíthatja.
Hatás: A képesség sikeres aktiválása esetén az adott körben Mirika összes támadása 5+(akrobatika szint*5) bónusz sebzést kap.
Korlátok: A képesség csak akkor aktiválható, ha az ellenfél lassabb, és elhibázta a támadását, vagy másképp fogalmazva Mirika kitért előle. Mivel a szörnyek nem hibáznak támadást, de a támadási mintáik kiszámíthatóak és lassúak, ezért ellenük elég csupán gyorsabbnak lenni. Lehűlési ideje három kör.
Pet
Név: Momogon, röviden Momo
Faj: dragoon
Állapot: fiatal
Kinézet: Nagyjából három méter hosszúságú, sárkányszerű, szárnyas lény. Hátát tengerkék bőr borítja, hasa viszont fehér színű. A földön izmos hátsó lábaira és hosszú farkára támaszkodik, mellső lábai szárnyakká módosultak. A kifejlett példány 15-20 méter hosszú, nagyjából ugyanekkora szárnyfesztávolsággal.
Jellemzők: Állkapcsával erős harapásra képes, lábain pedig éles karmok hasíthatnak vörös csíkot az ellenfélbe. Sebzése a speciális képességet kivéve erőpontból számolandó.
Képesség
Név: Breath Attack
Leírás: Nem túl izgalmas, tüzet köp, sebzése irányításból számolandó. Már ha sikerül. Fiatal korából adódóan Momo nem mindig tudja létrehozni a lángokat. A képesség aktiválásakor két halál-korona kockával kell dobni, dupla koponya esetén csak mérgező füstöt okád, mely nem sebez, csak egy támadásnyi CSP-t vesz el az ellenféltől. Kifejlett petként már biztosan képes lesz tüzet képezni a torkában. Lehűlési idő: három kör.
Név: Breeze of Protection
Típus: aktív
Leírás: Momo nem csak tüzet képes a torkában képezni, de erősítő hatású anyagot is. A szer a levegőbe kerülve porrá bomlik, majd a célpont páncéljára tapadva teszi azt szilárdabbá.
Hatás: A képesség egy kiválasztott célpont páncélját állítja vissza 30 ponttal. Kifejlett dragoonként ez az érték 50-re nő. A képesség lehűlési ideje három kör.
Felszerelések
Inventory
Utolsó frissítés: 2021.12.13.
- archív képességek:
- Képességek
<< Angelic Charm >>- Spoiler:
- A képesség a sebzés és a gyógyítás megfordításán alapuló támogató skill. A játékos karakter, melyre Mirika megidézte, egyfajta burokba kerül, melyet ha támadás vagy gyógyítás ér, annak hatása ellenkező módon jelentkezik a JK-n. Így az aktuális ellenfél sebzése növeli a kedvezményezett karakter életpontjait, ha pedig heal itemet vagy képességet használnak rajta, az csökkenti. A védőmezőn nem jut át a karakter saját támadása sem, így amíg a burokban tartózkodik, sebzésre képtelen. Viszont, ha gyógyító eszközt vagy képességet használ, annak a hatása is megfordul, tehát a képesség célpontja ilyenkor nem a pengéjével, hanem kristályokkal vagy gyógyító specével sebezhet. A képességet Mirika saját magára is meg tudja idézni, de legfeljebb egy célpontja lehet egyszerre. Hatóideje PvP-ben egy kör, mely az aktiválást követő körben fejti ki a hatását, szörnyharcokban pedig három kiskör azonnali effekttel és a támadásai felének elvesztésével. Lehűlési ideje PvP-ben négy kör, szörnyharcban egy nagykör, de legalább 15 kiskör.
<< Angelic Vision >>- Spoiler:
- Mirika Észlelés jártassága sokrétűbb felhasználást enged, mint más játékosoké. Nem csak rejtőzködő mobokat vagy lopakodó játékosokat vehet észre vele, de másodlagos jártasságait is kiegészíti, hatékonyabbá teszi.
--- Ha a kovácsolás és a látás tiere különböző szinten van, a képesség a kovácsolást segíti. Ilyenkor a normál 20 helyett csak 10 ércet kap küldetések végén, viszont a szokásos kettő helyett három gyakori receptet tanulhat meg. Az érceket az admin dobja ki ebben az esetben, ritka receptet pedig nem kaphat így.
--- Ha a kovácsolás és a látás tiere megegyezik, vagy a látástier a magasabb, ezzel a passzív képességgel Mirika el tudja érni, hogy a rendszer az általa keresett ércek közelségét is jelezze számára, így lehetővé téve a számára leghasznosabb nyersanyagok összegyűjtését egy-egy küldetés folyamán.
Játéktechnikailag ércosztáskor csupán a ritka érceket kell kidobni, a normál ércek szabadon megválaszthatóvá válnak annyi kikötéssel, hogy Bronzércből (és a vele egyenértékű magasabb tierekből) legfeljebb tízet, míg a többi ércfajtából legfeljebb hetet találhat a karakter, és nem lehetnek magasabb tierben, mint ami alapból járna. 2. szintű Észlelés birtoklása esetén azonban már választható egy ritka érc is, 3. szintnél pedig kettő, de nem a kidobott ritkák tetejében, hanem helyette. Így ha az admin két ritkát dob és 2. szintű észleléssel rendelkezik Mirika, akkor egyet az admin, egyet pedig a karakter választhat meg; ha viszont nem dob ritkát, akkor hiába 3. szintű az észlelés, nem kaphat ritka ércet.
<< Angelic Dance >>- Spoiler:
- Mirika hónapok alatt a statjainak és jártasságainak megfelelő harcstílust dolgozott ki, mely a nagyszámú, gyors, akrobatikával ötvözött csapásokon alapul. Mozgása kiszámíthatatlan és lehetetlennek tűnő irányváltásokra, szaltókra és ugrásokra épül, miközben ütemtelen ritmusban szórja a vágásokat ellenfelére, megnehezítve a védekezést, gyorsasága pedig megengedi neki, hogy célpontja egyszerűen ne tudja követni az összes találatot, amit kapott.
Ebbe a stílusba rejtette el új képességét, mely az éppen használt sword skill villámgyors újraaktiválása támadás közben. A harcstílus és a képesség kombinálásával, ha elég tiszta találatot ér el, az adott támadásra rá tud duplázni és még egyet szúr az ellenfelébe, védhetetlenül. Azonban a gyorsaságnak ára is van, ami a sebzésben ütközik ki: ezek az extra vágások a normál damage helyett mindössze specpont/4*akrobatika szint értékű sebzést okoznak. A képesség passzív, aktiválás után a harc hátralévő részében működik.
Korlátok: ha a fegyverkezelése egyenlő vagy nagyobb a célpontjánál, 5-6 értékű dobás esetén adódik hozzá a sebzéséhez a megcsonkított támadás értéke. Ha kisebb, akkor csak hatosnál okoz elég tiszta találatot. Specpontjai nem haladhatják meg az egykéses sebzése kétharmadát (tehát 30/kés sebzés esetén a 20-at), illetve szörnyharcoknál biztos találat esetén is dobni kell a kockákkal.
A hozzászólást Mirika összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Május 03 2014, 18:22-kor.
Mirika- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 2764
Join date : 2012. Aug. 02.
Age : 28
Tartózkodási hely : Nyster
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.