[küldetés] Megismerni
3 posters
1 / 1 oldal
[küldetés] Megismerni
Résztvevő: Chariton
Határidő: Ismeretlen. xP
Határidő: Ismeretlen. xP
Ezt olvashatod az első, a második, a harmadik és a negyedik szint küldetésadó tábláin.
//Feladat: Keress egy helyet, amit a karaktered illőnek talál a kevéske leíráshoz, és ez lehet első, második és harmadik szintes is, nem csak negyedik. Majd írd le a helyszínt. (akár képet is linkelhetsz)
Ha a karakteredet nem érdekli a felhívás, írd le mit csinál helyette, esetleg azt, hogy más küldetést keres e, mivel üti el az időt.//
- Kód:
Kedves kalandor. Tudom, hogy elfoglalt vagy és ha mégsem, nem biztos, hogy egy ilyen küldetésre akarsz jelentkezni, aminek nem tudom megmondani a helyszínét, mert pont az a cél.
Lehet, hogy inkább egy másik küldetésre mennél, mert aranyat sem ígérhetek sokat... biztosra nem. De talán a számodra még fontosabb fejlődési lehetőség, meghozza a kedved ehhez is. Kérlek menj oda, ahol a nap süt, de nem világít.
//Feladat: Keress egy helyet, amit a karaktered illőnek talál a kevéske leíráshoz, és ez lehet első, második és harmadik szintes is, nem csak negyedik. Majd írd le a helyszínt. (akár képet is linkelhetsz)
Ha a karakteredet nem érdekli a felhívás, írd le mit csinál helyette, esetleg azt, hogy más küldetést keres e, mivel üti el az időt.//
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
A főtéren sétálok, mint szinte minden reggel, a szokásos rutinom után. A hirdetőtáblákat ellenőrzöm, ki van e írva valami nekem való küldetés. Ezek a fő bevételi forrásaim, szóval muszáj résen lennem. A farmolással, ilyen alacsony szinten még csak a költségeimet tudom fedezni, félre rakni nem igen. Pedig a fejlődésemhez arra is szükség van, hogy felszereléseket vegyek. Próbálom az olyan küldetéseket keresni ami mind tapasztalat terén. Ahogy a mostani felhozatalt olvasom, nincs túl nagy választék. Megnézem később a többi szinten is, hátha ott találok valamit.
6 órával később, 4. szint hirdetőtáblája
Még mindig semmi. Bejártam minden szintet, sehol nincs egy olyan ami mindkettőből bővelkedne. Viszont az egyik már mind a négy táblán feltünt. Érdekes. Fejlődési lehetőséget ajánlj, és elég érdekesen van megfogalmazva. Ráadásul a hely is érdekes, ahová mennem kell. Ahol a nap süt, de nem világít. Elfogadom. Elgondolkodtató, hogy azért mert érdekes a megfogalmazása, vagy mert csak nem volt jobb. Végülis már mindegy is hiszen a negyedik szinten kószálok, hogy megtaláljam a küldetés helyét. Ahol a nap süt de nem világít. Körbenézek. Tenger. A tengmélyére nem jut le a fény, viszont ugyanúgy süt a nap ott is. Egy próbát megér, úgy is itt vagyok. Körbenézek újra. A távolban meglátok egy sziklát, ami a tenger fölé nyúlik ki. Félóra gyaloglás után odaérek és kiállok a szélére. A naplementére is itt nyílik rálátásom. Ha végiggondolom...így már duplán igaz az ötletem. Hisz amikor lemegy a nap, a víz alá bukik le. Ott kellene sütnie, mégsem világít.
Nem hinném hogy a küldetés elvárja, hogy vízbe ugorjak...Nem tudok mit tenni, azon kívül, hogy várok egy darabig.
6 órával később, 4. szint hirdetőtáblája
Még mindig semmi. Bejártam minden szintet, sehol nincs egy olyan ami mindkettőből bővelkedne. Viszont az egyik már mind a négy táblán feltünt. Érdekes. Fejlődési lehetőséget ajánlj, és elég érdekesen van megfogalmazva. Ráadásul a hely is érdekes, ahová mennem kell. Ahol a nap süt, de nem világít. Elfogadom. Elgondolkodtató, hogy azért mert érdekes a megfogalmazása, vagy mert csak nem volt jobb. Végülis már mindegy is hiszen a negyedik szinten kószálok, hogy megtaláljam a küldetés helyét. Ahol a nap süt de nem világít. Körbenézek. Tenger. A tengmélyére nem jut le a fény, viszont ugyanúgy süt a nap ott is. Egy próbát megér, úgy is itt vagyok. Körbenézek újra. A távolban meglátok egy sziklát, ami a tenger fölé nyúlik ki. Félóra gyaloglás után odaérek és kiállok a szélére. A naplementére is itt nyílik rálátásom. Ha végiggondolom...így már duplán igaz az ötletem. Hisz amikor lemegy a nap, a víz alá bukik le. Ott kellene sütnie, mégsem világít.
Nem hinném hogy a küldetés elvárja, hogy vízbe ugorjak...Nem tudok mit tenni, azon kívül, hogy várok egy darabig.
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
Te vársz. Közben a nap lebukik a horizonton. Lassan már a tengert sem világítja meg vak fénysugaraival. Ellep a sötétség, de csak addig, míg a hold lustán a helyére nem vánszorog. Ha lenne észlelésed, hallhatnád a csekélyke neszt, amit egy csupasz talp okoz a fűben. Te azonban nem hallod, s csak a hang riaszt fel egyedüllétedből. A nő szavaitól eltérően, egészen jókedvűen beszél hozzád.
- Nem ugrunk le? Együtt. - Úgy áll, hogy ha megfordulsz és meglátod, pont a hold előtt legyen. Fehér haja így belevészni látszik az égitestbe, vértelen ajkai pedig kicsinyke mosolyra görbülnek. Sápadt arca porcelánszerű, talán káprázat is lehetne, ha nem jelezne a feje felett egy kurzor, hogy ő bizony egy questadó njk. A szírt amelyen álltok, viszont túl magas ahhoz, hogy ne sebződj ha leesnél. Még itt a saoban is.... ki tudja mennyi életet vinne le és ki tudja mennyi maradna. Ez már nem védett övezet. És ha túl is élnéd, ki tudja mi van odalent?
A nő lazán áll előtted. Ő egy njk, nem is gondolná, hogy elutasíthatod. Egy ház, amit látsz, mellette kitaposott ösvénnyel. Erdő, kicsi de annál sűrűbb veszi körül. Este van. Rád esteledett, és lassan az esti zajok átveszik a nappaliak helyét.
- Nem ugrunk le? Együtt. - Úgy áll, hogy ha megfordulsz és meglátod, pont a hold előtt legyen. Fehér haja így belevészni látszik az égitestbe, vértelen ajkai pedig kicsinyke mosolyra görbülnek. Sápadt arca porcelánszerű, talán káprázat is lehetne, ha nem jelezne a feje felett egy kurzor, hogy ő bizony egy questadó njk. A szírt amelyen álltok, viszont túl magas ahhoz, hogy ne sebződj ha leesnél. Még itt a saoban is.... ki tudja mennyi életet vinne le és ki tudja mennyi maradna. Ez már nem védett övezet. És ha túl is élnéd, ki tudja mi van odalent?
A nő lazán áll előtted. Ő egy njk, nem is gondolná, hogy elutasíthatod. Egy ház, amit látsz, mellette kitaposott ösvénnyel. Erdő, kicsi de annál sűrűbb veszi körül. Este van. Rád esteledett, és lassan az esti zajok átveszik a nappaliak helyét.
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Várok. Kicsit tovább, mint ameddig eredetileg akartam, de várok. A nap már eltünt a horizonton, mire feleszmèltem. Most viszont már úgy gondoltam megvárom a visszaindulásommal míg feljön a hold, hogy többet lássak. Lehet nem ez a megfelelő hely, holnap újra próbálkozom, valahol máshol. Kíváncsi vagyok mennyi időmbe kerül majd megtalálnom, ès hogy megèri e ennnyi időt rászánnom. Hirtelen egy hangot hallok, èrtelmes szavakat formálni. Szemembe süt a hold, de nem elèg erős ahhoz, hogy elvakítson...ahhoz viszont igen, hogy a nő haja belevesszen, hiszen az szinte egyszínű a holddal. Mindezek mellett szèp is. A szavaknamk sikerült èrtelmes mondatokat formálnia, mire odafordultam ès megnèztem. Egy kicsit csöndben nèzem, meglátom a feje felett a jelet, hogy küldetèst adó NPC. Ettől függetlenül remènykedem benne, hogy megtudom beszèlni vele a balgaságot amit mondott.
-Szia. Nem hinnèm hogy jó ötlet, sok èletpontomba kerülne. Sokkal jobb kèrdès az, hogy mièrt szeretnèl leugrani. Van közöd küldetèshez , melyben azt a helyet kell keresni, ahol süt a nap de nem világít?
Remènykedem hogy igen, ès van a kettőnek köze egymáshoz. Leugrani nem fogok, túl veszèlyes lenne. Vagy talán mègis igazam lett volna, ès mèlyen a víz alatt lenne a pontos hely a küldetèshez? Az szomorú helyzet, mivel nem hinnèm, hogy az èletpontjaim bírnák. Mindenesetre megvárom először míg válaszol az NJK, ès utána elmèlkedem tovább.
-Szia. Nem hinnèm hogy jó ötlet, sok èletpontomba kerülne. Sokkal jobb kèrdès az, hogy mièrt szeretnèl leugrani. Van közöd küldetèshez , melyben azt a helyet kell keresni, ahol süt a nap de nem világít?
Remènykedem hogy igen, ès van a kettőnek köze egymáshoz. Leugrani nem fogok, túl veszèlyes lenne. Vagy talán mègis igazam lett volna, ès mèlyen a víz alatt lenne a pontos hely a küldetèshez? Az szomorú helyzet, mivel nem hinnèm, hogy az èletpontjaim bírnák. Mindenesetre megvárom először míg válaszol az NJK, ès utána elmèlkedem tovább.
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
Az njk eddigi halovány mosolya elfakult. Szemöldökélt összeráncolta. Valamit rosszul mondtál. Nem ezt várta. Félrebillentett fejjel, mereven bámulva egyenesen a szemeidbe szólal meg ismét. - Miért? - Ajkai megremegnek. Azt hitte, hogy ezért jöttél. Hogy ezért vagy itt, és most csalódott. Idegesen legyintett maga előtt egyik kezével. - Akkor mit akarsz csinálni? - Újabb mosolya már nem volt olyan lágy, mint annak előtte. Ez a mosoly már másról is árulkodott. Talán harag? Vagy egy terv szikrája egyesekkel és nullákkal megtöltött buksijában? Vagy hűen saját kasztjához, egy másik küldetésen törné a fejét? Esetleg neked, és csak neked akar jót? Mert itt vagy előtte?
- Ahol a nap süt, de nem világít. - Mindentudóan lépett feléd egyet, karját nyújtotta, hogy fogd meg. - Az nem ez a hely. - felkacagott és mintha a hold is vele kacagna, feljebb kúszott a sao egén, elfoglalva trónját.
Mögötted hallani lehet a vizet, ahogy a szírt széléhez csap, feltör a magasba aztán aláhull. Kint halálos zuhanás lenne. Ideális hely öngyilkos pároknak. De ez a sao!
A lány mögött, a vállai felett elnézve egy fénysugarat pillanthatsz meg. Ő nem veszi észre, de te nem tudod nem meglátni, annyira elüt a fekete tájtól.
Viszont a kis viskó, mely sötét maradt, a másik irányban van, ahogy az út is máshová vezet, mint a fényecske.
- Ahol a nap süt, de nem világít. - Mindentudóan lépett feléd egyet, karját nyújtotta, hogy fogd meg. - Az nem ez a hely. - felkacagott és mintha a hold is vele kacagna, feljebb kúszott a sao egén, elfoglalva trónját.
Mögötted hallani lehet a vizet, ahogy a szírt széléhez csap, feltör a magasba aztán aláhull. Kint halálos zuhanás lenne. Ideális hely öngyilkos pároknak. De ez a sao!
A lány mögött, a vállai felett elnézve egy fénysugarat pillanthatsz meg. Ő nem veszi észre, de te nem tudod nem meglátni, annyira elüt a fekete tájtól.
Viszont a kis viskó, mely sötét maradt, a másik irányban van, ahogy az út is máshová vezet, mint a fényecske.
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Figyelem, ahogy megváltozik arckifejezése. Valami rosszat mondtam volna? Nem sértettem meg semmivel, hiszen nem is mondtam szinte semmit, jóformán csak kérdeztem. Nem értem mi történt vele.
- Mint mondtam, a küldetés miatt jöttem, de szívesen félreteszem, ha te valami mást szeretnél, például beszélgetni. Ha más küldetésed lenne számomra, azt is nyugodtan jelezd.
Ideje összegeznem magamban a dolgokat, hátha rájövök valamire. Le akar ugrani, egyre biztosabb vagyok benne. Vinne magával engem is, nagy valószínűséggel. Viszont nem mondta, hogy nem tartozna ahhoz a küldetéshez, amit emlegettem neki. Azt mondja nem ez a hely az. Tehát -ha hihetek neki-, tévedtem...Kezdem összerakni a dolgokat. Honnan tudhatná, hogy nem ez a hely az, hogyha nem kapcsolódik a küldetéshez? Hisz elvileg egy NJK. Közben feltűnik a hátamögött egy fénysugár. Mi lehet az? Egy másik játékos? Vagy egy mob? A 4. szinten vagyok, elbírok vele, ha megtámad. Ha pedig egy másik ember, akkor majd közelebb jön. Én azonban most az előttem álló nővel foglalkozom. Nem kell sok idő, hogy eldöntsem mit csinálok. A kezembe veszem eszköztáromból a Hazatérés kristályt, hogy biztosítsam magam vészhelyzet esetére, a másik kezemmel pedig megfogom az ő kezét, amit felém nyújt, s megpróbálom megforgatni a tengelye körül úgy, hogy én is a másik oldalra kerüljek, ő pedig háttal legyen a szirtnek. Ha ez nem sikerül, egyszerűen megpróbálom megkerülni, majd megkérdezem, amiről úgy gondolom, tudni fogja.
-Akkor mondd meg kérlek, hol van az a hely? Ha nem vagy hajlandó elárulni, az is megfelel ha megmutatod... - mondom neki.
- Mint mondtam, a küldetés miatt jöttem, de szívesen félreteszem, ha te valami mást szeretnél, például beszélgetni. Ha más küldetésed lenne számomra, azt is nyugodtan jelezd.
Ideje összegeznem magamban a dolgokat, hátha rájövök valamire. Le akar ugrani, egyre biztosabb vagyok benne. Vinne magával engem is, nagy valószínűséggel. Viszont nem mondta, hogy nem tartozna ahhoz a küldetéshez, amit emlegettem neki. Azt mondja nem ez a hely az. Tehát -ha hihetek neki-, tévedtem...Kezdem összerakni a dolgokat. Honnan tudhatná, hogy nem ez a hely az, hogyha nem kapcsolódik a küldetéshez? Hisz elvileg egy NJK. Közben feltűnik a hátamögött egy fénysugár. Mi lehet az? Egy másik játékos? Vagy egy mob? A 4. szinten vagyok, elbírok vele, ha megtámad. Ha pedig egy másik ember, akkor majd közelebb jön. Én azonban most az előttem álló nővel foglalkozom. Nem kell sok idő, hogy eldöntsem mit csinálok. A kezembe veszem eszköztáromból a Hazatérés kristályt, hogy biztosítsam magam vészhelyzet esetére, a másik kezemmel pedig megfogom az ő kezét, amit felém nyújt, s megpróbálom megforgatni a tengelye körül úgy, hogy én is a másik oldalra kerüljek, ő pedig háttal legyen a szirtnek. Ha ez nem sikerül, egyszerűen megpróbálom megkerülni, majd megkérdezem, amiről úgy gondolom, tudni fogja.
-Akkor mondd meg kérlek, hol van az a hely? Ha nem vagy hajlandó elárulni, az is megfelel ha megmutatod... - mondom neki.
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
Megint elkomorodik. Szép arca borússá válik, vagy még inkább türelmetlenné? Ki tudja.
- Nem akarok csak úgy beszélgetni. Te igen? Miről beszélnél? - Fehér fogai kivillannak alig mosolya mögött. A hold sem állja már útját alakjának feltérképezéséhez. Hosszú haja hála a lágy esti szellőnek, a szírt felé lengedez. Arca hirtelen felderül, ahogy a keze felé nyúlsz. - Kedves kalandor vagy. - Rebegi lányos kedvességgel. Magához húz, átkarol. Közelről érezheted az átható illatot amit ont magából. Nem virág, vagy fa, inkább olyan, mintha egy nyári esős délutánon szívnád tele a tüdőd levegővel. A tenger illata. - Megmutatom. - Csilingelt a hangja, miközben óvón ölelt téged.
Nem ugrott le veled.
Sokkal inkább megharapott. Melegséget éreztél a nyakadnál, és még azt is, ahogyan bele vájja fogait, de többre már nem emlékezhetsz.
A következő ami a szemed elé tárul, hogy egy ágyban fekszel. Teljesen egyedül vagy. Tágas szoba hátsó felében van a fekvő alkalmatosság., amiben elférne még két, ha nem három Chariton egyszerre, rajtad kívül. A szoba tartalma össz-vissz az ágy jobb oldalán (neked) egy éjjeli szekrény. Veled szembe egy benga nagy ajtó. Olyan, amire azt mondaná az ember, hogy ősidőkből származó, ha nem is egyenesen az élet kezdetéből. amikor még oriások lakták e földet.
Illetve balról egy ruhás szekrény, az a nagyobb kétszárnyú fajta.
Sebződni nem sebződtél, de a szemüveged nem rajtad hanem a kis éjjeli szekrényen van X3
- Nem akarok csak úgy beszélgetni. Te igen? Miről beszélnél? - Fehér fogai kivillannak alig mosolya mögött. A hold sem állja már útját alakjának feltérképezéséhez. Hosszú haja hála a lágy esti szellőnek, a szírt felé lengedez. Arca hirtelen felderül, ahogy a keze felé nyúlsz. - Kedves kalandor vagy. - Rebegi lányos kedvességgel. Magához húz, átkarol. Közelről érezheted az átható illatot amit ont magából. Nem virág, vagy fa, inkább olyan, mintha egy nyári esős délutánon szívnád tele a tüdőd levegővel. A tenger illata. - Megmutatom. - Csilingelt a hangja, miközben óvón ölelt téged.
Nem ugrott le veled.
Sokkal inkább megharapott. Melegséget éreztél a nyakadnál, és még azt is, ahogyan bele vájja fogait, de többre már nem emlékezhetsz.
A következő ami a szemed elé tárul, hogy egy ágyban fekszel. Teljesen egyedül vagy. Tágas szoba hátsó felében van a fekvő alkalmatosság., amiben elférne még két, ha nem három Chariton egyszerre, rajtad kívül. A szoba tartalma össz-vissz az ágy jobb oldalán (neked) egy éjjeli szekrény. Veled szembe egy benga nagy ajtó. Olyan, amire azt mondaná az ember, hogy ősidőkből származó, ha nem is egyenesen az élet kezdetéből. amikor még oriások lakták e földet.
Illetve balról egy ruhás szekrény, az a nagyobb kétszárnyú fajta.
Sebződni nem sebződtél, de a szemüveged nem rajtad hanem a kis éjjeli szekrényen van X3
//nyo, mivel választottál, a "Lány a Hold mögül" szálat folytatod xP //
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Mintha megint problémája lenne a mondandómmal, azonban mikor végighallgat, újra megörül, ha jól látom főleg annak, hogy megpróbálom megfogni a kezét. Tervem nem sikerül. Helyette amint megfogtam a kezét megölelt. Jó illata van. Olyan mint amit otthon éreztem...a tenger mellett. Még mindig szokatlan, hogy lányok ölelgetnek, bár ez már legalább sokadik eset a játékban. Mindenesetre még mindig jó érzés...És válaszolt a kérdésemre is. Azt mondja megmutatja. Azt hittem leugrik majd velem a szikláról, de tévedtem. Helyette azt érzem, hogy hirtelen a nyakamhoz hajol. Szóra nyitnám a számat és lökném el magamtól, de már nincs erőm, minden elsötétül, én pedig elájulok. Már ha van ilyen a játékban...nem érkezek végiggondolni amit akarok...Feketeség.
Felkelek. Ijesztő, hogy csak úgy képes volt elaltatni a nő. Biztos NJK képesség, főleg hogy vagy nem kaptam sebzést tőle, vagy már visszatöltődtek az életpontjaim. Ez így nagyon veszélyes volt, bármi történhetett volna velem ameddig alszom. Mert szerintem az volt. Reflexből nyúlok a szemüvegemért az éjjeliszekrényhez, mint a szobámban szoktam. Meglepő módon ott találom mind az éjjeliszekrényt, mind a szemüvegemet. Valaki kedvesen levette rólam és lerakta...vagy az is lehet, hogy én nem emlékszem mi csináltam? Felveszem, majd körbenézek. Nagy a szoba, azonban kevés a bútor. Az éjjeliszekrényen kívül egyedül egy kétajtós ruhásszekrény van a szobában. Mennyi ideje lehetek itt? Mi történt ameddig nem voltam ébren? Ki szeretném deríteni. A nő azt mondta, megmutatja a helyet, ahová a küldetésem szerint mennem kellene. Vagy már idehozott és eltűnt, vagy itt kell lennie valahol. Most azonban eljött a cselekvés ideje. Felkelek az ágyból, és kinyitom a ruhásszekrényt. Ha találok benne valami érdekeset, magamhoz veszem. Ezután az ajtó felé indulok, reménykedve abban, hogy nyitva lesz. Ha sikerül kinyitnom, óvatosan kisétálok rajta.
Felkelek. Ijesztő, hogy csak úgy képes volt elaltatni a nő. Biztos NJK képesség, főleg hogy vagy nem kaptam sebzést tőle, vagy már visszatöltődtek az életpontjaim. Ez így nagyon veszélyes volt, bármi történhetett volna velem ameddig alszom. Mert szerintem az volt. Reflexből nyúlok a szemüvegemért az éjjeliszekrényhez, mint a szobámban szoktam. Meglepő módon ott találom mind az éjjeliszekrényt, mind a szemüvegemet. Valaki kedvesen levette rólam és lerakta...vagy az is lehet, hogy én nem emlékszem mi csináltam? Felveszem, majd körbenézek. Nagy a szoba, azonban kevés a bútor. Az éjjeliszekrényen kívül egyedül egy kétajtós ruhásszekrény van a szobában. Mennyi ideje lehetek itt? Mi történt ameddig nem voltam ébren? Ki szeretném deríteni. A nő azt mondta, megmutatja a helyet, ahová a küldetésem szerint mennem kellene. Vagy már idehozott és eltűnt, vagy itt kell lennie valahol. Most azonban eljött a cselekvés ideje. Felkelek az ágyból, és kinyitom a ruhásszekrényt. Ha találok benne valami érdekeset, magamhoz veszem. Ezután az ajtó felé indulok, reménykedve abban, hogy nyitva lesz. Ha sikerül kinyitnom, óvatosan kisétálok rajta.
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
Kinyitod a szekrényajtót. Semmi. Azaz, hogy de, ruhák. Két, vagy három darab, teljesen egyszerű női egyberuha. Hmmm
Aztán lenyomod a kilincset. Teljesen könnyedén megy. Minden fennakadás nélkül lépsz ki a folyosóra.
Te a fölső szinten vagy, mögötte az a szoba, amiből kijöttél, melletted még kettő jobbra, előre a középkori szobor felé, pedig szembe még három, pont szimetrikusan a te oldalad felőliekkel.
//Nos, mit csinálsz?//
Aztán lenyomod a kilincset. Teljesen könnyedén megy. Minden fennakadás nélkül lépsz ki a folyosóra.
- Ide:
Te a fölső szinten vagy, mögötte az a szoba, amiből kijöttél, melletted még kettő jobbra, előre a középkori szobor felé, pedig szembe még három, pont szimetrikusan a te oldalad felőliekkel.
//Nos, mit csinálsz?//
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Átnézem a szekrényt...semmi említésre méltó. Azaz ruhák. Női ruhák. Lehet azé aki ide hozott? Elrablásnak nem nevezném, mivel nagy valószínűséggel kitudok jutni innen. Sőt, mondhatni segített, ha tényleg a küldetésem helyére hozott. Végül is én kértem, hogy mutassa meg a küldetésem helyét. Kimegyek a folyosóra, hisz a szobában már semmit nem tudok csinálni. Kint lépcsőt látok és ajtókat. Olyan stílusban, mintha egy kastélyban lennék. A menüm is jelez, hogy nem jártam itt, és elém dobja a térképet. Tartalma megfelel annak, amit látok. Majdnem velem szembe valamilyen növény van felfutva a falra. Vagy csak díszítő elem, vagy nagyon rég nem jártak már itt és azért nőtte be a gaz. Lehet ez nem helyes feltételezés, mivel nem tudom, itt hogy működik a növények növekedése. Nem igazán szeretnék most több időt rászánni a terepszemlére, amit fontosnak gondolok, azt már észrevettem: az ajtókat és a lépcsőt. Tartom magam a jó öreg RPG-k szokásáshoz és szépen sorban fogom felderíteni a termeket. Megnézem a tőlem jobbra esőket, aztán haladok a szembelévőkre is, hacsak nem találok valami érdekeset vagy lootolni valót. Ha nem tudok bejutni, vagy nem találok semmit, akkor lemegyek a lépcsőn és megnézem ott mi vár rám.
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
Tehát megnézed a tőled jobbra levőket, majd a többi ?
Elmondom mit tapasztalsz az ajtócskád melletti ajtónál.
Azt hogy zárva! : O
Hiába is rángatnád, nincs kinyitva, nem tudsz bemenni, még ha lenne súlyemelésed, dehát nincs....
Az a melletti ajtót pedig ahogy kinyitod, lent valami felmordul... a szobában leesik a csillár, apró darabokra törik és nem pixeleződik el. Úgy marad megrongálva, hagyatékául annak, hogy itt jártál.
A szobában van egy kis asztal, meg gyertya ami nem ég, talán akkor fújhatta el a keletkezett szellő, amikor leesett a csillár. A éles üvegdarabok mindenütt szétszórva a földön az asztalon hevernek. A szoba jobb oldalán mély repedést láthatsz, illetve veled szemben egy tejüvegszerű, poros ablak mered feléd. A szoba karmazsinvörösben pompázik hála a függönyök vöröses sárgás színinek, meg az ugyanolyan színben pompázó szőnyegeknek.
Halk, ütemes morgás veszi át a helyét az eddigi síri csöndnek.
Elmondom mit tapasztalsz az ajtócskád melletti ajtónál.
Azt hogy zárva! : O
Hiába is rángatnád, nincs kinyitva, nem tudsz bemenni, még ha lenne súlyemelésed, dehát nincs....
Az a melletti ajtót pedig ahogy kinyitod, lent valami felmordul... a szobában leesik a csillár, apró darabokra törik és nem pixeleződik el. Úgy marad megrongálva, hagyatékául annak, hogy itt jártál.
A szobában van egy kis asztal, meg gyertya ami nem ég, talán akkor fújhatta el a keletkezett szellő, amikor leesett a csillár. A éles üvegdarabok mindenütt szétszórva a földön az asztalon hevernek. A szoba jobb oldalán mély repedést láthatsz, illetve veled szemben egy tejüvegszerű, poros ablak mered feléd. A szoba karmazsinvörösben pompázik hála a függönyök vöröses sárgás színinek, meg az ugyanolyan színben pompázó szőnyegeknek.
Halk, ütemes morgás veszi át a helyét az eddigi síri csöndnek.
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Az első ajtó zárva. Lehet valahol a közelben találhatok hozzá kulcsot? Sejtésem szerint azzal tudnám csak kinyitni. Ám mivel eddig nem találtam, jobb híján ott hagyom, és megyek a következőhöz. Megpróbálom kinyitni. Ezt már sikerül, azonban ahogy kinyitom, valami morogni kezd. Lehet egy kapcsolót aktiváltam ezzel? Vagy csak szimplán az ajtó szorul? Túl sok kérdés. A mordulás után lezuhan a csillár. Hirtelen ért, meg is ijedtem picit. De érdekes...miért nem pixeleződik el úgy, mint az összes többi tárgy ami összetörik? Maga a szoba -a függönyök miatt- vörösben úszik. Tehát besüt a nap kintről. Átaludtam az éjszakát. Mély repedés jobb oldalt. Szóval ez egy romos kastély lenne? Tovább nézelődöm. Ott egy poros ablak. Letörlöm róla a port, majd közelről, arcomat nekinyomva átnézek rajta. Mindezt nem túl nagy reményekkel teszem: ha jól látom nem sima, hanem matt üveg...vagy hogy hívják ezeket. A lényeg, hogy nehéz átlátni rajtuk. Ezután megvizsgálom a csillárt is, hátha rájövök miért nem hullott még pixeljeire. Hirtelen azonban hangokat kezdek el hallani. Mintha ritmusosan csinálná. Meg kell találnom a forrását. Kicsit megállok, visszatartom a lélegzetem, hogy jobban halljak. Ha sikerül megállapítani az irányt, ahonnan jön, és persze van rálehetőségem, elindulok az irányába. Hátha találok egy élőlényt...bár a morgás nem biztos hogy túl sok jót jelent annak irányába, hogy milyen élőlény lesz az...
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
Az ablaknál lassan de biztosan egy kéz sziluettjét vélheted felfedezni, ami nekinyomódik az üvegnek. A kéz nem tágít, ott marad, és mintha nem is lenne semmi, amihez hozzátartozna. Csak egy elmosódó kéz, egy halvánnyá derengő alkarral, és ennyi. Mást nem látsz.
Megfordulva az ablaküvegre fordítod figyelmed. Azonban sajnálatodra ez nem hoz megoldást. Csak egy "hétköznapi" üveg, ami ott marad, minta nem is venne tudomást arról, hogy nem a kinti világ része.
A morgás nem múlik el, ütemesen hallatszik be a szobába lentről. Elindulsz, hogy megtudd mi okozza. Kiérve hangosabbá válik, hiszen nincsen már körülötted a szobácska falai, amik elnyomnák a hangokat.
Odaérsz a lefelé vezető lépcsőhöz...
Mögötted pislákoló fáklya mellett hosszan elnyúló árnyék tartozik a páncélhoz.
Lefelé lépdelsz, a hang, mintha valaminek az egyenletes ütögetéséből áradna.
Lent azonban elterül mindenfelé. Nem tudod beazonosítani, hogy honnan jöhet.
Egyre sötétebb van. Csak a fenti fáklya fénye ad némi útmutatást a lentiekhez. Kétfelé ágazó folyosó. A nagy lépcső alatt pedig egy vagy két ajtó.
Ha tovább mész, a hang egyre elviselhetetlenebb erőt üt meg. Végül ellep a sötétség, és csak vaktában bolyonghatsz a zaj fülsiketítő világában.
Már ha nem fordulsz vissza....
Megfordulva az ablaküvegre fordítod figyelmed. Azonban sajnálatodra ez nem hoz megoldást. Csak egy "hétköznapi" üveg, ami ott marad, minta nem is venne tudomást arról, hogy nem a kinti világ része.
A morgás nem múlik el, ütemesen hallatszik be a szobába lentről. Elindulsz, hogy megtudd mi okozza. Kiérve hangosabbá válik, hiszen nincsen már körülötted a szobácska falai, amik elnyomnák a hangokat.
Odaérsz a lefelé vezető lépcsőhöz...
Mögötted pislákoló fáklya mellett hosszan elnyúló árnyék tartozik a páncélhoz.
Lefelé lépdelsz, a hang, mintha valaminek az egyenletes ütögetéséből áradna.
Lent azonban elterül mindenfelé. Nem tudod beazonosítani, hogy honnan jöhet.
Egyre sötétebb van. Csak a fenti fáklya fénye ad némi útmutatást a lentiekhez. Kétfelé ágazó folyosó. A nagy lépcső alatt pedig egy vagy két ajtó.
Ha tovább mész, a hang egyre elviselhetetlenebb erőt üt meg. Végül ellep a sötétség, és csak vaktában bolyonghatsz a zaj fülsiketítő világában.
Már ha nem fordulsz vissza....
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
A szobában látott dolgokra a gondolataimat se pazarlom már. Egyedül volt az a kéz volt érdekes, de mivel nem tudok mit kezdeni vele, kénytelen vagyok ott hagyni. Kimegyek a szobából. A szobafelderítős akcióim eddig nem igazán váltak be. Más nyomom pedig sajnos nincs...csak ez a zaj. Most, hogy kijöttem a szobából, jobban hallom. Soha nem voltam jó ebben...megállok és koncentrálok egy picit. Lentről jön. Elindulok lefelé. Közben egyre jobban hallom ezt a...ritmusos ütögetést? Mintha egy falat ütnének, vagy valami hasonló. Legalábbis én így ítélem meg. Kíváncsi vagyok mi ez valójában. Remélem találkozom valami élőlénnyel. Persze barátságos fajtával, nem mobbal vagy hasonlóval. A kastély újra próbál elcsábítani a hanghoz vezető úttól. Nem hallgatok rá. Tovább megyek előre, ahogy csak tudom, követem a zaj forrását. Vagyis mennék. Vagy én nem látok jól, vagy itt tényleg túl sötét van ahhoz, hogy tovább haladjak. Nincs nálam semmi amivel fényt tudnék varázsolni, így pedig nem tudok továbbjutni. Azonban...a falak, még korábban, fáklyákkal voltak kivilágítva. Visszafordulok egyért. Ha sikerül levennem, és bevilágítanom vele a helyet, akkor tovább megyek a hang irányába, ha nem, akkor pedig vaktában és sötétben próbálom a fal mellett kitapogatva megtalálni a helyes utat előre.
||Elnézést a NAGYON hosszú késésért. Félreértés ne essék, érdekel a mese, és szeretném végigjátszani.||
||Elnézést a NAGYON hosszú késésért. Félreértés ne essék, érdekel a mese, és szeretném végigjátszani.||
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
Úgy döntesz, hogy visszatérsz eredeti helyedre, és elviszel onnan egy fáklyát. Nos. El kell szomorítsalak. A kezdeti helyzettől eltérően egy, azaz egy fáklya maradt meggyújtva. Az, amelyik a szobor mellett, egy bemélyedésben van. Úgy látszik, az ablakot kicsapó szélroham, ami a legutóbbi szobában volt, nem tudta eloltani. Persze a fura kéz sehol.
Ha úgy döntesz, hogy lemész, akkor, a fáklya segítségével ~ egyszerre csak kis területet bevilágítva ~ lent választhatsz ugyanúgy. A lépcső mögött van két ajtó, egy balról, egy jobbról, illetve két folyosó két oldalt elölre haladva. A vörös bársonyszőnyeg itt is veled "tart". A folyosók felé, pedig hiába meresztgeted a szemed, egyelőre nem látsz semmi konkrétat.
Ha úgy döntesz, hogy bemész újfent a szobába, megnézni az ablak esetét, (vagy csak becsukni), akkor láthatod, hogy a fény, ami eddig nappali világba borította a szobát, nem is természetes. Vakítóan fehér folt valahol a távolban, a "táj" pedig inkább szürkés köd, meg talán kövek, mintsem erdő vagy víz, amire számítanál.
//Írd le merre mész. Még van egy rakás szoba, illetve két folyosó lehetőséged, és köszi a visszajelzést. //
Ha úgy döntesz, hogy lemész, akkor, a fáklya segítségével ~ egyszerre csak kis területet bevilágítva ~ lent választhatsz ugyanúgy. A lépcső mögött van két ajtó, egy balról, egy jobbról, illetve két folyosó két oldalt elölre haladva. A vörös bársonyszőnyeg itt is veled "tart". A folyosók felé, pedig hiába meresztgeted a szemed, egyelőre nem látsz semmi konkrétat.
Ha úgy döntesz, hogy bemész újfent a szobába, megnézni az ablak esetét, (vagy csak becsukni), akkor láthatod, hogy a fény, ami eddig nappali világba borította a szobát, nem is természetes. Vakítóan fehér folt valahol a távolban, a "táj" pedig inkább szürkés köd, meg talán kövek, mintsem erdő vagy víz, amire számítanál.
//Írd le merre mész. Még van egy rakás szoba, illetve két folyosó lehetőséged, és köszi a visszajelzést. //
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Szép ötlet volt az, hogy majd válogatok a fáklyákból, de sajnos meg kell maradnia ötlet szintjén. Ahogy visszafelé haladtam, mindössze egy fáklyát találtam égve, a többi elaludt. Mitől? Nem tudom. Lehet be "triggereltem" valami eseményt. Elvégre ez egy küldetés. Tehát kiveszem a szobor melletti fáklyát ami még mindig ég. Fura, hogy ez nem aludt ki. Lehet meg kellett volna húznom, mint a filmekben, és azzal titkos ajtót nyitok ki? Nem hiszem, meg akkor már úgyis lekéstem. Helyette inkább felhasználom a fényét, hogy tovább haladjak. A fény segít, hogy ahol az előbb még vaksötét volt, ott most jobban eligazodjak. És így, hogy eljutottam egy helyre, még több lehetőséggel szembesülök. Ekkor eszembe jut valami. Valami, ami fura, hogy eddig fel sem merült bennem. Hátha van itt valaki rajtam kívül is. Elkiáltom magam, olyan hangosan, ahogy csak bírom:
- Van itt valaki?
Ha ordibálásom sikerrel jár, s valahonnan választ kapok, elindulok az irányába. Persze ha nem valami gyilkos fenyegetés az. Ha nem, akkor maradok az eredeti tervemnél, s ügyet sem vetve a felfedezhető szobákra, megpróbálok arra koncentrálni honnan jön az ütemes hang, és azt a folyosót választani, ahonnan jobban hallom. Próbálkozhatnék a látásomra támaszkodni, de azzal nem sokra mennék: a fáklya fénye túl kevés ahhoz, hogy az orromnál tovább lássak a folyosókon.
- Van itt valaki?
Ha ordibálásom sikerrel jár, s valahonnan választ kapok, elindulok az irányába. Persze ha nem valami gyilkos fenyegetés az. Ha nem, akkor maradok az eredeti tervemnél, s ügyet sem vetve a felfedezhető szobákra, megpróbálok arra koncentrálni honnan jön az ütemes hang, és azt a folyosót választani, ahonnan jobban hallom. Próbálkozhatnék a látásomra támaszkodni, de azzal nem sokra mennék: a fáklya fénye túl kevés ahhoz, hogy az orromnál tovább lássak a folyosókon.
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
A szavaidra a dobolás elhallgat, de csak egy pillanatra. Az egész hely bántóan csöndes lesz, majd nem is olyan soká újra kezdődik a dobolás.
Leérve magad előtt a Bejárati ajtót pillantod meg. *Most már látod a fáklyával* Mögötted ezen a szinten van még két ajtó, feltehetően szoba, de ki tudja, nem arra mész. Balra indulsz, mert bár mintha mindenhonnan jönne a hang, erről egy kicsivel erősebb... mész mész. Egy-két-három szobát hagysz el magad mellett jobbról, és egy-két szobát balról, mire újabb kanyar következik. Áthaladsz egy ajtaját vesztett kétszárnyú folyosón, teli ablakokkal, üvegtörmelékkel, a hang azonban nem halkul és nem is hangosodik fel..... ha áthaladtál a folyosón, szinte ugyanaz a látvány tárul eléd, mint előtte... jobbról három, balról két ajtó és kanyar balra a folyosóhoz....
Fényviszonyok (sárga fénnyel)
Leérve magad előtt a Bejárati ajtót pillantod meg. *Most már látod a fáklyával* Mögötted ezen a szinten van még két ajtó, feltehetően szoba, de ki tudja, nem arra mész. Balra indulsz, mert bár mintha mindenhonnan jönne a hang, erről egy kicsivel erősebb... mész mész. Egy-két-három szobát hagysz el magad mellett jobbról, és egy-két szobát balról, mire újabb kanyar következik. Áthaladsz egy ajtaját vesztett kétszárnyú folyosón, teli ablakokkal, üvegtörmelékkel, a hang azonban nem halkul és nem is hangosodik fel..... ha áthaladtál a folyosón, szinte ugyanaz a látvány tárul eléd, mint előtte... jobbról három, balról két ajtó és kanyar balra a folyosóhoz....
Fényviszonyok (sárga fénnyel)
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Chariton
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [küldetés] Megismerni
Brrrrrr. Kiráz a hideg. Jobb volt ez inkább a dobolással, azt már megszoktam. A csönd valamiért zavart. Pedig máskor szeretem a csöndet. Érdekes, biztos a hely teszi, és hogy egyedül vagyok. Továbbindulok...és még tovább...és még tovább...De mintha ugyanaz ismétlődne. Lehet körbe körbe járok? Igazából arról se tudok nyilatkozni, milyen a tájékozóképességem ilyen helyzetekben, hisz eddig nem volt alkalmam letesztelni úgymond. Két kör után meggyőződöm abban, hogy körbe körbe járok. Inkább visszamegyek oda, ahonnan jöttem, ha jól emlékszem ott volt egy nagyobb ajtó. Közben eszembe villan, hogy mi lesz akkor a zajjal amit megpróbáltam követni, de elég végiggondolni, hogy belássam: nem tudom követni. Ahonnan a fülem szerint leghangosabb volt,, ott csak körbe-körbe tudok járni. Közben irritál az is, hogy nem találkoztam senkivel. Szeretném tudni mi lenne itt a célom. Lehet csak annyi, hogy kitaláljak innen és már kapom is a felugró üzenetet a sikeres küldetésről? Valamiért azt érzem, hogy nem ilyen egyszerű. A lány is sokkal titokzatosabban mesélt, és úgy gondolom ő áll a történtek hátamögött. Gondolkodással nem jutok jelenleg előrébb, ám nem is kell ezzel beérnem, eljutok oda, ahonnan indultam. Az ajtó se ment sehova, kinyitom és óvatosan, de kíváncsian lépek át rajta. Remélem érdekeset találok a másik oldalán.
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
A bejárati nagy ajtót nem tudod kinyitni, hiába is dörömbölsz... viszont ahogy haladsz visszafele a lépcső irányába hirtelen szél támad és téged magadat is visz előre. Egy nyitott ajtó mellett haladsz el, és olyan érzésed van, mintha valaki a közelben lenne, mintha egy pillanatra érezted is volna a közelségét mikor elmentél az ajtó mellett.... aztán a szél elállt. Újdonság, hogy egy vörös fénylabda, egy icipici fénypontocska indul el a másik irányba, mint amerről mentél... és befordul a sarkon, aztán ha követed, egy ajtónál áll meg.
Bent a fáklyád fénye világít meg egy feltehetően npc lányt. Hiszen nincs indikátora. Nagy vörös szemei nem rád, hanem az égre merednek... mintha halott lenne....
Bent a fáklyád fénye világít meg egy feltehetően npc lányt. Hiszen nincs indikátora. Nagy vörös szemei nem rád, hanem az égre merednek... mintha halott lenne....
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Lépnék. Ha kitudnám nyitni. Viszont mivel nem tudtam, ezért maradt a dörömbölés, hátha van valaki a másik oldalon. Sajnos ez sem járt sikerrel, csak a visszhangját hallom a "kopogásomnak". Elindulok a lépcső irányába, mivel egyszerűen nincs jobb ötletem. Szélfuvallatot érzek, belekap a ruhámba. Engedem neki, hogy magával vigyen. Nem tudom miért, de követem, s azt érzem, ha akarnék se tudnék ellenálni neki. Elhaladok egy ajtó mellett, amikor megcsap egy fura érzés. Van itt valaki. Nem tudom honnan, de érzem. Nem látom. Nem hallom. Mégis, tudom, hogy van itt valaki. A szél eláll, s alkalmam támad rendesen körülnézni. Egy piros kis fénypont Kelti fel a figyelmemet. Eddig nem volt itt, s mintha nem is tartozna semmilyen látható fényforráshoz. Persze nehéz is lenne neki, hiszen a fáklyámon kívül nincs is itt más. Nem sokáig áll egyhelyben, elindul valamerre. Nem tudom merre, azt sem tudom én hol járok,vagy merre kellene indulnom, hogy visszaérjek a kiindulási pontomra. Ha nagy gond van használom a hazatérés kristályt. Letesztelni sajnos nem tudom, így marad a bizalom. Ebből felindulva kezdem követni a piros fénypontot. Egy ajtóig vezet. Benyitok, s most nem tapasztalok ellenálást. Felemelem a fáklyámat, hogy jobban lássak a szobában. Egy lányt látok magam előtt. Nincs indikátora, gondolom NPC. Nem reagál semmit a jelenlétemre, nyitott szemei az ég felé merednek. Halott lenne? Nem tudhatom ameddig meg nem nézem. Előbb csak megszólítom:
- Jól vagy? - ha nem reagál, akkor közelebb megyek és megpróbálom felrázni...hátha csak paralízis, vagy bármi hasonló.
|| Ment Alexnek és Ryuunak is pm. ||
- Jól vagy? - ha nem reagál, akkor közelebb megyek és megpróbálom felrázni...hátha csak paralízis, vagy bármi hasonló.
|| Ment Alexnek és Ryuunak is pm. ||
Chariton- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 185
Join date : 2016. Jan. 18.
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: Jumpy Vigor
Re: [küldetés] Megismerni
A küldetésnek ezennel vége. Kijutottál.
(10)
Alap jutalmak
Chariton: 80 exp, 90 arany
Ércek és növények
Chariton:
Érclátás: Tier 1, 27 -> 47
4 Bronzérc 3 Munkálatlan Bőr 4 Sida Kő 3 Halvány Rubin 6 Vasérc
Receptek
Chariton:
2db Tier 1 Páncélkészítés Recept
Céhek: Céhbankba - 45 arany.
40 exp szétosztva:
Chariton (10) - 8
Ritsu (20) - 8
Kiwi (22) - 8
Saya (28) - 8
Shukaku (50) - 8
(10)
Alap jutalmak
Chariton: 80 exp, 90 arany
Ércek és növények
Chariton:
Érclátás: Tier 1, 27 -> 47
4 Bronzérc 3 Munkálatlan Bőr 4 Sida Kő 3 Halvány Rubin 6 Vasérc
Receptek
Chariton:
2db Tier 1 Páncélkészítés Recept
Céhek: Céhbankba - 45 arany.
40 exp szétosztva:
Chariton (10) - 8
Ritsu (20) - 8
Kiwi (22) - 8
Saya (28) - 8
Shukaku (50) - 8
_________________
- Épp neked mesélek? - Akkor ezt olvasd el! xP:
- A meséim egy gamer szóhasználattal élve, Open World típusú játékot próbálnak szimulálni. Ez annyit jelent, hogy bármi, de tényleg bármi amit megemlítek fontossággal bír(hat). Mégpedig onnantól bír, hogy te, aki játszol benne, fontossá teszed. Tehát könnyű példával élve, mindig több út lehetséges, és mindegyik visz valahová. Persze mindig lesznek észrevehetőbbek és kevésbé észrevehetők, amin járhatsz. Te rajtad múlik melyiket választod.
Ismizárásért püben zargassatok ^^
Kuradeel- Mesélő
- Hozzászólások száma : 441
Join date : 2014. Apr. 20.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: Knights of Blood
Re: [küldetés] Megismerni
Chariton: Használt Cipő Recept, Vastalpú Bakancs Recept
Cardinal- Moderátor
- Hozzászólások száma : 3348
Join date : 2012. Dec. 16.
Karakterlap
Szint: ?
Indikátor: Zöld
Céh: -
Similar topics
» [Küldetés] Megismerni
» [Küldetés] Megismerni.
» [Yachi] Megismerni
» [Noxy] Megismerni
» [Nezumi] Megismerni
» [Küldetés] Megismerni.
» [Yachi] Megismerni
» [Noxy] Megismerni
» [Nezumi] Megismerni
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.