[Küldetés] Cirkuszi hajcihő
+3
Allen Dante
Haruyuki Kazuto
Rosalia
7 posters
3 / 4 oldal
3 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
The member 'Incubus' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
A nagy farkast olyannyira sikeresen a földhöz csapkodtan, hogy utána az eltervezett három vágással meg is öltem. A kis farkasokat kettő a nagy farkas három vágással lehet ártalmatlanítani. Jutottam ere a következtetésre. Amimt a nagy is maghalt egy idős nénike bukkant fel az elpixelesedés közepette. Nathalia felsikkant és már ment is ölelkezni meg hasonló. Biztos valami rokona lehet. Valószínűleg ő a nagymamája akihez indultunk. Ekkor a már hátrébb vonult kis farkas rá vetette magát és Nathalia-t meg is sebezte. Sajnálatos módon se én se Dante nem tudtuk megvédeni. Ezek után egy már ősenbernek nevezhező ember bukkant fel PIROS indikátorral és két további kis farkassal. Figyelmetlenségemnek köszönhetően a még az újabb ellenfelek előtt megjelent kis farkas megtámadott és a combomba mélyesztette a fogait. Nem volt időm arra figyelni, hogy mit magyaráz az ősember. Jobban izgatott a combomat harapdáló kis farkas. Így hát ismét egy gonosz mosolyt kanyarintok arcocskámra és a biztonság kedvéért három vágást intézek a combomat rágcsáló farkasra.
// Életpont: 17 //
// Páncélzat: 0 //
_________________
Próbálkozás, kudarc, próbálkozás, kudarc... az egyetlen igazi kudarc, ha többé nem próbálkozol.
- Képességek:
Színeim:Dimgray(Szövegszín), Crema(Beszédszín), Cyan(Gondolatok), Red(Vámpír)
Thunder- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 489
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Dante kivégezte a már megsebzett farkast és Incubus is sikeresen pixeljeire szaggatta a támadó farkast. Ám eddigre elérnek benneteket az újabb vadorzók. Egyik Dantéra, másik Incubusra támad és könyörtelenül harapdálni kezdenek benneteket, így 3 életpontot veszítetek mindketten. Amíg Natalia hátatok mögé menekíti a nagyiját, addig lehetőségetek nyílik visszatámadni, ám még ha sikerül is legyűrnötök őket, a következő körre meglepetésben részesülhettek a piros indikátoros "jóvoltából". De előbb lássuk, mire juttok a farkasokkal. /Ha sikerül az első két kockával találatot dobnotok, akkor a 3. cselekvéseteket már nem használhatjátok mozgásra, mert a lábatokat nem tudjátok mozdítani. Következő körben megmagyarázom, hogy miért, de előbb dobjatok mindketten 3 kockával, hogy eltaláljátok-e a kis farkasaitokat!/
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
akkor lássuk mi lesz ebből
_________________
Próbálkozás, kudarc, próbálkozás, kudarc... az egyetlen igazi kudarc, ha többé nem próbálkozol.
- Képességek:
Színeim:Dimgray(Szövegszín), Crema(Beszédszín), Cyan(Gondolatok), Red(Vámpír)
Thunder- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 489
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
The member 'Incubus' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Az újabb farkast ami a combomat kezdte rágcsálni sikeresen ártalmatlanítotam, bár a harmadik vágással csak az aláhulló pixeleket csapkodtam. Nathalia és a nagyika eközben a hátunk mögé kerültek. Sokat nem tudtam cselekedni mevel az ősemberrel érkező farkasok Dante-re és rám vetették magukat. Ez a farkas ismételten combon harapott bár most a másik lábamat kezdte meg. Egyre több és több életpontomtól szabadítanak meg a farkasok. Ez nem tetszik nekem. Mellékesen még az ismerelen is ott van akiről nem tudok semmit. Ráadásul mintha a képességét aktiválná és ezért nem avatkozott még be.Jobb lesz előbb ettől a kis farkaskomától megszabadulmi így hát az előzőhöz hasonlóan ejtek rajta három mély vágást. Ha ez is mghalt mint az előző akkor a saját magam álltal kifejlesztett védelmi pozíciómat magamra öntöm.
// Életpont: 14 //
// Pánélzat: 0 //
_________________
Próbálkozás, kudarc, próbálkozás, kudarc... az egyetlen igazi kudarc, ha többé nem próbálkozol.
- Képességek:
Színeim:Dimgray(Szövegszín), Crema(Beszédszín), Cyan(Gondolatok), Red(Vámpír)
Thunder- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 489
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Lássuk mit dob ma itt a kocka
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
The member 'Allen Dante' has done the following action : Kockadobás
'6-os dobókocka' :
'6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Nem telik el sok idő, mióta a ránk támadt farkasokat sikeresen pixeleire bontjuk, már is jön a következő roham. Semelyikünket sem kímélik, ismét mindketten kapunk egy-egy újabb játszótársak, akik egyből a húsra mennek. Amelyik Incubus-ra támad, egyenest a lábát kapja meg, ami pedig engem illet, hát mondjuk, hogy eléggé szerencsétlen helyre kapom a harapást. Ugyan is a vállamba mélyíti fogait, bár szerencsére nem abba, amiben a kardomat tartom, így bele tudom szúrni pengémet, ezzel leszedve magamról, majd egy újabbat vágok beléje. Közben eszembe jut, hogy nem csak ezekkel a farkasokkal kell, megküzdjünk, hanem még ott van a piros indikátoros játékos is. Mivel még mindig koncentrál, és nem tudni, hogy mibe is akar belekezdeni. De minden kellemetlenségnek ellenére Nathalia-nak és a nagymamájának sikerül a hátunk mögé húzódnia.
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Ismét könnyedén pixeljeire tudjátok szaggatni a farkasokat, de nincs alkalmatok örülni sikereiteknek. Kitartó fáradozásaitok ellenére nincs menekvés a piros indikátoros elől. Ha lenne izzadság ebben a világban, már bizonyára gyöngyözne a homlokotok, így is lihegtek már a kimerültségtől, ám utolsó talpon maradt ellenfeletek megadja nektek a kényszerpihenőt. Lábatok ugyanis földbe gyökerezik... szó szerint. Az utóbbi két kört arra használta az öreg, hogy összpontosítson és a földben rejlő növények gyökérzetét mozgósítsa, hogy azokkal elkapva benneteket mozgásképtelenné tegye minden végtagotokat. Először bokáitokra, majd minél jobban vergődtök, úgy csuklóitokra is vastag gyökerek fonódnak, és a háttérben Nataliának és a nagymamájának sincs menekvés.
- Mit tettetek a farkasaimmal átkozottak!? Megöltétek mind! MIND! - cammog oda az öreg hozzátok, szemei tüzet hányva villannak rátok, és csillapíthatatlan haraggal sujt le hol egyikőtökre, hol a másikra botjával, 5-5 HP-t sebezve rajtatok körönként.
A következő módon szabadulhattok ki: Minden kör elején dobjatok hármat halál/korona kockával. Ha a három dobásból kettő korona lesz, akkor elegendő erőt tudtok még így fáradtan is mozgósítani ahhoz, hogy kardot tartó karotokkal suhintsatok és kivágjátok magatokat a gyökerekből. Ha egyikőtök hamarabb kiszabadul, mint a másik, akkor a maradék egy cselekvését illetőleg dönthet: egyszer támadja az ellenfelet, vagy kiszabadítja társát is, levágva róla a gyökereket. Az öreg minden körben mindkettőtökön 5 HP-t fog sebezni, addig, amíg le nem győzitek. A célszám esetében 4, amelyet meg kell dobnotok 6-os kocka+fegyverkezelés pontértéketekkel. Tehát legelőször dobjatok 3x halál/korona kockával és 1x 6-os kockával, majd írjátok meg a postotokat. Sorrendet illetőleg egyezzetek meg egymás között PM-ben vagy chaten. 250 szavas limit nincs! Ha valami nem tiszta, írjatok PM-et.
- Mit tettetek a farkasaimmal átkozottak!? Megöltétek mind! MIND! - cammog oda az öreg hozzátok, szemei tüzet hányva villannak rátok, és csillapíthatatlan haraggal sujt le hol egyikőtökre, hol a másikra botjával, 5-5 HP-t sebezve rajtatok körönként.
A következő módon szabadulhattok ki: Minden kör elején dobjatok hármat halál/korona kockával. Ha a három dobásból kettő korona lesz, akkor elegendő erőt tudtok még így fáradtan is mozgósítani ahhoz, hogy kardot tartó karotokkal suhintsatok és kivágjátok magatokat a gyökerekből. Ha egyikőtök hamarabb kiszabadul, mint a másik, akkor a maradék egy cselekvését illetőleg dönthet: egyszer támadja az ellenfelet, vagy kiszabadítja társát is, levágva róla a gyökereket. Az öreg minden körben mindkettőtökön 5 HP-t fog sebezni, addig, amíg le nem győzitek. A célszám esetében 4, amelyet meg kell dobnotok 6-os kocka+fegyverkezelés pontértéketekkel. Tehát legelőször dobjatok 3x halál/korona kockával és 1x 6-os kockával, majd írjátok meg a postotokat. Sorrendet illetőleg egyezzetek meg egymás között PM-ben vagy chaten. 250 szavas limit nincs! Ha valami nem tiszta, írjatok PM-et.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Nah akkor lássuk mi sül ki ebből
_________________
Próbálkozás, kudarc, próbálkozás, kudarc... az egyetlen igazi kudarc, ha többé nem próbálkozol.
- Képességek:
Színeim:Dimgray(Szövegszín), Crema(Beszédszín), Cyan(Gondolatok), Red(Vámpír)
Thunder- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 489
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
The member 'Incubus' has done the following action : Kockadobás
#1 '2 oldal halál/korona' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
#1 '2 oldal halál/korona' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Sikeresen elintéztem az újabb farkat bár már kezdem magamon érezni a fáradság jeleit. Mindez abban mutatkozik meg, hogy az ismeretlen piros indikátoros ősember a képességével elkapott. Nem csak engem hanem Dante-t is elkapta. Lábam gyökerek kezdték belepni amik egyre feljebb haladtak. Az idegen meg csak közeledett felénk. Lesújtott a bunkójával rám amitől meglehetősen sok életpontot veszítettem. Minél előbb végezni kell vele vagy nem élem túl. Már-már a csuklómat is kezdte volna ellepni a gyökér mikor az utolsó csepp erőt kipréselve magamból kiszabadultam. Társam még midig a gyökerek fogságában volt így a segítségére siettem és kiszabadítottam.
// Életpont: 9 //
// Páncélzat: 0 //
_________________
Próbálkozás, kudarc, próbálkozás, kudarc... az egyetlen igazi kudarc, ha többé nem próbálkozol.
- Képességek:
Színeim:Dimgray(Szövegszín), Crema(Beszédszín), Cyan(Gondolatok), Red(Vámpír)
Thunder- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 489
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Remélem sikerülni fog xD
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
The member 'Allen Dante' has done the following action : Kockadobás
#1 '2 oldal halál/korona' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
#1 '2 oldal halál/korona' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Hamarosan azt veszem észre, hogy lábam legyökerezik, ezt szó szerint kell érteni, mivel a barbárnak köszönhetően, a földből gyökerek bukkannak elő és mindkettőnket mozgásképtelenné tesz. És ha nem lenne elég még meg is sebez minket. Ennek már fele sem tréfa, az életem egyre jobban fogy, és a gyökerek is kezdenek jobban behálózni. Szerencsére Incubus-nak sikerül a gyökerek fogságából kiszabadulnia, majd levágja rólam a béklyót.
- Kösz, már azt hittem itt fogok elpatkolni. –mondom feléje fordulva.
Ez után már rajtam a sor, összeszedve az erőmet, rárontok és egy határozott vágást ejtek a mellkasán, majd jóval hátrébb megyek tőle, hogy a következő támadását el tudjam kerülni, vagy legyen rá egy kis esélyem, és mellette tudjak egy kicsit pihenni, mert már eléggé kivagyok a sok farkas miatt, amiket ránk szabadított nemrégiben. Remélem hamar túl leszünk rajta.
// majd elfelejtettem, életem: 6 //
- Kösz, már azt hittem itt fogok elpatkolni. –mondom feléje fordulva.
Ez után már rajtam a sor, összeszedve az erőmet, rárontok és egy határozott vágást ejtek a mellkasán, majd jóval hátrébb megyek tőle, hogy a következő támadását el tudjam kerülni, vagy legyen rá egy kis esélyem, és mellette tudjak egy kicsit pihenni, mert már eléggé kivagyok a sok farkas miatt, amiket ránk szabadított nemrégiben. Remélem hamar túl leszünk rajta.
// majd elfelejtettem, életem: 6 //
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
A piros indikátoros látva, hogy életpontjai igencsak megcsappantak, újabb támadás helyett hátrálásra kényszerül (2 mozgás cselekvésponttal tudjátok megközelíteni ezután, tehát a következő körben csak egyszer támadhatjátok), majd előguberál egy üvegcsét. Késlekedés nélkül kiissza a tartalmát, amely a kitartását növeli, így visszanyerhette erejét, amit elpocsékolt a gyökerek mozgósítására, s innentől kezdve a célszám 5, amivel egyenlő vagy nagyobb értéket kell megdobnotok a fegyverkezelésetek mellé. Csupán egyetlen kardvágásnyira vagytok attól, hogy a már pirosban lévő életzónája a nullába fusson, s ellenfeletek pixeljeire szakadjon. De vajon melyikőtök támadhatja meg őt először?
Dobjatok róma 6-os kockával és a gyorsaság pontotok + kocka értéketek fogja eldönteni, hogy ki támadhat elsőként. A római kocka mellé dobjatok sima 6-os kockával is, hogy eltaláljátok-e egyáltalán az ellenfelet. Tehát anélkül, hogy belefognátok a postírásba, először lássuk a két kocka értéket és pedig MP-ben megírom a további teendőt!
Dobjatok róma 6-os kockával és a gyorsaság pontotok + kocka értéketek fogja eldönteni, hogy ki támadhat elsőként. A római kocka mellé dobjatok sima 6-os kockával is, hogy eltaláljátok-e egyáltalán az ellenfelet. Tehát anélkül, hogy belefognátok a postírásba, először lássuk a két kocka értéket és pedig MP-ben megírom a további teendőt!
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Akkor lássuk, hogy mit hoz a jövő:
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
The member 'Allen Dante' has done the following action : Kockadobás
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Lássuk mi lesz ebből a kísérletből
_________________
Próbálkozás, kudarc, próbálkozás, kudarc... az egyetlen igazi kudarc, ha többé nem próbálkozol.
- Képességek:
Színeim:Dimgray(Szövegszín), Crema(Beszédszín), Cyan(Gondolatok), Red(Vámpír)
Thunder- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 489
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
The member 'Incubus' has done the following action : Kockadobás
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
#1 'Római stílusos 6-os' :
--------------------------------
#2 '6-os dobókocka' :
Kayaba Akihiko- Admin
- Hozzászólások száma : 19698
Join date : 2012. Jul. 29.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Miután ellenfelünk magába nyom valami potit, valahogy élettel telibbnek tűnik. Már eléggé pihentnek érzem magam, így itt a lehetőség egy újabb támadásnak. Elsőként indulok meg ellenfelem fele és sújtanék is le rá a kardommal, de teljesen mellé megy, mivel könnyedén kikerüli.
~ Francba, pont most? Le kell győzzük, hogy tovább tudjunk menni. –mérgelődök magamban, majd egy mély levegőt és erőt veszek magamon, hogy következőleg ne hibázzam el. Most Incubus-on a sor, hogy alkosson valamit és remélhetőleg neki összejön, ami nekem nem.
~ Francba, pont most? Le kell győzzük, hogy tovább tudjunk menni. –mérgelődök magamban, majd egy mély levegőt és erőt veszek magamon, hogy következőleg ne hibázzam el. Most Incubus-on a sor, hogy alkosson valamit és remélhetőleg neki összejön, ami nekem nem.
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Látva ellenfelemet ahogy magába dönt egy flaska italt mintha visszanyerte volna az elvesztett erejét amit az imént elpocsékolt, hiszen mind a ketten kiszabadultunk a gyökerek fogságából. Látom ahogy Dante már meg is rohanta az ősembert de luftot ütött. Így nem maradt más választásom mint nekem is meg kell támadnom. Így is teszek miközben remélem tudtam kicsit pihenni míg társam akciózott. Katana-mat a lehető legszorosabban tartva kezemben indultam meg a célpontom felé. Egy szimpla vágást ejtek rajta átlósan ami a jobb vállától a bal csípője felé tart.
_________________
Próbálkozás, kudarc, próbálkozás, kudarc... az egyetlen igazi kudarc, ha többé nem próbálkozol.
- Képességek:
Színeim:Dimgray(Szövegszín), Crema(Beszédszín), Cyan(Gondolatok), Red(Vámpír)
Thunder- Kardforgató
- Hozzászólások száma : 489
Join date : 2012. Nov. 11.
Age : 31
Karakterlap
Szint: 17
Indikátor: Zöld
Céh: -
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Miután társa segítőkész módon kiszabadította, Dante elsőként csaphat le az ősemberre. Ám szerencsétlenségére luftot vág, mivel az öreg időben ki tud térni a támadása elől. Azonban eddigre Incubus is beéri csapattársát, s az ő csapását már képtelen kikerülni a piros indikátoros. Arca fal fehérré válik, majd pixeljeire szakad. A csillogó fények áradatából Incubus előtt lassan kibontakozik egy üzenőpanel, amelyet megnyitva a következő leírást olvashatja: "Farkasagyar" Ha inventoryját megnyitja, akkorra ott találja benne az itemet is. //Küldi végén jutalomosztásnál írom le, hogy mi is ez pontosan.//
Mivel végeztetek a rátok támadó ezüst farkasokkal és vezetőjükkel, így szabaddá válik az út előttetek, és módotokban áll hazakísérni Nataliát és a nagymamáját. A kis kerülő után pedig nincs más dolgotok, mint csatlakozni két leváló társatokhoz (a térképeteket követve rájuk találtok, csapattársakat kijelez a map), akik már visszafelé tartanak a kivágott új tartóoszloppal.
Írjátok le, hogy milyen érzésekkel zárják le magukban a küldetést a karakterek, és hogyan járult hozzá ez a kis kaland a tapasztalatszerzésükhöz és a jellemfejlődésükhöz! Postotok addig tartson, hogy visszaérkeztek a cirkuszba és átnyújtjátok a szerzeményeteket a porondmesternek. Ezután zárom a küldetést és jutalmazás következik.
Mivel végeztetek a rátok támadó ezüst farkasokkal és vezetőjükkel, így szabaddá válik az út előttetek, és módotokban áll hazakísérni Nataliát és a nagymamáját. A kis kerülő után pedig nincs más dolgotok, mint csatlakozni két leváló társatokhoz (a térképeteket követve rájuk találtok, csapattársakat kijelez a map), akik már visszafelé tartanak a kivágott új tartóoszloppal.
Írjátok le, hogy milyen érzésekkel zárják le magukban a küldetést a karakterek, és hogyan járult hozzá ez a kis kaland a tapasztalatszerzésükhöz és a jellemfejlődésükhöz! Postotok addig tartson, hogy visszaérkeztek a cirkuszba és átnyújtjátok a szerzeményeteket a porondmesternek. Ezután zárom a küldetést és jutalmazás következik.
Rosalia- Admin
- Hozzászólások száma : 1543
Join date : 2012. Nov. 01.
Re: [Küldetés] Cirkuszi hajcihő
Szerencsére Incubus következik, és az ő támadása sikeres, aminek hatására a velünk szemen álló ősember, mintha falfehérré válna, majd pixeleire esik. Ahogy látom, hogy a darabkák a levegőben felfele szállnak, fáradtan térdre rogyok és egy hatalmasat sóhajtok. Kis pihenés után a földön felkelek onnan, majd visszatérek Nathalia-ékhoz.
- Nos, ezzel kész is vagyunk. Akkor szerintem folytathatjuk az utunkat. –mondom nekik mosolyogva és már indulnék is előre, de még visszafordulok hozzájuk. – Oh, elnézést. Üdvözlöm a nagymamát. –majd meghajolok előtte és már tényleg megindulunk a nagyinak a házához.
Az utunk zökkenő mentesen halad tovább, semmiféle ellenséggel nem találjuk magunkat szemben. Mikor a célállomáshoz érünk, elköszönünk a párostól és a térképünket nézve elindulunk a többiekhez, akiknek vélhetően sikerült kivágni a fát. Amíg oda nem érünk, hozzájuk végig gondolom, hogy mi is történt a mai napon. Először egy zsiráfról kellett leszedni egy köpenyt, egy trambulin segítségével. Nagyon jó móka volt, bár meg kell hagyni egy kicsit szerencsétlenkedtünk vele, de végül összejött minden. Bár a nagyja csak ezután jött, mert arra lettünk figyelmesek, hogy a cirkusz elkezdett összeesni, és nekünk kellett egy tartóoszlopot keríteni, ami remélhetőleg már megvan. Ekkor egy emberrel kevesebben lettünk, de így is neki vágtunk. Útközben a most elvált Nathalia-val találkoztunk, aki a nagyijához készült. Hogy segíteni tudjunk neki kettéváltunk és Incubus-sal elkísértük őt, de ekkor egy farkas csapatba botlottunk majd egy barbárral, aki őket irányította. Hatalmas erőfeszítés során sikerült legyőzni őket, és elkísérni őket. A küzdelem után úgy érzem, hogy erősebbé váltam, végre van egy kis harci tapasztalatom a rendes játékban. Már rég nem éreztem ilyen pezsgést, a virtuális ereimben. Még a BETA idején is nem csak a fejlődés miatt vettem részt a küldetésekben, hanem azért, hogy olyat tapasztaljak, amiket a való életbe nem tudnék, és hogy egy kicsit még szórakozzak is. Ahogy ilyenfajta gondolatok keringtek a fejemben, megpillantjuk két társunkat és csatlakozunk hozzájuk. Miközben haladunk visszafele haladunk már így négyen Spirit rákérdez, hogy milyen volt a kis kitérőnk, amit én el is mondok nekik. Talán bánják is, hogy nem a lánynak mentek segíteni, de ezen már nem lehet mit változtatni. Nemsokára visszaérünk a cirkuszba, ahol még mindig hatalmas a felfordulás, de szerencséjükre meghoztuk a gerendát, amit kértek, és átadjuk a porondmesternek.
- Nos, ezzel kész is vagyunk. Akkor szerintem folytathatjuk az utunkat. –mondom nekik mosolyogva és már indulnék is előre, de még visszafordulok hozzájuk. – Oh, elnézést. Üdvözlöm a nagymamát. –majd meghajolok előtte és már tényleg megindulunk a nagyinak a házához.
Az utunk zökkenő mentesen halad tovább, semmiféle ellenséggel nem találjuk magunkat szemben. Mikor a célállomáshoz érünk, elköszönünk a párostól és a térképünket nézve elindulunk a többiekhez, akiknek vélhetően sikerült kivágni a fát. Amíg oda nem érünk, hozzájuk végig gondolom, hogy mi is történt a mai napon. Először egy zsiráfról kellett leszedni egy köpenyt, egy trambulin segítségével. Nagyon jó móka volt, bár meg kell hagyni egy kicsit szerencsétlenkedtünk vele, de végül összejött minden. Bár a nagyja csak ezután jött, mert arra lettünk figyelmesek, hogy a cirkusz elkezdett összeesni, és nekünk kellett egy tartóoszlopot keríteni, ami remélhetőleg már megvan. Ekkor egy emberrel kevesebben lettünk, de így is neki vágtunk. Útközben a most elvált Nathalia-val találkoztunk, aki a nagyijához készült. Hogy segíteni tudjunk neki kettéváltunk és Incubus-sal elkísértük őt, de ekkor egy farkas csapatba botlottunk majd egy barbárral, aki őket irányította. Hatalmas erőfeszítés során sikerült legyőzni őket, és elkísérni őket. A küzdelem után úgy érzem, hogy erősebbé váltam, végre van egy kis harci tapasztalatom a rendes játékban. Már rég nem éreztem ilyen pezsgést, a virtuális ereimben. Még a BETA idején is nem csak a fejlődés miatt vettem részt a küldetésekben, hanem azért, hogy olyat tapasztaljak, amiket a való életbe nem tudnék, és hogy egy kicsit még szórakozzak is. Ahogy ilyenfajta gondolatok keringtek a fejemben, megpillantjuk két társunkat és csatlakozunk hozzájuk. Miközben haladunk visszafele haladunk már így négyen Spirit rákérdez, hogy milyen volt a kis kitérőnk, amit én el is mondok nekik. Talán bánják is, hogy nem a lánynak mentek segíteni, de ezen már nem lehet mit változtatni. Nemsokára visszaérünk a cirkuszba, ahol még mindig hatalmas a felfordulás, de szerencséjükre meghoztuk a gerendát, amit kértek, és átadjuk a porondmesternek.
- Spoiler:
- Köszönöm Rosa-nak a mesélést, nagyon élveztem, az oldalon töltött időmnek az első küldetését :3
_________________
Remények és álmok nélkül nincs élet, találd meg a sajátjaidat és élj!
by: A.B.
Színem: #0099ff
Allen Dante- Harcművész
- Hozzászólások száma : 312
Join date : 2012. Nov. 22.
Age : 29
Karakterlap
Szint: 12
Indikátor: Zöld
Céh: -
3 / 4 oldal • 1, 2, 3, 4
3 / 4 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.