Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
+4
Enheriel
Kimiko
Rosemarie Ewerard
Kusumi Ayani
8 posters
1 / 1 oldal
Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Engedély: Kayaba Akihiko-tól
Mesélő: jómagam
Küldetés típusa: akció, KT
Leírás:
Ez a küldetés az egyik Élményem folytatásaként jött létre admini engedéllyel. Nos gyorsan elmondom az eddig történteket. Egy alattomos támadással megmérgeztek, amitől nem tudok mozogni. Egy negyven körüli íjász férfi támadott meg, aki ezután a Kezdetek Erdejének kellős közepébe ráncigált. Egy banditatáborba kötöttem ki, aminek a kellős közepére egy oszlophoz kötöztek ki. A tábort csak vörös és narancssárga karakterek lakják.
Nos eddig tartott az előzmény, és most rátérek a tárgyra. Aki jelentkezni akar az majd valami különös módon összefut petemmel (Tűzrózsával), aki igen furcsán viselkedik, és látszik rajta, hogy JK pet, ám nincs meg gazdája. A jelentkezők valami furcsa módon rájönnek arra, hogy gazdája biztos bajban van, és a petet követve elindulnak a Kezdetek Erdeje Felé, hogy kiszabadítsák a gazdáját (engem)
Jelentkezés:
Két félének lehet jelentkezni:
- Banditának: csak vörös vagy narancssárga indikátorosoknak
Az a feladatuk hogy legyőzzék a támadókat.
- Segítők: ők bármilyen szinű indikátoros JK lehetnek
megmenteni Ayanit, és bezárni, vagy megölni a banditákat.
Jutalom:
tudom, hogy nem tudok sok mindent felajánlani, de 131 aranyam (teljes vagyon) része közül/1x mini potion (+5 hp) közül/ vagy 1x Lassító Méreg (-2 gyorsaság) közül lehet választani
akik jelentkeznek azok jelezzék, hogy milyen jutalmat akarnak (Mini Potionból illetve Lassítóméregből csak 1 db jár a küldetést végrehajtónak, mivel abból kevés van. (Poti 4 db, méreg 6 db), illetve, a pénz a végén feleződik (mondjuk 3-an teljesítettétek, így 3 felé választódik az arany, ha azt választottátok)
Ui.: a banditák száma és szintje a jelentkezőkétől függ!
UUi.: Remélem minden érthető volt
Jelentkezési határidő: 2013.01.06. (azonban a játék indulás után is lehet csatlakozni egy ideig, azonban ha összegyűlik legalább 3-4 ember, akkor előbb is nekikezdünk)
Mesélő: jómagam
Küldetés típusa: akció, KT
Leírás:
Ez a küldetés az egyik Élményem folytatásaként jött létre admini engedéllyel. Nos gyorsan elmondom az eddig történteket. Egy alattomos támadással megmérgeztek, amitől nem tudok mozogni. Egy negyven körüli íjász férfi támadott meg, aki ezután a Kezdetek Erdejének kellős közepébe ráncigált. Egy banditatáborba kötöttem ki, aminek a kellős közepére egy oszlophoz kötöztek ki. A tábort csak vörös és narancssárga karakterek lakják.
Nos eddig tartott az előzmény, és most rátérek a tárgyra. Aki jelentkezni akar az majd valami különös módon összefut petemmel (Tűzrózsával), aki igen furcsán viselkedik, és látszik rajta, hogy JK pet, ám nincs meg gazdája. A jelentkezők valami furcsa módon rájönnek arra, hogy gazdája biztos bajban van, és a petet követve elindulnak a Kezdetek Erdeje Felé, hogy kiszabadítsák a gazdáját (engem)
Jelentkezés:
Két félének lehet jelentkezni:
- Banditának: csak vörös vagy narancssárga indikátorosoknak
Az a feladatuk hogy legyőzzék a támadókat.
- Segítők: ők bármilyen szinű indikátoros JK lehetnek
megmenteni Ayanit, és bezárni, vagy megölni a banditákat.
Jutalom:
tudom, hogy nem tudok sok mindent felajánlani, de 131 aranyam (teljes vagyon) része közül/1x mini potion (+5 hp) közül/ vagy 1x Lassító Méreg (-2 gyorsaság) közül lehet választani
akik jelentkeznek azok jelezzék, hogy milyen jutalmat akarnak (Mini Potionból illetve Lassítóméregből csak 1 db jár a küldetést végrehajtónak, mivel abból kevés van. (Poti 4 db, méreg 6 db), illetve, a pénz a végén feleződik (mondjuk 3-an teljesítettétek, így 3 felé választódik az arany, ha azt választottátok)
Ui.: a banditák száma és szintje a jelentkezőkétől függ!
UUi.: Remélem minden érthető volt
Jelentkezési határidő: 2013.01.06. (azonban a játék indulás után is lehet csatlakozni egy ideig, azonban ha összegyűlik legalább 3-4 ember, akkor előbb is nekikezdünk)
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Nos, a megbeszéltek alapján akkor jelentkeznék is.
Rosemarie Ewerard- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 42
Join date : 2013. Jan. 03.
Karakterlap
Szint: 4
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Jövök ^^
_________________
Színecském, hogy el ne felejtsem :3 #EEAEEE
Harcművész
- Spoiler:
- Élet: 4
Fegyverkezelés: 5
Erő: 4 +1 fegyverből, azaz 5
Kitartás: 2 +1 a köpenyből, összesen 3
Gyorsaság: 4
Speciális képesség: 1
Páncél 4
Új képesség az adatlapon.
Kimiko- Harcművész
- Hozzászólások száma : 81
Join date : 2012. Nov. 25.
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: -
Céh: -
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Jövök!
_________________
Adatlap|Bolt|NJK-k|Gyűjtemény
Színeim:
Enheriel (violet), Lulu (hotpink), Villámlás (khaki), Snowcat (#9999FF), Regina (cyan)
Enheriel- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1188
Join date : 2012. Dec. 29.
Age : 33
Tartózkodási hely : nem mondom meg:P
Karakterlap
Szint: 30
Indikátor: Zöld
Céh: Artes
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Én is szeretnék jönni
_________________
Adatok:
- Spoiler:
1.szint
Élet: 4 (+3)
Fegyverkezelés : 1 (+1)
Erő: 3 (+1)
Kitartás : 2 (+2)
Gyorsaság: 4 (+2)
Speciális képesség 1 (+1)
2. szint
Élet:4
Fegyverkezelés:2 (+1)
Erő:4
Kitartás: 2
Gyorsaság:6 (+2)
Speciális képesség:3 (+2)
3. szint
Élet:5 (+1)
Fegyverkezelés:4 (+2)
Erő: 4
Kitartás:3 (+1)
Gyorsaság:6
Speciális képesség:4 (+1)
Előtörténet
Tuki Mitsuki- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 75
Join date : 2012. Dec. 25.
Karakterlap
Szint: 5
Indikátor: -
Céh: -
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Én is jönnék, ha még van hely! Viszont 1-2 napi 1 reagnál több nemigen fér bele, szóljatok ha ez már lassítaná a játékot!
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
nos.. örülök, hogy ennyien ki akartok szabadítani.. azért harc lesz azért lányok szólok, hogy a táborban csak férfi vannak, szóval kielégíthetitek a másik nem kínzását ^^ na de megpróbálok ma írni, de legkésőbb holnapra megírom a kezdő postot aki szeretne jelentkezni, az még az a második körig megteheti még.
Ui.: Zhel barátunk is csatlakozni fog, ám csak későbbiekben tud majd jönni, hozzánk
Ui.: Zhel barátunk is csatlakozni fog, ám csak későbbiekben tud majd jönni, hozzánk
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Áhh, szuper jövök
Luv Delackrose- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 108
Join date : 2013. Jan. 02.
Karakterlap
Szint: 1
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
oké, akkor még te is ben vagy
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
a küldetés itt kezdődik
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
A topic ismét megnyílt! Ezen a helyen nyugodtan megbeszélhetitek, hogy ki mennyi ellenfelet támad a félreértések elkerülése miatt.
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Ezennel el is kezdeném a dolgot, ha nem gond.
Igazából szerintem egy olyat kéne összehoznunk, hogy 1 kör alatt a lehető legtöbb ember ájuljon el (én nem szívesen ölök jk-t), tehát ne mindenki mást támadjon, hanem többen is támadjuk ugyanazt. Így kevesebb fog visszatámadni ránk a kör végén Ha ez tök logikus volt és mindenki így tervezte, akkor bocsi, meg ha van más ötletetek annak is örülnék, addig amúgysem írom meg a reagomat.
Ami engem illet, napon a képességem miatt 1,5 a cselekvéspontom, azaz le tudok vinni 3x3=9hp-t, ami 1db narancs emberkének felel meg.
Igazából szerintem egy olyat kéne összehoznunk, hogy 1 kör alatt a lehető legtöbb ember ájuljon el (én nem szívesen ölök jk-t), tehát ne mindenki mást támadjon, hanem többen is támadjuk ugyanazt. Így kevesebb fog visszatámadni ránk a kör végén Ha ez tök logikus volt és mindenki így tervezte, akkor bocsi, meg ha van más ötletetek annak is örülnék, addig amúgysem írom meg a reagomat.
Ami engem illet, napon a képességem miatt 1,5 a cselekvéspontom, azaz le tudok vinni 3x3=9hp-t, ami 1db narancs emberkének felel meg.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
nos igen Hinari... csak ötleteddel egy probléma van ^^ az hogy egy erdő kellős közepén vagytok Amíg nem mész túl közel a fákhoz, addig működhet, de vigyázz arra, hogy ne menj a fák közelébe, mert árnyékban nincsen napsugár
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
De nem épp egy tisztás szélén állunk? Am persze erre oda fogok figyelni
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
szeretnék elnézést kérni Enherieltől mert nem szóltam idejében XD a szókövetelményt leveszem 100 szóra
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Ayani Húgom.. a képességem duplázza a gyorsaságom.. szal akk 3 helyett 6 cselekmény pontom van?? Mármint ha a gyorsaságból számoltad ki xD Ha igen akk így támadok xD 12X sebzésem feleződik, szal csak 5 lesz.. 12x5= 60 sebzéspontot oszthatok ki
Zhel T. Everett- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 363
Join date : 2012. Oct. 05.
Age : 34
Karakterlap
Szint: 3
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
tudom én azt, de te inkább legyél elfoglalva mással, és hagyjál a többieknek is valamit xD jobban örülnék, ha te a vezért rohamoznád meg, tekintve, hogy a többit sec perc alatt levágnád de ahogy döntesz
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
(elnézést dupla postért)
bátyó felhívta rá a figyelmemet, hogy a eredetielg úgy írtam, hogy mindenkinek 4-es sebessége van xD nos a vezérre ez nem vonatkozik, mivel az ő statja számotokra eddig ismeretlen xD sorry, hogy ennyit javítottam xD
bátyó felhívta rá a figyelmemet, hogy a eredetielg úgy írtam, hogy mindenkinek 4-es sebessége van xD nos a vezérre ez nem vonatkozik, mivel az ő statja számotokra eddig ismeretlen xD sorry, hogy ennyit javítottam xD
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Ayani, írtad anno hogy beugorhatunk más elé stb, de hogy minden játékos posztja után írsz egy összegzést, hogy bocsi téged támadtak lement x hp-d, és ezt megcsinálod 8x (mert 8an vagyunk) mielőtt a karakterem bármitreagálhatna rá, így esélyt sem adsz nekünk semmire. Se nem védhetünk meg mást, se nem védhetnek meg minket, sőt, még potit se használhatunk, mondjuk nem sokra mennénk azzal a 5el amikor minden post után 5x3hp-ja mehet le a csapatnak...
Ha minden ellenfélnek 4es a gyorsasága, akkor nekik minden körben van 2x0.5 mozgásuk, azaz minden körben támadhatnának 2x, nem minden körben 8x... szóval én ezt egy kicsit erősnek gondolom. Ez a rendszer magasabb szintű játékosokkal talán egyszerűbben mehetne, de mivel a küldire főleg kezdők jelentkeztek, így a szinthez igazodva kellene felépíteni a küldetést is.
Most ezeket nem sértésből írtam, vagy ilyesmi, de szeretném, ha az frpg-k legjobb elemét, a helyzet lereagálását meg lehetne oldani, és lehetőleg lenne egy csekélyke esélyünk a történet módosítására is (ergo a karim ne álljon mint egy bábu amíg 8x támadják, hanem reagálhasson is ezekre, ihasson potit, gondolkozhasson, segíthessen másokon stb), mert ez is lételeme az frpg-nek.
Ha minden ellenfélnek 4es a gyorsasága, akkor nekik minden körben van 2x0.5 mozgásuk, azaz minden körben támadhatnának 2x, nem minden körben 8x... szóval én ezt egy kicsit erősnek gondolom. Ez a rendszer magasabb szintű játékosokkal talán egyszerűbben mehetne, de mivel a küldire főleg kezdők jelentkeztek, így a szinthez igazodva kellene felépíteni a küldetést is.
Most ezeket nem sértésből írtam, vagy ilyesmi, de szeretném, ha az frpg-k legjobb elemét, a helyzet lereagálását meg lehetne oldani, és lehetőleg lenne egy csekélyke esélyünk a történet módosítására is (ergo a karim ne álljon mint egy bábu amíg 8x támadják, hanem reagálhasson is ezekre, ihasson potit, gondolkozhasson, segíthessen másokon stb), mert ez is lételeme az frpg-nek.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
abban igazad van, hogy nem mondtam el, hogyan is terveztem a elé ugrást. ebben az esetben a támadás téged ér el, így a másiknak visszajön az a sérülés, amit teneked okoztak. Nos megoldhattam volna másképp is, de akkor viszonyulnom kellett volna a szintekhez, vagyis nem 3-akat sebeznének a lilák, hanem mondjuk 7-8-at, és több életük lenne 20-nál De amúgy megoldhatónak nézem azt is, hogy potit itattok valakivel a saját pontjaitokkal, és számoltam mindennel, hogy elkerüljük a halálos eseteket, amiket nem szeretném nyílvánosságra hozni egyenlőre remélem midnen érhető
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Szerintem simán viszonyulni lehetett volna a szintekhez, ha az ellenséget eleve a küldi résztvevőinek szintjéhez képest állítod be, ugyanis sokunknak ez az első küldije sao-ban...
Akkor lehet eléugrani stb? Az jó dolog, mondjuk vicces lenne ha aki másodszor ír, leírja hogy megtámadták, majd utána kettővel író tag leírja hogy a támadás elé ugrott... XD Mondjuk mivel senki sem bővelkedik életben, és nem tudhatja hogy a következő post után meghal-e vagy sem (ugye a karijaink nem tudják hogy nem halhatnak meg), így nemigen lesz ilyen...
Nah, lényeg a lényeg, nekem kicsit túl sok az adathalmaz és kevesebb a játék, de kíváncsi vagyok hogy ilyen rendszer mellett hogyan oldod meg, hogy mindenki egyben maradjon. Az én karim jellemét pl egész sao-ra meghatározná, ha meghalna majd "újjáéledne", és nem éppen pozitív értelemben... ezt pedig nem szeretném (mivel a jellemfejlődésére sokat alapoznék majd a későbbiekben), szal remélem nem fog senki hp-je 1 alá menni, ha van újjáélesztős módszered, akkor sem.
Köszi hogy válaszoltál, mostmár minden érthető!
Akkor lehet eléugrani stb? Az jó dolog, mondjuk vicces lenne ha aki másodszor ír, leírja hogy megtámadták, majd utána kettővel író tag leírja hogy a támadás elé ugrott... XD Mondjuk mivel senki sem bővelkedik életben, és nem tudhatja hogy a következő post után meghal-e vagy sem (ugye a karijaink nem tudják hogy nem halhatnak meg), így nemigen lesz ilyen...
Nah, lényeg a lényeg, nekem kicsit túl sok az adathalmaz és kevesebb a játék, de kíváncsi vagyok hogy ilyen rendszer mellett hogyan oldod meg, hogy mindenki egyben maradjon. Az én karim jellemét pl egész sao-ra meghatározná, ha meghalna majd "újjáéledne", és nem éppen pozitív értelemben... ezt pedig nem szeretném (mivel a jellemfejlődésére sokat alapoznék majd a későbbiekben), szal remélem nem fog senki hp-je 1 alá menni, ha van újjáélesztős módszered, akkor sem.
Köszi hogy válaszoltál, mostmár minden érthető!
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
nincs újra élesztés, de bíz Ayaniban xD akarom mondani bennem amúgy sorry a sok adat miatt, de ha inkább akarnál gondolkodni még ott van a Mantikór Barlangja küldetésem is, ahol csak gondolkodni kell szinte xD amúgy tényleg bocsi, hogy ennyire megnehezítem a dolgotokat, de nagy jutalom várható
_________________
Megnyitott a Főnixkönny - Fegyver és Potion Szaküzlet. T2-es érclátókat, T2-es növénylátókat keresek beszállítónak, akik részesedést kapnak az általuk hozott nyersanyagból készített, majd eladott item árából.
Kusumi Ayani- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 1874
Join date : 2012. Aug. 14.
Age : 28
Tartózkodási hely : valahol a porban >.>
Karakterlap
Szint: 32
Indikátor: Zöld
Céh: Angelic Voice
Re: Az emberrablás esete [Játékos Kaland]
Ha te mondod, akkor bízok benned!
Am meg mentem is volna Mantikórhoz, ha lett volna szabad helyem.
Am meg mentem is volna Mantikórhoz, ha lett volna szabad helyem.
_________________
Adatlap
Szín: #a8a8a8 #787878 #464699 #9F703A steelblue
Ki mit és mennyit tudhat Hinariról? Információk az adatlap alján.
Figyelem! Amennyiben valaki visszaél a plot armorral (pl kari előtt öl meg játékost vagy dicsekszik azzal hogy megtette stb), annak neki magának kell megoldást találnia rá, hogy kari miért ne tudja őt megölni/börtönbe zárni - ha pedig nem tud ilyet kitalálni, vállalja annak következményeit is! Ez karakter minden játékára, tehát a bossra is vonatkozik.
Hinari- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 4966
Join date : 2012. Dec. 28.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Justice League
Similar topics
» [Játékos Küldetés/Kaland] A Kaszás Katakombája
» [Játékos Küldetés] A nagy emberrablás
» Szafari kaland Leo Maxwelddel
» Vér és könnyek [játékos kaland]
» A Mantikor barlangja [Játékos Kaland]
» [Játékos Küldetés] A nagy emberrablás
» Szafari kaland Leo Maxwelddel
» Vér és könnyek [játékos kaland]
» A Mantikor barlangja [Játékos Kaland]
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.