Stáblista
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Stáblista
Hawklight
Ugyan csak egy egyszerű NJK, a legtöbb játékos úgy kerüli őt, ahogyan csak tudja. Alapába véve jól fizető küldetéseket ad, azonban modora miatt nehéz elviselni. Az a bosszantó benne, hogy annak ellenére, hogy csak a Cardinal System által létrehozott NPC, ő mégis mindig mindent jobban tud a csenevész és szerencsétlen kis játékosoknál. Persze ez nem csoda, ha azt vesszük, hogy az ő szemében senki sem tűnik másnak és jobbnak. Nincs tudatában annak, hogy csupán egy játékban él.
Elég harsány természetű, és minden alkalmat megragad arra, hogy helyreigazítsa az ifjonc kalandorokat. Számára ők ugyanis nem többek egyszerű, sima, fiatal kalandozóknál - mint amilyen szerinte ő is volt valamikor. Ezt bizonyítván előszeretettel visel könnyű bőrvérteket, valamint fegyverrel, mégpedig egy régi katanával is fel van szerelkezve. Arról azonban nincs információ, hogy valóban képes-e használni, ugyanis még sohasem látták, hogy elhagyta volna Solvikot.
Harsogó hangja, és kifogásolható stílusa ellenére egyébként megbízható és közvetlen fickó. Imádja a rendet és a rendszereket, nem bírja a káoszt. Tehát ha valami elromlik, nem stimmel, azt meg kell csinálni, és nincs kifogás. Legyen ez bármi. Tényleg bármi.
Ugyan csak egy egyszerű NJK, a legtöbb játékos úgy kerüli őt, ahogyan csak tudja. Alapába véve jól fizető küldetéseket ad, azonban modora miatt nehéz elviselni. Az a bosszantó benne, hogy annak ellenére, hogy csak a Cardinal System által létrehozott NPC, ő mégis mindig mindent jobban tud a csenevész és szerencsétlen kis játékosoknál. Persze ez nem csoda, ha azt vesszük, hogy az ő szemében senki sem tűnik másnak és jobbnak. Nincs tudatában annak, hogy csupán egy játékban él.
Elég harsány természetű, és minden alkalmat megragad arra, hogy helyreigazítsa az ifjonc kalandorokat. Számára ők ugyanis nem többek egyszerű, sima, fiatal kalandozóknál - mint amilyen szerinte ő is volt valamikor. Ezt bizonyítván előszeretettel visel könnyű bőrvérteket, valamint fegyverrel, mégpedig egy régi katanával is fel van szerelkezve. Arról azonban nincs információ, hogy valóban képes-e használni, ugyanis még sohasem látták, hogy elhagyta volna Solvikot.
Harsogó hangja, és kifogásolható stílusa ellenére egyébként megbízható és közvetlen fickó. Imádja a rendet és a rendszereket, nem bírja a káoszt. Tehát ha valami elromlik, nem stimmel, azt meg kell csinálni, és nincs kifogás. Legyen ez bármi. Tényleg bármi.
Múlt
Azt állítja magáról, hogy hajdanán ő is kalandozó volt, mint a többi játékos. Lévén történetei, amikkel előszeretettel henceg az ifjoncoknak, bőven a SAO kezdete előttről erednek, ezek nagy valószínűséggel nem igazak. Állítása szerint mára már csak szeretné élvezni nyugdíjas éveit kedves feleségével. Solvik közepén él, egy nagy, kék házban.
Azt állítja magáról, hogy hajdanán ő is kalandozó volt, mint a többi játékos. Lévén történetei, amikkel előszeretettel henceg az ifjoncoknak, bőven a SAO kezdete előttről erednek, ezek nagy valószínűséggel nem igazak. Állítása szerint mára már csak szeretné élvezni nyugdíjas éveit kedves feleségével. Solvik közepén él, egy nagy, kék házban.
Képességek
Erről nincs információ, ahogyan arról sem, hogy valóban képes-e harcolni, vagy sem.
Erről nincs információ, ahogyan arról sem, hogy valóban képes-e harcolni, vagy sem.
Aenigma
A kobold invázió előtt rendszerint a második szinten, Marome falvában lehetett rátalálni erre az idomárra. Könnyű ráismerni, senkivel nem téveszhető össze hosszú haja, és tipikusan ázsiai vonásai. Páncélzat helyett általában hagyományos öltözéket visel.
Azt beszélik, hogy igazi bölcs, aki célul tűzte ki maga elé, hogy a rászorulóknak segítséget nyújtson - igaz, csupán lelki segítséget. Mások szerint pedig teljesen megbuggyant, és ezt a SAO hatásának tudták be. A kobold invázió előtt egy sintó templomban lakott, a helyiek nagy örömére. Akik beszéltek vele, egy nyugodt, türelmes, de kifejezetten félént emberről számolnak be. Ami furcsa, mert akkor nincs gondja valamiért, amikor nagy tömegek előtt kell beszélnie.
Jellemzően vele van petje, egy fiatal óriáskígyó is, aki azonban nem beszél.
A kobold invázió előtt rendszerint a második szinten, Marome falvában lehetett rátalálni erre az idomárra. Könnyű ráismerni, senkivel nem téveszhető össze hosszú haja, és tipikusan ázsiai vonásai. Páncélzat helyett általában hagyományos öltözéket visel.
Azt beszélik, hogy igazi bölcs, aki célul tűzte ki maga elé, hogy a rászorulóknak segítséget nyújtson - igaz, csupán lelki segítséget. Mások szerint pedig teljesen megbuggyant, és ezt a SAO hatásának tudták be. A kobold invázió előtt egy sintó templomban lakott, a helyiek nagy örömére. Akik beszéltek vele, egy nyugodt, türelmes, de kifejezetten félént emberről számolnak be. Ami furcsa, mert akkor nincs gondja valamiért, amikor nagy tömegek előtt kell beszélnie.
Jellemzően vele van petje, egy fiatal óriáskígyó is, aki azonban nem beszél.
Múlt
Miután Kayaba Akihiko bejelentette a nagy hírt, ő kitűzte célul magának, hogy nem hagyja az embereket összeomlani. Hogy pontosan miként is csöppent bele Aincrad világába, arról senki nem tud semmit. Viszont köztudott tény, hogy már a játék legeleje óta boldogítja az embereket Marome falu templomában.
Csendes és visszafogott stílusa miatt nehezen ismerkedik, nem kifejezetten izgalmas beszélgetőtárs. Ennek ellenére mégis sikeresen céhvezér lett belőle. A Marome Szerzetesei nevű közösségi céh azzal foglalkozott, hogy segítse a rászorulókat, adományokat gyűjtsenek, és ünnepségeket rendezzenek. A kobold invázió után viszont a céh hirtelen megszűnt, több tagjukat megölték, vagy rabszolgát csináltak belőlük. Így van ez az idomárral is, akinek hollétéről jelenleg nincs információ. A neve azonban nincs kihúzva a Black Iron Castle falán.
Miután Kayaba Akihiko bejelentette a nagy hírt, ő kitűzte célul magának, hogy nem hagyja az embereket összeomlani. Hogy pontosan miként is csöppent bele Aincrad világába, arról senki nem tud semmit. Viszont köztudott tény, hogy már a játék legeleje óta boldogítja az embereket Marome falu templomában.
Csendes és visszafogott stílusa miatt nehezen ismerkedik, nem kifejezetten izgalmas beszélgetőtárs. Ennek ellenére mégis sikeresen céhvezér lett belőle. A Marome Szerzetesei nevű közösségi céh azzal foglalkozott, hogy segítse a rászorulókat, adományokat gyűjtsenek, és ünnepségeket rendezzenek. A kobold invázió után viszont a céh hirtelen megszűnt, több tagjukat megölték, vagy rabszolgát csináltak belőlük. Így van ez az idomárral is, akinek hollétéről jelenleg nincs információ. A neve azonban nincs kihúzva a Black Iron Castle falán.
Képességek
Ismeretlen adat. Petje azonban elég fejletlen, tehát nem valószínű, hogy magas szinten lehet.
Ismeretlen adat. Petje azonban elég fejletlen, tehát nem valószínű, hogy magas szinten lehet.
Boszorka
A huszadik szint boszorkánya hírhedt egyszerű, gyors küldetéseiről. Jellemzően mindig van nála egy kosár, tele különböző növényekkel, amiket azoknak a kalandoroknak oszt ki, akik segítenek neki valamiben. Külsejét a híres Hófehérke című mese Disney adaptációja ihlette, gyakorlatilag egy az egyben megegyezik vele. Jellemzően a küldetései is valamilyen módon kapcsolódnak mítoszához.
A mesékkel ellentétben jellemében nem ütközik ki a gonosz boszorkányság. Nem látszik, hogy tényleg gonosz lenne, minden játékost kedvesen becéz, a küldetések végeztekor pedig hálás a kapott segítségért, ezért bőkezűen jutalmaz.
A huszadik szint boszorkánya hírhedt egyszerű, gyors küldetéseiről. Jellemzően mindig van nála egy kosár, tele különböző növényekkel, amiket azoknak a kalandoroknak oszt ki, akik segítenek neki valamiben. Külsejét a híres Hófehérke című mese Disney adaptációja ihlette, gyakorlatilag egy az egyben megegyezik vele. Jellemzően a küldetései is valamilyen módon kapcsolódnak mítoszához.
A mesékkel ellentétben jellemében nem ütközik ki a gonosz boszorkányság. Nem látszik, hogy tényleg gonosz lenne, minden játékost kedvesen becéz, a küldetések végeztekor pedig hálás a kapott segítségért, ezért bőkezűen jutalmaz.
Múlt
Egyszerű, küldetéseket adó NPC. A Virágmezők megjelenésekor spawnolt a huszadik szintre, általában az utak mentén látni, teljesen véletlenszerűen. Programkódolása egyértelműen elmaradott. Egy-egy küldetés végeztével, és a jutalmak átadásával elfelejti azokat, akik teljesítették a questjeit. Így amikor egy játékos újra megszólítja, teljesen elölről kezdi ismerkedő szövegét.
Jellemző még programjára, hogy pontosan tudja, a játékosok milyen áron, mennyire ügyesen, vagy mennyire rosszul végezték el küldetéseit. Még akkor is, ha személy szerint sosincs jelen a helyszíneken, ahová a konkrét feladatai szólnak.
Egyszerű, küldetéseket adó NPC. A Virágmezők megjelenésekor spawnolt a huszadik szintre, általában az utak mentén látni, teljesen véletlenszerűen. Programkódolása egyértelműen elmaradott. Egy-egy küldetés végeztével, és a jutalmak átadásával elfelejti azokat, akik teljesítették a questjeit. Így amikor egy játékos újra megszólítja, teljesen elölről kezdi ismerkedő szövegét.
Jellemző még programjára, hogy pontosan tudja, a játékosok milyen áron, mennyire ügyesen, vagy mennyire rosszul végezték el küldetéseit. Még akkor is, ha személy szerint sosincs jelen a helyszíneken, ahová a konkrét feladatai szólnak.
Képességek
Egyszerű, virágmezős küldetéseket adó NPC, bármiféle harci képzettség, vagy képesség nélkül.
Egyszerű, virágmezős küldetéseket adó NPC, bármiféle harci képzettség, vagy képesség nélkül.
Torrin
Harmincas évei elején járó, barátságos arcú férfi. A játékba való bekerülés előtt általános iskolában tanított. Közülük is minden diák kedvence volt.
Hogy miért? Elég, ha pár szót beszélsz vele, és megérted. A gyerekeket, és a problémáikat is komolyan veszi, mindemellett pedig remek társaság, ha játékokról, sportról, vagy zenéről akarsz beszélgetni. Mindemellett pedig az iskolában, ahol tanított, ő szervezte a különféle kirándulásokat, az izgalmas gyárlátogatásoktól kezdve egészen az erdei túrákig.
A gyerekek azt pletykálják, hogy odavan egy Asako nevű idomár lányért, aki szintén tanárnő volt. De persze nem tudni, hogy tényleg lehet ilyenről szó köztük, vagy csak a gyerekek fantáziája szárnyalt el túlságosan… Aincrad Angyalkái ugyanis nagyon megörültek neki, amikor kedvenc tanítónénijük mellé egy tanárbácsit is kaptak.
Jelenleg az árvaházban segít a gyerekeknek, angolra, valamint matematikára tanítja őket. Talán az utóbbi miatt annyira nem hálásak neki. De azért igen, ha vigyáz rájuk, amikor kirándulni viszik őket. Egyébként kifejezetten szerény ember, a gyerekek közelében pedig könnyebben feloldódik, mint felnőttek között. Talán mert még ő sem nőtt fel igazán.
Harmincas évei elején járó, barátságos arcú férfi. A játékba való bekerülés előtt általános iskolában tanított. Közülük is minden diák kedvence volt.
Hogy miért? Elég, ha pár szót beszélsz vele, és megérted. A gyerekeket, és a problémáikat is komolyan veszi, mindemellett pedig remek társaság, ha játékokról, sportról, vagy zenéről akarsz beszélgetni. Mindemellett pedig az iskolában, ahol tanított, ő szervezte a különféle kirándulásokat, az izgalmas gyárlátogatásoktól kezdve egészen az erdei túrákig.
A gyerekek azt pletykálják, hogy odavan egy Asako nevű idomár lányért, aki szintén tanárnő volt. De persze nem tudni, hogy tényleg lehet ilyenről szó köztük, vagy csak a gyerekek fantáziája szárnyalt el túlságosan… Aincrad Angyalkái ugyanis nagyon megörültek neki, amikor kedvenc tanítónénijük mellé egy tanárbácsit is kaptak.
Jelenleg az árvaházban segít a gyerekeknek, angolra, valamint matematikára tanítja őket. Talán az utóbbi miatt annyira nem hálásak neki. De azért igen, ha vigyáz rájuk, amikor kirándulni viszik őket. Egyébként kifejezetten szerény ember, a gyerekek közelében pedig könnyebben feloldódik, mint felnőttek között. Talán mert még ő sem nőtt fel igazán.
Múlt
Torrin egy Ébredő, aki néhány hónapja kapta vissza öntudatát – azonban nem a Kezdetek Városában, hanem egy Newbury nevű városkában tért magához századmagával.
Gyaníthatóan egy alternatív kijutási módszer miatt építette egy magát Black Handnek nevező társaság a várost, ahol újra és újra elismételtették a városlakókkal ébredés utáni második napjukat. Ennek a vége mindig mészárlással végződött, másnap reggel azonban újra ugyanott ébredtek, ahol azelőtt voltak, és semmire sem emlékeztek. A szabadulást egy Shukaku nevű idomárnak köszönhetik.
Tudni kell még, hogy Torrin vörös indikátoros volt, valójában viszont nem ölt meg senkit. Az ébredésük utáni első napon, tetteinek tudata nélkül végzett egy rendbontó BH taggal. Az illető persze teljesen sértetlen, ezért visszakapta eredeti indikátorát.
Amíg ébredés utáni második napjukat ismételték, a közösség úgymond vezetőjeként szolgált. Ő gondoskodott arról, hogy a lehető legkevesebb legyen a széthúzás, és hogy mindenki biztonságban legyen.
Torrin egy Ébredő, aki néhány hónapja kapta vissza öntudatát – azonban nem a Kezdetek Városában, hanem egy Newbury nevű városkában tért magához századmagával.
Gyaníthatóan egy alternatív kijutási módszer miatt építette egy magát Black Handnek nevező társaság a várost, ahol újra és újra elismételtették a városlakókkal ébredés utáni második napjukat. Ennek a vége mindig mészárlással végződött, másnap reggel azonban újra ugyanott ébredtek, ahol azelőtt voltak, és semmire sem emlékeztek. A szabadulást egy Shukaku nevű idomárnak köszönhetik.
Tudni kell még, hogy Torrin vörös indikátoros volt, valójában viszont nem ölt meg senkit. Az ébredésük utáni első napon, tetteinek tudata nélkül végzett egy rendbontó BH taggal. Az illető persze teljesen sértetlen, ezért visszakapta eredeti indikátorát.
Amíg ébredés utáni második napjukat ismételték, a közösség úgymond vezetőjeként szolgált. Ő gondoskodott arról, hogy a lehető legkevesebb legyen a széthúzás, és hogy mindenki biztonságban legyen.
Képességek
Torrin huszadik szintű kiképzős. Friss Ébredőként még csak ismerkedik a világgal, de egyáltalán nem vágyik a nehéz, és gyakran életveszélyes kalandokra. Komolyan veszi a kijutással kapcsolatos problémát is.
Képességei ismeretlenek, egyébként teljesen átlagos képességekkel rendelkező kardforgató.
Torrin huszadik szintű kiképzős. Friss Ébredőként még csak ismerkedik a világgal, de egyáltalán nem vágyik a nehéz, és gyakran életveszélyes kalandokra. Komolyan veszi a kijutással kapcsolatos problémát is.
Képességei ismeretlenek, egyébként teljesen átlagos képességekkel rendelkező kardforgató.
Ingri
Ingri egyike volt Newbury foglyainak, akit Shukaku szabadított ki. Csupán tizennégy éves, a pubertás kor jelei alig látszódnak rajta - szívében még mindig gyerek.
Ugyan a többi árva gyerekhez képest túlkoros, a legszívesebben velük tölti az idejét. Na meg azért, mert kedvenc tanára, Torrin is ott van vele. De talán az is benne van az igazságban, hogy a többi Ébredőhöz képest sokkal nehezebben illeszkedik be a világba, nehezen emészti meg a vele történteket. Még úgy is, hogy a nagy részére nem is emlékszik. Így lépésről lépésre, szépen, lassan, apránként barátkozik meg Aincrad világával.
Alapjába véve egyébként igen közvetlen, barátságos természetű fiú, aki imád rácsodálkozni az élet csodáira. A Kezdetek Városán túl sokat látni a szafari környékén, aminek petje, Pip is nagyon örül. Pip egyébként egy pici, bizalmatlansági problémákkal küszködő mókus, aki sportot űz abból, hogy megtréfálja azokat, akikkel gazdája barátkozik. Igaz, egy kis csemegével könnyen le lehet kenyerezni.
Ingri egyike volt Newbury foglyainak, akit Shukaku szabadított ki. Csupán tizennégy éves, a pubertás kor jelei alig látszódnak rajta - szívében még mindig gyerek.
Ugyan a többi árva gyerekhez képest túlkoros, a legszívesebben velük tölti az idejét. Na meg azért, mert kedvenc tanára, Torrin is ott van vele. De talán az is benne van az igazságban, hogy a többi Ébredőhöz képest sokkal nehezebben illeszkedik be a világba, nehezen emészti meg a vele történteket. Még úgy is, hogy a nagy részére nem is emlékszik. Így lépésről lépésre, szépen, lassan, apránként barátkozik meg Aincrad világával.
Alapjába véve egyébként igen közvetlen, barátságos természetű fiú, aki imád rácsodálkozni az élet csodáira. A Kezdetek Városán túl sokat látni a szafari környékén, aminek petje, Pip is nagyon örül. Pip egyébként egy pici, bizalmatlansági problémákkal küszködő mókus, aki sportot űz abból, hogy megtréfálja azokat, akikkel gazdája barátkozik. Igaz, egy kis csemegével könnyen le lehet kenyerezni.
Múlt
Ingrinek elég lányos a neve, ami nem véletlen. Amikor megkapta a játékkonzolt, ő eredetileg egy lány karaktert indított, és ez egészen Newburyből való szabadulásáig így is maradt. A valóságban viszont - ahogyan azt "új" avatárja is mutatja - csak egy tizenéves fiú.
Annyit tudni még vele kapcsolatban, hogy testvérével együtt regisztrált be a játékba. Mivel ő viszont sztázisba került, ezért azonnal elvesztették a kapcsolatot. Jelenleg az a célja, hogy megtalálja testvérét.
Ingrinek elég lányos a neve, ami nem véletlen. Amikor megkapta a játékkonzolt, ő eredetileg egy lány karaktert indított, és ez egészen Newburyből való szabadulásáig így is maradt. A valóságban viszont - ahogyan azt "új" avatárja is mutatja - csak egy tizenéves fiú.
Annyit tudni még vele kapcsolatban, hogy testvérével együtt regisztrált be a játékba. Mivel ő viszont sztázisba került, ezért azonnal elvesztették a kapcsolatot. Jelenleg az a célja, hogy megtalálja testvérét.
Képességek
Huszadik szintű kiképzős, kezdő felszereléssel. Harcolni még soha senki nem látta őket. Petje egy mókus, aki a Pip névre hallgat.
Huszadik szintű kiképzős, kezdő felszereléssel. Harcolni még soha senki nem látta őket. Petje egy mókus, aki a Pip névre hallgat.
_________________
Sword Art Online Fórum Szerepjáték :: Nyilvántartás :: Adatlapok :: Régi adatlapok :: Nem Játékos Karakterek :: NJK archív
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.