Kazuma
3 posters
1 / 1 oldal
Kazuma
Régi:
Árnyrobbanás: Ha életereje a 30%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék (speciális képesség szintje*5) másodperc után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van, és az éjjeli látás jártassággal rendelkezőkre nincs hatással az árnyék.
Javított:
Árnyrobbanás: Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék (speciális képesség szintje*5) másodperc után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van, és az éjjeli látás jártassággal rendelkezőkre nincs hatással az árnyék.
Árnyrobbanás: Ha életereje a 30%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék (speciális képesség szintje*5) másodperc után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van, és az éjjeli látás jártassággal rendelkezőkre nincs hatással az árnyék.
Javított:
Árnyrobbanás: Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék (speciális képesség szintje*5) másodperc után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van, és az éjjeli látás jártassággal rendelkezőkre nincs hatással az árnyék.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Szia!
Oké, elfogadom.
Oké, elfogadom.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kazuma
2. képesség pályázat
Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Fárasztó nap volt a mai. Semmi különöset nem csináltam ma a szokásoson kívül. Talán csak a hely volt szokatlan kicsit. Az első szinten vadászgatok egy különleges fegyver után. Vagyis nem… Hogy is mondták? Ja tényleg, legendás! Érzem, hogy már közel járok. Sikerült kiderítenem a srác nevét, aki ismeri a fegyver helyét. Innentől gyerekjáték lesz. Egy halom pénz van nálam, és persze a késeim. Valamelyik biztos megoldja majd a srác nyelvét. Holnap találkozom vele. Ma már nincs elég erőm megkeresni. Bőven eleget rohangásztam ma már.
Fent ültem a fogadó szobájában, ami már szinte a lakásommá vált hisz bármikor erre járok, mindig itt szállok meg. Azonban hiába vagyok fáradt, nem tudok aludni. Talán az is nagy szerepet játszik, ebben hogy a lemenő nap nyílegyenesen épp az ablakomon süt be. Morgolódva bámultam a plafont. Persze az is lehet ok, hogy a holnapi nap elég fontos lesz, ha tényleg sikerül megszerezni. Valószínűleg a legszebb és a legerősebb penge lesz egész Aincradban. Már a zsebemben érzem a kicsikét. Tovább feküdtem és az agyam továbbra sem tudott leállni. Unalmamban az ablakon beáramló fénnyel kezdtem szórakozni. Felemeltem a kezem és addig mozgattam az ablak előtt az ujjaimat, amíg az árnyék egy nyúlra kezdett hasonlítani. Minden tudásomat előszedtem, és egész jól elszórakoztattam magam.
A kutya után aztán jött a sas vagy sólyom, ki mit lát bele. Olyan jól sikeredett hogy szinte életre kelt és magától szárnyalt. Tovább mozgattam a szárnyait és felvetődött bennem, hogy milyen vicces lenne, ha tényleg elszállna. Akkor esett le csak az állam mikor hirtelen tényleg repülni kezdett. Csuklótól lefelé nem volt árnyéka a kezemnek helyette egy sas repült körbe a fal világosabb részein. Aztán eltűnt és a kezemnek újra rendesen volt árnyéka. Újra elképzeltem az árnyék-sast és megint ott volt a falon. Úgy repült körbe, ahogy csak kedvem tartotta. Csak oda kellett képzelnem egy másikat és az is megjelent. Még éjszaka a gyertya mellett is a kis madarakat röptettem, bár mellette egy csapat kis állat is rohangászott nekem meg egyszerűen eltűnt az árnyékom. Többet már nem tudtam irányítani. Ez hát az új képességem. Jó fél órán keresztül szórakoztam még vele, míg a gyertya ki nem aludt.
Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Fárasztó nap volt a mai. Semmi különöset nem csináltam ma a szokásoson kívül. Talán csak a hely volt szokatlan kicsit. Az első szinten vadászgatok egy különleges fegyver után. Vagyis nem… Hogy is mondták? Ja tényleg, legendás! Érzem, hogy már közel járok. Sikerült kiderítenem a srác nevét, aki ismeri a fegyver helyét. Innentől gyerekjáték lesz. Egy halom pénz van nálam, és persze a késeim. Valamelyik biztos megoldja majd a srác nyelvét. Holnap találkozom vele. Ma már nincs elég erőm megkeresni. Bőven eleget rohangásztam ma már.
Fent ültem a fogadó szobájában, ami már szinte a lakásommá vált hisz bármikor erre járok, mindig itt szállok meg. Azonban hiába vagyok fáradt, nem tudok aludni. Talán az is nagy szerepet játszik, ebben hogy a lemenő nap nyílegyenesen épp az ablakomon süt be. Morgolódva bámultam a plafont. Persze az is lehet ok, hogy a holnapi nap elég fontos lesz, ha tényleg sikerül megszerezni. Valószínűleg a legszebb és a legerősebb penge lesz egész Aincradban. Már a zsebemben érzem a kicsikét. Tovább feküdtem és az agyam továbbra sem tudott leállni. Unalmamban az ablakon beáramló fénnyel kezdtem szórakozni. Felemeltem a kezem és addig mozgattam az ablak előtt az ujjaimat, amíg az árnyék egy nyúlra kezdett hasonlítani. Minden tudásomat előszedtem, és egész jól elszórakoztattam magam.
A kutya után aztán jött a sas vagy sólyom, ki mit lát bele. Olyan jól sikeredett hogy szinte életre kelt és magától szárnyalt. Tovább mozgattam a szárnyait és felvetődött bennem, hogy milyen vicces lenne, ha tényleg elszállna. Akkor esett le csak az állam mikor hirtelen tényleg repülni kezdett. Csuklótól lefelé nem volt árnyéka a kezemnek helyette egy sas repült körbe a fal világosabb részein. Aztán eltűnt és a kezemnek újra rendesen volt árnyéka. Újra elképzeltem az árnyék-sast és megint ott volt a falon. Úgy repült körbe, ahogy csak kedvem tartotta. Csak oda kellett képzelnem egy másikat és az is megjelent. Még éjszaka a gyertya mellett is a kis madarakat röptettem, bár mellette egy csapat kis állat is rohangászott nekem meg egyszerűen eltűnt az árnyékom. Többet már nem tudtam irányítani. Ez hát az új képességem. Jó fél órán keresztül szórakoztam még vele, míg a gyertya ki nem aludt.
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Elfogadom a pályázatot! Gratulálok a 10. szintű képességedhez
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kazuma
Na ismét javítok kicsit az első képességemen.
Régi:
Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék "speciális képesség szintje/2" kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van, és az éjjeli látás jártassággal rendelkezőkre nincs hatással az árnyék.
Javított:
Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. Az éjjeli látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat.
Régi:
Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék "speciális képesség szintje/2" kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van, és az éjjeli látás jártassággal rendelkezőkre nincs hatással az árnyék.
Javított:
Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. Az éjjeli látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Elfogadom a változtatást, az adatlapon is helyesbítsd a képességet, kérlek!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kazuma
Na akkor a megbeszéltek szerint máris beírnám a második képességem első kiegészítését.
Régi:
Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Kiegészített:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Ha Kazuma az első képességével együtt használja akkor az első képességével létrehozott árnyékot is, ugyanúgy alakíthatja, mint a saját árnyékát. Ennek kétféle megjelenése lehet.
Az első esetben ez az árnyék megőrzi az eredeti tulajdonságait azzal a különbséggel, hogy nem kell egy körben szétterülnie, hanem bármilyen formát felvehet az árnyék.
A másodikban, pedig szilárd formát vesz fel és a második képesség tulajdonságaival, bír.
Viszont akármilyen formában alkalmazza együtt a két képességet egy kör után az, így létrehozott árnyék szétfoszlik az első képességnek megfelelően.
Régi:
Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Kiegészített:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Ha Kazuma az első képességével együtt használja akkor az első képességével létrehozott árnyékot is, ugyanúgy alakíthatja, mint a saját árnyékát. Ennek kétféle megjelenése lehet.
Az első esetben ez az árnyék megőrzi az eredeti tulajdonságait azzal a különbséggel, hogy nem kell egy körben szétterülnie, hanem bármilyen formát felvehet az árnyék.
A másodikban, pedig szilárd formát vesz fel és a második képesség tulajdonságaival, bír.
Viszont akármilyen formában alkalmazza együtt a két képességet egy kör után az, így létrehozott árnyék szétfoszlik az első képességnek megfelelően.
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Ossu!
Elfogadom a bővítést!
Elfogadom a bővítést!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kazuma
Új jellem:
Sokkal zárkózottabb lett, mint korábban és a bizalmába férkőzni már szinte lehetetlen vállalkozás. Paranoiássá vált és minden helyzetre készít ”b” tervet hogy elkerülje a kellemetlen meglepetéseket és ezért talán gyorsan is, tud alkalmazkodni a változó helyzetekhez. Magabiztosabb és határozottabb lett és a céljaiért, ha kell már ölni is képes. Ugyanakkor belátja, hogy egyedül nem érheti el a céljait ezért képes együttműködni másokkal, amíg azt szükségesnek érzi.
Sokkal zárkózottabb lett, mint korábban és a bizalmába férkőzni már szinte lehetetlen vállalkozás. Paranoiássá vált és minden helyzetre készít ”b” tervet hogy elkerülje a kellemetlen meglepetéseket és ezért talán gyorsan is, tud alkalmazkodni a változó helyzetekhez. Magabiztosabb és határozottabb lett és a céljaiért, ha kell már ölni is képes. Ugyanakkor belátja, hogy egyedül nem érheti el a céljait ezért képes együttműködni másokkal, amíg azt szükségesnek érzi.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Elfogadom a módosítást, frissítsd az adatlapodon is
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kazuma
Neuro/Aiko engedélyével átveszem az NJK-t. KT-ban és küldetéseken csak engedéllyel vehet részt.
Név: Hana Shibuya
Nem: Lány
Kaszt: Kardforgató
Kor: 17
Szint: 7
XP: 340/350
Arany: 110
Pontozás:
élet:8
fegyverkezés:8
erő:9 (+4)
kitartás:8 (+2)
gyorsaság:8
Speciális képesség:4
Páncél: 3
Egyéb:
Súlyemelés:1
Felszerelés:
Vas Kard (felszerelt, +2 erő)
Kezdő ruha (felszerelt, +2 páncél)
Szalmakalap (felszerelt, +1 páncél)
Trükkös köpeny (felszerelt, +2 kitartás)
2x Bronz gyűrű (felszerelt, +1 erő)
kinézet: Hosszú, barna hajú, kékeszöldes szemű, hófehér bőrű, 172 centiméter magas, 59 kilós lány.
Jellem: Nagyon kedves, okos , nyílt lány, tudja hogy mit akar, eléggé határozott.
Képesség:
Water Bomb. Ezzel a képességével, eltudja szívni a környezetétől a vizet, akár ellenfele testéből is egy ideig, ettől az ellenfele sérül, a víz segítségével, megtudja erősíteni kardjának vágását. +2 erőt ad neki szintenként és 2 körig tart. Kardját földbe szúrja és ekkor a körülötte lévő virágok kiszáradnak..
Hana eddigi története a játékban:
Kazuma, Neuro révén ismerkedik meg Hanával mikor Neuro megpróbálja rávenni Kazut hogy, adja őket össze. A maszkos, nem túl kedvesen visszautasítja a szerepet és lebeszéli ”barátját” a hirtelen jött ötletről. Ennek ellenére Neuro és a lány szorosabb kapcsolatban maradnak egymással. Ezek után Hana többször is feltűnik Kazu életében nem egyszer a villámhárító szerepét játszva a két fiú között. Végül mindhárman külön utakon indulnak tovább. Neuro elvonult és haláláig az alsóbb szintek városaiban tengődött. Hana egy kisebb céh tagjaként folytatta a fejlődést és Kazu is járta a saját útját. Eleinte mindhárman tartották egymással a kapcsolatot, de lassan ez megszakadt. Hana céhéből sokan meghaltak a szintek kitisztítása közben, a megmaradt tagok pedig feloszlatták a céhet. Hana nem sokkal később megtudja hogy Neuro meghalt. Ezek után találkozik Kazuval aki, azzal a hazugsággal, hogy barátja gyilkosait próbálja elkapni, ráveszi az elkeseredett lányt, hogy segítsen neki.
Kijátszás
Név: Hana Shibuya
Nem: Lány
Kaszt: Kardforgató
Kor: 17
Szint: 7
XP: 340/350
Arany: 110
Pontozás:
élet:8
fegyverkezés:8
erő:9 (+4)
kitartás:8 (+2)
gyorsaság:8
Speciális képesség:4
Páncél: 3
Egyéb:
Súlyemelés:1
Felszerelés:
Vas Kard (felszerelt, +2 erő)
Kezdő ruha (felszerelt, +2 páncél)
Szalmakalap (felszerelt, +1 páncél)
Trükkös köpeny (felszerelt, +2 kitartás)
2x Bronz gyűrű (felszerelt, +1 erő)
kinézet: Hosszú, barna hajú, kékeszöldes szemű, hófehér bőrű, 172 centiméter magas, 59 kilós lány.
Jellem: Nagyon kedves, okos , nyílt lány, tudja hogy mit akar, eléggé határozott.
Képesség:
Water Bomb. Ezzel a képességével, eltudja szívni a környezetétől a vizet, akár ellenfele testéből is egy ideig, ettől az ellenfele sérül, a víz segítségével, megtudja erősíteni kardjának vágását. +2 erőt ad neki szintenként és 2 körig tart. Kardját földbe szúrja és ekkor a körülötte lévő virágok kiszáradnak..
Hana eddigi története a játékban:
Kazuma, Neuro révén ismerkedik meg Hanával mikor Neuro megpróbálja rávenni Kazut hogy, adja őket össze. A maszkos, nem túl kedvesen visszautasítja a szerepet és lebeszéli ”barátját” a hirtelen jött ötletről. Ennek ellenére Neuro és a lány szorosabb kapcsolatban maradnak egymással. Ezek után Hana többször is feltűnik Kazu életében nem egyszer a villámhárító szerepét játszva a két fiú között. Végül mindhárman külön utakon indulnak tovább. Neuro elvonult és haláláig az alsóbb szintek városaiban tengődött. Hana egy kisebb céh tagjaként folytatta a fejlődést és Kazu is járta a saját útját. Eleinte mindhárman tartották egymással a kapcsolatot, de lassan ez megszakadt. Hana céhéből sokan meghaltak a szintek kitisztítása közben, a megmaradt tagok pedig feloszlatták a céhet. Hana nem sokkal később megtudja hogy Neuro meghalt. Ezek után találkozik Kazuval aki, azzal a hazugsággal, hogy barátja gyilkosait próbálja elkapni, ráveszi az elkeseredett lányt, hogy segítsen neki.
Kijátszás
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Ossu!
Elfogadom a pályázatot, használhatod az NJK-t.
Elfogadom a pályázatot, használhatod az NJK-t.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kazuma
Képesség javítások:
Régi:
1. Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. Az éjjeli látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat.
2. Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Ha Kazuma az első képességével együtt használja akkor az első képességével létrehozott árnyékot is, ugyanúgy alakíthatja, mint a saját árnyékát. Ennek kétféle megjelenése lehet.
Az első esetben ez az árnyék megőrzi az eredeti tulajdonságait azzal a különbséggel, hogy nem kell egy körben szétterülnie, hanem bármilyen formát felvehet az árnyék.
A másodikban, pedig szilárd formát vesz fel és a második képesség tulajdonságaival, bír.
Viszont akármilyen formában alkalmazza együtt a két képességet egy kör után az, így létrehozott árnyék szétfoszlik az első képességnek megfelelően.
Javított:
1. Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. A látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat.
Amellett hogy elvakítja az ellenfele(ke)t mindenki, aki az árnyékba kerül, megmérgeződik és a gyorsasága az eredeti érték háromnegyedére esik vissza 3 körig.
2. Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
A létrehozott ”szilárd” árnyékot úgy is megformázhatja, hogy ha nem elég erős az ellenfél, akkor akár több csapást is kibírjon. Ilyenkor a létrehozott árnyéknak saját életereje lesz és a csapások sem jutnak át rajta egyszerűen. Ebben az állapotban már nem lehet megváltoztatni az árnyék formáját, és ha elpusztul, akkor a harc végéig teljesen használhatatlanná válik a második képesség. Az árnyék életereje egyenlő Kazuma maximális életerejének a negyedével.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Az első két képesség kombinációi (úgy gondoltam ezt leválasztom a második képesség leírásából a jobb áttekinthetőség kedvéért):
Ha Kazuma az első képességével együtt használja akkor az első képességével létrehozott árnyékot is, ugyanúgy alakíthatja, mint a saját árnyékát. Ennek háromféle megjelenése lehet.
Az első esetben ez az árnyék megőrzi az eredeti tulajdonságait azzal a különbséggel, hogy nem kell egy körben szétterülnie, hanem bármilyen formát felvehet az árnyék.
A másodikban pedig szilárd formát vesz fel és a második képesség tulajdonságaival, bír. Továbbá elveszíti az első képességből származó mérgezés képességét. Viszont akármilyen formában alkalmazza együtt a két képességet egy kör után az, így létrehozott árnyék szétfoszlik az első képességnek megfelelően.
A harmadikban megint csak szilárd formát vesz fel, viszont több körig is megmaradhat, mivel saját életereje lesz, ami egyenlő Kazuma maximális életerejének felével. Továbbá elveszíti az első képességből származó mérgezés képességét. Ha elpusztul akkor már se, az első se a második képességét nem tudja használni a harc végéig.
Régi:
1. Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. Az éjjeli látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat.
2. Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Ha Kazuma az első képességével együtt használja akkor az első képességével létrehozott árnyékot is, ugyanúgy alakíthatja, mint a saját árnyékát. Ennek kétféle megjelenése lehet.
Az első esetben ez az árnyék megőrzi az eredeti tulajdonságait azzal a különbséggel, hogy nem kell egy körben szétterülnie, hanem bármilyen formát felvehet az árnyék.
A másodikban, pedig szilárd formát vesz fel és a második képesség tulajdonságaival, bír.
Viszont akármilyen formában alkalmazza együtt a két képességet egy kör után az, így létrehozott árnyék szétfoszlik az első képességnek megfelelően.
Javított:
1. Árnyrobbanás:
Ha életereje a 65%-ára vagy az alá esik vissza, akkor használhatja ezt a képességet. Lökéshullám kíséretében árnyék tör elő a testéből, és ködszerűen terül szét 8 méteres körben a közelben állókat teljesen elvakítva, (Kazuma így is tökéletesen lát) viszont az árnyék 1 kör után eltűnik. A lökéshullám fellökheti a gyengébb mobokat és játékosokat de, Kazumára nincs hatással. Hátránya hogy a képesség barátra és ellenségre is hatással van. A látás jártassággal rendelkezőket nem vakítja el teljesen de (a jártasság szintjétől függetlenül) körülbelül 1-1,5 méterre csökkenti a látótávolságukat.
Amellett hogy elvakítja az ellenfele(ke)t mindenki, aki az árnyékba kerül, megmérgeződik és a gyorsasága az eredeti érték háromnegyedére esik vissza 3 körig.
2. Árnyjáték:
Kazuma képes a saját árnyékát kedve szerint formálni. Sőt az árnyék még akár a kétdimenziós térből is kiléphet, és kézzelfoghatóvá válik de, ha megtámadják a fegyver egyszerűen, átsiklik rajta és az árnyék szétfoszlik. Kazuma ehhez a saját árnyékát használja fel ezért ilyenkor részben vagy teljesen, eltűnik az árnyéka. Más szóval az árnyékát átalakíthatja és el is, szakíthatja magától.
A létrehozott ”szilárd” árnyékot úgy is megformázhatja, hogy ha nem elég erős az ellenfél, akkor akár több csapást is kibírjon. Ilyenkor a létrehozott árnyéknak saját életereje lesz és a csapások sem jutnak át rajta egyszerűen. Ebben az állapotban már nem lehet megváltoztatni az árnyék formáját, és ha elpusztul, akkor a harc végéig teljesen használhatatlanná válik a második képesség. Az árnyék életereje egyenlő Kazuma maximális életerejének a negyedével.
Például: Ha Kazuma létrehozza néhány fűszál árnyékát, ami körülbelül akkora, mint az egyik ujja akkor, azaz ujja, amiből a fűszálak árnyékát megcsinálta nem vet árnyékot, vagy ha akkora árnyékot akar létrehozni amekkora ő maga, akkor ehhez az egész árnyékát fel kell használnia.
Az első két képesség kombinációi (úgy gondoltam ezt leválasztom a második képesség leírásából a jobb áttekinthetőség kedvéért):
Ha Kazuma az első képességével együtt használja akkor az első képességével létrehozott árnyékot is, ugyanúgy alakíthatja, mint a saját árnyékát. Ennek háromféle megjelenése lehet.
Az első esetben ez az árnyék megőrzi az eredeti tulajdonságait azzal a különbséggel, hogy nem kell egy körben szétterülnie, hanem bármilyen formát felvehet az árnyék.
A másodikban pedig szilárd formát vesz fel és a második képesség tulajdonságaival, bír. Továbbá elveszíti az első képességből származó mérgezés képességét. Viszont akármilyen formában alkalmazza együtt a két képességet egy kör után az, így létrehozott árnyék szétfoszlik az első képességnek megfelelően.
A harmadikban megint csak szilárd formát vesz fel, viszont több körig is megmaradhat, mivel saját életereje lesz, ami egyenlő Kazuma maximális életerejének felével. Továbbá elveszíti az első képességből származó mérgezés képességét. Ha elpusztul akkor már se, az első se a második képességét nem tudja használni a harc végéig.
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Ossu!
Elfogadom a változtatásokat.
Elfogadom a változtatásokat.
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kazuma
3. képesség pályázat:
Árnyak szeme:
Kazuma a játék kezdete óta egyre ritkábban megy a városokba. Sokszor hetekig csak az erdőket, mezőket járja. Ez a fajta nomád életmód nagyon önellátóvá és az állandó veszély jó megfigyelővé tette. Nagyon jó lett a különböző ércek és hasznos növények rejtekhelyeinek megtalálásában és a veszély apró jeleinek észrevételében.
A képesség passzív része:
A látás jártasságától függően küldetések végén látás jártasságaira több szint jár neki és 1-es szintű látás fölött szóló zsetont is kap (csak ha nincs céhe). (részletesebben lentebb)
A képesség aktív része:
Ha a képesség aktív akkor küldetésben/harcban nagyobb eséllyel veszi észre a közelgő veszélyt vagy egyéb fontos apróságokat, amik más figyelmét talán elkerülnék. Ez a rész is két részre bontható.
Ha nincs harci helyzet:
Kazuma a képességet aktiválva nagyobb eséllyel vesz észre olyasmit, amit mások nem. (Pl.: 1: Észrevesz egy karcolást a padlón, amiből különböző következtetéseket vonhat le. 2: Kazu és egy társa belépnek egy romos épületbe. Kazu meglátja, ahogy a repedezett plafon egy kicsit megrogy és felismeri a veszélyt, ezért még időben el tud menekülni, míg a társa, aki nincs birtokában a képességnek, már későn veszi észre a bajt.)
A képesség aktiválás után addig marad aktív, míg a segítségével észre nem vesz valamit, vagy ő maga ki nem kapcsolja. A képesség használata viszont hosszútávon megterhelő ezért a lehűlési idő addig tart ameddig aktív volt a képesség.
Harci helyzetben:
Kazumának már van esélye észrevenni a közeledő veszélyt és időben elkerülni azt. Ezért ha a képesség aktív, akkor van esélye a lopakodásból érkező bónusz nullázására. Ilyenkor mindig dobnia kell egyet hatos kockával és a siker a kocka értékétől és a látás jártasság szintjétől függ. Viszont ha az ellenfél lopakodása nagyobb, mint Kazu látása akkor esélye sincs észrevenni a támadót. (Dobás eredménye lentebb)
Ha a dobás sikeres, akkor Kazu időben észrevette a veszélyt, és a támadó elveszíti a lopakodásból kapott sebzés bónuszt, de a támadás ettől függetlenül betalálhat.
Ha a dobás sikertelen, akkor Kazu nem vette észre időben a támadót, és ha a támadás talál, akkor az alap sebzés mellett ugyanúgy elszenvedi a lopakodásból érkező sebzésbónuszt, mintha nem használta volna a képességét.
Kazuma ezzel a képességgel észlelés jártasság híján a lopakodó játékosokat nem tudja felfedezni, amíg a lopakodásuk aktív. Csak a lopakodásbónuszt nullázhatja, továbbá ilyenkor is van esélye észrevenni apró jeleket (utóbbinak csak kijátszásban van szerepe). A képesség harcban való használata nagyon megterhelő, hiszen ilyenkor sokkal nehezebb mindent szemmel tartani. Minden körben mikor aktív a képesség Kazuma gyorsabban fárad, ezért amíg fenntartja a képességet, addig körönként annyit fárad, mintha plusz egy támadást hajtott volna végre a körben. Harcban lehűlési idő mindig 3 kör.
Bónuszok/dobások:
0. szintű látás: A képességnek semmilyen hatása nincs.
1. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap. Harcban 6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
2. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 5-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
3. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 4-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
4. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 3-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
5. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 2-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
Egy ideje feltűnt hogy a látásom sokat fejlődött. Nem egyszer mentett meg hogy időben észrevettem pár közeledő játékost és időben el tudtam tűnni a környékről, vagy hogy időben megláttam a közelgő veszélyt, s míg mások odavesztek, én el tudtam kerülni a bajt. Persze rögös út vezetett idáig és a saját káromon tanultam. Azonban mint mindennek ennek is megvoltak az előnyei és a hátrányai. Én azon kevesek közé tartoztam, akik a városokat kerülve inkább a természetre bízta a szerencséjét és túl is élte. Sokakat álmukban gyilkoltak meg, én viszont megtanultam rejtőzködni és időben reagáltam a veszélyre, bár tény hogy sosem aludtam túl jól és nem csak azért, mert páncélban kényelmetlen az alvás. A túléléshez nem volt elég rejtőzködési képességem és az erőm. Állandóan résen kellett lennem, hogy észrevegyem a veszélyt, még mielőtt megjelenne. Apró jelekből kellett olvasnom és mára már olyan szintre emeltem ezt a képességemet, amiről mások csak álmodhatnak. Volt viszont még egy előnye ennek a képességnek. A sok ébren, gyűjtögetéssel töltött éjszaka a különböző hasznos ércek és növények jó ismerőjévé tett így olyan helyeket is megtaláltam, ahol mások nem is keresnének ilyesmit. Most is egy korábban felfedezett lelőhelyre tartok.
Lecsusszantam a kis lyukba, ami egy bokor alatt rejtőzött és az aljára érve egy tágas barlangban találtam magam. Sötét volt odalent de nem volt szükségem komoly fényforrásra. Céltudatosan megindultam az egyik járat felé, amikor észrevettem. Az Ördög Ujja nem volt ismeretlen a számomra és nem volt kedvem túl közel menni hozzá. Befogtam az orrom, és gyorsan kerestem egy másik járatot. Végül kis keresgélés után megtaláltam a keresett helyet. A nap fénye gyengén szűrődött be a barlang felső részén, nyíló lyukon derengő fénnyel vonva be a barlangnak ezt a kamráját. Viszont amiért jöttem az a lábam előtt várt rám. Rengeteg gomba termett itt és mivel rajtam kívül eddig még senki sem találta meg így mindig volt elég, hogy telepakoljam az inventorymat és maradt későbbre is bőven és nem ez az egyetlen rejtőző lelőhely, amit ismerek. Gyorsan összeszedtem amit tudtam, és üzentem Hanának hogy az erdő szélén várjon rám. Míg én tovább gyűjtögetek, ő majd eladja amit szereztem…
Árnyak szeme:
Kazuma a játék kezdete óta egyre ritkábban megy a városokba. Sokszor hetekig csak az erdőket, mezőket járja. Ez a fajta nomád életmód nagyon önellátóvá és az állandó veszély jó megfigyelővé tette. Nagyon jó lett a különböző ércek és hasznos növények rejtekhelyeinek megtalálásában és a veszély apró jeleinek észrevételében.
A képesség passzív része:
A látás jártasságától függően küldetések végén látás jártasságaira több szint jár neki és 1-es szintű látás fölött szóló zsetont is kap (csak ha nincs céhe). (részletesebben lentebb)
A képesség aktív része:
Ha a képesség aktív akkor küldetésben/harcban nagyobb eséllyel veszi észre a közelgő veszélyt vagy egyéb fontos apróságokat, amik más figyelmét talán elkerülnék. Ez a rész is két részre bontható.
Ha nincs harci helyzet:
Kazuma a képességet aktiválva nagyobb eséllyel vesz észre olyasmit, amit mások nem. (Pl.: 1: Észrevesz egy karcolást a padlón, amiből különböző következtetéseket vonhat le. 2: Kazu és egy társa belépnek egy romos épületbe. Kazu meglátja, ahogy a repedezett plafon egy kicsit megrogy és felismeri a veszélyt, ezért még időben el tud menekülni, míg a társa, aki nincs birtokában a képességnek, már későn veszi észre a bajt.)
A képesség aktiválás után addig marad aktív, míg a segítségével észre nem vesz valamit, vagy ő maga ki nem kapcsolja. A képesség használata viszont hosszútávon megterhelő ezért a lehűlési idő addig tart ameddig aktív volt a képesség.
Harci helyzetben:
Kazumának már van esélye észrevenni a közeledő veszélyt és időben elkerülni azt. Ezért ha a képesség aktív, akkor van esélye a lopakodásból érkező bónusz nullázására. Ilyenkor mindig dobnia kell egyet hatos kockával és a siker a kocka értékétől és a látás jártasság szintjétől függ. Viszont ha az ellenfél lopakodása nagyobb, mint Kazu látása akkor esélye sincs észrevenni a támadót. (Dobás eredménye lentebb)
Ha a dobás sikeres, akkor Kazu időben észrevette a veszélyt, és a támadó elveszíti a lopakodásból kapott sebzés bónuszt, de a támadás ettől függetlenül betalálhat.
Ha a dobás sikertelen, akkor Kazu nem vette észre időben a támadót, és ha a támadás talál, akkor az alap sebzés mellett ugyanúgy elszenvedi a lopakodásból érkező sebzésbónuszt, mintha nem használta volna a képességét.
Kazuma ezzel a képességgel észlelés jártasság híján a lopakodó játékosokat nem tudja felfedezni, amíg a lopakodásuk aktív. Csak a lopakodásbónuszt nullázhatja, továbbá ilyenkor is van esélye észrevenni apró jeleket (utóbbinak csak kijátszásban van szerepe). A képesség harcban való használata nagyon megterhelő, hiszen ilyenkor sokkal nehezebb mindent szemmel tartani. Minden körben mikor aktív a képesség Kazuma gyorsabban fárad, ezért amíg fenntartja a képességet, addig körönként annyit fárad, mintha plusz egy támadást hajtott volna végre a körben. Harcban lehűlési idő mindig 3 kör.
Bónuszok/dobások:
0. szintű látás: A képességnek semmilyen hatása nincs.
1. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap. Harcban 6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
2. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 5-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
3. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 4-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
4. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 3-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
5. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 2-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
Egy ideje feltűnt hogy a látásom sokat fejlődött. Nem egyszer mentett meg hogy időben észrevettem pár közeledő játékost és időben el tudtam tűnni a környékről, vagy hogy időben megláttam a közelgő veszélyt, s míg mások odavesztek, én el tudtam kerülni a bajt. Persze rögös út vezetett idáig és a saját káromon tanultam. Azonban mint mindennek ennek is megvoltak az előnyei és a hátrányai. Én azon kevesek közé tartoztam, akik a városokat kerülve inkább a természetre bízta a szerencséjét és túl is élte. Sokakat álmukban gyilkoltak meg, én viszont megtanultam rejtőzködni és időben reagáltam a veszélyre, bár tény hogy sosem aludtam túl jól és nem csak azért, mert páncélban kényelmetlen az alvás. A túléléshez nem volt elég rejtőzködési képességem és az erőm. Állandóan résen kellett lennem, hogy észrevegyem a veszélyt, még mielőtt megjelenne. Apró jelekből kellett olvasnom és mára már olyan szintre emeltem ezt a képességemet, amiről mások csak álmodhatnak. Volt viszont még egy előnye ennek a képességnek. A sok ébren, gyűjtögetéssel töltött éjszaka a különböző hasznos ércek és növények jó ismerőjévé tett így olyan helyeket is megtaláltam, ahol mások nem is keresnének ilyesmit. Most is egy korábban felfedezett lelőhelyre tartok.
Lecsusszantam a kis lyukba, ami egy bokor alatt rejtőzött és az aljára érve egy tágas barlangban találtam magam. Sötét volt odalent de nem volt szükségem komoly fényforrásra. Céltudatosan megindultam az egyik járat felé, amikor észrevettem. Az Ördög Ujja nem volt ismeretlen a számomra és nem volt kedvem túl közel menni hozzá. Befogtam az orrom, és gyorsan kerestem egy másik járatot. Végül kis keresgélés után megtaláltam a keresett helyet. A nap fénye gyengén szűrődött be a barlang felső részén, nyíló lyukon derengő fénnyel vonva be a barlangnak ezt a kamráját. Viszont amiért jöttem az a lábam előtt várt rám. Rengeteg gomba termett itt és mivel rajtam kívül eddig még senki sem találta meg így mindig volt elég, hogy telepakoljam az inventorymat és maradt későbbre is bőven és nem ez az egyetlen rejtőző lelőhely, amit ismerek. Gyorsan összeszedtem amit tudtam, és üzentem Hanának hogy az erdő szélén várjon rám. Míg én tovább gyűjtögetek, ő majd eladja amit szereztem…
A hozzászólást Kazuma összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Jan. 06 2014, 23:50-kor.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
A több érc/növényt nem engedem, mindenkinek 20-at osztok. [kivéve, ha kevesebbet kér, pl. több recept árán (Mirika képessége)]
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kazuma
Több érc/növény kiszedve, helyette:
"A képesség passzív része:
A látás jártasságától függően küldetések végén látás jártasságaira több szint jár neki és 1-es szintű látás fölött szóló zsetont is kap (csak ha nincs céhe). (részletesebben lentebb)"
"Bónuszok/dobások:
0. szintű látás: A képességnek semmilyen hatása nincs.
1. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap. Harcban 6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
2. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 5-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
3. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 4-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
4. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 3-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
5. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 2-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt."
"A képesség passzív része:
A látás jártasságától függően küldetések végén látás jártasságaira több szint jár neki és 1-es szintű látás fölött szóló zsetont is kap (csak ha nincs céhe). (részletesebben lentebb)"
"Bónuszok/dobások:
0. szintű látás: A képességnek semmilyen hatása nincs.
1. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap. Harcban 6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
2. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 1,5x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 5-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
3. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 1 Szóló Zsetont. Harcban 4-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
4. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 3-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt.
5. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra 2x-es expet kap és 2 Szóló Zsetont. Harcban 2-6-os dobás esetén sikeresen lenullázza a lopakodás bónuszt."
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Szia!
Úgy érzem, hogy túl sok mindent akarsz egy képességben. Először is a szóló zsetont kapás az kb. olyan, mintha havonta egyszer a képességeddel megnyernéd a lottót. Abszurd.
Igazából úgy gondolom, hogy egy képességnek túl erős lenne mindhárom effekt. Javaslom a következőt (egy képesség ne legyen már alapból használható, harcban is, plusz jártasságokban is):
Árnyak szeme:
Kazuma a játék kezdete óta egyre ritkábban megy a városokba. Sokszor hetekig csak az erdőket, mezőket járja. Ez a fajta nomád életmód nagyon önellátóvá és az állandó veszély jó megfigyelővé tette. Nagyon jó lett a különböző ércek és hasznos növények rejtekhelyeinek megtalálásában és a veszély apró jeleinek észrevételében.
A képesség passzív része:
A látás jártasságától függően küldetések végén látás jártasságaira több szint jár neki.
A képesség aktív része:
Ha a képesség aktív akkor küldetésben/harcban nagyobb eséllyel veszi észre a közelgő veszélyt vagy egyéb fontos apróságokat, amik más figyelmét talán elkerülnék. (Ezzel nem szerezhet ingyen információt szörnyekről.)
Kazuma a képességet aktiválva nagyobb eséllyel vesz észre olyasmit, amit mások nem. (Pl.: 1: Észrevesz egy karcolást a padlón, amiből különböző következtetéseket vonhat le. 2: Kazu és egy társa belépnek egy romos épületbe. Kazu meglátja, ahogy a repedezett plafon egy kicsit megrogy és felismeri a veszélyt, ezért még időben el tud menekülni, míg a társa, aki nincs birtokában a képességnek, már későn veszi észre a bajt.)
A képesség aktiválás után addig marad aktív, míg a segítségével észre nem vesz valamit, vagy ő maga ki nem kapcsolja. A képesség használata viszont hosszútávon megterhelő ezért a lehűlési idő addig tart ameddig aktív volt a képesség.
Bónuszok/dobások:
0. szintű látás: A képességnek semmilyen hatása nincs.
1. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +5 expet kap.
2. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +10 expet kap.
3. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +15 expet kap.
4. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +20 expet kap.
5. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +25 expet kap.
Úgy érzem, hogy túl sok mindent akarsz egy képességben. Először is a szóló zsetont kapás az kb. olyan, mintha havonta egyszer a képességeddel megnyernéd a lottót. Abszurd.
Igazából úgy gondolom, hogy egy képességnek túl erős lenne mindhárom effekt. Javaslom a következőt (egy képesség ne legyen már alapból használható, harcban is, plusz jártasságokban is):
Árnyak szeme:
Kazuma a játék kezdete óta egyre ritkábban megy a városokba. Sokszor hetekig csak az erdőket, mezőket járja. Ez a fajta nomád életmód nagyon önellátóvá és az állandó veszély jó megfigyelővé tette. Nagyon jó lett a különböző ércek és hasznos növények rejtekhelyeinek megtalálásában és a veszély apró jeleinek észrevételében.
A képesség passzív része:
A látás jártasságától függően küldetések végén látás jártasságaira több szint jár neki.
A képesség aktív része:
Ha a képesség aktív akkor küldetésben/harcban nagyobb eséllyel veszi észre a közelgő veszélyt vagy egyéb fontos apróságokat, amik más figyelmét talán elkerülnék. (Ezzel nem szerezhet ingyen információt szörnyekről.)
Kazuma a képességet aktiválva nagyobb eséllyel vesz észre olyasmit, amit mások nem. (Pl.: 1: Észrevesz egy karcolást a padlón, amiből különböző következtetéseket vonhat le. 2: Kazu és egy társa belépnek egy romos épületbe. Kazu meglátja, ahogy a repedezett plafon egy kicsit megrogy és felismeri a veszélyt, ezért még időben el tud menekülni, míg a társa, aki nincs birtokában a képességnek, már későn veszi észre a bajt.)
A képesség aktiválás után addig marad aktív, míg a segítségével észre nem vesz valamit, vagy ő maga ki nem kapcsolja. A képesség használata viszont hosszútávon megterhelő ezért a lehűlési idő addig tart ameddig aktív volt a képesség.
Bónuszok/dobások:
0. szintű látás: A képességnek semmilyen hatása nincs.
1. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +5 expet kap.
2. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +10 expet kap.
3. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +15 expet kap.
4. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +20 expet kap.
5. szintű látás: Küldetések végén Érclátás/Növénylátás jártasságokra +25 expet kap.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: Kazuma
Így hogy ennyi változtatás történt az alapötleten már nem is kell. :PHelyette inkább egy későbbre tervezett képit pályáznék meg:
Árny:
Kazuma még magasabb szintre fejlesztette a képességeit, így már eggyé tud válni a saját maga által létrehozott árnyékkal. Ennek két formája lehet:
1. Egyszerű kézzelfogható árnyékká változik, és az alakját úgy formálhatja, ahogy szeretné. Ezt bármikor aktiválhatja, viszont ilyenkor sebezhetővé válik, és ő nem tud támadni. Ha ebben a formájában megsebzik, akkor a maximális életének 50%-át veszti el, lefelé kerekítve és visszakapja az igazi alakját (minimum 1 élete mindig marad, és páncélt nem veszíthet).
2. Az alakja elmosódik, és füstszerűvé válik. Ebben a formában a fizikai támadások egyszerűen átsiklanak rajta és képtelenek megsebezni, viszont ő sem tud másokat sebezni. Támadások elkerülésében hasznos képesség de akár egy kulcslyukon is át tud jutni ebben a formájában. A képességnek ezt az állapotát maximum 1 körig tudja fenntartani és utána 5 kört kell várnia, mielőtt a képesség bármelyik részét újra használhatná.
A képesség használható Kazuma első képességével együtt is. Ebben az esetben eggyé válik az első képességével létrehozott árnyékkal és nem csak irányítani tudja, de az árnyékfelhőn belül bárhol meg tud jelenni és így támadásnál egyel kisebbet kell dobnia ezt bármennyiszer megteheti míg az első képessége aktív de aztán ismét 5 kört kell várnia ha használni akarja a képességet.
A viadal óta bizony még annyira sem kedvelnek, mint eddig. Annak ellenére, hogy csak valami béna klónt küldtek oda helyettem… Viszont ennek köszönhetően már mindenki tud a Parazitáról és azok, akik eddig is szívesen levadásztak volna, most kaptak még egy kis plusz motivációt. Még szerencse hogy engem nem olyan egyszerű megfogni. Főleg mióta megvan az új képességem. Nem olyan rég jelent meg és bizony már volt is alkalmam használni. Mint például most!
Egy fán meglapulva kémleltem az alattam keresgélő triót. Elég bosszúsak mióta elintéztem az egyik társukat, és úgy tűnik megint a nyomomra akadtak. Egyelőre sikerült eltűnnöm az orruk elől, de ha nem sietek, akkor itt gyorsan megtalálnak. Külön-külön egyik sem lenne komoly ellenfél, de a létszámuk ellensúlyozza a szinteket és a felszerelést. Úgy néz ki itt az ideje ismét bevetnem a kis trükkömet. Aktiváltam a harmadik képességem és volt Kazuma nincs Kazuma. Egy éjfekete holló képében figyeltem az alattam lévőket mikor az egyik felkiáltott.
– Alakváltó! A madár az! - mutatott felém. A csapat íjásza rögtön felemelte az íját, míg én megpróbáltam elszárnyalni. Szárnyaimat széttárva rugaszkodtam el az ágról, de innentől elég ügyetlenül ment a dolog. Még nem szoktam meg a közlekedésnek ezt a módját. Az első nyílvessző elszállt mellettem azonban a másik telibe talált. Már ez is elég lett volna, hogy az egyensúlyomból kidöntve a földre küldjön, de a találat miatt még vissza is kaptam az eredeti formám. Az életem abban a pillanatban sárgára esett vissza és több méternyi zuhanás után kellemetlen puffanással értem földet, ami további pontjaimba került.
Ahogy az esésből próbáltam magamhoz térni a lovag már ott is termett és a kardjával próbált lecsapni rám. A veszély láttán rögtön aktiváltam a képesség második felét és a kard a lovag meglepetésére akadálytalanul siklott át a füstszerűvé váló testemen. Nem teketóriáztam. Egyszerűen átmentem rajta és a háta mögött ismét testet öltve taszítottam rajta a lábammal. Mielőtt azonban elfuthattam volna a másik kettő a képembe, nyomta a fegyvereit. Az íjász a megfeszített íjat szegezte nekem a harcművész, pedig a lándzsáját tartotta a torkomnál. Valószínűleg itt ért volna véget számomra a játék, ha nem pillantom meg az ezüst farkast a hátuk mögött.
– Kapd el! - kiáltottam neki, míg hasra vágtam magam elkerülve a nyílvesszőt és a közeledő lándzsát. A farkas rájuk vetette magát így volt időm előkotorni a zsebemből a „B” tervet majd ismét elkiáltottam magam.
– Kezdetek Városa! - A következő pillanatban már a főtéren találtam magam de biztos voltam benne hogy bármikor megjelenhetnek az üldözőim így rögtön teleportáltam is tovább a 11. szintre hogy végleg elveszítsék a nyomom. Sietős léptekkel megindultam a ködös erdő felé és úgy döntöttem ideje lesz felkészültebben várni a hasonló csapatokat…
Árny:
Kazuma még magasabb szintre fejlesztette a képességeit, így már eggyé tud válni a saját maga által létrehozott árnyékkal. Ennek két formája lehet:
1. Egyszerű kézzelfogható árnyékká változik, és az alakját úgy formálhatja, ahogy szeretné. Ezt bármikor aktiválhatja, viszont ilyenkor sebezhetővé válik, és ő nem tud támadni. Ha ebben a formájában megsebzik, akkor a maximális életének 50%-át veszti el, lefelé kerekítve és visszakapja az igazi alakját (minimum 1 élete mindig marad, és páncélt nem veszíthet).
2. Az alakja elmosódik, és füstszerűvé válik. Ebben a formában a fizikai támadások egyszerűen átsiklanak rajta és képtelenek megsebezni, viszont ő sem tud másokat sebezni. Támadások elkerülésében hasznos képesség de akár egy kulcslyukon is át tud jutni ebben a formájában. A képességnek ezt az állapotát maximum 1 körig tudja fenntartani és utána 5 kört kell várnia, mielőtt a képesség bármelyik részét újra használhatná.
A képesség használható Kazuma első képességével együtt is. Ebben az esetben eggyé válik az első képességével létrehozott árnyékkal és nem csak irányítani tudja, de az árnyékfelhőn belül bárhol meg tud jelenni és így támadásnál egyel kisebbet kell dobnia ezt bármennyiszer megteheti míg az első képessége aktív de aztán ismét 5 kört kell várnia ha használni akarja a képességet.
A viadal óta bizony még annyira sem kedvelnek, mint eddig. Annak ellenére, hogy csak valami béna klónt küldtek oda helyettem… Viszont ennek köszönhetően már mindenki tud a Parazitáról és azok, akik eddig is szívesen levadásztak volna, most kaptak még egy kis plusz motivációt. Még szerencse hogy engem nem olyan egyszerű megfogni. Főleg mióta megvan az új képességem. Nem olyan rég jelent meg és bizony már volt is alkalmam használni. Mint például most!
Egy fán meglapulva kémleltem az alattam keresgélő triót. Elég bosszúsak mióta elintéztem az egyik társukat, és úgy tűnik megint a nyomomra akadtak. Egyelőre sikerült eltűnnöm az orruk elől, de ha nem sietek, akkor itt gyorsan megtalálnak. Külön-külön egyik sem lenne komoly ellenfél, de a létszámuk ellensúlyozza a szinteket és a felszerelést. Úgy néz ki itt az ideje ismét bevetnem a kis trükkömet. Aktiváltam a harmadik képességem és volt Kazuma nincs Kazuma. Egy éjfekete holló képében figyeltem az alattam lévőket mikor az egyik felkiáltott.
– Alakváltó! A madár az! - mutatott felém. A csapat íjásza rögtön felemelte az íját, míg én megpróbáltam elszárnyalni. Szárnyaimat széttárva rugaszkodtam el az ágról, de innentől elég ügyetlenül ment a dolog. Még nem szoktam meg a közlekedésnek ezt a módját. Az első nyílvessző elszállt mellettem azonban a másik telibe talált. Már ez is elég lett volna, hogy az egyensúlyomból kidöntve a földre küldjön, de a találat miatt még vissza is kaptam az eredeti formám. Az életem abban a pillanatban sárgára esett vissza és több méternyi zuhanás után kellemetlen puffanással értem földet, ami további pontjaimba került.
Ahogy az esésből próbáltam magamhoz térni a lovag már ott is termett és a kardjával próbált lecsapni rám. A veszély láttán rögtön aktiváltam a képesség második felét és a kard a lovag meglepetésére akadálytalanul siklott át a füstszerűvé váló testemen. Nem teketóriáztam. Egyszerűen átmentem rajta és a háta mögött ismét testet öltve taszítottam rajta a lábammal. Mielőtt azonban elfuthattam volna a másik kettő a képembe, nyomta a fegyvereit. Az íjász a megfeszített íjat szegezte nekem a harcművész, pedig a lándzsáját tartotta a torkomnál. Valószínűleg itt ért volna véget számomra a játék, ha nem pillantom meg az ezüst farkast a hátuk mögött.
– Kapd el! - kiáltottam neki, míg hasra vágtam magam elkerülve a nyílvesszőt és a közeledő lándzsát. A farkas rájuk vetette magát így volt időm előkotorni a zsebemből a „B” tervet majd ismét elkiáltottam magam.
– Kezdetek Városa! - A következő pillanatban már a főtéren találtam magam de biztos voltam benne hogy bármikor megjelenhetnek az üldözőim így rögtön teleportáltam is tovább a 11. szintre hogy végleg elveszítsék a nyomom. Sietős léptekkel megindultam a ködös erdő felé és úgy döntöttem ideje lesz felkészültebben várni a hasonló csapatokat…
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Ossu!
Érdekesnek hangzik a speced, elfogadom. Gratulálok a harmadik képességedhez!
Érdekesnek hangzik a speced, elfogadom. Gratulálok a harmadik képességedhez!
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: Kazuma
Avialany: Code Geass - Diethard Ried
Felhasználónév: Ken Reed
Valódi név Nagano Kenshin.
Kor: 27
Kaszt: íjász
Foglalkozás: Újságíró
Szint: A legmagasabb megnyitott szinttel egyenlő.
Képességek: ismeretlen
Jártasságok:
Hallgatózás 2
Látás 2
Nyomkövetés 3
Kicsit fáradtan lépkedtem a saját íróasztalom felé, de ahogy elhaladtam a főnököm irodája előtt meghallottam, ahogy nekem kiabál.
– Hé Reed! - oldalra nézve meg is láttam a nyitott ajtón, ahogy az íróasztala mögül felém integet, miközben épp leteszi a telefont. Rögtön kilencven fokos fordulatot vettem, és belépve egy kisebb meghajlással köszöntöttem, mire csak türelmetlenül intett, hogy foglaljak helyet. Persze tudtam, hogy Amerikában inkább a kézfogás a divat, de ez a két év kevés volt ahhoz, hogy megszabaduljak a régi szokásaimtól.
– Gratulálok a legutóbbi cikkéhez, a főnökségnek nagyon tetszett. Remekül megfogta a dolog lényegét.
– Köszönöm. - mondtam szerény mosollyal, de már hadarta is tovább a mondandóját.
– Az a helyzet hogy, nos... jól emlékszem, hogy maga nem kínai, ugye? - a furcsa kérdésre felhúztam a szemöldököm.
– Nem. Japánból érkeztem. - egyből láttam rajta a megkönnyebbülés jeleit.
– Szuper! Akkor nem mondtam nekik hülyeséget. Hallotta, hogy Anderson lebetegedett, igaz? - bólintottam. - Valami ronda nyavalyával fekszik a kórházban, a lényeg, hogy nem tudja elvégezni a munkáját. Magán kívül pedig, csak ő tud japánul. - ismét bólintottam. Már kezdett körvonalazódni bennem, hogy hová is lyukadunk ki. - Az a helyzet, hogy lenne egy cikk, amit sürgősen meg kéne írnunk. Hallott már a NerveGearről?
– Igen, de nem igazán értek az efféle játékokhoz.
– Az nem számít. - tett hessegető mozdulatot türelmetlenül. - Magának kéne átvennie a helyét, hogy az elsők között adhassunk ki cikket a sisakról. Egyszerűen csak be kéne lépnie és miután kipróbálta, egy élménybeszámolót kéne írnia róla. Ügyes maga, egyszerűen megoldja. - nagy nehezen elnyomtam magamban egy fáradt sóhajt.
– Jól van.
– Remek! A cég már megrendelte a sisakot. Ami azt illeti, egy-két órán belül indítják is a játékot szóval készüljön. Lorena! Kísérje el Mr. Reedet a sisakjához. - megadva magam, elindultam az asztalától felálló titkárnő után.
25 hónappal később...
Az ajtó nyikorgására kaptam fel a fejem.
– Á, Ayato! - üdvözöltem kedélyesen furcsa természetű idomárt. Felálltam és egy kisebb meghajlással köszöntöttem. - Rég láttalak errefelé. Teát? - biccentett, majd az asztal túloldalán árválkodó székhez lépett.
– Most nem, köszönöm. - válaszolt a sajátos kimért stílusában, majd helyet foglalt és vele együtt én is leültem.
– Mi járatban?
– Egy bizonyos Kazumáról szeretnék pár információt. - a név hallatán gyorsan eltűnik a mosolyom.
– Miből gondolod, hogy van? - kérdeztem óvatosan.
– Egy cikket is írtál róla.
– Az arénás eset? Ott van a cikkben minden.
– Bizonyára van más is. - nézett rám mindentudón. Kedveltem a srácot, de ilyenkor a hideg rázott tőle. - Tartozol nekem.
– Jól van, jól van... - adtam meg magam és az egyik fiókomban lévő cetlihegyet kezdtem feltúrni.
– Miért esik nehezedre?
– Utálok túlságosan belekeveredni ezekbe az ügyekbe.
– Gyáva vagy. - mondta ki velősen, mire halk morgásszerű hangot adtam válaszul.
– Mire kell neked? Bár nem tudom, hogy tudni akaro...
– Segítek valakinek, aki őt keresi. - vágott a szavamba.
– Miért? - álltam meg egy pillanatra. - Nehogy valami mocskos dologba rángass bele...
– Mit képzelsz te rólam? - húzta ki magát sértetten. - El akarja kapni.
– Oh... - kicsit nagyobb lelkesedéssel folytattam a keresgélést. - Nem ártana... - már a nevétől is ideges leszek. Hamarosan sikerült is pár jegyzetemet megtalálnom és kipakoltam elé az asztalra. - Azért legyél óvatos. Aki fényes nappal nagyközönség előtt képes megölni valakit...szóval, remélem a barátod tudja mit csinál... meg aztán ha elszúrja és Kazuma rájön, hogy én nektek segítettem.
– Miért aggódsz? Az újságodban is ott szerepel.
– Az más. Újságíró vagyok. Mégpedig a legjobb! - eresztettem meg, egy megnyerő mosolyomat. - Valaki a kardjával segíti a frontot, én a hírek továbbításával, de én nem vagyok...
– Mi?
– besúgó. - fejeztem be. - Ne érts félre. Nem védem őket. Szívesen segítek a tudásommal, de tudod harcban nekem végem. Szóval pixelhalomként sem akarom végezni egy eldugott erdei pincében.
– A gyávaságod megbocsátható.
– Csak óvatos vagyok. Egyébként minek neked az információ Mr. Mindentudó Hironori.
– Pusztán a nézőpontok érdekelnek. Az emberek másképp gondolkodnak mint én.
– Értem. - csóváltam a fejem és a cetliket visszaszórva a fiókba, becsuktam azt. - Tehetek érted még valamit, barátom?
– Nem, köszönöm, ennyi lenne. - markolta fel a papírfecniket, majd felállva meghajoltunk és elindult az ajtó felé. Végül, ahogy kinyitotta az ajtót, még hátrafordult.
– Sok információ fut át a kezeid között. Könnyen kihasználhatnád.
– Á, nem az én stílusom. - vettem fel újra a mosolyomat. Bólintott és talán némi elégedettséget véltem felfedezni az arcán.
– Az írásod hatással van erre a világra. Ezt ne felejtsd el.
– Észben tartom. - mosolyogtam tovább. - Sok sikert a tervedben. - biccentett majd kilépett az ajtón.
– Gyere. - mormolta, mire a csúszómászó állatkája engedelmesen elindult utána. Fura kölyök vagy te Ayato. Az ablak felé fordultam és néztem egy ideig a katonás léptekkel távolodó fiút. Ha húsz évvel idősebb lenne, még valami diktátornak is beillene ezzel a stílussal. A fejemet csóválva fordultam vissza az íróasztalom felé. Ki gondolta volna bő két éve, hogy pont ez a játék fog főszerkesztőt csinálni belőlem? Na mondjuk sosem gondoltam volna, hogy ilyen vége lesz. Ha egyszer kijutunk tuti, hogy könyvet írok. Egy bestseller lesz! Ezek után nemhogy saját irodám, de saját lapkiadóm lesz. Egy kis ideig elrévedve bámultam a semmibe, aztán észbe kapva, felvettem az előttem heverő papírt. Hamarosan ki kell adnunk a következő lapot és még sehol sem tartok a cikkek ellenőrzésével.
_________________
"Trusting someone... means relying on them and only the weak do that."
"The only ones who should kill, are those who are prepared to be killed."
Kazuma- Árnyharcos
- Hozzászólások száma : 918
Join date : 2012. Sep. 26.
Age : 30
Tartózkodási hely : otthon, vagy nem...
Karakterlap
Szint: 23
Indikátor: Vörös
Céh: -
Re: Kazuma
Ossu!
Elfogadom a pályázatot, amint elkészült az NJK adatlapja, elkezdheted mozgatni a játéktéren az új bábod :3
Elfogadom a pályázatot, amint elkészült az NJK adatlapja, elkezdheted mozgatni a játéktéren az új bábod :3
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.