Fight Club
3 posters
1 / 1 oldal
Fight Club
Szóval. Az egyik nap a Rezes Cicában üldögéltem a magam kis mogyorós lattéjét iszogatva, amikor meghallottam, hogy van ilyen. SAO Fight Club - PVE Edition. Tökéletes arra, hogy gyakorold a valódi kazamata és szörnyharcokat. Szóval valami, ami épp nekem való.
Nem kis energiámba telt, hogy Shut és Timit is meggyőzzem, hogy érdemes velem tartaniuk. Tudom én, hogy nem szeretnek mobok ellen harcolni, már volt rá példa, hogy nemet mondjanak például egy Túlélő Csarnok kérdésemre. De végül itt vagyunk. Taft városa, a csatornarendszer egy bizonyos szakasza, ahol ezt az egészet kialakították.
Mindenképpen a nappalt ajánlottam a párosnak. Tudom jól, hogy este milyen köd száll a városra, és nem szeretném, ha ez megzavarna minket. Főleg engem, mert a nagy jártasság változás miatt - aminek hihetetlen módon, de értelme is van - a látásom is odaveszett. Bár sok más, hasznos dolgot viszont sikerült megszereznem... Szóval mondhatom, így is elégedett vagyok.
Szépen felpakoltam magam ezzel-azzal meg amazzal is, amire épp szükségem van. A csatornarendszer azon elkerített részén, ahol ezek a gyakorló harcok folynak, már mások is vannak. Bár inkább csak pletyka szinten terjedt el az egész, szóval nem mondanám, hogy nagy a tömeg.
- Sziasztok! Hoztam is, amit ígértem. - üdvözlöm őket, és nyúlok bele az inventorymba. A Louise Vuittonom most otthon maradt, elvégre harcolni jöttem ide, vagy mi fene. Elég egyszerű a cél - minél többet gyakorolni a valódi Kazamata harcokra. Amiket esélyes, hogy gyakrabban fogok látogatni mostanság.
- Egy masszázstömb Timinek a kedvenc illatával. És egy fürdőbomba Shunak. Remélem, ilyenre gondoltál. - nyújtom át a sárkánytojást és a tömböt is. Utóbbiban látszódnak a nagy magok is, amiket felhasználtam. Előbbi pedig a lehető legpontosabb másolata annak a tojásnak, amire Shuék gondoltak. Tegnap már volt alkalma kipróbálni az eredetit. A reakcióiból ítélve pedig igenis, tetszett neki.
- Tehát, itt is vagyunk. - intek arra a helyre, ahol ezt az egészet szervezik. Egy elkerített részen valóban ott pihen néhány lesebzett mob, a HP csíkjuk alacsonyan, de nem tűnik úgy, mintha komoly bajuk lenne. Ott még az indikátoruk is az ártalmatlan mobokéra jellemző. Ellenben azok, akik a kialakított harctéren vannak, már a vad, játékosokra támadó szörnyek színét veszik fel.
- A szabályok akkor egyszerűek. Átbeszéltünk tegnap mindent, ugye? - kérdezem, miközben a szemem előtt kap ki egy újabb kihívó néhány egyszerű farkastól. Amint pirosba csökken az élete, a mobok sem támadnak többé.
Nem kis energiámba telt, hogy Shut és Timit is meggyőzzem, hogy érdemes velem tartaniuk. Tudom én, hogy nem szeretnek mobok ellen harcolni, már volt rá példa, hogy nemet mondjanak például egy Túlélő Csarnok kérdésemre. De végül itt vagyunk. Taft városa, a csatornarendszer egy bizonyos szakasza, ahol ezt az egészet kialakították.
Mindenképpen a nappalt ajánlottam a párosnak. Tudom jól, hogy este milyen köd száll a városra, és nem szeretném, ha ez megzavarna minket. Főleg engem, mert a nagy jártasság változás miatt - aminek hihetetlen módon, de értelme is van - a látásom is odaveszett. Bár sok más, hasznos dolgot viszont sikerült megszereznem... Szóval mondhatom, így is elégedett vagyok.
Szépen felpakoltam magam ezzel-azzal meg amazzal is, amire épp szükségem van. A csatornarendszer azon elkerített részén, ahol ezek a gyakorló harcok folynak, már mások is vannak. Bár inkább csak pletyka szinten terjedt el az egész, szóval nem mondanám, hogy nagy a tömeg.
- Sziasztok! Hoztam is, amit ígértem. - üdvözlöm őket, és nyúlok bele az inventorymba. A Louise Vuittonom most otthon maradt, elvégre harcolni jöttem ide, vagy mi fene. Elég egyszerű a cél - minél többet gyakorolni a valódi Kazamata harcokra. Amiket esélyes, hogy gyakrabban fogok látogatni mostanság.
- Egy masszázstömb Timinek a kedvenc illatával. És egy fürdőbomba Shunak. Remélem, ilyenre gondoltál. - nyújtom át a sárkánytojást és a tömböt is. Utóbbiban látszódnak a nagy magok is, amiket felhasználtam. Előbbi pedig a lehető legpontosabb másolata annak a tojásnak, amire Shuék gondoltak. Tegnap már volt alkalma kipróbálni az eredetit. A reakcióiból ítélve pedig igenis, tetszett neki.
- Tehát, itt is vagyunk. - intek arra a helyre, ahol ezt az egészet szervezik. Egy elkerített részen valóban ott pihen néhány lesebzett mob, a HP csíkjuk alacsonyan, de nem tűnik úgy, mintha komoly bajuk lenne. Ott még az indikátoruk is az ártalmatlan mobokéra jellemző. Ellenben azok, akik a kialakított harctéren vannak, már a vad, játékosokra támadó szörnyek színét veszik fel.
- A szabályok akkor egyszerűek. Átbeszéltünk tegnap mindent, ugye? - kérdezem, miközben a szemem előtt kap ki egy újabb kihívó néhány egyszerű farkastól. Amint pirosba csökken az élete, a mobok sem támadnak többé.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Fight Club
Még mindig kelletlenül ugyan, de az idomár is megérkezett, és egy öleléssel köszöntött, a sárkány pedig a szokásos biccentéssel. Az estét nem is vállalták volna, hiszen Timit sokkal inkább zavarja a látás jártasság hiánya, mint téged. Shu nem titkolta előled, hogy nem rajong az ötletért, ám nem is azért teszi, mert úgy érzi, hogy tartozna neked ezzel... mindössze tenni akarja, mert szívesen segít. Na persze van egy határ, ahol már se neked, de még Junnak sem fog segíteni, ha olyasvalamire kéritek, ami nagyon ellentmond az elveivel, de ez még belefér... talán. nyel egy nagyot amikor ránéz a harctérre, és bólint, bár a figyelmét egy időre elterelik az ajándékok.
-Hihetetlen vagy, köszönjük szépen!
A tojást rövid vizsgálat után elsüllyeszti, a masszázstömböt viszont szimatolja egy ideig, sőt, Timivel is megszagoltatja, ám kisvártatva az is a társa sorsára jut.
-Azt hiszem mindent értek. De... milyen sorrendben megyünk?
-Verseny. Kiválasztunk mindketten egy vagy több mobot, és mindketten megküzdünk ellenük. Amelyikünk hamarabb végez, az nyeri azt a kört. Aki több kört nyer, az nyeri meg a teljes küzdelmet.
-Oké, de Asu választhat elsőként.
Vágja rá azonnal az idomár, a sárkány pedig bólint, hiszen ez semmiben nem befolyásolja jelenleg a küzdelem kimenetelét.
-Fura lesz, hogy ilyen közel harcolunk egymáshoz, és mégsem segíthetünk a másiknak...
-Te rám figyelj, ne a másikra.
-Nem használunk potikat meg ilyeneket, semmi dolgom nem lesz, Timi.
Forgatja meg a szemeit az idomár, de az is látszik rajta, hogy igazából ezért hálás, és nem véletlenül találta ki így. Lassú léptekkel megindulnak egy szabad „küzdőtér” felé, majd elnéznek a karámok irányába, végül pedig rád, és Shu beállítja a pontjait a te szintedre.
-Készen állunk. Válassz ellenfelet.
-Hihetetlen vagy, köszönjük szépen!
A tojást rövid vizsgálat után elsüllyeszti, a masszázstömböt viszont szimatolja egy ideig, sőt, Timivel is megszagoltatja, ám kisvártatva az is a társa sorsára jut.
-Azt hiszem mindent értek. De... milyen sorrendben megyünk?
-Verseny. Kiválasztunk mindketten egy vagy több mobot, és mindketten megküzdünk ellenük. Amelyikünk hamarabb végez, az nyeri azt a kört. Aki több kört nyer, az nyeri meg a teljes küzdelmet.
-Oké, de Asu választhat elsőként.
Vágja rá azonnal az idomár, a sárkány pedig bólint, hiszen ez semmiben nem befolyásolja jelenleg a küzdelem kimenetelét.
-Fura lesz, hogy ilyen közel harcolunk egymáshoz, és mégsem segíthetünk a másiknak...
-Te rám figyelj, ne a másikra.
-Nem használunk potikat meg ilyeneket, semmi dolgom nem lesz, Timi.
Forgatja meg a szemeit az idomár, de az is látszik rajta, hogy igazából ezért hálás, és nem véletlenül találta ki így. Lassú léptekkel megindulnak egy szabad „küzdőtér” felé, majd elnéznek a karámok irányába, végül pedig rád, és Shu beállítja a pontjait a te szintedre.
-Készen állunk. Válassz ellenfelet.
- 33. szint:
Pontok Felszerelés Mesterke Összesen Élet 29 0 0 29 Fegyverkezelés 29 29 1 59 Erő 3 0 0 3 Irányítás 29 47 0 76 Kitartás 29 9 0 38 Gyorsaság 29 14 0 43 Speciális képesség 29 30 0 59 Páncél 0 65 0 65
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Fight Club
Csak illedelmesen mosolygok egyet a reakcióra. Szeretek másoknak örömet szerezni. Például meglepő módon élveztem, amikor azokat az árvákat tanítottam meg arra, hogy hogyan is csinálhatnak kézzel, a saoban fellelhető anyagok segítségével szappanokat. Mindannyian élvezték, hogy a különböző, nekik előkészített öntőformákkal a kívánt alakú szappanokat csinálhatták meg, s olyan illatúakat, amilyeneket csak szeretnének.
- Nekem megfelel így. - helyeselek Timidus feltevésére, s engedek annak, hogy én döntsek először. Ebben a küzdelemben ennek semmi jelentősége nincs. Egyedül az számít, hogy mindannyian képességeinknek megfelelően tudjunk érvényesülni.
A farkasokra pillantva azonnal elvetem őket. Életcsíkjuk nincs a maximumon, békésen pihennek a helyükön. A szomszédban viszont egy tucat szamuráj csontváz chillel katanáikat élesítve. Igen, ők tökéletesek lesznek. Kész csoda, hogy ilyen helyen is látni őket. Állítólag elég veszélyesek.
- Őket választom. - mutatok a tucatnyi csontvázra, s lépek be a ringbe. A csontvázak közül, akik mindeddig a földön ültek, mindannyian feltápászkodnak, mint akik megértették, mit szeretnénk. Egyébként elég mókásak a szamurájokra jellemző sisakjukkal. Elég magas páncélra számítok tőlük, szóval komoly ellenfelek lesznek nekünk így elsőre.
A csapat készen áll, ahogyan a két külön harctér is egymás mellett, a visszaszámláló pedig beindul, aminek a végén majd feltárul az őket tőlünk elválasztó ajtó. Mindkettőnk paneljén megjelenik egyúttal egy másik számláló, ami egyelőre 00:00-t mutat. Hát nem tudta, hogy nullával nem lehet osztani? Na de a lényeg, hogy aztán az ajtó feltárul, s a tizenkét, kiképzett szamuráj csontváz nekünk iramodik. Ami első látásra is döbbenetes lehet, hogy mennyire eltérnek a többi mobtól. Nem csak úgy lézengenek, és megpróbálnak minél több pixelsebet ránk kanyarintani, nem. Ezek a szó szoros értelmében taktikáznak. Vannak itt, Aincradban meglepően értelmes mobok is. Formációjukat úgy alakítják ki, hogy akár egymást is védeni tudják, ha arra van szükség. Kérdés, én mit kezdek majd velük. S persze, hogy Timidus és Shu mit választanak.
- Nekem megfelel így. - helyeselek Timidus feltevésére, s engedek annak, hogy én döntsek először. Ebben a küzdelemben ennek semmi jelentősége nincs. Egyedül az számít, hogy mindannyian képességeinknek megfelelően tudjunk érvényesülni.
A farkasokra pillantva azonnal elvetem őket. Életcsíkjuk nincs a maximumon, békésen pihennek a helyükön. A szomszédban viszont egy tucat szamuráj csontváz chillel katanáikat élesítve. Igen, ők tökéletesek lesznek. Kész csoda, hogy ilyen helyen is látni őket. Állítólag elég veszélyesek.
- Őket választom. - mutatok a tucatnyi csontvázra, s lépek be a ringbe. A csontvázak közül, akik mindeddig a földön ültek, mindannyian feltápászkodnak, mint akik megértették, mit szeretnénk. Egyébként elég mókásak a szamurájokra jellemző sisakjukkal. Elég magas páncélra számítok tőlük, szóval komoly ellenfelek lesznek nekünk így elsőre.
A csapat készen áll, ahogyan a két külön harctér is egymás mellett, a visszaszámláló pedig beindul, aminek a végén majd feltárul az őket tőlünk elválasztó ajtó. Mindkettőnk paneljén megjelenik egyúttal egy másik számláló, ami egyelőre 00:00-t mutat. Hát nem tudta, hogy nullával nem lehet osztani? Na de a lényeg, hogy aztán az ajtó feltárul, s a tizenkét, kiképzett szamuráj csontváz nekünk iramodik. Ami első látásra is döbbenetes lehet, hogy mennyire eltérnek a többi mobtól. Nem csak úgy lézengenek, és megpróbálnak minél több pixelsebet ránk kanyarintani, nem. Ezek a szó szoros értelmében taktikáznak. Vannak itt, Aincradban meglepően értelmes mobok is. Formációjukat úgy alakítják ki, hogy akár egymást is védeni tudják, ha arra van szükség. Kérdés, én mit kezdek majd velük. S persze, hogy Timidus és Shu mit választanak.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Fight Club
A meglepő módon kifejezést Shu biztosan nem tartaná indokoltnak, főleg úgy nem, ahogyan most azt a mosolyt látja rajtad. Sajnálatos módon te is ugyanabban a betegségben szenvedsz mint a többi vörös, mint Kazuchi tette, vagy Tacchan teszi. A vörösséged miatt rosszabbnak kell láttatnod magad, hogy ne légy áldozat, és ezt a színészkedést egy idő után az igazi jellemedbe is beleépíted, és úgy is gondolkodsz magadról. Sad panda is sad. Timidus felvetése pedig valóban nem változtatott semmit. Tudta, hogy a küzdelem előtt elkezdődik a küzdelem, itt azonban nem akart ezzel előnyt szerezni, mindössze el akarta kezdeni a harcot, mielőtt az idomár meggondolja magát. A választásra a sárkány bólintott, majd belépett a küzdőtérre. Már ekkor a fejében pörögtek az adatok, saját statjaik összehasonlítása az ellenfelekével, és a különböző harctechnikák vázolása. Csak azért, hogy kicsit feltüzeljelek a harcra, és esetleg a düh hibázásra késztessen megsúgom, hogy a nullával is lehet osztani, méghozzá a nullát. A kis csapat felkészül a támadásra. Timi tudja, hogy ők lesznek a gyorsabbak, és azonnal kiadja a parancsot egy rövid csipogássorozattal. A lány azonnal a sárkány hátán terem, aki fel is szökken a levegőbe, a lehető legmagasabbra emelkedik, a harcteret nem elhagyva, majd zuhanórepülésbe kezd az egyik csapat felé. Egy újabb csipogás, és a lány aktiválta a köpenyének a képességét. Timidus számolt azzal, hogy az első csontvázak ugyan még elő sem húzták a fegyvereiket, az iaido művészetének hódolnak, és a támadásuk után már az előhúzáskor tudnak majd vágni. Ezért is kellett elvakítani az elsőt. A következő lépés a tarolás volt. Timidus tudta, hogy a mobok elsősorban az idomárt akarják majd támadni, ezért is került Shu a hátára, és a zuhanórepülés is ezért történt. Amikor kellően felgyorsult, nem rakétaként csapódott be, hanem szétnyitotta a szárnyait, és igyekezett a lehető legtöbb csontit letarolni, ezzel megtörve az ellenség egységét. Shu arra kellett, hogy ne rá figyeljenek, hanem arra, aki a hátán van, és akit emiatt nehezebben tudnak elérni, mégis ő kell nekik. Amint a sárkány landolt, helyet kellett csinálnia ahhoz, hogy újra felemelkedjen, így egy körkörös mozdulattal sepert végig a farkával. Shu csak akkor ütött, ha valaki túlságosan közel ért hozzá. Amíg nem volt veszélyben, addig ő sem támadott, hiszen addig csak lefoglalta az ellenfeleket, az utolsó pillanatig kitartotta a támadást, szinte magára húzva az ellenfelet, aki jó esetben így a pörgés következtében elröppent oldalra, és magával ragadta még pár társát. Ha megtisztították a kifutót, akkor a sárkány újra felröppent, és várta, hogy mit lép az ellenfél, ez azonban már a te részed...
Eközben a másik térfélen is mozgolódás támadt. Úgy tűnik te félelmetesebbnek tűntél, mint a kislány és a sari, mert a csapat azonnal formációt vett fel ellened. Szamurájok, így számos fegyvert használhattak, és ha már itt voltak, meg is tették. A tizenkét harcos a következőképpen állt fel: Hatan egy külső gyűrűt alkottak, kivont karddal várták a támadásodat. A csapat egyik felénél hosszú kard, a másik felénél rövidebb pengéjű fegyver villogott a csatorna gyér fényében. Mögöttük, minden második lukban állt egy-egy, összesen három csontváz, akik azért voltak felelősek, hogy távol tartsanak téged a maradék három harcostól, akik a kyuso művészetének hódoltak, és azért voltak felelősek, hogy nyilaikkal anélkül érjenek el, hogy a formációt fel kelljen bontani. Igen, íjászokról beszélek. Ha már különleges a porond, lehessen egy kis különlegességet is becsempészni. Mivel te vagy a gyorsabb, a formációnak egyelőre nincs ideje támadni, minden a te első lépésedtől függ.
Eközben a másik térfélen is mozgolódás támadt. Úgy tűnik te félelmetesebbnek tűntél, mint a kislány és a sari, mert a csapat azonnal formációt vett fel ellened. Szamurájok, így számos fegyvert használhattak, és ha már itt voltak, meg is tették. A tizenkét harcos a következőképpen állt fel: Hatan egy külső gyűrűt alkottak, kivont karddal várták a támadásodat. A csapat egyik felénél hosszú kard, a másik felénél rövidebb pengéjű fegyver villogott a csatorna gyér fényében. Mögöttük, minden második lukban állt egy-egy, összesen három csontváz, akik azért voltak felelősek, hogy távol tartsanak téged a maradék három harcostól, akik a kyuso művészetének hódoltak, és azért voltak felelősek, hogy nyilaikkal anélkül érjenek el, hogy a formációt fel kelljen bontani. Igen, íjászokról beszélek. Ha már különleges a porond, lehessen egy kis különlegességet is becsempészni. Mivel te vagy a gyorsabb, a formációnak egyelőre nincs ideje támadni, minden a te első lépésedtől függ.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: Fight Club
Ritkán látni olyan mobokat, amik még gondolkoznak is, ez pedig a maga bosszantóságában még imponál is. A sao kétségtelenül megváltoztatja az embert, és a hozzáállását például a harcról. Régen el se tudtam volna képzelni, hogy képes lehetek élvezni egy ilyen rendkívül egyszerű dolgot, mint a harcolásdit egy tucat mobbal, meg egy gigászi, vérző csatabárddal. Ha valaki ilyet jósol nekem, biztosan kinevetem, miközben a manikűrömet csináltatom.
Nem nagyon figyelek arra, hogy Shu és Timidus térfelén mi történik, bár a zajokból ítélve már belevetették magukat a csatába. Nekem is így kell tennem, éppen csak egy másodpercem van arra, hogy felmérjem, mennyien vannak, és milyenek is. Aggasztó, hogy egymásra építenek a felállításukban, ráadásul még íjászaik is vannak. Nyilván ők az első célpontjaim. S azt is tudom, hogyan is férkőzök a közelükbe anélkül, hogy a szamurájok gyűrűjén kelljen átverekednem magam.
A csatabárdot jobbommal markolom meg úgy, hogy a feje csak centikkel lebegjen a föld felett. Erre azért van szükség, hogy másik kezemmel a faja, új köpenyemhez érhessek, amit megrántva aktiválom is a szerzeményem képességét. A teleportáció hasonlatos ahhoz mint amikor valaki hazatérés kristályt használ, csupán ezúttal ez a folyamat sokkal gyorsabban történik - hiszen amint megjelensz az új helyen, vélhetőleg azonnal támadnod kell, hogy kihasználhasd a meglepetés erejét.
Ha minden igaz, ekképpen sikerülhet a mobrengeteg kellős közepére teleportálni. Ekkor már elereszthetem köpenyem, hogy másik kezemmel is megmarkolhassam a kétkezes fegyvert, s ahelyett, hogy célirányosan támadnám a csontvázakat, egy pörgő mozdulatot iktatok be. Így a centrifugális erőt kihasználva próbálom a lehető legtöbb, közvetlen közelemben található csontvázt letarolni. Shuhoz képest sokkal lassabb vagyok valószínűleg, de talán tudom ellensúlyozni hátrányomat azzal, ha egyszerre több ellenfelet támadok. Bár a legfőbb célom, hogy megbontsam a formációjukat.
Nullával osztani árulás és eretnekség, aki pedig ilyet tesz, annak gyenge a vérvonala, és nem éli túl a telet. Na de...
Mivel a csatornák félig-meddig fedett részén vagyunk, így nincs az a megszokott magasság, mint amihez egy nyílt terepen hozzá lehettek szokva. Ez a hely inkább a tipikus kazamatákat idézi, magas, hideg falakkal, és a gyenge fényekkel. Nem véletlen jöttetek éppen nappal. Most sem a legjobbak a látásviszonyok, bár bőven volt annyi időtök arra, hogy hozzászokjon a szemetek.
Az a három méteres magasság, amihez fel tudtatok emelkedni, valószínűleg még így is épp elég. Pont elég messze vagytok ahhoz, hogy a katanáikkal ne tudjanak elérni. Arról nem is beszélve, hogy látványosan megtántorodik a legelső csontváz, amelyik a csapat élén vezet.
Azonban ezek nem közönséges mobok. A petek ugyan nem támadhatóak a szó hagyományos értelmében, értve ez alatt, nem sérülhetnek, a csontvázak tudják jól, hogy Timidus maga is ellenfél. Vagy még rosszabb, egyszerű akadályozó tényező.
Jól látjátok, hogy elsőként az elvakított csontváz életcsíkja esik alacsonyra annyira, hogy harcképtelenné váljon. A földre rogyva, térdre ereszkedve jelenik meg felette piros betűkkel a "Defeated" jelzés, s nem harcol tovább. Akit aztán további társai követnek, szinte azon nyomban, amikor megpróbálják előhúzni fegyverüket, hogy megtámadják a sárkányt. A mögöttük lévőek viszont más taktikát választanak. Ahelyett, hogy azonnal támadnának, felkapaszkodnak a sárkány kitárt szárnyaira - mindkét oldalon egy-egy. Erős szorításuk szinte lerázhatatlan, s immáron Timidust csatatérként használva araszolnak az idomár felé.
További négy csontváznak sikerül kitérnie a sárkány elsöprő ereje elől, akik most úgy döntenek, szétszóródnak, s a kifutó négy különböző vége felé hátrálnak. Csontos kezük azonban már nem a kardjukon pihen, hanem valami másik fegyvert keres. Ekképpen négy oldalról lendítenek dobócsillagokat az idomár felé.
Nem nagyon figyelek arra, hogy Shu és Timidus térfelén mi történik, bár a zajokból ítélve már belevetették magukat a csatába. Nekem is így kell tennem, éppen csak egy másodpercem van arra, hogy felmérjem, mennyien vannak, és milyenek is. Aggasztó, hogy egymásra építenek a felállításukban, ráadásul még íjászaik is vannak. Nyilván ők az első célpontjaim. S azt is tudom, hogyan is férkőzök a közelükbe anélkül, hogy a szamurájok gyűrűjén kelljen átverekednem magam.
A csatabárdot jobbommal markolom meg úgy, hogy a feje csak centikkel lebegjen a föld felett. Erre azért van szükség, hogy másik kezemmel a faja, új köpenyemhez érhessek, amit megrántva aktiválom is a szerzeményem képességét. A teleportáció hasonlatos ahhoz mint amikor valaki hazatérés kristályt használ, csupán ezúttal ez a folyamat sokkal gyorsabban történik - hiszen amint megjelensz az új helyen, vélhetőleg azonnal támadnod kell, hogy kihasználhasd a meglepetés erejét.
Ha minden igaz, ekképpen sikerülhet a mobrengeteg kellős közepére teleportálni. Ekkor már elereszthetem köpenyem, hogy másik kezemmel is megmarkolhassam a kétkezes fegyvert, s ahelyett, hogy célirányosan támadnám a csontvázakat, egy pörgő mozdulatot iktatok be. Így a centrifugális erőt kihasználva próbálom a lehető legtöbb, közvetlen közelemben található csontvázt letarolni. Shuhoz képest sokkal lassabb vagyok valószínűleg, de talán tudom ellensúlyozni hátrányomat azzal, ha egyszerre több ellenfelet támadok. Bár a legfőbb célom, hogy megbontsam a formációjukat.
Nullával osztani árulás és eretnekség, aki pedig ilyet tesz, annak gyenge a vérvonala, és nem éli túl a telet. Na de...
Mivel a csatornák félig-meddig fedett részén vagyunk, így nincs az a megszokott magasság, mint amihez egy nyílt terepen hozzá lehettek szokva. Ez a hely inkább a tipikus kazamatákat idézi, magas, hideg falakkal, és a gyenge fényekkel. Nem véletlen jöttetek éppen nappal. Most sem a legjobbak a látásviszonyok, bár bőven volt annyi időtök arra, hogy hozzászokjon a szemetek.
Az a három méteres magasság, amihez fel tudtatok emelkedni, valószínűleg még így is épp elég. Pont elég messze vagytok ahhoz, hogy a katanáikkal ne tudjanak elérni. Arról nem is beszélve, hogy látványosan megtántorodik a legelső csontváz, amelyik a csapat élén vezet.
Azonban ezek nem közönséges mobok. A petek ugyan nem támadhatóak a szó hagyományos értelmében, értve ez alatt, nem sérülhetnek, a csontvázak tudják jól, hogy Timidus maga is ellenfél. Vagy még rosszabb, egyszerű akadályozó tényező.
Jól látjátok, hogy elsőként az elvakított csontváz életcsíkja esik alacsonyra annyira, hogy harcképtelenné váljon. A földre rogyva, térdre ereszkedve jelenik meg felette piros betűkkel a "Defeated" jelzés, s nem harcol tovább. Akit aztán további társai követnek, szinte azon nyomban, amikor megpróbálják előhúzni fegyverüket, hogy megtámadják a sárkányt. A mögöttük lévőek viszont más taktikát választanak. Ahelyett, hogy azonnal támadnának, felkapaszkodnak a sárkány kitárt szárnyaira - mindkét oldalon egy-egy. Erős szorításuk szinte lerázhatatlan, s immáron Timidust csatatérként használva araszolnak az idomár felé.
További négy csontváznak sikerül kitérnie a sárkány elsöprő ereje elől, akik most úgy döntenek, szétszóródnak, s a kifutó négy különböző vége felé hátrálnak. Csontos kezük azonban már nem a kardjukon pihen, hanem valami másik fegyvert keres. Ekképpen négy oldalról lendítenek dobócsillagokat az idomár felé.
_________________
Asuka
Asuka- Harcos
- Hozzászólások száma : 1507
Join date : 2013. Apr. 24.
Age : 35
Tartózkodási hely : Taft szépségszalonja
Karakterlap
Szint: 34
Indikátor: Vörös
Céh: Liberators
Re: Fight Club
Még szerencse, hogy Timike nem csak a nyílt terepen gyakoroltatta a harcot az idomárral, hanem igyekezett a lehető legtöbb körülményt megteremteni, amit csak el tudott képzelni. Ezt nagyban segítette az, hogy Shu imádott utazni, és minden útjuk során új terepen gyakorolhattak, már ha az idomár belement. Az, hogy a legelső azonnal legyőzettetett nem lepi meg egyiküket sem, hiszen ennyit azért minimum elvártak, az azonban, hogy a többi, amelyik elsodródott még nem érzékelte, hogy ki kéne esnie, Shut már aggasztotta egy kissé. Ha már a pördülés is megvolt, és az ellenfél még mindig akciójeleneteket hajtott végre a sárkány szárnyain, akkor viszont változott a terv, és nem lendültek vissza azonnal. Egy újabb csipogássorozat következett, és az eddig nyeregben ülő idomár most teljesen a barátjához simult, és át is karolta őt, mondhatni könnyű célpontot nyújtva a felé közeledő csontiknak... a helyzet azonban nem volt ennyire egyszerű. A lovaglás jártasság kimaxolásával Shu szinte odaragadt a nyeregbe. Ha nem változtak volna a szabályok, most valószínűleg felugrott volna, és pár méterrel odébb ismét visszaérkezett volna a pet hátára, ehhez azonban most már ugrás jártasság kell, így más megoldást választottak. Timi egy hirtelen mozdulattal összecsapta a szárnyait, és száznyolcvan fokos szögben fordult meg a tengelye körül. Barell roll, csak éppen félig, majd egyszerűen végigsutulta a földet az így alulra kerülő csontvázakkal, ami ennél a sebességnél olyan volt, mintha zuhanás sebzést kaptak volna. Ezért kellett Shunak olyan közel lapulnia hozzá, mert a kis termetének hála ő is nem ért földet. A dobócsillagok egymásnak ütköztek Timi hasa felett, ahol eddig az idomár csücsült, de ebből a pozitúrából azért még ők sem tudtak elegánsan visszatérni, szóval landolni kellett. A sárkány karmai hosszú féknyomot hagytak volna maguk után, ha talajon állt volna meg, így azonban csak csikorogtak a betonon, és felkavarták a port, ami csak lassan ülepedett le. Egy olcsó animében bizonyára ebből a porfelhőből ismét kitörtek volna, és megcélozzák az egyik ellenfelet, ám Timi nem örült annak, hogy a csontvázak szétszóródtak. Amire leülepedett a vihar, már csak a sárkányt lehetett látni, összegömbölyödve, szárnyaival teljesen eltakarva az idomárt, aki ezúttal a hasát ölelve rejtőzött alatta, és megvillantotta a szemeit a szamurájok felé. Vagy egyenként jönnek, és egyenként pusztulnak el, vagy újra összerendeződnek. Come at me bro!
Bár az ellenfeled ezúttal ravaszabb volt minden mezei állatnál, amelyet Kayaba alkotott, ám azért mindegyikük nem volt annyira okos, hogy kiszámítsa a lépésedet. Sajnálatos módon a fegyvered közelharcra nem a legalkalmasabb, így az eredeti célpontokat, az íjászokat, akik hozzád legközelebb álltak, csak elsodorni tudtad, két hosszú kardos azonban meglepődve tapadt fel kalapácsod veszélyesebb végére, és ugyanaz a felirat jelent meg náluk is, mint amit Shuék osztogattak. A lándzsások igyekeztek távol maradni, így fegyverüket ugrórúdként használva szökkentek el előled, az íjászok, mint említettem földre kerültek, Coup de grâce-re várva, de még mindig ott voltak a rövid kardok, amelyek tulajdonosuk ugrását vagy lehajolását követve –igen, ők voltak akik erre számítottak- mind feléd szegeződtek, te pedig nagyjából így érezhetted magadat, csak a kardok nem nagyon akaróztak megállni a tested előtt, és azt a hibát se követték el, hogy mindannyian egy pontot támadjanak, megkönnyítve ezzel a védekezésedet. Ezek a csontvázak megpróbáltak rangen belül maradni, hogy nehezebben támadhasd őket, és az egyik még meg is szándékozta ragadni a fegyvered nyelét. Az íjászok a földön kúszva igyekeztek kikerülni a csetepatéból, a lándzsások pedig tudván, hogy combatba range fegyverrel beszúrni esetleg a saját csapattársuk életébe... vagy hát nem tudom, hogy az élőholtaknál ez mi... de mindenesetre vártak arra, hogy ha kiugrasz, akkor az érkezésnél nyársaljanak fel, ha alul kívánsz távozni, akkor a földhöz szegezzenek, ha pedig csak kitörnél, akkor siskebabot csináljanak belőled... szóval felkészültek.
Bár az ellenfeled ezúttal ravaszabb volt minden mezei állatnál, amelyet Kayaba alkotott, ám azért mindegyikük nem volt annyira okos, hogy kiszámítsa a lépésedet. Sajnálatos módon a fegyvered közelharcra nem a legalkalmasabb, így az eredeti célpontokat, az íjászokat, akik hozzád legközelebb álltak, csak elsodorni tudtad, két hosszú kardos azonban meglepődve tapadt fel kalapácsod veszélyesebb végére, és ugyanaz a felirat jelent meg náluk is, mint amit Shuék osztogattak. A lándzsások igyekeztek távol maradni, így fegyverüket ugrórúdként használva szökkentek el előled, az íjászok, mint említettem földre kerültek, Coup de grâce-re várva, de még mindig ott voltak a rövid kardok, amelyek tulajdonosuk ugrását vagy lehajolását követve –igen, ők voltak akik erre számítottak- mind feléd szegeződtek, te pedig nagyjából így érezhetted magadat, csak a kardok nem nagyon akaróztak megállni a tested előtt, és azt a hibát se követték el, hogy mindannyian egy pontot támadjanak, megkönnyítve ezzel a védekezésedet. Ezek a csontvázak megpróbáltak rangen belül maradni, hogy nehezebben támadhasd őket, és az egyik még meg is szándékozta ragadni a fegyvered nyelét. Az íjászok a földön kúszva igyekeztek kikerülni a csetepatéból, a lándzsások pedig tudván, hogy combatba range fegyverrel beszúrni esetleg a saját csapattársuk életébe... vagy hát nem tudom, hogy az élőholtaknál ez mi... de mindenesetre vártak arra, hogy ha kiugrasz, akkor az érkezésnél nyársaljanak fel, ha alul kívánsz távozni, akkor a földhöz szegezzenek, ha pedig csak kitörnél, akkor siskebabot csináljanak belőled... szóval felkészültek.
_________________
ADATLAP
Shu és Timidus Kristályboltocskája
- Statok:
Élet: 34
Fegyverkezelés: 50
Erő: 6
Irányítás: 60
Kitartás: 41
Gyorsaság: 43
Speciális képesség: 51
Páncél: 45
Keresés: 3
Észlelés: 3
Nyomkövetés: 2
Akrobatika: 2
Kristályírás: 100
Növénylátás: 100
Horgászat: Mester
Kertészet: Mester
Vadászat: Mester
Főzés: Mester
Italkészítés: Mester
Lovaglás: Mester
Shu és Timidus Kristályboltocskája
Shukaku- Állatidomár
- Hozzászólások száma : 5959
Join date : 2013. Apr. 27.
Karakterlap
Szint: 50
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Argo- Mesélő
- Hozzászólások száma : 1000
Join date : 2013. Aug. 27.
Similar topics
» Fight Club: Atoru vs Timidus
» Hinari vs Ai - Fight again.
» Miu vs Danee: Round 3, FIGHT!
» Fight me uwu (Rinne vs. Shareen)
» Twister Biliárd és Póker Club
» Hinari vs Ai - Fight again.
» Miu vs Danee: Round 3, FIGHT!
» Fight me uwu (Rinne vs. Shareen)
» Twister Biliárd és Póker Club
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.