Matsuo Kazuma
2 posters
1 / 1 oldal
Matsuo Kazuma
Név: Matsuo Kazuma
Nem: Férfi
Kaszt: Lovag
Kor: 27
Kinézet: Közepes testalkat, nem túl izmos, de jó kondiban van, rövid barnás haj, sötétkék szemek, fiatal jóképű arc.
Jellem: Csendes személyiség, nehéz kiismerni, de rettentően önfeláldozó és segítőkész. Úgy tűnik, mintha kicsit tutyi-mutyi lenne, de ha arról van, szó nagyon határozott lehet és habár nehéz kihozni a sodrából, de ha feldühödik az borzalmas erejű.
Képesség:
Shield of Absorbtion / Elnyelés pajzsa /
A képesség segítségével, ha megsérülök, képes vagyok felhalmozni a sérülés fájdalmát a pajzsom külső lapjába majd egy határozott csapással az ellenfelemre szabadítanom azt. A képesség az általam a csatában azelőtt elszenvedett sérülés kétszeresét sebzi, így csak akkor használható, ha vesztettem életerőt (és annál erősebb minél többet vesztettem). Sajnos ezt a képességet addig nem használhatom egyetlen támadása után újra, egészen addig, amíg nem aludtam, hogy kipihenjem a használatát.
Előtörténet:
Matsuo Kazuma. Jelenleg így hívnak, habár nem ez volt az eredeti nevem. Vagyis, nem lehet tudni, hogy mi volt az első, tényleg eredeti nevem, amit a szüleim kellett volna, adjanak számomra, mivel nem voltak szüleim. Egyike vagyok a romantikus történetek módjára született, gyermeknek, akit szülei ismeretlen okok miatt egy árvaház ajtaja előtt hagytak. Az árvaház szerencsémre egy kifejezetten igényes, jó körülményeket fenntartó intézmény volt, így nem igazán szenvedtem hiányt a fontos dolgokban. Az árvaház gondozói kedvesek voltak, a gyerekekkel jól bántak, elégséges ételünk és visszafogott igaz, de elég mennyiségű játékaink is voltak. Egy saját oktatási részt is fenntartottak így ők maguk tanították az ott lakókat, mint egy bennlakásos iskola. Mindenkinek lehetősége volt, még ha nem is akadtak befogadó családra normális gyermekként nevelkednie. Magasabb oktatásra azonban csak a jobb képességű diákoknak volt lehetőségük így én is mindent megtettem, hogy jó tanulással később jobb életet teremthessek magamnak, habár sosem fogadtak örökbe, nem kívánt engem elvinni egyetlen család sem, nem is vágytam rá. Számomra a jó élet az volt, hogy megvédhessem azokat, akik számomra fontosak. Azzal, hogy előre törtem a tanulmányok terén az volt a célom, hogy ha esetleg sikerül magas pozíciókba jutnom mire felnövök, sok pénzzel támogathatom még jobban a hasonló helyzetű gyermekeket, mint én. Ezért hát mindent bele adtam és a kemény munka meghozza a gyümölcsét, sikerült bekerülnöm aközé a néhány gyermek közé az árvaházból, akik felsőoktatásban is részesülhettek az intézmény pártfogoltságában. Média szakirányt választottam mivel mindig is vonzott ez a téma. A tanulmányaimba itt is mindent beleadtam, hogy ne okozzak csalódást az álmaimnak. Ezt az iskolást is sikerült kijárnom, megszereztem egy diplomát (ezután vettem fel magamnak a Matsuo Kazuma nevet) és meglepően hamar találtam is egy állást, egy videó játékokkal foglalkozó magazinnál, mint egy kisebb munkakörű szerkesztő illetve riporter. Soha életemben azelőtt nem volt lehetőségem sem alkalmam videó játékokkal játszani, így eleinte egy kicsit izgultam is de a kollegáim nagyon kedvesek voltak, sokat bátorítottak és segítettek nekem. Egyikük annyira kedves volt velem, hogy átadta nekem egyik projektjét, hogy egy év után az első komoly játéktesztelési riportomat megírhassam. Ez a munka a Sword Art Online Béta tesztelése volt, amit a Nerve Gear nevű speciális virtuális sisakkal lehetett játszani. Le voltam nyűgözve a béta időszaka alatt a játéktól és a szerkezettől így rengeteget ’’ túlóráztam ’’ és játszottam a játékkal, valamint nagy lelkesedéssel írtam a cikkeket az újságnak a tapasztalatokról. Az írásaimnak annyira nagy sikere lett, hogy a szerkesztőség vezetője eldöntötte, hogy egy naplószerű rovatot ad nekem amint a játék megjelenésétől kezdve kell majd írnom, mintha a karakterem élményeit adnánk ki. Természetesen kaptam az alkalmon, mert ez nagyon jó előrelépési lehetőség volt számomra.
Az indulás napján törhetetlen lendülettel vetettem bele magam a játékba, fegyveremnek egy pajzsot és egy könnyű kopját választottam, mivel a játékon belül a tank, azaz a többieket védelmező, a szörnyek figyelmét magára vonó karaktert alakítottam. Nem is vettem észre mennyire múlik az idő, hogy a nap szépen lassan lement. Nem akartam még kilépni, minél több élményt akartam szerezni.
És akkor megtörtént… hirtelen megszólaltak a harangok és egyszer csak a Kezdetek Városának terén találtam magamat. Rengetegen voltak körülöttem, senki sem értett semmit, én sem tudtam egyből felfogni a helyzetet. Egészen addig, amíg meg nem jelent Kayaba Akihiko, a játék tervezője és elmondta, hogy addig nem tudunk kilépni a játékból, amíg végig nem, visszük azt. Azonnal megpróbáltam, de tényleg nem sikerült, majd azt is elmondta, hogy aki meghal a játékban egyszer, az végleg meghal a valóságban is. Miután felfedte mindenki valódi kinézetét is az életben elment és ott maradtunk egyedül.
Nem akarom végignézni, hogy emberek halnak meg. Nem fogom hagyni, hogy egy játék elvegye az én és mások álmát is a való világban. Ezért végig fogom vinni ezt a játékot és addig is mindent megteszek, hogy megvédjem, a játékosait kerüljön bármibe!
Nem: Férfi
Kaszt: Lovag
Kor: 27
Kinézet: Közepes testalkat, nem túl izmos, de jó kondiban van, rövid barnás haj, sötétkék szemek, fiatal jóképű arc.
Jellem: Csendes személyiség, nehéz kiismerni, de rettentően önfeláldozó és segítőkész. Úgy tűnik, mintha kicsit tutyi-mutyi lenne, de ha arról van, szó nagyon határozott lehet és habár nehéz kihozni a sodrából, de ha feldühödik az borzalmas erejű.
Képesség:
Shield of Absorbtion / Elnyelés pajzsa /
A képesség segítségével, ha megsérülök, képes vagyok felhalmozni a sérülés fájdalmát a pajzsom külső lapjába majd egy határozott csapással az ellenfelemre szabadítanom azt. A képesség az általam a csatában azelőtt elszenvedett sérülés kétszeresét sebzi, így csak akkor használható, ha vesztettem életerőt (és annál erősebb minél többet vesztettem). Sajnos ezt a képességet addig nem használhatom egyetlen támadása után újra, egészen addig, amíg nem aludtam, hogy kipihenjem a használatát.
Előtörténet:
Matsuo Kazuma. Jelenleg így hívnak, habár nem ez volt az eredeti nevem. Vagyis, nem lehet tudni, hogy mi volt az első, tényleg eredeti nevem, amit a szüleim kellett volna, adjanak számomra, mivel nem voltak szüleim. Egyike vagyok a romantikus történetek módjára született, gyermeknek, akit szülei ismeretlen okok miatt egy árvaház ajtaja előtt hagytak. Az árvaház szerencsémre egy kifejezetten igényes, jó körülményeket fenntartó intézmény volt, így nem igazán szenvedtem hiányt a fontos dolgokban. Az árvaház gondozói kedvesek voltak, a gyerekekkel jól bántak, elégséges ételünk és visszafogott igaz, de elég mennyiségű játékaink is voltak. Egy saját oktatási részt is fenntartottak így ők maguk tanították az ott lakókat, mint egy bennlakásos iskola. Mindenkinek lehetősége volt, még ha nem is akadtak befogadó családra normális gyermekként nevelkednie. Magasabb oktatásra azonban csak a jobb képességű diákoknak volt lehetőségük így én is mindent megtettem, hogy jó tanulással később jobb életet teremthessek magamnak, habár sosem fogadtak örökbe, nem kívánt engem elvinni egyetlen család sem, nem is vágytam rá. Számomra a jó élet az volt, hogy megvédhessem azokat, akik számomra fontosak. Azzal, hogy előre törtem a tanulmányok terén az volt a célom, hogy ha esetleg sikerül magas pozíciókba jutnom mire felnövök, sok pénzzel támogathatom még jobban a hasonló helyzetű gyermekeket, mint én. Ezért hát mindent bele adtam és a kemény munka meghozza a gyümölcsét, sikerült bekerülnöm aközé a néhány gyermek közé az árvaházból, akik felsőoktatásban is részesülhettek az intézmény pártfogoltságában. Média szakirányt választottam mivel mindig is vonzott ez a téma. A tanulmányaimba itt is mindent beleadtam, hogy ne okozzak csalódást az álmaimnak. Ezt az iskolást is sikerült kijárnom, megszereztem egy diplomát (ezután vettem fel magamnak a Matsuo Kazuma nevet) és meglepően hamar találtam is egy állást, egy videó játékokkal foglalkozó magazinnál, mint egy kisebb munkakörű szerkesztő illetve riporter. Soha életemben azelőtt nem volt lehetőségem sem alkalmam videó játékokkal játszani, így eleinte egy kicsit izgultam is de a kollegáim nagyon kedvesek voltak, sokat bátorítottak és segítettek nekem. Egyikük annyira kedves volt velem, hogy átadta nekem egyik projektjét, hogy egy év után az első komoly játéktesztelési riportomat megírhassam. Ez a munka a Sword Art Online Béta tesztelése volt, amit a Nerve Gear nevű speciális virtuális sisakkal lehetett játszani. Le voltam nyűgözve a béta időszaka alatt a játéktól és a szerkezettől így rengeteget ’’ túlóráztam ’’ és játszottam a játékkal, valamint nagy lelkesedéssel írtam a cikkeket az újságnak a tapasztalatokról. Az írásaimnak annyira nagy sikere lett, hogy a szerkesztőség vezetője eldöntötte, hogy egy naplószerű rovatot ad nekem amint a játék megjelenésétől kezdve kell majd írnom, mintha a karakterem élményeit adnánk ki. Természetesen kaptam az alkalmon, mert ez nagyon jó előrelépési lehetőség volt számomra.
Az indulás napján törhetetlen lendülettel vetettem bele magam a játékba, fegyveremnek egy pajzsot és egy könnyű kopját választottam, mivel a játékon belül a tank, azaz a többieket védelmező, a szörnyek figyelmét magára vonó karaktert alakítottam. Nem is vettem észre mennyire múlik az idő, hogy a nap szépen lassan lement. Nem akartam még kilépni, minél több élményt akartam szerezni.
És akkor megtörtént… hirtelen megszólaltak a harangok és egyszer csak a Kezdetek Városának terén találtam magamat. Rengetegen voltak körülöttem, senki sem értett semmit, én sem tudtam egyből felfogni a helyzetet. Egészen addig, amíg meg nem jelent Kayaba Akihiko, a játék tervezője és elmondta, hogy addig nem tudunk kilépni a játékból, amíg végig nem, visszük azt. Azonnal megpróbáltam, de tényleg nem sikerült, majd azt is elmondta, hogy aki meghal a játékban egyszer, az végleg meghal a valóságban is. Miután felfedte mindenki valódi kinézetét is az életben elment és ott maradtunk egyedül.
Nem akarom végignézni, hogy emberek halnak meg. Nem fogom hagyni, hogy egy játék elvegye az én és mások álmát is a való világban. Ezért végig fogom vinni ezt a játékot és addig is mindent megteszek, hogy megvédjem, a játékosait kerüljön bármibe!
Matsuo Kazuma- Lovag
- Hozzászólások száma : 15
Join date : 2012. Aug. 05.
Karakterlap
Szint: 2
Indikátor: -
Céh: -
Re: Matsuo Kazuma
Szia!
Egy-kettő helyesírási hibán kívül az előtörténetedben nincsen hiba, így elfogadom.
------------------------------------------------------
Nos, mivel elfogadtam az előtörténetedet leírom, hogy miket készíts elő a játékhoz.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az alapra, azaz:
Élet: 3
Fegyverkezelés: 0
Erő: 0
Kitartás: 2
Gyorsaság: 0
Speciális képesség: 0
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Könnyű Kopja (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Pajzs (felszerelt, +2 páncél)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Egy-kettő helyesírási hibán kívül az előtörténetedben nincsen hiba, így elfogadom.
------------------------------------------------------
Nos, mivel elfogadtam az előtörténetedet leírom, hogy miket készíts elő a játékhoz.
A legfontosabb, hogy pontozd a karakteredet. A karakterek kezdéskor tíz (10) pontot kapnak, amit az alapra, azaz:
Élet: 3
Fegyverkezelés: 0
Erő: 0
Kitartás: 2
Gyorsaság: 0
Speciális képesség: 0
Erre ráoszthatsz. Az elosztáshoz ha kéne egy kis segítség akkor ide kattints és a pontokat itt oszthatod el.
A kiosztás mellett kapsz tárgyakat is.
Kezdő Könnyű Kopja (felszerelt, +1 erő)
Kezdő Pajzs (felszerelt, +2 páncél)
Kezdő Ruha (felszerelt, +2 páncél)
Hazatérés Kristály (ezzel már ismert városokba teleportálhatsz)
1x Mini Potion (+5hp) - harc közben visszatölt 5 hp-t.
És ne feledkezzünk meg az aranyról. 70 arany üti a markodat.
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.